Jan en Olcay zouden beide geweldig zijn. Olcay steeds met de giebelige en rare gedrag. Als ze de mol blijkt dat heeft ze haar mol zijn eigenlijk amper verborgen gehouden. Was het maar al zaterdag (en de zaterdag daarna)
Liever Jan dan Olcay, ik blijf het een verschrikkelijk persoon vinden, dus hoop dat Jan de mol is en Ruben wint
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Eerste aflevering vond ik haar irritant, maar moet toegeven dat ze daarna het programma wel wat kleur heeft gegeven. Je moet er niet aan denken nog 5 Stines ofzo te hebben.burgt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:27:
Liever Jan dan Olcay, ik blijf het een verschrikkelijk persoon vinden, dus hoop dat Jan de mol is en Ruben wint
Meestal kijk ik alleen, maar ik zag dat je hier voor 2,50 in de bios de finale kunt kijken. Dat ga ik maar eens proberen.
De ontknoping of de finale? De finale met z'n allen kijken lijkt je minder leuk dan de ontknoping.zacht schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:27:
Meestal kijk ik alleen, maar ik zag dat je hier voor 2,50 in de bios de finale kunt kijken. Dat ga ik maar eens proberen.
Hoi!
De aflevering van 10 maart. Als ze allemaal een dikke trui aanhebben.EWK schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:29:
[...]
De ontknoping of de finale? De finale met z'n allen kijken lijkt je minder leuk dan de ontknoping.
Waarschijnlijk huppelt Olcay dan nog steeds in een naveltruitje rondzacht schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:20:
[...]
De aflevering van 10 maart. Als ze allemaal een dikke trui aanhebben.

Leeg - Sinds 20180907
Raar? Dan moet je eens al haar 1-op-1 momenten met de camera terugkijken. Volgens mij zit daar dik WO niveau achter, met hoe goed ze alles door lijkt te hebben. Snap je ook ineens hoe ze het als o.a. CEO heeft geschopt.Fleximex schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:06:
Jan en Olcay zouden beide geweldig zijn. Olcay steeds met de giebelige en rare gedrag. Als ze de mol blijkt dat heeft ze haar mol zijn eigenlijk amper verborgen gehouden. Was het maar al zaterdag (en de zaterdag daarna)
Kijkt door iedereen heen, zit overal bovenop, altijd in controle. Zitten echt 2 kanten aan, wat ze bij het spel doet en erbuiten.
Ja, dat is toch raar. Ze is super chaotisch en doet rare dingen. Maar je hebt toch het idee dat er meer achter zit dan ze laat zien, want ze heeft het spelletje wel heel goed door.Xanaroth schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Raar? Dan moet je eens al haar 1-op-1 momenten met de camera terugkijken. Volgens mij zit daar dik WO niveau achter, met hoe goed ze alles door lijkt te hebben. Snap je ook ineens hoe ze het als o.a. CEO heeft geschopt.
Kijkt door iedereen heen, zit overal bovenop, altijd in controle. Zitten echt 2 kanten aan, wat ze bij het spel doet en erbuiten.
Het zou me daarom niet verbazen als veel wat ze doet ook gewoon gespeeld is en ze dus de mol blijkt te zijn.
Als je self-made miljonair bent heb je geen peanut brain inderdaadzacht schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:45:
Olcay is zeker niet dom. Irritant? Soms wel ja. Maar het is een slimme tante als je het mij vraagt.
"self made"...CryptoNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:04:
[...]
Als je self-made miljonair bent heb je geen peanut brain inderdaad
Als je wat dieper zoekt naar haar achtergrond, vind je allemaal rare dingen en leugens, waar blijkt dat ze wel een harde werker is, maar het echt niet allemaal zelf heeft gedaan.
Veel vriendjes gehad waar ze dankbaar gebruik van heeft gemaakt, zullen we maar zeggen
Huub Huub Barbatruc!
Ze heeft SuperTrash toch echt zelf opgezet en groot gemaakt. Dat er investeringen komen lijkt mij logisch, maar zij geloofde erinDNA_Saint schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:35:
[...]
"self made"...
Als je wat dieper zoekt naar haar achtergrond, vind je allemaal rare dingen en leugens, waar blijkt dat ze wel een harde werker is, maar het echt niet allemaal zelf heeft gedaan.
Veel vriendjes gehad waar ze dankbaar gebruik van heeft gemaakt, zullen we maar zeggen
Daar is dus een mysterie over. Zij zegt zelf dat haar bedrijf, Supertrash heeft opgekocht. Supertrash bestond al volgens haar in de VS. Maar je kan dus niks vinden van supertrash voordat ze het "kocht". Wat dus raar is.CryptoNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:43:
[...]
Ze heeft SuperTrash toch echt zelf opgezet en groot gemaakt. Dat er investeringen komen lijkt mij logisch, maar zij geloofde erin
Toen ze supertrash lanceerde, beweerde ze dat de rich and the famous in de VS, het merk supertrash droegen. Maar dat is dus blijkbaar gewoon gelogen.
Oftewel, ze heeft mensen voorgelogen en zodanig een hype kunnen creëren.
Dus liegen kan ze als de beste. Misschien toch de mol?
[ Voor 23% gewijzigd door DNA_Saint op 27-02-2018 21:53 ]
Huub Huub Barbatruc!
Het bestond ook al. Ik ken iemand die daar gewerkt heeftDNA_Saint schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Daar is dus een mysterie over. Zij zegt zelf dat haar bedrijf, Supertrash heeft opgekocht. Supertrash bestond al volgens haar in de VS. Maar je kan dus niks vinden van supertrash voordat ze het "kocht". Wat dus raar is.
Toen ze supertrash lanceerde, beweerde ze dat de rich and the famous in de VS, het merk supertrash droegen. Maar dat is dus blijkbaar gewoon gelogen.
En toch lees je heel veel artikelen waarin het tegenovergestelde wordt beweerd.CryptoNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:59:
[...]
Het bestond ook al. Ik ken iemand die daar gewerkt heeftEn nee dat is niet gelogen
Niemand kent de vorige eigenaresse. Niet in nederland en niet in de VS. Op internet is niks te vinden over haar Wat toch wel raar is, voor iemand die een groot modemerk bezit waar alle celebs in LA in rondlopen.
Er bestaan geen bedrijfsgegevens over het merk voordat het van Olcay was.
Er zijn nooit foto's gemaakt van mensen die het droegen. Etc etc...
maar goed, voordat we over gaan naar een viva discussie.
Ik denk dat de mol Jan is. Mede omdat hij dus het minst geld bij elkaar heeft gebracht.
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb me behoorlijk in haar vergist ... het is best een leuke meid maar wel irritant ... beetje inherent aan het wereldje waar zij in zit denk ik.zacht schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:45:
Olcay is zeker niet dom. Irritant? Soms wel ja. Maar het is een slimme tante als je het mij vraagt.
Wellicht wat offtopic, maar ook in België lijken ze binnenkort toch weer te starten!
https://www.hln.be/showbi...at-betekent-het~aa42f406/

https://www.hln.be/showbi...at-betekent-het~aa42f406/
En ziet er toch niet uit als iemand die uit Waalwijk komt, (die opmerking kan ik nog steeds niet goed plaatsen), geen idee of het nu een rare hint is of een grap.Xanaroth schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Raar? Dan moet je eens al haar 1-op-1 momenten met de camera terugkijken. Volgens mij zit daar dik WO niveau achter, met hoe goed ze alles door lijkt te hebben. Snap je ook ineens hoe ze het als o.a. CEO heeft geschopt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja, maar zelfs als ik dat weet snap ik de grap niet. Zijn Waalwijkenaren 'minder' volk? Is er een vooroordeel over waar ik niets van weet of zijn er typische uiterlijke kenmerken? Dus, eh, ik snap de opmerking niet. Maar zie er ook geen hint in.Xanaroth schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:48:
Ze komt echt uit waalwijk...
Hier nog wat leuke video's:
YouTube: Verspreekt Olcay Gulsen zich bij RTL Late Night? Olcay Gulsen de mol...
https://www.ad.nl/video/p...ers-jan-is-de-mol~vp28653
YouTube: Verspreekt Olcay Gulsen zich bij RTL Late Night? Olcay Gulsen de mol...
https://www.ad.nl/video/p...ers-jan-is-de-mol~vp28653
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zal meer een insider iets zijn denk ikvanaalten schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:16:
[...]
Ja, maar zelfs als ik dat weet snap ik de grap niet. Zijn Waalwijkenaren 'minder' volk? Is er een vooroordeel over waar ik niets van weet of zijn er typische uiterlijke kenmerken? Dus, eh, ik snap de opmerking niet. Maar zie er ook geen hint in.
Waalwijkers onder elkaar misschien?
Overigens heeft ze de laatste tijd ook wat beef met de burgemeester van Waalwijk.
Dus het kan ook gewoon voor een groot deel om persoonlijke frustratie gaan
Leeg - Sinds 20180907
Ik heb gisteren aflevering 1 nog een keer bekeken. De reacties van Ruben en Jan bij het bekend worden dat ze allemaal in een ander land zaten was zo echt en het shot van Olcay erbij kan maar 1 ding betekenen.....Olcay is de Mol..
Ik vraag me al een paar jaar af of ons dorp bij Waalwijk of bij Tilburg getrokken gaat worden. Genoeg voetstappen in Waalwijk liggen. Maar ik snap de grap nog steeds niet.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ik heb het ook even gekeken en dat ziet er inderdaad wel heel verdacht uit. Twijfels twijfels twijfelssigilens schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:52:
Ik heb gisteren aflevering 1 nog een keer bekeken. De reacties van Ruben en Jan bij het bekend worden dat ze allemaal in een ander land zaten was zo echt en het shot van Olcay erbij kan maar 1 ding betekenen.....Olcay is de Mol..
niet iedereen heeft een bierbuikje
De finale is die nu vanavond of volgende week? Ik dacht vanavond maar ik las her en der pas volgende week.
Volgende week is bekend wie de mol is.Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
De finale is die nu vanavond of volgende week? Ik dacht vanavond maar ik las her en der pas volgende week.
Vanavond zijn de laatste opdrachten.
Vanavond de finale, volgende week de ontknopingMrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:16:
Hoi!
Ben erg benieuwd. Naar mijn idee kunnen ze het alle drie zijn maar blijf m’n geld maar op Ruben zetten aangezien die vanaf het begin al mijn verdachte is (en geen idee waarom
)
Over de app:
Moet je nu (binnen 4,5 uur) al inzetten voor volgende week, of wordt de inzet sowieso verdubbeld omdat er deze aflevering niemand afvalt?
Moet je nu (binnen 4,5 uur) al inzetten voor volgende week, of wordt de inzet sowieso verdubbeld omdat er deze aflevering niemand afvalt?
Je moet sowieso inzetten. Waarschijnlijk maken ze de afvaller niet bekend en krijg je dus dubbele punten.RudolfR schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:43:
Over de app:
De kans bestaat ook dat ze de verliezer al bekend maken, dit is eerder gebeurd. Echter: dat doet men alleen als dat nog niet verklapt wat de einduitslag is.
We weten dat Olcay en Jan op Ruben zitten, en Ruben op Jan. Er vanuitgaande dat dit niet wijzigt:
- Stel dat Ruben de verliezer zou zijn, dan zou Olcay of Jan de mol zijn. Olcay en Jan hebben dan beide op de verliezer ingezet (en zitten beide dus fout). Dan verklapt dit dat Olcay de mol is, want alleen dan kan Ruben nóg meer fouten hebben gemaakt dan Jan (die dan sowieso fout zat). In dat geval gaan ze dus geen verliezer bekend maken.
- Stel dat Olcay de verliezer zou zijn, dan zou Ruben of Jan de mol zijn. Als Jan de mol is, dan is het logisch dat Olcay verliest en Ruben wint. Maar Ruben kan dan ook nog de mol zijn; dan had Jan de test gewoon iets beter gemaakt. Kunnen ze al best bekend maken dus, want het houdt beide opties open.
- Stel dat Jan de verliezer zou zijn, dan zou Ruben of Olcay de mol zijn. Als Ruben dan de mol is, dan had Jan gewoon meer fouten dan Olcay. Als Olcay dan de mol is, dan zaten Jan en Ruben beide fout. Dat kunnen ze best al bekend maken want dat houdt beide opties open.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Excuus, ik stel mijn vraag onduidelijk.
Ik snap dat ik mijn punten moet inzetten, maar ik vraag me af of deze waarschijnlijk gewoon verdubbeld worden omdat er niemand afvalt.
Of dat dit mijn definitieve keuze al zou moeten zijn (ook voor vólgende week)
Ik snap dat ik mijn punten moet inzetten, maar ik vraag me af of deze waarschijnlijk gewoon verdubbeld worden omdat er niemand afvalt.
Of dat dit mijn definitieve keuze al zou moeten zijn (ook voor vólgende week)
Zwaar off topic. En dit bewijst niet per se veel maar toch : https://grazia.nl/fashion/ariana-grande-gespot-in-supertrashDNA_Saint schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Daar is dus een mysterie over. Zij zegt zelf dat haar bedrijf, Supertrash heeft opgekocht. Supertrash bestond al volgens haar in de VS. Maar je kan dus niks vinden van supertrash voordat ze het "kocht". Wat dus raar is.
En de hedendaagse modewereld en socialites is vaak op gebakken lucht gebaseerd.
Dus ja ze zou zomaar de Mol kunnen zijn. Als ze niet de Mol is zal de producent van de Mol best blij zijn met Olcay, ze brengt wel kleur in de tent.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En toen zei Delta: "Doe het lekker zelf.."
Geen tv, radio en internet meer.
Ze hebben nog een uurtje.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Vandaag is er toch wel een afvaller?
En dan volgende week de winnaar/mol
Dan weet je dus vanavond al wie in de app gaat winnen.. (afgezien de bonuspunten die je nog krijgt voor elke keer dat je de Mol had gekozen)
En dan volgende week de winnaar/mol
Dan weet je dus vanavond al wie in de app gaat winnen.. (afgezien de bonuspunten die je nog krijgt voor elke keer dat je de Mol had gekozen)
Geen idee hoe groot je mobiele databundel is, maar als je hotspot kan maken kan je ook via internet kijkenm-vw schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:25:
Zo, zit Delta even te mollen bij joum-vw schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:25:
Netwerk van de buren even Lenen? Of even naar een McDonald's in de buurt voor gratis WiFi?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Volgens de officiële melding ligt lag het hele dorp er uit...l3art schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:53:
[...]
Zo, zit Delta even te mollen bij jou![]()
Netwerk van de buren even Lenen? Of even naar een McDonald's in de buurt voor gratis WiFi?
[ Voor 1% gewijzigd door m-vw op 03-03-2018 20:04 . Reden: Jippie. Storing is opgelost. ]
Garmin FR245M + HRM-RUN
Zo op naar de ontknoping. Ben benieuwd naar de opdrachten van vanavond en natuurlijk het antwoord op de vraag: wie is de mol.
Wat een geweldige opdracht met die telescopen! Er is niet gemold zo lijkt het, wie wil dit nou missen?
Het had gekund. Aan het eind heeft Jan wat gerekt. Wellicht in de hoop dat hij net te laat was?bartus1989 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:53:
Wat een geweldige opdracht met die telescopen! Er is niet gemold zo lijkt het, wie wil dit nou missen?
Ronde gaatjes op de velgen.. Zijn er geen 48 maar 64 toch?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat krijg je vanavond nog niet.Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:34:
Zo op naar de ontknoping. Ben benieuwd naar de opdrachten van vanavond en natuurlijk het antwoord op de vraag: wie is de mol.
Ruben zit er wel heel dik op qua mollen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Duidelijk niet de mol. Want anders laten ze dit altijd in de laatste aflevering zien als molactie. Hij wordt sowieso ontzettend gepushed sinds de laatste aflevering.Quad schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:04:
Ruben zit er wel heel dik op qua mollen..
Het is Jan en heel misschien Olcay. Maar geen Ruben.
Al mijn punten gaan nu op Jan.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Weinig interessante aflevering en Olcay en Ruben doen wel heel vreemd.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat loopt die Ruben te klooien met die jeeps zeg. Zag ik daarnaast nu goed dat toen hij terugging om zijn stukjes te halen het puzzelstukje linksonderin beeld van het bord was? In een vorig shot hing hij dacht ik nog netjes aan de paal. Misschien wat gewisseld buiten beeld?
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Jan heeft de test in ongeveer 6 minuten gemaakt. Als je de timer mag geloven.
Wellicht gooit hij het geld stiekem weg daarna?S0epkip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:16:
Waarom pakt de mol 2500?
[ Voor 54% gewijzigd door Fleximex op 03-03-2018 21:18 ]
Omdat de tijd niet uitmaakt en de mol niet wint. En de €2500 dus niet in de pot komt.S0epkip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:16:
Waarom pakt de mol 2500?
Ruben de mol als 2 kandidaten hem aanwijzen?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Beide liegen denk ik gewoon.The_Worst schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:21:
Ruben de mol als 2 kandidaten hem aanwijzen?
De mol zal niet voor geld gaan, Olcay pakte als enige geen geld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarom niet? Geld komt enkel in de pot als de betreffende persoon wint.Quad schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:24:
De mol zal niet voor geld gaan..
Garmin FR245M + HRM-RUN
Ik weet niet of die timer klopt, maar Jan beantwoord 40 vragen in 6, Ruben in 5 en Olcay in nog geen 3 minuten. Olcay deed er dan wel weer twee keer langer om bij de laptop te komen.
Jan doet 6 minuten over de test. Ruben 5 en Olcay 3. Ik denk dat Olcay de mol is, die hoeft de test niet goed te maken en kan gewoon random invullen. De beide heren namen in die zin gewoon de tijd. En waren beide na ongeveer 6 minuten klaar.
Tekst van Ruben tijdens de test opmerkelijk: "Jan en Olcay zouden beiden een goede mol kunnen zijn, maar er is maar één."
Damn. Dan is het voor de twee kandidaten dan dus ook pas volgende zaterdag duidelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 03-03-2018 21:30 ]
Ik heb geen jeep gezien in deze aflevering?Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:58:
Bijzondere opdracht met die jeeps wel gaaf.
I served in a company of heroes.
Ja die 4x4 wagensVuvuzela schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:32:
[...]
Ik heb geen jeep gezien in deze aflevering?
Zit me net te bedenken haha dat zijn geen jeeps
Gaten op velgen. Antwoord 4x12=48. Maar er zitten ook gaten voor bouten op? 4x4=16.
Antwoord dus 64. Tevens dat motorkap geval, 3 puzzelstukken. En ze dan nog vergeten ook. Man man man
Antwoord dus 64. Tevens dat motorkap geval, 3 puzzelstukken. En ze dan nog vergeten ook. Man man man
Die vraag bij Ruben zijn test over de opdracht "tunnelvisie" was wel raar. Van de 3 finalisten heeft er niemand ondergronds gezeten, wat ook een antwoord was.
[ Voor 8% gewijzigd door TinusTegengas op 03-03-2018 21:36 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je vergeet het reservewiel.rolandos582 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:33:
Gaten op velgen. Antwoord 4x12=48. Maar er zitten ook gaten voor bouten op? 4x4=16.
Net als de lampjes van de alarmlichten: op het dashboard brandt er ook 1 😊
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bij Mol Talk word ook wel heel erg de aandacht van Jan afgehouden. Opvallend.
Volgens mij ging de vraag van de alarmlichten alleen maar over de lampjes aan de buitenkant van de autojelmervos schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:39:
[...]
Je vergeet het reservewiel.
Net als de lampjes van de alarmlichten: op het dashboard brandt er ook 1 😊
Dan heb ik niks gezegd.Denman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:42:
[...]
Volgens mij ging de vraag van de alarmlichten alleen maar over de lampjes aan de buitenkant van de auto
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Waarom rijdt Olcay dwars door de pionnen? Ze moest er tussen door lijkt me. En die handrem actie is ook erg vaag... En accu leeg?
Verdacht Olcay....
Ik weet echt niet zeker wie het is....
Verdacht Olcay....
Ik weet echt niet zeker wie het is....
[ Voor 25% gewijzigd door Jelte op 03-03-2018 21:44 ]
Krijg wel een allergische reactie op het woord 'meeting point'.

dat er tussendoor rijden was sowieso heel raar.... het ging er daar om of de auto qua breedte paste JA of NEE.... niet of olcay het kon ja of nee, want dat had de regie technisch gezien niet van tevoren kunnen weten...Jelte schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:43:
Waarom rijdt Olcay dwars door de pionnen? Ze moest er tussen door lijkt me. En die handrem actie is ook erg vaag...
die Vivienne uit moltalk zegt het goed: het antwoord was anders variabel... maar daar gaan ze dus niet op in...
[ Voor 11% gewijzigd door P.O. Box op 03-03-2018 21:46 ]
MolTalk is naar mijn mening nog weinig tot niets zinnigs uitgekomen. Zou daar geen (lichte) conclusies uit halen.Fleximex schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:40:
Bij Mol Talk word ook wel heel erg de aandacht van Jan afgehouden. Opvallend.
Informaticus of vakkundig Googler?
Jan stemmen als Ruben penningmeester wil worden en daarna Jan Ruben beschuldigen.
Werd dat door Art gezegd? Ik heb het niet meegekregen iig.m-vw schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:25:
[...]
Waarom niet? Geld komt enkel in de pot als de betreffende persoon wint.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ja.RedFox schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:55:
[...]
Werd dat door Art gezegd? Ik heb het niet meegekregen iig.
Nederland weet het niet meer. De mol speelt het goed want tot op het laatste moment is het onduidelijk.
Wat als olcay de mol is? Dan is er geen winnaar en heeft ze het briljant gespeeld.
rolandos582 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:00:
Nederland weet het niet meer. De mol montage speelt het goed want tot op het laatste moment is het onduidelijk.
Nou jah. Die verdenkingen toch misschien wel. Bij Mol Talk is Ruben de laatste twee afleveringen het meest verdacht. Maar kijk je dan bij twee online polls van sites niet gelieerd aan het productieteam dan komt Jan juist als eerste, Olcay als tweede en Ruben als derde uit de polls.TheTinusNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:46:
[...]
MolTalk is naar mijn mening nog weinig tot niets zinnigs uitgekomen. Zou daar geen (lichte) conclusies uit halen.
Dat zegt juist dat Ruben niet de mol is.
Ja, dat zei hij toen Jan mocht beginnen.RedFox schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:55:
[...]
Werd dat door Art gezegd? Ik heb het niet meegekregen iig.
[ Voor 4% gewijzigd door AMD1800 op 03-03-2018 22:04 ]
Viel me op dat op de tv's in de kamers het logo van De Mol het langste bij Jan in beeld bleef en zelfs een paar keer knipperde. Aanwijzing naar Jan als de mol? Ik denk van wel.
Ik hou het op Olcay. Je ziet bij haar weinig nonverbale reactie op gebeurtenissen, rijdt zelfs een paaltje omver, denkt dat ze 2000rpm kan halen met de handrem erop, telefoon is zogenaamd leeg, haalt geen geld op (hoef je ook niet als mol natuurlijk), stelt zich passief op bij de maan opdracht (lekker treuzelen om het mol bordje te vinden), enz enz.
Mocht ze het niet zijn, dan doet ze echt regelmatig wel erg dom....
Mocht ze het niet zijn, dan doet ze echt regelmatig wel erg dom....
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Olcay is De Mol denk ik nog steeds. Het weggeven van een zwarte vrijstelling maakt 0 sense als kandidaat. De Mol flikt dat soort dingen, maar ik moet wel zeggen dat ze het heel goed speelt (het spel). De dingen die ze fout doet zijn logisch te verklaren etc, niet TE opzichtig maar sluw. Hopelijk is ze De Mol dan gaat Thomas Cammaert de Amsterdamse grachten induiken
Er is altijd een winnaar, want sommige vragen heb je ook goed als je op de verkeerde mol zit. Bijvoorbeeld: welke kleur auto had de mol in de verhuisopdracht... keuze: bruin of zwart.... als de mol in een zwarte auto zat en jouw kandidaat ook, dan had je die vraag bijvoorbeeld al goed.Cubic X schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:01:
Wat als olcay de mol is? Dan is er geen winnaar en heeft ze het briljant gespeeld.
En zelfs als beide kandidaten 0 vragen goed hebben, dan wint nog de snelste... dus er is altijd een winnaar
De aflevering had de titel; Finalist. Olcay was de eerste die dat woord uitsprak in deze aflevering.
Dat kan zeker wel een hint zijn. De titels van de afleveringen staan altijd in verband met De Mol. Het is een handvat voor de gemiddelde kijker om De Mol te ontmaskeren. Dat juist zij dan dat woord als eerste uitspreekt is opvallend.Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:58:
Vind dat nou niet bepaald een hint. Art zei dat volgens mij ook.
Jan was de eerste die begon over dat ze finalisten waren of in de finale zaten oid... Tja het is op meerdere manieren te interpreteren, net als de titels van de spellen.
De titel maneschijn... In de Jan tunnel zittend kan je denken dat Jan eerst de maan dacht te hebben, maar dit was schijn want toen Art er was moest de maan weer gezocht worden door Jan.
De titel maneschijn... In de Jan tunnel zittend kan je denken dat Jan eerst de maan dacht te hebben, maar dit was schijn want toen Art er was moest de maan weer gezocht worden door Jan.
Wellicht kan je "finalist" ook als "finale list" interpreteren? De laatste list van de mol? Weet alleen even niet hoe dat dan op de mol te spiegelen....
[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 03-03-2018 23:02 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Wat ik overigens wel denk is dat de regie en Art EXPRES alles open laten, dus ook voor de kandidaten dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden; Olcay is De Mol. Waarom?
Niemand verdenkt haar en de schok zal enorm zijn LIVE op TV., Beetje dat idee.
Kan best maar echte 100% molacties heb ik van haar niet gezien. Terwijl Ruben vandaag bijvoorbeeld vandaag nogal klunzig en mol achtig deed.CryptoNL schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:02:
Wat ik overigens wel denk is dat de regie en Art EXPRES alles open laten, dus ook voor de kandidaten dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden; Olcay is De Mol. Waarom?
Ik zit zelf wel op Olcay vanaf aflevering twee of drie: er is iets aan haar wat haar verdacht maakt..
Ik heb ontzettend veel molacties van haar gezien. Vandaag ook weer. Auto die het ineens niet meer doet, smartphone leeg etc.Mrjraider schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:08:
[...]
Kan best maar echte 100% molacties heb ik van haar niet gezien. Terwijl Ruben vandaag bijvoorbeeld vandaag nogal klunzig en mol achtig deed.
Ik zit zelf wel op Olcay vanaf aflevering twee of drie: er is iets aan haar wat haar verdacht maakt..