Wie is... de Mol? 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 13:19
Mede-auteur:
  • lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:07

lubbertkramer

Wie is... de Mol? 2017

Het nieuwe seizoen Wie is... de Mol? is weer officieel begonnen.
De bekendmaking van de kandidaten vond plaats op 8 november 2016.
De eerste uitzending zal zijn op 7 januari 2017 om 20:30 uur bij NPO1.

Kandidaten

Diederik Jekel
Diederik Jekel
32 jaar
Wetenschapschapsjournalist
Yvonne Coldeweijer
Yvonne Coldeweijer
29 jaar
Actrice & presentatrice
Vincent Vianen
Vincent Vianen
32 jaar
Choreograaf
Roos Schlikker
Roos Schlikker
41 jaar
Schrijfster & journaliste
Jochem van Gelder
Jochem van Gelder
53 jaar
Presentator
Sigrid ten Napel
Sigrid ten Napel
23 jaar
Actrice
Thomas Cammaert
Thomas Cammaert
32 jaar
Acteur
Imanuelle Grives
Imanuelle Grives
31 jaar
Actrice
Jeroen Kijk in de Vegte
Jeroen Kijk in de Vegte
42 jaar
Voice-over & radio dj
Sanne Wallis de Vries
Sanne Wallis de Vries
45 jaar
Cabaretière & actrice

Seizoen 2017

Legenda

Afgevallen
vrijstelling
Doorgegaan zonder verder informatie

KandidaatAfl 1Afl 2Afl 3Afl 4Afl 6Afl 7Afl 8Afl 9Finale
Diederik Jekel
Jochem van Gelder
Thomas Cammaert
Sanne Wallis de Vries
Imanuelle Grives
Jeroen Kijk in de Vegte
Sigrid ten Napel
Roos Schlikker
Yvonne Coldewijer
Vincent Vianen

Tweakers 2017 WIDM poule

Wil je dit jaar (weer) meedoen met de Tweakers poule in de WIDM app? Download dan nu de app voor Android / iOS en stuur een DM aan LubbertKramer of tag hem in een post in dit topic met je gebruikersnaam in de app.

Links

Twitter
Facebook
Officiële website
Uitzending gemist

Videos

Leader

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Leader | Wie is de Mol seizoen 17

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube

Kandidaten

Bekijk op YouTube
Dit zijn de kandidaten | Wie is de Mol? seizoen 17

[ Voor 255% gewijzigd door lubbertkramer op 19-02-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-01 16:43
Ja Hypetrain ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik ga dit jaar een poging wagen om het programma eens helemaal te volgen.
Af en toe keek ik in het verleden wel eens een avond, maar niet het hele seizoen.

Ben benieuwd hoe Jochem van Gelder het gaat doen!

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:52
hmm voor mij meer bekende namen dan andere, jeroen, sanne en Jochem zijn toch vrij bekend!

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Vorig Seizoen voor het eerst helemaal gevolgd. Vond het erg spannend maar had wel mijn vraagtekens bij "De Mol" volgens mij werd na aflevering 3 of 4 al duidelijk wie de Mol was :/

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Snowhite0901 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:15:
hmm voor mij meer bekende namen dan andere, jeroen, sanne en Jochem zijn toch vrij bekend!
Inderdaad, tel voor mij Roos en Diederik er ook maar bij op.

Aan de andere kant, die danser of die vlogster heb ik nog nooit van gehaald :P

Ik ben benieuwd hoe het wordt. Veel natuur en prairie in het voorfilmpje.
Leuk, maar ik vind opdrachten in steden en/of met lokale bewoners ("look at this face!") meestal leuker dan rotsklimmen enzo.

Maar we merken het wel :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Elke keer als ik Sanne zie vraag ik me altijd af wat er met haar gezicht is gebeurd.. Komt regelrecht uit de Goonies.. :+ Ben wel benieuwd weer, zin in het nieuwe seizoen!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:35

Moofnor

King of my castle

Heerlijk hoe elk jaar de kandidaten weer voldoen aan een standaardlijstje prototypes :P
Maar de hype is real, Ik blijf iig kijken tot Keet (Yvonne) er uit is :9~

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44

Phydomir

Dennis

Vorig jaar voor het eerst in jaren eigenlijk halverwege afgehaakt. Dit jaar maar weer eens alles kijken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-05 15:03

DarkKnight

Narf

Mrjraider schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:15:
Vorig Seizoen voor het eerst helemaal gevolgd. Vond het erg spannend maar had wel mijn vraagtekens bij "De Mol" volgens mij werd na aflevering 3 of 4 al duidelijk wie de Mol was :/
Vorig jaar was ook wel het 'slechtste' jaar qua mysterie rondom de mol in jaren. Ze hebben het nog proberen te redden door het er zo dik op te leggen dat het gepland leek. Maar ik hoop dit jaar toch op wat meer spanning.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik ken alleen Jochem van Gelder, Jeroen Kijk in de Vegte alleen maar van naam..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gekkenhuis schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:08:
Ik ken alleen Jochem van Gelder, Jeroen Kijk in de Vegte alleen maar van naam..
Bij mij hetzelfde, Jeroen Kijk in de Vegte zegt me iets maar ik kan er zo niet bijhalen wie dat is en hoe hij er uitziet.

Sanne Wallis de Vries is volgens mij comediene. Zij zat regelmatig in het kopspijkers cabaret.

Even opgezocht, Jeroen kende ik waarschijnlijk van naam omdat hij de sidekick van ruud de wild was.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 08-11-2016 19:25 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Laatst online: 20:49

Zenyatta

Tsjakka!

Hebben jullie gezien wat Diederik Jekel op zijn shirt heeft staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Lg57h5PiDr4qzk6pdyJZcrX2/thumb.jpg

"For a good time call 6,02x10^23"

Als ik die notatie opzoek krijg ik het volgende resultaat. Dit verwijst naar de eenheid mol. Zie ook hier. Wellicht de eerste aanwijzing...

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat is gewoon een grap, ze gaan echt geen hints geven die het eerste resultaat op google opleveren :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Is er iemand die van de onderstaande video gifjes kan maken per kandidaat? Ben zelf niet zo handig daar in :) Dan kan ik deze gebruiken in de OP. Zie ze wel op de instagram van wie is de mol zelf staan maar weet niet hoe ik die kan gebruiken (https://www.instagram.com/wieisdemol.avrotros/).

Bekijk op YouTube
Dit zijn de kandidaten | Wie is de Mol? seizoen 17

PS. Een eerste hint die ik hoorde aan de hand van deze video is dat Vincent Vianen de enige is die zich 'verbergt' terwijl de rest zich bekend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
The_Ghost16 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:10:
Is er iemand die van de onderstaande video gifjes kan maken per kandidaat? Ben zelf niet zo handig daar in :) Dan kan ik deze gebruiken in de OP. Zie ze wel op de instagram van wie is de mol zelf staan maar weet niet hoe ik die kan gebruiken (https://www.instagram.com/wieisdemol.avrotros/).

[video]

PS. Een eerste hint die ik hoorde aan de hand van deze video is dat Vincent Vianen de enige is die zich 'verbergt' terwijl de rest zich bekend maakt.
Uploaden naar http://www.dredown.com/instagram en dan omzetten naar GIF via http://ezgif.com/video-to-gif.

Alstu :)

[ Voor 59% gewijzigd door Ryan_ op 10-11-2016 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Ghost16
toon volledige bericht
Dank je _/-\o_ Heb ze geresized en toegevoegd aan de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:52
Marzman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:41:
Dat is gewoon een grap, ze gaan echt geen hints geven die het eerste resultaat op google opleveren :)
idd bovendien is hij wetenschapsjournalist dus zo'n soort grap kan je ook wel van hem verwachten.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Laatst online: 20:49

Zenyatta

Tsjakka!

Marzman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:41:
Niets is wat het lijkt bij WIDM...

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 23:23
Ik ben afgelopen september in Oregon en Washington geweest, prachtige regio. Pas in seizoen 12 met Wie is de Mol begonnen, nog maar eens kijken of we andere seizoenen nog terug kunnen kijken. Heel veel zin in dit seizoen!

What's in the case?

• lubbertkramer
De app heeft zojuist een update gekregen en klaar voor het nieuwe seizoen :D Heeft iemand al een poule aangemaakt voor Tweakers (TS?) anders wil ik dat wel op mij nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

lubbertkramer schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:07:
De app heeft zojuist een update gekregen en klaar voor het nieuwe seizoen :D Heeft iemand al een poule aangemaakt voor Tweakers (TS?) anders wil ik dat wel op mij nemen?
PM de TS even zou ik zeggen, mocht daar geen reactie uitkomen dan kun je het gewoon op je nemen lijkt mij.

• GeZeefd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-04 22:49
Daar gaan we weer! All aboard the hypetrain. Ik hoop wel echt weer op een seizoen waarbij ze de mol tot laat weten te verstoppen.

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

^^ Inderdaad. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
lubbertkramer schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:07:
Ik heb je PM terug gestuurd en mede-auteur gemaakt.

Ik zal kijken of ik de TS van het weekend nog wat kan uitbreidden met nieuwe informatie.
GeZeefd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:16:
Daar gaan we weer! All aboard the hypetrain. Ik hoop wel echt weer op een seizoen waarbij ze de mol tot laat weten te verstoppen.
Ik hoop toch ook wel dat ze juist de tooling die de molloten gebruiken gaan 'misbruiken' door valse informatie te verspreidden. Zoals bijvoorbeeld het social media gebeuren wordt van de kandidaten helemaal geanalyseerd, het lijkt mij dat je dat ook wel enigszins kunt manipuleren door te wijzen naar verschillende mollen.

[ Voor 39% gewijzigd door The_Ghost16 op 23-12-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58

Pinobigbird

doesn't share food!

Haha die gif'jes in de openingspost :D
Gelijk de app maar weer geïnstalleerd.

Mijn Mol: Yvonne

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb de TS aangepast voor een overzicht wie er dit jaar meedoen met de WIDM poule en wij zullen daar dan na de aflevering een update plaatsen :)
Pinobigbird schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:40:
Haha die gif'jes in de openingspost :D
Gelijk de app maar weer geïnstalleerd.

Mijn Mol: Yvonne
Doe je ook mee met de Tweakers poule, wat is dan je gebruikersnaam @ de WIDM app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

lubbertkramer schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:59:
Doe je ook mee met de Tweakers poule, wat is dan je gebruikersnaam @ de WIDM app
Ik wil graag meedoen met de Tweakerspoule, gebruikersnaam is t zelfde als m'n nick hier :) Top!

Vriend van mij kent Diederik goed en we zijn beide overtuigd door het getal van Avogadro op Diederiks shirt. Mijn mol is dus Diederik :D

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 14:33
Ook ik doe weer graag mee met de poule!
Mijn gebruikersnaam is: shifty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Sanne Wallis de Vries
45 jaar
Cabaretière & actrice
Cabaretière? In welk universum?

Kijk vaak, maar wil nu wel eens een keer met de GoT.poule mee doen.
Moet je al punten in zetten voordat de eerste aflevering is begonnen begrijp ik uit de app (er staat nog 10 dagen voor inzet en de eerst afl is over 10 dagen)?

[ Voor 21% gewijzigd door RadioKies op 28-12-2016 12:20 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 10:07
RadioKies schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:19:
Sanne Wallis de Vries
45 jaar
Cabaretière & actrice
Dit universum: klik

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
RadioKies schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:19:
Sanne Wallis de Vries
45 jaar
Cabaretière & actrice

Kijk vaak, maar wil nu wel eens een keer met de GoT.poule mee doen.
Moet je al punten in zetten voordat de eerste aflevering is begonnen begrijp ik uit de app (er staat nog 10 dagen voor inzet en de eerst afl is over 10 dagen)?

[...]
Klopt, is al sinds de app er is dat je punten inzet voor je überhaupt een aflevering hebt gezien. Hierdoor vallen er ook ieder jaar velen af na de eerste aflevering. Ene kant wil je spreiden maar bij verlies van 10 punten lijkt dat weinig maar doordat je punten verdubbelen loop je uiteindelijk veel mis dus ga je toch op een zitten :O

Ik zal je toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Even kijkend naar de bewegende kandidaten: iedereen doet een variatie op 1 van deze 2 dingen: verstoppen (achter handen / haren; gezicht wegdraaien; uit beeld gaan) of laat verbazing zien (veel verschillende vragende gebaren). De opvallendste "andere" is Jeroen Kijk in de Vegte. Die gebaart dat wij (hij?) stil moet zijn. Heeft hij toevallig te verbergen dat hij de Mol is?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

lubbertkramer schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:47:
[...]
Klopt, is al sinds de app er is dat je punten inzet voor je überhaupt een aflevering hebt gezien. Hierdoor vallen er ook ieder jaar velen af na de eerste aflevering. Ene kant wil je spreiden maar bij verlies van 10 punten lijkt dat weinig maar doordat je punten verdubbelen loop je uiteindelijk veel mis dus ga je toch op een zitten :O

Ik zal je toevoegen :)
Thnx, zit er in.

Je moet dus ook vooronderzoek gaan doen blijkbaar. Dat is wel jammer, want ik ken redelijk wat niet en ik ben meer van het passief bankhangend onderzoek doen op de zaterdag avond ;)
Meestal heb ik 1 a 2 mensen die ik verdenk en dan komt die ook in de finale (en was het soms nog een mol ook, behalve vorig seizoen. Daar zaten zo veel saaie mensen (niet allemaal) tussen die allemaal leken te mollen en was het imo ook het slechtste seizoen ooit. Woestijnvis (België) had een zeer leuke eerste WIDM wat het slechte seizoen van NL weer goed maakte. Dit jaar meer vertrouwen in dat er weer enig niveau in zal zitten. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

De Mol op Vier was in 2016 niet de eerste maar al de vierde serie. Delen 1/2/3 zaten nog voor de onze met Angela.

Met dat vooronderzoek valt het reuze mee, je kan gewoon je verdenking van vorige week invullen. Je moet alleen zorgen dat je niet afvalt in de eerste uitzending.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:32
Leuk, heb dr ook weer erg zin in!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
RadioKies schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:55:
[...]

Thnx, zit er in.

Je moet dus ook vooronderzoek gaan doen blijkbaar. Dat is wel jammer, want ik ken redelijk wat niet en ik ben meer van het passief bankhangend onderzoek doen op de zaterdag avond ;)
Meestal heb ik 1 a 2 mensen die ik verdenk en dan komt die ook in de finale (en was het soms nog een mol ook, behalve vorig seizoen. Daar zaten zo veel saaie mensen (niet allemaal) tussen die allemaal leken te mollen en was het imo ook het slechtste seizoen ooit. Woestijnvis (België) had een zeer leuke eerste WIDM wat het slechte seizoen van NL weer goed maakte. Dit jaar meer vertrouwen in dat er weer enig niveau in zal zitten. We zullen zien.
Shame on you! ;) De Mol is in België begonnen, het concept is later naar andere landen (waaronder NL) gekomen. Mocht je nog een kijktip willen: serie 2 van de Belgische Mol is imho de beste ooit gemaakt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 18:58

Pinobigbird

doesn't share food!

[...]

Dat is Pinobigbird.

Nog 1 week te gaan :9

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Brammos85 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 18:14:
[...]

Shame on you! ;) De Mol is in België begonnen, het concept is later naar andere landen (waaronder NL) gekomen. Mocht je nog een kijktip willen: serie 2 van de Belgische Mol is imho de beste ooit gemaakt :-)
De Mol belgie is toch vorig jaar opnieuw begonnen? Die hadden 2 jaar terug toch geen de mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

Meld mij maar aan, WIDM App: Gekkenhuis

Ik heb gelukkig nog een paar dagen om alles even door te spitten voor de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-04 23:59
Mooi dat het binnenkort weer van start gaat. Eén van de weinige programma's waar ik de tv nog voor aan zet. Voor mij ook weinig bekende gezichten onder de kandidaten, maar voor het spel/programma maakt dat ook niet echt uit.

@lubbertkramer, zou je mij ook willen toevoegen? Gebruikersnaam app: niels j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kan iemand mij ook even een uitnodiging sturen voor de Tweakers poule? De naam is <--- :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
RadioKies schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:19:
[...]

De Mol belgie is toch vorig jaar opnieuw begonnen? Die hadden 2 jaar terug toch geen de mol?
Klopt, maar die oude serie 2 is echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Pinobigbird schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 18:16:
[...]

Dat is Pinobigbird.

Nog 1 week te gaan :9
Phyxion schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:00:
Kan iemand mij ook even een uitnodiging sturen voor de Tweakers poule? De naam is <--- :)
niels j schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:53:
Mooi dat het binnenkort weer van start gaat. Eén van de weinige programma's waar ik de tv nog voor aan zet. Voor mij ook weinig bekende gezichten onder de kandidaten, maar voor het spel/programma maakt dat ook niet echt uit.

@lubbertkramer, zou je mij ook willen toevoegen? Gebruikersnaam app: niels j
Gekkenhuis schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Meld mij maar aan, WIDM App: Gekkenhuis

Ik heb gelukkig nog een paar dagen om alles even door te spitten voor de eerste aflevering.
Als het goed is hebben jullie een uitnodiging gehad, zo niet hoor ik het graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-01 12:47
@lubbertkramer, mijn nick is Revolised. Kun je me toevoegen? Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
Kun je mij ook toevoegen? Nick is hetzelfde als op het forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
Mijn nick is inmiddels opgenomen in de lijst! ik ga kijken hoe ver ik dit jaar kan komen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ron!n op 02-01-2017 23:34 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Nieuwe spelers van hierboven en die per DM opgegeven hebben aan de poule toegevoegd in de app en de TS. Mocht er iets mis zijn gegaan hoor ik het graag.

Zorg wel dat je op tijd je punten inzet, voorgaande jaren was het steeds last minute niet meer mogelijk doordat de servers overbelast raakten, zou zonde zijn als ze dan verkeerd staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik wil ook graag meedoen. Mijn WIDM-app-naam is Jorgen347.
Begrijp ik goed dat we de eerste keer pas tijdens de uitzending hoeven te stemmen, net voor de executie begint en we daarna weer de hele week voor Sherlock Holmes kunnen spelen en wederom voor de executie opnieuw gestemd moeten hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15
Kan ik ook meedoen met de widm poule, dat was vorige jaar best leuk. WIDM-app naam is Superkneus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 08:43

jeka

Support your local club.

Ik doe ook graag mee!
WIDM-app naam: jeroenk

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karrespoor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:34
Lijkt mij ook leuk!
WIDM naam: CdeBoer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Ik doe ook graag weer mee :-)

Jack_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
Zo, nieuwe spelers ook aangemeld in de app en toegevoegd aan de TS. Als het niet gelukt is laat het even weten, soms wil een enkele niet toevoegen in de app terwijl de rest wel de uitnodiging kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Het spel is begonnen! ;) Leuk gevonden:

Het nieuwe seizoen van Wie is de Mol start dit jaar in Portland, Oregon. En dat zou zomaar de eerste hint van het seizoen op kunnen leveren. Er zijn namelijk wat aanwijzingen richting een kandidaat…

Portland wordt ook wel ‘City of Roses’ genoemd. Dat deze stad ook nog eens genoemd wordt in de intro, maakt hem verdachter.

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2017/01/Schermafbeelding-2017-01-03-om-16.59.44.png

De ‘City of Roses’ zou zo maar eens naar kandidaat Roos kunnen verwijzen. Daar komt ook nog eens bij dat ze in de intro nota bene voor een rozenstruik lijkt te staan!

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemolhints.nl/wp-content/uploads/2017/01/Schermafbeelding-2017-01-03-om-17.00.41.png

Al met al genoeg signalen om de komende afleveringen goed in de gaten te houden. Vergezocht? In het seizoen van Margriet kwam de soortgelijke bloem ook meerdere malen terug…

via

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ron!n
Ryan_ schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:20:
De ‘City of Roses’ zou zo maar eens naar kandidaat Roos kunnen verwijzen. Daar komt ook nog eens bij dat ze in de intro nota bene voor een rozenstruik lijkt te staan!
Dat zal zeker een rozenstruik zijn, ik was in september in Portland en een bekende attractie is de International Rose Test Garden, een openbaar park met allemaal rozenstruiken. Ik verwacht ook wel dat ze daar zullen zijn als ze opdrachten in Portland gaan doen. Kan niet wachten op de 1e aflevering!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goed gevonden, inderdaad. Zou wel te makkelijk zijn.

Ik zet voorafgaand aan de aflevering in op Roos vanwege alle Portlandreferenties en Jeroen Kijk in de Vegte vanwege zijn afwijkende houding/gedrag (Jorgen in "Wie is... de Mol? 2017") en hij staat als enige met een schuin hoofd op de foto.

https://tweakers.net/ext/f/pxutcSTpGiWbd3azfcxLgh8v/full.png

Ben benieuwd of ik daar richting de eerste executie nog zo over denk.

[ Voor 79% gewijzigd door Jorgen op 04-01-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Jorgen schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:59:
Goed gevonden, inderdaad. Zou wel te makkelijk zijn.

Ik zet voorafgaand aan de aflevering in op Roos vanwege alle Portlandreferenties en Jeroen Kijk in de Vegte vanwege zijn afwijkende houding/gedrag (Jorgen in "Wie is... de Mol? 2017") en hij staat als enige met een schuin hoofd op de foto.

https://tweakers.net/ext/f/pxutcSTpGiWbd3azfcxLgh8v/full.png

Ben benieuwd of ik daar richting de eerste executie nog zo over denk.
Volgens AD.nl | Dit zijn de afvallers van Wie is de Mol? 2017 zit je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wel dom als sommigen zichzelf of anderen via social media verraden hebben. Dat artikel ga ik maar niet verder lezen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:32
lubbertkramer schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:45:
Zo, nieuwe spelers ook aangemeld in de app en toegevoegd aan de TS. Als het niet gelukt is laat het even weten, soms wil een enkele niet toevoegen in de app terwijl de rest wel de uitnodiging kreeg.
Kan je Caspervc ook toevoegen ? O-)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

Ik wil ook wel weer mee doen :)

in app naam: starbass

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik doe ook weer graag mee, username ramonvandam

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Spelers hierboven ook weer toegevoegd, toevoegen lijkt soms niet goed te werken waardoor gebruikers niet altijd in de poule komen. Controleer dus even of je er ook inzit en doe mij anders even een tag/DM zodat ik je nogmaals kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:53
lubbertkramer schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:17:
Spelers hierboven ook weer toegevoegd, toevoegen lijkt soms niet goed te werken waardoor gebruikers niet altijd in de poule komen. Controleer dus even of je er ook inzit en doe mij anders even een tag/DM zodat ik je nogmaals kan toevoegen.
Wil je mij ook toevoegen? Zelfde gebruikersnaam.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
Wil jij mij ook toevoegen? Gebruikersnaam: Stefanj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 866763

Wil je me toevoegen ?
Gebruikersnaam Phooka
en tunnelvisie op Roos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
De poule loopt lekker vol. Spelers hierboven ook weer toegevoegd, toevoegen lijkt soms niet goed te werken waardoor gebruikers niet altijd in de poule komen. Controleer dus even of je er ook inzit en doe mij anders even een tag/DM zodat ik je nogmaals kan toevoegen.

Iedereen gisteravond de kick-off gezien van Moltalk? Ik moet zeggen dat ik nog wel even moet wennen aan Crhis en Margriet als de presentatoren maar verder begon het alweer te kriebelen na het verhaal van Art over Amerika en de opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Laatst online: 23-03-2022
Nou laat ik dan ook maar mee doen;). Username is zoals op tweakers : scorpei.

Owner of http://scorpei.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max14392
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-04 08:47
Hoi,
Ik doe graag een poging in de poule.
Dit wordt mijn 2e jaar dat ik het wil/ga volgen. Ben zeer benieuwd.
Mijn WIDM naam is Max14392

[ Voor 0% gewijzigd door Max14392 op 06-01-2017 13:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spelbreker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 20:47
ik ga dit jaar ook weer eens mee spelen.
mijn WIDM username is spelbreker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:51
Ik wil ook mee doen: Fleximex

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik wil de groep ook graag joinen!
krissie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 16:02
Wil je mij ook aanmelden: Oo_Morris_oO.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 06-05 23:03
De spanning stijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:16

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik doe ook graag mee: tomkooij

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 06-05 23:03
Niemand dit opgevallen in de Leader film?

Een random shot in een kamer wat imo niet zo random is:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DxQXoDi.png
De lamp die er hangt gaat met groen licht uit.

Vervolgens in het locatie filmpje:
Het volgende shot:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B3VMXdG.png
En dan komt er heel snel in beeld:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DTDa8g0.png

Waar staat 004 voor? Jeroen Kijk in de Vegte is toevallig de 4e van rechts op de groepsfoto..

En daarna
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EBvxaut.png
Met het nummmerbord JCV. Zou dat staan voor Jeroen Cijk in de Vegte?

Van dit shot kan ik nog niets maken, jullie?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/42hlw4F.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Moet me nog verdiepen in de kandidaten dus even goed kijken, meestal kies ik op het oog/foto en dat was de afgelopen jaren een aardig succes ;).

Ga hem vanavond alleen missen, vrouw is niet thuis en vrienden op bezoek - dan maar social media mijden tot morgen(avond) of iets. Nadeel van dit soort programma's en de zaterdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Exorcist schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:26:
Moet me nog verdiepen in de kandidaten dus even goed kijken, meestal kies ik op het oog/foto en dat was de afgelopen jaren een aardig succes ;).

Ga hem vanavond alleen missen, vrouw is niet thuis en vrienden op bezoek - dan maar social media mijden tot morgen(avond) of iets. Nadeel van dit soort programma's en de zaterdagavond.
Je kunt 'm altijd later nog even terugkijken als je tijd hebt.

Ik heb er er weer erg veel zin in. Aantal leuke deelnemers maar ook weer aardig wat die ik niet ken.

Overigens, is iemand dit opgevallen in de reclames;
YouTube: Zaterdag op NPO 1: Wie is de Mol? seizoen 17 | aflevering 1

Rond de 0:22 praat Art met iemand één op één. Misschien dat de aflevering meer opheldering biedt maar misschien een (overduidelijke) hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Tristan schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:24:

[afbeelding]
Met het nummmerbord JCV. Zou dat staan voor Jeroen Cijk in de Vegte?
Als je 'Kijk' met een Amerikaans accent zegt is de 'K' ook minder hard. Iets meer zoals een 'C'...

Maar er is wel iets met het nummerbord. Ik heb het op een site opgezocht. Maar als ik het nummerbord invoer krijg ik geen resultaat. Dat krijg ik wel als ik een random foto van een US auto op Google Images pak en daar het nummerbord van invoer.

Dus dat nummerbord is waarschijnlijk speciaal voor de show gemaakt en ik heb het vermoeden dat het inderdaad ergens naar verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Fleximex schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Als je 'Kijk' met een Amerikaans accent zegt is de 'K' ook minder hard. Iets meer zoals een 'C'...

Maar er is wel iets met het nummerbord. Ik heb het op een site opgezocht. Maar als ik het nummerbord invoer krijg ik geen resultaat. Dat krijg ik wel als ik een random foto van een US auto op Google Images pak en daar het nummerbord van invoer.

Dus dat nummerbord is waarschijnlijk speciaal voor de show gemaakt en ik heb het vermoeden dat het inderdaad ergens naar verwijst.
http://rate-driver.com/OR/115JCV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Spelers hierboven ook weer toegevoegd, zit nu iedereen in de poule / heeft iedereen een uitnodiging gehad ? :)

Ik zou zeggen vergeet niet je punten in te zetten, en toi toi toi naast veel plezier vanavond. De jacht op de Mol is geopend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:33
Kan ik ook meedoen? Gebruikersnaam is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ik wil graag ook meedoen, lolhozer

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik doe ook graag mee. Ik heet gewoon arene....
Let overigens op Jeroen.

[ Voor 7% gewijzigd door arene op 07-01-2017 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Fleximex schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Shit. Eerste theorie al busted haha.
Ze kunnen natuurlijke gewoon op straat een kenteken gezocht hebben waar ze wat mee kunnen. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 07-01-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Jumpman schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:55:
[...]

Ze kunnen natuurlijke gewoon op straat een kenteken gezocht hebben waar ze wat mee kunnen. ;)
Pas op voor tunnelvisie :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

...

[ Voor 95% gewijzigd door Phyxion op 08-01-2017 20:22 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jumpman schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:55:
[...]

De geregistreerde auto komt overeen met het model van/op het kenteken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Exorcist schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:12:
[...]

De geregistreerde auto komt overeen met het model van/op het kenteken...
Ja, dat kan toch. Als ze toevallig deze auto met dit kenteken zagen en ze konden er een hint in verwerken, dan hoeven ze echt geen kenteken te laten maken. Maar het is vergezocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 07-01-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
ik zou ook graag meedoen, naam is rubensaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mag ik in de poule ?

"ikbende m o l"is de naam

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:59

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Na jaren geleden een volledige serie gekeken te hebben, ga ik het nu weer eens proberen. Mocht iemand mij willen toevoegen aan de Tweakers poule, mijn nickname is belindo152

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb iedereen weer toegevoegd :) Ik ben nu AFK om het lekkers klaar te maken en daarna klaar te zitten voor de eerste aflevering van WIDM. Mochten er nog mensen in de poule willen voeg ik die na de eerste aflevering toe als ik de TS bijwerk met de eerste uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-04 19:18
yez, voeg mij ook maar toe. nn:
Members only:

*wacht vol ongeduld op de eerste aflevering :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:55

drooger

Falen is ook een kunst.

Zou je mij ook willen toevoegen aan de poule?

Members only:

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Ben benieuwd hoe dit seizoen is vergeleken met vorig jaar. Een aantal dingen werden heel slecht benut. Zoals de achterkant van dat geld (met die stippen).. dat vond ik wel jammer want op een gegeven moment was het gewoon domweg mensen wegspelen door inzet van jokers en maken van de tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mrjraider schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:48:
Ben benieuwd hoe dit seizoen is vergeleken met vorig jaar. Een aantal dingen werden heel slecht benut. Zoals de achterkant van dat geld (met die stippen).. dat vond ik wel jammer want op een gegeven moment was het gewoon domweg mensen wegspelen door inzet van jokers en maken van de tests.
Juist dat en bijvoorbeeld de 'KLAAS' hint in aflevering 3(?) al heeft er voor gezorgd dat ze het dit seizoen anders gaan doen. De regisseur van het programma dacht er zelfs aan om ontslag te nemen. Nu is dat wat overdreven en misschien wel door hem gezegd omdat het een leuke quote is.
Maar ik been zeer benieuwd dit seizoen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
schijnt toch dat ze de hele boel omgegooid hebben? heb er wel vertrouwen in dat na de blamage van vorig jaar, het nu wel goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Hoewel het vrij snel duidelijk was die de mol was vorig jaar vond ik het niet direct een blamage. Het is nogal onhandig gedaan dat jaar

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste