Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Maar Art zei niet.... Zegt Art alsnog maak je klaar... :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:58
En dan gaat Ruben nu naar huis

Jammer

[ Voor 22% gewijzigd door thieske1 op 24-02-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Damn niet Simone. Gaat het dan toch Olcay of Jan zijn? Dat zou echt zo vet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21
Jahoor, geen touw aan vast te knopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Ik blijf bij Jan. Die heb ik al geroepen in aflevering 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
O.o die zag ik niet aankomen, was deze week er vol van overtuigd dat Simone de mol was (de theorie met de wisseltruk bij de foto's en verwijzingen naar ronde objecten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TinusTegengas schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:29:
Ik blijf bij Jan. Die heb ik al geroepen in aflevering 1.
Die dit keer weer de "beste" kandidaat was.
Maar waarschijnlijk heb je gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Zouden we dan eindelijk een goede leuke mol hebben? (Jan)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
@koendio jawel hoor, check de trailer in de ts nog maar eens goed.

Daar komen duidelijk borden met; test , de mol waarna Ruben verschijnt.
Met daaropvolgend een zwarte joker waarna olcay wordt voorgesteld.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:41
Olcay heeft het ook erg goed gespeeld. Ben blij dat Simone het niet is, dat was een ht weer zo'n onzichtbare speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Een goede Mol staat of valt met de acties die hij of zij heeft uitgehaald.
We zullen bij de laatste aflevering zien of het een goede Mol is geweest.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Als het Ruben is, is het ook een goede. Toch heel veel verbonden gesloten enzo. Zul je zien als hij het is dat hij bij dat touw tussen twee gebouwen dat gewoon wel durfde.
Dat zou de beste zijn sinds Kees. Jan en vooral Olcay zouden nog vetter zijn.
Eindelijk weer een mol die niet kleurloos is *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik begin ook te twijfelen over Jan. In de app ben ik door de punten verplicht om op Ruben te blijven :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Nu gaan ze Olcay verdacht proberen te maken... Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Fleximex schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:34:
Zul je zien als hij het is dat hij bij dat touw tussen twee gebouwen dat gewoon wel durfde.
Dat zou dan nergens op slaan: hij weet in welke envelop het geld zat en dat die dus al was uitgekozen en naar de overkant gebracht. Het maakte dus niet uit wat hij deed. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:40:
Nu gaan ze Olcay verdacht proberen te maken... Zucht
Vind je? Dat is momenteel de enige waarvan ik zeker denk te weten dat ze niet de Mol is. Maar ik ben hier niet echt goed in.
Zelf denk ik nu dat Jan de Mol is, en dat Simone en Olcay beiden op Ruben zaten, maar dat Simone de test minder heeft gemaakt.
Jan de Mol, Ruben winnaar, dat is mijn voorspelling.

En ik hoor het Art nog zeggen na het afrekenen met de pot: ik hoef het zeker niet na te tellen penningmeester? Daar is wat verdwenen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ruben... The piano man en het is een bonus nummer... Hint hint?

Persoonlijk hoop ik dat Jan of Olcay de mol is. Lijkt me echt fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:30
Nou, ik lig eruit :(
Nu maar hopen dat het Jan is dan krijg ik nog 50 punten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heerlijk, momenteel 4e in de poule hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Spookelo schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:49:
Nou, ik lig eruit :(
Nu maar hopen dat het Jan is dan krijg ik nog 50 punten :)
Als je eruit ligt, kan je dan nog wel alsnog punten krijgen van de mol? De tekst als je alles op 1 kandidaat inzet is
Let op! Als je al jouw punten op 1 kandidaat inzet en diegene valt deze ronde af dan raak je al jouw punten kwijt en kun je de rest van het seizoen niet meer meespelen via deze app.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
Pinobigbird schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:57:
[...]

Als je eruit ligt, kan je dan nog wel alsnog punten krijgen van de mol? De tekst als je alles op 1 kandidaat inzet is
[...]
Ik ga er vanuit dat je dan alsnog de bonuspunten krijgt. Maar we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
Het zou leuk zijn als de finalisten op de verkeerde Mol zitten. Dat is slechts 1x gebeurd toen Dennis Weening de Mol was :D Hopelijk is het Olcay, wat speelt zij het geweldig!

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Fleximex schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:34:
Als het Ruben is, is het ook een goede. Toch heel veel verbonden gesloten enzo. Zul je zien als hij het is dat hij bij dat touw tussen twee gebouwen dat gewoon wel durfde.
Dat zou de beste zijn sinds Kees. Jan en vooral Olcay zouden nog vetter zijn.
Eindelijk weer een mol die niet kleurloos is *O*
Vind dat toch wel erg meevallen.. ben er eigenlijk niet mee eens. Als er zoveel mensen op de mol zitten (spelers EN kijkers). Een mol die molt door niets te durven en net wat langzamer te lopen etc. meh
CryptoNL schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:59:
Het zou leuk zijn als de finalisten op de verkeerde Mol zitten. Dat is slechts 1x gebeurd toen Dennis Weening de Mol was :D Hopelijk is het Olcay, wat speelt zij het geweldig!
Toen bij Dennis was het mooi. Het was vziw ook bij Susan Visser, maar dat was echt 1 van de slechtste mollen ooit.

[ Voor 24% gewijzigd door Vuvuzela op 24-02-2018 22:10 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Blijf er toch bij dat Ruben De Mol niet kan zijn vanwege het dagboek van De Mol. Daarin stond dat De Mol lekker aan het mollen was in de metro, maar Ruben was op dat moment bij Art. Tevens heeft De Mol het over vrienden voor het leven gemaakt (Jan had een vriendin voor het leven gemaakt bij de brugopdracht bijv). Het zou geniaal zijn als het Jan is of Olcay.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ook Simone is niet de mol _O-

Ik ben benieuwd naar wat de zogenaamde 'superieure' molacties dit jaar waren. Ik vermoed dat Ruben de mol is, helaas, weer een in mijn oge saaie en niet veel zeggende (slechte) mol. Weliswaar net als vorig jaar eentje die je niet echt aan zag komen, maar ook een met zeer weinig molacties.

Ik lees hier iemand zeggen dat het dan een goede mol zou zijn, totaal niet mee eens. De enige actie zou dan zijn dat hij wel van het touw durfde maar deed alsof hij het niet durfde, wow, wat een ongelofelijk ziek knappe molactie zeg, dat hij het durft!!11! :+

Nee maar ik wacht nog twee afleveringen af, maar verwacht een beetje het zelfde soort molacties als vorig jaar, namelijk acties die kandidaten ook uithaalden, maar bij hun was het een vergissing en bij de mol is het een molactie. Ik blijf erbij dat de uitkomst zonder mol niet heel anders geweest zou zijn.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
miicker schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:09:
Ook Simone is niet de mol _O-

Ik ben benieuwd naar wat de zogenaamde 'superieure' molacties dit jaar waren. Ik vermoed dat Ruben de mol is, helaas, weer een in mijn oge saaie en niet veel zeggende (slechte) mol. Weliswaar net als vorig jaar eentje die je niet echt aan zag komen, maar ook een met zeer weinig molacties.

Ik lees hier iemand zeggen dat het dan een goede mol zou zijn, totaal niet mee eens. De enige actie zou dan zijn dat hij wel van het touw durfde maar deed alsof hij het niet durfde, wow, wat een ongelofelijk ziek knappe molactie zeg, dat hij het durft!!11! :+

Nee maar ik wacht nog twee afleveringen af, maar verwacht een beetje het zelfde soort molacties als vorig jaar, namelijk acties die kandidaten ook uithaalden, maar bij hun was het een vergissing en bij de mol is het een molactie. Ik blijf erbij dat de uitkomst zonder mol niet heel anders geweest zou zijn.
Zie mijn reply. Ruben kan het niet zijn in verband met het dagboek van De Mol.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:20
je merkt pas echt hoe weinig tv je kijkt, wanneer je - je moeder niet begrijpt omtrent boulevard.. en dit topic opent en niemand van die cast herkent..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit al vanaf het begin op Ruben, nog steeds goed verdacht.
Maar sinds vorige week zit ik heel erg op Jan te letten, die trein sloeg alles.

Jan deze week:
Koor nummer 5 wat iedereen al apart had nog proberen te matchen en zo geld verliezen.
Aan Olcay vragen te gaan mollen, die pakt ook 2 kokers.
In de raft iedereen afleiden met z'n Havo stampwerk, de hele opdracht in gevaar brengen door er uit te springen, en de laatste koker verkeerd te pakken.
Tel daarbij op z'n super zicht en lekker makkelijk nummers raden (voorkennis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Jan viel me ook een beetje op, met name het vragen of Olcay even wilde mollen, toevallig bij een opdracht waar 4K verdient kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
miicker schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:15:
Jan viel me ook een beetje op, met name het vragen of Olcay even wilde mollen, toevallig bij een opdracht waar 4K verdient kan worden...
En dan zelf 500 euro verdienen door de juiste koker te pakken. Goeie actie dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Hij was wel inderdaad de enige die obvious de koren verkeerd probeerde te koppelen. De plomp in springen waardoor er wat waslijnen gemist worden is ook een prima actie trouwens. Dat soort stunts heb ik nog maar weinig mollen zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Mijn vrouw verklaart me voor gek, maar ik zit ook vol op Jan. Terwijl ik er aan het begin van de aflevering nog van overtuigd was dat Jan en Olcay het iig niet waren :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:10
Exocet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 07:44:
[...]

