Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.906 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:13

A13X

Dude

timovd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:55:
@Raym09
Een nieuw huis en dan de keuken zo opleveren?
[Afbeelding]
Dit doet pijn en dan heb ik het niet over het apparaat links op het keukenblad.
Die keuken zit niet in het huis....

Die staat in de garage die als tijdelijke woning is ingericht. Volgens mij is de woning namelijk nog steeds leeg. Vandaar de impressie 3d tekeningen er tussen. Ook de laatste foto is bijvoorbeeld NIET van dit huis, het is een voorbeeld van eenzelfde huis op een andere locatie. De foto's zijn ook precies zo genomen dat de locatie er beter uit ziet. Wij zijn er toen langs gereden, maar het woonhuis staat echt 5-10mtr max van dat appartementencomplex af.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:22

RBH

Rubbergrover1 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:07:
[...]

Daar betaal je ook wel flink meer dan in Kropswolde. Meerwijck is trouwens helemaal niet zo'n vervelende plek, en het is ook weer niet het eind van de wereld. Met de trein ben je vanaf station Kropswolde in 10 minuten in de stad en met de auto ben je ook in een kwartiertje in het centrum.

Maar zo lang de meeste mensen zulke plekken niet meenemen als optie om te wonen, blijven ze lekker betaalbaar.
Deels met je eens hoor. Alleen nu kan ik lekker alles op de fiets of zelfs gewoon lopend doen naar het centrum, als ik in zo'n dorp woon niet meer, dus ik snap wel dat niet iedereen daar wil wonen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

@timovd

Oei inderdaad, je snapt iig de reden van verkoop wel :)

Revive the guild!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:27
Een mooi bouwval in Overschie voor 325k 8)7

https://www.funda.nl/koop...rschiese-dorpsstraat-131/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5e_aHJ1OW-1v7mJDDKMxtEx35hM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sb9d19DrPdiTGAD3RSn9joRB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJ9SH9L31HtXUmUuEAO5otCvz80=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTWfvClBpruftXWYEpTQN3y3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:18
RBH schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:31:
[...]

Deels met je eens hoor. Alleen nu kan ik lekker alles op de fiets of zelfs gewoon lopend doen naar het centrum, als ik in zo'n dorp woon niet meer, dus ik snap wel dat niet iedereen daar wil wonen. :)
Vanuit Paterswolde naar de stad lopen vind ik wel een uitdaging :) . Fietsen lijkt mij trouwens ook niet ideaal. Ik ben wel eens op bezoek geweest bij iemand die in die hoek woont (Eelderwolde), maar ook hij had het er over dat die 6-7 km fietsen naar het centrum toch wel wat veel was. Dat zou voor mij ook geen optie zijn (ja, ik weet het, ik ben niet zo sportief).

Dan zou ik zeggen, ga óf echt in de stad wonen, of echt buiten de stad. Op deze manier heb je wel de nadelen van de stad (zoals veel hogere prijzen en soms wat kleine tuinen), maar niet het voordeel van de stad dat alles dichtbij is. Maar smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Meer foto's van de omgeving dan van het object. Slim. Valt niet op.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Maasluip schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Meer foto's van de omgeving dan van het object. Slim. Valt niet op.
Is ook omdat je een kavel met bebouwing koopt en geen woning... En als je de woning toch zou willen gebruiken, dan is de huidige situatie niet zo relevant omdat er toch een serieuze renovatie/sanering nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:41
"Terug naar de uitdaging. Deze woning heeft diverse mogelijkheden maar je dient er op voorbereid te zijn dat het een serieuze klus is hier iets moois van te maken. Een gedachte zou ook kunnen zijn sloop/nieuwbouw."

En dan geen sloopvergunning krijgen om dat het "beschermd stadsgezicht" is of een beeldbepalend pand. En dan zit je met je bouwval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Ascension schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:07:
[...]

"Terug naar de uitdaging. Deze woning heeft diverse mogelijkheden maar je dient er op voorbereid te zijn dat het een serieuze klus is hier iets moois van te maken. Een gedachte zou ook kunnen zijn sloop/nieuwbouw."

En dan geen sloopvergunning krijgen om dat het "beschermd stadsgezicht" is of een beeldbepalend pand. En dan zit je met je bouwval.
De kans dat je hier geen sloopvergunning voor krijgt is zeer groot denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zie het huis ernaast hoe mooi je dit kunt opknappen. Kost natuurlijk wat, maar ik denk ook niet dat je dit zomaar gesloopt krijgt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

@Ascension @Maasluip @dakong Een gewone, alleen sloop-vergunning wellicht niet. Maar samen met een herbouw plan wel een reële kans denk ik.

Er wordt hier in dit topic wel eens een beetje overdreven met beschermde stadsgezichten. Als het pand slecht is en het geen uitzonderlijke monumenten status heeft, mag je (in overleg) vaak best een hoop doen.

Voorbeeldje: Pandje uit zesttienzoveel, verbouwd in 19e eeuws in de binnenstad van Haarlem. Achter de gevel uit 1900 was alles nog oud (veel ouder dan het eerder genoemde pandje), authentiek maar ook in slechte staat. Gewelven kelder was nog van voor de grote standsbrand meen ik me te herinneren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nsWgMgB.jpg
Dus hebben ze de boel mogen opknappen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GqDfvQo.jpg

Hoe dan?
Nou zo:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JOI93Nw.jpg

Afbreken en opnieuw bouwen met moderne technieken en indeling maar uitstraling als voorheen. En zoals je ziet, is het nieuwe pand ook geen exacte kopie van wat er stond.

Uiteraard geeft het wat meer bureaucratisch gedoe, is detaillering over het algemeen duurder en heb je heel wat minder vrijheid qua vormgeving dan bij een bouwkavel maar zolang het geen monumentenstatus heeft (zoals het aangehaalde pandje ook niet heeft), kan er vaak toch een hoop.

Ik denk dat als je dat genoemde pandje sloopt en vervangt door iets dat qua buitenkant ongeveer hetzelfde uitziet, je best kans maakt. Het is immers geen uniek monument maar gewoon oud. Bedenk dat de gemeente er ook baat bij heeft als een bouwval verdwijnt uit het straatbeeld.

Ook zijn er talloze projecten waarbij alleen de voorgevel blijft staan en alles er achter helemaal nieuw is. Zelfs binnen bijv. de grachtengordel van Amsterdam.

[ Voor 26% gewijzigd door Wuursj op 27-03-2020 12:40 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MeTooPV schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 01:42:
Toch wel een bijzonder indeling van de bgg (vind ik dan). Het is niet oud, dus echt zo ontworpen.
https://www.funda.nl/koop...lauwers-64/#plattegrond-1

De gasten komen binnen en via de grootse dubbele deur krijgen ze toegang tot.... de keuken?
En vanuit de bijkeuken toegang tot de master bedroom, ook leuk.
Het is wel een heel ruime open keuken waar je door loopt

https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/867/326_2160.jpg

En entertainen in open keuken is toch vrij normaal?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:03
Ok, ik ben wat ouderwets. Maar bij een villa zou ik mensen niet in de keuken ontvangen. Hoe gezellig dat ook kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:40

macnerd

No Apples please :-)

Anatidae schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:49:
[...]

Wanneer is dat voor het laatst getaxeerd en wat noem je een buitenwijk?
Na-oorlogse flatjes gaan ook al weg voor 2 ton.
De prijsrange van 280.000 - 300.000 voor mijn huis baseer ik op vergelijkbare woningen op Funda in mijn wijk: hoekhuis met ongeveer zelfde woonoppervlakte en grondoppervlakte etc.
Wat ik ervoor heb betaald is aanzienlijk minder, ongeveer 170.000 ruim 5 jaar geleden (+ 35.000 verbouwing, huis was compleet uitgewoond).

Ik woon in de wijk Haagse Beemden in Breda, en die grenst echt niet aan het centrum:
https://www.google.nl/map...6124446!4d4.7368566?hl=nl

Breda hoort niet tot de randstad, maar de huizenprijzen stijgen hier wel hard. Doet volgens mij niet echt onder voor Groningen op dat gebied.

