De Mol - 2018 België Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Het nieuwe seizoen is weer begonnen!

Graag SPOILER tags gebruiken voor spoilers, veel mensen hier zullen niet live kijken!
Eindig een zin met [/spoiler] en begin met [spoiler]

De kandidaten:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gPdEeX9.jpg

[center]Buiten België te zien op:
https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol-2018
(account nodig)

*knip* illegale downloads niet toegestaan

[ Voor 59% gewijzigd door Mx. Alba op 07-05-2018 09:46 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:32
Ben benieuwd hoe de belgische de mol is. vanavond ga ik hem terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
azz_kikr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:36:
Straks gaat de 720p erop. Als ik thuis kom het werk. ‘D
Held! Dank!

Wat zijn de regels hier? Wel spoilers? Want ik heb de link naar de download hier steeds nodig van onze grote vriend, maar ben bang dat ik dan meteen spoilers over de aflevering tegenkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
Brammos85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:38:
[...]

Held! Dank!

Wat zijn de regels hier? Wel spoilers? Want ik heb de link naar de download hier steeds nodig van onze grote vriend, maar ben bang dat ik dan meteen spoilers over de aflevering tegenkom.
Ik zou graag zien dat mensen spoiler tags gebruiken (dat je het niet meteen kan zien). Vooral voor de Mol België wel handig, aangezien niet iedereen hier het live kijkt, ik heb de eerste aflevering nog niet eens gezien.

Maar wel een goed punt, ik zal het aan de startpost toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:14
Vanavond gaan wij ook de eerste aflevering pas kijken. Verwacht dat dit iedere week zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zonder iets gezien te hebben (en ik ga de serie waarschijnlijk ook niet kijken, alleen even aan het eind in dit topic kijken of mijn wilde gok goed was) zeg ik dat Bahador de mol is! :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
miicker schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:17:
Zonder iets gezien te hebben (en ik ga de serie waarschijnlijk ook niet kijken, alleen even aan het eind in dit topic kijken of mijn wilde gok goed was) zeg ik dat Bahador de mol is! :+
Welja joh, beginnen met racial profiling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
Iemand al ergens een HD download gevonden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

aangezien de eps toch al online staan en gewoon te bekijken. Hier komen de HD 720p versie:Met reclame. Geen tijd en zin om die er vantussen te knippen :D

*knip* link naar illegale stream

Snelheid is nogal botsend. Om 9u zou het erop staan, maar voor de zekerheid. Wacht maar tot 21.10 ofso

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 29-03-2018 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:18
Avioto schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:17:
[center]Het nieuwe seizoen is weer begonnen!

Graag SPOILER tags gebruiken voor spoilers, veel mensen hier zullen niet live kijken!
En wanneer is het geen spoiler meer dan, want zo heb je vanzelf een topic in spoilers?

Ik haat topics met spoilerregels, waarom niet gewoon is de aflevering geweest dan is het geen spoiler meer. Wegblijven uit een topic is een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
Eerst aflevering is goed bevallen. Leuk dat ze hier een duidelijke uitleg geven over hoe de opdracht uitgevoerd had moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
azz_kikr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:41:
aangezien de eps toch al online staan en gewoon te bekijken. Hier komen de HD 720p versie:Met reclame. Geen tijd en zin om die er vantussen te knippen :D

[...]

Snelheid is nogal botsend. Om 9u zou het erop staan, maar voor de zekerheid. Wacht maar tot 21.10 ofso
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
thieske1 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:11:
Eerst aflevering is goed bevallen. Leuk dat ze hier een duidelijke uitleg geven over hoe de opdracht uitgevoerd had moeten worden
Dat doen ze altijd goed in België. Altijd laten zien bij mislukking dat iets wel haalbaar was als ze maar..

Heerlijke eerste aflevering weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Morgen gaan wij de eerste aflevering denk ik kijken! Is de kwaliteit van vier.be een beetje ok? Hoe snel hebben ze die afleveringen live? Of toch maar de link van azz_kikr kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
KleinDraakje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:53:
Morgen gaan wij de eerste aflevering denk ik kijken! Is de kwaliteit van vier.be een beetje ok? Hoe snel hebben ze die afleveringen live? Of toch maar de link van azz_kikr kijken? :)
Vier is 360p. Zou ik niet aanraden als je op je tv kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 20:38

Felyrion

goodgoan!

azz_kikr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:41:

[...]

Dank u zeer :) Straks eens een poging wagen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
Brammos85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:56:
[...]

Vanaf computer met steam link op tv, maar ik heb ook geen mega grote tv :o maar thanks, morgen via de link van @azz_kikr kijken, btw alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Eerste keer dat we de Belgische mol gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat Lloyd de mol is.
spoiler:
zat in de goedkoopste kist, en pakte het zwarte boekje :p

Blijf het echt fantastisch psychologisch vinden. Heel anders dan Nederland.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 26-03-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Katerin schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:57:
[...]

En wanneer is het geen spoiler meer dan, want zo heb je vanzelf een topic in spoilers?

Ik haat topics met spoilerregels, waarom niet gewoon is de aflevering geweest dan is het geen spoiler meer. Wegblijven uit een topic is een stuk makkelijker.
Dat word hierboven uitgelegd, mensen komen niet alleen naar het topic om over de mol te discussieren. Plus het feit dat hier bijna niemand live kijkt, lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk om spoilers tags te gebruiken. En zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:07
KleinDraakje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:53:
Zojuist via browser van mijn xbox teruggekeken en geen slechte beeldkwaliteit ervaren! Het voor mij een prima oplossing zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

KleinDraakje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:05:
[...]

Vanaf computer met steam link op tv, maar ik heb ook geen mega grote tv :o maar thanks, morgen via de link van @azz_kikr kijken, btw alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Eerste keer dat we de Belgische mol gaan kijken :)
Vorige seizoen heb ik ook nog als he graag wil, stuur maar pm dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
azz_kikr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:15:
[...]

Vorige seizoen heb ik ook nog als he graag wil, stuur maar pm dan.
Topper! Net gedaan :)

zou wel seizoen 4 en 5 willen zien voordat we in 6 duiken. Plus dan kan je achter elkaar doorkijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
Oudere seizoenen zijn zeker de moeite. 4 en 5 waren beide van topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zou qua spoiler aan willen houden vanaf de volgende aflevering. Ofwel, is de volgende geweest, dan over de vorige zonder spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:18
Avioto schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:15:
[...]

Dat word hierboven uitgelegd, mensen komen niet alleen naar het topic om over de mol te discussieren. Plus het feit dat hier bijna niemand live kijkt, lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk om spoilers tags te gebruiken. En zo moeilijk is dat niet.
Dat was niet mijn enige opmerking!! ik vroeg ook hoelang dit moet want als je alles over ALLE afleveringen altijd in spoiler tekst moet plaatsen is je hele topic een spoiler!!
Arunia schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:31:
Ik zou qua spoiler aan willen houden vanaf de volgende aflevering. Ofwel, is de volgende geweest, dan over de vorige zonder spoiler.
Dit bedoel ik dus, dat is al een boel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wellicht daar even een afspraak over maken. Mensen kunnen met mijn gedachten iig een week lang zonder spoilers de aflevering na zien en daarna kunnen we het er zonder tags normaal over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:09
Brammos85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:56:
[...]
Prima te kijken hoor alhoewel ik de 720p versie zou pakken als die beschikbaar is ;)
Arunia schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:06:
Blijf het echt fantastisch psychologisch vinden. Heel anders dan Nederland.
Yup, dat vind ik altijd het mooie aan de Belse versie :)
Avioto schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:15:
[...]
In het Nederlandse De Mol topic werken we toch ook niet het hele topic met spoilers, ondanks het aantal mensen dat uitgesteld kijken (+/- 25%) :?

Ik zou zeggen geef mensen een dag of zo (oftewel vanaf dinsdag zonder spoilers). Als je het echt graag volgt kijk je het of dezelfde avond of de volgende en als je het later wilt kijken blijf je maar even weg uit dit topic. Zo moeilijk is dat niet.

Je krijgt anders alleen maar een topic met posts die of niets toevoegen of een spoiler zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
Ik wil maandag in dit topic voor de downloadlink. Als ik dan spoilers zie is het toch vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Arunia schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:31:
Op voorhand: Prima wat mij betreft!
Wellicht is het ook een idee om af te spreken dat het vanaf donderdag of vrijdag spoilerloos mag., dan kan je de uitzending van afgelopen week rustig bespreken (zonder enorme blokken zwart) voordat de volgende aflevering begint.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Katerin schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Dat was niet mijn enige opmerking!! ik vroeg ook hoelang dit moet want als je alles over ALLE afleveringen altijd in spoiler tekst moet plaatsen is je hele topic een spoiler!!

[...]

Dit bedoel ik dus, dat is al een boel logischer.
Dan heb ik het helemaal verkeerd gelezen, sorry!
Ik ben het ook eens met Arunia :)

spoiler:
Beste uitspraak van de eerste aflevering: "Ik heb een telefoon in mijn doos!" :+

Ik vond het shot dat Joke uit de kist werd getrokken wel apart, het leek net of er een foto of iets dergelijks onder haar rug lag. Zou natuurlijk een foto van 1 van die bekende mensen kunnen zijn, maar het werd wel nadrukkelijk in beeld gebracht.

Ben ook erg benieuwd waarom Joke zo weg liep op het eind en of Kelly nog terug komt in de toekomst. Zoiets hebben ze vorig seizoen ook gedaan als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Ook opmerkelijk mbt de eerste opdracht:

spoiler:
Een van de vrouwen in de kist riep dat ze in de lamp heeft gekeken (waar de sleutel van een slot inzat, maar daar niets had gevonden. Dat ging mij iets te makkelijk af..

Volgende overpeizining
Zou je als mol in de laatste kisten gaan liggen om daarvandaan te sabotteren, of zou je de zoektocht naar de afgelegen graven willen vertragen (want je weet waar ze zijn)..

ik denk dat ik maar een boekje ga bijhouden

[ Voor 4% gewijzigd door RHE218 op 27-03-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
RHE218 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:22:
Ook opmerkelijk mbt de eerste opdracht:

spoiler:
Volgende overpeizining
Zou je als mol in de laatste kisten gaan liggen om daarvandaan te sabotteren, of zou je de zoektocht naar de afgelegen graven willen vertragen (want je weet waar ze zijn)..

ik denk dat ik maar een boekje ga bijhouden
spoiler:
Ik zou zeggen dat je of in de kist met de nummers gaat liggen en dan de nummers 'niet ziet' wat niet gebeurt is, of in 1 van de eerdere kisten en proberen de boel te vertragen. Vanuit die laatste kisten kun je nl. naar mijn verder niet echt veel doen. Of in die 750 euro kisten en er dan niet uit kunnen komen.....

Iig weer een leuk begin :)

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 27-03-2018 20:53 ]

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Overigens is een week misschien wel erg lang. Maandag zou kunnen. Ikzelf rip ze op maandag overdag en dan kunnen we in de avond gaan kijken. Dus dinsdag zou voor ons dan prima zijn en mocht het langer duren, dan kom ik gewoon even niet hier. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 18:30
Is het geen optie om de download links in de topicstart of warning te plaatsen? Zo hoef je niet het topic door te lezen om de link te zoeken, en kan er gewoon zonder spoilers gepraat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
thesystem schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:15:
Is het geen optie om de download links in de topicstart of warning te plaatsen? Zo hoef je niet het topic door te lezen om de link te zoeken, en kan er gewoon zonder spoilers gepraat worden.
Ik wil ze best aan de topicstart toevoegen, maar ik weet niet of mods daar vrolijk van worden? In het topic vorig jaar werden de links verwijderd :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Avioto We gaan het wel zien. Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 14:44
Steve is de mol, of moet het eigenlijk in een spoiler-tag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

thesystem schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:15:
Tis link naar map.

En Beetje moeite doen kom je ook al ver, ik kan ook geen moeite doen en dan kan je gewoon 360p kijken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 18:30
azz_kikr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Tis link naar map.

En Beetje moeite doen kom je ook al ver, ik kan ook geen moeite doen en dan kan je gewoon 360p kijken....
Ah, in dat geval heb ik de link gebookmarkt. De moeite die je doet wordt in ieder geval door mij zeer gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, en vind het nu echt al een stuk gaver dan de Nederlandse variant!

Qua mol heb ik echt geen idee. Wat ik wel apart vond: tijdens het abseilen was iedereen aan het klappen/juichen voor de laatste twee, toen stond Channy als enige met de rug naar die twee toe, hint?

Het gaat om dit:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dviES7/2018_03_28_16_37_17.png

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

miicker schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:53:
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, en vind het nu echt al een stuk gaver dan de Nederlandse variant!

Qua mol heb ik echt geen idee. Wat ik wel apart vond: tijdens het abseilen was iedereen aan het klappen/juichen voor de laatste twee, toen stond Channy als enige met de rug naar die twee toe, hint?

Het gaat om dit:
[afbeelding]
Zeker vorige 2 seizoenen kijken ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:15

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op basis hoe ik de vorige jaren de Nederlandse mol goed had, zeg ik Joke of Jeffrey. De Belgische mol is mij altijd ontsnapt, misschien dit jaar..
Met de opdrachten vind ik het bij deze de Mol moeilijker te zeggen waar de mol de beste plek heeft. Daarom kijk ik meer naar de reacties, maar ook die zijn goed gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Vorig seizoen heeft onze vriend azz_kikr.
Het seizoen daarvoor staat in 1080p op youtube van woestijnvis zelf, heb daar een handige playlist van gemaakt, als je die lijst wilt moet je maar even DMen.
De mol is serieus zooooo veel beter dan widm, productiewaarde, muziek en de opdrachten zijn veel beter. En al is Art een prima presentator, maar Giles met zn: 'beste vrienden' is echt een plezier om naar te kijken.

Ik hoop dat Joke t is.

spoiler:
en wat is er met een marine officier die zo slecht abseilt? Dat is wel opvallend imo, of is dat gewoon hoe het Belgische leger is :p

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@RadioKies
spoiler:
Komt zij wel in het veld? of op het water. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-04 09:15
azz_kikr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Tis link naar map.

Hier ook aan het downloaden, thanks voor de moeite!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Nieuwe aflevering zit er weer op ;)

Btw in het midden loopt het beeld even vast voor minuutje ofso. Ligt niet aan mij, is zo in de uitzending :D Geluid en subs lopen gewoon door. GOOOOOO digitale Tv :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik volg pas sinds enkele jaren WIDM. En sinds dit jaar heb ik de Belgische variant gezien. Tot nu toe wint dit op elke vlakken van de Nederlandse.
Hele gave opdrachten, "normale" mensen, de presentator en hoe het gefilmd wordt. d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-01 16:56
Deze de Mol is echt veel emotioneler, spannender en beter uitgedacht dan de Nederlandse WIDM.
Wat volgens mij komt door de gewone mensen die erin spelen.
Ik hoop wel dat het zo spannend blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

azz_kikr schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:08:

Btw in het midden loopt het beeld even vast voor minuutje ofso. Ligt niet aan mij, is zo in de uitzending :D Geluid en subs lopen gewoon door. GOOOOOO digitale Tv :D
*O* :)B

Gisteren gedownload met 600kbs/1mbs, snap niet dat t zo traag ging dit keer, dus kijk vanaaf wel de aflevering. Heb ik wat op te verheugen voor vanaaf. Ben benieuwd, nog niemand in t topic hier die wat over afl2 meld..

[ Voor 25% gewijzigd door RadioKies op 03-04-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
RadioKies schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:48:
[...]