En dan zelf 500 euro verdienen door de juiste koker te pakken. Goeie actie dan...
Maar 3500 niet binnenbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:00
Heeft niemand de hint gezien tijdens de test van Ruben. Laatste vraag wie is de mol klikt hij op Jan terwijl hij zegt dat Olcay de mol is. Nog even wat afleveringen terug gekeken maar Jan haalt idd geen geld binnen en is continu aan het mollen. Goede mol btw 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Als Ruben de Mol is, is het weer een beetje meer van hetzelfde, al is het wel eens slechter geweest (ben nu alweer de naam van de Mol van vorig jaar vergeten).
Als Jan of Olcay (vooral Olcay) de Mol is, is het redelijk geniaal.
Wel sowieso dit seizoen: prachtige setting, leuke opdrachten.
Conclusie: dit seizoen krijgt nu al een cijfer tussen de 6,5 en een 9, waarbij de cijfers 7 t/m 8,5 niet meedoen.

Voorspelling voor de overgebleven afleveringen: Jan is de Mol, Ruben de winnaar, en Olcay blijft vol op Ruben zitten en is helaas de verliezer. Maar zoals ik al eerder zei: ik ben hier niet echt goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

drpeer_holland schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:26:
Heeft niemand de hint gezien tijdens de test van Ruben. Laatste vraag wie is de mol klikt hij op Jan terwijl hij zegt dat Olcay de mol is. Nog even wat afleveringen terug gekeken maar Jan haalt idd geen geld binnen en is continu aan het mollen. Goede mol btw 😁
Ruben zegt "uiteindelijk denk ik dat Olcay een hele enthousiaste kandidaat is" en dan gaat de pijl naar Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Ik zit 4 afleveringen op Ruben. Zou een andere mol dus leuk vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:44
Exocet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 07:44:
[...]

En omdat hij de boot niet snel in komt, varen ze de vlag van Kroatië voorbij en missen ze daar de opbrengst van. Als hij de mol is, vind ik het een goede actie. 500 euro binnen brengen, maar effectief is dat dus 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Is het uberhaupt zeker dat hij wel de correcte koker heeft gepakt? Olcay was duidelijk (1 goed, 1 verkeerd).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
zacht schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:35:
Als Ruben de Mol is, is het weer een beetje meer van hetzelfde, al is het wel eens slechter geweest (ben nu alweer de naam van de Mol van vorig jaar vergeten).
Ik zou Susan, Margriet, Klaas en Thomas minder vinden. Die waren minder aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ankh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:05:
Is het uberhaupt zeker dat hij wel de correcte koker heeft gepakt? Olcay was duidelijk (1 goed, 1 verkeerd).
ja, heeft iemand een lijstje met iedereen zn kleur en wat degene heeft gepakt?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Pff wat een aflevering. Die van vorige week terug gekeken en ik schrok van Stine haar vertrek, jammer ik mocht haar wel.
En ik blijf bij Olcay, die glimlacht mij te veel :+ zeker tijdens de executie van gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
De executie, zeker als Olcay gewoon kandidaat is, geeft maar weer aan hoe egocentrisch ze is. Terwijl je weet dat andere nog in zo veel onzekerheid zitten is, maakt het zo uitbundig vieren dat je door bent gewoon enorm egoïstisch, maar ik denk dat iedereen er allang achter is dat ze dat wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
@Ankh volgens mij had ze twee verkeerde gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Eerst was ik volledig overtuigd van Stine, daarna volledig overtuigd van Simone :') ik kan niet anders zeggen dan dat dit een goed jaar is. Heb werkelijk geen idee wie de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Zit net de trust nobody podcast te luitereren en daar zeggen inderdaad ook dat Olcay waarschijnlijk twee verkeerde heeft gepakt. Kennelijk is de vlag/kleur combinatie van Jan (als enige) niet in beeld geweest en heeft hij waarschijnlijk een snoekduik naar de verkeerde koker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• air2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:20
Viel het niemand op dat jan eerst oranje moest hebben en daarna blauw, en dan na een tijdje doodleuk loopt te roepen: Blauw, Oranje, Blauw Oranje en dan idd een snoekduik maakt naar de eerste blauwe koker. Terwijl die de oranje moest hebben. Daarvoor moest de boot ook nog een omweg maken. Waarschijnlijk hadden ze gewoon rechtdoor kunnen varen en de kokers een voor 1 kunnen pakken. Maar nu pakte jan mingeld (2 keer) en liet de boot omvaren en viel eruit waardoor ze nog meer kokers misten. Maar het leek allemaal heel fanatiek een echte kandidaat (not)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Patientzero schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:51:
je merkt pas echt hoe weinig tv je kijkt, wanneer je - je moeder niet begrijpt omtrent boulevard.. en dit topic opent en niemand van die cast herkent..
Ik kende er één! En die lag er in de eerste aflevering al uit :p
Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:43:
Eerst was ik volledig overtuigd van Stine, daarna volledig overtuigd van Simone :') ik kan niet anders zeggen dan dat dit een goed jaar is. Heb werkelijk geen idee wie de mol is.
Ik wist voor de executie alleen wie de mol niet zou zijn en daarin had ik gelijk, want die ging naar huis :p Simone heb ik nooit verdacht. Die andere drie wel. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Jan.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:00
jelmervos schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:34:
Een goede Mol staat of valt met de acties die hij of zij heeft uitgehaald.
We zullen bij de laatste aflevering zien of het een goede Mol is geweest.
Precies, met een beetje geluk hebben ze tussen al het geklets nog een beetje tijd om de mol acties uit te zenden. Want je ziet dan altijd zaken die je tijdens afleveringen niet gezien kan hebben.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

air2 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:50:
Viel het niemand op dat jan eerst oranje moest hebben en daarna blauw, en dan na een tijdje doodleuk loopt te roepen: Blauw, Oranje, Blauw Oranje en dan idd een snoekduik maakt naar de eerste blauwe koker. Terwijl die de oranje moest hebben. Daarvoor moest de boot ook nog een omweg maken. Waarschijnlijk hadden ze gewoon rechtdoor kunnen varen en de kokers een voor 1 kunnen pakken. Maar nu pakte jan mingeld (2 keer) en liet de boot omvaren en viel eruit waardoor ze nog meer kokers misten. Maar het leek allemaal heel fanatiek een echte kandidaat (not)
De kleur die gepakt moest worden was afhankelijk van welke vlag er op die lijn erbij hangt.
Hij kon van te voren niet weten (mits echt kandidaat) welke vlag/lijn in welke volgorde komt. Bovenstaande gaat dus niet op.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Weet iemand waar ik de molacties van vorig jaar kan vinden, dus de beelden nadat het widm helemaal was afgelopen? Wil wel eens terugkijken en zien wat ik allemaal gemist heb

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18
NeFoRcE schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:28:
Weet iemand waar ik de molacties van vorig jaar kan vinden, dus de beelden nadat het widm helemaal was afgelopen? Wil wel eens terugkijken en zien wat ik allemaal gemist heb
https://www.widm.nl/molacties.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
De tekst is van vorig jaar, maar de plaatjes zijn van dit jaar. Foutje, of betekent het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18
Spookelo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:07:
[...]

De tekst is van vorig jaar, maar de plaatjes zijn van dit jaar. Foutje, of betekent het iets?
Nee, gewoon laks met onderhoud. ;) Is ook een fansite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
Ryan_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Nee, gewoon laks met onderhoud. ;) Is ook een fansite.
Oh... Te paranoïde geworden denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Ik zat nog eens te denken en ik kom toch op Olcay als De Mol. Om de simpele reden dat zij haar zwarte vrijstelling weggaf. Dat zou een kandidaat nooit doen en in het verleden is vaker gebleken dat De Mol zijn of haar vrijstelling(en) weggaf en jokers. Ze zou wel de meest geniale Mol zijn. Niemand verdenkt haar wat erg bijzonder is :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik denk toch ook niet dat het Ruben is. Die werd in de laatste aflevering en bij MolTalk met de percentage verdenkingen wel heel erg gepusht (bijna 50%). Dat terwijl hij hier juist het minst verdacht wordt en het veel meer in balans is:
https://www.widm.nl/
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=61679.0

Ook in de Moltalk van vorig seizoen was Thomas 45%, Jochem 35% en Sanne 20%. Dit is echter de uitslag van een poll op het wieisdemol.com forum:
Thomas 83,8%, Jochem 11%, Sanne 5,1%.

Echt een groot verschil. Nu moet nu nog de finale aflevering nog komen natuurlijk, maar ik verwacht geen grote veranderingen meer. Ik denk nu daarom ook dat Jan de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
CryptoNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:15:
Ik zat nog eens te denken en ik kom toch op Olcay als De Mol. Om de simpele reden dat zij haar zwarte vrijstelling weggaf. Dat zou een kandidaat nooit doen en in het verleden is vaker gebleken dat De Mol zijn of haar vrijstelling(en) weggaf en jokers. Ze zou wel de meest geniale Mol zijn. Niemand verdenkt haar wat erg bijzonder is :D
Dan was het willen delen van de vragenlijst met Jan wel een briljante afleidingsmaneuvre...
Ik denk Ruben, voornamelijk omdat alle andere kandidaten op hem zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
Spookelo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:32:
[...]

Dan was het willen delen van de vragenlijst met Jan wel een briljante afleidingsmaneuvre...
Ik denk Ruben, voornamelijk omdat alle andere kandidaten op hem zitten.
Nogmaals Ruben kan het NIET zijn volgens het dagboek van De Mol. Daarin staat dat De Mol zich IN de metro bevond tijdens de opdracht. Ruben was bij Art en niet in de metro.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
CryptoNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:35:
[...]

Nogmaals Ruben kan het NIET zijn volgens het dagboek van De Mol. Daarin staat dat De Mol zich IN de metro bevond tijdens de opdracht. Ruben was bij Art en niet in de metro.
Ja dan is het wel duidelijk. En het productie team laat wel heel erg merken dat iedereen op Ruben zit wat je normaal natuurlijk helemaal niet mag weten als Ruben echt de mol is.

Wat mij wel opvalt is dat de vorige aflevering veel met landen en muziek te maken had. En de enige muzikant is Ruben. Of zou dat niet uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Rule schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:45:
[...]

Ja dan is het wel duidelijk. En het productie team laat wel heel erg merken dat iedereen op Ruben zit wat je normaal natuurlijk helemaal niet mag weten als Ruben echt de mol is.

Wat mij wel opvalt is dat de vorige aflevering veel met landen en muziek te maken had. En de enige muzikant is Ruben. Of zou dat niet uitmaken?
Landen en muziek zou ook op Olcay kunnen duiden. Zij is immers Turks/Armeens (bijzondere achtergrond etc). Ik sluit Ruben niet helemaal uit, maar het lijkt mij sterk, gezien het dagboek van De Mol. Overigens dat de regie alles op Ruben stuurt wil ook niks zeggen. Het kan immers ook zo zijn dat de kandidaten gewoon goed zitten natuurlijk. Dat is nogal lastig te knippen :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Pat911 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:46:
[...]

En omdat hij de boot niet snel in komt, varen ze de vlag van Kroatië voorbij en missen ze daar de opbrengst van. Als hij de mol is, vind ik het een goede actie. 500 euro binnen brengen, maar effectief is dat dus 0 euro.
En dan te bedenken dat hij helemaal niet hoefde springen, het bootje ging al de goede kant op. 2 seconden wachten en hij had rustig de koker kunnen pakken.

Dat Ruben bij Art stond, betekent niet dat hij ook nog (met iemand van het productieteam) even heen en weer naar de metro heeft gekund trouwens. Dat zal weer zo't typisch WIDM-moment opleveren in de terugblik-aflevering.

[ Voor 4% gewijzigd door schaduw op 26-02-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
schaduw schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:58:
[...]

En dan te bedenken dat hij helemaal niet hoefde springen, het bootje ging al de goede kant op. 2 seconden wachten en hij had rustig de koker kunnen pakken.

Dat Ruben bij Art stond, betekent niet dat hij ook nog (met iemand van het productieteam) even heen en weer naar de metro heeft gekund trouwens. Dat zal weer zo't typisch WIDM-moment opleveren in de terugblik-aflevering.
Het gaat erom dat De Mol zegt; Mollen IN de metro. Dat is niet even snel heen en weer.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
 Ik geniet het meest als ik in het bijzijn van de anderen ongezien m’n gang kan gaan.

In het circus. In de metro. En op dat gewéldige industriële terrein – waar de Russen vroeger probeerden radarsignalen te verstoren – zoek ik maar al te graag de grens op.
Als je het zo leest moet inderdaad de mol in de metro geweest zijn. Ik neig nu ook meer naar Jan (aangezien Stine er al uit is).

Met die muziek in de auto vond ik een opvallend liedje waar snel doorheen werd gegaan door Ruben 'op een onbewoond eiland'. M'n gedachten waren toen dat de mol als het ware ook in z'n eentje is in het spel... Desondanks toch maar op Jan gaan zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:09
Als ik iets geleerd heb van alle aanwijzingen die in en om het programma zitten, is dat je altijd wel een paar aanwijzingen kunt vinden voor *iedere* kandidaat. Daarom negeer ik ze maar, is vaak net zo effectief als ze allemaal gaan onderzoeken.
Zo'n duidelijke aanwijzing als @CryptoNL vertelt kan ik ook niet serieus nemen. Stel je nou eens voor, iedereen die dat heeft gelezen weet (en heeft goed) dat Ruben de mol niet kan zijn, maar hij is wel een van de finalisten. Dat betekent dus dat je sowieso al 50% kans hebt met een blinde gok.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
l3art schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Als je het zo leest moet inderdaad de mol in de metro geweest zijn. Ik neig nu ook meer naar Jan (aangezien Stine er al uit is).

Met die muziek in de auto vond ik een opvallend liedje waar snel doorheen werd gegaan door Ruben 'op een onbewoond eiland'. M'n gedachten waren toen dat de mol als het ware ook in z'n eentje is in het spel... Desondanks toch maar op Jan gaan zitten.
Ik naar Olcay omdat ze zo makkelijk die zwarte vrijstelling weggaf. Vaak is dat een Mol-dingetje.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Ger schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:24:
Als ik iets geleerd heb van alle aanwijzingen die in en om het programma zitten, is dat je altijd wel een paar aanwijzingen kunt vinden voor *iedere* kandidaat. Daarom negeer ik ze maar, is vaak net zo effectief als ze allemaal gaan onderzoeken.
Zo'n duidelijke aanwijzing als @CryptoNL vertelt kan ik ook niet serieus nemen. Stel je nou eens voor, iedereen die dat heeft gelezen weet (en heeft goed) dat Ruben de mol niet kan zijn, maar hij is wel een van de finalisten. Dat betekent dus dat je sowieso al 50% kans hebt met een blinde gok.
Heel veel mensen lezen het dagboek van De Mol niet. Alleen de molloten zeg maar. Dagboek van De Mol kun je ieder jaar weer veel uit halen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Ja, maar dan is het weer onder het mom "Niets is wat het lijkt" en was het bedoeld om je op het verkeerde been te zetten. Ik geloof er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Ger schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:29:
Ja, maar dan is het weer onder het mom "Niets is wat het lijkt" en was het bedoeld om je op het verkeerde been te zetten. Ik geloof er niet in.
Dagboek van De Mol klopt altijd, want dat schrijft De Mol zelf.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
En de mol is altijd eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
In de dagboeken wel ja. Ik volg WIDM al sinds seizoen 1 en het dagboek klopt altijd. Wel kun je bepaalde dingen op meerdere manieren zien natuurlijk, dat wel, maar in de metro mollen is in de metro mollen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:32:
[...]

In de dagboeken wel ja. Ik volg WIDM al sinds seizoen 1 en het dagboek klopt altijd. Wel kun je bepaalde dingen op meerdere manieren zien natuurlijk, dat wel, maar in de metro mollen is in de metro mollen.
Daar ben ik het niet mee eens, zie mijn eerdere post
Lanfear89 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Met zulke aannames zou ik heel voorzichtig zijn.

Als ik me het goed herinner was er bij seizoen 3 ook zo'n geintje. De mol (George) schreef in z'n dagboek dat het "vliegen op/met het vliegtuig geweldig was". Hierdoor leek het dat het George nooit kon zijn want hij was op de grond gebleven. Achteraf was dat dus een stukje pure misleiding (waar ik keihard in was gestonken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Lanfear89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens, zie mijn eerdere post

[...]
Is het daarna nog ooit voorgekomen? Nee. Sinds de BN'ers heb ik nog nooit iets kunnen ontdekken wat niet waar is in de dagboeken.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Lanfear89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Met zulke aannames zou ik heel voorzichtig zijn.

Als ik me het goed herinner was er bij seizoen 3 ook zo'n geintje. De mol (George) schreef in z'n dagboek dat het "vliegen op/met het vliegtuig geweldig was". Hierdoor leek het dat het George nooit kon zijn want hij was op de grond gebleven. Achteraf was dat dus een stukje pure misleiding (waar ik keihard in was gestonken)

[...]
Het grappige is dat George in die context ook kan doelen op de "opdracht met het vliegen", maar expres een onduidelijke (multi-interpretabele) beschrijving aanhoudt, of zelfs 'dat dit geweldig moet zijn geweest'. Als je het echt letterlijk neemt, dan heb je gelijk, maar ik neem aan dat de regie echt die dagboeken wel bekijkt voordat deze worden vrijgegeven, ook toen al.

Aanvulling:
Voor de volledigheid, hij zegt niet dat hij het geweldig vond, maar dat het geweldig was. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jbdeiman op 26-02-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Nadat ik toch Stine als mol zag, was ik toch opgelucht dat ze eruit ging. Ze bleek toch echt een slechte kandidaat te zijn. Zou echt niet weten welke van de 3 het nu 100% is.

Neig iets meer naar Ruben maar ben twijfel sterk tussen de 3. Wat dat betreft proficiat aan de makers! Er waren een hoop op het verkeerde been gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door DoeEensGek op 26-02-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 08-09 23:47
Even een flashback naar aflevering 1, uitgerekend Ruben en Olcay begonnen samen in Kazachstan.
Voor 1000 euro gebeld maar wel de 2000 euro binnengehaald. Jan, toen nog samen met Jean-Marc hadden voor 1000 euro gebeld én geen 2000 euro binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Audiowaste schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:10:
Even een flashback naar aflevering 1, uitgerekend Ruben en Olcay begonnen samen in Kazachstan.
Voor 1000 euro gebeld maar wel de 2000 euro binnengehaald. Jan, toen nog samen met Jean-Marc hadden voor 1000 euro gebeld én geen 2000 euro binnengehaald.
Zoveel heeft Jan *voor zover wij als kijkers te zien krijgen" aan geld ook nog niet binnen gebracht. Hij lijkt heel fanatiek te zijn, maar daardoor doet hij ook wel eens minder handige dingen, zoals uit de boot springen en iedereen even lekker bezig houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
jbdeiman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:24:
[...]

Zoveel heeft Jan *voor zover wij als kijkers te zien krijgen" aan geld ook nog niet binnen gebracht. Hij lijkt heel fanatiek te zijn, maar daardoor doet hij ook wel eens minder handige dingen, zoals uit de boot springen en iedereen even lekker bezig houden. :)
Ruben heeft het meeste van de finalisten binnen gebracht geloof ik. Vrij bizar inderdaad.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Vandaar zit ik ook al een aflevering of 4/5 op Jan en ik ben er steeds zekerder van dat hij het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Audiowaste schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:28:
Vandaar zit ik ook al een aflevering of 4/5 op Jan en ik ben er steeds zekerder van dat hij het is.
Maar verklaar dan waarom je een zwarte vrijstelling als kandidaat weg zou geven? Dat is in het verleden wel vaker gebeurd, maar dat was altijd De Mol die dat deed.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Als kandidaat wil je een zwarte vrijstelling behouden, want je maakt alle jokers en groene vrijstellingen ongedaan, waardoor je zelf meer kans hebt de volgende ronde te halen. Als Mol maakt het niks uit. Dit deed Olcay dus.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
CryptoNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:29:
[...]

Maar verklaar dan waarom je een zwarte vrijstelling als kandidaat weg zou geven? Dat is in het verleden wel vaker gebeurd, maar dat was altijd De Mol die dat deed.
Er zijn heel veel dingen gebeurd waar ik geen verklaring voor heb, maar heb wel verklaringen voor hints naar Jan.
Maar goed, dat is de tunnelvisie die ik heb. Ook de titel van de laatste aflevering link ik volledig aan Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Audiowaste schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Er zijn heel veel dingen gebeurd waar ik geen verklaring voor heb, maar heb wel verklaringen voor hints naar Jan.
Maar goed, dat is de tunnelvisie die ik heb. Ook de titel van de laatste aflevering link ik volledig aan Jan.
Ik juist aan Olcay. Ze is gelijkgestemd met Jan (beide stemmen op Ruben). Ook vond ik het ''raar'' dat Olcay zei; Mollen? Nee lijkt mij niet verstandig. Als kandidaat wil je JUIST mollen om de verdachtmaking op je te krijgen en zij wilde dat niet doen als een soort mindfuck (omdat ze al de hele tijd molt?).

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jan die aan Olcay vroeg om te mollen, vraagt de mol nou om hulp om te mollen? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
Bensimpel schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:34:
Jan die aan Olcay vroeg om te mollen, vraagt de mol nou om hulp om te mollen? :+
En daarmee zijn ze dus "Gelijkgestemd" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Bensimpel schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:34:
Haar antwoord is heel vreemd.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Nou, dat vind ik dus een hele sterke aanwijzing richting Jan.

Kijk, het idee is goed om 2 andere kandidaten de aandacht op iemand specifiek te laten richten (Olcay dus). Maar als Jan kandidaat is, waarom vraagt hij dat dan aan Olcay? Hij kan dat net zo goed zelf doen. Tenzij hij mol is, want dan wil hij de aandacht juist niet op zichzelf vestigen. Wat dat betreft (en nog wat andere dingetjes) denk ik sterk aan Jan.

Olcay is dan weer eigenlijk vanaf dag 1 verdacht. Tijdens een opdracht moeten plassen, roepen om Tblisi wat nog weggestreept moet worden terwijl dat er niet in zit, op haar gemakje een taxi zoeken, etc. etc.

En Ruben is ook verdacht omdat hij heel vaak gewoon niets doet. Gisteren gaf hij bijvoorbeeld wel heel gemakkelijk op in de raft en had hij als muzikant verdacht veel moeite met het herkennen van de melodie. Ook in de auto speelde hij niets klaar. Eigenlijk heeft hij de hele aflevering geen pepernoot bijgedragen.

Vanaf aflevering 2 staan Ruben en Olcay in mijn verdachtenlijst in de app, en nu zijn we in de finale en komt Jan er nog bij. Oftewel: ik heb geen idee meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
CryptoNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:29:
[...]

Ik kan mij vergissen, maar heel veel Jokers en vrijstellingen zaten er op dat moment niet in het spel. Daarbij kan je als kandidaat juist de aandacht op jezelf vestigen door de zwarte vrijstelling weg te geven, zeker omdat de andere kandidaat in dit geval wist dat Olcay de zwarte vrijstelling had.
Als ze toch vrij zeker is dat de ander de zwarte vrijstelling gaat spelen vestig je als kandidaat de aandacht op jezelf, omdat normaal 'alleen de mol' zoiets zou weggeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Plus dat het Olcay als kandidaat ook informatie geeft over Stine. Immers: zij weet -als enige- dat Stine de zwarte vrijstelling heeft. Wanneer wordt het Stine te heet onder de voeten en speelt ze hem? Anderen denken juist dat Olcay hem had dus lekker misleidend allemaal.

Zelf doe ik iets soortgelijks wel eens bij het bordspel Shadows over Camelot (voor de kenners): een Merlijn of Heroism kaart (super machtige kaarten) weggeven aan een ander waarbij diegene weet wanneer ik verwacht dat ze gespeeld worden. Indien ze niet gespeeld worden is dat dus gelijk een verdenking. Zijn ze loyal (vergelijkbaar met reguliere kandidaat in WIDM) is dat een probleem, zijn ze traitor (vergelijkbaar met de mol) is dat óók een probleem want dan komt het verraad uit. Het geeft je dus gewoon macht over een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Jan of Olcay is de mol. Ik verdenk Jan omdat hij weinig geld inbrengt en olcay omdat olcay :+.

[ Voor 101% gewijzigd door Sport_Life op 26-02-2018 21:15 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
In de eerste aflevering zegt Olcay bij de eerste of tweede opdracht dat ze niet voor het geld gaat. Sinds dat ze dat zei is ze voor mij de mol. En het mooie is dus dat ze nu in de finale zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Waar ik telkens op terug kom is aflevering 1. Jan is de brenger van de verlossing - degene die de trein start van in welk land iedereen zit. En natuurlijk een dik min bedrag.
Maar die bom gaat richting Olcay en die doet er niets mee - het is Ruben die erdoor verrast wordt, en ook Ruben die de kar trekt om het geld te halen.

Sindsdien zit ik op beiden. Is het Jan die als Mol instructies had, zodat de aflevering niet met een sisser zou aflopen? Of is het Olcay die het al wist, en daardoor niet reageert op de onthulling?

Van jan met z'n graaf tactiek om de kleine gravers buiten spel te zetten, tot Olcay die zelf beslist penningmeester te worden (en zelf de doorslag geeft af te staan wanneer het belangrijk is - als Mol wil je niet langs de lijn staan). Tot Jan die uit de boot springt en de halve race verkloot. Of Olcay die netjes naar de zwarte joker gaat en aan Stine geeft. Of Jan die de aanleiding is voor Olcay om die te vinden...
Springt eigenlijk lekker heen en weer tussen die 2, hele seizoen lang.

Nu wordt het dan toch echt kiezen.. welke is de superieure Mol, en welke de geniale kandidaat. Ik weet het in elk geval niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Jan Versteegh is 13 oktober 2017 vader geworden, Wie is de Mol is in mei/juni 2017 opgenomen. Zouden de programmamakers dit risico nemen om hem als Mol te nemen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 11-09 23:23

JdM

Humbled

Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:28:
Jan Versteegh is 13 oktober 2018 vader geworden, Wie is de Mol is in mei/juni 2018 opgenomen. Zouden de programmamakers dit risico nemen om hem als Mol te nemen?
? 4 maanden later wordt er geworpen.... waar zit het risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
JdM schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:30:
[...]

? 4 maanden later wordt er geworpen.... waar zit het risico?
Maar mocht er wat gebeuren, dan zou Jan terug moeten/willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 11-09 23:23

JdM

Humbled

Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Maar mocht er wat gebeuren, dan zou Jan terug moeten/willen.
Vooruit, zwangerschappen op zich kunnen ook weleens problematisch zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:28:
Jan Versteegh is 13 oktober 2018 vader geworden, Wie is de Mol is in mei/juni 2018 opgenomen. Zouden de programmamakers dit risico nemen om hem als Mol te nemen?
13 oktober 2017 denk ik of anders weet jij sowieso al wie De Mol is :+

Geen idee of tijdreizen is toegestaan in dit topic haha.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
franssie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:54:
[...]

13 oktober 2017 denk ik of anders weet jij sowieso al wie De Mol is :+

Geen idee of tijdreizen is toegestaan in dit topic haha.
Correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:58
Ik hoop dat Jan de mol is. Zijn tomeloze enthousiasme als dekmantel zou geweldig zijn.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste