Chillz schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:56:
Als je dan toch de Merel-tunnel wilt voeden;
Anderen die een joker pakken doen dat meestal gewoon van boven.
Maar toen Merel haar eerste joker mocht pakken uit de bak, was ze echt aan het grabbelen, diep aan het graven.
Aan de Mol zouden ze makkelijk instructie kunnen geven dat er een joker met vrijstelling bv rechts onderin ligt. Vervolgens maakt ze die open, niet voor de hele groep, maar wel met minimaal een getuige. Goed voor het spel, zodat het wel in de groep bekend wordt dat er echt vrijstellingen inzitten.
Daarbij het feit dat zij ook de enveloppe met de 2 rode schermen had. Is ook iets wat goed is voor het spelverloop en heel makkelijk gestuurd kan worden met de Mol.
...
^^^ Dan had ik dat uiteindelijk toch goed beredeneerd
Vind ik overigens wel jammer.
Goed en leuk dat de mol voorkennis heeft en daarmee kan handelen. Ik vind het denk ik minder leuk als die voorkennis gebruikt wordt door de productie om het gehele spel te sturen. Dat moet niet de taak van de mol zijn.
ThinkPadd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat ze het niet gewend is om zo in de aandacht te staan en het dus de zenuwen zijn. Klinkt raar voor een nieuwslezeres, maar ik denk wel dat dit het is. Als nieuwlezeres praat je tegen de camera en een handvol mensen in de studio. Bij de finale stonden er een paar duizend mensen, op social media wordt ze vermoedelijk overspoeld met reacties. Ik snap het wel

Ik volg haar op Instagram en daar komt ze heel anders over.
Bij het napraatje met Ron B. zei ze dat ook. Dat ze normaal werkt in een ministudio met robotcamera's.
Ze is zoveel mensen en zo'n opstelling dus ook gewoon niet gewend.
Ik zag dit dus ook niet als Molactie.
Zodra je op Schiphol ingechecked bent weet je wat je bestemming is. Dan kun je daar bij de Bruna/Ako/weet ik het, gewoon zo'n boek aanschaffen.
Zag ik dus niks vreemds in. Eerder vreemd dat de anderen daar wellicht niet aan gedacht hebben
Had dan weer wel mooi geweest als ze had aankoopbonnetje er gewoon zichtbaar in had bewaard, met een aankoopdatum een hele tijd eerder, en dat dan achteraf blijkt dat anderen ook in het boek hebben gekeken, maar dat bonnetje niet goed bekeken hadden... dat zou een actie zijn geweest

Saffie_time schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:39:
Edit: Leuk voor Ron dat hij zijn screentime in WIDM heeft mogen verdubbelen maar wat tenenkrommend slechte 'interviews' met kinderen waren dat zeg... Goed gedaan door het team om hem ervoor te vragen, en ik snap dat de tijd vol gepraat moet worden als mensen van A naar B (buiten naar binnen of andersom) gaan maar dat had ook op een andere manier gedaan kunnen worden. Dit was echt vulling om de vulling. Dat had ook inhoudelijke leuke vulling kunnen zijn.
Ik denk dan aan bloopers, grappige opmerkingen die men nog niet had kunnen laten zien of zoiets simpels.
Ik vond de laatste 2 afleveringen ook behoorlijk tegenvallen.
Finale te saai en langdradig
Ontknoping veel te veel op het publiek gericht en veel te weinig op hetgeen waar je als kijker juist op zit te wachten.
Ron B. verschrikkelijk. Ik vind m niet leuk.
En waarom hij..? Ik snap het niet. Vorig jaar was hij kandidaat, hij viel als eerste af, punt. Sterker nog, hij kreeg een kans om terug te komen, maar de groep wilde het niet, punt, uitroepteken. Waarom mag hij dan wel rare interviewtjes komen doen, terwijl normaal Margriet en Chris dat perfect en leuk doen met Moltalk en nu helemaal geen kans krijgen...??
Daar nog bij; 3,5 miljoen kijkers! En dan krijgen ze maar een uurtje zendtijd. Terwijl bij de reguliere uitzendingen hebben ze een uur + Moltalk = anderhalf.
Waarom zou je dan nu juist bij zo'n ontknoping dan ook niet even leuk de tijd nemen?
Vind dat er een hoop vreemde keuzes gemaakt zijn
[
Voor 33% gewijzigd door
Chillz op 11-03-2019 09:59
]