MacNerd

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wuursj schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:35:
Er wordt hier in dit topic wel eens een beetje overdreven met beschermde stadsgezichten. Als het pand slecht is en het geen uitzonderlijke monumenten status heeft, mag je (in overleg) vaak best een hoop doen.

Voorbeeldje: Pandje uit zesttienzoveel, verbouwd in 19e eeuws in de binnenstad van Haarlem. Achter de gevel uit 1900 was alles nog oud (veel ouder dan het eerder genoemde pandje), authentiek maar ook in slechte staat.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoe dan?
Nou zo:
[Afbeelding]

Afbreken en opnieuw bouwen met moderne technieken en indeling maar uitstraling als voorheen. En zoals je ziet ook helemaal geen exacte kopie van wat er stond.

Uiteraard geeft het wat meer bureaucratisch gedoe en heb je niet de volledige vrijheid qua vormgeving maar zolang het geen monumentenstatus heeft zoals het aangehaalde pandje, kan er vaak toch een hoop.

Ik denk dat als je dat genoemde pandje sloopt en vervangt door iets dat qua buitenkant ongeveer hetzelfde uitziet, je best kans maakt. Het is immers geen uniek monument maar gewoon oud. Bedenk dat de gemeente er ook baat bij heeft als een bouwval verdwijnt uit het straatbeeld.
Dat is best wel heel erg vet gedaan! Je hebt die foto's ook nodig bij de verkoop om iedereen te kunnen vertellen dat je inderdaad naar een nieuwbouw pand kijkt.

Lekker anders keukenblok, ziet eruit als een keuken waar je altijd met z'n tweeën tegelijk in moet staan, of je moet van veel lopen houden..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/785/955_2160.jpg

Wat doen we met de oude bank? Hmm zet maar gewoon in de hal neer voor een zitje
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/785/950_2160.jpg

Waar spoel je je mond na het tandenpoetsen? In de wc? 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/785/963_2160.jpg
Verder heeft Benno de Beunhaas ook nog even een veilig stopcontactje geklust voor de wasmachine

https://www.funda.nl/koop...-41701680-foulkeslaan-18/

[ Voor 1% gewijzigd door Brilsmurfffje op 27-03-2020 13:25 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:05:
Verder heeft Benno de Beunhaas ook nog even een veilig stopcontactje geklust voor de wasmachine
Wel goed zichtbaar dat het een hobby-oplossing is. Genoeg huizen waar je dat pas ziet als je de wandcontactdozen open maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@Brilsmurfffje welk huis is dat (die foto’s)?

Zal wel van heel oude mensen zijn. Kennis van me had ook een huis gekocht ‘met werk’. Woonde een oud vrouwtje in. In de bijkeuken stond een toilet met daarboven een douchekop. That’s it. Rest van het huis ook geen water. Hij heeft heel het huis leeggetrokken tot op de houten vloeren (ook alle kamers en trap er cetera verwijderd), het dak ging er uiteraard ook af, en helemaal opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wilf schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:46:
@Brilsmurfffje welk huis is dat (die foto’s)?

Zal wel van heel oude mensen zijn. Kennis van me had ook een huis gekocht ‘met werk’. Woonde een oud vrouwtje in. In de bijkeuken stond een toilet met daarboven een douchekop. That’s it. Rest van het huis ook geen water. Hij heeft heel het huis leeggetrokken tot op de houten vloeren (ook alle kamers en trap er cetera verwijderd), het dak ging er uiteraard ook af, en helemaal opnieuw begonnen.
Heb een link toegevoegd, zit er niet uit alsof er hele oude mensen wonen getuige de markante stoel in 1 van de slaapkamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

@Brilsmurfffje Wie verzint dat een slaapkamer van 1.82m breed 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
WTF

Diegene die dit heeft gedaan is een sadist.

Dit is toch niet fijn poepen

:( :( :( :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:57
CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:32:
[...]

Wel goed zichtbaar dat het een hobby-oplossing is. Genoeg huizen waar je dat pas ziet als je de wandcontactdozen open maakt.
Ja hier is het gelukkig ook direct zichtbaar dat er geen aarddraad aangesloten is op het stopcontact.... lekker veilig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
[...]

