Wie is... de Mol? 2019 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Exocet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:54:
[...]

Lijkt me dat juist wel je hoedenmaat weet. Als je die vraag krijgt moet je dat waarschijnlijk opzoeken/opmeten, dus dat blijft dan wel hangen.
Ik reageerde dan ook op de opmerking van @Piet_Piraat7: "Want ik heb werkelijk geen idee wat mijn hoedenmaat is of welke zwemdiploma's ik eigenlijk heb"

Als je de vragenlijst ingevuld hebt blijft zoiets inderdaad wel hangen lijkt me. Zo niet, vraag ik me sowieso af of je wel scherp genoeg bent om lang in het spel te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:30
HyperTrophy schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:25:
Is er nooit eens een regisseur van dit programma geïnterviewd? Of iemand die daarmee te maken heeft, puur om iets inzicht te geven hierin?
Zeker wel
Zoek maar op Rick McCullough - de regisseur - er zijn wel wat interviews te vinden.
Maar ook bv met Art of andere presentators en oud-deelnemers, die wat extra insight geven

Als Sinan de Mol is, gaat hij waarschijnlijk voor de rol van "vervelende mol".
- Aan tafel bij het nabespreken van de 1e opdracht zijn "ik vs jullie", waar Evi mooi op reageerde.
- Daarna bij de lasers kreeg hij de 'regie', maar deed daar weinig mee.
- Bij het uitdelen van de jokers viel me op - hij staat aan de zijkant, maar zowel als hij naar Rik loopt, als weer terugkomt, gaat hij tussen de dames op de eerste rij door. Zij lijken het vervelend te vinden, hij banjert door, terwijl hij makkelijk buitenom kon

Kan natuurlijk ook goed, dat hij gewoon zo is persoonlijk :P

--
Ohja, Iemand de plaatjes op het Molgeld ook opgevallen? We herkenden tot nu toe Art en Angela op bepaalde bedragen. Het zal om (oud-)presentatoren gaan.
Zou daar ook nog een hint in zitten...?

[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2019 12:24 . Reden: 2 posts samengevoegd ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Volgende keer graag je laatste post aanpassen ipv een nieuwe te maken :)

[ Voor 107% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2019 12:23 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HyperTrophy schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:25:
Is er nooit eens een regisseur van dit programma geïnterviewd? Of iemand die daarmee te maken heeft, puur om iets inzicht te geven hierin?
Jazeker, aflevering 1 van de wie is de mol podcast:
https://wieisdemol.avrotr...de-wie-is-de-mol-podcast/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Arrne schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:02:
[...]

Ik reageerde dan ook op de opmerking van @Piet_Piraat7: "Want ik heb werkelijk geen idee wat mijn hoedenmaat is of welke zwemdiploma's ik eigenlijk heb"

Als je de vragenlijst ingevuld hebt blijft zoiets inderdaad wel hangen lijkt me. Zo niet, vraag ik me sowieso af of je wel scherp genoeg bent om lang in het spel te blijven.
Weet jij hoeveel vragen er in zo'n vragenlijst staan? Of hoe lang geleden het is geweest dat ze die vragenlijst hebben ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Ik denk dat bij de laseropdracht de mol als een van de eerste was. Het is perfect om alle paaltjes af te gaan. Zoals wel bleek hebben sommige paaltjes meerdere briefjes liggen, de mol kan hier ook gewoon overal een of twee briefjes wegsmokkelen. Dan kan een andere kandidaat 'helaas' maar 50 euro mee terug nemen.

Mijn verdachte is merel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:22
Rule schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:47:
Ik denk dat bij de laseropdracht de mol als een van de eerste was. Het is perfect om alle paaltjes af te gaan. Zoals wel bleek hebben sommige paaltjes meerdere briefjes liggen, de mol kan hier ook gewoon overal een of twee briefjes wegsmokkelen. Dan kan een andere kandidaat 'helaas' maar 50 euro mee terug nemen.

Mijn verdachte is merel ;p
Tegelijk is het als mol heel makkelijk om maar €50 van je eigen paaltje mee te nemen en de rest te verstoppen. Zo doe je alsof je je best doet en geld inbrengt en zo niet verdacht word maar in praktijk voeg je juist heel weinig toe. Zeker als je bijvoorbeeld weet dat de volgende opdracht weer geld uit de pot kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dit heeft DJ Frank van der Lende gepost op twitter op 12 januari:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dwvl7HHX0AASLTG.jpg:large

Wat opvalt zijn die <1> symbolen bij Merel en Eveline en de tekst luckyone bij Rick Paul op zijn shirt.
Lijkt me echter sterk dat de makers dit gedaan hebben, dit zou sowieso uitlekken anders.

[ Voor 15% gewijzigd door Exocet op 14-01-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Philip Ross schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Tegelijk is het als mol heel makkelijk om maar €50 van je eigen paaltje mee te nemen en de rest te verstoppen. Zo doe je alsof je je best doet en geld inbrengt en zo niet verdacht word maar in praktijk voeg je juist heel weinig toe. Zeker als je bijvoorbeeld weet dat de volgende opdracht weer geld uit de pot kan gaan.
Het zal voor de mol meer zoden aan de dijk zetten om anderen te saboteren, dan alleen zelf met weinig geld terug te komen.
Rule schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Weet jij hoeveel vragen er in zo'n vragenlijst staan? Of hoe lang geleden het is geweest dat ze die vragenlijst hebben ingevuld.
Nee. Maar volgens mij gingen die (ingevulde) vragenlijsten rond in de groep in een van de vorige seizoenen, dus blijkbaar mag je een kopie houden.

Bedenk ook dat iedereen die vragenlijst in moet vullen, en dat daar 100% zeker vragen over komen. Als kandidaat is het dus essentieel om te onthouden wat er opstaat, en niet gedachteloos invullen en weer vergeten. Doe je dat wel, sta je meteen 1-0 achter.

En een hoedenmaat moet je opmeten als je die niet meteen weet, dus het lijkt me dat dat ook blijft hangen als je oog voor details hebt. Wat natuurlijk sowieso essentieel is voor WIDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Arrne schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:27:
[...]

Het zal voor de mol meer zoden aan de dijk zetten om anderen te saboteren, dan alleen zelf met weinig geld terug te komen.
Puur naar geld kijken wel ja. Maar het ging hier ook maar over enkele honderden euros die kwijt konden raken op zijn best. niet verdacht worden kan veel meer waard zijn als je daarmee in een volgende opdracht een belangrijke posistie kan krijgen en enkele duizenden weg kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Philip Ross schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:31:
[...]

Puur naar geld kijken wel ja. Maar het ging hier ook maar over enkele honderden euros die kwijt konden raken op zijn best. niet verdacht worden kan veel meer waard zijn als je daarmee in een volgende opdracht een belangrijke posistie kan krijgen en enkele duizenden weg kan spelen.
Het een sluit het ander toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Arrne schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:32:
[...]

Het een sluit het ander toch niet uit?
Niet altijd nee. Maar daadwerkelijk met geld (al is het maar €50) terugkomen kan we veel doen voor het vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Philip Ross schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:33:
[...]

Niet altijd nee. Maar daadwerkelijk met geld (al is het maar €50) terugkomen kan we veel doen voor het vertrouwen.
Ja, dat zeg ik. Je kunt toch prima met geld (€50, of meer) terugkomen terwijl je onderweg het geld dat daar voor anderen ligt kwijtmaakt? Twee vliegen in een klap. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Arrne op 14-01-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Arrne schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:37:
[...]

Ja, dat zeg ik. Je kunt toch prima met geld (€50, of meer) terugkomen terwijl je onderweg het geld dat daar voor anderen ligt kwijtmaken?
Oh ja, als je dat bedoelde heb je inderdaad gelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:24:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dwvl7HHX0AASLTG.jpg

Wat opvalt zijn die <1> symbolen bij Merel en Eveline en de tekst luckyone bij Rick Paul op zijn shirt.
Lijkt me echter sterk dat de makers dit gedaan hebben, dit zou sowieso uitlekken anders.
wel een bijzondere compositie, met die Sinan erg prominent in het midden geplaatst

[ Voor 3% gewijzigd door HyperTrophy op 14-01-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46
Rule schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Weet jij hoeveel vragen er in zo'n vragenlijst staan?
Ongeveer 300 vragen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Arrne schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:27:

En een hoedenmaat moet je opmeten als je die niet meteen weet, dus het lijkt me dat dat ook blijft hangen als je oog voor details hebt. Wat natuurlijk sowieso essentieel is voor WIDM.
Het lijkt me juist wel dat je dit soort dingen dan juist wel vergeet. 300 vragen over onbenullige niet alledaagse zaken kun je gewoon niet onthouden. Een hoedenmaat? Even snel opmeten? Dat is erg moeilijk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:46
Exocet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:24:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2019/01/Grafitti-4-720x410.jpg

Deze moest er ook nog bij ;) Eddie And The Hot Rods

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2019/01/album.jpg

Deze was wel leuk gevonden: The Making Of de muurschildering:

https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/954418058100922/
Is het jullie opgevallen dat in het filmpje van de making of, alle namen van de kandidaten staan te trillen, of althans even bewegen… op één na…
Dat is toevallig ook de zesde persoon (van links) op de muurschildering, terwijl het zesde nummer op dit album heet: Writing On the Wall…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Rule schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:42:
[...]

