Wie is... de Mol? 2019 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vind de vuurproef ook een heel slecht voorbeeld voor een molactie. Deze opdracht was sowieso niet gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Qu3st schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:34:
[...]

Nou als ik de molacties zie vind ik het niet de slechtste. Met de opdracht van tuk tuk zat ik op Sinan en Merel, toen was ik helemaal in de war dat ze geld binnen kwamen brengen. En hier had ze toch wel slim gespeeld door het geld van de laseropdracht in te zetten in plaats van de 500 euro. En hierdoor minder verdacht te worden. Ik vind haar niet zo slecht.
Veel molacties die ze ook niet in beeld konden brengen. Sarah was ook een goede afleiding. Met die uitspraken ik ben dyslectisch, kan niet rekenen, etc. Ook dat ze 1000 euro uit de pot pakte bij Russisch roulette, kwam de regie goed uit denk ik :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ze hadden Merel d'r ondergoed toch wat vaker moeten controleren :P.

Maar ik weet niet hoe je haar een slechte mol kan vinden. Objectief heeft ze het prima gedaan: Pas helemaal aan het einde is verdenking op haar gevallen, en ook van de TV kijkers was het een minderheid die op haar zat (ik zelf pas nadat ze d'r kansen op een vrijstelling in één van laatste afleveringen weggooide door de verkeerde pin eruit te halen, daar geloofde ik gewoon niet in). En ondanks dat heeft ze wel heel veel geld uit het spel gehaald, dus heeft ze wel haar werk gedaan.

Dat ze trouwens in de bus zat met een Lonely Planet van Colombia was wel lef hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

De grootste hint naar de identiteit van de Mol zat dit seizoen in de leader.

Elke aflevering werd één opdracht vervangen door puzzelstukken op een meer. Als je de eerste letters van de namen van de opdrachten door elkaar husselt krijg je MOL IS IV. IV is het Romeinse cijfer voor 4. Een verwijzing naar de Mol. Merel komt als vierde persoon in de leader voor. Bovendien vormen de puzzelstukken samen een portretfoto van de Mol. De mannen in het water namen de Mol “Op Sleeptouw”, de titel van aflevering 1.
https://wieisdemol.avrotr...verborgen-aanwijzingen-1/

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vind de titel aanwijzingen erg matig, bijvoorbeeld

De titel van aflevering 5 was “Verblindend”. De Mol verblindt Robèrt door samen met hem de opdrachten “Straatbeeld” en “Sleutelhanger” goed uit te voeren. Hij ziet haar niet langer als hoofdverdachte en valt af.

Ja, hallo.

Deze was wel goed:
Op een balkon staat de tekst: “Het balkon van Merel eindigt op 13”. De dertiende letter van het alfabet is M. De M van Mol en Merel. Bovendien staat de Mol tijdens de opdracht op het goede balkon en zegt dan letterlijk: “Ik sta goed. Ik sta sowieso goed want ik sta op 13.”

https://wieisdemol.avrotr...verborgen-aanwijzingen-1/

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 09-03-2019 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ja die afleveringtitels slaan nergens op. Ze wijzen allemaal naar 'de Mol', maar niet naar de identiteit van de Mol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er wordt wel een beetje voorbij gegaan aan de Mol acties van kandidaten, dat was ook erg veel dit seizoen. Dat het de laagste pot ooit was, is maar relatief weinig aan Merel te danken.

Maar er zaten toch ook mooie Mol acties tussen. En vooral lef getoond tussen de opdrachten door.

Die reünie aflevering mogen ze wel wat aan gaan doen. Dat publiek buiten staat er ook alleen maar om twee keer te zwaaien en Ron Boszhard was een aanfluiting. Binnen ook hoop oud Mol kandidaten waar niks mee gedaan werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:26

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:05:
Na de eerste twee afleveringen is het voor mij duidelijk :+

Merel is de mol.

De eerste aflevering deed ze raar en bij die brug weinig moeite om de kist omhoog te krijgen. Tweede aflevering was ze *plots* vergeten hoeveel huisdieren ze had, of ze gaf een verkeerd aantal aan. Daar werd ze mee geconfronteerd en moest ze zich tijdens de lasers "ontmollen", wat ze dus deed.

Oh en dit plaatje uit de eerste aflevering:

[Afbeelding]

Het gaat best ver, maar hey... het is Wie is de Mol :9
Best trots op mijzelf :+

En nu hoef ik mijn schoenen ook niet op te eten!

[ Voor 3% gewijzigd door ScreamGT op 09-03-2019 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:54
xminator schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:19:
[...]

Op basis hiervan ging ik ook voor Merol.
Was voor mij inderdaad ook dé reden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind haar een goede mol. Laagste pot ooit, goed gespeeld. Zorgen dat de rest slecht verdient (eg: lasers) en dan zelf zorgen dat je geld binnenbrengt maar wel minder dan mogelijk was (tuktuk). Dat is gewoon goed strategisch spelen. Well done.

Die laatste uitzending is wel ruk kwaliteit de laatste jaren zeg, ongelofelijk. Maar goed, men had gelijk: Ron is teruggekomen. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar het verschil in de maximale pot. Dat is volgens mij de afgelopen jaren ook minder geworden.
En het bekende probleem dat de kandidaten het geld helemaal niks interesseert, ze willen alleen maar langer in het spel blijven.
Follow the money werkt dus niet meer. De mol heeft meer verdiend dan de overige finalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wat vonden we van Rik? Ik vind dat ie het prima heeft gedaan. Kon er weinig van zeggen, soms was ie wat te serieus maar dat zal erbij horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Mrjraider schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:18:
Wat vonden we van Rik? Ik vind dat ie het prima heeft gedaan. Kon er weinig van zeggen, soms was ie wat te serieus maar dat zal erbij horen.
Prima gedaan! Niet opgevallen en dat is mijns inziens positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Ik vond hem hier bij de afsluiter echt slecht, kon je nog beter een robot neerzetten want die zou het precies hetzelfde gedaan hebben. Verder zaten er sommige spelers echt voor spek en bonen waar dat andere jaren wel anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waarom gunde ze nou Niels de finale ten koste van Sinan door die pin er uit te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
sambalbaj schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:26:
Waarom gunde ze nou Niels de finale ten koste van Sinan door die pin er uit te trekken?
Waarschijnlijk gunde ze het Niels meer, maar dat gaat ze natuurlijk niet op televisie zeggen.
Anders laat je dit veel besproken moment niet weg uit deze aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:36
Waarom geen filmpje met als kijker had je het hiermee al kunnen weten. Nu alleen tekst. Eerst was dat altijd de seizoens afsluiter, vorig jaar deden ze dat nog op de site en nu helemaal niet meer behalve een stukje tekst....bedroevend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03:55
Leuk die aanwijzigingen op de site, maar wanneer komen de molacties online?

Het programma zou als volgt moeten zijn:
Binnen vijf minuten weten wie gewonnen heeft en wie de mol is, vijf minuten bijpraten en de rest: molacties met toelichting en evaluaties. :-)

Stack Sats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Beetje jammer dat ze in het filmpje met Molacties op de site niet eens alle molacties laten zien, ik was wel benieuwd hoe ze de metalenbuis onopgemerkt daar in de bosjes had gekregen toen ze die puzzel in 45 en niet 30 min deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 06:57
Sinan die rustig toegeeft niet voor het geld te spelen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:54
Exocet schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:17:
Ik ben wel benieuwd naar het verschil in de maximale pot. Dat is volgens mij de afgelopen jaren ook minder geworden.
En het bekende probleem dat de kandidaten het geld helemaal niks interesseert, ze willen alleen maar langer in het spel blijven.
Follow the money werkt dus niet meer. De mol heeft meer verdiend dan de overige finalisten.
Volgens mij noemde Rik zo'n €49.000 als mogelijke pot? Of heb ik dat nou verzonnen :p

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 09-03-2019 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-06 13:06
xminator schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:19:
[...]

Op basis hiervan ging ik ook voor Merol.
*O* Ben blij dat ik er niet naast zat. Elke aflevering was ik aan het zoeken naar bevestiging van "mijn mol". Telkens moest ik van collega's, familie en vrienden (doorgewinterde molooten) horen dat de actie in het laserlabirinth "door de regie opgezet was".

Goed natuurlijk had het in scene gezet kunnen zijn, maar sarah kon het in mijn ogen ook echt niet zijn. Ik denk dat de rode schermen tehorie van de kabelbaan juist was, en dat in die aflevering Sarah er uit gevlogen was als ze niet de vrijstellingen gewonnen hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-06 16:56
Mensen vergissen zich nog steeds schijnbaar in de rol van de mol. Het gaat er als mol niet om wat je binnenbrengt, maar wat je eruit laat en dat is 37.000 euro. Dat ze 2.000 inbrengt (waarvan gedeelte pech/kon niet anders) is prima. Vergeet niet dat als ze slechts 500 euro had binnengebracht ze dan binnen no-time ontdekt was geweest.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
LordSinclair schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:39:
En het is ook omdat het nu tot de pixel wordt uitgeplozen dat er niks meer te zien is, alles wordt teveel geanalyseerd. De kleinste hint kan in aflevering 1 al de mol ontmaskeren. Dus de strategie is nu om daar helemaal niks van uit te zenden (vandaar dat je de mol ook vaak het minst ziet tijdens de afleveringen).

Tijdens de laatste aflevering krijg je wel een paar van de daadwerkelijke molacties te zien.
Dit is precies de reden waarom "wie is de mol" het ook wel van hun spellen moet hebben.

Nu je weet wie de mol is kun je nog steeds niet zeggen; oh ja stom dat ik daar niet op had gelet. Er worden gewoon geen hints gegeven, en als er wel hints waren wordt er ook niet uitgelegd welke hints ze hebben gegeven. Uiteindelijk wordt het dan toch wel gokken en dat is jammer.

Meer duidelijkheid in de laatste aflevering zou dat gevoel wel wegnemen, helaas kiezen ze ervoor om dat niet te doen.

BlaBlaBla

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Naar mijn idee was dit wel het slechtste seizoen ooit. De Mol acties waren nogal lauwtjes en aan de veilige kant. De kandidaten niet echt gedreven.

Tijd voor een niet BN-er versie met fatsoenlijke bedragen en betere spellen. Oh wacht, dat is vanavond al te zien bij de zuiderburen. ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-06 18:31

Major_ton

Shoot!

Heb ik wat gemist of is gister de winnares Sarah amper aan het woord geweest?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Major_ton schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:17:
Heb ik wat gemist of is gister de winnares Sarah amper aan het woord geweest?
Ja, zelfs Niels kreeg meer airtime.

De eerste keer dat ik sinds aflevering 1 de mol bovenaan mijn lijstje had staan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Opzich Merel als mol was leuk. Wat ik minder leuk of eigenlijk echt een tegenvaller is dat er kandidaten meedoen die het geld niks interesseren, die eigenlijk te laks tegenover de opdrachten doen. Denk dat ze echt wat elementen moeten veranderen aan widm, beetje vernieuwen, om het aantrekkelijker te maken. Risico is groot om met zulke kijkcijfers en er niks aan te veranderen, om plots aftezakken in kijkers. Gewoon aanpassen langzaam.
Wat elementen aanpassen.

Finale is gewoon ruk, heb 10 minuten gewacht voor ik ging kijken, dan kom ik doorspoelen bij Ron en alle onzin.

Schijnt dat Sarah gewonnen heeft, we wachten nog op haar eerste reactie.

Jamie was één van de weinige die wél fanatiek was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:54:
Ai ai toch in de regie gefopt dit jaar, kijken welke mol acties ze buiten beeld hebben gehouden.
Dat is het al jarenlang. Daarbij is door de beloning van opdrachten (jokers/vrijstellingen vs geld) of opzet (alles of niets, geen geld per goed deelantwoord) het zo dat de mol door de productie gedwarsboomd wordt. Veel loopt al in de soep zonder dat er een mol aan te pas komt. En genoeg acties die Merel gedaan heeft hebben nul effect gehad op de pot.

Merel vond ik wel zichtbaar genieten van haar rol en had een paar leuke acties naar haar medekandidaten toe. (Jengaspel, in zicht van Jaime geld verwisselen) Maar weinig acties van hetzelfde kaliber als bij de laseropdracht helaas.
Die we pas na afloop te zien kregen. Dus geen klaas is de mol / Inge is de mol / Kees Tol is de mol hint. Een nephint want we zagen de puzzelstukken wel bij elkaar komen maar de stukken met Merel haar portret ontbraken tot gisteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 10-03-2019 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04

Ankh

|true

Dit seizoen kwam mij een beetje over als het seizoen in Afrika met Kees als mol. Toen voelde het zo-zo.. Kees was een goede mol (Merel ook), maar even goed toch het idee dat het niet echt boeiend was?

Wat vinden jullie hier van? :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Men moet echt iets gaan doen aan de finale en de laatste uitzending. Maak er desnoods één lange aflevering van, en maak het interessanter. Meer uitleg over hints en mol-acties, minder geouwehoer. Het is nu echt behoorlijk saai.
Wat mij gisteren vooral opviel is de Mol zelf. Ik vond Merel behoorlijk onsympathiek en hautain overkomen. Iets wat ik de rest van het seizoen niet gezien heb. Blijkbaar heeft ze haar rol als Mol echt goed gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
DoeEensGek schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:05:
Opzich Merel als mol was leuk. Wat ik minder leuk of eigenlijk echt een tegenvaller is dat er kandidaten meedoen die het geld niks interesseren, die eigenlijk te laks tegenover de opdrachten doen. Denk dat ze echt wat elementen moeten veranderen aan widm, beetje vernieuwen, om het aantrekkelijker te maken. Risico is groot om met zulke kijkcijfers en er niks aan te veranderen, om plots aftezakken in kijkers. Gewoon aanpassen langzaam.
Wat elementen aanpassen.
Het voelde dit jaar zowel bij Wie is de Mol en Expeditie Robinson alsof de spelers alleen ja hadden gezegd voor PR redenen en om weer beetje reclame voor zichzelf te maken. Want in beide programma's zaten er spelers bij die echt geen zin hadden of waarvan het leek dat ze het programma nooit hadden gekeken en niet wisten wat er ging gebeuren. Ik begrijp echt niet waarom een Nicki die blijkbaar in 2010 al graag met het spel mee wou doen eigenlijk zo ontzettend weinig heeft gedaan, doe dan niet mee. Of mensen die hoogtevrees hebben, het is bijna standaard dat er spellen met hoogtes in WidM zitten en als de dat weet doe dan niet mee of zet je er overheen en probeer het gewoon maar ik kan echt niet tegen mensen die het weten en dan het nog niet eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

zacht schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Wat mij gisteren vooral opviel is de Mol zelf. Ik vond Merel behoorlijk onsympathiek en hautain overkomen. Iets wat ik de rest van het seizoen niet gezien heb. Blijkbaar heeft ze haar rol als Mol echt goed gespeeld.
Precies dat gevoel kreeg ik er ook bij idd. Het vreemde was ook dat dat werd afgewisseld met zichtbaar ongemak in haar lichaamstaal, ging alle kanten op en ik snapte er niets van, zeker ook omdat ik haar als kandidaat in de voorafgaande afleveringen juist zo sympathiek vond.

Dat vox populi geneuzel met Boszhard is denk ik niet te voorkomen in dit soort programma's, maar vond het idd ook zeer ergerlijk, hoewel ik me afvraag of de gemiddelde kijker thuis daar ook zo over denkt.

De finale vond ik echt een anticlimax, niet in de laatste plaats vanwege de wijze van presentatie door Rik, ook bij de totaal niet enthousiaste presentatie van alle kandidaten, winnaar en mol aan het publiek buiten op het einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002

Pinobigbird

doesn't share food!

Pompi schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:17:
[...]

Het voelde dit jaar zowel bij Wie is de Mol en Expeditie Robinson alsof de spelers alleen ja hadden gezegd voor PR redenen en om weer beetje reclame voor zichzelf te maken. [...]
Sinan bevestigt dit ook zelf: alles voor meer bekendheid.
Op 5 januari is Can ook te zien in het televisieprogramma Wie is de Mol. Can noemt het programma 'intelligent amusement' en dat was één van de redenen om mee te doen. Maar meer nog dan dat gaat het de documentairemaker om de jeugdige doelgroep van het programma.

'Wekelijks kijken er zo'n 2,5 miljoen mensen naar Wie is de Mol', zegt hij. 'Dat zijn vooral jonge mensen en ik hoop dat ik een deel van die jongeren door dit programma naar NPO kan lokken om naar mijn documentaires te kijken.'
Nu ben je ineens wel een echte bekende Nederlander. Vind je dat prettig?
Wil je eerlijk antwoord?Ik geef er geen bal om. Hahaha. Het doet me niks, maar ik ben een journalist die serieuze onderwerpen aansnijdt en ik wil dat mijn werk impact heeft. Dus als die bekendheid er voor zorgt dat ik meer mensen bereik ben ik daar heel blij mee.
Je vraagt je af wat zo iemand te zoeken heeft in een amusementsprogramma als Wie is de Mol?. Eerlijk gezegd moest hij daar zelf ook even over nadenken, zegt hij. Maar: het is intelligent amusement. Hij wilde ook wel eens weten of hij de bad guy kon zijn. ,,Al is de belangrijkste reden dat het programma een groot bereik heeft onder jonge mensen.’’ Mensen die nu nog niet naar zijn documentaires kijken.
:r
Sinan zal wel een prima vent zijn en een goede documentairemaker, maar doe alsjeblieft niet mee aan Wie is de Mol om deze redenen.

Dan zie ik 10x liever Ron Boszhard die echt heel graag het spelletje speelt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar dat is toch altijd al een ding geweest hierbij? Mensen ook die zelf Mol acties gaan doen om te zorgen dat mensen denken dat zij de Mol zijn. Voeg daaraan toe dat het BN'ers zijn, dus die liggen echt niet wakker van een paar duizend Euro, en dat de prijspot gewoon verwaarloosbaar is. De enige reden dat ze hun best doen is gewoon omdat ze het leuk vinden het spelletje te spelen, niet omdat ze het geld zo hard nodig hebben voor hun verbouwing oid.

En tja, als je niet meer wil dat BN'ers ergens aan mee doen voor hun ego, dan zal je niet vaak meer BN'ers zien :P. Oftewel dan moet je weer terug naar reguliere personen (niks mis mee verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Pinobigbird schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:41:
[...]

Sinan bevestigt dit ook zelf: alles voor meer bekendheid.

[...]

[...]

[...]
:r
Sinan zal wel een prima vent zijn en een goede documentairemaker, maar doe alsjeblieft niet mee aan Wie is de Mol om deze redenen.

Dan zie ik 10x liever Ron Boszhard die echt heel graag het spelletje speelt.
Dit zei hij gister ook gewoon in de uitzending. Hier mogen de makers wat mij betreft ook op afgerekend worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zacht schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:54:
Men moet echt iets gaan doen aan de finale en de laatste uitzending. Maak er desnoods één lange aflevering van, en maak het interessanter. Meer uitleg over hints en mol-acties, minder geouwehoer. Het is nu echt behoorlijk saai.
Qua kapsel en hautaine gedrag leek het net Margriet v/d Linden wel :/ Dus als Merel volgend jaar met Rick Paul Moltalk overneemt van Margriet en Chris weet je waarom :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Gewoon dezelfde finale als de mol België doen, niet die stomme kinderen uit het publiek interviewen, beelden herhalen uit de aflevering daarvoor, 30minuten doen over de "wie is nu de mol dan", nee gewoon een aflevering waarin je in het begin zegt wie het is, de acties samen doorloopt en iedereen niet in een gehoereerd park zitten met honderdmiljoenmiljard fans maar intiem ergens waar ze alleen bij elkaar zijn met de presentator.

De hele aflevering van gisteravond kon je terugbrengen naar 10 minuten. Zo veel opdrachten en dan maar 5 molacties laten zien. Sowieso ook weinig molacties omdat er te veel opdrachten zijn waar niet over na gedacht is waar een molelement aan hangt. Waarom moeten we op internet aanwijzingen e.d. gaan zoeken als dat prima in de aflevering kon? Ik mis de kern en zie te veel troep.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-06 19:50
Ze mogen het zo wel doen in het park. Maar het probleem is dat er dit jaar gewoon veel te weinig mol acties in beeld zijn gebracht.

Ik heb nog zoveel vragen over opdrachten die mislukt zijn. :/ Er is veel meer gemold, waarom hebben ze dit niet laten zien.

Maar voor de rest wel een leuk seizoen. De laatste twee afleveringen waren niet heel sterk, maar gewoon een goede mol. :Y (en mijn punten in de app zijn haar heel dankbaar. _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06 14:56
Weemism schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:24:
[...]

Precies dat gevoel kreeg ik er ook bij idd. Het vreemde was ook dat dat werd afgewisseld met zichtbaar ongemak in haar lichaamstaal, ging alle kanten op en ik snapte er niets van, zeker ook omdat ik haar als kandidaat in de voorafgaande afleveringen juist zo sympathiek vond.
Viel mij ook al op. Ze leek mij dronken of onder invloed van iets..

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Aksnes schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:30:
Ze mogen het zo wel doen in het park. Maar het probleem is dat er dit jaar gewoon veel te weinig mol acties in beeld zijn gebracht.

Ik heb nog zoveel vragen over opdrachten die mislukt zijn. :/ Er is veel meer gemold, waarom hebben ze dit niet laten zien.

Maar voor de rest wel een leuk seizoen. De laatste twee afleveringen waren niet heel sterk, maar gewoon een goede mol. :Y (en mijn punten in de app zijn haar heel dankbaar. _/-\o_ )
Ik ben bang dat ze de beste molacties hebben laten zien en dat er weinig anders was om te laten zien.
De opdrachten zijn mislukt omdat de rest er weinig van bakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Aksnes schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:30:

Exact. Hoe kwam die buis in het gras terecht bij die trap-puzzel? Wat was nou de significantie van de rood/groen/groen/rood bordjes-opdracht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:49
Weemism schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:24:
[...]

[...]
Ik denk dat ze het niet gewend is om zo in de aandacht te staan en het dus de zenuwen zijn. Klinkt raar voor een nieuwslezeres, maar ik denk wel dat dit het is. Als nieuwlezeres praat je tegen de camera en een handvol mensen in de studio. Bij de finale stonden er een paar duizend mensen, op social media wordt ze vermoedelijk overspoeld met reacties. Ik snap het wel :) Ik volg haar op Instagram en daar komt ze heel anders over.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 10-03-2019 16:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:17

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Van mij mogen ze wel weer terug naar de basis. Weg met dat park geneuzel. Wat ik eerder ook al heb geschreven. In de voorlaatste aflevering op locatie doet de mol een stap naar voren, daarna is de winnaar bekend. Laatste aflevering vullen met de mol acties.

Heb vanochtend op site even snel door de aanwijzingen gescrold. Mij te ver gezocht allemaal. Maar ik ben dan ook niet mega fanatiek.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 15:24
m-vw schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:06:
Van mij mogen ze wel weer terug naar de basis. Weg met dat park geneuzel. Wat ik eerder ook al heb geschreven. In de voorlaatste aflevering op locatie doet de mol een stap naar voren, daarna is de winnaar bekend. Laatste aflevering vullen met de mol acties.

Heb vanochtend op site even snel door de aanwijzingen gescrold. Mij te ver gezocht allemaal. Maar ik ben dan ook niet mega fanatiek.
Dit en alleen dit. Al het andere geneuzel moeten ze per direct mee stoppen. Die "verborgen aanwijzingen" slaan ook nergens op, tenzij je al weet wie de mol is, dan zijn ze logisch. Volgens mij is het dan geen verborgen aanwijzing meer.

Ook mis ik een heleboel molacties en biechten die ik écht nog wel zou willen zien. Wat mij betreft zijn dat de gemiste kansen van de makers en zouden ze hier volgend seizoen meer op moeten focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:27
m-vw schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:06:
Sinds de populariteit van Wie is de Mol is gestegen, kunnen simpele aanwijzingen niet meer zo goed. In een seizoen een flink aantal jaar terug hadden ze nog wel verborgen aanwijzingen als graffiti op een muur in een 1 seconde-shot maar dat kan met de huidige fanbase helaas niet meer.

Verder: goed seizoen, alleen de laatste twee afleveringen waren niet spectaculair. Ze mogen wat mij betreft wel een selectie maken van molacties en de rest (in video) online gooien, zodat we wat meer interactiviteit hebben. Jammer van die enorme blunder in de montage bij de laseropdracht.

Ik kijk heel erg uit naar volgend jaar. Lijkt wel alsof er nu een 'gat' in mijn zaterdagavond is ontstaan. Een van mijn favoriete tv-programma's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:27
Thy... schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:37:
[Afbeelding]

Ja, zij is de mol... geen idee wie het is maar nu al Tunnelvisie! 8)7
Ah kak, had ik maar naar mezelf geluisterd. Ik heb door het hele spel heen letterlijk maar één punt op Merel ingezet _O- op het eind zat ik (op één punt na dus) vol op Niels.

Al met al was het een prima seizoen, geen topper maar wel vermakelijk om naar te kijken met diverse kandidaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ThinkPadd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:49:
[...]

Ik denk dat ze het niet gewend is om zo in de aandacht te staan en het dus de zenuwen zijn. Klinkt raar voor een nieuwslezeres, maar ik denk wel dat dit het is. Als nieuwlezeres praat je tegen de camera en een handvol mensen in de studio. Bij de finale stonden er een paar duizend mensen, op social media wordt ze vermoedelijk overspoeld met reacties. Ik snap het wel :) Ik volg haar op Instagram en daar komt ze heel anders over.
Dit. Ze was merkbaar nerveus en onwennig en praatte mede daardoor voluit en veelvuldig.

Vond het an sich een prima seizoen. De opdrachten hadden wat spectaculairder mogen zijn of juist wat meer kunnen vereisen van ieders intelligentie. Ook waren de laatste uitzendingen zo/zo over de finale maar te zwijgen. Laat aan het eind zien wat de verborgen hints waren bij de makers, wat we hebben gemist, wat de echte molacties waren; dit kwam niet of veel te weinig aan bod. Zoals al aangegeven heeft bijv. Sarah nauwelijks spreektijd gehad. Ron Boszhard was vulling zodat mensen zich gereed konden maken voor wat dan ook maar het is geen Te Land, Ter Zee en In de Lucht.

Vind Merel verder een prima mens en een goede mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 21:27

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Thy... schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:09:
[...]
Ah kak, had ik maar naar mezelf geluisterd. Ik heb door het hele spel heen letterlijk maar één punt op Merel ingezet _O- op het eind zat ik (op één punt na dus) vol op Niels.

Al met al was het een prima seizoen, geen topper maar wel vermakelijk om naar te kijken met diverse kandidaten.
Ik vond het flut. :(
Weinig spectaculaire opdrachten, weinig dat echt uitnodigd om naar het land te gaan.

De Mol rondom Portland was goed, daardoor wilde je écht daarheen. Nu niet. Vast mooi land maar ik word er niet wild van door de Mol.

Ook de uitleg van de verborgen hints en molacties ging nergens over.

Hoop dat ze het volgend jaar beter doen. Zowel qua eindaflevering als qua inhoud.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:15

burgt

Starbass

Joosie200 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Qua kapsel en hautaine gedrag leek het net Margriet v/d Linden wel :/ Dus als Merel volgend jaar met Rick Paul Moltalk overneemt van Margriet en Chris weet je waarom :+
Vond het een leuke dame in de afleveringen, maar inderdaad totaal afgeknapt na dat kapsel en laag praten in deze aflevering :| ;)

Wel sneaky met dat beeld van Sarah op de drijvende puzzelstukjes, daardoor toch maar de meeste punten op Sarah gezet, had in mijn tunnel moeten blijven...

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:13

Metalfreak

Hoije woh!

unezra schreef op maandag 11 maart 2019 @ 06:42:
[...]

Ik vond het flut. :(
Weinig spectaculaire opdrachten, weinig dat echt uitnodigd om naar het land te gaan.
Hmm, wij overwegen juist om wel naar Colombia te gaan, maar dat overwogen wij al voordat we wisten dat De Mol daar was opgenomen :P

Maar inderdaad een weinig spectaculair seizoen. Weinig "wow!" in de opdrachten. Ook geen mogelijkheden om bijvoorbeeld de mol te zien of te spreken zoals dat eerder wel eens gebeurde wat altijd wel voor extra spanning zorgde. Het bleef gewoon allemaal een beetje op de vlakte en volgens mij had er meer in gezeten.

Wel de eerste keer dat ik de mol goed voorspeld had vanaf het begin *O*

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lijkt me ook wel een mooi land om op vakantie te gaan. Je zag toch behoorlijk wat beelden van het land? De huizen, de natuur, winkeltjes etc. Zelfs dronebeelden.

De Special van The Grand Tour speelt zich ook daar af als je meer beelden zoekt. Veel rare bruggetjes als je het aandurft daar met een roadtrip overheen te rijden :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Sissors schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:43:

Dat ze trouwens in de bus zat met een Lonely Planet van Colombia was wel lef hebben.
Waarom is dat lef hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 20:25
Wceend schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Omdat je als kandidaat niet weet waar je heen gaat volgens mij.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08
Wceend schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Omdat de rest nog niet wist dat ze daar naar toe zou gaan en het dus vreemd is om een gids bij je te hebben toevallig van het juiste land

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Pendora schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Omdat de rest nog niet wist dat ze daar naar toe zou gaan en het dus vreemd is om een gids bij je te hebben toevallig van het juiste land
Maar ja, in theorie kun je die op Schiphol ook nog kopen en dan heb je je ticket al, anders kom je niet door de security check ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
[...]

dacht dat colombia visumplichtig was, maar wat hieronder gezegd wordt die gids kun je ook op het vliegveld kopen of desnoods in Colombia zelf (Engelstalige versie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Haribo112 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:50:
[...]

Exact. Hoe kwam die buis in het gras terecht bij die trap-puzzel? Wat was nou de significantie van de rood/groen/groen/rood bordjes-opdracht?
En trok ze nu expres de "verkeerde" pin uit het bord of niet?

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005

drooger

Falen is ook een kunst.

Wceend schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:59:
[...]

dacht dat colombia visumplichtig was, maar wat hieronder gezegd wordt die gids kun je ook op het vliegveld kopen of desnoods in Colombia zelf (Engelstalige versie)
Het productieteam regelt zelf alle visums naar het schijnt.
Bovendien, als niemand je op het vliegveld die gids heeft zien kopen en je ineens toch een gids over Colombia hebt...? :+

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoewel die het geld meenemen in de laser opdracht leuk is gevonden was het eigenlijk gewoon vals-spelen.
Als andere kandidaten geld gepakt hadden van andere kandidaten had dit ook niet gemogen, waarom mag de mol dit dan wel. En als ze het dan gepakt heeft en mee neemt zit t eigenlijk gewoon in de pot imo.

Nothing to see here

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

itsme schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:02:
Hoewel die het geld meenemen in de laser opdracht leuk is gevonden was het eigenlijk gewoon vals-spelen.
Als andere kandidaten geld gepakt hadden van andere kandidaten had dit ook niet gemogen, waarom mag de mol dit dan wel. En als ze het dan gepakt heeft en mee neemt zit t eigenlijk gewoon in de pot imo.
Hmmmm.... Je weet toch over welk programma we het hier hebben?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Rik van de Westelaken dat ze voor het jubileumseizoen volgend jaar iets speciaals gingen doen, ik denk en hoop video-arbitrage. Dan kunnen ze die valsspelers meteen uit het spel gooien.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 21:27

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Waarom zouden de andere kandidaten dit niet mogen? :)
Misschien is er gewoon niemand op het idee gekomen...

Het is Wie Is De Mol...

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
unezra schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Waarom zouden de andere kandidaten dit niet mogen? :)
Misschien is er gewoon niemand op het idee gekomen...

Het is Wie Is De Mol...
Beetje hetzelfde als die opdracht met die TukTuks. In de tweede ronde rijd Niels gewoon naar de plaats van bestemming toe omdat hij niet gehoord heeft via de portofoon dat dezelfde regels als in ronde 1 ook nog gelden. Echter eenmaal daar word er niks gezegd pas bij het verzamelen van het geld komt het hoge woord eruit dat Niels eigenlijk valsspeelde. Zo zou het ongetwijfeld ook met de laser opdracht zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

Saffie_time

Why use this? 42!

Dat geld dat ze in de tuk-tuk wisselde is ook een rare actie...
Ze neemt (door voorkennis) de bovenste en onderste envelop omdat daar het meeste geld in zit.
In dit geval zit er 2x € 250 in.
De eerste envelop brengt ze binnen + € 250 voor de pot
De tweede envelop zorgt ze dat ze te laat mee aankomt. Echter voor die tijd gaat ze geld wisselen onder de ogen van Jamie. Haalt € 250 uit de envelop en stopt er € 50 voor terug.
Daarmee haal je dus effectief € 200 minder uit de pot dan je makkelijk had kunnen doen.
Mocht ze nu extra geld, dat ze achterover gedrukt had bij de laseropdracht, erin stoppen om zo op - € 350 of - € 500 uit te komen dan had ik het begrepen. Deze actie snap ik echter in het geheel niet.
Als mol wil je toch zo min mogelijk geld in de pot en indien mogelijk weer zo veel als mogelijk eruit halen?

Al met al een 'moa' seizoen wat mij betreft.
Die laatste aflevering ben ik totaal niet happy mee. "Vroeger" toen men in het kasteel de terugblik deed kreeg je nog mooie reacties van kandidaten: Heb jij dat echt gedaan??? Ik stond ernaast en zag het niet eens!!!!
Nu is er voor dit soort mooie reactie gewoon geen tijd en aandacht meer.
Ik snap wel dat men meer voor het grote publiek iets wil maken maar de charme is er wel serieus hard vanaf aan het gaan wat mij betreft.

Edit: Leuk voor Ron dat hij zijn screentime in WIDM heeft mogen verdubbelen maar wat tenenkrommend slechte 'interviews' met kinderen waren dat zeg... Goed gedaan door het team om hem ervoor te vragen, en ik snap dat de tijd vol gepraat moet worden als mensen van A naar B (buiten naar binnen of andersom) gaan maar dat had ook op een andere manier gedaan kunnen worden. Dit was echt vulling om de vulling. Dat had ook inhoudelijke leuke vulling kunnen zijn.
Ik denk dan aan bloopers, grappige opmerkingen die men nog niet had kunnen laten zien of zoiets simpels.

[ Voor 17% gewijzigd door Saffie_time op 11-03-2019 09:42 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Saffie_time schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:39:
Ze neemt (door voorkennis) de bovenste en onderste envelop omdat daar het meeste geld in zit.
De tweede envelop zorgt ze dat ze te laat mee aankomt. Echter voor die tijd gaat ze geld wisselen onder de ogen van Jamie. Haalt € 250 uit de envelop en stopt er € 50 voor terug.
Daarmee haal je dus effectief € 200 minder uit de pot dan je makkelijk had kunnen doen.
Mocht ze nu extra geld, dat ze achterover gedrukt had bij de laseropdracht, erin stoppen om zo op - € 350 of - € 500 uit te komen dan had ik het begrepen. Deze actie snap ik echter in het geheel niet.
Als mol wil je toch zo min mogelijk geld in de pot en indien mogelijk weer zo veel als mogelijk eruit halen?

Al met al een 'moa' seizoen wat mij betreft.
Die laatste aflevering ben ik totaal niet happy mee. "Vroeger" toen men in het kasteel de terugblik deed kreeg je nog mooie reacties van kandidaten: Heb jij dat echt gedaan??? Ik stond ernaast en zag het niet eens!!!!
Nu is er voor dit soort mooie reactie gewoon geen tijd en aandacht meer.
Ik snap wel dat men meer voor het grote publiek iets wil maken maar de charme is er wel serieus hard vanaf aan het gaan wat mij betreft.

Edit: Leuk voor Ron dat hij zijn screentime in WIDM heeft mogen verdubbelen maar wat tenenkrommend slechte 'interviews' met kinderen waren dat zeg... Goed gedaan door het team om hem ervoor te vragen, en ik snap dat de tijd vol gepraat moet worden als mensen van A naar B (buiten naar binnen of andersom) gaan maar dat had ook op een andere manier gedaan kunnen worden. Dit was echt vulling om de vulling. Dat had ook inhoudelijke leuke vulling kunnen zijn.
Ik denk dan aan bloopers, grappige opmerkingen die men nog niet had kunnen laten zien of zoiets simpels.
Snap je redenering, maar dat valt wellicht iets te veel op?
En ik kan het nu niet terugkijken, maar zat er geen €500 in iedere envelope?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:49
Chillz schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:56:
Als je dan toch de Merel-tunnel wilt voeden;

Anderen die een joker pakken doen dat meestal gewoon van boven.
Maar toen Merel haar eerste joker mocht pakken uit de bak, was ze echt aan het grabbelen, diep aan het graven.
Aan de Mol zouden ze makkelijk instructie kunnen geven dat er een joker met vrijstelling bv rechts onderin ligt. Vervolgens maakt ze die open, niet voor de hele groep, maar wel met minimaal een getuige. Goed voor het spel, zodat het wel in de groep bekend wordt dat er echt vrijstellingen inzitten.

Daarbij het feit dat zij ook de enveloppe met de 2 rode schermen had. Is ook iets wat goed is voor het spelverloop en heel makkelijk gestuurd kan worden met de Mol.

...
^^^ Dan had ik dat uiteindelijk toch goed beredeneerd :)

Vind ik overigens wel jammer.
Goed en leuk dat de mol voorkennis heeft en daarmee kan handelen. Ik vind het denk ik minder leuk als die voorkennis gebruikt wordt door de productie om het gehele spel te sturen. Dat moet niet de taak van de mol zijn.
ThinkPadd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:49:
[...]

Bij het napraatje met Ron B. zei ze dat ook. Dat ze normaal werkt in een ministudio met robotcamera's.
Ze is zoveel mensen en zo'n opstelling dus ook gewoon niet gewend.
Ik zag dit dus ook niet als Molactie.
Zodra je op Schiphol ingechecked bent weet je wat je bestemming is. Dan kun je daar bij de Bruna/Ako/weet ik het, gewoon zo'n boek aanschaffen.
Zag ik dus niks vreemds in. Eerder vreemd dat de anderen daar wellicht niet aan gedacht hebben

Had dan weer wel mooi geweest als ze had aankoopbonnetje er gewoon zichtbaar in had bewaard, met een aankoopdatum een hele tijd eerder, en dat dan achteraf blijkt dat anderen ook in het boek hebben gekeken, maar dat bonnetje niet goed bekeken hadden... dat zou een actie zijn geweest ;)
Ik vond de laatste 2 afleveringen ook behoorlijk tegenvallen.
Finale te saai en langdradig
Ontknoping veel te veel op het publiek gericht en veel te weinig op hetgeen waar je als kijker juist op zit te wachten.

Ron B. verschrikkelijk. Ik vind m niet leuk.
En waarom hij..? Ik snap het niet. Vorig jaar was hij kandidaat, hij viel als eerste af, punt. Sterker nog, hij kreeg een kans om terug te komen, maar de groep wilde het niet, punt, uitroepteken. Waarom mag hij dan wel rare interviewtjes komen doen, terwijl normaal Margriet en Chris dat perfect en leuk doen met Moltalk en nu helemaal geen kans krijgen...?? 8)7

Daar nog bij; 3,5 miljoen kijkers! En dan krijgen ze maar een uurtje zendtijd. Terwijl bij de reguliere uitzendingen hebben ze een uur + Moltalk = anderhalf.
Waarom zou je dan nu juist bij zo'n ontknoping dan ook niet even leuk de tijd nemen?

Vind dat er een hoop vreemde keuzes gemaakt zijn

[ Voor 33% gewijzigd door Chillz op 11-03-2019 09:59 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:02
m-vw schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Snap je redenering, maar dat valt wellicht iets te veel op?
En ik kan het nu niet terugkijken, maar zat er geen €500 in iedere envelope?
Er zat idd 500 in iedere envelope. Wat ze dus heeft gedaan is 1x 500 omgewisseld voor 250, en 1x 500 omgewisseld voor 50. Door die actie heeft ze gezorgd dat andere niet 1000 binnen konden brengen en een goed voetje gehaald bij de kandidaten door zelf netto wel 200 binnen te brengen. Al met al dus -800 voor de pot en een positieve noot dat je toch wel eens een kandidaat kan zijn.

Veel beter kan de Mol het niet spelen.

Daarnaast was er bij de laser opdracht enkel gezegd dat het geld telt dat je van je eigen naam meeneemt. Dus iedereen had ander geld mee kunnen nemen zonder dat dit telde. Echter is dit enkel voor de mol interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Nee hoor, ze gaf toch duidelijk aan toch een goede kandidaat te willen lijken bij die 250, terwijl ze ook 250 wegspeelde? Niet goed opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Anoniem: 36835 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Nee hoor, ze gaf toch duidelijk aan toch een goede kandidaat te willen lijken bij die 250, terwijl ze ook 250 wegspeelde? Niet goed opgelet.
Ja, en wellicht had ze door dat ze verdacht was bij de een of de ander, dus misschien moest ze dan even wat vertrouwen terugwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 22:10
Hogader schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Er zat idd 500 in iedere envelope. Wat ze dus heeft gedaan is 1x 500 omgewisseld voor 250, en 1x 500 omgewisseld voor 50. Door die actie heeft ze gezorgd dat andere niet 1000 binnen konden brengen en een goed voetje gehaald bij de kandidaten door zelf netto wel 200 binnen te brengen. Al met al dus -800 voor de pot en een positieve noot dat je toch wel eens een kandidaat kan zijn.

Veel beter kan de Mol het niet spelen.
En daarom gaat dat 'follow the money' niet op. Zag het hier meerdere keren voorbij komen maar een goede mol brengt juist een beetje geld in en zorgt er voor dat de rest niks in kan brengen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
En hoe zat het met deze "album-hint"...?

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2019/01/Grafitti-4-720x410.jpg

==> Voorlopig heeft dit seizoen nog té veel open eindjes

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Nee, andere kandidaten hadden ook best geld mee mogen nemen van andere kandidaten, maar dat had dan niet geteld... precies zoals dat ook was gebeurd als Merel het geld had ingeleverd.
Ik had het zelf wel leuk gevonden als ze het ook nog wat moeilijker voor andere kandidaten had gemaakt bij die opdracht.. dus net even een blokje wat verder wegschuiven bijvoorbeeld waardoor iemand zou vallen. Dat zou een lekker subtiele molactie geweest zijn.
Los van wat al gezegd is en dat je als mol af en toe ook wél wat binnen wil brengen al ware het veel minder dan mogelijk is, zei Merel volgens mij duidelijk dat ze in de tweede sessie expres maar 50 euro in de envelop deed omdat ze verwachtte dat ze, omdat ze samenwerkte met Jamie, op tijd binnen zou komen. In dat geval is het dus juist heeeeel logisch dat ze het laagste bedrag mogelijk in de envelop deed. Echter wist Jamie het te verkloten, waardoor ze achteraf gezien beter meer geld in de envelop had kunnen laten zitten. Maar ja, achteraf is achteraf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Nilltris schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:29:
Een collega van me heeft via big data en gezichtsherkenning een voorspelling gedaan over wie de mol is.
Dit process (en gebruikte code) heeft hij beschreven op github: https://github.com/mattijn/widm/blob/master/README.md

Ik citeer:

[...]

Al is het een persoonlijk projectje; ons bedrijf heeft er ook een tweet over uitgegooid: https://twitter.com/HKVli...tatus/1101096889032851456
(als je het interessant vind zou het tof zijn als je retweet!)

Ik heb (vooraf) even met @Ramzzz besproken of ik dit hier mag plaatsen
Om hier nog even op terug te komen. Mijn collega had gelijk en voorspelde na drie afleveringen, op basis van gezichtsherkenning en de aanname dat de mol weinig in beeld is, dat Merel de mol is! Toeval? Misschien! Maar wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:09

Sport_Life

Solvitur ambulando

Nilltris schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:29:
Een collega van me heeft via big data en gezichtsherkenning een voorspelling gedaan over wie de mol is.
Dit process (en gebruikte code) heeft hij beschreven op github: https://github.com/mattijn/widm/blob/master/README.md

Ik citeer:

[...]

Al is het een persoonlijk projectje; ons bedrijf heeft er ook een tweet over uitgegooid: https://twitter.com/HKVli...tatus/1101096889032851456
(als je het interessant vind zou het tof zijn als je retweet!)

Ik heb (vooraf) even met @Ramzzz besproken of ik dit hier mag plaatsen
Ik had al eerder voorspeld dat Merel de Mol zou zijn:
Sport_Life schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:15:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helemaal geen big data voor nodig gehad. Slechts een klein knopje rechtsboven :+.

Maar wel leuk project, al blijft de kans van 10% nog redelijk hoog. Het zou mooi zijn als de komende 2 of 3 seizoenen ook goed worden voorspeld :).

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2019 11:44 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 24-06 13:45
Pompi schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:06:
Misschien een domme vraag, maar hoezo gaat de pot eigenlijk naar de winnaar en niet bijvoorbeeld naar een goed doel gekozen door de winnaar? Dat doen ze bijvoorbeeld bij de BBC altijd en wel net iets netter
Is er een Britse versie van De Mol? :o
Prima voor zijn eerste seizoen, lijkt me wel verstandig dat hij op het begin niet wist wie de mol is, kan hij zich ook niet verspreken. Volgend seizoen mag het zenuwachtige er wel af van mij.
Phusebox schreef op zondag 10 maart 2019 @ 06:42:
Naar mijn idee was dit wel het slechtste seizoen ooit. De Mol acties waren nogal lauwtjes en aan de veilige kant. De kandidaten niet echt gedreven.

Tijd voor een niet BN-er versie met fatsoenlijke bedragen en betere spellen. Oh wacht, dat is vanavond al te zien bij de zuiderburen. ;)
Ja, het Belgische seizoen is weer begonnen :*) , moet de eerste aflevering nog kijken.
Die spelen nog ergens voor, kan mij voorstellen dat een grotere pot voor een student best lekker is

Het NL seizoen was niet slecht maar gewoon minder dan andere seizoenen. Hoop dat ze het 20e seizoen een knaller word!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben het hier wel behoorlijk mee eens:

https://www.eenofanderebl...-terugblik-op-seizoen-19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 15:21

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

walterworld schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:18:
[...]

Die was er ("The Mole"), twee hele seizoenen. Lang geleden overigens en op de zender Five en niet op de BBC.

Zie ook:
Wikipedia: The Mole (UK TV series)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
walterworld schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:18:
[...]

Geen idee, was meer in het algemeen over programma's waar bekende mensen geld kunnen winnen. Maar het antwoord dat ik later had gekregen dat het dan lastig voor de Mol is om te mollen is natuurlijk best logisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Er zijn ook seizoenen geweest waarbij er geld uit de pot gejat werd.
Dit seizoen is er niks gebeurd, ook 0x (in beeld gebrachte) controles of het bedrag in de pot nog klopt.

Alles wordt wat lafjes en zelfs daar valt men nog over.

Het geld meenemen van andere kandidaten is overigens al sinds de eerste seizoenen een werkwijze van de mol.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

drooger schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:56:
[...]

Er zijn ook seizoenen geweest waarbij er geld uit de pot gejat werd.
Dit seizoen is er niks gebeurd, ook 0x (in beeld gebrachte) controles of het bedrag in de pot nog klopt.

Alles wordt wat lafjes en zelfs daar valt men nog over.

Het geld meenemen van andere kandidaten is overigens al sinds de eerste seizoenen een werkwijze van de mol.
De actie van Niels met die joker was niet bepaald lafjes. Of bedoel je puur acties vanuit de mol?

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Marzman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:04:
[...]

De actie van Niels met die joker was niet bepaald lafjes. Of bedoel je puur acties vanuit de mol?
Vergeleken met seizoenen waarbij je de hele pot leeg kon krijgen met veilingen, meerdere jokers en molboekjes gejat worden en ook geld jatten uit de pot vind ik de actie van Niels niet zo eng en gemeen als een groot deel van de kijkers.
Van mij mogen acties zoals die van Niels vaker gebeuren en ook nog wel een stapje gemener, maar dat zal wel nooit gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sport_Life schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:41:
[...]

Ik had al eerder voorspeld dat Merel de Mol zou zijn:

[...]

Helemaal geen big data voor nodig gehad. Slechts een klein knopje rechtsboven :+.

Maar wel leuk project, al blijft de kans van 10% nog redelijk hoog. Het zou mooi zijn als de komende 2 of 3 seizoenen ook goed worden voorspeld :).
Sport_Life wijzigde deze reactie 11-03-2019 11:40 (89%), ja zo kunnen wij het ook.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 15:03
Marzman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:04:
[...]

Daarom kon je hem ook afstrepen. Mol zou dit nooit doen. Bewust andere kandidaat benadelen. Verder is alles wel gezegd over dit seizoen. Snel vergeten en hopen dat men iets doet met de massale kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brammos85 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Daarom kon je hem ook afstrepen. Mol zou dit nooit doen. Bewust andere kandidaat benadelen. Verder is alles wel gezegd over dit seizoen. Snel vergeten en hopen dat men iets doet met de massale kritiek.
Nou, indirect wel. Die Belgische is bijvoorbeeld flink benadeeld in die laseropdracht omdat haar geld helemaal aan de andere kant lag en ze daarom het meeste geld binnen bracht. Daardoor kon iedereen behalve zij en de mol een mol afstrepen die het niet kon zijn. Ik dacht toen dat ze het spel niet begreep omdat het in Vlaanderen al een tijd van de televisie was, maar het kwam door de mol.

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:01
Dat wilde ik net vragen. Wie was diegene van die paal. Maar dat zou dan Niels moeten zijn geweest. Had wel zo'n idee, maar leek me meer een mol ding. Aan de andere kant, wellicht heeft hij het gewoon uit de buurt gelegd. Who knows. Maar dat mistte ik iig in de uitleg nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat van die paal was toch gewoon in die aflevering te zien of vergis ik mij nu? Volgens mij zag je iemand (zou Niels kunnen zijn, herinner het me niet 100% meer) die paal in het gras gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Brammos85 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:55:
[...]

... Snel vergeten en hopen dat men iets doet met de massale kritiek.
Massale kritiek? Op de drieëneenhalf miljoen(!) mensen die naar de finale keken vallen die paar molloten met kritiek aardig in het niet. Gezien er elk jaar meer mensen kijken verwacht ik niet dat ze de formule volledig gaan omgooien alleen om het weer interessant te maken voor die paar duizend die hard kijkers.
BreadFan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:36:
Dat van die paal was toch gewoon in die aflevering te zien of vergis ik mij nu? Volgens mij zag je iemand (zou Niels kunnen zijn, herinner het me niet 100% meer) die paal in het gras gooien.
Volgens mij zag je alleen dat de paal in het gras liggen/werd gegooid, maar niet door wie dat gedaan werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
Thy... schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Massale kritiek? Op de drieëneenhalf miljoen(!) mensen die naar de finale keken vallen die paar molloten met kritiek aardig in het niet. Gezien er elk jaar meer mensen kijken verwacht ik niet dat ze de formule volledig gaan omgooien alleen om het weer interessant te maken voor die paar duizend die hard kijkers.

[...]

Volgens mij zag je alleen dat de paal in het gras liggen/werd gegooid, maar niet door wie dat gedaan werd.
Lees Twitter even terug over afgelopen zaterdag. Men was not amused. Al geloof ik dat Joeri van 11 uit Waddinxveen het inderdaad top vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Voor de mensen die daar bij VondelCS stonden was het vast leuk, de 'live' experience
Maar voor de mensen die op afstand zitten is het minder leuk om te kijken naar mensen die kijken naar die experience

Tot nu toe zie ik op de meeste kanalen inderdaad meer teleurstelling terugkomen dan mensen die het heel tof vonden.
Inderdaad echt te hopen dat ze daar wat mee doen.

In de WIDM podcast vertelde regisseur Rick dat hij de afleveringen in elkaar zet, maar dat de Live ontknoping door iemand anders gedaan wordt. Misschien dat hij het er dus zelf ook niet mee eens was...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
Brammos85 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Lees Twitter even terug over afgelopen zaterdag. Men was not amused. Al geloof ik dat Joeri van 11 uit Waddinxveen het inderdaad top vond.
Liever niet, ik heb het niet zo op een paar duizend toetsenbordhelden die een vertekend beeld van de samenleving creëren. Ik blijf erbij, als je 3.5 miljoen kijkers weet te trekken voor de finaleuitzending (wat ook nog eens een 10% groei ten opzichte van vorig jaar is), dan heb je een goed programma neergezet waar een groot deel van Nederland naar wil kijken. Het is nu eenmaal landelijke televisie waar het draait om de hoeveelheid kijkers, en niet een of ander obscuur Youtube kanaal. Maar ik ben het met je eens dat juist doordat het zo toegankelijk is geworden het minder leuk is geworden voor die veel kleinere groep molloten die houden van de kleinste details. En ik hoop ook van harte dat Ron met z'n Ter land, ter zee en in de lucht-interviews nooit meer in beeld komt. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Thy... schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Liever niet, ik heb het niet zo op een paar duizend toetsenbordhelden die een vertekend beeld van de samenleving creëren. Ik blijf erbij, als je 3.5 miljoen kijkers weet te trekken voor de finaleuitzending (wat ook nog eens een 10% groei ten opzichte van vorig jaar is), dan heb je een goed programma neergezet waar een groot deel van Nederland naar wil kijken. Het is nu eenmaal landelijke televisie waar het draait om de hoeveelheid kijkers, en niet een of ander obscuur Youtube kanaal. Maar ik ben het met je eens dat juist doordat het zo toegankelijk is geworden het minder leuk is geworden voor die veel kleinere groep molloten die houden van de kleinste details. En ik hoop ook van harte dat Ron met z'n Ter land, ter zee en in de lucht-interviews nooit meer in beeld komt. :|
Zal wel weer vloeken in de kerk zijn, maar kijk eens naar aflevering 1 van de nieuwe Belgische mol. Gelaagd, verrassend, leuke groep, twists, actieve groep. Dat kan in Nederland met wat aanpassingen ook en dan heb je nog steeds veel kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Brammos85 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Dat kan in Nederland met wat aanpassingen ook en dan heb je nog steeds veel kijkers.
Of juist niet, want veranderingen zijn brrr, bah!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
[...]

Zal wel weer vloeken in de kerk zijn, maar kijk eens naar aflevering 1 van de nieuwe Belgische mol. Gelaagd, verrassend, leuke groep, twists, actieve groep. Dat kan in Nederland met wat aanpassingen ook en dan heb je nog steeds veel kijkers.
Ik ben inderdaad van plan om die dit jaar te gaan kijken. Afgelopen jaren niet gedaan omdat ik een paar jaar geleden een keer een stukje gezien had waarbij de deelnemers als een stel zoutzakken rond een tafel half verstaanbaar zaten te discussiëren (niet vanwege het accent, maar omdat ze blijkbaar nooit uitgelegd hadden gekregen dat als je op TV komt, het handig is om duidelijk te praten, iets met mediatraining. Daarom vindt ik het ook fijn dat de Nederlandse versie semi-bekende Nederlanders heeft. Die weten in ieder geval hoe het is om een camera op je gericht te hebben). Daar was ik aardig op afgeknapt, maar ik wil hem dit jaar een nieuwe kans geven omdat ik er goede verhalen over hoor, dus wie weet zie je me binnenkort in het WiDM België topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Thy... schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Ik blijf erbij, als je 3.5 miljoen kijkers weet te trekken voor de finaleuitzending (wat ook nog eens een 10% groei ten opzichte van vorig jaar is), dan heb je een goed programma neergezet waar een groot deel van Nederland naar wil kijken.
Mening waar ik het dus niet mee eens ben.

Die liveuitzending was totaal iets anders dan de 9 voorgaanden
Het kan dus makkelijk zijn dat aflevering 10 geen goed programma was, terwijl de overige afleveringen dat wel waren.

Het programma WIDM, de afleveringen in Colombia, een groep van mensen die opdrachten doen en op zoek gaan naar de mol in hun midden... dat zorgt ervoor dat die 3.5m kijkers interesse krijgen in je finale en dus gaan kijken... dat ze kijken wil niet zeggen dat ze achteraf die finale ook goed vonden

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kijkcijfers zijn één ding, maar ik heb nog nergens iets gelezen of gehoord van iemand die het een top-uitzending vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 17:01

Dhrax

Prog Lord

[...]

Dat werkt in Nederland enkel als ze niet meer met 'bekende' Nederlanders gaan werken.
Hier heerst de tendens dat iemand die met z'n bakkes op tv is, ook heel belangrijk en bijzonder gevonden wil worden. Helaas komt dit een programma als WiDM niet ten goede. Met onbekende mensen die van elkaar niet weten wie ze zijn krijg je een heel ander (spontaan) programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002

Pinobigbird

doesn't share food!

Soms is een verdachte actie van de Mol geen tactische move of een aanwijzing, maar gewoon een domme actie:
Ik was zo aan het tellen en in een vlaag van verstandsverbijstering pakte ik de pin eruit en kreeg Niels de vrijstelling.
Alle theorieën over achterliggende strategische redenen, hup de prullenbak in.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pinobigbird schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:55:
Soms is een verdachte actie van de Mol geen tactische move of een aanwijzing, maar gewoon een domme actie:

[...]

Alle theorieën over achterliggende strategische redenen, hup de prullenbak in.
Ik denk eerder persoonlijke voorkeur voor Niels tov Sinan, maar dat zou ze natuurlijk nooit toegeven.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Voor WIDM België: De Mol - 2019 België