Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:59

GS88

π raat

@theduke1989 iets als de bdp-s6700 lijkt me persoonlijk niet verkeerd:

Rotterdam

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:46:
[...]

Niet meer dan een aanname natuurlijk, er zullen heus mensen op wachten maar om dat nou direct zonder enige vorm van onderbouwing system sellers te laten zijn lijkt mij naïef.

[...]

Ik denk eigenlijk niet dat cross-generation games Next-Gen system sellers gaan zijn.
Zelfde geld voor de (current-gen) voorbeelden hierboven, dat lijken mij geen games die de massa echt gaan aanspreken laat staan bewegen tot aanschaf van een nieuwe console.
Huh wat? Spider-Man is meetbaar de meest populaire superheld ter wereld. Zowel die game als God of War hebben ontzettend goed verkocht en daarbij is de Metascore van God of War een van de hoogste deze generatie en is het de GOTY geworden. Hoeveel onderbouwing heb je nodig dat mensen op een nieuw deel wachten?

TLoU2 is een van de meest (zo niet de meest) geanticipeerde titels die eraan zit te komen. Kijk alleen al naar YouTube. De E3 demo heeft bijna net zoveel views als de Cyberpunk demo die op 3 platformen gaat uitkomen. Nogmaals: hoeveel onderbouwing heb je nodig? :)

Cross-gen gaan geen system sellers zijn. Plaatje erbij doen anders? Let even op The Last of Us PS3 vs. PS4. :Y)

Ook God of War is over de 10 miljoen heen, dus reken er maar op dat die units gaat verzetten.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

In the meantime in an alternate universe.

PS4 game community, Youtube, PVoutput

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Ik zal je nog even een nieuwtje vertellen. Heb je niet van mij. Project scarlett bestaat uit anaconda en lockhart. Anaconda is xbox2, maar lockhart is helemaal geen console. Ms maakt het voor de huidige generatie multiengine mogelijk. Dus unlock het hart van de current gen en daarmee standaard 4k op de huidige generatie (xbox one x) met een vorm van raytracing, waarschijnlijk sw. Ja die zag je niet aankomen he. Dus de xbox one x gaat gelijke prestaties tonen tov ps5, maar mogelijk minder fps, zeg maar 30. anaconda wordt een monster en heeft exclusief hw rt, waar geen andere console aan kan tippen.

Raem wijzigde deze reactie 12-06-2019 14:06 (76%)

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-01 17:31

Oud codemaster dev bevestigd dat het gelekte patent het design van de ps5 dev kit is. De tweet is alweer verwijderd.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:25

Zo ziet de dev-kit eruit.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:25
XhizorBE schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:38:
https://boygeniusreport.f...uality=98&strip=all&w=782

Dat doet me echt denken aan een wc bril

Nu laten we met ons allen hopen dat dit dit gewoon een prototype is, of gewoon een development kit

Het laatste nieuws van de controller vind 'k ook niet echt iets positief. Al die snufjes gaat een controller gewoon nog kwetsbaarder maken in mijn ogen
Waarom hopen? Het is inmiddels al tientallen keren gezegd dat het een devkit is en al die devkits van Sony zien er vrijwel altijd lelijk uit. Over die controller zou ik me ook niet bepaald zorgen maken.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 08-10-2019 20:52 (21%)

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:47
@bram1984 De versie van de ps5 gaat wel lager geklokt zijn.

Ter vergelijking ook:

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:27:
Ik geloof er niks van dat Sony remasters gaat uitbrengen van PS4-games voor die paar centen.

Daarnaast is het ook nog eens enorm slechte publiciteit voor Sony wanneer je in februari The Last of Us 2 koopt en in november nogmaals de portemonnee mag trekken om het meeste uit je PS5 te halen. Dat is absoluut het laatste wat je als bedrijf wil.

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-01 17:31

• Hamazaki
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:29:
@Nieuwevolger please stop nu eens met die super beknopte posts waar gewoon niemand van weet waar je het nu over hebt *zucht*.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-01 13:23
poor Leno schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:47:
[...]

Meh.. ik hoop écht niet dat ie zoiets wordt.. De vorm is wel een "V" (5) dus misschien ergens op gebaseerd? :/

(alleen bij de gedachte al, dat het de PSV zou gaan heten, geeft me BFV trauma's :X )

PS4 Dev Kit en de PS4.

Om je gerust te stellen :)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:56

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Prototypes zijn wel vaker out there. Zie hier het prototype van de originele xbox

bron van MS medewerker

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:26

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik kan het toch niet laten :+

Poll: Koop je een ps5 op dag 1?
Ja
Nee
Weet nog niet
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402233&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

10 second ninja DONE

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-01 09:14

Pat-Juh

Patrick

OzzieMann schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:46:
Cartridges als uitbreidbare opslagruimte?
https://nl.letsgodigital....playstation-geheugen/amp/

Ik zie het wel gebeuren, is de enige manier dat ze de snelheid van hun systeem kunnen garanderen terwijl de users toch kunnen uitbreiden.

Bestaat al voor highend cinema cameras. Hopen dat de prijzen wel lager zijn dan deze modules haha...

USB 3.2 is meer dan snel genoeg voor games en medis. Als ze dna ook Usb-c connectors ipv micro en usb-a connectors gebruiken ben ik happy. Niet meer pielen met kabeltjes en oriëntaties.

1tb SSD of SSHD voor de non-pro intern ps5 is reëel denk ik.

• Aenea
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 26-01 18:08
Raem schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:10:
Of het is weer voor kinderspeelgoed zoals de vorige cartridge die Sony ontwikkelde. Niet alles is natuurlijk Playstation gerelateerd.
Hier een plaatje uit de patentaanvraag:

Daar staat toch echt Sony PlayStation...

• Hamazaki
  • Niet online
Aenea schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:21:
[...]

Hier een plaatje uit de patentaanvraag:
[Afbeelding]

Daar staat toch echt Sony PlayStation...

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Sony registreert Dual Shock 5 patent in Japan:

Iemand bij VideoGamesChronicler heeft reeds een mock-up gemaakt:

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:32
Vernieuwde versie van de mock-up zonder light-bar;

*edit* hier is de DS4 ineens erbij om makkelijker te vergelijken;

.jef wijzigde deze reactie 18-11-2019 15:46 (41%)

• Anton.net

Die controller op de rechtse devkit lijkt een prototype
-De touchpad steekt wat hoger uit boven de controller. Het is ook 1 rechthoekig vlak, het loopt niet meer door over de rand zoals bij de DS4
-De usb connector zit hoger, de connector aan de kabel lijkt ook usb C
-Geen lightbar
-De handvaten zijn wat dikker
-Geen logo's op de facebuttons (?)
-De uiteinden van de handvaten lijken niet meer grijsachtig (wat die controller rechtsboven bv wel heeft)

Anton.net wijzigde deze reactie 30-11-2019 19:15 (34%)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:25
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:48:
Een idee: kunnen die cardigdes niet alleen een hardware key bezitten zodat de game word gedownload?
Welke cartridges? Die zichtbaar waren in dat patent? Die zijn niet voor de PS5, maar voor de Sony TOIO.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 03-12-2019 13:02 (12%)

• Gusev
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:40
PS4 (vier) devkit:

:)

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zou een mogelijke aankondiging kunnen betekenen:
Donstil schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:41:
[...]

PS4 games met patches lijkt mij juist geen sterke line-up, die games kan iedereen immers al spelen op de PS4. Natuurlijk doen sommige het voor de grafische pracht maar je verkoopt er niet echt consoles mee verwacht ik.

Maar aan de andere kant had de PS4 ook geen drol op launch. Dus of Sony het echt belangrijk vind valt te betwijfelen.
Tuurlijk vindt Sony dat wel belangrijk, Sony snapt juist als geen ander dat games de console verkopen. Maar je kunt nu eenmaal niet uitkomen met 5 triple A titels bij launch.

Je wilt zelfs de meeste titels op beide consoles uitbrengen want dan verkoop je de meeste games, en aan games wordt verdiend aan consoles niet.

En ik denk dat er genoeg mensen een PS5 kopen alleen al om games als TLOU2, Cyperpunk en Ghost of Tsushima te spelen op de manier zoals ze bedoeld zijn dus met alle grafische pracht en praal.

De PS4 pro verkocht ook gelijk goed en daarbij was het grafische voordeel zeer klein toch waren er genoeg games die voor de beste console gaan, idem voor de PS5

Chaoss wijzigde deze reactie 27-12-2019 15:27 (82%)

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19:03
OMG FLIPPERS!!!!! *O* *O* *O*

paddles, triggers, flippers whatever ;)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-12-2019 12:56 (5%)

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:20
Enige wat DF doet is de geruchten van afgelopen dagen weer bij elkaar rapen om ook wat clicks te genereren. Een half jaar geleden is een chip getest op 9.2TF en als ik Neogaf en Era mag geloven, ging het hier om een chip zonder RT namelijk. Geruchten gaan dus dat de chip die Sony uiteindelijk gaat gebruiken met RDNA+/2 (of features van RDNA2) nog getest moet worden en dat deze datasheets dus nog helemaal niet naar buiten zijn gekomen. Het gaat hier om datasheets van een half jaar terug, onderhand weten we niet wat ze dus al verder getest hebben.

12TF voor de Xbox is ook nooit vastgezet of geroepen door Microsoft.

Recon24 wijzigde deze reactie 30-12-2019 19:26 (6%)

• Dennis585
  • Laatst online: 19:25

Voor de mensen die niet op een link willen klikken.

• Donstil
  • Laatst online: 22:24

Voor de mensen die niet op een link willen klikken :+ .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Anton.net

klik op de afbeelding voor grotere versie

Deze concept art is wel sexy :9~
Dat zwart ziet er goed uit

Anton.net wijzigde deze reactie 10-01-2020 12:02 (11%)

• MRE-Inc
  • Laatst online: 18:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zomaar wat je tegenkomt online, maar mocht dit het definitieve design zijn, wat ik overigens niet denk, maar dan vind ik hem prachtig !!! Speciaal voor @poor Leno een witte ook nog...

(En ja, ik weet het, te groot voor hier, maar er zullen hier vast wel wat zijn die hem ergens als achtergrond gaan gebruiken :P )

MRE-Inc wijzigde deze reactie 13-01-2020 07:16 (20%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

X-Fighter schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:09:
[...]

Thanks, goed punt, kan je wel ook nog een bron toevoegen.

Als dit inderdaad waar is, dan is het een mindere keuze van Microsoft geweest als blijkt dat Sony wel games kan voorleggen die hier helemaal gebruik van maken. Als dan nu blijkt dat de games die Sony uitbrengt op PS5 eigenlijk nog steeds van hetzelfde niveau zijn als die op XSX, dan begrijp ik volledig dat Microsoft 1 jaar extra voor Xbox One games uitbrengt.
De bron is iemand die het op het ResetEra forum heeft gepost.

Maar hoe bedoel je "als dit inderdaad waar is"? Er staat gewoon feitelijke info. De hordes in Days Gone zijn niet mogelijk op de last gen consoles. Het nemesis systeem uit Shadow of Mordor is niet mogelijk op de last gen consoles. Hij legt het verder gewoon uit. Dat is hoe het is. Sure, als je gewoon een lineaire game maakt die technisch niets bijzonder onder de motorkap doet, dan kun je prima dingen terugschalen. Ik twijfel er verder ook niet aan dat Halo Infinite er prachtig uit gaat zien, maar toch blijf ik me dan afvragen wat het echt had kunnen zijn.

En als je perse iemand wilt hebben die er verstand van heeft. John van Digital Foundry zegt er het volgende over:

Er is verder ook niet echt een goed of slecht. Voor beide is natuurlijk iets te zeggen.

Het is nobel van MS om hun games op het begin voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar te maken en als je geen plannen hebt meteen over te stappen op een next gen console, dan is dit natuurlijk fijn.

Als je echter wilt dat de industrie op technisch gebied vooruit gaat en we zo snel mogelijk de nieuwste technologie omarmen, dan is de keuze van Sony de way to go. Ook als je wel meteen een next gen console haalt, is het vanzelfsprekend goed nieuws dat sommige exclusives meteen volle bak gaan.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 18:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:27:
[...]

Edit 2: Er gaan nu (hardnekkige) geruchten dat Sony E3 dit jaar wederom gaat skippen. Die zag ik niet aankomen. Vandaag gaat er blijkbaar meer duidelijk worden en krijgen we hopelijk ook een datum voor de PS Meeting volgende maand. Dat blijft ook wel angstvallig stil. Als dit zo is, dan denk ik dat we Sony sowieso niet meer op de E3 gaan zien. Ergens wel jammer, maar eigen events zijn ook prima.

https://www.resetera.com/...ng-e3-later-today.164485/
Ik zag deze vanmiddag langskomen:

Bron:

Verder ken ik die hele gast niet. Ik zal wel weer ergens onder een steen gelegen hebben gezien het aantal volgers op Twitter.

Dus wellicht 16 februari ? Ik ben iig benieuwd naar het design.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Donstil
Anton.net schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:32:
Opzich is E3 een leuk gegeven, maar dan moet het ook wel goed zijn. E3 vorig jaar viel echt zwaar tegen. Enige wat ik mij nog herinner is de reveal van WD Legion en wat gehype rond Cyberpunk met Keanu Reeves.
Natuurlijk moet het goed zijn maar dat geld natuurlijk altijd ook op eigen evenementen, Keanu is wel het fantastische voorbeeld dat de E3 nog werkt overigens. Iedereen had het daar over, de hype was (en nog steeds is eigenlijk) gigantisch daardoor. Zelfs vrienden en collega’s die niets met gamen hebben (maar wel met films) hadden het daar over.

Flagg schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:33:
[...]

Ja maar het is gevaarlijker. Kijk naar Bethesda en fo76, vanaf de bekendmaking dat die pipo (Todd what's his name) op het podium stond is het misgegaan, de hele gaming "pers" is aan de haal gegaan met fo76 en is vakkundig de grond in geboord. Geheel terecht overigens, maar als ze zich bij je presentatie onverwachts tegen je keren heb je een trainwreck, en zeg nou zelf de game pers is zo rancuneus als de pest als ze de kans krijgen.

Dus ik zou het best begrijpen als ze de touwtjes meer in eigen hand willen houden, zeker omdat het tegenwoordig veel makkelijker kan. Veel influencers ed kunnen enkel leven van sponsorships en ik denk dat Sony het afgelopen jaar op de achtergrond al heel wat van deze mensen aan het inlijven is. Als 30% van je inkomen (indirect) van Sony komt ben je eerder geneigd er vriendelijker over te oordelen.
Op je bakkes gaan kan met een eigen persconferentie natuurlijk ook en misschien nog wel harder/langer als alle game gerelateerde camera’s op je gericht zijn.

“Vriendelijker” (laten we het zo noemen ;) ) schrijven is wel veel beter te sturen inderdaad.

Nou laten we hopen dat ze er niet wederom niet staan omdat ze niets hebben behalve de console.

Donstil wijzigde deze reactie 13-01-2020 23:14 (22%)

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
@Martinspire Er zijn ook andere bedrijven die tijdens de E3 iets in de buurt doen, een persco in een hotel, buiten op een terrein of in een andere hal, zou me niet verbazen dat Sony ook zoiets gaat doen. Dan maak je alsnog volledige gebruik van het moment van de E3. Een kleine stand zou ik nooit doen, dan steek je juist af tegenover de andere grote stands. Als beurs heeft de E3 weinig toegevoegde waarde en een persconferentie en industrie mensen uitnodigen kun je prima op een andere manier doen. Sony heeft aangegeven op alle andere consumenten beurzen aanwezig te zijn, daar hechten ze blijkbaar meer waarde aan.

Sony heeft dit jaar veel te melden, die marketing machine draait daar volop deze beslisisng komt niet zomaar uit de lucht vallen.

(geen idee hoe legit dit is.)

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• Donstil
Deze van gisteren.
MRE-Inc schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:53:
Ik zag deze vanmiddag langskomen:

Donstil wijzigde deze reactie 14-01-2020 13:01 (4%)

Chaoss schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:19:
Precies die huren een theater vlakbij de E3 beurs. Maken gebruik van het moment van de E3 maar staan er niet daadwerkelijk. Zo is er ook een uitgever die altijd buiten staat, of er zijn uitgevers die meetings hebben die in hotels in de buurt van de E3.

Ik geloof dat veel mensen het niet realiseren maar heel veel uitgevers staan niet meer op de beurs zelf maar doen iets vlakbij de beurs. Nu zegt sony af en is het hek van de dam terwijl je nergens kunt concluderen dat Sony niets in LA of iig tijdens de E3 gaat.

Wat ze bij Gamekings ook zeggen de consumenten volgens het via een stream. Als sony aankondigd dat zij ze tijdens de E3 een persco doen en die wordt gestreamed dan hebben ze net zoveel kijkers als wanneer ze het vanuit de E3 zelf doen.
Ja ze doen het altijd in het Microsoft Theater, maar kom op, omdat ze niet fysiek op de beurs staan, betekent dat niet meteen dat ze niet op de E3 zijn. :P

Ze noemen het zelf hun E3 persconferentie.

Sony gaat echt helemaal niets E3 gerelateerd doen. Die hadden 2 jaar geleden volgens mij ook hun eigen venue aldaar. En toen "stonden" ze wel op de E3.

https://www.xbox.com/nl-NL/e3

Over die acquisitie: Remedy toch?

bram1984 wijzigde deze reactie 14-01-2020 19:27 (11%)

Hehehe :+

En daarom is Sony dus niet op de E3. Het scheelt je miljoenen en aandacht krijgen ze toch wel.

bram1984 wijzigde deze reactie 15-01-2020 10:45 (56%)

Kwam net wat toffe concept box art tegen.

• DirtyDutchman
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:57
De playstation 5 release date is met een jaar uitgesteld, op de foto is is te zien wat daar de reden van is.

PSN id: Dirty__Dutchman twee keer een underslash.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Volgens de Franse Playstation website werkt de Dualshock 5 ook op de PS4.

https://www.playstation.c...s4--new-model-comparison/

Dit design is echt afgrijselijk. Laat dit het ajb niet worden.

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19:29

Zie je @bram1984 ? Het is gewoon een x-box

Kalder wijzigde deze reactie 20-01-2020 17:17 (100%)

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22:01
Donstil schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:13:
Stond dit design niet ook eens op een gelekte foto?
Kan mij iets herinneren dat we het al gezien hebben.

[...]

Ja zie een paar Posts hierboven. Alleen dan zonder filmpje van 17 minuten.
Klopt, dat was deze:
https://www.psx-sense.nl/...esign-lekt-uit-via-4chan/

Ik heb hier toen de bronfoto van opgezocht en door Photoshop gehaald. Ik denk dat iemand anders hetzelfde heeft gedaan en op basis daarvan de outline mockup heeft bedacht. Is niet zo moeilijk.

Overigens lijkt het niet helemaal te kloppen. Heb even een snelle bewerking gedaan waarbij met name de 'knoppen' anders lijken te zijn dan de outline versie:

Het maakt mij niet zo heel veel uit hoe de PS5 eruit ziet. Als ie maar goed koelt en niet opstijgt zoals mijn PS4 Pro |:( }:|

Duinday wijzigde deze reactie 20-01-2020 20:44 (21%)

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:32
Sony heeft wel een patent aangevraagd voor swappable SSD.

Bron

kbloem wijzigde deze reactie 22-01-2020 22:01 (22%)

• poor Leno
Dennis585 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:04:
Dit is hoe fans hopen dat de PlayStation 5 eruit gaat zien:

https://gamer.nl/artikele...tion-5-eruit-gaat-zien-2/

Tien concepten die de toekomst proberen te voorspellen.
Persoonlijk vind ik deze verreweg t coolst :D

• Donstil
Bijna allemaal verschrikkelijk maar als ik uit deze reeks moet kiezen vind ik Nr4 (net zoals de meeste stemmers zie ik) wel aardig.

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:32
deze vind ik wel mooi.

Zou dr een SSD in zitten?

• Recon24
  • Laatst online: 23:20
Just need to remind you things that i said before for the last time\
GPU: PS5>SeX ~10%
RayTracing Accelerators: PS5>X1 (PS5's RT works by using acceleration structures and algorithms much like nVidia's RTX cores)
CPU: Sex>PS5 ~ 6%
Memory: PS5>Sex for the size and bandwidth
SSD: PS5>Sex ~ Over twice as fast (this is the biggest and most noticable difference)
Fan noise (Dev-Kit): Sex>PS5 (not as egregious 1x vs. Pro).

BTW it's up to you believe me or not, but things gonna be clear very soon and you will find out who knows and who knows shit.

Bonus?
Remedy and Housemarque have been in Sony's WWS family for a while now!

Techland belongs to MS now!
Bron: https://www.neogaf.com/th...8/page-733#post-256662747 - blijkbaar iemand uit de industrie aan de likes te zien. We zullen het gauw genoeg merken.

Edit: PS5 retail prototype console?

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Recon24 wijzigde deze reactie 25-01-2020 11:01 (11%)

• poor Leno
v8power67 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:45:
Zal niet al te lang meer duren denk.

• poor Leno

:>
Zag deze net nog langs komen. Dit heeft betrekking op Spider-Man. Dit soort dingen zijn als het goed is niet meer of een stuk minder noodzakelijk bij het gebruik van een flashdrive. In dit geval bespaar je dus 10GB, maar in andere games (met bijvoorbeeld veel interieur) loopt dit mogelijk een stuk hoger op.

bram1984 wijzigde deze reactie 27-01-2020 10:42 (20%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True