Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
CryptoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Ik heb ontzettend veel molacties van haar gezien. Vandaag ook weer. Auto die het ineens niet meer doet, smartphone leeg etc.
Moet eerlijk zeggen dat ik daar, zeker nu, te weinig van heb onthouden. Die telefoon van vandaag viel op, dat rijden met de handrem erop idem. Dat van de telefoon kan je zien als “pech” maar dat van de auto was gewoon dom :/
We zullen zien volgende week ik ben reuze benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-07 12:16
Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:14:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik daar, zeker nu, te weinig van heb onthouden. Die telefoon van vandaag viel op, dat rijden met de handrem erop idem. Dat van de telefoon kan je zien als “pech” maar dat van de auto was gewoon dom :/
We zullen zien volgende week ik ben reuze benieuwd.
Telefoon is niet pech lol. Ze krijgen van de regie identiek dezelfde toestellen. Dat is gewoon een molactie :P

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
CryptoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:16:
[...]

Telefoon is niet pech lol. Ze krijgen van de regie identiek dezelfde toestellen. Dat is gewoon een molactie :P
Dat betekend niet meteen dat ze ook exact hetzelfde functioneren ;) maar hebt wel een puny\t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:27
Iemand ook het shot gezien dat olcay de auto uitstapte naar het hotel? Daar zag je volgens mij kenteken..iets van WI2018DM

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Possible schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:19:
Iemand ook het shot gezien dat olcay de auto uitstapte naar het hotel? Daar zag je volgens mij kenteken..iets van WI2018DM
Jup

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik dacht eerder iets van WI-001-DM. Daar rijden ze al langer mee rond hoor :)
Deze busjes:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-frx5-1.cdninstagram.com/vp/a0a15f31456cab14b6ee3b8cb4a5380f/5B3137E9/t51.2885-15/e35/26868200_210282362861120_3530281143842635776_n.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Microkid op 03-03-2018 23:25 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Microkid schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:22:
Ik dacht eerder iets van WI-001-DM. Daar rijden ze al langer mee rond hoor :)
Ja WI-001-DM klopt maar vandaag was dat alleen in beeld bij Olcay.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Van FOK Forum (vind dit wel sterk gevonden)

Ik denk dat beide finalisten dan op de verkeerde mol zitten :D
Dat lijkt me de grootste reden om de ontknoping voor de deelnemers te willen uitstellen tot volgende week.

Je kunt namelijk niet tegen Jan of Ruben zeggen dat hij de verliezer is, en de ander de winnaar als Ruben op Jan zat en Jan op Ruben, zo'n mededeling kunnen ze nooit neutraal genoeg oppakken.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18:15
CryptoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:30:
Van FOK Forum (vind dit wel sterk gevonden)

Ik denk dat beide finalisten dan op de verkeerde mol zitten :D
Dat lijkt me de grootste reden om de ontknoping voor de deelnemers te willen uitstellen tot volgende week.

Je kunt namelijk niet tegen Jan of Ruben zeggen dat hij de verliezer is, en de ander de winnaar als Ruben op Jan zat en Jan op Ruben, zo'n mededeling kunnen ze nooit neutraal genoeg oppakken.
Je hebt ook een tijdselement dus dat zegt helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
Dat de finale in Nederland is, was allang bedacht van tevoren. Het einde is nu net als het begin van dit seizoen.
Dit heeft naar mijn idee dus niks te maken met dat beide kandidaten fout zitten, dat was op het moment dat men dit bedacht nog niet bekend.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02
In de maneschijn was de schaduw van Ruben te zien.
Jan die iedereen uit het dorp en naar de berg wilde lokken.
Op het einde heeft Olcay de mol gezien, spiegeling in het water.

Genoeg vreemde dingen weer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:51

13art

Moderator Mobile
Zo'n spiegeling was ook bij jan te zien. Zou een beetje vreemd zijn dan. Zeker ook omdat beide niet voor de mol zijn gegaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij stoppen de makers tegenwoordig hints erin voor alle kandidaten. Kunnen ze op internet hun vermoeden voor een mol mooi bevestigd zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43

CeesKees

I rest my Kees

“Om de mol te ontmaskeren kun je je ook voordoen als mol”

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:42
Exocet schreef op zondag 4 maart 2018 @ 08:33:
Volgens mij stoppen de makers tegenwoordig hints erin voor alle kandidaten. Kunnen ze op internet hun vermoeden voor een mol mooi bevestigd zien worden.
Ja sws. Dat van Simone die op de plek van de afvaller stond moet haast wel met opzet zijn gedaan.

Ik denk nu dat Jan de mol is. Retefanatiek, maar eigenlijk niks binnen halen. Vooral na die raft opdracht van vorige week. Jans vlaggen komen expliciet niet in beeld en als je goed luistert zie je dat Jan de vlag en de kleur precies omwisselt.
De regie heeft nu erg hun focus op Ruben, dus die is het niet. En Olcay, tsja. Zowel Ruben als Jan hebben de test niet op haar ingevuld, dus daar geloof ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:32
Sjurm schreef op zondag 4 maart 2018 @ 08:58:
[...]

De regie heeft nu erg hun focus op Ruben, dus die is het niet. En Olcay, tsja. Zowel Ruben als Jan hebben de test niet op haar ingevuld, dus daar geloof ik niet in.
Tja, aan de andere kant als ze het wel zou zijn, zou dat betekenen dat ze zowel Ruben als Jan op de verkeerde zitten. Aangezien Simone dan ook op de verkeerde zat is het alsnog maar net wie er de meeste vragen goed/fout heeft. Het enige verschil is dat dan degene die het minste van zijn mol weet juist meer vragen goed zal hebben ;)
CryptoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:02:
Wat ik overigens wel denk is dat de regie en Art EXPRES alles open laten, dus ook voor de kandidaten dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden; Olcay is De Mol. Waarom?

Niemand verdenkt haar en de schok zal enorm zijn LIVE op TV., Beetje dat idee.
Als je de laatste verdenkingen ziet is het juist heel aardig verdeeld. Ik denk eerder dat ze bang geworden zijn van hoe het met Klaas is gegaan en daarom dit jaar extra op safe zijn gegaan. Ze laten van alle kandidaten mol-acties zien en er zijn ook nog nooit zoveel hints richting alle kandidaten geweest. Aan de ene kant leuk dat het spannend blijft, maar aan de andere kant vind ik het ook weer flauw dat het nu veelal gokken is welke hints/acties nu echt voor/van de mol zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bijzondere uitspraak van Ruben: "zowel Olcay als Jan zouden een goede mol kunnen zijn.". Maw: ze mollen beide, maar ik ben de echte mol.

Desondanks is jan de echte mol ;).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 28-07 08:19
Ik zet mijn geld op Olcay. Ze heeft iets gemaakt als ze antwoorden moet geven in haar uppie.

Daarnaast zit ik ook met de gedachte dat er wel eens 2 mollen kunnen zijn. Dat zou het spel en NL echt een klap cq boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-07 15:41
1 mol.. per aflevering. De even afleveringen Ruben, de oneven Olcay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannerFigurezZz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit is wel een bijzonder leuk en moeilijk seizoen. Wat mij betreft is niemand overtuigend een mol.

Ruben gedraagt zich opvallend incompetent. Is dit een mollenstreek, onhandigheid of een afleidingsmaneuouvre? In het laatste geval zou hij natuurlijk ook de kwaliteiten bezitten om een mol te zijn. :D

Olcay hangt overal een beetje tussenin. Is niet opvallend 'Mollerig' bezig, lijkt oprecht fanatiek en is erg begaan met medekandidaat Jan. Ze was verder eigenlijk het hele seizoen bezig met relatiemanagement; eerst met Stiene, toen met Simone en als laatste met Jan.

Jan is erg fanatiek en toont ook veel emotie. De manier waarop hij bijvoorbeeld ging zitten bij de laatste test en zijn reacties op wendingen in het spel lijken niet gespeeld, of zijn anders meesterlijk ge-method-act.

Het dagboek van de mol lijkt Ruben overigens uit te sluiten. De schrijfstijl van het dagboek vind ik dan weer bijzonder sterk lijken op de manier waarop Olcay praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
BannerFigurezZz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:51:
Dit is wel een bijzonder leuk en moeilijk seizoen. Wat mij betreft is niemand overtuigend een mol.

Ruben gedraagt zich opvallend incompetent. Is dit een mollenstreek, onhandigheid of een afleidingsmaneuouvre? In het laatste geval zou hij natuurlijk ook de kwaliteiten bezitten om een mol te zijn. :D

Olcay hangt overal een beetje tussenin. Is niet opvallend 'Mollerig' bezig, lijkt oprecht fanatiek en is erg begaan met medekandidaat Jan. Ze was verder eigenlijk het hele seizoen bezig met relatiemanagement; eerst met Stiene, toen met Simone en als laatste met Jan.

Jan is erg fanatiek en toont ook veel emotie. De manier waarop hij bijvoorbeeld ging zitten bij de laatste test en zijn reacties op wendingen in het spel lijken niet gespeeld, of zijn anders meesterlijk ge-method-act.

Het dagboek van de mol lijkt Ruben overigens uit te sluiten. De schrijfstijl van het dagboek vind ik dan weer bijzonder sterk lijken op de manier waarop Olcay praat.
Olcay is juist zeer opvallend Mollerig. 500 euro laten zitten in die grote envelop aflevering 1 dacht ik? Telefoon ineens leeg, paaltje omrijden. Alles gewoon frontaal in beeld. Art had aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat De Mol dit jaar de confrontatie aan zal gaan en zich niet zal verstoppen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
redwing schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:25:
[...]

Tja, aan de andere kant als ze het wel zou zijn, zou dat betekenen dat ze zowel Ruben als Jan op de verkeerde zitten. Aangezien Simone dan ook op de verkeerde zat is het alsnog maar net wie er de meeste vragen goed/fout heeft. Het enige verschil is dat dan degene die het minste van zijn mol weet juist meer vragen goed zal hebben ;)

[...]

Als je de laatste verdenkingen ziet is het juist heel aardig verdeeld. Ik denk eerder dat ze bang geworden zijn van hoe het met Klaas is gegaan en daarom dit jaar extra op safe zijn gegaan. Ze laten van alle kandidaten mol-acties zien en er zijn ook nog nooit zoveel hints richting alle kandidaten geweest. Aan de ene kant leuk dat het spannend blijft, maar aan de andere kant vind ik het ook weer flauw dat het nu veelal gokken is welke hints/acties nu echt voor/van de mol zijn.
Vaak maken ze in de finale de verliezer of winnaar al bekend, nu ineens niet. Waarschijnlijk (denk ik) om het spannend te houden en omdat er een twist in zit (Jan of Olcay) en niet Ruben.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CryptoNL schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:57:
[...]

Vaak maken ze in de finale de verliezer of winnaar al bekend, nu ineens niet. Waarschijnlijk (denk ik) om het spannend te houden en omdat er een twist in zit (Jan of Olcay) en niet Ruben.
Ik denk eerder omdat ze het eens anders dan anders willen doen. Lijkt me dat ze dit soort zaken niet opeens op het laatst bedenken. Dit zal vanaf het begin af aan al wel vast gestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
l3art schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:58:
[...]

Ik denk eerder omdat ze het eens anders dan anders willen doen. Lijkt me dat ze dit soort zaken niet opeens op het laatst bedenken. Dit zal vanaf het begin af aan al wel vast gestaan hebben.
Nee denk dat er een twist in zit. Ze maken de afleveringen pas na het seizoen dus dat kan prima. Juist om te knippen en te plakken.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
CryptoNL schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:57:
[...]

Vaak maken ze in de finale de verliezer of winnaar al bekend, nu ineens niet.
Ik had ook een verliezer of winnaar verwacht inderdaad :)
Waarschijnlijk (denk ik) om het spannend te houden en omdat er een twist in zit (Jan of Olcay) en niet Ruben.
Maar ik denk dat het deze keer anders is, omdat het begin ook anders is. Volgens mij was deze 'presentatie' al ver van tevoren bedacht.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CryptoNL schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Nee denk dat er een twist in zit. Ze maken de afleveringen pas na het seizoen dus dat kan prima. Juist om te knippen en te plakken.
Niet als je het dagboek van de mol moet geloven. Dan was het voor de mol net zo verrassend als voor de andere spelers en ons als kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
l3art schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:02:
[...]

Niet als je het dagboek van de mol moet geloven. Dan was het voor de mol net zo verrassend als voor de andere spelers en ons als kijkers.
Of De Mol speelt het gewoon mee, want Art weet namelijk wie De Mol is.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja, maar dat wil niet zeggen dat de mol dan ook van alles op de hoogte is. Hoe dan ook, ik denk niet dat we daar volgende week opheldering over krijgen. Dus het blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
l3art schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:04:
Ja, maar dat wil niet zeggen dat de mol dan ook van alles op de hoogte is. Hoe dan ook, ik denk niet dat we daar volgende week opheldering over krijgen. Dus het blijft gissen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het dagboek ook gedeeltelijk aangestuurd word zeg maar. Die word gemaakt op basis van... etc. Overigens weet Art bij de start al wie De Mol is. In het verleden waren er seizoenen waar de presentator het niet wist :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik dacht eerst dat Ruben de mol was, maar na het zien van de laatste aflevering denk ik van niet, daar werd echt veeeeel te veel de nadruk op gelegd.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BannerFigurezZz
  • Niet online
l3art schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:04:
Jij slaat de spijker op de kop! De 'Mol' kan alles te weten komen. Dit betekent niet diegene ook gebruik maakt van die mogelijkheid. Soms zal het bijvoorbeeld handiger zijn om oprecht verrast te worden door wendingen in het spel.

Dit artikel was voor mij heel verhelderend over hoe en wat de Mol allemaal kan en mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Het begin cq einde. Verschillende hotelskamers. Tv staat aan. Art komt in beeld met persoonlijk bericht.

Dat bedenk je niet pas na de show. Dat is allang vooraf vastgesteld. Zowiezo was afl1 al uniek (Start-Land iemand) dus een uniek einde is dan niet ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:50
Werd vorig jaar wel een winnaar of verliezer bekendgemaakt? Ik kan me heugen dat dit voorheen gebeurde maar ik dacht vorig jaar ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

BannerFigurezZz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Dit artikel was voor mij heel verhelderend over hoe en wat de Mol allemaal kan en mag.
Interessante kijk op hoe dingen gaan, dank!

Het gaat dus zo ver dat Nederlandse toeristen wordt gevraagd foto's van de opnames ter plekke te verwijderen.

[ Voor 15% gewijzigd door jelmervos op 05-03-2018 08:28 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
Piet_Piraat7 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:23:
Werd vorig jaar wel een winnaar of verliezer bekendgemaakt? Ik kan me heugen dat dit voorheen gebeurde maar ik dacht vorig jaar ook al niet.
Nee, volgens mij niet. Kan mij nog de scene herinneren met de drie finalisten ergens buiten naast elkaar, Art die er voor stond, "wie is de mol..." - en aftiteling. Ook toen werd pas in A'dam de mol ontmaskert, inclusief ook close-ups van hoe de vriendin van, eh, Thomas geloof ik, reageerde op het mol-zijn van d'r vriend.

Is ook niet zo gek, deze keuze, want zorgt voor een echt finale-gevoel met kijkcijfers scoren volgende week. Ze zullen een stuk minder kijkers hebben als de mol in de een-na-laatste aflevering bekend gemaakt wordt.

Edit: vorige topic nog even teruggekeken. Slotaflevering was op 11 maart en in de reacties de week ervoor zie je dat het nog niet duidelijk was wie de mol of winnaar was. Behalve @ralpje dan, die had het al door. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door vanaalten op 05-03-2018 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 16:16
Piet_Piraat7 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:23:
Dat was bij het jaar van Susan Visser wel. Soort van. Toen gaven ze aan de Freek de winnaar of verliezer was, Sanne de winnaar of de mol en Susan de mol of de verliezer.
Vaker wel dan niet zitten de meeste mensen al op de mol (hoogste percentage in de polls), dus dat was nogal stom omdat toen volgens mij 90% op Susan zat en 10% op Sanne ofzo. De spanning was dus redelijk weg.

De laatste jaren houden ze de uitslag tot de laatste aflevering. En laatste ze dan het einde ("ik ben de mol") van de een na laatste aflevering als reveal zien in de laatste aflevering. Dat is dit jaar dus anders. De twee kandidaten weten het niet eens. Misschien weet de mol zelfs niet eens wie de winnaar of verliezer is.

Edit:
De pot is dit jaar trouwens hoger dan de laatste 3 seizoenen. De verdubbeling van vorig seizoen tel ik natuurlijk niet mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:00:
Nederland weet het niet meer. De mol speelt het goed want tot op het laatste moment is het onduidelijk.
Idd, lang geleden dat ik tot het laatste moment nog niet wist wie de mol was. Afgelopen seizoenen lagen er vanaf een aflevering of 6-7 zo dicht bovenop, dat ik gestopt was met kijken.

Dit is een zeer geslaagd seizoen. Olcay is een van de leukste kandidaten in tijden. Ik ben zeer benieuwd wie de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:00:
[...]

Idd, lang geleden dat ik tot het laatste moment nog niet wist wie de mol was. Afgelopen seizoenen lagen er vanaf een aflevering of 6-7 zo dicht bovenop, dat ik gestopt was met kijken.

Dit is een zeer geslaagd seizoen. Olcay is een van de leukste kandidaten in tijden. Ik ben zeer benieuwd wie de mol is.
To be fair. Dat is de officiële site:
https://wieisdemol.avrotros.nl/home/

Maar twee onafhankelijke sites geven toch wel weer dat Jan het meest verdacht is:
https://www.widm.nl/
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=61679.0

Maar desondanks ligt het nog enigszins dicht bij elkaar inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:35

Saffie_time

Why use this? 42!

Uit het dagboek van de mol:
Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal.
Zou het nu veel te voor de hand liggen dat: Jan verliest, Olcay wint en Ruben de mol is?

Edit
@CtrAltDelicious https://wieisdemol.avrotr...gboek-van-de-mol-afl-9-1/

[ Voor 14% gewijzigd door Saffie_time op 05-03-2018 09:20 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Saffie_time schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:15:

[...]

Zou het nu veel te voor de hand liggen dat: Jan verliest, Olcay wint en Ruben de mol is?
Waar vind je dat dagboek? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Saffie_time schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:15:

[...]

Edit
@CtrAltDelicious https://wieisdemol.avrotr...gboek-van-de-mol-afl-9-1/
Ik vind dit verdachter:

"Ik wil me opfrissen voor de finale."

Zou Ruben of Jan dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
pi_177615948
Hint omtrend de opdracht Verbergen;

Als je dat in een google translate gooit, krijg je vrij vertaald:

"Als iemand ... de tekst voor jou vertaalt, krijg je een tip voor je bestemming: De envelop bevindt zich in het groene gras aan het kruispunt van Moliti."

Conclusie: Enkel de onderste 4 stukjes zijn van belang. Daar heeft Jan er 2 van, Ruben 1 en Olcay 1. Het stukje van Olcay bevat 'gras' en 'Moliti' en het stukje van Ruben bevat 'kruispunt'.

Interpretatie: Met iets meer tijd had de opdracht kunnen slagen, want Olcay en Ruben stonden op het punt naar dat kruispunt in Moliti te gaan. Anderzijds, als Jan de Mol is, had hij de gelegenheid om in Moliti de envelop al te gaan halen en te verbergen.

Opvallend dat juist Olcay de belangrijkste stukjes niet had (de plaatsnaam en de plek gras). Deed mij denken aan Thomas vorig jaar die ook een opdracht liet mislukken door het ontbreken van de belangrijkste stukken van een puzzel.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:00:
[...]
Olcay is een van de leukste kandidaten in tijden.
Grappig, ik kan dat mens echt niet uitstaan gewoon. Ik vind haar echt vreselijk.
Maarja, ieder z'n ding, I guess :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Jelte schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:37:
[...]
Ik vind dit verdachter:

"Ik wil me opfrissen voor de finale."

Zou Ruben of Jan dat doen?
Waarom Olcay niet ;)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Omdat Olcay dat juist zou doen. Jan en Ruben zie ik dat minder snel doen, laat staan zeggen/schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ah ik bedoelde dus dat iedereen dat eigenlijk wel zou willen doen. Dus vond ik het raar dat je haar uitsloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BannerFigurezZz
  • Niet online
Hiero.

Afleveringen 3,5 en 10 zijn met name interessant en genoemd in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:57
Omdat ze als enige niet gerend had voor de test. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-07 18:14
Vaak is het zo dat het bekendmaken wel daar plaats vindt/ opgenomen wordt, dus de 3 finalisten weten wel de einduitslag.

Nu horen ze het ook pas in Nederland, is mijn indruk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:10

ralpje

Deugpopje

vanaalten schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:45:
[...]

Edit: vorige topic nog even teruggekeken. Slotaflevering was op 11 maart en in de reacties de week ervoor zie je dat het nog niet duidelijk was wie de mol of winnaar was. Behalve @ralpje dan, die had het al door. ;)
Haha, mooi dan :)
Zal ik ook een voorspelling doen voor dit jaar? Jan is de mol, Ruben wint.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Misschien leuk om onder Tweakers de verdenkingen te pollen:

Poll: Wie is de mol?
Jan
Olcay
Ruben
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400186&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 21:22
Jelte schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:15:
[...]
Omdat Olcay dat juist zou doen. Jan en Ruben zie ik dat minder snel doen, laat staan zeggen/schrijven.
Dacht wel dat Jan degene was die zei dat hij flink aan het zweten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:17

rara-avis

hello human.

BannerFigurezZz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:40:
[...]

"Team 2 vertelt de kandidaten wat ze die dag aan moeten trekken, vangt de kandidaten op als ze zijn afgevallen. De kandidaten krijgen te horen wanneer ze kunnen plassen, letterlijk. Alles is voor ze geregeld."

... 8)7
Hier moet ik dan meteen aan Olcay denken die halsoverkop haar graafmachine verlaat omdat ze moest plassen. Vreemd/verdacht dan?

Ik zit nu steevast in een Jan/Olcay tunnel en zit nog te dubben voor wie ik nu ga. O.a. door dat wel heel vrouwelijk klinkende 'opfrissen' in het dagboek en hoe snel Olcay over die laatste lange vragentest deed.
Ik neem ook aan dat het een van die twee is, als het Ruben wel is dan lig ik echt dubbel. Hij is zo'n onzekere en onhandige stresskip. :'D

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 16:46
Ik zag iets bizars rond de 50e minuut als Olcay de test maakt. In een flits zie je links achter de toren opeens een lang persoon met een rood shirt komen te staan. Terwijl olcay zegt dat Ruben de mol is.
Nog geen 2 minuten later zie je Ruben in hetzelfde shirt de test maken.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:07:
Ik zag iets bizars rond de 50e minuut als Olcay de test maakt. In een flits zie je links achter de toren opeens een lang persoon met een rood shirt komen te staan. Terwijl olcay zegt dat Ruben de mol is.
Nog geen 2 minuten later zie je Ruben in hetzelfde shirt de test maken.
Screenshot!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:16
WIDM rood shirt

Deze meneer, denk ik? Wel apart ja, Ruben lijkt eenzelfde soort kleur te dragen onder zijn vest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WUiL2D8MR6GKtPSSVVpgWeHi/full.png

Damn net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-07 12:42

n2theb

Tweakers Abonnee

Het_Eendje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:36:
Deze meneer, denk ik? Wel apart ja, Ruben lijkt eenzelfde soort kleur te dragen onder zijn vest.
Shirt is wel heel anders dan shirt die Ruben aan heeft. We zouden eigenlijk even terug moeten gaan of het shirt herkenbaar is van andere afleveringen waar Ruben of Jan die aan had..

Is het niet gewoon iemand van de regie die eerst instructies gegeven heeft en daarna per ongeluk in beeld komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij WIdM iets per ongeluk in beeld? Die kans is niet heel groot.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 28-07 07:47
Olcay is gewoon de mol. En ze heeft het prima gespeeld. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat is een boude stelling, verklaar je nader. Ik kan nergens uit herleiden dat dat zij dat is.
Jan deed een aantal rare uitspraken in de laatste aflevering maar uiteindelijk kwam dat goed. Ruben is zo aan het kloten met alles.
En ik denk zelfs dat de mol niet op grote hoogte durfde te opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ging Olcay nou als enige een bepaald gebouw door (vanaf 49:00 ongeveer)? En heeft ze daar in de spiegel gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Ultra schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:42:
Ging Olcay nou als enige een bepaald gebouw door (vanaf 49:00 ongeveer)? En heeft ze daar in de spiegel gekeken?
Dat kan ik niet terugzien. 3x gekeken net, maar nergens een spiegel te vinden.

Wat me wel opvalt:
Jan maakt de vragen in 5:50 minuten
Olcay in 2:59 minuten
Ruben in 4:52 minuten

40 vragen in 3 minuten, dat is 4,5 seconde per vraag. Dat is toch best snel. Ruben (2e snelste tijd) heeft 7,3 seconde nodig per vraag.

Mijn probleem is alleen dat ik al vanaf aflevering 2 op Ruben en Olcay zit. Vertrouw ze allebei voor geen meter. Had gehoopt dat een van die twee wel zou afvallen inmiddels zodat het voor mij duidelijk zou zijn.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ger schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Dat kan ik niet terugzien. 3x gekeken net, maar nergens een spiegel te vinden.
Dat is mijn voorspelling voor komende aflevering 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
Naar mijn idee wordt er door de regie veel te veel ingezoomd op het geklungel van Ruben, het ligt er allemaal iets te dik bovenop als hij de mol zou zijn. Ik denk dat hij gewoon naar de finale geklungeld is, een beetje zoals Jochem van Gelder dat vorig jaar ook deed..

Sowieso wordt de mol bijzonder goed geholpen door de deelnemers met allerlei onhandige acties, al dan niet opzettelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Ger schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:08:
[...]
40 vragen in 3 minuten, dat is 4,5 seconde per vraag. Dat is toch best snel. Ruben (2e snelste tijd) heeft 7,3 seconde nodig per vraag.
Vergeet niet dat Olcay alle informatie al vanaf dag één in haar hoofd heet (ze had geen 'molboekje') en dat ze waarschijnlijk vanuit haar ervaring (het is geen heel klein bedrijf dat ze runt) gewend is om snel beslissingen te nemen. Ik kan me best voorstellen dat ze die test sneller maakt dan de rest, zeker als je echt zeker weet dat iemand de mol is (dan hoef je niet te twijfelen tussen antwoorden).

Voor wat betreft dat 'de mol in de ogen kijken' en reflecties, spiegels en weet ik wat meer: het feit dat heel Nederland al roept 'er gaat iemand in een spiegel kijken!!!!111elf' is voor mij al genoeg reden om aan te nemen dat dat niet het geval is. Het ligt er te dik bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Laatst online: 01:03

aerofreak

Steve Jobs

ralpje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Vergeet niet dat Olcay alle informatie al vanaf dag één in haar hoofd heet (ze had geen 'molboekje') en dat ze waarschijnlijk vanuit haar ervaring (het is geen heel klein bedrijf dat ze runt) gewend is om snel beslissingen te nemen. Ik kan me best voorstellen dat ze die test sneller maakt dan de rest, zeker als je echt zeker weet dat iemand de mol is (dan hoef je niet te twijfelen tussen antwoorden).
Klinkt aannemelijk, maar als je weet wie de mol is dan ga je toch rennen naar de laptop om de test te maken als je weet dat het kan afhangen op tijd?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Volgens mij ging Olcay zo snel als ze kon op d'r slippers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
ralpje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Voor wat betreft dat 'de mol in de ogen kijken' en reflecties, spiegels en weet ik wat meer: het feit dat heel Nederland al roept 'er gaat iemand in een spiegel kijken!!!!111elf' is voor mij al genoeg reden om aan te nemen dat dat niet het geval is. Het ligt er te dik bovenop.
Het is vaker voorgekomen dat De Mol weinig tot geen info opschrijft > Olcay. Ook het weggeven van een zwarte vrijstelling doet De Mol wel vaker > Olcay.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:50
Toch wel erg benieuwd zaterdag oOo

[ Voor 18% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-03-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannerFigurezZz
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Het is vaker voorgekomen dat De Mol weinig tot geen info opschrijft > Olcay. Ook het weggeven van een zwarte vrijstelling doet De Mol wel vaker > Olcay.
Een alternatieve verklaring zou je kunnen vinden in de persona van succesvolle zakenvrouw. Snel beslissingen nemen, grote hoeveelheden informatie verwerken en constant relatiemanagement zijn daar integraal onderdeel van.

Of gewoon keihard liegen en je 'mollenboekje' verborgen houden. Tenslotte zijn die in vorige seizoenen meermaals gejat.
Shiver23 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:47:
Bij WIdM iets per ongeluk in beeld? Die kans is niet heel groot.
Sinds mensen dit programma maken? ;) Daarnaast kreeg iedereen zijn eigen "panorama wideangle droneshot met extra zon" bovenop de toren. Olcay daarvan uitsluiten is wel erg lullig en zou ook weer tot speculaas leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BannerFigurezZz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:33:
[...]

Sinds mensen dit programma maken? ;) Daarnaast kreeg iedereen zijn eigen "panorama wideangle droneshot met extra zon" bovenop de toren. Olcay daarvan uitsluiten is wel erg lullig en zou ook weer tot speculaas leiden.
Als er tijdens de hele test een drone dit beeld maakt dan kan iemand van de productie die pipo links vast wel uit beeld halen. Zo nee, dan hadden ze ook nog het shot overnieuw kunnen doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-07 14:50
bij dat klooster in de bergen was ook opeens een tourist in beeld met z'n fototoestel. Ik denk niet dat ze daar echt wat aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Tijdens de opdracht met de vier auto’s tegenover elkaar waarbij ze muzieknummers moesten uitdrukken, zie je ook mensen van de productie op de achtergrond. Zo gek is dat dus niet.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
ralpje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:09:
Volgens mij ging Olcay zo snel als ze kon op d'r slippers ;)
Kan ook een hint zijn. Ik ben de mol dus fuck die test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Ik denk ook dat Olcay het is. Ze heeft van die rare uitspraken en gedragingen:
- Plassen terwijl ze op de grootste shovel zit
- Zelf heen en weer lopen voor woorden tijdens de woordzoeker, ook zelf de 'mol' vinden in de woordzoeker
- In de caraoke opdracht zegt Jan 'under the ceiling', terwijl Olcay zegt 'on the roof'. Hoezo 'on the roof'? Ze wist het hier precies te verdraaien. Hoewel het ook een verdacht dingetje van Jan kan zijn.
- Ze rijdt de puzzelstukken omver met haar Lada..
- Ze trekt twee kokers tegelijk op de rivier
- Ze rijdt heel omslachtig door de pionnen heen met haar Lada (en vertelt dat verder niet, puur tijdrekken dus)
- In het donker alsnog de ingang vinden voor de telescoop, terwijl ze de weg al niet wist toen het nog licht was.

Jan is ook verdacht, maar Olcay spant de kroon bij mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Hoe dan ook, de kracht van het programma komt weer naar boven. Tot het einde van het seizoen zitten er weer tig Nederlanders hun (soms echt bizarre) complot-theorieën te delen op internet.
Ik trap er ook elk jaar weer in: een programma vol onbekende BN-ers die in een fraaie omgeving soms onnavolgbare opdrachten doen om geld te verdienen, waarbij er één iemand is die de boel saboteert. Maar wie? Je weet dat alles op TV tot in den treure geregisseerd en ge-edit is, en de waarheid meestal pas in Amsterdam naar boven komt. Kijken en raden.

Nieuwe dingen die ik lees het en der qua tips: Olcay betekent geluk in het Turks, door alle afleveringen heen zijn er shots van klavertjes vier. De tijd bij de laatste test van Ruben was 10:44, ondersteboven lijkt dat verdacht veel op het woord 'MOL'. Heerlijk dit.

[ Voor 19% gewijzigd door zacht op 08-03-2018 12:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rolandos582
Geen idee of al gepost, maar : https://www.facebook.com/.../videos/2158895134394122/

Wat, hij pakt het juiste antwoord op beeld maar loopt weg met de verkeerde? Heel vreemd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 21:22
ElectronLion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:57:
Ik denk ook dat Olcay het is. Ze heeft van die rare uitspraken en gedragingen:
... knip...
Jan is ook verdacht, maar Olcay spant de kroon bij mij.
Alle punten die jij noemt, zijn voor mij juist redenen om Olcay niet te verdenken.
Het ligt er allemaal zoooo dik bovenop, terwijl de mol juist stiekem te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Tenzij het natuurlijk de tactiek van de mol is om het er zo dik bovenop te leggen dat het onwaarschijnlijk wordt. (8>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Arrne schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:35:
Tenzij het natuurlijk de tactiek van de mol is om het er zo dik bovenop te leggen dat het onwaarschijnlijk wordt. (8>
Of dat is juist weer de tactiek van de regie...
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/r/nsr.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 24-07 11:27

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Terugdenkend is het wel zo dat Olcay wel heel opvallend hele hoge hakken aandeed in het theater. Zij was ook de enige die normaal liep bij het wisselen.
Je weet ook dat als je meedoet met zo'n programma en je moet naar een onbekende show je toch wel zeker weet dat je iets moet gaan doen. Dan is hoge hakken aantrekken natuurlijk het allerdomste wat je kunt doen.

Of je bent de mol dan trek je de meest lompe hakken aan om zoveel mogelijk tijd te rekken

Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/olcays-paaldanspalen-1515933874.png?crop=1xw:1xh;center,top&resize=768:*
Bron: Haapsbazaar.com

(van de Televisier site)
Op de markt liet ze ook bij het wisselen van geld bewust 500 euro in de envelop zitten....

Ik zal op de Ruben trein maar als ik dit allemaal zo zie denk ik eerder dat het Olcay is.
Zeker ook met die laatste autoactie om vervolgens heel krom en tijdrekken om de pionnen heen te rijden.
Ze had gewoon rechtdoor moeten rijden maar ging ineens eromheen rijden?

[ Voor 38% gewijzigd door Frostbite op 09-03-2018 15:01 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
Probleem is dat heel veel acties op twee manieren uitgelegd kunnen worden: wellicht is Olcay de mol en heeft ze daarom hoge hakken aangedaan in het theater - of ze doet expres mol-achtig met hoge hakken zodat andere kandidaten haar ten onrechte gaan verdenken (en vervolgens naar huis gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Audiowaste schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:32:
[...]

Alle punten die jij noemt, zijn voor mij juist redenen om Olcay niet te verdenken.
Het ligt er allemaal zoooo dik bovenop, terwijl de mol juist stiekem te werk gaat.
Maar Art heeft juist aangegeven dat De Mol dit jaar brutaal zou zijn en niet stiekem te werk zou gaan (iets wat ik ook veel leuker vind, want dan verwacht je juist niet dat diegene De Mol is). Die naaldhakken mag ze trouwens wel aanhouden :9~

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Oké het is zeker! Jan is de mol.

Ik zag net een video van de aflevering met de vragen in de Lada's. Jan kreeg de vraag of zijn uitvoering een 1.6 of 1.7 is, hij ziet achter op de auto 1.7 staan, hij loopt naar het bord waar de vraag staat en pakt het juiste antwoord (rechter puzzelstuk), in het volgende shot loopt hij weg en zie je dat het rechter puzzelstuk weer aan de paal hangt en hij het linker puzzelstuk heeft!

Proof:
https://www.facebook.com/.../videos/2158895134394122/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
miicker schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:50:
Oké het is zeker! Jan is de mol.

Ik zag net een video van de aflevering met de vragen in de Lada's. Jan kreeg de vraag of zijn uitvoering een 1.6 of 1.7 is, hij ziet achter op de auto 1.7 staan, hij loopt naar het bord waar de vraag staat en pakt het juiste antwoord (rechter puzzelstuk), in het volgende shot loopt hij weg en zie je dat het rechter puzzelstuk weer aan de paal hangt en hij het linker puzzelstuk heeft!

Proof:
https://www.facebook.com/.../videos/2158895134394122/
Had ik al gepost... Maar dat zegt ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
rolandos582 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:59:
[...]

Had ik al gepost... Maar dat zegt ook niet alles.
Oh sorry, had ik nog niet gezien :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 02:52

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zo dan! De Mol is terug! De trailer ziet er weer strak uit. Zondag 25 maart op Vier. Info hier.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pwGh2ZH.png?1

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag is het zover! 😎

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Moet mijn punten nog inzetten.
Sta momenteel nog op het maximale aantal, vanaf het begin af aan altijd 100% op Jan gezeten O-)

Tactisch is het voor mij slim om te spreiden over alle drie, dan verlies ik volgens mij geen enkele poule waarin ik inzit. (Of zij moeten ook gaan spreiden)

Maar het is ook wel leuk om bij dezelfde te blijven, dan maar geen punten meer als het Jan niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Ik zag deze langskomen of facebook. Stukje van Simone over haar deelname; https://nos.nl/artikel/22...as-surreele-ervaring.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
TripleQ schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Moet mijn punten nog inzetten.
Sta momenteel nog op het maximale aantal, vanaf het begin af aan altijd 100% op Jan gezeten O-)

Tactisch is het voor mij slim om te spreiden over alle drie, dan verlies ik volgens mij geen enkele poule waarin ik inzit. (Of zij moeten ook gaan spreiden)

Maar het is ook wel leuk om bij dezelfde te blijven, dan maar geen punten meer als het Jan niet is.
Volgens mij worden alle punten die je op de mol hebt ingezet verdubbeld, dus als je wil winnen in poules zul je niet moeten spreiden, als je dat wel doet en anderen niet en zij zetten 100% in op de goede mol zullen zij dus winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch wel balen dat ik juist vanavond een etentje heb. 1 sterrentent dus het mag maar beter goed zijn, maar toch.
Nog niks weten voor je terugkijkt zal er wel niet inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben PSV supporter. Bijna de helft van de afleveringen is tegelijk met PSV omdat die vaak op zaterdag spelen. Ook niet optimaal. Vandaag dus weer. Wel een uitwedstrijd gelukkig, dus twee schermpjes aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:44

Qu3st

Ik kijk samen met mijn vriendin.....laat haar nou net vanavond een uitje hebben.... en pas morgen terug zijn.....grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Ik zit zoals eerder gemeld vanavond in de bioscoop voor de laatste aflevering, ik ben erg benieuwd hoe dat is. Ga samen met een vriendin die het totaal niet gevolgd heeft. Ik ga er eigenlijk van uit dat ik morgen thuis nog een keer de aflevering kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:16
Qu3st schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:44:
Ik kijk samen met mijn vriendin.....laat haar nou net vanavond een uitje hebben.... en pas morgen terug zijn.....grrr
Hier ook, de mijne is pas na middernacht thuis.

Maar ik heb al gezegd dat ik gewoon ga kijken.
Ik moet toch iets te doen hebben vanavond :)
En anders moet ik ook constant whatsapp, nieuws en social media ontwijken tot ik kan kijken; no-go.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
Leuke hint van WIDM forum:

De grap is dus dat die letters op de puzzelstukken niet in het Georgisch zijn maar in het Armeens. Ik ben zelf Armeens en op alle puzzelstukken samen staat de tekst: ''de envelop kan gevonden worden bij de broeikas van Moliti, naast het grote kruispunt''. Olcay is half Armeens, misschien is dit een verwijzing naar haar. Anders snap ik niet waarom de Wie is de mol-productie dit zou doen??

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
CryptoNL schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:42:
Leuke hint van WIDM forum:

De grap is dus dat die letters op de puzzelstukken niet in het Georgisch zijn maar in het Armeens. Ik ben zelf Armeens en op alle puzzelstukken samen staat de tekst: ''de envelop kan gevonden worden bij de broeikas van Moliti, naast het grote kruispunt''. Olcay is half Armeens, misschien is dit een verwijzing naar haar. Anders snap ik niet waarom de Wie is de mol-productie dit zou doen??
Er wonen een paar honderdduizend Armenen in Georgië, wellicht was de opdracht in een gebied waar voornamelijk Armen wonen?

[ Voor 0% gewijzigd door zacht op 10-03-2018 18:26 . Reden: Corrected the auto-correct ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:44

Qu3st

Chillz schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Hier ook, de mijne is pas na middernacht thuis.

Maar ik heb al gezegd dat ik gewoon ga kijken.
Ik moet toch iets te doen hebben vanavond :)
En anders moet ik ook constant whatsapp, nieuws en social media ontwijken tot ik kan kijken; no-go.
Ook ik ga toch kijken. Bijna onmogelijk om geen spoilers mee te krijgen tegenwoordig.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste