De Mol - 2018 België Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Op dit moment weet volgens mij elke deelnemer wie de mol is. Maar moet je wel nog meeste vragen over de mol juist kunnen antwoorden.

spoiler:
Volgens mij is het baha. Bij elke proef bijna waar je een medespeler kan uitkiezen, wordt er meestzl voor baha gekozen. Keep your enemies close. En kan je hem ook best in de gaten houden plus meer kans op goede antwoorden weten over de vragen.
Als je in de andere groep zit, zijn er direct hoop vragen die je niet kan antwoorden opdat je er niet bij was ook al weet je 100percent wie de mol is.
Btw wel knap dat het telefoonnummer al op voorhand gevonden was door de kijkers

https://www.hln.be/showbi...l-oplettend-was~a8efb34b/

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070187

Weet iemand de piano muziek in aflevering 7, minuut 52-53? Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Voor de HD kijkers, op 70minuten bedoel je ;)

Dat pianostukje komt uit de serie Lost. Er zijn een hoop variaties op en het heet: Lost - Life and Death

Over de laatste 2 afl:
spoiler:
Zooo jammer dat Joke er uit is. Ik moest heel hard lachen toen Pascalle er uit vloog na de introductie van de laatste afval ronde en hij dan maar met haar scherm begon met haar voorsprong en dat gesprekje vooraf. Zo, jij hebt belangrijke informatie over de mol waarbij je een enorme voorsprong hebt gekregen, zullen we maar beginnen met jouw scherm zodat we die gehad hebben? Sure, BAM! doei!

Bij die "torture test" van vorige week was Baha steeds hetzelfde aan het reageren op elke opdracht, dat samen met veel andere dingen terugdenkend lijkt Baha mij ook de mol. Zoals de positie in het pretpark, als eerste met de auto weg bij de auto bioscoop, ik dacht ook dat het Baha was die meteen opperde bij Rad van Fortuin dat LLoyd alles of niets moest doen voor ook iemand maar wat zei.

't was Joke of Baha voor het grootste gedeelte van het spel (en mogelijk Pieter omdat die er verdacht lang in bleef zitten met al zijn falen), maar zonder Joke zou ik ook al mijn punten op Bahador zetten.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
spoiler:
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik zag dat Pascale eruit was. Ik dacht de hele tijd: Dat is de mol of de winnaar, ze speelde het spel zo onwijs goed. Die laatste opdracht heeft haar toch in de war gebracht blijkbaar.

Ik was ervan overtuigd dat Pieter eruit zou gaan. Ik zit nog steeds op Baha als Mol, met zijn verzuurde benen :P

Wat een goede aflevering weer. Ik heb een aantal vrienden en familie die ook kijken en letterlijk iedereen vind de Belgische mol beter dan de Nederlandse.

PS. Sorry dat de startpost er niet uit ziet. Een mod verveelde zich weer eens (link verwijderd die er al meer dan een maand staat...) en nu kan ik het niet meer bewerken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:59
Avioto schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:54:
Wat een goede aflevering weer. Ik heb een aantal vrienden en familie die ook kijken en letterlijk iedereen vind de Belgische mol beter dan de Nederlandse.
Ik heb toevallig de laatste weken ook een aantal seizoenen van WIDM gekeken uit de begintijd in Nederland en daarmee is het goed vergelijkbaar. De bekendheden geven gewoon een andere draai aan het programma. Daar werd de groep ook veel vaker uit elkaar getrokken voor verschillende opdrachten los van de rest van de groep.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
azz_kikr schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:33:
Op dit moment weet volgens mij elke deelnemer wie de mol is. Maar moet je wel nog meeste vragen over de mol juist kunnen antwoorden.
Onzin. Met nog 4 kandidaten weet vaak slechts één, maximaal 2 kandidaten wie het is, en die zijn dan vaak nog niet zeker. Wel komt bij de laatste afvallers altijd het excuus dat ze de test niet snel genoeg maakten o.i.d., wat achteraf nagenoeg altijd gelul blijkt te zijn omdat ze compleet verkeerd zaten.

Laatste aflevering heeft mij overigens wel verward. Ik zat vol op Pieter, maar die zat in de belangrijkste opdrachten niet in de meest cruciale posities. Ik hou het maar op hem, maar mijn vertrouwen wankelt. Baha als goede tweede. Lloyd is echt wel té fanatiek in opdrachten.

Spoiler over De Mol roman:
spoiler:
Er is nu dus ook een Mol roman / thriller, geschreven door een oud kandidaat uit serie 2 van De Mol. Is uitgekomen voor deze serie startte, en daar blijkt de pastoor uiteindelijk de mol te zijn. Zou wel erg freaky zijn mocht dat nu in de echte serie ook zo zijn :+

[ Voor 16% gewijzigd door Brammos85 op 09-05-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zit ook al tijden op Pieter. Baha nooit verdacht, maar dat heb ik vaker....
Maar bij de laatste opdracht zou je toch verwachten dat de mol in ieder geval bij de kaarsen aan tafel zit. De opdrachten daarvoor zijn goed te oefenen en daarmee kan de mol wel tot die plek komen. En daar de pot flink laten slinken. Dus Lloyd is de mol. Het gefluit aan de telefoon lijkt ook een hint naar Lloyd. Die speelt fluit en loopt de hele serie al met fluiten te slepen.

Aan de andere kant heeft Pieter wel zijn telefoonnummer gegeven. Zou me niet verbazen als Pieter de mol is, dat hij op dat papiertje dat 047 nummer heeft opgeschreven.
Oftewel, ik weet het niet meer :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat Pieter dat deed was de hele opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wederom een geweldige uitzending!

Ik zit vanaf aflevering 3 op Baha. Maar dat wil meer zeggen dat hij het niet is, want ik heb bij de Nederlandse versie ook nooit gelijk😅

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
The word is out!

Ik zal hier nog niks concreets zeggen verder, omdat een hoop nog moeten kijken.

Volgens de winnaar “de beste mol ooit”, zag ik net in een filmpje.
Daar ben ik nog niet zo overtuigd van, maar wie weet na volgende week wel; de slotaflevering, want ik ben toch wel weer erg benieuwd naar de mollestreken :)

Oh, overigens. Ik zie nog geen Cafe de Mol voor vandaag online staan. Weet iemand of deze er wel was en nog online zal komen?

[ Voor 16% gewijzigd door Chillz op 14-05-2018 01:03 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31

masauri

aka qwybyte

Chillz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 01:02:
The word is out!

Daar ben ik nog niet zo overtuigd van, maar wie weet na volgende week wel; de slotaflevering, want ik ben toch wel weer erg benieuwd naar de mollestreken :)

Oh, overigens. Ik zie nog geen Cafe de Mol voor vandaag online staan. Weet iemand of deze er wel was en nog online zal komen?
Er was een café de mol met de mol ja.
Werd later uitgezonden omdat de finalisten op locatie in kinepolis Antwerpen zaten.
Vandaar de vertraging vermoed ik.

[ Voor 0% gewijzigd door masauri op 14-05-2018 06:24 . Reden: Typo ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
masauri schreef op maandag 14 mei 2018 @ 06:24:

Er was een café de mol met de mol ja.
Werd later uitgezonden omdat de finalisten op locatie in kinepolis Antwerpen zaten.
Vandaar de vertraging vermoed ik.
Ik zie 'm nog niet online staan. Jammer
Afgelopen weken was deze ook steeds direct na uitzending online beschikbaar
Hopelijk komt ie nog :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:23
Chillz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 01:02:
The word is out!

Ik vermoed iedereen die niet live kan kijken ;)
Vanavond via www.vier.be kijken, de chips en cola staat al klaar want ik kan haast niet wachten om erachter te komen wie het is... (geen voorspellign van mijn kant, ik wissel per aflevering en al tijdens de uitzending, 4 keer van mol... no clue here 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Iedereen die niet live heeft gekeken kan best zijn/haar radio uitzetten want daar spoilen ze vrolijk wie het geweest is. Een beetje jammer want je verwacht tussen de liedjes natuurlijk niet dat ze het opeens over De Mol gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
algalid schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:55:
Iedereen die niet live heeft gekeken kan best zijn/haar radio uitzetten want daar spoilen ze vrolijk wie het geweest is. Een beetje jammer want je verwacht tussen de liedjes natuurlijk niet dat ze het opeens over De Mol gaan hebben.
Dat is met de Nederlandse WIDM altijd zo. Je moet echt onder een steen gaan zitten na de uitslag aflevering. Hoe groter de hype hoe meer er over gesproken/geschreven wordt.

Ik ben benieuwd naar de uitzending volgende week. Want in Nederland zie je nooit de Mol acties echt in beeld.

Wat mij wel opvalt is dat er maar 1 opdracht per dag is, je hebt echt veel verlof nodig om deel te kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:51
LordSinclair schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:03:
[...]

Dat is met de Nederlandse WIDM altijd zo. Je moet echt onder een steen gaan zitten na de uitslag aflevering. Hoe groter de hype hoe meer er over gesproken/geschreven wordt.

Ik ben benieuwd naar de uitzending volgende week. Want in Nederland zie je nooit de Mol acties echt in beeld.

Wat mij wel opvalt is dat er maar 1 opdracht per dag is, je hebt echt veel verlof nodig om deel te kunnen nemen.
Ja, dacht ergens vernomen te hebben dat ze 3 weken ter plaatse zijn, dus maand verlof lijkt wel nodig. 1 opdracht lijkt weinig, maar sommige opdrachten nemen denk ik ook wel behoorlijk veel tijd in op uit te voeren, tussenstukken/interviews af en toe herdoen voor opname, verplaatsing

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chillz
Leuk stukje text door Gilles de Koster:
https://www.vier.be/de-mo...stelde-vragen-over-de-mol

(wel pas lezen als je weet wie de Mol is)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ben benieuwd of de mol Jenga heeft geoefend en het heeft verprutst? Of dat hij dat bewust heeft laten mislukken.
Hoop dat we daar volgende week nog iets van zien.

Vorig jaar was er ook iets waarbij de mol flink had geoefend met duiken en dat het alsnog mis ging

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 16-05-2018 14:03 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Mschamp schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:35:
[...]

Ja, dacht ergens vernomen te hebben dat ze 3 weken ter plaatse zijn, dus maand verlof lijkt wel nodig. 1 opdracht lijkt weinig, maar sommige opdrachten nemen denk ik ook wel behoorlijk veel tijd in op uit te voeren, tussenstukken/interviews af en toe herdoen voor opname, verplaatsing
Stond stukje over de mol, 33koppig team gaat mee elke keer. 25 belgische medewerkers en 8 medewerkers van lokaal productiehuis. 5 voltalige filmploegen en sommige opdrachten zijn idd tegen de klok.

Bv om 9u moesten ze al die toren met die lift buiten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat een genot weer dit seizoen!
Jij ook bedankt voor de kwaliteitsuploads azz_kikr!

Op naar volgend jaar. Zijn er lieden die zich eigenlijk voor volgend seizoen opgeven of zich ooit hebben opgegeven?

Als ik twintiger was zou ik mij aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Het was een leuk seizoen. Persoonlijk vond ik een aantal opdrachten iets te moeilijk waardoor de impact van de mol minder zichtbaar was. De laatste aflevering deden de makers alsof alles mislukte door de mol maar ik heb vele afleveringen gezien waar bvb Steve niet echt de opdracht deed slagen (muziekkwis, autorace) omdat hij het gewoon niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
RadioKies schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:25:
Wat een genot weer dit seizoen!
Jij ook bedankt voor de kwaliteitsuploads azz_kikr!

Op naar volgend jaar. Zijn er lieden die zich eigenlijk voor volgend seizoen opgeven of zich ooit hebben opgegeven?

Als ik twintiger was zou ik mij aanmelden.
Waarom als je twintiger was en nu niet? :)

Voor mij is t niet de leeftijd, maar meer de situatie.
Klein kindje thuis; en vanaf 1 juni aan een nieuwe job beginnen. Niet echt ideale omstandigheden om nu voor iets in te schrijven.
(okay, als ik twintiger was met dezelfde situatie, was ik misschien meer onbevangen geweest en dan toch ingeschreven. Nu overdenk je alles serieuzer)
algalid schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:29:
Het was een leuk seizoen. Persoonlijk vond ik een aantal opdrachten iets te moeilijk waardoor de impact van de mol minder zichtbaar was. De laatste aflevering deden de makers alsof alles mislukte door de mol maar ik heb vele afleveringen gezien waar bvb Steve niet echt de opdracht deed slagen (muziekkwis, autorace) omdat hij het gewoon niet kon.
Maar dat weet je in principe als kijker niet. Misschien kan Steve het wel, maar speelt hij dat hij het niet kan.

Ik vond het zeker wel een leuk seizoen.
Maar vond de Mol toch niet de beste. Dat blijkt ook als er al meerdere kandidaten waren die vroeg in het spel al vol op hem zaten. Terwijl die kandidaten wel zeggen "beste Mol ooit" - Maar ja, het is hun eigen seizoen, eigen spel, eigen mol, dat scheelt natuurlijk ook :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:12
Ook mooi om te zien dat de mol gewoon geblokkeerd is in zijn acties. Ik vind daardoor toch dat eigenlijk Baha had moeten winnen :-) Die speelde het spel naar mijn idee toch nog net wat beter maar had wat pech met de opdrachten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja Baha is eigenlijk de winnaar, die heeft niet de voordelen van Lloyd gehad.
Dat Lloyd te horen kreeg wat t nummer van de mol zn boekje was, de peper etc dat zijn eigenlijk jokers die Lloyd wel en Baha niet heeft gehad.

Steve was toch wel het meest irritante persoon op tv ooit. Dat wil wat zeggen, want ik ben Nederlander en ken Patty Brard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb weer genoten van dit seizoen. De molacties waren vooral de groep verkeerd sturen en ophouden, niet heel spectaculair. Maar als geheel, toch weer mooi.

Afbeeldingslocatie: https://img.humo.be/q100/w850/h/img_182/1824873.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Pfoe, dit viel toch niet mee. Over de hele linie was Pieter bij de kijkers toch wel érg verdacht en met 3 kandidaten die vol op hem inzetten (waarvan 2 al heel snel) kun je toch niet anders concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft. Sowieso nagenoeg geen échte molacties, riskante dingen of acties met grote gevolgen doorgevoerd. Seizoen was erg leuk om te kijken maar door mijn hoge standaard bij de Belgen viel dit toch tegen.

Overigens wel leuk dat dat vloeken als een bootwerker van de pastoor toch geen hint bleek te zijn maar gewoon in zijn aard zit. Mooi voorbeeld! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:29
Was idd weer een lekker seizoen. Vind het ook leuk hoe Gilles met de groep gezellig kan zitten. Ook de rot opmerkingen van hem buiten de camera om. Ik vind hem erg grappig iig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:31
Brammos85 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:46:
Pfoe, dit viel toch niet mee. Over de hele linie was Pieter bij de kijkers toch wel érg verdacht en met 3 kandidaten die vol op hem inzetten (waarvan 2 al heel snel) kun je toch niet anders concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft. Sowieso nagenoeg geen échte molacties, riskante dingen of acties met grote gevolgen doorgevoerd. Seizoen was erg leuk om te kijken maar door mijn hoge standaard bij de Belgen viel dit toch tegen.

Overigens wel leuk dat dat vloeken als een bootwerker van de pastoor toch geen hint bleek te zijn maar gewoon in zijn aard zit. Mooi voorbeeld! :+
Helemaal mee eens, slechte mol, supergoede productie en leuk seizoen!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Een oud topic even lekker omhoog schoppen.... De Mol België 2019 begint ergens dit voorjaar, maar ik kan er nog steeds niets over vinden...
Iemand al meer kunnen opduikelen ergens?

Verder zoek ik me suf voor de oude seizoenen; op de link in de TS zijn de video's niet meer beschikbaar en op YT is het merendeel ook verdwenen. Wie heeft er nog een goeie tip waar de eerdere seizoenen te vinden zijn?

(persoonlijke mening: maar DM België vind ik echt STUKKEN beter dan WIDM NL... kijk er echt naar uit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@GurbY{nl}

Ik kan niet wachten tot die weer begint.

En je bent niet de enige die Mol België beter vind dan NL. Vind de beelden e.d. in NL wel beter, maar daar zit denk ik een veel groter budget achter.

De linkjes mogen niet, maar kon ze ook verder niet vinden op YouTube. Zou de oudere seizoenen wel willen bekijken buiten wat we al gezien hebben. Ook voor een collega die geïnteresseerd is. Ze staan ook niet meer op vier.be van vorig jaar voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Als ik die spoiler plak in Windows Desktop Whatsapp, crash/sluit dit programma. Heel bijzonder voor deze spoiler, maar ook wel erg gaaf als het zo bedoeld is. _/-\o_
spoiler:
Het lijkt te gebeuren als whatsapp de titel van de webpagina probeert op te halen. Vreemd, want geenmol.be is een beperkte website met een simpele header en alleen een videospeler in de body... Kan natuurlijk ook alleen bij mij misgaan.

[ Voor 22% gewijzigd door schaduw op 19-02-2019 15:06 ]

• Brammos85
Later vanmiddag hopelijk meer nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:49
Zo ben er weer klaar voor. Vind deze leuker dan de nl versie.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

De mol zonder mol! Zie hier. Start is op zondag 10 maart. Nog twee weken! *O*

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Namen van alle tien de kandidaten zijn overigens ook al bekend. Zaten slim verstopt in de eerste trailer. Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
bron?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:42

Zenyatta

Tsjakka!

Topictitel aanpassen of een nieuw draadje maken voor de 2019-editie? Wil wel een draadje starten anders?

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaittamW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:19
Kan ik dit ook volgen in Nederland in een redelijke kwaliteit? Voorgaande jaren was er een linkje :)
@azz_kikr Had jij dit geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
SaittamW schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:00:
Kan ik dit ook volgen in Nederland in een redelijke kwaliteit? Voorgaande jaren was er een linkje :)
@azz_kikr Had jij dit geregeld?
Cross-quote uit het andere (verkeerde) topic.
Poekie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Is inderdaad gewoon online te volgen bij vier.be maar je moet je wel registeren. Echt de moeite waard, want de Belgen hebben meestal wel erg leuke opdrachten én ze worden aan de kijker beter uitgelegd, zelfs met diagrammetjes en zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaittamW
LordSinclair schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Cross-quote uit het andere (verkeerde) topic.

[...]
Dat had ik gezien. Is de kwaliteit nu beter? Toen viel het tegen ten opzichte van het linkje wat toen beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
SaittamW schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Dat had ik gezien. Is de kwaliteit nu beter? Toen viel het tegen ten opzichte van het linkje wat toen beschikbaar was.
Nu beter tov wanneer?

Ik heb vorig jaar alles via de browser op mijn tv (samsung minimaal 5 jaar oud) prima kunnen volgen door in te loggen op vier.be (registreren op voorhand met mijn mailadres is het enige dat ik heb gedaan daarvoor). Het beeld was gewoon dik in orde. Daarnaast was er een download beschikbaar (nogmaals kudos voor degene die daarvoor zorgde) maar daar ben ik mee gestopt omdat we het gewoon via de tv/browser goed konden volgen.
Het enige minpuntje; het is volgens mij pas 1 dag later online beschikbaar dan de TV uitzending, maar op de NL media vind je daar verder niets van terug en hier hield iedereen keurig zijn mond tot woensdag oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaittamW
RHE218 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Nu beter tov wanneer?

Ik heb vorig jaar alles via de browser op mijn tv (samsung minimaal 5 jaar oud) prima kunnen volgen door in te loggen op vier.be (registreren op voorhand met mijn mailadres is het enige dat ik heb gedaan daarvoor). Het beeld was gewoon dik in orde. Daarnaast was er een download beschikbaar (nogmaals kudos voor degene die daarvoor zorgde) maar daar ben ik mee gestopt omdat we het gewoon via de tv/browser goed konden volgen.
Het enige minpuntje; het is volgens mij pas 1 dag later online beschikbaar dan de TV uitzending, maar op de NL media vind je daar verder niets van terug en hier hield iedereen keurig zijn mond tot woensdag oid :)
Ten opzichte van 2017. Op mijn tv zag het toen er wat blokkerig uit. De download was vele malen beter. Ik zal kijken of het nu beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

*knip* Niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door Mx. Alba op 27-02-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaittamW
*knip* Ook niet op reageren aub.

[ Voor 89% gewijzigd door Mx. Alba op 27-02-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
*knip* Ook niet op reageren aub.

[ Voor 93% gewijzigd door Mx. Alba op 27-02-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Illegale downloads? Really? Iets met muggen en olifanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Brammos85 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:45:
Illegale downloads? Really? Iets met muggen en olifanten..
Voor draait het nzb topic/het radar en andere zever topic tegen 200 per uur. Maar hier, content die ook online staat, hoooooooo maar.....

Neut neut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk dat het verschil hem eerder zit in rechtstreeks content en software wat content binnen haalt, maar wat net zo goed legaal zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 15:08
Jij weet niets. Wat mooi! Het seizoen is nu al weer mooier dan Wie is de Mol in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Arunia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:27:
Denk dat het verschil hem eerder zit in rechtstreeks content en software wat content binnen haalt, maar wat net zo goed legaal zou kunnen zijn.
Maar natuurlijk, dat is waar Usenet voor gebruikt wordt, legale content

• RHE218
SaittamW schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:26:
[...]

Ten opzichte van 2017. Op mijn tv zag het toen er wat blokkerig uit. De download was vele malen beter. Ik zal kijken of het nu beter is.
Ah, ik heb de Belgische Mol pas in 2018 voor het eerst gezien dus kan het helaas niet voor je vergelijken..
Als je wil weten hoe het er nu voorstaat dan kan je het nu al testen. Ik heb gisteren als warming up de trailers op mijn tv zitten kijken en dat ging weer prima..

Verder eens met hierboven, de aanloop naar het nieuwe seizoen is nu al briljant..

Blijven we in dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Persoonlijk zou ik een ander topic willen (al heb ik niet de behoefte om die zelf aan te maken...)
Dan houd je het wel wat gescheiden

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:29
Ik heb dit jaar de laatste 3 seizoenen gezien en vind het zoveel beter dan de Nederlandse versie! Ik kan niet wachten. Tenminste echte opdrachten en ook echt wat geld te verdienen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb net een topic aangemaakt voor dit jaar:
De Mol - 2019 België

Als iemand mede auteur wil worden, geef het even aan in een DM.
Moet nog de kandidaten toe gaan voegen, maar volgens mij zijn die nog niet bekend.

Btw, via NPO Start is die van vorig jaar te bekijken:
https://www.npostart.nl/w...-be/VPWON_1301610/episode

Weet niet of het betaald is, maar heb het al aan meerdere mensen doorgegeven. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 06-03-2019 08:11 ]

Pagina: 1 2 Laatste