Toon posts:

[ZT] Playstation 5 Speculaties & Geruchten

Pagina: 1 ... 38 ... 49 Laatste
Acties:
  • 213.836 views

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:25:
Wel een saillant detail.. de XB werkt (naast intern) met 'storage expansions'.. dus van die SSD cartridges. Zo te zien speciale ook nog :X ($$$)

En dan zou t maar zo kunnen dat Sony dat ook gaat doen (zie eerdere leaks/plaatje van Sony cartridges)

[Afbeelding]
Ik zag het. Ik mag hopen dat er ook snel wat grotere beschikbaar zijn want met 1TB ben ik weer de DJ aan het uithangen zoals dat met schijfjes op een gegeven moment ook was :P
Kan niet wachten op de eerste game die zelf 1 TB nodig heeft :X

Verder begrijp ik dat je nog wel externe schijven kunt aansluiten, maar hoe snel dat is, is me niet duidelijk. Ik zou liefst gewoon mn huidige SSD en HDD aansluiten en de games erop zetten die dat prima aankunnen. Al kunnen die ondertussen ook wel een upgrade gebruiken, maar bij mij is momenteel grootte iets belangrijker geworden dan snelheid omdat ik toch aardig wat games beschikbaar wil hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2020 21:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:15:
[...]

Ik zag het. Ik mag hopen dat er ook snel wat grotere beschikbaar zijn want met 1TB ben ik weer de DJ aan het uithangen zoals dat met schijfjes op een gegeven moment ook was :P
Kan niet wachten op de eerste game die zelf 1 TB nodig heeft :X

Verder begrijp ik dat je nog wel externe schijven kunt aansluiten, maar hoe snel dat is, is me niet duidelijk. Ik zou liefst gewoon mn huidige SSD en HDD aansluiten en de games erop zetten die dat prima aankunnen. Al kunnen die ondertussen ook wel een upgrade gebruiken, maar bij mij is momenteel grootte iets belangrijker geworden dan snelheid omdat ik toch aardig wat games beschikbaar wil hebben.
Je kunt alle backwards compatible games (alles van de eerste XB tot nu) spelen via een gewone externe schijf. Alle games speciaal voor de X (dus de nieuwe games), moeten intern of op zo'n expansion schijfje. Alleen zo kunnen ze de doorvoersnelheid garanderen.. op zich logisch :)

En ik verwacht dat de PS5 dat ook zo gaat doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2020 21:34 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik had vorige week iets gepost over dat de PS5 waarschijnlijk met de RayTracing Api van AMD gaat werken en Microsoft zijn eigen Api erbovenop in elkaar knutselt. (Kan m'n post echter niet meer vinden..)

Nou.. dit is nu dus bevestigd (als het allemaal waar is). MS heeft een aparte RT Api, die de shaders van de GPU onztziet.. wat ongeveer resulteert in een theoretische gezamenlijke 25 Tflops als ze naast elkaar draaien :X :X :X

Xbox Series X early tests indicate NVIDIA RTX 2080 performance, taps 25 teraflops while ray tracing

Ben echt heel benieuwd hoe Sony dit gaat aanpakken. Zullen ze dezelfde 'trucjes' gaan toepassen?

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Lijkt me eerder AMD tech dan Microsoft tech. Microsoft maakt het aanspreekbaar via DirectX, maar ik ga ervan uit het via Sony ook wel bruikbaar wordt,

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

boe2 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:03:
Lijkt me eerder AMD tech dan Microsoft tech. Microsoft maakt het aanspreekbaar via DirectX, maar ik ga ervan uit het via Sony ook wel bruikbaar wordt,
Overigens ben je niet verplicht de Ray Tracing aan te spreken via DirectX. Ontwikkelaars krijgen directe toegang. Dus dat zou prima vergelijkbaar op de PS5 kunnen toegepast worden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Wom schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:12:
[...]

Overigens ben je niet verplicht de Ray Tracing aan te spreken via DirectX. Ontwikkelaars krijgen directe toegang. Dus dat zou prima vergelijkbaar op de PS5 kunnen toegepast worden.
Inderdaad :) Maar ja dan moeten ze t wel doen.. MS heeft hier wel zelf aan gebouwd namelijk, naast AMD..

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:08:
Ik had vorige week iets gepost over dat de PS5 waarschijnlijk met de RayTracing Api van AMD gaat werken en Microsoft zijn eigen Api erbovenop in elkaar knutselt. (Kan m'n post echter niet meer vinden..)

Nou.. dit is nu dus bevestigd (als het allemaal waar is). MS heeft een aparte RT Api, die de shaders van de GPU onztziet.. wat ongeveer resulteert in een theoretische gezamenlijke 25 Tflops als ze naast elkaar draaien :X :X :X

Xbox Series X early tests indicate NVIDIA RTX 2080 performance, taps 25 teraflops while ray tracing

Ben echt heel benieuwd hoe Sony dit gaat aanpakken. Zullen ze dezelfde 'trucjes' gaan toepassen?
Tja, zo lust ik er nog wel een paar. 'Ja we hadden het ook kunnen doen zonder hardwarematige raytracing, maar dan hadden we nog eens 13 teraflops aan rekenkracht nodig' 8)7 Dat is juist het hele doel van de aanwezigheid van RT-cores om bepaalde taken uit te laten voeren door hardware die dat efficiënt kan. Het enige wat hier wordt gezegd is dat raytracing op traditionele hardware alleen mogelijk is met 25 teraflops.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 13:15 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

De Sony studios hebben al eerder RT gebruikt in games als Killzone Shadowfall en GT. Of Sony gebruik maakt van de api van AMD weet niemand, maar het is voor iedere fabrikant gewoon mogelijk zijn eigen api's te ontwikkelen. De api's van PlayStation zijn sowieso custom dus daar zit gewoon eigen input in van Sony zelf.

O.a. ICE Team zal hier mee bezig zijn en vermoedelijk ook SN Systems. Maar nu zie je overal dat de Series X 25TF is, terwijl dit totaal misleidende info is (en de fanboys zullen natuurlijk dit gebruiken, let maar op). Je kan de GPU performance en RT performance (als je ze vertaald naar TF dat ze 13TF zijn), niet met elkaar vergelijken, laat staan samen voegen.

We krijgen nu weer diezelfde leugen als we zagen toen ze ESRam bandwidth samen voegen met de DDR3 bandwidth.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@Geronimous @bram1984 @Martinspire @Kenny_026 @NotSoSteady @Donstil @Chaoss @Recon24 (en de rest)

OMG zou het??? *O*

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2020 14:14 ]

• Jumpman
  • Laatst online: 23:16
Die SSD cartridges vind ik niet echt positief, mogen we weer over priced hardware gaan kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Jumpman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:28:
Die SSD cartridges vind ik niet echt positief, mogen we weer over priced hardware gaan kopen.
Tsja, dat is een bepaalde marketing strategie.. als ze minimaal of met verlies marges de consoles gaan verkopen, dan moet het geld toch ergens van binnenkomen :/

(Als ze met cartidges gaan werken) dan kun je zelf bepalen of je het erbij wil of niet.. Als ze dat soort dingen gaan meebakken of verplichten, dan heb jij zelf niet de keuze hoe duur je het maakt..

• NotSoSteady
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:31:
[...]

Tsja, dat is een bepaalde marketing strategie.. als ze minimaal of met verlies marges de consoles gaan verkopen, dan moet het geld toch ergens van binnenkomen :/

(Als ze met cartidges gaan werken) dan kun je zelf bepalen of je het erbij wil of niet.. Als ze dat soort dingen gaan meebakken of verplichten, dan heb jij zelf niet de keuze hoe duur je het maakt..
Ze kunnen hiermee bovendien garanderen dat de prestaties identiek zijn aan de interne opslag.
Mooi, in ieder geval een teken dat ook Sony verwacht dat de PS5 nog dit jaar verschijnt. Ik hoop in ieder geval dat we meer krijgen te zien dan Minecraft met raytracing ingeschakeld.

[ Voor 30% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 13:35 ]

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Wooow ben benieuwd, zouden ze hem gaan revealen? Of alleen letterlijk een deep dive in de specs?

Hoop dat ik snel m'n preorder kan plaatsen!!!!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Nice. We gaan sowieso alle specs en architectuur krijgen, zou leuk zijn als we ook een design al krijgen, maar misschien dat ze dit houden voor een volgend event.

• Jumpman
  • Laatst online: 23:16
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:31:
[...]

Dat snap ik. Waar het bij de XBONE en de PS4 er nog om ging de console zo goedkoop mogelijk te houden, om deze zo snel mogelijk bij mensen binnen te krijgen. Lijkt het er nu op dat er voor een andere strategie gekozen is. Gezien Microsoft ook zelf de uitbreidingen van het geheugen in de hand wil houden, zou het mij niet verbazen als er een soort 'gentlemen's agreement' is op bepaalde gebieden. Activision, EA en UbiSoft etc. hebben er ook niets aan als de consoles te veel verschillen, ze willen massa verkopen en zoveel mogelijk universeel optimaliseren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
Hoop dat deze regel morgen bij die aankondiging voor één dag beperkt kan worden:
- beperk de slow-chat.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verrassend en totaal niet verwacht. Vraag me af of dit gepland is of dat MS ze dan toch uit de tent heeft gelokt. Kan haast geen toeval zijn. Of het wordt gewoon weer een dripfeedje om de hype nog wat verder op te stoken.

Nou, fijn dat we in ieder geval weer eens iets horen.

Edit: morgenmiddag 5 uur dus.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De timing hiervan lijkt wel heel erg reactief na de info dump van Microsoft gisteren inderdaad :P Aan de andere kant zal dit ook wat voorbereidingstijd kosten dus dit zal niet in een dag in elkaar geflanst zijn.

Hoe dan ook: excited! Ik hoop dat het in video vorm is want naar Mark Cerny kan ik echt uren luisteren :D

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lekker hoor :)

Hoop dat ze weer net als met de PS4 een dikke twee uur uittrekken.

17.00 nederlandse tijd!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:37

Gebruikt de PS4 juist niet Vulkan en Xbox gewoon Windows gebasseerde DX12?
Zal het voor Next gen wel hetzelfde inhouden.

En geloof op termijn Vulkan wel beter presteerd.
Kan het mis hebben natuurlijk, Don't quote me on it :P

Ook al zal de Ps5 iets achter liggen op perfomance betreft concurrentie. Uiteindelijk zijn het de Exclusive games die wel de Consoles Pushen.
Naja MS had ook een slechte start current gen wegens hun Policies e.d. Als ze dat nu goed maken. En Sony maakt een kleine Fout dan is er wel een opening om balans te trekken als het ware.

• bram1984
kazuka schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:05:
De timing hiervan lijkt wel heel erg reactief na de info dump van Microsoft gisteren inderdaad :P Aan de andere kant zal dit ook wat voorbereidingstijd kosten dus dit zal niet in een dag in elkaar geflanst zijn.

Hoe dan ook: excited! Ik hoop dat het in video vorm is want naar Mark Cerny kan ik echt uren luisteren :D
Sony heeft gewoon al die tijd stiekem 20TF gehad met 2TB SSD. Die denken van "oh nu kunnen we wel". :P

Nee, maar wel benieuwd. Als je aanzienlijk mindere specs hebt, dan ga je dit niet doen na de info dump van Microsoft gisteren.

Wat een week jongens. _/-\o_

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Psyonara schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:06:
[...]

Gebruikt de PS4 juist niet Vulkan en Xbox gewoon Windows gebasseerde DX12?
Zal het voor Next gen wel hetzelfde inhouden.

En geloof op termijn Vulkan wel beter presteerd.
Kan het mis hebben natuurlijk, Don't quote me on it :P

Ook al zal de Ps5 iets achter liggen op perfomance betreft concurrentie. Uiteindelijk zijn het de Exclusive games die wel de Consoles Pushen.
Naja MS had ook een slechte start current gen wegens hun Policies e.d. Als ze dat nu goed maken. En Sony maakt een kleine Fout dan is er wel een opening om balans te trekken als het ware.
Sony levert developers GNM(X) maar ze kunnen zelf ook Vulkan gebruiken (RDR2).

• bram1984
Afbeeldingslocatie: https://hugelolcdn.com/i/214712.gif

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Dat ze nu maar al hun kaarten op tafel leggen, niet weer zo'n halve teaser...

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anton.net schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:15:
Cerny komt niet uit bed voor een halve teaser 😉

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nouja, ze mogen van mij best de specs revealen en de looks nog een beetje teasen :)

• bram1984
Ik hoop vooral op wat games. Al is het er maar eentje. Dat gelul over specs ben ik nu wel beu. Als mijn koelkast maar goed koelt.

Haha de reacties op ResetEra zijn weer goud.
I want to see absolutely vicious, bloodthirsty competition with MS on quietness. John Linneman says the Series X is "insanely quiet", and I want to see Sony beat that. I want the PS5 to actually suck sound out of the room. So quiet all you can hear is the rush of blood through your ears. So quiet you're left all alone with your darkest thoughts every time you turn it on.

Fuck me up, Cerny. Let's go.

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Is dit een interview, live stream of een video??
Overigens goed nieuws! Zin in!

• Kalder

Kalder

Maart1992 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Is dit een interview, live stream of een video??
Overigens goed nieuws! Zin in!
Er staat "Watch tomorrow at PlayStation Blog" dus ik neem aan een video of livestream misschien zelfs.

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 18:56

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:58:
[...]

Verrassend en totaal niet verwacht. Vraag me af of dit gepland is of dat MS ze dan toch uit de tent heeft gelokt. Kan haast geen toeval zijn. Of het wordt gewoon weer een dripfeedje om de hype nog wat verder op te stoken.

Nou, fijn dat we in ieder geval weer eens iets horen.

Edit: morgenmiddag 5 uur dus.
kazuka schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:05:

Blijkbaar is het de presentatie van GDC die deze week is en waar Sony naartoe zou gaan.

Bevestigd door Sony Japan.

https://twitter.com/PlayS.../1239892041774948352?s=20

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mast3rWill schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:23:
[...]

[...]

Blijkbaar is het de presentatie van GDC die deze week is en waar Sony naartoe zou gaan.

Bevestigd door Sony Japan.

https://twitter.com/PlayS.../1239892041774948352?s=20
Dat is een hele logische verklaring en waarschijnlijk ook waarom de info dump van Microsoft in dezelfde week is.

• Kalder

Kalder

En waarvoor moest je je nou inschrijven op die explore PS5 pagina van PlayStation.com??? Heb me daar aangemeld, maar geen mail over dat er morgen iets over de PS5 komt...

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kalder schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:41:
En waarvoor moest je je nou inschrijven op die explore PS5 pagina van PlayStation.com??? Heb me daar aangemeld, maar geen mail over dat er morgen iets over de PS5 komt...
Die komt natuurlijk morgen 1 uur na de reveal -O-

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:16:
[...]
Haha de reacties op ResetEra zijn weer goud.

[...]
Kijk, DAT is een boeiende metriek. Dat beide consoles mooie plaatjes gaan geven weten we sowieso al.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• NotSoSteady
Kalder schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:41:
Kan best zijn dat je daar pas iets van hoort wanneer de console volledig gaat worden onthuld.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mooi om te zien dat er blijkbaar gewoon ruimte is voor dit soort nieuws. Ik denk dat de reactie op het nieuws van Microsoft ze misschien wel heeft geholpen. Ik hoop wat moois te zien morgen. De popcorn staat klaar :)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:03:
Mooi om te zien dat er blijkbaar gewoon ruimte is voor dit soort nieuws. Ik denk dat de reactie op het nieuws van Microsoft ze misschien wel heeft geholpen. Ik hoop wat moois te zien morgen. De popcorn staat klaar :)
En ik heb t gewoon voorspeld he! Dat ze met een beetje licht in deze donkere tijden zouden komen :>

Dus ik ben bij deze gewoon de voorspellings leak uber guru van t forum, en alles wat ik vanaf nu voorspel als waar wordt aangenomen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wRUN-2Zhyae_5mX9HMQ2GDli2E=/f/image/JCdwKYYgssde2HzSBzuFYuEi.jpg

(/s :>)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:14:
[...]

En ik heb t gewoon voorspeld he! Dat ze met een beetje licht in deze donkere tijden zouden komen :>

Dus ik ben bij deze gewoon de voorspellings leak uber guru van t forum, en alles wat ik vanaf nu voorspel als waar wordt aangenomen ;)

[Afbeelding]

(/s :>)
Is goed Lenomanda / Lenostradamus...

Wanneer kom je bij zoiets: YouTube: Top 10 Historical Predictions That Actually Came True ?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 17-03-2020 15:18 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:16:
[...]
Ik hoop vooral op wat games. Al is het er maar eentje.
[...]
- Horizon Zero Dawn 2
- Leipere versie van TLOU 2

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hulleman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:17:
[...]

- Horizon Zero Dawn 2
Ik verwacht naast die twee Gods and Monsters, Final Fantasy iets, God of War en in de categorie wishful thinking Grand Theft Auto 6.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kenny_026 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:22:
[...]

in de categorie wishful thinking Grand Theft Auto 6.
Als dat gebeurt, ga ik waarschijnlijk zó hard nokkie, dat ik pas weer bijkom als die hele Coronacrisis alweer voorbij is :>

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kenny_026 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:22:
[...]

Ik verwacht naast die twee Gods and Monsters, Final Fantasy iets, God of War en in de categorie wishful thinking Grand Theft Auto 6.
Je verwacht dus morgen:

-HZD2
-Next gen versie van TLOU2
-Gods and Monsters
-FF7?
-Nieuwe God of War?

En je hoopt op GTA6.

Ik ben bang dat je om moet kunnen gaan met onrealistische verwachtingen die niet uit komen. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• bram1984
[...]

- Horizon Zero Dawn 2
Ik wil niks van TLoU2 zien op een PS5. Laat mij even in de waan dat die game niet mooier kan dan op de PS4 en pas als ik 'm lang en breed heb uitgespeeld op de PS5 laten zien. :P

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:31:
[...]

Ik wil niks van TLoU2 zien op een PS5. Laat mij even in de waan dat die game niet mooier kan dan op de PS4 en pas als ik 'm lang en breed heb uitgespeeld op de PS5 laten zien. :P
Ga je daar écht niet op kunnen wachten? Als ik zo'n fan was als jij, had ik het toch echt geprobeerd uit te stellen tot de 5 :D

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:10:
[...]
Nee, maar wel benieuwd. Als je aanzienlijk mindere specs hebt, dan ga je dit niet doen na de info dump van Microsoft gisteren.

Wat een week jongens. _/-\o_
Er zijn altijd zo veel manieren om dat te bekijken. Ze kunnen ook zeggen, we gaan het nu allemaal meedelen want des te langer we wachten des te negatiever de impact zal zijn nu blijkt dat we veel zwakker zijn.

Zelf denk ik dat ze nagenoeg gelijkaardig zullen zijn, met ieder zijn speciale features en ergens zijn betere kanten. De ene de GPU de andere de SSD, etc.

Nu een paar maanden wachten op de games :)

• NotSoSteady
Ik verwacht morgen helemaal geen nieuwe games. Ik denk dat het vergelijkbaar zal zijn met Microsoft. Meer informatie over de specs en de implementatie van raytracing in bestaande games. Gelukkig hoeven we in ieder geval niet te zien hoe 'mooi' Minecraft is met raytracing.

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 15:40 ]

• bram1984
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:36:
[...]

Ga je daar écht niet op kunnen wachten? Als ik zo'n fan was als jij, had ik het toch echt geprobeerd uit te stellen tot de 5 :D
Absoluut niet. Geen haar op mijn hoofd. Ik kijk al jaren uit naar die game. Ik heb deel 1 al 4 of 5x uitgespeeld. Joel en Ellie zitten in mijn hart. Ik ga echt niet een half jaar wachten terwijl iedereen op fora helemaal losgaat over die game. Ik wacht hier al op sinds ik de eerste keer de credits van deel 1 zag rollen in 2013. Ik wil ook gewoon deel uitmaken van die hype. Ik ga 'm toch weer meerdere malen herspelen, dus prima.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:57:
[...]

Absoluut niet. Geen haar op mijn hoofd. Ik kijk al jaren uit naar die game. Ik heb deel 1 al 4 of 5x uitgespeeld. Joel en Ellie zitten in mijn hart. Ik ga echt niet een half jaar wachten terwijl iedereen op fora helemaal losgaat over die game. Ik wacht hier al op sinds ik de eerste keer de credits van deel 1 zag rollen in 2013. Ik wil ook gewoon deel uitmaken van die hype. Ik ga 'm toch weer meerdere malen herspelen, dus prima.
jaa.. maar.. die eerste keer.. in all it's glory.. and shiny.. zoals de gaming gods het bedoeld hebben :>

• bram1984
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:00:
[...]

jaa.. maar.. die eerste keer.. in all it's glory.. and shiny.. zoals de gaming gods het bedoeld hebben :>
Ja ach. Hogere framerate en meer pixels waarschijnlijk. De game had totaal anders geweest als deze vanaf de grond af aan voor de PS5 ontwikkeld zou zijn, dus ik verwacht niet dat de ervaring compleet anders zal zijn.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:10:
[...]

Ja ach. Hogere framerate en meer pixels waarschijnlijk. De game had totaal anders geweest als deze vanaf de grond af aan voor de PS5 ontwikkeld zou zijn, dus ik verwacht niet dat de ervaring compleet anders zal zijn.
Hoho, vergeet RT niet he, dat gaat toch zeker een flinke schoonheid aan zulke spellen geven d:)b

En het voordeel is, dat de 5 en 4 natuurlijk qua architectuur hetzelfde zijn. Spellen worden sowieso veel hoger ontwikkeld, en daarna gedowngraded voor het platform.

Dus ik denk echt serieus dat de 4 gewoon een uitgeklede versie is van de 5.

Maar goed ik wens je er veel plezier mee hoor! *O*

Ik wou dat ik zoiets had om naar uit te kijken op korte termijn.. (GTA6, Battlefield in 2021 ;w )

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik gok dat sony gaat voor meer een focus op games dan de hardware. Microsoft series x is het monster en dat gaan ze niet evenaren ( 12tf) ik blijf bij de hoge 9 lage 10tflops en vooral focus op lage prijs. Icm hun lineup exclusives die gewoon system sellers zijn ! Dus gok wel games te gaan zien deze show/presentatie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

twitter embedden is beter dan een huge ass phone screenshot ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 18-03-2020 01:17 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:28:
[...]

Je verwacht dus morgen:

-HZD2
-Next gen versie van TLOU2
-Gods and Monsters
-FF7?
-Nieuwe God of War?

En je hoopt op GTA6.

Ik ben bang dat je om moet kunnen gaan met onrealistische verwachtingen die niet uit komen. :P
Een mens mag hopen toch 😊

Maar de PS4 presentaties liet ook best wel goede games zien destijds. Het is voor Devs ook best een perfect moment om tijdens de presentatie van de nieuwe console iets te kunnen showcasen natuurlijk.

Edit @uchiha tijntje , is zie nu het woordje verwachten 🤪 In de categorie verspreken en dingen te gelijk doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 17-03-2020 16:27 ]

• v8power67

v8power67

Ik zou echt gek worden als ze gt7 laten zien en dat deze met de ps5 launched ! En gek is dan echt een mega understatement!!

• Kalder

Kalder

v8power67 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:34:
Ik zou echt gek worden als ze gt7 laten zien en dat deze met de ps5 launched ! En gek is dan echt een mega understatement!!
Als ze het eens een keer redden om op de launch uit te komen... is tot nu toe nog niet gelukt terwijl ze het van plan waren.

• v8power67

v8power67

Kalder schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:38:
[...]

Als ze het eens een keer redden om op de launch uit te komen... is tot nu toe nog niet gelukt terwijl ze het van plan waren.
Als het ze lukt zonder rushen ben ik echt heel blij. Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat ze de tijd nemen. Gt sport is mijn game of the generation en is beste console racer met gemak dus laat ze de tijd nemen om dit te verbeteren !

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:37
Hopelijk komen er ook game trailers uit tijdens de aankondiging.

HZD 2 en TDU 3 zou ik voor nieuwe games het meest naar uitkijken.

En misschien nog wat nieuwe Cyberpunk footage.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
v8power67 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:34:
Er wordt toch gezegd dat GT7 een van de launchgames wordt? :)

• Kalder

Kalder

v8power67 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:40:
[...]

Als het ze lukt zonder rushen ben ik echt heel blij. Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat ze de tijd nemen. Gt sport is mijn game of the generation en is beste console racer met gemak dus laat ze de tijd nemen om dit te verbeteren !
Ik hoop ook vooral dat het penalty systeem momenteel enorm gehinderd word door de low-end cpu van de PS4, en hoop dan ook echt dat het in GT7 wel gaat lukken om een eerlijk penalty systeem te introduceren!

• v8power67

v8power67

poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:41:
[...]

Rumour zeggen van wel maar we gaan het zien.
Ze hebben wel gezegd dit jaar minder dlc voor gt sport dus iets zegt me dat ze vol op gt7 zitten nu!
Kalder schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:42:
[...]

Ik hoop ook vooral dat het penalty systeem momenteel enorm gehinderd word door de low-end cpu van de PS4, en hoop dan ook echt dat het in GT7 wel gaat lukken om een eerlijk penalty systeem te introduceren!
Laten we het hopen !!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Denken jullie dat Sony morgen ook games of gameplay gaat laten zien? Of zal het alleen om de hardware draaien? Wat denken jullie?