Dat is best wel heel erg vet gedaan! Je hebt die foto's ook nodig bij de verkoop om iedereen te kunnen vertellen dat je inderdaad naar een nieuwbouw pand kijkt.

Lekker anders keukenblok, ziet eruit als een keuken waar je altijd met z'n tweeën tegelijk in moet staan, of je moet van veel lopen houden..
[Afbeelding]

Wat doen we met de oude bank? Hmm zet maar gewoon in de hal neer voor een zitje
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoe meer ik van dit soort huizen zie hoe blijer ik word met mijn huidige woning :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:33
BFmango schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:37:
[...]

WTF

Zit jij altijd met je gezicht naar de muur met de knoppen dan? :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K2cuMms.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
vuurtjih schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:47:
[...]

Zit jij altijd met je gezicht naar de muur met de knoppen dan? :+
Dat is inderdaad niet fijn poepen, nee.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[Afbeelding]

Tja, dat is toch echt een gevalletje "ja schat, die badkamer maken we binnenkort nog wel af" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Jasphur schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:43:
[...]

Hoe meer ik van dit soort huizen zie hoe blijer ik word met mijn huidige woning :D
Jep, ik ook.

Je zou daar maar hutje-mutje op elkaar zitten met mensen onder, boven, links, rechts en tegenover je. Je uitzicht bestaat uit beton, en je 'tuin' bestaat uit verlepte betontegels.

Man, man, man.

Maar wel lekker dichtbij het centrum! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:47
[...]

[Afbeelding]

Wasmachine in natte ruimte zonder randaarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
Slaut schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:23:
En dat terwijl er een verwarmingsbuis vlak langsloopt. Die heeft niet goed opgelet op beunhazenschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
Verre van ideaal inderdaad, maar laten we eerlijk zijn: als je hele huis maar 40m2 is moet je creatief zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Slaut schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:23:
[...]

Gewoon tijdens het douchen de aarde met een krokodillen klem aan je teen/tepel bevestigen en je bent good to go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:22

RBH

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:50:
[...]

Vanuit Paterswolde naar de stad lopen vind ik wel een uitdaging :) . Fietsen lijkt mij trouwens ook niet ideaal. Ik ben wel eens op bezoek geweest bij iemand die in die hoek woont (Eelderwolde), maar ook hij had het er over dat die 6-7 km fietsen naar het centrum toch wel wat veel was. Dat zou voor mij ook geen optie zijn (ja, ik weet het, ik ben niet zo sportief).

Dan zou ik zeggen, ga óf echt in de stad wonen, of echt buiten de stad. Op deze manier heb je wel de nadelen van de stad (zoals veel hogere prijzen en soms wat kleine tuinen), maar niet het voordeel van de stad dat alles dichtbij is. Maar smaken verschillen.
Haha, vanuit Paterswolde is het wel een stretch ja, dat zou ik ook niet te vaak doen. Maar is nog wel te doen. Vanuit Eelderwolde is het goed te doen (IMHO). Maar goed, ik woon nu 'binnen de ring', dus voor mij is het centrum nu echt een peuleschil. Zelfs voor niet sportieve mensen. ;)

Eelderwolde is overigens perfect voor mij, genoeg mooie huizen, prijzen die ik ook wel bereid ben om uit te geven voor dat soort huizen met die hoeveelheden grond, prima te fietsen naar het centrum van Groningen, maar goed. Toekomstmuziek. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Over Paterswolde gesproken,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u320RQ0M4N-6uVP561Ua1d55YDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWBQ3sLqezz7xaitfF3XMRhp.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3uN0qh95OQ263IE-rXdgGcmUEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvEvQzYUJsWg6PIZHqA9CUta.jpg?f=fotoalbum_large
Ik weet niet of ik het mooi vind...
https://www.funda.nl/koop...-40117123-hoofdweg-290-b/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 11:01
Zie ik nou goed dat je voor dat geld niet het gehele pand koopt ? :? :X

Edit: inderdaad, op google maps kan je zien dat er gewoon een heel kantoorpand onder zit...

