Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Mede-auteur:
  • LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:25

LED-Maniak

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/Cache/2017/5/170531114422.Wie-is-de-Mol-2018.shrinkcentercrop.jdcxfce.jpg
Het nieuwe seizoen Wie is... de Mol? is weer officieel begonnen.
De bekendmaking van de kandidaten vond plaats op 11 november 2017.
De eerste uitzending zal zijn op 6 januari 2018 om 20:30 uur bij NPO1.

Kandidaten

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Ron-Boszhard.jpg
Het was een opvallend moment bij het Gouden Televizier-Ring Gala van dit jaar. Omdat Ron Boszhard met Bommetje XXL in de race was voor de Gouden Stuiver, werd de kinder-tv-maker even aangesproken door Art Rooijakkers. “Ik ben blij dat ik genomineerd ben, want ik hoop dat ik nu eindelijk een keer word uitgenodigd voor Wie is de Mol?”, lachte de broer van Carlo Boszhard. Art kon niets anders dan zijn mond houden.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Simone-Weimans.jpg
Na Rik van de Westelaken is Simone Weimans de volgende NOS-ster die zich in Wie is de Mol? van een heel andere kant kan laten zien. Simone zal het zeker met Rik over haar deelname hebben gehad. De twee kennen elkaar al meer dan 25 jaar: ze studeerden samen Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Zal Simone het in WIDM net zo ver schoppen als Rik, die in 2015 de finale won?

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Ruben-Hein.jpg
Ruben Hein timmert al zo’n tien jaar stevig aan de weg als zanger en muzikant. Bij het grote publiek brak hij door in 2013, toen hij de muzikale omlijsting verzorgde voor Linda’s Zomerweek. Ruben is overigens geen onbekende voor Wie is de Mol?-omroep AVROTROS. Op het inmiddels verdwenen Radio 6 presenteerde hij enkele jaren een programma over soul en jazz.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Olcay-Gulsen.jpg
Olcay Gulsen, bekend van haar kledingmerk Supertrash én van RTL Boulevard, kon zich niet lekker rustig voorbereiden op Wie is de Mol?. Vlak voor vertrek naar Georgië volbracht de modediva een triatlon om geld op te halen voor KWF Kankerbestrijding. Dit avontuur was te zien in de tv-uitzending Marathon tegen kanker. Bij het zwemgedeelte werd Olcay gecoacht door Olympisch kampioen en oud-Mol-kandidaat Maarten van der Weijden.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Emilio-Guzman.jpg
“De Mol moet altijd anders zijn dan de rest”, zei cabaretier Emilio Guzman in het voorstelrondje op NPO 1. “Ik ga vooral proberen dat zo veel mogelijk te observeren. Het gaat nooit lukken, maar goed, dat is mijn strategie.” Met Emilio heeft de groep een gegarandeerde lolbroek in de gelederen.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Stine-Jensen.jpg
Misschien een van de minder bekende namen dit jaar, maar Stine Jensen draait toch al een hele tijd mee in het mediawereldje. De schrijfster en filosofe presenteert tv-programma’s voor omroep HUMAN en maakte bij de VPRO ook de reeks Licht van het Noorden, waarin ze het leven in Scandinavië onderzocht. Geen onbekend terrein voor Stine: zelf komt ze uit Denemarken. In Wie is de Mol? mag ze nu Georgië gaan onderzoeken.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Jean-Marc-van-Tol.jpg
Van Tol de Mol? Het zou zomaar kunnen. “Een goede Mol is iemand die zichzelf goed kent, die van tevoren goed heeft nagedacht over alle situaties”, zegt de Fokke & Sukke-bedenker bedachtzaam in het voorstelrondje. Zou hij na een eend en een kanarie nu een perfecte Mol creëren?

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Bella-Hay.jpg
“Ik denk dat het voor mij het fijnst is om hier gewoon blanco in te stappen”, peinst Bella Hay in de promo op NPO 1. “Je kan van tevoren toch niet bedenken wat er gaat gebeuren.” Wat we wel al van tevoren konden bedenken, was dat Bella in de muziek zou belanden. Met Golden Earring-zanger Barry Hay als vader kón het gewoon niet anders.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Jan-Versteegh.jpg
Jan Versteegh zal geen moeite hebben met fysieke opdrachten: vóór zijn doorbraak op televisie verdiende hij zijn geld als gymdocent. Bij PowNews bleek hij een presentatietalent, waarna hij overstapte naar BNN en in 2015 de Televizier Talent Award won. Met zijn Mol-deelname is definitief bewezen dat een verbod op oud- Expeditie-Robinson-kandidaten onzin is: Jan deed in 2013 mee aan het survivalprogramma van RTL 5.

Afbeeldingslocatie: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/11/WIDM-Loes-Haverkort.jpg
Acteurs zijn vaak niet te vertrouwen in Wie is de Mol?. Inge Ipenburg, Jon van Eerd, Kim Pieters, Patrick Stoof, Anne-Marie Jung, Susan Visser én Thomas Cammaert bleken eerder al saboteurs. Kortom: in meer dan de helft van de seizoenen met BN’ers was het een acteur of actrice die de boel bedroog. Maakt dit Loes Haverkort, die speelde in onder meer De Jacht en Celblok H, meteen al verdacht?

Bestemming onbekend

Naast de onthulling van de kandidaten gaf presentator Art Rooijakkers nog niet veel prijs in de mini-uitzending op NPO 1. Nog niet echt beelden uit de serie, geen previews van opdrachten - zelfs de bestemming van Wie is de Mol? 2018 werd nog niet onthuld. Wel showde Art de leader van van het nieuwe seizoen, met daarin wat flitsen van bergen en ander natuurschoon. Op basis hiervan zou het heel goed kunnen dat de geruchten kloppen: dan is Georgië de bestemming.

Trailer

Links

https://www.televizier.nl...en-van-2018.4043284.lynkx

[ Voor 65% gewijzigd door Humma Kavula op 12-11-2017 22:50 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:25
Dit is wel handig, allebei tegelijk een topic aangemaakt :+

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ik herhaal hier ook maar even wat ik in het 2017 topic zei;

Op basis van de inleiding van de trailer is Ruben de Mol en Olcay de winnaar :+

Zal mij benieuwen of dat klopt, dat is ook de kracht van dit programma. In 2015? lieten ze in de trailer ook al de enveloppen zien met de namen van de finalisten.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zit nu voor het eerst een bekende van mij bij. Ook maar iemand die ik een keer of 6 per jaar op feestjes wel eens spreek, partner is de directere link, maar toch. Geeft aan dit seizoen wel een iets andere dimensie.

Die Bella Hay zit er ook alleen maar bij omdat ze de dochter van is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Méh... niet echt mensen die ik ken en een paar die ik helemaal niet ken.
Niet dat dat niet de pret moet drukken, WIDM België is leuker met de onbekenden dan de NL versie van de laatste jaren. Hopelijk dit jaar weer een topseizoen!

[ Voor 52% gewijzigd door RadioKies op 12-11-2017 02:04 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ron en Simone ken ik van tv; Olcay enkel van naam. De rest zelfs nog nooit van gehoord; toevallig viel de naam van Bella vorige week ergens in een programma op de radio, geloof ik. Je zou toch denken dat het aantal "echt bekende Nederlanders" groter is, dan wat er nu weer op het scherm getoverd wordt.

Ik kijk nu sinds 2012 en vind het een erg leuk programma. Hopelijk dit seizoen weer een boel leuke opdrachten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Relatief veel mensen die ik ook ken (als in 'wel eens op tv gezien') onder de bn'ers dit keer.

[ Voor 132% gewijzigd door Marzman op 12-11-2017 04:21 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

We gaan er weer voor zitten straks. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb er weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Jorgen schreef op zondag 12 november 2017 @ 02:28:
Ron en Simone ken ik van tv; Olcay enkel van naam. De rest zelfs nog nooit van gehoord; toevallig viel de naam van Bella vorige week ergens in een programma op de radio, geloof ik. Je zou toch denken dat het aantal "echt bekende Nederlanders" groter is, dan wat er nu weer op het scherm getoverd wordt.

Ik kijk nu sinds 2012 en vind het een erg leuk programma. Hopelijk dit seizoen weer een boel leuke opdrachten.
Je kent Jan Versteegh toch ook wel? Hij is volgens mij veruit de bekendste met Ron Boszhard (en Simone dan als je 's morgens het nieuws kijkt).

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-11-2017 09:32 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor mij is Guzman de meest bekende.

Maar ook ik hoop dat WIDM een keer met de normale mensen wordt gedaan

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:06
streamnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:32:
Voor mij is Guzman de meest bekende.

Als het Xavier zou zijn geweest voor mij ook ;)
Voor mij zijn vooral Ruben en Bella de grote onbekenden...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Op de "boggle-vloer" zie je al direct 2 namen van kandidaten erin terug, Ron en Emilio.
Ron een beetje links van het midden van boven naar onderen en Emilio achterstevoren in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
frumper schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:35:
[...]

Als het Xavier zou zijn geweest voor mij ook ;)
Voor mij zijn vooral Ruben en Bella de grote onbekenden...
Nee, ondanks het niet Xavier is, blijft hij (voor mij) de meest bekende.

Eigenlijk Van Tol omdat ik zijn strip bijna dagelijks lees. Maar ik had geen idee hoe hij er uit ziet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:27
Gekkenhuis schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:40:
Op de "boggle-vloer" zie je al direct 2 namen van kandidaten erin terug, Ron en Emilio.
Ron een beetje links van het midden van boven naar onderen en Emilio achterstevoren in het midden.
En links naast de N heb je de D en E onder elkaar. En rechts naast die E heb je de M en als je dan schuin rechts naar boven gaat kom je ook de O en L tegen. Ron de Mol. Ik ben klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:06
Bizar verhaaltje ook van boszhart, daar heeft hij het art week flink moeilijk gemaakt. Ben weer benieuwd dit seizoen!
Komt er dit jaar ook weer een Belgische variant?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:53

burgt

Starbass

Leuke groep dit jaar! (op het eerste gezicht in iedergeval)

Pas nog een aantal scenes met Loes gedaan voor Redbad (ik als figurant/background filling)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben erg benieuwd hoe en waar dit seizoen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:32:
“Bekende Nederlanders” zijn ook maar gewoon normale mensen hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:28
Stine heeft het over de waarheid liegen in de trailer. Is dat nu net niet wat de Mol doet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:34
Ik vind de groep van vorig jaar toch persoonlijk net wat leuker. Ik ken zelf 3 kandidaten dit jaar, maar ik heb eigenlijk niks met ze.

@LED-Maniak Wie is de mol start op zaterdag 6 januari, in plaats van 5 januari in de OP ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:21

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik zie het al, Emilio is de Mol, zonder twijfel.
:+

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
Humma Kavula schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:44:
De eerste uitzending zal zijn op 5 januari 2018 om 20:30 uur bij NPO1.
Kleine correctie; zaterdag 6 januari :)
Jorgen schreef op zondag 12 november 2017 @ 02:28:
Je zou toch denken dat het aantal "echt bekende Nederlanders" groter is, dan wat er nu weer op het scherm getoverd wordt.
Een hoop 'echt' bekende Nederlanders moeten ook maar mee willen doen.
En kunnen doen. Want je moet wel 3/4 weken weg kunnen, met volledige radiostilte, in een periode dat waarschijnlijk een hoop andere programma's/ producties waar ze aan mee doen ook die ruimte bieden.

Overigens ken ik 8 van de 10. Maar misschien is mijn media/ BN'er kennis gewoon hoog :)
RadioKies schreef op zondag 12 november 2017 @ 02:03:
WIDM België is leuker met de onbekenden dan de NL versie van de laatste jaren.
Ja en nee. De Vlaamse versie is top! en vernieuwend. Maar de NL versie is (/lijkt) een geoliede productiemachine waardoor het toch altijd mooi blijft om naar te kijken.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

Meest onbekende voor mij, behalve Ron Boszhard. En van Guzman heb ik wel eens gehoord (maar zou niet zo direct iets voor de geest kunnen halen van hem).

Edit:

Het is tegenwoordig wel lastiger om dit geheim te houden:

https://www.televizier.nl...eelname-bij.4035662.lynkx

[ Voor 37% gewijzigd door Wailing_Banshee op 13-11-2017 08:35 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aCKUeXqyKEyVoYttu1Dg6u0p/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/71pb0bfM5FSXBrk3sw17YuEa/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y6JeN4MUdJRWSjrfIMvlHr6K/full.png

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 04-06 10:24
Jij denkt dat de mol gewoon bestempelt wordt :9 zelfs al zou dat zo zijn.. is het weer ' te makkelijk' haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rule schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:04:
[...]

Jij denkt dat de mol gewoon bestempelt wordt :9 zelfs al zou dat zo zijn.. is het weer ' te makkelijk' haha
Je moet ook niet te moeilijk denken, dat is zeker al vaker gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Rule schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:04:
[...]

Plus dat halve handje in de broekzak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 19:09
Ik zal me er eens in verdiepen, leuke deelnemers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Snowhite0901 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:45:
Komt er dit jaar ook weer een Belgische variant?
Ja, de oproep voor kandidaten zat al in de aftiteling van het vorige seizoen verwerkt. Vier is meestal wat later met de aankondigingen en er is ook niet zo'n hollywood-mega-hype, maar het komt! :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Gokken wie er niet uit gaat en dus je punten verdubbelen werkt dus niet meer dit jaar aangezien onderstaande voor verrassingen kan zorgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ez5ubYoMqUCGXfhaBrax9rTo/full.png

[ Voor 20% gewijzigd door lubbertkramer op 27-12-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dat vind ik wel een goeie toevoeging.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 17:21

Pinobigbird

doesn't share food!

Dit is dan wel weer jammer:
Let op! Maak een nieuw account aan. Oude accounts zijn niet meer bruikbaar.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 17:20

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik vind alles best zolang die trut van een Ron er maar zo snel mogelijk uitvliegt. Zaterdag nog als dat even kan!

Het nieuwe seizoen van De Mol (in Mexico!) start overigens pas tegen het einde van WidM dus dit jaar gewoon vier maanden mollen achter elkaar! \m/

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:09:
Gokken wie er niet uit gaat en dus je punten verdubbelen werkt dus niet meer dit jaar aangezien onderstaande voor verrassingen kan zorgen

Houd dit dan nu ook in dat als jij in het begin meerdere afleveringen op de mol hebt gezeten, maar dat als je in de halve finale op de afvaller gaat zitten. Je in de finale niet meer mag inzetten, maar nog wel kans op de eindzege in de poule hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:13

jdh009

FP ProMod
Die app kan me gestolen worden, uiteindelijk draait het programma ook alleen maar om degene die de laatste test het best heeft gemaakt en de overige niet als slechtste. Zouden ze bij de app ook moeten inbouwen....

Nog 5 dagen en dan kunnen we weer. Dit jaar veel wat onbekendere 'bekende' Nederlanders. Dit lijkt me toch een wat leukere opzet, al zouden ze van mij ook gewoon mogen overstappen naar een geheel onbekend gezelschap. Bij die groep kun je de Mol ook veel beter voorbereiden op het spel.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ben reuze benieuwd naar dit seizoen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Is er nog geen Poule voor 2018 WIDM #tweakers? Ik zal er vast overheen gelezen hebben of zal ik deze opzetten?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
@franssie Er is nog geen poule dus voel je vrij :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11:46
chengbondkwok schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:11:
[...]

En links naast de N heb je de D en E onder elkaar. En rechts naast die E heb je de M en als je dan schuin rechts naar boven gaat kom je ook de O en L tegen. Ron de Mol. Ik ben klaar :+
In diezelfde techniek kan je ook 'Emiliodemol' vormen :P

Anyhow, @franssie @Humma Kavula ik wil ook wel een poule opzetten en bijhouden? Mention me eventjes in dit topic of stuur me een DM (tenzij iemand anders het graag wil doen hoor). :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 14:05
@Richh als je een poule opzet, mag je mij ook toevoegen: ReinderReinders

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Ik heb een Tweakers-poule aangemaakt. Momenteel zitten er al enkele Tweakers in de poule :)

Wil je ook mee doen? Mention mij eventjes of stuur me een DM, dan voeg ik je toe.

Edit: als ik je username heb uitgenodigd geef ik je een duimpje :) dit om veel berichten/spam te voorkomen.

[ Voor 34% gewijzigd door Richh op 02-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb er weer zin in! :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ook.
En ik vind het weer klote om nu al punten te verdelen in de poule, zonder dat je een aflevering gezien hebt...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Laatst online: 19:36
@Richh Ik wil ook graag weer in de poule! Nick is zelfde als hier, FoxLenny ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
@Richh Yo, is er nog plek in de poule? nick: Greandal :)

Edit: Thanks :D

[ Voor 14% gewijzigd door Lanfear89 op 02-01-2018 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 21:28
@Richh Ik zou ook graag een uitnodiging willen. Dezelfde nick als hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ook hier zelfde naam als hier :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

wel even @Richh qouten of taggen ;) Anders werkt het niet :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Richh schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:54:
Ik heb een Tweakers-poule aangemaakt. Momenteel zitten er al enkele Tweakers in de poule :)

Wil je ook mee doen? Mention mij eventjes of stuur me een DM, dan voeg ik je toe.
Voeg mij maar toe: Gekkenhuis

Dat noem ik nou snel :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-01-2018 22:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dat 'addertje onder het gras' in de promo houdt me toch wel steeds meer bezig. De Mol zit ook onder het gras (althans die in mijn tuin wel helaas).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 20:50
M'n Google Sheet staat weer klaar om feitjes bij te houden, kan niet wachten! :9

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Suf. Voor de app kan je niet de login van vorig jaar gebruiken, maar moet je een nieuw account aanmaken.
Maar dat wordt nergens aangegeven :/

Anyway, de pouletjes staan weer klaar, we gaan er weer voor :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-06 12:06
@Richh ik wil ook graag meedoen in de poule. Naam is Sjoerdpolder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59

-ET-

Phone Home

Richh schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:54:

Edit: als ik je username heb uitgenodigd geef ik je een duimpje :) dit om veel berichten/spam te voorkomen.
Wil je mij ook toevoegen. Zelfde Nick als hier

[Edit]
Damn dat is snel!

[ Voor 3% gewijzigd door -ET- op 03-01-2018 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Alle bovenstaande molvangers zijn toegevoegd aan de Tweakers poule! :) als je er ook bij wil, mention me eventjes, dan voeg ik je toe.

Vanavond 21:20 is er een Moltalk Kickoff op NPO3 trouwens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 06-06 16:19
@Richh kan je mij ook toevoegen? Harmageddon is m'n userid! Thx

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Mijn eerste gok zonder een minuut gezien te hebben: Haverkort de mol (ondergedoken in soldaat van Oranje) en Stine de winnaar omdat filosofen kunnen denken als wiskundigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

@Richh ik wil ook graag meedoen in de poule. Naam is lolhozer

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
@Richh ik doe ook graag weer mee. Naam is Rayparlour8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:40
anandus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:25:
Suf. Voor de app kan je niet de login van vorig jaar gebruiken, maar moet je een nieuw account aanmaken.

Jij kan tenminste de app downloaden, bij mij schijnt hij niet compatible met m'n phone te zijn (S7 Edge) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Exterminator schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:55:
[...]

Jij kan tenminste de app downloaden, bij mij schijnt hij niet compatible met m'n phone te zijn (S7 Edge) :?
Weird, ik heb een S7 8)7

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 13:29

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

anandus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:25:

Mja, 't stond wel aangegeven, maar alleen in de changelog van de laatste app-update (iOS). Zo 'duidelijk' dan weer wel...

WIDM-update

[ Voor 11% gewijzigd door Bastiaan op 03-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Doe ook graag mee in de poule, ook al ben ik geen diehard molloot. Voeg je me toe @Richh ? Nick is arno_vos

Edit: Merci voor het toevoegen.

[ Voor 18% gewijzigd door arnovos op 03-01-2018 23:19 ]

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Bastiaan schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Mja, 't stond wel aangegeven, maar alleen in de changelog van de laatste app-update (iOS). Zo 'duidelijk' dan weer wel...

[afbeelding]
ja dat is nogal een arrogante fout, want wel dezelfde app updaten (android) en niet vertellen dat je een nieuw account moet aanmaken in het login scherm. Ik (en duizenden anderen) hebben dus tevergeefs ingelogd, een password reset gedaan etc omdat een ontwerper/develloper te lui of te dom was dat scherm aan te passen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
franssie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:51:
[...]

ja dat is nogal een arrogante fout, want wel dezelfde app updaten (android) en niet vertellen dat je een nieuw account moet aanmaken in het login scherm. Ik (en duizenden anderen) hebben dus tevergeefs ingelogd, een password reset gedaan etc omdat een ontwerper/develloper te lui of te dom was dat scherm aan te passen :(
Weer 2 minuten van je leven verloren. ;) Kom op, zo erg is het toch allemaal niet?

OT:
Vond de Mol Talk gisteravond erg leuk. Heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ryan_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Weer 2 minuten van je leven verloren. ;) Kom op, zo erg is het toch allemaal niet?

OT:
Vond de Mol Talk gisteravond erg leuk. Heb er zin in!
Ja, maar wel 2 minuten x 500.000 downloads. Dat is een hoop verspilde tijd dus |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 17:32

TDB

Ik doe graag mee: account = TDB

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik doe ook graag mee, account ramon86

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:58
@Richh Ik doe ook graag mee. Account: Spookelo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:26
@Richh , Kan ik ook nog meedoen? Account: murrays

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 23:19
@Richh Ik doe ook graag mee account: thieske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:59

Dhrax

Prog Lord

franssie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:01:
Mijn eerste gok zonder een minuut gezien te hebben: Haverkort de mol (ondergedoken in soldaat van Oranje) en Stine de winnaar omdat filosofen kunnen denken als wiskundigen.
Ik vind dat je hiermee de wiskundigen wel erg tekort doet :P
Thuis denken wij overigens ook dat Haverkort een goede mol zou kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 13:06
@Richh voeg mij ook maar toe :) Account: Paraceta Mol

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
@Richh voeg mij ook maar toe :)
Miicker

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 12:55

AcoLyte!

*evil grin*

@Richh Ik doe ook graag mee account: KOOT75

[ Voor 4% gewijzigd door AcoLyte! op 04-01-2018 15:38 ]

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryan_
Goed speurwerk van wieisdemolhints.nl. Dit jaar WIDM vanuit Georgië. :)

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2018/01/Roos-Intro-WIDM-April.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2018/01/Tbilisi-Circus.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2018/01/Kukushka-trein.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2018/01/Hotel-Resort-WIDM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2018/01/Hotel-overnachting18.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Holy mozes :D Dat is nog eens speurwerk ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 19:09
Dit was 18 oktober 2017 al bekend. :)

Zie hier: http://www.wieisdemolhint...delijk-opgenomen-georgie/.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Klopt maar dat was vermoedelijk. Nu is het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wie is de mol volgens jullie? Op basis van alleen de foto's (geen tekst o.i.d.) heb ik 50 punten ingezet op Bella Hay, de overige 50 heb ik een beetje verspreid, maar ik denk dus dat zij de mol is.
Het slimste wat jullie nu kunnen doen is niet voor haar gaan, want ik heb het nog nooit in een keer goed gehad :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Kan ik mee doen in de poule? Nick is Ricardo87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

miicker schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:31:
Wie is de mol volgens jullie? Op basis van alleen de foto's (geen tekst o.i.d.) heb ik 50 punten ingezet op Bella Hay, de overige 50 heb ik een beetje verspreid, maar ik denk dus dat zij de mol is.
Het slimste wat jullie nu kunnen doen is niet voor haar gaan, want ik heb het nog nooit in een keer goed gehad :+
Ik heb nu 50/50 op Loes en Jean-Marc, maar zoals ieder jaar baseer ik dat grotendeels op m'n eerste "gevoel" en wat dus nergens op gestaafd is. Die (van oorsprong) Deense vind ik dan ook nog wel een optie dus kan zijn dat ik m'n punten vandaag nog ga splitsen in drie ipv twee. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YmK9h7F.gif Zag deze voorbij komen op reddit. Heerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:22
Zou ik ook toegevoegd kunnen worden aan de poule: Sjurm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@Richh Mag ik ook mee doen? Nickname is hetzelfde als hier op het forum.

[ Voor 7% gewijzigd door HerZon op 06-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 19:51
Ik doe ook graag mee: Edoo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Bovenstaande users hebben een invite :)

Bij deze wel een vriendelijk verzoek om mij even te mentionen, anders kan het zijn dat ik je mis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Mijn voorspellingen op gevoel:

- Jan Versteegh en Ron Boszhard zijn niet de mol.
- Olcay Gulsen zal het spel snel verlaten.
- Mogelijke mollen: Loes, Simone of Ruben.

@Richh RobinNL - Thnx!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
@Richh Ik doe ook graag mee in de poule. Account: royston88

[ Voor 4% gewijzigd door scartissue op 06-01-2018 17:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ligt die hele app en nou uit? Kon niet inloggen, nou prima, misschien mijn wachtwoord vergeten, wil ik die opvragen krijg ik ook een foutmelding 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Gekkenhuis check twitter, yep de boel ligt plat. Daarom had ik eerder al mijn prive poul gemaand eerder in te zetten (wijzigen kan altijd nog) want dit is wel eerder gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

franssie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:45:
@Gekkenhuis check twitter, yep de boel ligt plat. Daarom had ik eerder al mijn prive poul gemaand eerder in te zetten (wijzigen kan altijd nog) want dit is wel eerder gebeurd.
Ah ok, duidelijk. Hoop wel dat ze het op tijd opgelost hebben, moet mijn lijstje nog invullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Gekkenhuis schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:48:
[...]

Ah ok, duidelijk. Hoop wel dat ze het op tijd opgelost hebben, moet mijn lijstje nog invullen :+
Als ik op twitter lees, of beter in het journaal hoor, dat de app het weer doet dan meldt ik het hier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duddits
  • Niet online
@Richh ik doe ook graag mee; Tarrel
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 13:29

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Gekkenhuis schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:48:
[...]

Eén of twee seizoenen terug was er ook zoiets aan de hand. Dat hebben ze toen 'opgelost' door iedereen in de poules door te laten gaan, dus werd je gematst als je niet of verkeerd ingezet hebt. Ik vermoed zomaar dat dat nu ook het geval zal zijn, mocht het onverhoopt niet op tijd opgelost zijn.

Edit: beter is 'ik hoop zomaar dat dat nu ook het geval zal zijn' als het er op aankomt, aangezien ik in hetzelfde schuitje zit als jij O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Bastiaan op 06-01-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

via twitter Wie is de Mol?‏Geverifieerd account
@WieIsDeMol
Volgen @WieIsDeMol volgen
Meer
De #widm app krijgt een update. Het kan zijn dat je problemen hebt met inloggen. De problemen zullen iets na 1800 uur zijn verholpen! #app 👀

edit:// update tot 18:30 LT

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 06-01-2018 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
franssie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:57:
De problemen zullen iets na 1800 uur zijn verholpen! #app 👀
Laten we het hopen.

Mare iedereen veel plezier vanavond en veel succes.
(Maar niet meer succes dan ik :+ )

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sxYGCpb.png

De eerste hint van de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Werkt weer.

Nouja, euh.. half :+

[ Voor 53% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-01-2018 18:36 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste