Okee eerste heb je gelijk in. Maar 2e niet ik zou met liefde de 400 euro versie nemen al is het maar 9.2 tflops. En denk met mij heel veel mensen. Achter de feiten aan lopen ben ik dus niet mee eens. Stel voor 399/499 heb je zen 2 cpu, ssd en 9.2 tflops. Nou dan heb je echt een heel mooi apparaat voor dat geld. Ja 2.8 tflops minder dan de bijna zeker duurdere xsx. Maar daar betaal je dus ook voor.uchiha tijntje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:39:
[...]
Ps4 pro vs xox is natuurlijk geen goede vergelijking om je punt te maken tav het aantal tflops. Zowel de launch dates als huidige user base in die generatie heeft naar mijn mening een evengrote dan wel niet grotere invloed gehad.
En een console van 400 zal qua specs gewoon weer meteen achter de feiten aan gaan lopen.
We hebben het dan over 24 % minder tflops. Dat is een minder groot verschil dan ps4 pro en xox. Die was 30 %. En nu met bijna gelijkwaardige cpu en ram en ssd. Maar dan mindere gpu power. Tja als ze die 100 euro goedkoper dan ms kunnen krijgen heb je gewoon een serieus mooi apparaat. En voor mensen zoals ik die dus niet xsx geld hebben( ervan uitgaande dat xsx rond de 499/599 gaat zitten.) is dan een minder sterke console maar wel betaalbaar dus betere optie.
Maja alles blijft speculeren totdat sony alles bekend maakt. En wanneer ze beide de prijzen bekend maken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!