Hallo allemaal,
Toen ik de Vero V lanceerde, was het eerste wat ik natuurlijk checkte het Tweakers-forum, omdat het altijd het werk van mijn team en Vero heeft ondersteund en aangemoedigd. Zelfs terwijl de verkoop aan Nederland sterk blijft, neem ik graag ieders feedback mee en maak ik dingen beter voor onze gebruikers. Ik waardeer altijd de eerlijke feedback en opmerkingen die hier worden geplaatst.
Ik betreur het dat ik niet eerder op zorgen hier heb gereageerd. Het was een extreem druk jaar en omdat alle berichten in het Nederlands zijn, is het voor mij moeilijker om dit forum bij te houden en volledig op de hoogte te blijven. Toen ik naar Tweakers ging om Profile 5 tonemapping-ondersteuning aan te kondigen, die we in april als stabiel hebben uitgebracht (
https://osmc.tv/2024/04/o...-is-here-with-kodi-v20-5/), realiseerde ik me dat het niet genoeg zou zijn voor gebruikers die geen upgrade konden rechtvaardigen of Dolby Vision-uitvoer wilden. Ik ben er nu en ik weet dat een aantal van jullie teleurgesteld waren over het gebrek aan Dolby Vision-uitvoer.
Dus hebben we hard gewerkt aan verdere verbeteringen van Dolby Vision-ondersteuning.
Vandaag introduceren we tv-geleide Dolby Vision-ondersteuning. Zie:
https://osmc.news/ZyXyQ
Met een beetje geluk kunnen we dit begin volgend jaar als stabiele update uitbrengen.
Dit is nog maar het begin van onze toewijding aan Dolby Vision-ondersteuning en we hebben in de toekomst nog veel meer aan te kondigen op dit gebied en op andere gebieden, zoals Widevine L1-ondersteuning.
Onze ondersteuning voor Vero 4K en Vero 4K + bleef standvastig en als je je Vero 4K in februari 2017 voor £ 89 hebt gekocht en je gebruikt hem nog steeds, denk ik dat je een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding hebt (iets meer dan 3p per dag). Maar we moeten vooruit en de ondersteuning zal inderdaad binnenkort stoppen.
Met Vero V-hardware bieden we het exacte niveau van langdurige, snelle en exportondersteuning voor deze nieuwe en aanzienlijk verbeterde mediaspeler.
Ik hoop dat het goed met iedereen gaat en zoals altijd, als u vragen of problemen hebt, neem dan contact op via de OSMC-forums of mijn persoonlijke e-mailadres (sam@osmc.tv).
Doe het rustig aan en nogmaals bedankt voor uw steun
Sam