[ Voor 44% gewijzigd door sebastiaan89 op 27-03-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
ik zie maar twee draden bij de wasautomaat; heeft ie de aarde vergeten in een natte ruimte...
++++ liever een keer teveel aarden, dan later een shock of erger oplopen ++++

https://www.funda.nl/koop...s-41633713-havenbuurt-16/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_sU-Q2bNq5WoClDZsPyZJUFnI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYZGV44fOjuD8bsIRI2r5IMZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 162% gewijzigd door BastiaanF op 27-03-2020 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
BastiaanF schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:05:
ik zie maar twee draden bij de wasautomaat; heeft ie de aarde vergeten in een natte ruimte...
Maar de twee draden die er wel zijn hebben dan weer wel de juiste kleur. Een gemiste kans voor #teundebeun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:28
Helemaal niks meer aan doen behalve oppakken en op een ander plekje zetten.
https://www.funda.nl/koop...1789-klinkerlandseweg-24/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Begraafplaats met klokkenstoel in je tuin:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/959/307_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/959/317_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop/smallebrugge/huis-41716697-nr-2/

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gideon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
Met het huisje is op zich niks mis. Het adres echter.. :X

https://www.funda.nl/koop...41737977-coronastraat-11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieu76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:12
[quote]Piet91 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:15:
Begraafplaats met klokkenstoel in je tuin:

https://www.funda.nl/koop...is-41716697-nr-2/#foto-18

Wat is dat voor rood ding op de vloer??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Deurstopper?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
WTF

Ik vind 'm vrij geniaal, en ook goed uitgevoerd, moet ik wel zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wuursj schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:35:
@Ascension @Maasluip @dakong Een gewone, alleen sloop-vergunning wellicht niet. Maar samen met een herbouw plan wel een reële kans denk ik.

Voorbeeldje: Pandje uit zesttienzoveel, verbouwd in 19e eeuws in de binnenstad van Haarlem. Achter de gevel uit 1900 was alles nog oud (veel ouder dan het eerder genoemde pandje), authentiek maar ook in slechte staat. Gewelven kelder was nog van voor de grote standsbrand meen ik me te herinneren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoe dan?
Nou zo:
[Afbeelding]

Afbreken en opnieuw bouwen met moderne technieken en indeling maar uitstraling als voorheen. En zoals je ziet, is het nieuwe pand ook geen exacte kopie van wat er stond.

Uiteraard geeft het wat meer bureaucratisch gedoe, is detaillering over het algemeen duurder en heb je heel wat minder vrijheid qua vormgeving dan bij een bouwkavel maar zolang het geen monumentenstatus heeft (zoals het aangehaalde pandje ook niet heeft), kan er vaak toch een hoop.

Ook zijn er talloze projecten waarbij alleen de voorgevel blijft staan en alles er achter helemaal nieuw is. Zelfs binnen bijv. de grachtengordel van Amsterdam.
Realiseer je wel dat bouwen op een dergelijke locatie erg duur is. Waar moet de aanneemer zijn bouwkeet, dixy, bouwmaterialen etc kwijt?
En de rapen zijn al helemaal gaar als na de bouw van jouw huis die van de buren gaat verzakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
In ieder geval geen last van luidruchtige buren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Lekker stoffig ook als iedereen met z'n poten over de open trap gaat :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouterg00
  • Laatst online: 19-09 16:42
Als je slechtziend bent kom je in ieder geval niet bij het verkeerde huis uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:06
[...]

WTF

Dat zal normaal best wel meevallen.
Maar nu heb je een gezellig feestje, wat lekkers gedronken redelijk aangeschoten (of al wat verder) en dan moet je even je blaas legen. . . . . }) 7(8)7 :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:06
Lekker die glazen wand van de buren die uitkijkt op je balkon en slaapkamers.
Vandaar ook die rij plantenbakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
FRANQ schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 06:23:
[...]

Lekker die glazen wand van de buren die uitkijkt op je balkon en slaapkamers.
Vandaar ook die rij plantenbakken.
Als ik in de plattegrond kijk is die wand niet gearceerd als zijnde glas maar als geïsoleerde wand, wat het wel moet voorstellen weet ik ook niet. Het zou iets van colorbell kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Schoenen en zuipen?
Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 09:02
Wilf schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:01:
[...]
Schoenen en zuipen?
Of zie ik wat over het hoofd?
Deze kamer denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:46
SirMemeAlot schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:50:
[...]

Dat zal ook deels te maken hebben met de temperatuur van de staat waar het huis zich in bevind. In California of Los Angelos zal dat een minder groot probleem zijn dan in New York waar het min 10 of meer kan worden in de winter. Paar winters met slechte raamsluiting of dun glas en je wil dat niet meer lijkt me.
Het is inmiddels een aantal maanden geleden dat deze reactie geplaatst werd door Marnix1988 maar ik kon het desondanks niet laten om toch nog te reageren: In een land waar ze de huizen zó bouwen dat de voordeur bij de meeste huizen in de woonkamer uitkomt valt het ook niet te verwachten dat ze veel op hebben met dubbelglas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zou er aan moeten wennen te slapen in een slaapkamer zonder deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Naast de drankkast zie ik niks abnormaals voor in zo’n grote slaapkamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:57
Wilf schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:35:
[...]
Naast de drankkast zie ik niks abnormaals voor in zo’n grote slaapkamer.
Drank een groot bed omringd door banken ik ga voor orgie feestjes :+

Steam: Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Aha, geen ervaring mee, kwam niet in me op 😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:44
Tsja, woon je liever daar of aan de Triosingel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Blaze85 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:21:
[Blikvanger Uniek object met goed lopende B&B in centrum van Friese merengebied!]

https://www.funda.nl/koop...-41715342-midstrjitte-83/

Not sure if serious in deze tijden...
Met spectaculaire ligging, middenin het heuvelland gelegen, dit 39-persoons vakantiecomplex IETS MOOIS XL met uitstekend rendement.
https://www.funda.nl/koop...straeten-35-37-gemmenich/

Hoe durven makelaars nu opeens te beweren dat die B&B en andere vakantiecomplexen geweldig lopen, terwijl hun klandizie met vrijwel 100% ingestort is door corona? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/126/063/529_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/wommels/huis-87192548-ljurk-18/

Stratenmaken m'n reet, gewoon twee halve zakken grind en voortuin klaar :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Blaze85 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 00:06:
[...]

[...]

Hoe durven makelaars nu opeens te beweren dat die B&B en andere vakantiecomplexen geweldig lopen, terwijl hun klandizie met vrijwel 100% ingestort is door corona? :?
Tja, iedereens klandizie in die sector is vrijwel 100% ingestort. Neemt niet weg dat het tot recentelijk goed kon lopen, en wellicht weer goed gaat lopen ná de crisis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Blaze85 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 00:10:
[Afbeelding]

Tsja... Het idee was waarschijnlijk een mooi klassiek grindpad, maar voor de uitvoering gekozen voor het goedkoopste betongrind. Het zijn blijkbaar sowieso geen tuinmensen, aangezien er meer planten binnen staan dan in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

[...]

Dat trekt straks wel weer bij als iedereen weer de straat op mag. Grote kans dat mensen toch wat voorzichtiger met hun geld (moeten) zijn en de vakanties ook wat minder extreem worden. Dus niet meer een weekje wandelen in Nepal, maar een b&b in Friesland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39
Evert134 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:40:
[...]

Drank een groot bed omringd door banken ik ga voor orgie feestjes :+
De andere kast staat volgens mij vol met massageolie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:06
Rubbergrover1 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 08:05:
[...]

Tsja... Het idee was waarschijnlijk een mooi klassiek grindpad, maar voor de uitvoering gekozen voor het goedkoopste betongrind. Het zijn blijkbaar sowieso geen tuinmensen, aangezien er meer planten binnen staan dan in de tuin.
En wat is nu die vage bak met schelpen in de achtertuin?Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/126/063/560_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02
[...]

[...]

Wederom vals adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:02
[Afbeelding]

is de nieuwe trend, grind in alle soorten en maten bij de wat duurdere nieuwe woningen. over een jaar of vijf kunnen de stratenmakers er nog een keer aan verdienen >:)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ASW1 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 09:09:
[...]

En wat is nu die vage bak met schelpen in de achtertuin?[Afbeelding]
Ik gok zomaar een petanque / jeu de boules baan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Kwam net dit juweeltje tegen, en moest meteen aan dit topic denken :D

Ik weet dat veel mensen houden van symmetrie in een woning, maar deze beste bewoner gaat gewoon next-level verticaal.
Meubels dubbel kopen, om ze vervolgens ondersteboven aan het plafond te hangen.
Je....verzint.....het....niet....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mvMr1oK.jpg?1

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lrBDxPZ.jpg

Tapijt over? Top, trek maar door over de muren ;(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/euj20HT.jpg

https://www.funda.nl/koop...41736132-herenstraat-186/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Wootism schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:14:

Ik weet dat veel mensen houden van symmetrie in een woning, maar deze beste bewoner gaat gewoon next-level verticaal.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

hoe bedenk je het _O- 8)7 :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
[Afbeelding]

Geen geld voor deze woning joh. Zou je in de Randstad rustig het dubbele voor betalen in een wat grotere plaats. Wel echt een kutlocatie maar goed daar is de prijs dan ook naar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
[...]

[...]

Tja, op deze manier kan ik er ook wel een 39-persoons verblijf van maken ja:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/126/013/574_720.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/126/013/581_720.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 18:29

Crazy D

I think we should take a look.

MDKorpel schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:36:
[...]

Tja, op deze manier kan ik er ook wel een 39-persoons verblijf van maken ja:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij groepsaccomodaties is dat heel gebruikelijk. En zolang de keuken ook een tafel heeft die zolang is als op de foto's staat, klopt het wel.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Wat hangt er daar nou aan de muur, kluisjes?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:14
Wootism schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:14:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook een beste voorraad hout voor het balkon stokertje
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/996/873_1080.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:44
FitTiv schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:14:
[...]

Ook een beste voorraad hout voor het balkon stokertje
[Afbeelding]
Of het zijn alleen stukjes van een cm of 2 dik die op een kastje zijn geplakt, en een paar echte er bovenop:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/8a/0d/95/8a0d9546f595a8ae9b2bf280d5963193.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Ik snap sinds de update niet meer hoe ik plaatjes kan posten hier op Tweakers met een gewone URL link, maar kijk even deze parel van een badkamer:

https://www.funda.nl/koop...41738541-schaapsdrift-69/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:31
Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:24:
Ik snap sinds de update niet meer hoe ik plaatjes kan posten hier op Tweakers met een gewone URL link, maar kijk even deze parel van een badkamer:

dit werkt prima (heb haakje openen ( ipv [ gedaan, anders kan ik niet de hele tag neerzetten)(img=width,height,link,align,title,border,padding]https://cloud.funda.nl/valentina_media/126/049/623_2160.jpg[/img]

title

title

Verder inderdaad mooie badkamer en wc's, gewoon zo laten!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:20

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

evleerdam schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:45:
[...]

[Afbeelding: title]

Verder inderdaad mooie badkamer en wc's, gewoon zo laten!
Dat je terug in bed komt en deze conversatie volgt:
"******, heb je nou weer staan te pissen?"
"Ja, zeg hoezo, ik ben een man en hoe weet je dat altijd!?"
"Je hebt weer een deurgreep in je voorhoofd staan!"
"Ok, we verkopen dit kot, tijd om te verhuizen, bel jij met Spitman?"

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:06
Misschien kreunt zijn vrouw heel erg.
Dan is dat tapijt wel fijn voor de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:49

vooghel

Cunning linguist

Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:24:

offtopic:
Bij de uploadfunctie achter Bestandsnaam gewoon de afbeeldings-url pasten.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Iemand ooit naast een vuurtoren willen wonen die nog geen 2 meter van je huis af staat?
https://www.funda.nl/koop...-41701315-oosterdijk-6-e/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jmderonde
  • Laatst online: 18-09 11:01
cakebp schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:34:
Iemand ooit naast een vuurtoren willen wonen die nog geen 2 meter van je huis af staat?
En dan dit in de omschrijving: Door de grote raampartijen en ligging van woonkamer en eetkamer aan de westzijde, valt er veel natuurlijk licht het huis binnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
cakebp schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:34:
De afstand tot die vuurtoren had wel iets meer mogen zijn, maar ik zou daar best kunnen wonen :P
Vind de keuze van wasmachine naast de wc wel bijzonder. Met die aangebouwde bijkeuken bij de keuken, hadden ze het water en afvoer toch ook even door kunnen steken zodat de wasmachine daar kan staan? De wasbak in de keuken zit nu tegen die muur aan..

[ Voor 25% gewijzigd door Tankiej op 30-03-2020 11:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A13X
  • Laatst online: 20:13

A13X

Dude

Tankiej schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:15:
[...]

De afstand tot die vuurtoren had wel iets meer mogen zijn, maar ik zou daar best kunnen wonen :P
Vind de keuze van wasmachine naast de wc wel bijzonder. Met die aangebouwde bijkeuken bij de keuken, hadden ze het water en afvoer toch ook even door kunnen steken zodat de wasmachine daar kan staan? De wasbak in de keuken zit nu tegen die muur aan..
Dat is gebouwd in pre-smartphone tijd, kon je naar de draaiende wasmachine kijken of de was vouwen tijdens het kakken. :+

Awesome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dakong
Heel dit huis is een beetje wtf qua inrichting, maar deze keuken helemaal vaag:

https://www.funda.nl/koop...737476-borchsatelaan-138/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3Gl2Fbtuj6L6d9xhpPdPnii5OQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eVDpuwnYqPO6WM9Jo3eFtZ7a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daphora
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-03-2021
Nog zo'n pareltje.. luxe stoomdouche in de woonkamer, wie bedenkt het.

Huis in Zutphen gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...is-41736854-hoornwerk-82/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Daphora schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:23:

Huis in Zutphen gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...is-41736854-hoornwerk-82/
Mensen met een B&B (Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:21

Die stoomdouche staat toch gewoon op zolder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:06
The Eagle schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:31:
[...]

Ik gok zomaar een petanque / jeu de boules baan.
Daar is ie toch veel te kort voor? Een meter of 3, hooguit 4 lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:07

Jorissie87

No diggity

Op zolder bedoel je?
Wat mij meer opvalt is dat niemand er aan heeft gedacht om voor de foto's even de ramen te zemen, of in de 10 jaar ervoor..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/986/941_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/986/953_2160.jpg

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[Afbeelding]

Dan moet je niet in de UK komen, daar is grint op je drive heel normaal..
Mijn vorige huis had dat ook.. heel irritant want je bent continue de stenen van de straat terug naar je drive aan het vegen omdat bij wegrijden er altijd wat meekomt..

Het voordeel is wel dat je mensen hoort aankomen als ze je terrein op lopen dus goede inbraak preventie want een inbreker kan niet ff sneaky naar je huis lopen om naar binnen te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:25

Ik vermoed iets van een 'generatie' woning. Opa & Oma op zolder hun eigen deel.
Komt volgens mij veel vaker voor bij de islamitische ? / Turkse / Syrische / Afghaanse cultuur.
Altijd kunnen zorgen voor de eigen familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Rob-T6 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Komt volgens mij veel vaker voor bij de islamitische ? / Turkse / Syrische / Afghaanse cultuur.
Dat is idd de zolder en niet de woonkamer..
https://www.funda.nl/koop...854-hoornwerk-82/#foto-34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Rob-T6 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Ik denk eerder dat ze niet verder zijn gekomen met het afbouwen van de zolderverdieping. Vooral de vloer vind ik hier heel bijzonder, omdat de betegelde vloer wel netjes ophoudt, maar ze (nog) geen wanden hebben gebouwd. Of de rest van de zolder 'bevloerd' hebben.

(Lijkt me op zich trouwens best prettig om een relax-zolder te hebben met stoomcabine, lekkere banken, dakterras, uitzicht... Nu nog een gevulde koelkast erbij!)

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Hans446
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-09 08:14

Bij gebrek aan een kluis hebben ze de wc-rollen goed verstopt ;)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/125/986/945_1440.jpg
Pagina: 1 ... 111 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.