De regeltjes begrijp ik tot op zekere hoogte wel, hoewel het weggooien van kleine snacks of broodjes wat mij betreft echt onzinnig is en ook wel afdoet aan het gezellige van zo’n dag.
Verder een leuk (maar duur) evenement tot we zondag, rond een uurtje of 18u, richting trein liepen en nietsvermoedend de borden volgden. We werden via de Van Speijkstraat geleid en dat was, zonder overdrijven, een absolute horror. De straat was ramvol met mensen en we moesten honderden meters schuifelend richting treinstation. Zijstraten met hekken geblokkeerd, je kon geen kant op. Kinderen, ouderen, mensen met karretjes etc. Het was complete chaos en een verschrikkelijke ervaring met aan weerszijden dronken bewoners die schreeuwen en je dingen proberen te verkopen.
Nu denk je wellicht: “had je kunnen verwachten” en ja we hadden inderdaad wel drukte verwacht. De borden gaven ook aan dat de wachttijd meer dan 1u was. Maar we zaten uiteindelijk pas 20:30u(!) in de trein. Over het stukje van het circuit naar de trein hebben we 2,5u gedaan. 2,5u vooral schuifelend door de achterbuurt van Zandvoort. Mensen waren echt gebroken toen ze bij de trein aankwamen.
Wat @
Dirickteur ook aangeeft, als er wat was gebeurd was het heel fout afgelopen. Er had ter plekke iemand in elkaar kunnen zakken en je had het óf niet gemerkt, óf er zou geen doorkomen aan zijn geweest. Totaal onverantwoord.
Kennelijk was de route via de boulevard veel sneller. Mensen die halverwege Afrojack (trad om 19:30u op) weg waren gegaan zaten bij ons in de trein. Hoe dat kan, geen idee.
Echt een hele nare nasmaak van. Via helpandsupport@dutchgp.com zal ik dit ook melden.