*O* :)B

Gisteren gedownload met 600kbs/1mbs, snap niet dat t zo traag ging dit keer, dus kijk vanaaf wel de aflevering. Heb ik wat op te verheugen voor vanaaf. Ben benieuwd, nog niemand in t topic hier die wat over afl2 meld..
Mag ik je wel waarschuwen dat het einde ontbreekt van de aflevering? Toch vrij cruciale dingen die er niet opstaan.

spoiler:
Wat een fantastische eerste opdracht met het lopen en de voertuigen. Zaten aan alle kanten zoveel verschillende opties in, heerlijk! Prachtig in beeld gebracht ook, zodat je toch snel doorhad wat de bedoeling was en niet verward raakte als kijker. Qua mol heb ik nog geen idee. Voorlopig houd ik het op onze Pascale, die overal erg beroerd in lijkt te zijn ondanks haar Marine-training.

[ Voor 30% gewijzigd door Brammos85 op 03-04-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn Mol is vooralsnog nog steeds Lloyd. Maar dat heb ik ergens hier eerder in het topic al aangegeven waarom. En dat punt blijft gewoon voor mij nog staan.

Deze Mol aflevering was weer fantastisch. Vind het ook fijn dat de manier van doen toch totaal anders is als in Nederland. Heel andere chemie ook tussen de mensen. Vind zelf het spel kijken bij de Belgen leuker en de omgeving en manier van filmen van die omgeving weer leuker in de Nederlandse versie.

[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 03-04-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:39

Barres B.

six seasons and a movie!!!

azz_kikr schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:08:

Is er nog een mogelijkheid dat je het einde van de aflevering er ook nog opzet? :+

spoiler:
Verder snap ik dus echt de hele gedachtegang niet van de eerste opdracht. Er waren zoveel betere keuzes te maken dan gelijk afschieten, dat was of ontzettend dom of een molactie.. kan zijn dat ik met dat laatst ernaast zit, ik weet nog niet wie er uit is.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Hahaha, sorry. Ik,merk het nu ook. Laatste 4 minuten ontbreken. Schijf was vol. Complete versie is nu aan het encoden. Ik ga het proberen up te loaden voor ik naar werk vertrek.

Sorry mensen

//EDIT: Volledige versie is beschikbaar. Effe opnieuw downloaden

[ Voor 14% gewijzigd door SadisticPanda op 04-04-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Barres B. schreef op woensdag 4 april 2018 @ 03:01:
[...]
spoiler:
Verder snap ik dus echt de hele gedachtegang niet van de eerste opdracht. Er waren zoveel betere keuzes te maken dan gelijk afschieten, dat was of ontzettend dom of een molactie.. kan zijn dat ik met dat laatst ernaast zit, ik weet nog niet wie er uit is.
spoiler:
Die snapte ik ook niet en zie het dan ook als een molactie. Want waarom zou je niet simpelweg met de auto rondrijden en overal of de jokers maken en verdelen onder de inzittenden of alles omzetten in geld en haar daarna aan het eind afschieten. In beide gevallen levert het veel meer op (ofwel voor de mensen in de auto alswel voor de groep)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
spoiler:
Was inderdaad een rare actie. Ik zou zelf haar meegenomen hebben, deel geld, deel jokers en dan haar tada uit de auto laten springen en de jokers verdelen oid. Vanaf het moment dat de helikopter weg was en dat was al toen de auto nog op de laan reedt, hadden ze van alles kunnen plannen alleen door volgens mij Katrien heet ze, die er uit flapten dat ze Joke onder schot hadden, konden ze eigenlijk niet echt veel meer. Iig niet de jokers verdelen. Wel hadden ze op dat moment nog voor het geld kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
spoiler:
Ik denk dat wij heel goed zagen hoe de meeste mensen zijn. Elkaar niets gunnen. Liever niemand iets dan iemand anders ietsje meer dan ik...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
spoiler:
ofwel was er paniek dat er jokers pasvragen verdiend konden worden en werd er daarom snel geschoten, ofwel heeft de mol hier bewust op aangestuurd, zodat er in ieder geval geen geld verdiend zou worden. Hoe dan ook veel verdachten. Kijk je naar Jeffrey, die LLoyd aanmoedigt om te schieten? LLoyd zelf die schiet? Of die evenementplanner muts (naam ontschoten) welke over de WT aangeeft dat ze Joke gevonden hebben? Alledrie wat mij betreft valide molacties, al kan je Jeffrey wellicht afstrepen omdat hij de volgende opdracht ondanks voldoende sabotagekansen de volle pot van €3000,- binnenhaalde. Ook evenementmuts deed daar aan mee toch? Dan zou je automatisch bij Lloyd terechtkomen. IMHO was bij die opdracht de pick-up sowieso de meest interessante plek om te zitten. Je was het meest wendbaar en het snelst (heli niet meegerekend, maar die kon niet zoveel). Enorm veel kansen om geld te verdienen, pasvragen te verdienen, of om te mollen. Had ik al gezegd dat dit een heerlijke opdracht was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
spoiler:
Ik zou zeggen vooral Lloyd, Jeffrey haalde nl. nog veel geld binnen en dat door de telefoon melden zegt nog niets. Je kunt altijd nog aangeven dat ze ontsnapt is (geweer deed moeilijk oid.) of voor het geld gaan. En inderdaad was de beste plek de auto. De helikopter is leuk om iemand te vinden, maar daarna kun je niet veel meer. Niet echt een goede plek voor een mol lijkt me.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:39

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Thanx @azz_kikr

spoiler:
Inderdaad, waarom hadden ze geen keus meer nadat Katrien het over de porto verteld hadden? Ik zou dan alsnog proberen jokers/pasvragen te krijgen. Kan mij dat schelen dat de andere kandidaten het weten, het is ieder voor zich. 1 of 2 jokers hebben en iedereen weet het, is altijd beter dan niks. De hele opmerking "ze heeft het gezegd, nu is het helemaal om zeep" slaat nergens op.

Je had zelfs brutaal met de auto over de finish heen kunnen rijden met Joke erin. En voor geld lijkt mij duidelijk dat er nog langer gewacht had moeten worden. Lloyd en Jeffrey zijn verdacht bij mij, Katrien was volgens mij wat radeloos en niet wetende wat ze nu precies moest doen.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
Barres B. schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:49:
Thanx @azz_kikr

spoiler:
Inderdaad, waarom hadden ze geen keus meer nadat Katrien het over de porto verteld hadden?
spoiler:
Omdat de mensen in de heli dan op de hoogte zijn dat ze Joke te pakken hebben. Komt Joke met de auto aan met de rest dan kon ze niet helemaal naar die pot rijden waar de pasvragen in moesten. Dat leek nl niet te passen door dat hek. Willen ze de boel belazeren, dan is er altijd nog team heli met een gun die Joke op kunnen wachten en neer kunnen schieten. Enige manier waarop dit denk ik echt zou werken is als ze claimden haar kwijt te waren en haar vervolgens met de auto zo ver mogelijk brachten. Dan wat verwarring zaaien en die pasvragen dumpen. Jammer toch dat deze opdracht zo snel door de kandidaten gestopt is, er zaten zo ontzettende veel toffe mogelijkheden in. Kan me voorstellen dat dat bij de productie ook leeft, tenzij de mol hier voor heeft gezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Whoooo. Nieuwe!

spoiler:
Wat een smerige laatste proef

Luv de psychologische warfare opdrachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 21:40
Afgelopen vrijdag thuisgekomen van vakantie.
Daar niet kunnen kijken, dus in het weekend afl. 1 en 2 gekeken en gisteravond nr 3.

Cafe de Mol kijk ik ook trouwens.
Loopt qua format (regie, presentatie, gemaakt vs 'echtheid') nog niet zo lekker als MolTalk in NL.
Maar toch leuk om ook nog even mee te nemen.
azz_kikr schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:18:
Whoooo. Nieuwe!

spoiler:
Wat een smerige laatste proef

Luv de psychologische warfare opdrachten :D
Deze was inderdaad ook weer meesterlijk. Mét dubbele twist :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:15

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Leuke opdrachten weer. Maar wat moeilijk om te zeggen wat de beste plek is voor de mol. Ik denk nog steeds dat het Joke is, maar heb er geen fysiek bewijs voor, alleen hoe hoe ze doet. En verborgen hints kan ik ook al niet ontdekken! :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net gekeken. Weer genoten. Blijf nog steeds op Lloyd zitten.
Vind het heel fijn dat er een groot verschil tussen NL en BE zit. Dat maakt het kijken veel leuker.

Denk dat ik meer geniet van de Belgische dan van de Nederlandse eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ermagerd, die 3e opdracht was echt geweldig voor kijker, spelers en vooral onze vriend de Gilles zal dr van genoten hebben. Des duivels wel.

Heb genoten weer.

spoiler:
ik denk dat t die ouwe knar is, 0,0 meedenken met opdrachten, de 1000 euro uitgeven, tijdens de muziek opdracht op alle 3 de punten 0,0 meehelpen en niet eens met een beetje toon iets herhalen van de muziek of songtekst? Ik snap dat je niet alle nummers weet, maar je kan toch die zooi overbrengen....
Enige moment dat er pok geld is behaald met die ouwe is op t moment dat die geblinddoekt was en op een positie stond dat die niet in staat was iets te verknallen..

Hoop dat Baha en Joke tot t einde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vind het ook wel gaaf om de presentator tijdens de tussen stukken lekker mee te zien feesten met de kandidaten. Erg leuk. Nogmaals, het is een totaal andere strekking van het programma tegenover NL. Ook fijn dat de Belgen zichzelf ondertitelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ge-wel-dig!
Wat een uitzending!

spoiler:
Ik vraag me af wat de Mol zou doen met de laatste opdracht.
De 0 koffer (en hopen dat de mens weer egoïstisch gaat handelen, wat best wel mee viel deze keer) of proberen een hoge koffer te bemachtigen (en veel verspelen).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Arunia schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:34:
Vind het ook wel gaaf om de presentator tijdens de tussen stukken lekker mee te zien feesten met de kandidaten. Erg leuk. Nogmaals, het is een totaal andere strekking van het programma tegenover NL. Ook fijn dat de Belgen zichzelf ondertitelen. :P
Ja leuk dat ze staan te praten over een opdracht met hem terwijl ze wat staan te snaaien, hij kon er wel om mee lachen, geeft meteen een mooie sfeer aan.
Die Joke praat heel plat volgensmij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
RadioKies schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:27:
spoiler:
ik denk dat t die ouwe knar is, 0,0 meedenken met opdrachten, de 1000 euro uitgeven, tijdens de muziek opdracht op alle 3 de punten 0,0 meehelpen en niet eens met een beetje toon iets herhalen van de muziek of songtekst? Ik snap dat je niet alle nummers weet, maar je kan toch die zooi overbrengen....
Enige moment dat er pok geld is behaald met die ouwe is op t moment dat die geblinddoekt was en op een positie stond dat die niet in staat was iets te verknallen...
spoiler:
Als hij de mol is, doet ie niet veel om het te verhullen. Ik denk dat hij gewoon een slechte speler is, maar dan is het verbazingwekkend dat hij er nog in zit. Want hij doet inderdaad niet veel nee.

Wel weer een erg originele opdracht op het einde. Ik vind het wel sneu voor Jeffrey, hij deed zo zijn best. Maar echt slim was het ook niet van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
Ik ben aardig fan geworden in die eerste 3 afleveringen. Wat zit dit beter in elkaar dan widm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Bijna halverwege het seizoen en geen enkel idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Afl 4 is toch halverwege?
8 afl mollen en afl 9 is de ontknoping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
spoiler:
Lloyd. Constant op de cruciale plekken om te mollen en weet steeds door hele kleine acties de boel te vernaggelen waar je bijna nooit 100% kan zeggen dat het aan hem ligt. Rende ook heel erg hard om de vrijstelling te proberen te halen.

Fantastische aflevering 4 weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
spoiler:
Ik snap alleen niet waarom ze als groep besluiten dat ze mogen gaan rennen voor de vrijstelling. Je weet toch van te voren al wie dat zeer waarschijnlijk gaat winnen (en wie zeker niet). Ik zou juist roepen om voor het geld te gaan als je zelf weet dat je toch niet gaat winnen :+

Verder blijf ik de opdrachten origineler en leuker vinden dan bij de Nederlandse, maar dat zal ook wel komen doordat ik van psychologische spelletjes houd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
redwing schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 00:05:
spoiler:
Ik snap alleen niet waarom ze als groep besluiten dat ze mogen gaan rennen voor de vrijstelling. Je weet toch van te voren al wie dat zeer waarschijnlijk gaat winnen (en wie zeker niet). Ik zou juist roepen om voor het geld te gaan als je zelf weet dat je toch niet gaat winnen :+

Verder blijf ik de opdrachten origineler en leuker vinden dan bij de Nederlandse, maar dat zal ook wel komen doordat ik van psychologische spelletjes houd.
spoiler:
Tsja, je weet natuurlijk van te voren dat er mensen voor die vrijstelling gaan en zich er niet aan gaan houden als je anders afspreekt. Zo liggen de kansen wel soort van gelijk. Iedereen haalde braaf de kaartjes en gezien de finish was het nog best close of Katrien had gewonnen met de lift. Wel zuur overigens, had ze 10 sec. sneller geweest met de lift dan was ze veilig, nu is ze exit. Same met Jeffrey, die zich opoffert met een nul-koffer en bakken met geld had binnengehaald en ook naar huis moest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
De Mol B wordt wat harder en meer op het psychologische gespeeld.
In Nederland is dat lastiger denk ik omdat het om BN'ers gaat, die hebben ook nog met imago/ gezichtsverlies/ management te maken. En de pot is in Belgie hoger, waardoor de (onbekende) Vlamingen er nog wat scherper op zijn deze te kunnen winnen.

Maakt mooie tv :D
Bijvoorbeeld toen Joke zo kwaad werd toen ze werd afgeschoten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:07
Niet verbazend dat ze in afl 4 niets verdiend hebben... alleen bij de lift-opdracht hadden ze fatsoenlijk kans op geld, het bezorgen van de pakketjes en de Escape-room opdracht waren gedoemd te mislukken: te veel pittige opdrachten waarbij echt alles goed moet gaan om het te laten slagen (fuik).

Ik vond het lucifer-spelletje een beetje flauw. 3x een 1 creëren kan wel, maar klopt niet qua ruimte die de getallen dan innemen.
Volgens mij hadden ze met het wegen van de zakjes snoep ook gewoon mazzel (hoewel het er al niet meer toe deed): de methode klopte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Sebas1979 Inderdaad het lucifer spelletje. Vond het zelf erg ver gezocht en die snap je eigenlijk alleen als je heel lang de tijd hebt en ook als je hem eigenlijk al eens gedaan hebt. De manier waarop is gewoon gedoemd te falen.

Mijn Mol blijft nog steeds Lloyd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Sebas1979 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:56:
Ik vond het lucifer-spelletje een beetje flauw. 3x een 1 creëren kan wel, maar klopt niet qua ruimte die de getallen dan innemen.
Volgens mij hadden ze met het wegen van de zakjes snoep ook gewoon mazzel (hoewel het er al niet meer toe deed): de methode klopte niet.
Lucifers is té ver buiten de kaders denken inderdaad.

Snoepzakjes methode was goed bedacht, klopte wel imho

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29
Avioto schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:17:
[center]Het nieuwe seizoen is weer begonnen!

Sorry maar dit topic is niet leesbaar met al die spoilertags. Je kunt toch gewoon wegblijven?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
S0epkip schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:35:
[...]

Sorry maar dit topic is niet leesbaar met al die spoilertags. Je kunt toch gewoon wegblijven?
Als je de eerste pagina even lees, daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Doe wat je wil, ik ben geen mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29
Avioto schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:39:
[...]

Als je de eerste pagina even lees, daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Doe wat je wil, ik ben geen mod.
Sure, heb ik gezien, ik re-itereer alleen: voor mij is dit niet leesbaar helaas. De Mol is wel leuk :) Veel leuker dan WIDM.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb al aangegeven dat wellicht een week wat ik eerst opperde iets te veel is.
Wij zelf als het lukt kijken eigenlijk altijd op maandagavond. Dan is hij binnen en kunnen we rustig kijken. Dan zou bijvoorbeeld 1 a 2 dagen spoiler een oplossing zijn en als na die tijd iedereen zijn spoilers verwijderd (voor zover dat een probleem zou zijn), dan kun je het wel normaal lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:42
S0epkip schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:42:
[...]

Sure, heb ik gezien, ik re-itereer alleen: voor mij is dit niet leesbaar helaas. De Mol is wel leuk :) Veel leuker dan WIDM.
Mee eens, ik kreeg RSI van het klikken dus ik ben er mee gestopt. Je weet toch als je de laatste aflevering niet niet gezien hebt dat je niet (te ver in) het topic moet lezen. :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Chillz schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:32:
[...]
Lucifers is té ver buiten de kaders denken inderdaad.
Ik zei aan het begin al gelijk dat ze extra cijfers moesten toevoegen om een hoger getal te krijgen. Je kunt ten slotte bij zo'n spel verwachten dat je wat aparts moet doen. Het had dus wel gekund al is het wel een lastige.
Snoepzakjes methode was goed bedacht, klopte wel imho
Ze deden het inderdaad goed. Eerst 3 tegen 3 om te kijken welke een ander gewicht heeft. Daarna de overgebleven 3 zodat je weet of je een zak zoekt die lichter of zwaarder is. Daarna van de afwijkende 3 er 2 met elkaar vergelijken en je weet daarna welke zak degene is die je zoekt.
Arunia schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:19:
Ik heb al aangegeven dat wellicht een week wat ik eerst opperde iets te veel is.
Wij zelf als het lukt kijken eigenlijk altijd op maandagavond. Dan is hij binnen en kunnen we rustig kijken. Dan zou bijvoorbeeld 1 a 2 dagen spoiler een oplossing zijn en als na die tijd iedereen zijn spoilers verwijderd (voor zover dat een probleem zou zijn), dan kun je het wel normaal lezen?
Mijn voorkeur is ook vanaf woensdag zonder spoiler tags, leest veel makkelijker en als je dan de aflevering nog niet gezien hebt vraag ik me af waarom je in dit topic aan het kijken bent :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
redwing schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:48:
[...]

Ze deden het inderdaad goed. Eerst 3 tegen 3 om te kijken welke een ander gewicht heeft. Daarna de overgebleven 3 zodat je weet of je een zak zoekt die lichter of zwaarder is. Daarna van de afwijkende 3 er 2 met elkaar vergelijken en je weet daarna welke zak degene is die je zoekt.
9 zakjes, 1 afwijkend (zwaarder of lichter is niet bekend)

3 tegen 3 wegen: als dat in evenwicht blijft, heb je geluk: dan zit de afwijkende zak bij de overige 3.
Is er bij de eerste 3 tegen 3 echter verschil, dan zit je met 1 van 6 die afwijkend is... hoe dan verder?
(je mag maar 3x wegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sebas1979 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:10:
[...]
9 zakjes, 1 afwijkend (zwaarder of lichter is niet bekend)

3 tegen 3 wegen: als dat in evenwicht blijft, heb je geluk: dan zit de afwijkende zak bij de overige 3.
Is er bij de eerste 3 tegen 3 echter verschil, dan zit je met 1 van 6 die afwijkend is... hoe dan verder?
(je mag maar 3x wegen)
Daarom weeg je ook 2 keer met 2*3 zakken. 1e keer weeg je zak 1-3 tegen zak 4-6 en de 2e keer weeg je zak 1-3 en zak 7-9. Als b.v. de afwijkende in zak3 zit en lichter is weeg je :

1e 1-3 + 4-6 -> 4-6 zakt naar beneden
2e 1-3 + 7-9 -> 7-9 zakt naar beneden

Hierna weet je dat de afwijkende in 1-3 zit en dat het om een lichtere zak gaat die je zoekt.

Hierna weeg je voor de 3e poging met zak 1 en zak 2 en aangezien deze gelijk zijn, moet dus zak 3 de afwijkende zijn :)

Oftewel in 3 keer wegen weet je altijd welke de afwijkende zak is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Waarschijnlijk denk ik weer te moeilijk...

Ik was zelf ook gekomen tot de 3de weging maar wat ik niet snap,
Bij de derde weging had je 2 verschillende zakjes. Hoe weet je dan welke van die twee de afwijkende is?
Volgens mij is dat een gok.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
streamnl schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:26:
Waarschijnlijk denk ik weer te moeilijk...

Ik was zelf ook gekomen tot de 3de weging maar wat ik niet snap,
Bij de derde weging had je 2 verschillende zakjes. Hoe weet je dan welke van die twee de afwijkende is?
Volgens mij is dat een gok.
Na de 1e 2 wegingen weet je of je een lichter of een zwaarder zakje zoekt. Bij de 3e weging kun je dus door 2 zakjes te wegen al weten welke de afwijkende is.
Of zoals in mijn voorbeeld, na 2 wegingen weet je dat je een lichtere zak zoekt. Als je dan 1 + 2 weegt en er gaat er eentje naar boven weet je dat dat degene is die je zoekt. Blijft de zaak in evenwicht zijn 1 en 2 dus gelijk en moet het dus de 3e zak zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Nondeju zeg, die 2e en 3e opdracht :D Fijne aflevering weer gelukkig, de vorige was de minste van alle 3 de seizoenen tot nu toe.

spoiler:
Blij dat Steve er uit is, volgende is Pascalle ;)
De 2e opdracht was wel erg lullig en deed mij bij de 3e opdracht doen verbazen hoeveel van de spelers voor de kinderen gingen. Pieter, Joke, Baha, LLoyd op naar de finale!

Ik snap niet wat ze aan het doen waren in de rollercoaster, 2 personen, 1 persoon kan 1 teken uitbeelden, ofwel per foto 2 letters. Ik ergerde mij enorm aan Steve, want zij waren bezig met de armen letters uit te beelden en dan vervolgens bij de C moest Pieter van m alleen zijn hand gebruiken... Daarom ben ik o.a. blij dat die man er uit is, wat een nodeloos irritante troll-mol.
Ik zou na de 2e rit op die coaster ook wel K.O. zijn.

Mooi ook in de preview van volgende week dat je het dashboard shot hebt in de auto van de 5 overgebleven vrienden van Gilles, Baha die fijn zit te loeren in het boekje van Pascalle naast hem.

van mij mag t ook wel zonder spoiler tags aangezien je niet door t topic heen hoeft te bladeren voor andere informatie zonder spoilers.

Bedankt weer azz_kikr, heb m vanmorgen ook al gekeken! Die was er al snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
"Dag kindervrienden"

Ik lag dubbel :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Nu online
spoiler:
Toch wel een slimme actie van onze priester: In de auto blijven zitten bij de cinema, vervolgens de laatste vraag fout beantwoorden, in de auto moeten slapen, sympathie kweken bij de rest maar effectief 0 euro verdienen. Bij de achtbaan hoefde hij niets te doen, want Steve vernaggelde het al kotsend. Bij het schieten verdient hij heel nobel €1000,- voor het goede doel, maar komt er niets in de pot. Mijn nieuwe mol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Laatst online: 18-04 13:15
azz_kikr bedankt voor de aflevering weer, maar helaas is er iets mis gegaan bij het encode denk ik, want op een gegeven moment vallen de kleuren weg en zijn er groene/paarse strepen door het beeld. Is het mogelijk om de encode opnieuw te doen? Of anders het bronbestand te uploaden? (als deze wel correct is)

Zie hier wat ik bedoel: https://prnt.sc/jbuxbe en https://prnt.sc/jbuxl7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
mooie aflevering weer, ik vind het echt gaaf hoe ze bij De Mol in de hoofden kruipen van de kandidaten.
"Hé, hier is je familie!" --> ohja, ze blijven 1 nacht, wil je geld verdienen of...?
"Hé, hier heb je een kado!" --> ohja, er zijn ook Mexicaanse weeskinderen... ohja, je kunt ook keihard voor jezelf kiezen ipv voor de kindertjes (op TV... iedereen ziet je keuze) --> ohja, we hebben nog een Mexican Stand-Off georganiseerd....

heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik vind de Mol Belgie echt wel vet, vooral omdat ik ook 2 keer in Mexico ben geweest (guanajuato en mexico city) Erg vet om die plaatsen natuurlijk terug te zien, Ik ben zelf ook in dat grote park geweest (Chapultec), maar wist niet eens dat daar ook een soort van thema park stond :+ Volgende keer eens gaan bezoeken haha!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Yannes schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:29:
azz_kikr bedankt voor de aflevering weer, maar helaas is er iets mis gegaan bij het encode denk ik, want op een gegeven moment vallen de kleuren weg en zijn er groene/paarse strepen door het beeld. Is het mogelijk om de encode opnieuw te doen? Of anders het bronbestand te uploaden? (als deze wel correct is)

Zie hier wat ik bedoel: https://prnt.sc/jbuxbe en https://prnt.sc/jbuxl7
Wordt gefixed. Kijk binnen uurtje of 2 nog eens.

Gefixed :) Goeie staat erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Laatst online: 18-04 13:15
Hartelijk dank azz_kikr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungElon
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-04 18:58
Iemand een idee welke muziek er wordt gespeeld vanaf 44:59?
https://www.vier.be/video.../de-mol-2018-aflevering-6

Volgens mij een Britse film, maar kom er niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-04 11:24
YoungElon schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 01:18:
Iemand een idee welke muziek er wordt gespeeld vanaf 44:59?
https://www.vier.be/video.../de-mol-2018-aflevering-6

Volgens mij een Britse film, maar kom er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

masauri

aka qwybyte

Heel onverwacht wie er net uit is gevallen vind ik. Met de tips enz. in het finale spel zo mis zitten uiteindelijk...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Pagina: 1 2 Laatste