Het lijkt me juist wel dat je dit soort dingen dan juist wel vergeet. 300 vragen over onbenullige niet alledaagse zaken kun je gewoon niet onthouden. Een hoedenmaat? Even snel opmeten? Dat is erg moeilijk hoor.
a) Een groot deel van die vragen weet je natuurlijk gewoon al van jezelf zonder daar uitgebreid stil bij te staan, zoals huisdieren, schoenmaat, etc.
b) Als je 'even snel' die vragenlijst invult ben je sowieso niet WIDM-waardig hoor. Je weet dat het van belang gaat zijn. Niet alleen je eigen antwoorden, maar ook om te weten wat er gevraagd wordt. Andere kandidaten (en de Mol) krijgen dezelfde vragenlijst, en die dingen kunnen dus terugkomen.
c) Ik kan er naast zitten, maar ik meen dat in 1 van de vorige edities sommige kandidaten gewoon een kopie van hun ingevulde vragenlijst hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Rick Paul is het imo.
50 euro maar met de laser opdracht. Dus even iets in het laatje brengen maar ook weer helemaal niks eigenlijk. Hoezo is het maar 50 euro? De rest had een 150 a 200 per blok.
Derde spel blijven zitten en -250 halen, waardoor je effectief -200 veroorzaakt.
Dit is een typische mol actie.

De eerste opdracht heeft het helemaal geen nut om boven te staan want je kan ook beneden de boel zien. Je Er komt toch wel chaos bij die opdracht en jij kan vanuit je toren verkeerde dingen roepen. (al was Merel wel heel vreemd).

Ook dat zga iedereen op Evi zat en Evi op Evelien zat lijkt mij mogelijk het dat de mol geen vrouw is. Wat Rick Paul weer verdachter maakt als man zijnde.

/tunnelvisie

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
RadioKies schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:38:
Rick Paul is het imo.
50 euro maar met de laser opdracht. Dus even iets in het laatje brengen maar ook weer helemaal niks eigenlijk. Hoezo is het maar 50 euro? De rest had een 150 a 200 per blok.
Derde spel blijven zitten en -250 halen, waardoor je effectief -200 veroorzaakt.
Dit is een typische mol actie.

De eerste opdracht heeft het helemaal geen nut om boven te staan want je kan ook beneden de boel zien. Je Er komt toch wel chaos bij die opdracht en jij kan vanuit je toren verkeerde dingen roepen. (al was Merel wel heel vreemd).

Ook dat zga iedereen op Evi zat en Evi op Evelien zat lijkt mij mogelijk het dat de mol geen vrouw is. Wat Rick Paul weer verdachter maakt als man zijnde.

/tunnelvisie
De mol kan net zo goed vóór Rick paul zijn geweest en voorbij zijn paaltje zijn gekomen. Daar 150 euro afpakken en 50 euro laten liggen. Erg moeilijk te zeggen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik zou als mol geld weghalen bij de makkelijke paaltjes en dat stoppen bij de moeilijkere...
Alhoewel...je kunt natuurlijk gewoon door de lasers banjeren...laat maar, ik zou het inderdaad wegmikken :P

Ik zat op Evi, toen Sarah aan de beurt was bij de laseropdracht heb ik even getwijfeld, maar dat was wel heel erg opvallend...
Nu ben ik het spoor bijster, misschien toch maar Niels, die is opvallend onsubtiel, maar niet zo bot als Sarah :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
- Ga je nummers roepen/helpen rekenen, zodat een opdracht door verwarring fout gaat?
- Of roep je gewoon bewust een verkeerd getal, voor 100% gegarandeerd falen, niemand die erachter komt en geen 'mol' trucs nodig?

- Ga je voor maximaal geld, wetende dat de opdracht erna toch geld verliest?
- Ga je voor minimaal geld, 'better than the rest' uit het zicht maar toch geld uit de pot?
- Of ga je 5min op het platform zitten, en duw je erna je voet door een laser?
- Haal je bij teamgenoten geld weg of verplaats je wat zaken, al dan niet in combinatie met bovenstaande?

- Ga je voor de joker, onopvallend geen geld binnenhalen, wetende dat er genoeg uit gaat aan het eind?
- Blijf je lekker zitten, want je ziet genoeg anderen dat ook doen, en kassa?
- Of pak je de 250, want eindbericht is toch dik in de min, waarom risico nemen?

De mol lijkt me dit jaar erg.. interessant, omdat er geen 'goed' of 'slecht' gedrag is. Of anders gezegd, de mol kan bij elke opdracht prima het goed doen, zoals jokers en geld binnenhalen, en toch (achteraf, in de finale) blijkbaar heel goed de pot laag houden.

Wat ik het meest opvallend vond was dat er een 4-tal waarschijnlijk (?) de maximale score van 0 goede vragen hadden, en waarschijnlijk veel overlap was met de vrijstellingen van vorige week. Ondanks dat ze in elk geval niet allemaal dezelfde mol hebben.
Geeft me sterk het gevoel dat een Merel of Rick-Paul de mol kunnen zijn, Jamie en Sarah staan ook goed hoog op de lijst.

Robert, Sinan, Niels en Nikky vallen voor mij aardig af in elk geval.
Types als Robert/Nikky lijken mij teveel echt zo dom/onhandig, in plaats van bewust.
Sinan leek al wat last te hebben van conditie bij de vragen opdracht? Niet zo handig, een mol die fysiek uitgedaagd is, .
Niels stapte als eerste op bij de video, en nog vrij vroeg ook - iets wat een mol nooit zou doen, je gaat misschien niet tot het minbedrag, maar zo lang mogelijk blijven zitten geeft de grootste kans dat anderen dat in elk geval wel/ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:25
Xanaroth schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:47:
Niels stapte als eerste op bij de video, en nog vrij vroeg ook - iets wat een mol nooit zou doen, je gaat misschien niet tot het minbedrag, maar zo lang mogelijk blijven zitten geeft de grootste kans dat anderen dat in elk geval wel/ook doen.
Of hij deed het bewust om zo iedereen op een dwaalspoor te zetten ;) Zo is voor alles wat te zeggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:24
Was ik de enige die het verdacht vond dat op het moment dat Sinan zijn joker 'leeg' bleek, Evelien nét iets te snel/drammerig tegen Merel zei 'dat betekent dat de kans groter is dat er bij jou wat in zit?!'. Vond ik wel opvallend O-)

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Extra: Bondje tussen Sarah en Niels?

Promo aflevering 3: (mogelijke spoilers)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34

13art

Moderator Mobile
Hmm ik twijfel tussen Sinan en Robert.
Ik zat tot vorige week op Sinan. Maar Robert deed wel vreemd de laatste keer. Sinan vroeg in de opdracht 'Wachtkamer' de dame mee, zou je als mol niet doen lijkt me. Robert daarentegen liep gewoon weg, Robert ging bij het spel 'Ver Zicht' extra in op de vraag over het uitlaten van de huisdieren, Robert maakte een hele gekke rekenfout... Maar ja tegelijkertijd, als dit zo duidelijk in beeld komt, kan je ook afvragen of de regie hier niet bewust op aanstuurt...

Nog een paar uur om te bedenken wat ik met de punten ga doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

PSA: Vergeet niet de punten in te zetten voor de aflevering! Je hebt nog 10 minuten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:37

masauri

aka qwybyte

De aflevering is nog maar pas begonnen en ze hebben het alweer over bontjes...
Als er iets is waar ik het schijt van krijg zijn het de bontjes...
Bij de Belgische mol is er amper tot geen sprake van die bulshit.
Net zoals bij the big escape.
Zoiets zie je alleen in nl...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wie is de meester in Jenga :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

"Mijn favoriete spel, ga ik dan eindelijk een keer winnen?"
/einde sarcasme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Antwoord is al duidelijk.... Nee de koningin is van der troon gestoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Dag Nikki
Eehm wtf

[ Voor 35% gewijzigd door TinusTegengas op 19-01-2019 21:30 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wordt echt elk jaar steeds slechter, nu weten we niet eens meer wie er uit gaat...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Exact dezelfde reactie hier.
(Inclusief dansje)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat een onzin.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:54
Wat een fuckers..!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De app geeft wel aan dat mijn punten zijn verdubbeld... Had alles op Merel ingezet (vrijstelling...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Nikkie eruit

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Want de punten die je op haar had ben je kwijt?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik kom er dit jaar heel moeilijk in.
Ik merk dat mijn gsm bewust moet wegleggen anders zat ik meer daarop te kijken dan naar de uitzending...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50
Of is het zo net als bij Ron Boszhard dat ze de gene die er eigenlijk uit is erin kunnen houden, maar dat dat geld kost uit de pot.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand al geGooglemapped wie op dat gebouw zat gebaseerd op de achtergrond?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Iemand al gegoogeld op Sarah?
Dan zie je bij wikipedia dat daar iets staat over dat ze wie is de mol heeft gespeeld als mol!
Althans, 2 weken geleden en nu niet meer... ze is het :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik had ingezet op Robert en Niels en mijn punten zijn verdubbeld. Dan ligt Nikki eruit lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

ronaldm3 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:41:
Dan zie je bij wikipedia dat daar iets staat over dat ze wie is de mol heeft gespeeld als mol!
Dat zou dan bij de edit geschiedenis zichtbaar moeten zijn. :)
(Voor zover ik weet is die volledig openbaar, al weet ik niet of wikipedianen bepaalde edits werkelijk kunnen laten verdwijnen.)

Maar wíe gooide die paal in de bosjes...

Zou het iig jammer van zowel Nikkie als Robert vinden als een van hen er uit ligt. :( Beiden zijn leuk.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:33
Nikkie is ook nog niet grijs in de app...
Iemand die nikkie had als verdachte in de app?

Je kan nu al punten inzetten op beiden voor volgende week..

Snap het niet..

[ Voor 31% gewijzigd door RHE218 op 19-01-2019 21:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ryan_ schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:43:
Ik had ingezet op Robert en Niels en mijn punten zijn verdubbeld. Dan ligt Nikki eruit lijkt me.
Niemand is er uit. Er gaan volgende week twee kandidaten uit, eentje aan het begin en eentje aan het eind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:38
Sinan hielt ook zijn hand zo in het groene licht dat 2 vingers de M konden vormen. Maargoed het was op tv, dus dat zal wel niks zijn.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:59

drooger

Falen is ook een kunst.

Het zou mij juist verbazen als de mol bij het was ophangen de boel aan het verstieren was.

Mol op het balkon is enkel mogelijk als de mol al toevallig Spaans spreekt of Spaans heeft geleerd voor WidM.

In het scenario dat de mol niet op het balkon staat, weet hij de opdracht en mogelijk zelfs waarvoor de andere kandidaten voor kozen. (bij voorgaande widm edities wist de mol of er voor A of B gekozen was)

De kans lijkt mij vrij groot dat er gekozen wordt voor een slecht resultaat en dan heb je er juist het meeste baat bij om zo fanatiek en goed mogelijk de was op te hangen.

En voor de medemensen in de Merel-tunnelvisie:

Haar opmerking van de 'oh weer een blokje met daarop de mol, is dit een aanwijzing dat ik de mol ben?' wordt heel snel genegeerd omdat het te duidelijk in beeld is, maar daarom zou het juist ook een prima aanwijzing kunnen zijn. Heerlijk aggressieve acties afgewisseld met de kluns uithangen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

drooger schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:12:
Het zou mij juist verbazen als de mol bij het was ophangen de boel aan het verstieren was.

Mol op het balkon is enkel mogelijk als de mol al toevallig Spaans spreekt of Spaans heeft geleerd voor WidM.

In het scenario dat de mol niet op het balkon staat, weet hij de opdracht en mogelijk zelfs waarvoor de andere kandidaten voor kozen. (bij voorgaande widm edities wist de mol of er voor A of B gekozen was)

De kans lijkt mij vrij groot dat er gekozen wordt voor een slecht resultaat en dan heb je er juist het meeste baat bij om zo fanatiek en goed mogelijk de was op te hangen.

En voor de medemensen in de Merel-tunnelvisie:

Haar opmerking van de 'oh weer een blokje met daarop de mol, is dit een aanwijzing dat ik de mol ben?' wordt heel snel genegeerd omdat het te duidelijk in beeld is, maar daarom zou het juist ook een prima aanwijzing kunnen zijn. Heerlijk aggressieve acties afgewisseld met de kluns uithangen.
Raar is het niet, als iemand ervoor kan zorgen dat er juist minder geld in de pot komt dan is dat win-win voor de mol.

Rare is wel dat bij de 'verhuizing' werd gekozen voor binnen 45minuten maar het was 26, das toch ook binnen 30 minuten... of te wel.... Minder geld!

Power to the beat.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:32
Tsurany schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:37:
Iemand al geGooglemapped wie op dat gebouw zat gebaseerd op de achtergrond?
Nikkie
https://i.imgur.com/tFj4JaJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat links onder en rechts onder bij elkaar passen zie ik, maar hoe weten we zeker dat Nikkie daar op zit? Op de bovenste afbeelding zien we Nikkie met daarna 2 lagere gebouwen met twee lampen aan. Die zie je op de andere afbeelding met de rode lamp niet meer..... Kan misschien de hoek zijn, maar misschien ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:32
l3art schreef op zondag 20 januari 2019 @ 07:47:
[...]

Dat links onder en rechts onder bij elkaar passen zie ik, maar hoe weten we zeker dat Nikkie daar op zit? Op de bovenste afbeelding zien we Nikkie met daarna 2 lagere gebouwen met twee lampen aan. Die zie je op de andere afbeelding met de rode lamp niet meer..... Kan misschien de hoek zijn, maar misschien ook niet?
Het kan altijd dat ze wat hebben lopen editten.
Maar het bovensteshot is van achter Nikkie geschoten en gezien de positie van de H op het gebouw is dat op de onderste afbeelding vanaf west naar oost (edit: meer zuid naar noord) geschoten. Het shot met het rode licht is op basis van hoe het gebouw staat van noord naar zuid geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
In MolTalk werd gisteren, terecht, opgemerkt dat er in de promo negen drankjes op tafel stonden. Vier biertjes en vijf glazen.
Wat redelijkerwijs doet vermoeden dat of twee kandidaten met de lift naar beneden komen of dat het een moment is nadat een kandidaat (zoals in een eerder seizoen) weer terug in het spel is gehaald door de kandidaten.

Vind het wel jammer dat men nu de eliminatie dus niet meer meteen geven en dat je een week in afwachting zit op het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

unezra schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:43:
[...]

Maar wíe gooide die paal in de bosjes...
Ik weet even niet meer wie de paal vond, maar kon ook zijn dat diegene het zelf daar weg had gegooid. En dat hij/zij betrapt werd of zichzelf minder verdacht wilde maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Volgens mij had Niels als eerste een van die palen vast. Die liet zeer stellig weten dat hij die paal NIET in de bosjes had gemietert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Laatst online: 11:28
Mrjraider schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:11:
Volgens mij had Niels als eerste een van die palen vast. Die liet zeer stellig weten dat hij die paal NIET in de bosjes had gemietert.
En NIels was als enige niet zichtbaar op het shot nadat de paal in het gras werd gegooid . Maar vraag is natuurlijk altijd of het bewust zo gemonteerd is. Niels lijkt alleen wel heel verdacht, dus dat zint me ook weer niet.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Qu3st schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:09:
[...]

Ik weet even niet meer wie de paal vond, maar kon ook zijn dat diegene het zelf daar weg had gegooid. En dat hij/zij betrapt werd of zichzelf minder verdacht wilde maken?
Mogelijk,
Maar op het eerstvolgende shot wat ze erna lieten zien stond hij als enige niet in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Mrjraider schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:59:
In MolTalk werd gisteren, terecht, opgemerkt dat er in de promo negen drankjes op tafel stonden. Vier biertjes en vijf glazen.
Wat redelijkerwijs doet vermoeden dat of twee kandidaten met de lift naar beneden komen of dat het een moment is nadat een kandidaat (zoals in een eerder seizoen) weer terug in het spel is gehaald door de kandidaten.

Vind het wel jammer dat men nu de eliminatie dus niet meer meteen geven en dat je een week in afwachting zit op het antwoord.
Of die is voor Rik, of voor de afvaller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Als aanvulling hier op:
https://imgur.com/a/3StOSYp

Al vind ik die van relatief veel/weinig licht niet heel sterk, want bij Robert kijk je vanuit een andere hoek tegen de lampen aan waardoor het meer lijkt. Maar goed de torens en de verlichting van de stad zijn wel weer een stuk duidelijker.

edit:
@ 1:20... Bizar.... https://www.ad.nl/show/he...zich-versproken~a577f2ac/

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 20-01-2019 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ronaldm3 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:41:
Stond ook bij Robert op zijn Wikipedia pagina:
zacht in "Wie is... de Mol? 2019"

Je weet hopelijk dat Wikipedia door iedereen aan te passen is?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

miicker schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:02:
[...]

Stond ook bij Robert op zijn Wikipedia pagina:
zacht in "Wie is... de Mol? 2019"

Je weet hopelijk dat Wikipedia door iedereen aan te passen is?
Jep zeer zeker, daarom is het nu dus verwijderd! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 08-09 23:47
Mrjraider schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:59:

Die 9 glazen zeggen mij niets. Het kan heel goed zijn dat deze voor Rik is. Daarnaast speelt er ieder jaar een infiltrant mee, deze zie je echter nooit in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Audiowaste schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:43:
[...]

Daarnaast speelt er ieder jaar een infiltrant mee, deze zie je echter nooit in beeld.
??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Iemand van de crew die de mol begeleid en ondersteund om info e.d. door te geven.
Zoals bv de keuze a of b doorgeven wat de kandidaten gekozen hadden bij het spel met de waslijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
masauri schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:22:
[...]

Iemand van de crew die de mol begeleid en ondersteund om info e.d. door te geven.
Zoals bv de keuze a of b doorgeven wat de kandidaten gekozen hadden bij het spel met de waslijnen.
Aha, maar die speelt dan niet mee he ;) die is aanwezig. Maar zover ik begrepen heb ooit, krijgen ze die informatie via de crew vaak door briefjes of dat soort dingen. Via een persoon zou al snel opvallen en wordt het te makkelijk voor de kandidaten.

Er is dus geen infiltrant. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:33:
[...]

Aha, maar die speelt dan niet mee he ;) die is aanwezig. Maar zover ik begrepen heb ooit, krijgen ze die informatie via de crew vaak door briefjes of dat soort dingen. Via een persoon zou al snel opvallen en wordt het te makkelijk voor de kandidaten.

Er is dus geen infiltrant. }:O
De mol wordt wel degelijk geïnformeerd door een persoon (of meerdere). Een tijd terug nog iets gezien waarin kandidaten aangeven dat ze vaak lang bezig zijn om van alles in de camera te zeggen, waarvan slechts een klein deel wordt uitgezonden, een deel van die tijd wordt gebruikt om de mol in te lichten, iedereen is ongeveer evenveel tijd weg bij de groep dus.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Dat is heel wat anders dan wat hierboven beweerd wordt.

Van dat verhaal van die meespelende infiltrant geloof ik geen klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

l3art schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:15:
[...]

Als aanvulling hier op:
https://imgur.com/a/3StOSYp

Al vind ik die van relatief veel/weinig licht niet heel sterk, want bij Robert kijk je vanuit een andere hoek tegen de lampen aan waardoor het meer lijkt. Maar goed de torens en de verlichting van de stad zijn wel weer een stuk duidelijker.

edit:
@ 1:20... Bizar.... https://www.ad.nl/show/he...zich-versproken~a577f2ac/
Interessante verspreking. Want dit is niet de eerste joker van dit seizoen. Maar wel de eerste van die dag. Misschien bedoelde hij dat?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wat een onzin is dit, dit is een verhaal van iemand die de aflevering heeft gekeken. 8)7
miicker schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:04:
[...]

De mol wordt wel degelijk geïnformeerd door een persoon (of meerdere). Een tijd terug nog iets gezien waarin kandidaten aangeven dat ze vaak lang bezig zijn om van alles in de camera te zeggen, waarvan slechts een klein deel wordt uitgezonden, een deel van die tijd wordt gebruikt om de mol in te lichten, iedereen is ongeveer evenveel tijd weg bij de groep dus.
Dat zeg ik dus. De Mol wordt door de crew geïnformeerd. Dit moet soms op slinkse wijze gebeuren. Hierover heeft een oud mol jaar of wat geleden een boekje over open gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb je wel gelezen wat daar staat of ben je zelf de auteur ervan?

Dit is gewoon puur een fictief verhaal gebaseerd op de aflevering.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dus je gelooft een snel in elkaar geflanste website die informatie vermeld die nog nooit geopenbaard is? Om de mol te ontmaskeren moet je niet zo goedgelovig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Merel met het blokje wie is de mol op d'r voorhoofd. En de actie waarbij er een buis verlegt werd in het gras. Als je naar de montage kijkt zie je dat zij op een gegeven moment juist bij de buizen staat i.p.v. de andere kant. Haar blik en houding toen ze voor de camera zei dat de mol aan het mollen was... obvious enough for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DNA_Saint schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:41:
[...]

Interessante verspreking. Want dit is niet de eerste joker van dit seizoen. Maar wel de eerste van die dag. Misschien bedoelde hij dat?
Maar dat is juist het punt, hoe weet hij dat er meerdere jokers te verdienen zijn bij dit spel/deze dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Wat is precies de verspreking van de mol in die link van het AD? Kan hier op mijn werk helaas geen geluid aan zetten bij een filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 11:33
@Piet_Piraat7
Die krullenbol zegt bij aanvang van jenga: “Niels krijgt de eerste joker”

Maw, het lijkt erop dat die krullenbol [ Insert naam hier ] wist dat er nog meer zouden komen in dat spel..

[ Voor 4% gewijzigd door RHE218 op 21-01-2019 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:38
Is er niet (bijna) elk jaar een spel waarbij jokers te verdienen zijn? Kan zijn dat Jamie daardoor vermoedde dat er meer jokers zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Of hij hoopte dat de aanbieding "Joker verdelen of € 2000 uit de pot" meerdere malen gedaan zou worden door Rik. (zodat hij ook aan bod kon komen)

[ Voor 12% gewijzigd door Chillz op 21-01-2019 10:09 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan_
Nikki's stiefbroertje is tijdens te opnames te komen overlijden. Hierdoor heeft ze (waarschijnlijk) eerder het spel moeten verlaten. Daarbij heeft iemand goed speurwerk verricht.

Plaza de la Libertad:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTq3BGXQAAVwpR.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTkMUUWkAESJNq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTkMUWXgAENNJP.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTq29_X4AA1MaG.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTq29-XcAIDUR9.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxT6XQGWsAA3QFP.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ryan_ op 21-01-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

Ryan_ schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:53:
Nikki's stiefbroertje is tijdens te opnames te komen overlijden. Hierdoor heeft ze (waarschijnlijk) eerder het spel moeten verlaten. Daarbij heeft iemand goed speurwerk verricht.

Plaza de la Libertad:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit lijkt inderdaad overtuigend dat Nikkie eruit gaat ja.
Nou waren beide overgebleven kandidaten voor mij niet de mol dus wie het ook zou worden, ze waren op zeker moment toch wel naar huis gegaan.
Wel zonde als je om die reden naar huis moet...(dat overlijden was overigens op 25-05 lees ik nu, hebben we een bredere tijdlijn waar we bovenstaande op zouden kunnen staven?)

[ Voor 5% gewijzigd door Saffie_time op 21-01-2019 14:59 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryan_
Saffie_time schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Nou waren beide overgebleven kandidaten voor mij niet de mol dus wie het ook zou worden, ze waren op zeker moment toch wel naar huis gegaan.
Weet je het zeker? ;)

/leuk gevonden:

Degene (vermoedelijk Robert) die uit de lift komt... Is ook de #MOL? Check de lift: 10M > omgedraaid MOL (twitter)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxTSxYAWwAAlv_Y.jpg
Saffie_time schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Wel zonde als je om die reden naar huis moet...(dat overlijden was overigens op 25-05 lees ik nu, hebben we een bredere tijdlijn waar we bovenstaande op zouden kunnen staven?)
Het zou opzich wel kunnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U6zYAaLiEcGG2Th9q2jjo0QX/full.png

[ Voor 25% gewijzigd door Ryan_ op 21-01-2019 15:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ach zo zeker als Robert de gitaar van Niels gaat opeten als hij de mol is, zal ik een gebakje van Robert gaan eten als hij de mol zou blijken te zijn O-)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

DoeEensGek schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:02:
[...]

Dat zeg ik dus. De Mol wordt door de crew geïnformeerd. Dit moet soms op slinkse wijze gebeuren. Hierover heeft een oud mol jaar of wat geleden een boekje over open gedaan.
Is bij de Belgische mol al vaak genoeg getoond dat het zo gaat ja.
In de aflevering waarin alles bekend gemaakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Nu online
Dit herinnert me eraan dat ik iemand ken die in Georgië in de opnames van WIDM terecht kwam. Ze zaten daar in een restaurant, en kregen van de crew meteen het aanbod om de rekening te betalen. En of ze toch maar alsjeblieft niets op social media wilden plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Laatst online: 11:10
Weet iemand hoe het zit met de afvallers tijdens het opnemen van de show? In theorie is er elke aflevering een afvaller, maar wat gebeurt er met hen als zij er uit liggen? Worden ze in een hotelletje gestopt of worden ze terug gestuurd naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Eindelijk de aflevering kunnen kijken (snapte al niet waarom ik niet per ongeluk het nieuws van de afvaller was tegengekomen). Wat mij op viel was dat bij het jenga spel bij Robert en Sinan, 1 van de 2 allemaal stapeltjes van 2'en (3x) en wie is de mol logo's (3x) had gemaakt. Shot later waren de de 2'en weg.
Daarnaast kunnen ze niet tellen, tijdens de blokken opdracht werd er geroepen dat ze met z'n 10-en waren 8)7

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
CuBras schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:51:
Weet iemand hoe het zit met de afvallers tijdens het opnemen van de show? In theorie is er elke aflevering een afvaller, maar wat gebeurt er met hen als zij er uit liggen? Worden ze in een hotelletje gestopt of worden ze terug gestuurd naar Nederland?
Gevarieerd, meeste verdwijnen 1 a 2 nachten in een hotel en gaan dan terug. Of plakken een klein vakantietje er achter aan. Ze zien in iedergeval niet de groep terug. Tenzij ze weer het spel in komen zoals bij ron.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:59

drooger

Falen is ook een kunst.

Misschien stapt Ron Boshart de lift uit en krijgt hij een herkansing dit seizoen. :+

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ankh schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:33:
Eindelijk de aflevering kunnen kijken (snapte al niet waarom ik niet per ongeluk het nieuws van de afvaller was tegengekomen). Wat mij op viel was dat bij het jenga spel bij Robert en Sinan, 1 van de 2 allemaal stapeltjes van 2'en (3x) en wie is de mol logo's (3x) had gemaakt. Shot later waren de de 2'en weg.
Daarnaast kunnen ze niet tellen, tijdens de blokken opdracht werd er geroepen dat ze met z'n 10-en waren 8)7
Er moet ook maar net plek zijn op de eerste vlucht terug natuurlijk

Bij Robinson wordt dat de laatste jaren wel meer duidelijk. Ze gaan eerst terug naar het resort, en dan vanuit daar op een vlucht terug. Soms kan dat een paar dagen duren en dan gaan ze dus met meerdere kandidaten tegelijk terug. Of je zag dit jaar dat ze na de finale juist niet met zn 3en terug konden, maar over 2 vluchten verdeeld werden.

Bij WIDM zal dat niet veel anders zijn.
Na rood scherm afzondering van de rest van de kandidaten. Maar dan waarschijnlijk eerst terug naar (ander) hotel, in afwachting van eerst mogelijke vlucht.
'normaal' gezien valt er om de 2/3 dagen iemand af. Dus als er zo snel geen vlucht is, reis je met de volgende afvaller samen
zoiets

-- ik heb ergens gehoord dat men verwacht dat ze na Medellin gaan vliegen naar een volgende bestemming
In dat geval is het dus vrij zeker, 2 afvallers in Medellin. Die vlucht is vooraf al goed vast te leggen. Dus Evi zal met Nikki/Robert terug gekomen zijn waarschijnlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Chillz op 22-01-2019 08:53 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

drooger schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 03:51:
Misschien stapt Ron Boshart de lift uit en krijgt hij een herkansing dit seizoen. :+
Dat.. zou wel wat zijn :o :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Chillz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:51:
[...]

-- ik heb ergens gehoord dat men verwacht dat ze na Medellin gaan vliegen naar een volgende bestemming
In dat geval is het dus vrij zeker, 2 afvallers in Medellin. Die vlucht is vooraf al goed vast te leggen. Dus Evi zal met Nikki/Robert terug gekomen zijn waarschijnlijk
Die stap gaat me ff te snel... waarom is dat in dat geval vrij zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
BreadFan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Die stap gaat me ff te snel... waarom is dat in dat geval vrij zeker?
1 - Evi
2 - Nikki of Robert

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent er pas uit als je een rood scherm hebt gezien. zover ik weet heeft nog niemand een roodscherm gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Chillz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:25:
[...]

1 - Evi
2 - Nikki of Robert
Ooh, ah, je ziet Evi ook als afvaller in Medellin. Op die fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik kan wel dagboeken van de afvaller (enkel Evi tot nu toe vinden) maar geen dagboek meer van de mol... Ben ik nou zo scheel geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Misschien had de Mol geen zin in dagboek schrijven dit jaar.
Schijnbaar heeft hij/zij ook nog geen tweets verstuurd

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryan_
Chillz schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:01:
Misschien had de Mol geen zin in dagboek schrijven dit jaar.
Geen Sinan.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Voor WIDM België: De Mol - 2019 België