• Kalder

Kalder

Maart1992 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:45:
Denken jullie dat Sony morgen ook games of gameplay gaat laten zien? Of zal het alleen om de hardware draaien? Wat denken jullie?
and how it will shape the future of games.
Dus ik denk dat we wel trailers mogen verwachten.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kalder schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:46:
[...]

[...]

Dus ik denk dat we wel trailers mogen verwachten.
Ik verwacht tech demos :)

Wie herinnert zich deze nog!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja ik wil mijn winning-streak als uber leaker guru niet op het spel zetten, dus ik zeg niets ;)

• Kalder

Kalder

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:51:
[...]

[YouTube: Play Station 3 Duck demo]
HAHAHA, ik kan me nog zo herinneren hoe mindblown ik was van die beelden :*)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:51:
[...]

[YouTube: Play Station 3 Duck demo]
haha zouden we over 15 jaar ook zo terugkijken op wat we gisteren en morgen te zien kregen/krijgen?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oe Ben benieuwd :)
Ben helemaal hyped door de power van de X dus een prima moment om voor Sony ook wat te delen.

13TF here I come :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Anders hadden we nu de GDC gehad, gefocust op game developers.

Specs, techdemo's, enigzins toekomstvisie om het pad voor investeerders en uitgevers te verduidelijken valt daar ook wel in.

Ik zou een game aankondiging niet per se uitsluiten, maar ik zou daar niet op rekenen. Ik zag dat GTA6 al genoemd werd, dat lijkt me heel sterk mensen :+ Beetje realistische verwachtingen maakt het voor iedereen leuker :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Zolang hij maar een rode Spider Man PS5 verzorgt bij launch, dan ben ik tevreden :P
Ik ben zeer benieuwd naar hun standpunten. Hopen dat ze hun eigen, goede vorm hebben voor backward compatiblity.

[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 17-03-2020 17:08 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mosin schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:06:
Zolang hij maar een rode Spider Man PS5 verzorgt bij launch, dan ben ik tevreden :P
Ja ik heb dus altijd witte consoles.. en die komen altijd veel later }:|

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:08:
[...]

Ja ik heb dus altijd witte consoles.. en die komen altijd veel later }:|
Oohhh die zijn ook erg mooi hoor.
Zit momenteel een beetje te twijfelen of ik er later dit jaar een PS4 pro in het wit of spider man rood bij neem. Vind de Pro er sowieso wel degelijk uitzien.

• NotSoSteady
De mensen op Reddit, ResetEra en 4chan zullen wel balen als ze straks niks meer over de specs kunnen verzinnen.

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:41:
[...]

Heeft zijn glans wel verloren die AI On rails simulator als je het mij zou vragen. Wel goed voor de grafische plaatjes, dus dat doet het goed op een doos enz.
[...]

- Horizon Zero Dawn 2
TLOU2 was een paar E3’s geleden een game waar je mond van open viel. De laatste video’s zijn mooi maar niet van die eerste kwaliteit. Ik ga er daarom vanuit dat de PS5 versie de versie is die je moet hebben.
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:14:
[...]

Hoho je was niet De enige hè. Ik geloofde ook niet in “Corona dus geen PlayStation nieuws” wat hier langs kwam.

Ik ben overigens wel benieuwd of we morgen gelijk alle twee de console specs zien of dat ze wachten met de mindere zoals Microsoft dat lijkt te doen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Richh schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:05:
[...]

Anders hadden we nu de GDC gehad, gefocust op game developers.

Specs, techdemo's, enigzins toekomstvisie om het pad voor investeerders en uitgevers te verduidelijken valt daar ook wel in.

Ik zou een game aankondiging niet per se uitsluiten, maar ik zou daar niet op rekenen. Ik zag dat GTA6 al genoemd werd, dat lijkt me heel sterk mensen :+ Beetje realistische verwachtingen maakt het voor iedereen leuker :)
Ubisoft, Square Enix, Capcom en nog een paar zaten ook in de PS4 presentatie met Cerny 7 jaar geleden. Waarom denk je dat dat nu niet gaat gebeuren dan? Helemaal met het gemis van alle beurzen....

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Richh schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:05:
[...]

Ik zag dat GTA6 al genoemd werd, dat lijkt me heel sterk mensen :+ Beetje realistische verwachtingen maakt het voor iedereen leuker :)
Kijk, en zó verspreiden valse geruchten zich heel snel op internet en de wereld ;)

Het enige wat @Kenny_026 zei, was "wishfull thinking: GTA6"

:>

• Donstil
  • Niet online
GTA6 als exclusive gaat niet gebeuren. Rockstar wil geld van iedereen natuurlijk maar een aankondiging zou wel heel fijn zijn :)

C.a 1,5/2 jaar na de laatste Release is wel een beetje wanneer Rockstar begint met teasen overigens. Dus dat is nu wel ongeveer :)

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 17-03-2020 17:15 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:12:
[...]

Hoho je was niet De enige hè. Ik geloofde ook niet in “Corona dus geen PlayStation nieuws” wat hier langs kwam.
Ok, nou vooruit dan mag jij mijn Boy Wonder Trusty SideKick zijn :>

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:15:
[...]

Ok, nou vooruit dan mag jij mijn Boy Wonder Trusty SideKick zijn :>
Donstil is no sidekick, Ik dacht meer aan jij de mijne :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:17:
[...]

Donstil is no sidekick, Ik dacht meer aan jij de mijne :+
Maar.. maar.. ik had al een schattig outfitje voor je.. :'(

• Richh
Kenny_026 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:12:
[...]

Ubisoft, Square Enix, Capcom en nog een paar zaten ook in de PS4 presentatie met Cerny 7 jaar geleden. Waarom denk je dat dat nu niet gaat gebeuren dan? Helemaal met het gemis van alle beurzen....
Ik denk juist om die laatste reden. Ook voor de XSX is er nog bijzonder weinig qua lineup bekend gemaakt. Ik denk dat dat allemaal later gaat volgen.

De PS4 presentatie werd destijds ook anders door Sony aangekondigd. Dat was een reveal. Persberichten, grootse aankondiging, alle hens aan dek. Hier komt de nieuwe Playstation folks!

Dit is naar buiten gebracht met 1 twitterbericht waarbij nadrukkelijk wordt gezegd dat ze over de architectuur gaan praten; het technische aspect. Verder niks.

Maargoed; dat is mijn glazen bol. Ik hoop dat ik ernaast zit :+

@poor Leno klopt :P al was het zeker niet zo bedoeld :P

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 17-03-2020 17:20 ]

• NotSoSteady
NotSoSteady schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:27:
Dit is toch het ideale moment voor Sony. Iedereen zit thuis met voldoende wc-papier om de komende 10 jaar non-stop te kunnen gamen. :+

[ Voor 76% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 17:20 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@Donstil Hmm mag ie ook meedoen? :7
Richh schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:19:
[...]

Dit is naar buiten gebracht met 1 twitterbericht waarbij nadrukkelijk wordt gezegd dat ze over de architectuur gaan praten; het technische aspect. Verder niks.
Ja dat is zo, maarja je kunt dat natuurlijk het beste tonen met games.. MS deed dat welliswaar met Minecraft, maar goed :)

En daarbij heeft Sony een aantal exclusieve studio's die iets zouden kunnen laten zien.. en dat heeft MS niet..

[ Voor 61% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2020 17:24 ]

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat we even naar een Avengers constructie moeten kijken :+
Donstil schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:15[/b]:
Ik begreep hier eerder dat een aankondiging op stream makkelijk “tientallen miljoenen” views kan pakken.
Dat lijkt mij daarom niet echt afhangen van het Corona virus in het westen.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 17-03-2020 17:26 ]

• Richh
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:21:

Ja dat is zo, maarja je kunt dat natuurlijk het beste tonen met games.. MS deed dat welliswaar met Minecraft, maar goed :)

En daarbij heeft Sony een aantal exclusieve studio's die iets zouden kunnen laten zien.. en dat heeft MS niet..
Zeker!

Alleen als de wens de vader van de gedachte is gaat het allemaal tegenvallen, terwijl we dat NIET willen ;)

• Donstil
  • Niet online
Ik vind die RT demo op Minecraft niet zo overtuigend overigens.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:27:
Ja waarschijnlijk dus omdat ze niets beters 'mogen' laten zien nog.. omdat al hun games van anderen zijn..

Sony kan gerust iets van eigen games zoals HZD2 laten zien, zonder verdere juridische gevolgen (waarschijnlijk)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed begreep (geen idee of dat zo is) was het idee daar achter vooral dat het door 1 persoon in 1 maand gedaan was. Wat (again, denk ik) moet aantonen dat elke gamemaker dat gewoon makkelijk moet kunnen doen.

Er werd totaal niet gebruik gemaakt van XsX games, alles was XoX materiaal.

• NotSoSteady
Ik denk dat je er sowieso niet extreem veel van moet verwachten. Op de pc heb ik het ervaren met Battlefield en Metro. Het voegt wat toe, maar het is subtiel. Volgens mij wordt er ook slechts raytracing toegepast op enkele elementen en is raytracing voor een volledige scene nog mijlenver weg. Wel een gigantische performance hit, zelfs met een RTX 2080 Ti.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 17:33 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Daarom wordt er door Sony (en MS voor de volledigheid) gekozen om de RT onafhankelijk te laten doen. Zo krijg je dus geen performance hit zoals op de PC.

• NotSoSteady
ArthurMorgan schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:37:
Daarom wordt er door Sony (en MS voor de volledigheid) gekozen om de RT onafhankelijk te laten doen. Zo krijg je dus geen performance hit zoals op de PC.
Onzin, mijn kaart heeft gewoon speciale RT-cores.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:
[...]

Ja, maar die worden (zover ik weet) met de nVidia RTX kaarten toch geshared, ipv los erbij aangesproken :?

En dit is AMD, dat hoogstwaarschijnlijk op een ander manier werkt..

• bram1984
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Hoho, vergeet RT niet he, dat gaat toch zeker een flinke schoonheid aan zulke spellen geven d:)b

En het voordeel is, dat de 5 en 4 natuurlijk qua architectuur hetzelfde zijn. Spellen worden sowieso veel hoger ontwikkeld, en daarna gedowngraded voor het platform.

Dus ik denk echt serieus dat de 4 gewoon een uitgeklede versie is van de 5.

Maar goed ik wens je er veel plezier mee hoor! *O*

Ik wou dat ik zoiets had om naar uit te kijken op korte termijn.. (GTA6, Battlefield in 2021 ;w )
DOOM Eternal niks voor jou?

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:44:
[...]

DOOM Eternal niks voor jou?
Mjaa weetniet.. wel zitten kijken hoor. En ik was CyberPunk vergeten :)

Maar daar ga ik mee wachten tot de PS5..

Ik ben vrij goed in spoilers enzo vermijden, dus dat scheelt :D

(zo weet ik bijvoorbeeld absoluut niets van Game of Thrones, die ik wil zien maar nog niet aan toe was gekomen, die ik deze weken maar ga kijken, en als StarWars fan alles kon mijden van de Disney Trilogy en Mandolorian :) )

• ArthurMorgan
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:
[...]

Ja, maar die zijn niet onafhankelijk, en bij de next consoles wel. Bij de XsX kunnen de 25 TF gehaald worden met RT aan. En dat zal bij sony vergelijkbaar zijn verwacht ik. De 2080 heeft aparte cores, maar geen aparte opzet. (dedicated hardware, kan het niet zo makkelijk vertalen, maar dat is het punt van verschil.)

• NotSoSteady
ArthurMorgan schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:51:
[...]

Ja, maar die zijn niet onafhankelijk, en bij de next consoles wel. Bij de XsX kunnen de 25 TF gehaald worden met RT aan. En dat zal bij sony vergelijkbaar zijn verwacht ik. De 2080 heeft aparte cores, maar geen aparte opzet. (dedicated hardware, kan het niet zo makkelijk vertalen, maar dat is het punt van verschil.)
Het renderen van een dergelijke scene zonder specifieke hardware voor raytracing zou anders 13 teraflops aan rekenkracht vereisen. Nu kunnen ze het af met hardware die gespecialiseerd is in deze berekeningen. Het is niet zo dat Xbox Series X 25 teraflops aan rekenkracht heeft. Dat een RTX-gpu geen dedicated hardware heeft voor raytracing is bovendien niet waar.
Without hardware acceleration, this work could have been done in the shaders, but would have consumed over 13 TFLOPs alone.

[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 18:03 ]

• bram1984
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:48:
[...]

Mjaa weetniet.. wel zitten kijken hoor. En ik was CyberPunk vergeten :)

Maar daar ga ik mee wachten tot de PS5..

Ik ben vrij goed in spoilers enzo vermijden, dus dat scheelt :D

(zo weet ik bijvoorbeeld absoluut niets van Game of Thrones, die ik wil zien maar nog niet aan toe was gekomen, die ik deze weken maar ga kijken, en als StarWars fan alles kon mijden van de Disney Trilogy en Mandolorian :) )
DOOM krijgt in ieder geval goede cijfers. En 60fps op de consoles.

• v8power67

v8power67

Het is toch juist hardware based raytracing omdat er dus aparte hardware inzit voor raytracing. Zoals dus op een nvidia kaart. Anders is het software based volgens mij. Dus het is niet iets nieuws.

• NotSoSteady
v8power67 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:03:
Het is toch juist hardware based raytracing omdat er dus aparte hardware inzit voor raytracing. Zoals dus op een nvidia kaart. Anders is het software based volgens mij. Dus het is niet iets nieuws.
Inderdaad, maar dat is een discussie die je hier toch niet gaat winnen. Die NVIDIA kaarten gingen van GTX naar RTX, maar raytracing nee dat stelt niks voor met die serie. :+ Zelfs al hebben ze iets wat beter is dan nog zijn volledige raytracing scenes nog heel ver weg, in ieder geval wel in hoge kwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 17-03-2020 18:06 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:03:
Wat ik ervan begrepen heb was dat het bij Nvdia geïntegreerd was in de chip en dat op de consoles die dingen nog eens losgetrokken werden van elkaar. Maar ik moet bekennen dat ik al 10 minuten goede bronnen zoek en die niet echt goed kan vinden.

/edit: ik heb nergens een discussie willen beginnen over wat beter is, alleen dat het anders is en dus ook andere resultaten kan opleveren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-03-2020 18:07 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[color=#ba0000]Dit is een Zero-Tolerance topic: er wordt strenger opgetreden: er wordt sneller ingegrepen, posts worden zonder waarschuwing verwijderd en bij herhaaldelijk overtreden krijg je sneller een korte tijdelijke ban. Volg de richtlijnen van dit topic en de modbreaks van de crew.~[/color]

-Wil je mee discussiëren over de specs dan is deze video van digital Foundry verplichte kost!-
-Meer uitleg over de PS5 hardware van NXgamer-

Dit topic gaat over het speculeren over hoe de PS5 eruit gaat zien; heb het lekker over het uiterlijk, de features, de specificaties, de prijs, reveal-events, en al jouw wensen. Om off-topic praat te voorkomen:

- geen trollerige Xbox vs PS opmerkingen. Vergelijken mag mits dat de discussie ten goede komt. Trolls, flames en fanboysime is ongewenst. moderators bepalen wat kan en niet kan. Dien een TR in als je vind dat een post een overtreding is.
- geen gerant over de presentatie.
- beperk de slow-chat.
- blijf ontopic

Houd de discussie netjes; reageer op argumenten, nooit op de persoon.