Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:16
Dan toch Ruben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:43
Olcay dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:47
Mooie show. Olcay helaas niet, Ruben of Jan. Ik weet het niet, Ik gok Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:20

vhal

ಠ_ಠ

Ruben de mol denk ik, Olcay wint...of is ze er toch uit?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dik filmpje rondom Jan en Ruben. Olcay krijgt niks. Een beetje raar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-07 17:47

TinusTegengas

Formula Racing

Tada _O-
Bij familie en vrienden al voor het seizoen begon Jan als mol aangewezen.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jan is de mol. Heel mooi gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Vette mol. Ik ben benieuwd naar de molacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:57
De spiegel wat een mooi einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Zo dat heeft Jan goed gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 16:46
Het was een goed mol jaar.! Ik kijken of de mol op België ook zo leuk is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:09

The_Worst

Unox

Eerst maar eens de molacties afwachten :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:02
TripleQ schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Moet mijn punten nog inzetten.
Sta momenteel nog op het maximale aantal, vanaf het begin af aan altijd 100% op Jan gezeten O-)

Tactisch is het voor mij slim om te spreiden over alle drie, dan verlies ik volgens mij geen enkele poule waarin ik inzit. (Of zij moeten ook gaan spreiden)

Maar het is ook wel leuk om bij dezelfde te blijven, dan maar geen punten meer als het Jan niet is.
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:18

masauri

aka qwybyte

Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:55:
Het was een goed mol jaar.! Ik kijken of de mol op België ook zo leuk is.
Reken maar van yes. Vorig jaar was t echt super weer.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oooh! Heerlijk brutaal, geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Ben benieuwd naar de opdracht in het park. Daar kwam de mol bij iedereen "vlak" langs.
Edit: dus toch de hoody

[ Voor 13% gewijzigd door TinusTegengas op 10-03-2018 21:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Respect, dus ook echt "vlak"

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:43
TinusTegengas schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:10:
Ben benieuwd naar de opdracht in het park. Daar kwam de mol bij iedereen "vlak" langs.
Edit: dus toch de hoody
Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Meesterlijke move met die lampen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Wat dat betreft was het wel een erg goed seizoen, zo ontzettend brutaal. Doet me denken aan Patrick Stoof van jaren terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Toen Jan zijn joker inzette was voor mij duidelijk genoeg. Hij wees toen letterlijk op de mol.

[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 10-03-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hele mooie molacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:34

Qu3st

masauri schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:28:
Meesterlijke move met die lampen!
Vanaf hier zat ik op Jan of Simone. En toen Simone afviel was voor mij het duidelijk. Mag ook wel een keer, dit is de 1e keer dat ik het goed heb volgens mij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Weer een jaar wachten 😢😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Voor het eerst sinds jaren dat je echt een leuke actieve mol hebt. Erg leuk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Nee hoor, we kijken in België verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Nou de website ligt plat om de verborgen aanwijzingen te bekijken :|

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
miicker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:46:
Nou de website ligt plat om de verborgen aanwijzingen te bekijken :|
Kan iemand ff een mirror oid opzetten? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vermoed een mollenactie, volgens mij is Olcay het gewoon.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-07 03:33
Bizar, gefeliciteerd.
Altijd op Jan gestemd behalve ronde 6 eindscore iets meer dan 40k en eerste plek uit de poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:54
Naar mijn idee een erg goede mol. En ook veel respect voor Ruben, voor de rest heeft niemand op de laatste Jan als mol ingevuld op een enkele test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41
Hier 179.900 punten. :) Toen Jan Vodka ging kopen bij de brug opdracht, lag mijn focus op Jan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Maarten2212 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:56:
Naar mijn idee een erg goede mol. En ook veel respect voor Ruben, voor de rest heeft niemand op de laatste Jan als mol ingevuld op een enkele test.
Inderdaad erg goede mol...
respect voor Ruben mag je hebben, maar heb ik niet perse... niet meer dan voor de andere deelnemers in ieder geval... in een veld waarin 8 kandidaten denken dat Ruben de mol is (even heel zwart-wit gesteld) is Ruben zelf überhaupt de enige kanshebber om de goede mol te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Lanfear89 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:48:
[...]

Kan iemand ff een mirror oid opzetten? :P
Dit seizoen zat weer vol met verborgen aanwijzingen naar de identiteit van de Mol.

De afleveringstitels wijzen als vanouds allemaal naar de Mol.

De titel van aflevering 1 is “Een verhaal apart”. Tijdens het in beeld verschijnen van deze titel vertelt de Mol als voice- over over de start van het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? Een apart verhaal. En zeker in deze vertellende vorm.
In diezelfde aflevering zegt de Mol in de taxi onderweg naar de locatie van de kluis: “M 18. Thanks Art. Dat wist ik al”, een verwijzing naar zijn voorkennis en dus naar zijn identiteit. Je ziet de Mol in het café ook de letter M uitbeelden met zijn handen wanneer hij aan een medewerker vraagt of en waar er een gouden boog te vinden is in Kiev. Wederom een aanwijzing naar de identiteit van de Mol. En op het schaakbord staat de witte koning op positie D1, wat op de landkaart van alle kandidaten het vak is waarin Kiev ligt. De stad waarin de Mol zich bevindt.

“Wisseltruc”, de titel van aflevering 2 refereert aan de Mol die tijdens de opdracht “wisselgeld” als eerste oppert om de € 10 briefjes per twee op het bord te spelden. Door dit gesjoemel met geld zijn er niet genoeg plusbiljetten om al de vakjes te bedekken.
Bij de opdracht “aanschuiven” in het theater kiest de Mol ervoor om voor geld in de pot te spelen in plaats van naar de loge van Ron te gaan. Dat terwijl de Mol weet dat hij, en dus ook de rest van de groep fout zit. De Mol misleidt zo bij een geldtransactie, de letterlijke betekenis van “wisseltruc”. Het meest bizarre dilemma waar de kandidaten tijdens de “niets is wat het lijkt” opdracht in aflevering 4 voor staan is het beantwoorden van de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? Of de vraag nu met een “ja” of “nee” wordt beantwoord, de Mol besluit om bij alle kandidaten vlak langs te lopen. Toch ziet niemand de Mol. Net zoals niemand de verborgen aanwijzing in de vraag ziet. Als je alle beginletters neemt van de woorden uit de zin: WJNAWWDMI en daar WIDM (de afkoring van Wie is de Mol?) vanaf trekt houd je de volgende letters over: WW en JAN. Het WachtWoord op deze vraag is JAN.
De titel van de aflevering; “vooruitzicht” – dat letterlijk “de oplossing niet zien” betekent – refereert aan het feit dat de Mol bij iedereen langsloopt maar niemand dit ziet en er een oplossing zit in de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? wat ook niemand van de kandidaten is opgevallen.

In aflevering 5 is de juiste oplossing van de opdracht “woordzoekers”: Streepte de Mol de Mol weg? Het antwoord op die vraag is; ja, want dat doet de Mol. Een verborgen aanwijzing naar zijn identiteit. Deze Mol doet er bovendien nog een schepje bovenop door het woord “Mol” niet zomaar door te strepen maar met de letter M, van Mol. En omdat de woorden “de Mol” twee keer in de oplossing voorkomen, komt ook de naam van de Mol; Jan, als enige twee keer in de puzzel voor. De Mol heeft duidelijk andere visies dan de rest van de kandidaten op de opdracht “woordzoekers”, wat refereert aan de titel van de aflevering “zienswijzen”.

De titel van aflevering 6 was “verlost”. De Mol wordt als eerste verlost uit een kamer bij de opdracht “sleutelpositie”. De Mol wordt verlost van het meenemen van iemand tijdens de opdracht “lada’s met lading” omdat hij zo goed zijn best doet bij de eerste keer pakken door voorkennis over de opdracht. En de Mol is de eerste die verlost wordt van het zien van zijn scherm tijdens de executie bij de opdracht “Groen/Rood”. De Mol is bij deze laatste opdracht ook degene die als antwoord op een vraag van Art de cijfers “1” en “8” uitspreekt, een verwijzing naar de Mol van seizoen 18.

“Schijn Werper”, de titel van aflevering 7 refereert aan de Mol die tijdens alle opdrachten doet alsof hij erg zijn best doet maar dat eigenlijk niet doet. Bij “oplichten” verzaakt de Mol met de lampen opdracht waar hij ook nog eens letterlijk in de schijnwerper komt te staan nadat de eerste lamp is ingedraaid. Bij “praten als brugman” is de Mol de enige die niet schildert. En bij “per ongeluk” bouwt de Mol een molshoop van de blauwe pakketten. De Mol houdt tijdens deze laatste opdracht ook een rood pakket in zijn hand met daarop de naam van het eindstation; Tsemi, wat een anagram is van “It’s me”. Erboven staat in het Georgische schrift de naam van de Mol, Jan. Bij de wrap blijken er twee rode pakketten niet bezorgd te zijn. Wiens schuld? It’s me, Jan.

Bij Vardzia is de Mol degene die meezingt met de zanggroepen. De titel van de achtste aflevering “gelijkgestemd” refereert hier aan.

Aflevering 9 heeft als titel “finalist” wat letterlijk laatste betekent. Het verwijst naar de Mol die de laatste is bij de opdracht “maneschijn” waarvan de maan goedgekeurd wordt. Daarnaast komt hij als laatste aan bij de opdracht “Tabatskuri”. En om alle twijfel weg te nemen pakt de Mol wel het geld bij de finale-test maar komt hij zonder envelop aan bij de testcomputer. Dit in tegenstelling tot Ruben die wel met de envelop op zijn tafel aan het testen is. En de eindtijd van de finale-test van de Mol; 11:07. Bij elkaar opgeteld 18. Een laatste verwijzing naar de Mol van Wie is de Mol? seizoen 18.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:12
Vraagje:
Waar en wanneer wordt de belgische mol uitgezonden?

edit
never mind.. online terugkijken vanaf 25/3 zie ik net via 1 of andere nieuwe zoekmachientje.. (uch google uch)

Overigens zelf pas laat op jan terecht gekomen en onderweg wat punten verspeeld, maar wel weer erg leuk om te volgen...

[ Voor 74% gewijzigd door RHE218 op 10-03-2018 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29
@RHE218 op vier. Vanaf ergens 23 a 24 maart oid. Is eerder al gepost. Maar kan ook op de website bekeken worden nadat deze is uitgezonden. Ik rip ze meestal voor thuis en dan kijken we hem op de tv via de mediaplayer. Daar is een programma voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:12
Arunia schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:10:
@RHE218 op vier. Vanaf ergens 23 a 24 maart oid. Is eerder al gepost. Maar kan ook op de website bekeken worden nadat deze is uitgezonden. Ik rip ze meestal voor thuis en dan kijken we hem op de tv via de mediaplayer. Daar is een programma voor te vinden.
Thanks!
Vragen was de makkelijkste weg idd.. ik ga dit seizoen op de belg ook volgen vanaf moment 1.. ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:27
Yes, hier ook! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch gelukt om niks mee te krijgen en nu dus later terug te kijken.
Mooi seizoen. Vanaf aflevering 1 op Ruben gezeten, maar sinds die trein bij Jan terecht gekomen. Dat was daarna wel duidelijk, ook uitgebreid hier neergezet. Knap ook van Ruben. Snap alleen nog steeds niet hoe Olcay zo ver heeft kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 11:27

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ook een "mooie" actie van nu.nl
Dit bericht op de homepage zetten als 1e artikel. https://www.nu.nl/media/5...n-hein-wint-mol-2018.html
lekker handig. En op social media : https://www.facebook.com/nu.nl/posts/2029741197053674

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

Leuke mol dit jaar, al had ik hem vrij snel door met zijn tactiek ;) O-)
Sport_Life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:22:
Ik denk dat De Mol niet bij de 4 achterblijvers zat, en dat dat de reden is van de aangepaste tekst van Ard. De Mol heeft er totaal geen baat bij en bovendien zou het vreemd zijn als alleen het team van De Mol zou achterblijven, dan krijgt de ander sowieso een rood scherm. De Mol heeft in deze fase juist baat bij een fanatieke start, dus hard rennen, af en toe Ard bellen en de juiste prioriteiten stellen, dus geen geld of jokers, maar die kist ;). Ik verdenk Jan.

Nog iets: waarom heeft niemand het over die rare taxi dude van Jean Marc en Jan? Waarom gaat die kerel drugs dealen als er een dikke camera aan staat?? :P Wie zat er in die taxi en heeft iets met spuiten en slikken ? Jan! Hij heeft van tevoren die taxi gefixed en geïnstrueerd.
Sorry voor de spoiler ;).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:55
Ik vind de keuze om het zo bekend te maken wel bijzonder.
Stel dat niemand het nog wist, dan zou Ruben toch op het moment dat bekend werd dat olcay de mol niet was, direct moeten weten dat jan de mol was (hij was het immers niet). Dan ook wetende dat hij daarop gestemd had en olcay niet, ook kunnen concluderen dat hij gewonnen had..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

koendio schreef op zondag 11 maart 2018 @ 06:50:
Ik vind de keuze om het zo bekend te maken wel bijzonder.
Stel dat niemand het nog wist, dan zou Ruben toch op het moment dat bekend werd dat olcay de mol niet was, direct moeten weten dat jan de mol was (hij was het immers niet). Dan ook wetende dat hij daarop gestemd had en olcay niet, ook kunnen concluderen dat hij gewonnen had..
Tja, zo gaat het elk jaar hoor, alleen dit jaar is er dan voor gekozen om de bekendmaking te midden van het publiek te doen.
De finalisten zullen vooraf echt wel instructies krijgen, bijv. om de emoties nog even in te houden als je weet dat je de winnaar bent en de Mol nog niet bekend is gemaakt, bijv. :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KillerBee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:36:
[...]

Tja, zo gaat het elk jaar hoor, alleen dit jaar is er dan voor gekozen om de bekendmaking te midden van het publiek te doen.
De finalisten zullen vooraf echt wel instructies krijgen, bijv. om de emoties nog even in te houden als je weet dat je de winnaar bent en de Mol nog niet bekend is gemaakt, bijv. :)
je zag dat Ruben al wist dat hij gewonnen had. Hij was al lekker los en had moeite emotieloos te blijven.
Jan was, tegen zijn natuur in, erg rustig. Verbeet zichzelf.

Maar toffe mol, zeer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Jelte schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:43:
[...]
je zag dat Ruben al wist dat hij gewonnen had. Hij was al lekker los en had moeite emotieloos te blijven.

Grappig wel, ik zag Ruben er uiterst gespannen bij staan en zijn best doen om zo emotieloos mogelijk te zijn (wat imo net zo goed kan betekenen dat hij de mol zou kunnen zijn). En bij Jan zag ik niet wat jij zag.
Wat de een ziet, ziet de ander kennelijk toch weer anders :P

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 11-03-2018 08:00 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 16:36
Jelte schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:43:
[...]

Direct na bekend was gemaakt zag je Ruben gniffelen. Twee keer toen zag je voor hem dat er nieuwe emoties waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01
Geweldig hoe Olcay de finale heeft bereikt. Letterlijk iedereen zat op Ruben. Zij zelf ook. Alleen doordat zij zó slecht alles bijgehouden heeft, heeft ze ook de vragen het slechtst ingevuld indien Ruben het zou zijn en dus per ongeluk de meeste vragen goed ingevuld mbt Jan. _O-

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ger schreef op zondag 11 maart 2018 @ 09:49:
Geweldig hoe Olcay de finale heeft bereikt. Letterlijk iedereen zat op Ruben. Zij zelf ook. Alleen doordat zij zó slecht alles bijgehouden heeft, heeft ze ook de vragen het slechtst ingevuld indien Ruben het zou zijn en dus per ongeluk de meeste vragen goed ingevuld mbt Jan. _O-
Een andere theorie is dat ze wegens het ontbreken van een molboekje steeds het snelst alle vragen heeft beantwoord.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41
Sport_Life schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:03:
[...]

Een andere theorie is dat ze wegens het ontbreken van een molboekje steeds het snelst alle vragen heeft beantwoord.
Dit denk ik ook. Als iedereen op Ruben zit, dan is een snelle tijd van belang.

Overigens zie ik hier mensen met maximale punten, maar die hebben zich blijkbaar niet aangemeld voor de Tweakers poule, volgens mij? Volgens mijn App sta ik nummer één van de 53 deelnemers met 179900 punten.

[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 11-03-2018 10:20 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 16:36
Jumpman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:11:
[...]

Overigens zie ik hier mensen met maximale punten, maar die hebben zich blijkbaar niet aangemeld voor de Tweakers poule, volgens mij? Volgens mijn App sta ik nummer één van de 53 deelnemers met 179900 punten.
Gefeliciteerd je hebt het beste gegokt van de 53 deelnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:27
Jumpman schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:11:
[...]

Nee, ik zit niet in de poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Over twee weken door met de Vlaamse mol :7

YouTube: SPOILER [Lancerings Trailer] “Heb je mij gemist?": bekijk...&

Want hoewel Jan het type mol is die ik het liefste zie. Hij kan zo aanschuiven in het illustere rijtje van George, Dennis, Kees en Jan. Toch vind ik de Vlaamse mol sinds de herstart in Argentinië, daarna Zuid-Afrika en nu Mexico (alledrie WIDM landen d:)b ) zoveel beter. Een stuk meer spanning brengen ze erin. En dat ze het gewoon blijven spelen met onbekende mensen _/-\o_ (sinds ik seizoen 1 van WIDM zag op tv wilde ik al meedoen.. vanaf seizoen 5 was ik 18 en oud genoeg om mij op te geven en ze kwamen met bekende Nederlanders :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:44
Doe maar niet

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2018 21:27 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nergens voor nodig. Na de uitzending op zondag staat ie subiet :+ op https://www.vier.be/de-mol

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:52:
Dik filmpje rondom Jan en Ruben. Olcay krijgt niks. Een beetje raar toch.
Nouja.
Ruben was de enige die Jan had ontmaskerd. Olcay zat niet eens op Jan, dan weet ik ook niet waarom zij een "dik filmpje" zou moeten krijgen.

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 21:08

Plasma_Wolf

Student

Joosie200 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Want hoewel Jan het type mol is die ik het liefste zie. Hij kan zo aanschuiven in het illustere rijtje van George, Dennis, Kees en Jan. Toch vind ik de Vlaamse mol sinds de herstart in Argentinië, daarna Zuid-Afrika en nu Mexico (alledrie WIDM landen d:)b ) zoveel beter. Een stuk meer spanning brengen ze erin. En dat ze het gewoon blijven spelen met onbekende mensen _/-\o_ (sinds ik seizoen 1 van WIDM zag op tv wilde ik al meedoen.. vanaf seizoen 5 was ik 18 en oud genoeg om mij op te geven en ze kwamen met bekende Nederlanders :( )
Dat deden ze omdat WIDM beëindigd zou worden. Ze deden "nog maar een laatste seizoen dan", waar ze met bekende Nederlanders kwamen. Dat was blijkbaar een regelrecht succes want er zijn 14 seizoenen met (niet altijd even) bekende Nederlanders. Ik denk dat ze nu ook wel terug kunnen naar onbekende mensen. De cultstatus rond WIDM is intussen zo hoog dat WIDM je helpt BN'er te worden, in plaats van dat BN'ers WIDM helpen.

Wat ik vooral jammer vind is dat er teveel gepraat in zit. Iedere keer die analyses van de spelers. Dat kunnen ze met gemak halveren en een extra opdracht toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Plasma_Wolf schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:29:
[...]

Dat deden ze omdat WIDM beëindigd zou worden. Ze deden "nog maar een laatste seizoen dan", waar ze met bekende Nederlanders kwamen.
Wat ik vooral jammer vind is dat er teveel gepraat in zit. Iedere keer die analyses van de spelers. Dat kunnen ze met gemak halveren en een extra opdracht toevoegen.
Jup, heel dramatisch dit dat alles was echt :') na seizoen 4. Dus ik snap de overstap wel, maar als zelfs Expeditie Robinson een mix doet met OBN en BN bij elkaar waarom zou WIDM dat niet ook kunnen proberen. Wat ik mis wat de Belgen wel hebben een duidelijke uitleg kort na de opdracht hoe het wel was gelukt om de opdracht tot een goed einde te brengen. En ik mis toch de spanning en sensatie. Tuurlijk na wat Janine Abbring over kwam hakt er in. Maar los van de rode draad opdracht is er niet echt een daredevil opdracht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:16
Joosie200 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:05:
[...]

George ? Die man zorgde ervoor dat de pot 42.000 euro was. Een van de slechtste mollen ooit. Ook al was hij brutaal, maar als mol heb je 2 opdrachten. Kleine pot en niet ontdekt worden en in beide is hij totaal niet geslaagd.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Joosie200 als je Kees in het rijtje van beste mollen hebt staan neem ik de rest ook al niet echt meer serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
CryptoNL schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:53:
[...]

George ? Die man zorgde ervoor dat de pot 42.000 euro was. Een van de slechtste mollen ooit. Ook al was hij brutaal, maar als mol heb je 2 opdrachten. Kleine pot en niet ontdekt worden en in beide is hij totaal niet geslaagd.
Joh wat een onzin, als je kijkt naar de potten van de eerste paar seizoenen waren die allemaal een heel stuk hoger, pas vanaf seizoen 5 met de BN'ers ging de gemiddelde pot een heel stuk omlaag.

Duidelijk het punt dat ze niet meer voor de megapotten gingen maar meer voor het spel, de interacties en alles erom heen. Kijk bv naar S4, 20K in de eerste aflevering verdiend. Zo'n bedrag verdelen ze tegenwoordig over alle opdrachten van 3 afleveringen.

[ Voor 19% gewijzigd door Lanfear89 op 11-03-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:17:
@Joosie200 als je Kees in het rijtje van beste mollen hebt staan neem ik de rest ook al niet echt meer serieus :+
Wie zijn dan volgens jou de beste mollen? :P
Lanfear89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:24:
[...]
Duidelijk het punt dat ze niet meer voor de megapotten gingen maar meer voor het spel, de interacties en alles erom heen. Kijk bv naar S4, 20K in de eerste aflevering verdiend. Zo'n bedrag verdelen ze tegenwoordig over alle opdrachten van 3 afleveringen.
Jup, de gemakkelijkste manier om te mollen. De AVRO bezuinigt jaar op jaar op jaar door het te winnen geldbedrag per opdracht omlaag te brengen. Makkelijk mollen als mol om zo een lage pot voor elkaar te krijgen. Zeker met mingeld er ook nog bij. In de beginseizoenen kon je nog een totaal van 100000 gulden of later 60000 euro bij elkaar verdienen. Dat is er tegenwoordig ook niet meer bij, zo zuinig zijn ze met geld. (Los ervan dat bekende Nederlanders niet voor het geld gaan uitgezonderd Olcay dit jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Lanfear89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Joh wat een onzin, als je kijkt naar de potten van de eerste paar seizoenen waren die allemaal een heel stuk hoger, pas vanaf seizoen 5 met de BN'ers ging de gemiddelde pot een heel stuk omlaag.

Niet helemaal waar. Thomas liet gewoon 6.000 euro verdwijnen, maar zoals ik al zei George werd ook te snel ontdekt dan ben je geen goede mol. Dennis, Jan en Kees steken er wel bovenuit hoor.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Wie zijn dan volgens jou de beste mollen? :P
Sinds ik kijk is dat er maar 1: Dennis.
Kees komt daar echt niet bij in de buurt, ik vond zijn molacties met name toevalligheden en niet boeiend. Jan vond ik wel een aardige mol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Kees komt daar echt niet bij in de buurt, ik vond zijn molacties met name toevalligheden en niet boeiend. Jan vond ik wel een aardige mol :)
Dennis en Jan werden beide door een iemand verdacht (Edo en Ruben) Kees werd al snel door Paulien en Carolien verdacht. Maar enkel een rangschikking maken van de beste mol ogv hoeveelheid verdenkingen vind ik geen recht doen aan een mol.

Seizoen 6, 8, 13, 18 steken er bij mij bovenuit. Mooie groep, prachtige landen en een stel goede mollen elk op hun eigen manier. Andere seizoenen hadden of een slechte/zwakke mol of te veel genepmol door kandidaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Mwa Kees heeft een aantal geniale dingen geflikt zoals die kokers bij Tim achter uit zijn zak halen. En in de finale dat geld omwisselen voor geld uit de eigen pot _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:11:
[...]

Dennis en Jan werden beide door een iemand verdacht (Edo en Ruben) Kees werd al snel door Paulien en Carolien verdacht. Maar enkel een rangschikking maken van de beste mol ogv hoeveelheid verdenkingen vind ik geen recht doen aan een mol.

Seizoen 6, 8, 13, 18 steken er bij mij bovenuit. Mooie groep, prachtige landen en een stel goede mollen elk op hun eigen manier. Andere seizoenen hadden of een slechte/zwakke mol of te veel genepmol door kandidaten.
Mijn keus heeft niets te maken met hoeveelheid verdenkingen, dat zie je me ook nergens zeggen. Volgens mij was er niemand die vorig jaar Thomas verdacht, maar dat kwam omdat hij een bizar slechte mol was.
De actie van Kees met de kokers vond ik dan ook de enige goede mol actie, verder, mwah. Was in mijn ogen niet echt een goede mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:39:
[...]

Mijn keus heeft niets te maken met hoeveelheid verdenkingen, dat zie je me ook nergens zeggen. Volgens mij was er niemand die vorig jaar Thomas verdacht, maar dat kwam omdat hij een bizar slechte mol was.
De actie van Kees met de kokers vond ik dan ook de enige goede mol actie, verder, mwah. Was in mijn ogen niet echt een goede mol.
Finale mol-actie vergeten van Kees? Waar die al het geld omwisseld voor geld uit de eigen pot? :D Dat was geniaal.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:39:
[...]

Sanne verdacht Thomas. En Kees deed wel meer dan alleen de kokers inpikken en alvast onklaar maken. Zie hier voor een rijtje: http://www.wieisdemol.com...43.msg1518581&#msg1518581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
CryptoNL schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Finale mol-actie vergeten van Kees? Waar die al het geld omwisseld voor geld uit de eigen pot? :D Dat was geniaal.
Ik vond dat juist geen geweldige actie. Dat was in mijn ogen gewoon voorafgesproken regie werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Ik vond dat juist geen geweldige actie. Dat was in mijn ogen gewoon voorafgesproken regie werk :p
Dat was totaal niet afgesproken zoals hij zelf ook zei. Dat is gewoon een idee van Kees geweest. Zoals jij reageert kun je alles wel af doen met regie etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
CryptoNL schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:09:
[...]

Dat was totaal niet afgesproken zoals hij zelf ook zei. Dat is gewoon een idee van Kees geweest. Zoals jij reageert kun je alles wel af doen met regie etc.
Punt is meer dat als de mol hele opdrachten mag manipuleren / aanpassen er geen zak meer aan is. Als je als mol bij iedere opdracht kan afspreken dat als ze winnen ze de helft krijgen van het originele bedrag, dan hou je veel geld uit de pot, maar ben je dan echt een goede mol?

Ik vond dat ze het nooit hadden moeten toelaten die actie tijdens die opdracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:30

Liveshort

Certified Crazy Person

miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Punt is meer dat als de mol hele opdrachten mag manipuleren / aanpassen er geen zak meer aan is. Als je als mol bij iedere opdracht kan afspreken dat als ze winnen ze de helft krijgen van het originele bedrag, dan hou je veel geld uit de pot, maar ben je dan echt een goede mol?

Zeker waar, maar anderzijds moet er toch ergens wel een klein risico/spelelement aan het beheren van de pot zitten. Ergens vind ik het wel een soort verantwoordelijkheid van de groep om daar een beetje op te letten. Toegegeven, het was de laatste opdracht, dat gaat hier misschien niet echt op, maar anderzijds is een beetje gesjoemel juist wel leuk.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Heb je dat spel wel gekeken? Kees vouwde de briefjes (wat dus geld uit eigen pot was) en GEEN van de finalisten had dit in de gaten. Dat is erg slim. Weggooien is makkelijk, hij deed het meer op een sneaky manier. Overigens is de hoofdrol van De Mol altijd niet ontdekt worden, geld is bijzaak (Klaas heeft dat o.a. verteld op YouTube in zo'n QA video)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Een andere Belg gaat hem in HD net als vorig jaar ter beschikking stellen.
Kan niet wachten! :)B

[ Voor 4% gewijzigd door RadioKies op 11-03-2018 16:50 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga nog eens kijken of ik hem zelf binnen kan hengelen. Had een programma gevonden. Soort YouTube downloader. Was begonnen als specifieke vier downloader maar ondertussen doet het wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 21:08

Plasma_Wolf

Student

Joosie200 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:32:
[...]
Jup, de gemakkelijkste manier om te mollen. De AVRO bezuinigt jaar op jaar op jaar door het te winnen geldbedrag per opdracht omlaag te brengen. Makkelijk mollen als mol om zo een lage pot voor elkaar te krijgen. Zeker met mingeld er ook nog bij. In de beginseizoenen kon je nog een totaal van 100000 gulden of later 60000 euro bij elkaar verdienen. Dat is er tegenwoordig ook niet meer bij, zo zuinig zijn ze met geld. (Los ervan dat bekende Nederlanders niet voor het geld gaan uitgezonderd Olcay dit jaar)
Ik denk dat de hoofdreden voor een kleiner Molbudget de opgelegde bezuiniging is. Over de afgelopen jaren is het beschikbare geld voor de publieke omroepen kleiner en kleiner geworden. Dat heeft natuurlijk overal zijn effect.

Ik weet niet hoe de financiële situatie is in België, maar het gewonnen bedrag voor hen is ~30.000 euro. In Nederland is het een grote pot als het boven de 20.000 komt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_seizoenen_van_De_Mol. Het maximale bedrag bij de Belgische Mol is ~100k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:19
Ik heb echt de hele serie in een omgekeerde tunnelvisie gezeten. Jan kon de mol gewoon niet zijn. En elke aflevering had ik wel zo'n moment van: dat is verdacht. Van zijn iets te tamme en gespeelde reactie op de ontdekking dat alle deelnemers waren verspreid over meerdere landen, tot zijn sprong vanuit de boot. En toch.... nee, Jan niet, dat is zo'n toffe goudeerlijke fanatieke vent.

Toen het bekend werd gemaakt had ik een soort Sixth Sense déjà vu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:38
Voor BNers blijft zo'n kleine/grote pot natuurlijk gewoon wisselgeld. Ze doen mee voor bekendheid. Niet voor het geld. Want de verliezers krijgen niks, dus de kans dat je met lege handen vertrekt is ook groot.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LordSinclair schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:29:
Voor BNers blijft zo'n kleine/grote pot natuurlijk gewoon wisselgeld. Ze doen mee voor bekendheid. Niet voor het geld. Want de verliezers krijgen niks, dus de kans dat je met lege handen vertrekt is ook groot.
17k wisselgeld :') De enige voor wie dat wisselgeld is is Olcay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Arunia schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:10:
Kun je dat iets meer verduidelijken...?? Zou mooi zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 24-07 11:27

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:45:
[...]

Of een nieuw setje naaldhakken :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

LordSinclair schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:29:
Er is een reden dat BN'ers vaak in een snabbel-circuit opduiken. 17k is ook voor veel BN'ers een best bedrag.

* Delerium nog steeds verrast door de mol.
Maar eigenlijk heeft Ruben het spel gemaakt en gewonnen. Doordat hij alle kandidaten liet geloven dat hij de mol was bleef de minst-slechte (of misschien minst voorbereidende) andere kandidaat over tot de finale.
Dan heb je niet alleen het spel gewonnen, maar ook het spel gespeeld.

Jan was dapper en actief, maar ergens heb ik het idee dat het een beetje achtergrondverhaal bleef. Steeds een beetje, af en toe een lampje wegleggen dat soort dingen. Maar aan de andere kant toch gewoon langslopen zonder hoedie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik weet niet of het belastingvrij is, denk eigenlijk van niet, dat maakt het bedrag alweer een stuk kleiner.

Punt is dat de carrière boost oneindig veel meer waard is. Ik had bijv. van die hele Art nog nooit gehoord voordat hij bij WIDM zat. Er kijken ineens meer dan 3 miljoen mensen naar een Ruben Hein, pianist, en in zo'n programma word je snel sympathiek of interessant gevonden door kijkers, de boost voor zijn carrière kan enorm zijn.

Als kandidaat ergens 500 euro mollen en zo de kans vergroten dat je langer op tv te zijn bent in kijkcijferkanon WIDM is gewoon een goede investering.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Delerium schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:07:
[...]
Maar eigenlijk heeft Ruben het spel gemaakt en gewonnen. Doordat hij alle kandidaten liet geloven dat hij de mol was bleef de minst-slechte (of misschien minst voorbereidende) andere kandidaat over tot de finale.
Mwah, het was Olcay die iedereen op Ruben zette en Jan die in aflevering 8/9 Olcay bleef wijs maken dat Ruben weer aan de gang was :P Enige manco aan die strategie was dat ze zelf ook in Ruben als mol ging geloven op den duur en Jan blindelings vertrouwde (en dus een Zaraydaatje deed zoals in seizoen 13 met Kees :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
[...]

17K veel geld vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Delerium schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:07:
[...]

Er is een reden dat BN'ers vaak in een snabbel-circuit opduiken. 17k is ook voor veel BN'ers een best bedrag.
weet iemand hoe dit gaat bij WIDM, qua acquisitie van BN'ers? Hoe ze casten, en hoe ze de mol casten?

Geven BN'ers zichzelf op of worden ze gevraagd? Je zit uiteraard vast aan een tijdspad qua opnames.

ik stel me voor dat niet iedereen geschikt is hiervoor ( pattie brard, gordon, rick Brandsteder, ruben nicolai, etc. ) }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen heeft zo'n killer salaris van 2700 als jij. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Zo, dat is zeker veel geld. Voor bijna iedere Nederlander. Kom uit je bubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:52

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

GurbY{nl} schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:48:
[...]

Kun je dat iets meer verduidelijken...?? Zou mooi zijn!!
- Start is zondag 25 maart
- Terug te kijken via de website: www.vier.be/de-mol
- een van de tweakers gaat 'm rippen (vorig jaar kon niet iedereen buiten België op vier.be terugkijken)

Er maakt vast ook wel iemand een topic tegen die tijd. Nog twee weken, kak, ik heb er zin in. Hoe zeggen ze dat hier... Goesting naar de mol! :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01
HyperTrophy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:10:
[...]

weet iemand hoe dit gaat bij WIDM, qua acquisitie van BN'ers? Hoe ze casten, en hoe ze de mol casten?

Geven BN'ers zichzelf op of worden ze gevraagd? Je zit uiteraard vast aan een tijdspad qua opnames.

ik stel me voor dat niet iedereen geschikt is hiervoor ( pattie brard, gordon, rick Brandsteder, ruben nicolai, etc. ) }:O
Zijn bureautjes voor die BN'ers in hun portfolio hebben.
1e zinnige hit bij Google "BN Bureau"
Klik er een paar bij elkaar in verschillende prijsklassen en categorieën en je hebt weer een programma ;)

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:30

ralpje

Deugpopje

Zo eenvoudig gaat dat bij WIDM in ieder geval niet. Heb laatst ergens een heel artikel gelezen over hoe dit in z'n werk gaat, wat er aan begeleiding aan vast zit, hoe bepaald wordt welke kandidaat de mol is, etc. Zal eens kijken of ik die URL nog terug kan vinden.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:19
ralpje schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
Zal eens kijken of ik die URL nog terug kan vinden.
Bedoelde je deze: https://delagarde.nl/biografie-is-mol/ (stond een paar pagina's terug, heel interessant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:30

ralpje

Deugpopje

Ah, die ja. Thanks!

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 15:34

Wailing_Banshee

You're Next

Leuk om te lezen! Ik was me er niet van bewust dat ze niet meer samen reisden, maar dat maakt het natuurlijk wel mogelijk dat ze in verschillende hoofdsteden belanden :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:48
RadioKies schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Een andere Belg gaat hem in HD net als vorig jaar ter beschikking stellen.
Kan niet wachten! :)B
HD? Geen idee wie het is maar u bent nu al mijn held :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:16
Brammos85 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:45:

HD? Geen idee wie het is maar u bent nu al mijn held :-)
Indeed!

2 jaar terug stonden de aflevering van VIER De Mol indirect gewoon op YouTube, dat was makkelijk.
Nu staan ze volgens mij achter een portaal en wordt het vanuit NL toch wat moeilijker terugkijken.

Als iemand ze beschikbaar kan stellen: d:)b

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:51

13art

Moderator Mobile
Chillz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Indeed!

2 jaar terug stonden de aflevering van VIER De Mol indirect gewoon op YouTube, dat was makkelijk.
Nu staan ze volgens mij achter een portaal en wordt het vanuit NL toch wat moeilijker terugkijken.

Als iemand ze beschikbaar kan stellen: d:)b
Vorig jaar waren ze zonder problemen terug te kijken. Gewoon even registreren op vier.be

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Ik kon er vorig jaar gewoon bij. Als Nederlander zijnde. Gewoon naar de pagina met de aflevering. Geen inlog niks.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste