Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-05 23:30
Hier ook eindelijk de finale kunnen kijken! Ik was een weekendje weg en hoopte zonder spoilers te kunnen wachten tot zondagavond, maar helaas, op de terugweg in de auto hoorde ik ineens op de raio "winnaar Ruben, mol J" en toen werd de radio uitgezet, maar net te laat :P

Maar was wel een mooi seizoen met leuke molacties. Ik vroeg me nog wel af, als Ruben en/of Olcay toch nog met de allerlaatste opdracht de route hadden gelopen om de Mol te zien, wat was er dan gebeurd?

En over het prijzengeld: volgens mij is dat wisselgeld in vergelijking met de overige productiekosten. Even ruwe schatting, 25 man crew die 4 maanden fulltime bezig is? Locaties scouten, opdrachten verzinnen en voorbereiden, montage, etc. Dat is al 100 maanden loon, dat is alleen als iets van een half miljoen aan loonkosten (5000 euro/maand genomen, klinkt veel maar wat een werkgever kwijt is is een stuk meer dan wat een werknemer krijgt natuurlijk). Dan nog reiskosten, hotelovernachtingen, restaurants, vervoer ter plekke, locaties afhuren voor opdrachten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
FoxLenny schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:50:

Maar was wel een mooi seizoen met leuke molacties. Ik vroeg me nog wel af, als Ruben en/of Olcay toch nog met de allerlaatste opdracht de route hadden gelopen om de Mol te zien, wat was er dan gebeurd?
Hetzelfde resultaat met minder geld in de pot denk ik. Ruben had dan het laatste beetje geld niet meegenomen en Olcay's testgeluk is niet oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:18:
[...]

Niet iedereen heeft zo'n killer salaris van 2700 als jij. :>
Ooit gehoord van sparen? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
zacht schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:34:

Hetzelfde resultaat met minder geld in de pot denk ik. Ruben had dan het laatste beetje geld niet meegenomen en Olcay's testgeluk is niet oneindig.
De vraag is misschien meer; Wat zou Ruben of Olcay gezien hebben als ze die kamer met de mol ingegaan waren?

Goeie vraag. Misschien dat daar dan Jan zou staan, in een volle vermomming ofzo.
Er is altijd wel een truc te verzinnen om oog-in-oog te komen, zonder de persoon zelf helemaal te laten zien

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
Chillz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:08:
De vraag is misschien meer; Wat zou Ruben of Olcay gezien hebben als ze die kamer met de mol ingegaan waren?

Goeie vraag. Misschien dat daar dan Jan zou staan, in een volle vermomming ofzo.
Er is altijd wel een truc te verzinnen om oog-in-oog te komen, zonder de persoon zelf helemaal te laten zien
Ik denk wel dat het op zn minst een hele duidelijk hint zou zijn, zoals Roderick Veelo die ook kreeg vlak voor de finale in 2006. Hij verloor vervolgens omdat hij last minute moest veranderen en dus de test minder goed kon maken.

Overigens best wel dom van Olcay dat ze Jan zo vertrouwde. Als ik kandidaat zou zijn, en zeker zou zijn wie de mol was, dan zou ik nooit mn andere kandidaten zoveel wijzer maken als Jan deed. Ik zou ze juist van het spoor brengen. Olcay had daarom door moeten hebben dat de wijze waarop Jan Ruben verdacht maakte niet de handelswijze van een kandidaat is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
ph4ge schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:20:
Overigens best wel dom van Olcay dat ze Jan zo vertrouwde. Als ik kandidaat zou zijn, en zeker zou zijn wie de mol was, dan zou ik nooit mn andere kandidaten zoveel wijzer maken als Jan deed. Ik zou ze juist van het spoor brengen. Olcay had daarom door moeten hebben dat de wijze waarop Jan Ruben verdacht maakte niet de handelswijze van een kandidaat is.
Als je de interviews zo hoorde, dan zat Olcay als eerste op Ruben en heeft zij iedereen zijn kant op gezet.
Jan had het daarna makkelijk; gewoon met haar daarin meegaan en haar steeds opvallende 'molstreken' van Ruben bevestigen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:46
RadioKies schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Een andere Belg gaat hem in HD net als vorig jaar ter beschikking stellen.
Kan niet wachten! :)B
Via de website van vier, zit een check of je in België woont.
De slimste mens keek ik altijd via https://vlaamse.tv/series
Maar ik zie dat die website op dit moment eruit ligt, misschien dat hij wel weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
Chillz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:41:
Als je de interviews zo hoorde, dan zat Olcay als eerste op Ruben en heeft zij iedereen zijn kant op gezet.
Jan had het daarna makkelijk; gewoon met haar daarin meegaan en haar steeds opvallende 'molstreken' van Ruben bevestigen.
Maar dat laatste zou een slimme kandidaat die ook op Ruben zit nooit zo nadrukkelijk doen. Olcay had moeten kunnen bedenken dat Jan op een hele andere mol zat en haar op een vals spoor probeerde te zetten, of dat Jan de mol was. Dat zijn namelijk de enige valide redenen die Jan kon hebben om Ruben zo verdacht te maken. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Frances en Gilles openen vanaf zondag het nieuwe 'Café De Mol'

Belgie krijgt ook een soort 'Moltalk' :)

Hopelijk kunnen we deze ook terugkijken in NL.

Is er overigens als een topic voor Mol BE 2018?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:08
Audiowaste schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Maar ik zie dat die website op dit moment eruit ligt, misschien dat hij wel weer terugkomt.
Tot nu toe heb ik hem vanuit Nederland nog altijd gewoon via de website van vier kunnen bekijken.
ph4ge schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Maar dat laatste zou een slimme kandidaat die ook op Ruben zit nooit zo nadrukkelijk doen. Olcay had moeten kunnen bedenken dat Jan op een hele andere mol zat en haar op een vals spoor probeerde te zetten, of dat Jan de mol was. Dat zijn namelijk de enige valide redenen die Jan kon hebben om Ruben zo verdacht te maken. :)
Tja, maar Olcay doet precies hetzelfde als wat Jan doet. Dus waarom zou ze het dan verdacht vinden als een andere kandidaat precies hetzelfde doet ? Het is uiteindelijk maar net hoe je het spel speelt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13

Saffie_time

Why use this? 42!

:?
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Saffie_time op 13-03-2018 13:27 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 22:13

Saffie_time

Why use this? 42!

Chillz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:08:
[...]

De regisseur heeft aangegeven dat Jan gewoon in die ruimte stond en dus iedereen die daar langs was gelopen had Jan daar kunnen zien staan...
Stel je toch eens voor dat Olcay dat gedaan had en hoe enorm die dan van slag was geweest... Die had de test dan nooit meer beter gemaakt dan Ruben gedaan heeft. Die zat er al even op en had voor de test alles op Jan kunnen 'instuderen'.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Saffie_time schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:26:
[...]

De regisseur heeft aangegeven dat Jan gewoon in die ruimte stond en dus iedereen die daar langs was gelopen had Jan daar kunnen zien staan...
Stel je toch eens voor dat Olcay dat gedaan had en hoe enorm die dan van slag was geweest... Die had de test dan nooit meer beter gemaakt dan Ruben gedaan heeft. Die zat er al even op en had voor de test alles op Jan kunnen 'instuderen'.
Volgens mij is de enige reden dat Olcay er zo lang in heeft gezeten dat ze de testen gewoon heel erg slecht heeft gemaakt en daardoor per ongeluk vragen goed (dus op Jan) heeft beantwoord. Olcay had nooit idd meer gewonnen.

Als de meeste kandidaten op Ruben zaten dan gaat bijna degene door die de minste `Ruben` antwoorden goed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
olcay heeft gewoon de meeste antwoorden goed gehad, in vergelijking met de andere afgevallen kandidaten AKA "the best of the rest".

vergeet niet dat je niet weet welke of wat voor vragen voorbij komen bij zo'n test. Daarbij is er natuurlijk kans dat ze vragen per ongeluk goed heeft gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:08
Saffie_time schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:26:
[...]
Hij zegt inderdaad dat Jan in die ruimte zat, maar dat betekent niet gelijk dat ze ook daadwerkelijk Jan te zien hadden gekregen. Zo aan het eind zal het wel een heel duidelijke hint zijn, maar 100% zekerheid geven ze meestal niet.

En over Olcay, ik zou er inderdaad niet raar van op kijken als ze juist doordat ze geen molboekje had in de finale is terecht gekomen. Zoals in de laatste aflevering al werd gezegd is er niemand behalve Ruben die op Jan zat. Oftewel degene die het meeste van 'zijn' mol wist, had de minste antwoorden goed op Jan en lag er daarmee dus als eerste uit en juist degene die het minste wist blijft er in.

[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 13-03-2018 14:25 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
HyperTrophy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:08:
olcay heeft gewoon de meeste antwoorden goed gehad, in vergelijking met de andere afgevallen kandidaten AKA "the best of the rest".
Dat is maar de vraag: Olcay zat net als de anderen om Ruben, die niet de mol was. Vragen die je op Ruben inzet zijn per definitie fout.

Waarom valt Simone af en Olcay niet? Omdat Simone minder vragen op Jan goed heeft dan Olcay, maar ze zitten niet op Jan. Dus óf ze hadden beide even veel fout en Simone ging eruit omdat ze trager was dan Olcay, of Olcay had per ongeluk vragen goed op Jan omdat het haar niet lukte om voor Ruben goed te antwoorden; in dat geval is ze dus eigenlijk the worst of the rest.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MerijnB schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:20:
[...]

Dat is maar de vraag: Olcay zat net als de anderen om Ruben, die niet de mol was. Vragen die je op Ruben inzet zijn per definitie fout.
Dat is natuurlijk niet waar, omdat sommige antwoorden op die vragen kunnen slaan op meerdere kandidaten (simpel voorbeeld: is de Mol een man). Dat terzijde, we zien natuurlijk bij lange na niet alle vragen en welke dat dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
Exorcist schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:26:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar, omdat sommige antwoorden op die vragen kunnen slaan op meerdere kandidaten (simpel voorbeeld: is de Mol een man). Dat terzijde, we zien natuurlijk bij lange na niet alle vragen en welke dat dan zijn.
Eens, maar die tellen dan automatisch niet mee bij vergelijk tussen bijv Olcay en Simone. Mijn punt is dat ze beide voor Ruben gingen en het best mogelijk is dat Olcay door ging omdat die dat het slechts deed.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MerijnB schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:33:
[...]

Eens, maar die tellen dan automatisch niet mee bij vergelijk tussen bijv Olcay en Simone. Mijn punt is dat ze beide voor Ruben gingen en het best mogelijk is dat Olcay door ging omdat die dat het slechts deed.
Ja, dat klopt inderdaad in een directe vergelijking als ze beiden op één (verkeerd) persoon zitten. Olcay zou het dan ergens onbewust beter moeten hebben gedaan dan bijv. Simone ondanks dat dat niet haar bedoeling zou zijn. ben ergens wel benieuwd naar zo'n volledige vragenlijst van begin tot eind. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:39:
[...]

Ja, dat klopt inderdaad in een directe vergelijking als ze beiden op één (verkeerd) persoon zitten. Olcay zou het dan ergens onbewust beter moeten hebben gedaan dan bijv. Simone ondanks dat dat niet haar bedoeling zou zijn. ben ergens wel benieuwd naar zo'n volledige vragenlijst van begin tot eind. :P
dat zal niet eens zo onbewust gebeuren, maar meer onwetend... bijv. de vraag (hypothetisch): wat is het favoriete huisdier van de mol.... Simone heeft met Ruben de hele vragenlijst doorgenomen (althans, dat meen ik) en antwoordt dus goed voor Ruben: "kat".... Olcay heeft die info van Ruben niet en gokt : "hond"... en dat bleek nou net het favoriete huisdier van Jan...
er zijn in de test volgens mij een behoorlijk aantal vragen die je alleen kunt weten door met de andere kandidaten te praten (of de vragenlijst van de andere kandidaten te pikken of krijgen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:03
Over de Belg:
Deze intro is gewoon te kijken
https://www.vier.be/video...edoen-zie-mij-hier-liggen
Maar als ik een andere serie terug wil kijken dan moet ik mijn mailadres opgeven.. soort van registeren dus maar volgens mij niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Audiowaste schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:42:
[...]

Je kan wel kijken als Neerlander op vier.be naar de mol, maar dat is in 240/320p, niet 720p of 1080p ;)

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Chillz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Indeed!

2 jaar terug stonden de aflevering van VIER De Mol indirect gewoon op YouTube, dat was makkelijk.
Nu staan ze volgens mij achter een portaal en wordt het vanuit NL toch wat moeilijker terugkijken.

Als iemand ze beschikbaar kan stellen: d:)b
Ben ook wel nieuwsgierig naar de Belgische Widm! Wie degene ook is die hem in HD beschikbaar wilt gaan stellen, topperr! :D

Komt er een apart topic voor de Belgische versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:55
emnich schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Volgens mij is de enige reden dat Olcay er zo lang in heeft gezeten dat ze de testen gewoon heel erg slecht heeft gemaakt en daardoor per ongeluk vragen goed (dus op Jan) heeft beantwoord. Olcay had nooit idd meer gewonnen.

Als de meeste kandidaten op Ruben zaten dan gaat bijna degene door die de minste `Ruben` antwoorden goed heeft.
Volgens mij telt hier ook nog bij op dat Ruben (volgens mij) vaak bij Jan in het groepje/op de kamer zat, waardoor antwoorden in de test op zowel Ruben als Jan goed zijn. Zo krijgen de kandidaten die op de verkeerde mol zitten ook geen feedback over dat ze op de verkeerde mol zitten. Al krijg je natuurlijk minimale feedback daarop.

Al met al heeft Ruben zijn kaarten goed gespeeld door zijn onhandigheid "soms wat extra aan te zetten" en dicht bij Jan te opereren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

De kandidaten voor De Mol zijn bekend! Zie hier. Ik krijg hier nooit iframes gepost, maar goed. Nog een weekje te gaan!

[Video: http://www.vier.be/embed/video/public/18055]

[ Voor 49% gewijzigd door Tektoon op 19-03-2018 02:00 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:02
Cafe de mol is hier in ieder geval te bekijken
https://www.vier.be/video...-de-kandidaten-van-de-mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wellicht kan er iemand een Belgisch Wie is de Mol topic openen?
Dit topic is gezien de startpost toch bedoeld voor de Nederlandse Wie is de Mol...

Ik ben als Nederlandse kijker niet geïnteresseerd in de Belgische serie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 05-05 07:19
Dan open je het topic toch gewoon niet meer? De NL versie is toch afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-05 00:22
Verander de titel dan op zijn minst, want in België heet het niet "Wie is de Mol?".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 05-05 07:19
Ach kom op, het is toch duidelijk waar het over gaat? De titel van het Nederlandse programma is ook niet exact gelijk aan de titel van dit topic, en toch wist iedereen prima de weg naar dit topic te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Er komt volgend weekend heus wel een topic voor De Mol. Maar uiteindelijk zijn er niet zóveel actieve posters daar dus als je dat topic nu al aanmaakt zakt het wat weg en dan krijg je drie, vier dubbele topics.

Daarnaast zijn er ook mensen die het programma leuk vinden, in dit topic zitten maar niet weten dat er ook een Belgische editie is (of dat deze zelfs de originele is). Komt goe. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:07
lol: https://www.nu.nl/economi...vraagt-faillissement.html

Grappig in de context van dit topic waar er discussie over haar bedrijf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:45
Gokje: Jan Versteegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Gokje: Eth0rdiscipline.

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Wait a minute ...

De 41-jarige Art gaat per 1 april aan de slag en zal na de zomer te zien zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door ImNotnoa op 23-03-2018 13:31 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pHa6K7u.png

Art is niet de mol, dus gaat die naar huis. Want de Mol die gaat nooit naar huis!

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-05 14:45
Imnoa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:30:
Wait a minute ...

De 41-jarige Art gaat per 1 april aan de slag en zal na de zomer te zien zijn.
Het is inderdaad wel een beetje aan de late kant bekend gemaakt. Waar door je dus idd afvraagt of het geen 1 aprilgrap is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
Dat dacht ik dus ook al. Ik vind 1 april altijd zo'n wazige datum voor belangrijke dingen. Mede ook omdat de meeste mensen denken dat het een grap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:12:
Dat dacht ik dus ook al. Ik vind 1 april altijd zo'n wazige datum voor belangrijke dingen. Mede ook omdat de meeste mensen denken dat het een grap is.
Vooral dit:

https://www.rtlboulevard....ijft-presentator-van-widm

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:18
Dat is oud nieuws, want daar staat al dat die eerst over een nieuw contract moet praten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:12

The_Worst

Unox

Hopelijk kunnen ze nu een fatsoenlijke presentator vinden. Had noot zoveel binding met Art.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Het zal wel een 1 aprilgrap zijn inderdaad, maar mocht het niet zo zijn, dan zou het me niets verbazen als het inderdaad Jan wordt. Ik zou het wel mooi vinden als het Ellie Lust zou worden, dat zou echt gaaf zijn.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:07:
Hopelijk kunnen ze nu een fatsoenlijke presentator vinden. Had noot zoveel binding met Art.
Vut!? Art was juist een geweldige presentator! Dat je er niks mee had ok, ieder zo z'n menig, maar om nou te zeggen dat ie geen fatsoenlijke presentator was vind ik nogal overdreven :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-05 19:21
Waarom zou het een 1 april grap zijn? Wat is er precies grappig aan als Art toch ineens wel zou blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Art gaat naar RTL dus inderdaad een nieuwe presentator. Jammer, vond hem erg leuk qua presenteerstijl.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 09:31

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Weet iemand ook hoe lang het ongeveer duurt, na de uitzending van de Mol, dat ze de uitzending online gooien? Zijn ze daar redelijk snel in?

Moet zeggen dat Vier de PR nice heeft gedaan:
https://www.vier.be/de-mo...ist-overal-kunnen-spotten

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een uitgekiende kans voor Rik van de Westelaken :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Rik is te blij. Een goede presentator, maar niet voor WidM. Wellicht Ron? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Laatst online: 07-04 20:01
Ze hebben het hier over meespelen via de website/app, maar de app laat nog kandidaten van het vorige seizoen zien en ik kan er op de website niks over vinden :/

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:24

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Watsonus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:27:
[...]

Ze hebben het hier over meespelen via de website/app, maar de app laat nog kandidaten van het vorige seizoen zien en ik kan er op de website niks over vinden :/
Zie:
De Mol, vanaf zondag 25 maart om 20u00
op https://www.vier.be/de-mol ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 22:47
Spoiler alert op die pagina van vier.be!!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Is er ergens een link die ik naar mijn chromecast kan sturen?
Het filmpje op Vier.be laat mij dat niet doen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je moet nu wel een account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 26 maart 2018 @ 07:44:
Je moet nu wel een account hebben.
Is jouw reactie voor mij bedoeld?

Ik kan het filmpje afspelen (ik heb dus een account) maar niet streamen naar mijn tv (chromecast).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Excuses, nee was niet voor jou (als ik iemand aanspreek, dan doe ik dat met een melding ;) ). Ging meer over globaal dat hij er al op stond, maar je hiervoor een account moet hebben. Weet niet of Nederlanders er dan wel bij kunnen, maar dat ga ik nog uitproberen.
Zo te zien werkt het met mijn programma iig om het bestand te downloaden door je inloggegevens in te vullen. Daar ben ik iig blij mee.

Casten denk ik niet dat dat gaat werken, maar wellicht via Chrome browser die casten ondersteund.

[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 26-03-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Laatst online: 07-04 20:01
Leek me logisch dat je voor de aflevering begint je punten in moest zetten, dan vind ik het vreemd dat dat een half uur van te voren niet geupdate is. Maar blijkbaar kan je dit seizoen alleen maar meespelen via de website, en dan ook nog eens alleen tijdens de reclame in De Mol. Niet te doen als je niet live kan meekijken dus, dus dan maar ouderwets op papier meespelen.

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:12
Arunia schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:06:
Ik stem voor Diederik Jekel. Als iemand met droge ogen een heel verhaal kan ophangen wat iedereen gelooft is hij het wel.

(bevertjes! :) )

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Straks gaat de 720p erop. Als ik thuis kom het werk. ‘D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Arunia schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:06:
Rik staat ook onder contract bij SBS6, dus dat is sowieso niet mogelijk.
Als ik kijk naar mogelijke opties voor de presentatie van WIDM, zou ik Victor Mids wel graag zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Ik heb maar even een apart topic gemaakt voor de Belgische versie, dan kunnen ze hier lekker door kletsen over de Nederlandse :)

De Mol - 2018 België

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:11
Rik van de Westelaken gaat inderdaad het stokje overnemen van Art, zojuist bekend gemaakt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ryan_ op 29-03-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Inderdaad, speciaal van SBS overgekomen naar AVROTROS.
Toch had ik veel liever Victor Mids gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oudkandidaat dus hij weet wat de kandidaten meemaken. En hij heeft Peking Express gepresenteerd. Goed dat viel qua kijkcijfers tegen. Maar ik keek er wel naar en vond Rik het prima presenteren. Met de overstap naar WIDM wat een kijkcijferkanon is, staat ie sowieso meer in de spotlights. Zal ie vast niet erg vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
anandus schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Een uitgekiende kans voor Rik van de Westelaken :P
Ik had de open deur goed gegokt :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Audiowaste schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:
blegh Victor Mids,... hoe kom je daar bij... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Rik, mwah, wordt er niet erg enthousiast van, maar zou het vast prima kunnen doen, vond hem als kandidaat niet geweldig, maar dat was ook geen geweldig seizoen.

@Audiowaste Victor Mids? You're kidding right? Als die gast het was geworden had ik echt nooit meer gekeken, dat iemand hem nog serieus neemt, na zijn oud & nieuw special waarbij iemand ging teleporteren 8)7 oh wacht " 8)7 " is niet voldoende:
7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Audiowaste schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:
Rik lijkt mij ok, hij moet mij wel gaan overtuigen want ik vond Art echt gegoten voor het presenteren van widm. Victor Mids niet, paar dingen van hen gezien maar vind hem nu vaak nep/overdreven overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Rik zal meer in de categorie Karel en Pieter Jan vallen. Type serieuze nieuwslezer die tussendoor grappig en mysterieus gaat doen
Dat moet m wel lukken denk ik

Op SBS had hij 5 Golden Rings. Was leuk bedoeld, niets voor Rik. Net zoals Peking Express, ook “te grappig” voor Rik

De andere categorie is imho overigens Angela en Art. Van de meer persoonlijke aansluiting bij de kandidaten.

BTW
Ik ben op dit moment in Sri Lanka.
Was al eerder geweest (2014). Maar WIDM was hier natuurlijk in 2015. Inmiddels alweer dingen herkend
Eergisteren naar het eilandje staan kijken waar ze als opdracht de namen van de feestgasten moesten onthouden :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

<foutje>

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 08-11-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36

JdM