Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste
Acties:

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:03

DON PAPA

Tweaker-fan

SB! schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:59:
[...]
Ik dacht dat je volgens de voorwaarden een lege fles van maximaal 0.5L mag meenemen.
Klopt, zo staat het in de huisregels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4To7aClQFuDnLgp4vl7njC-W_ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLDYNsYiB8HeUWN7ykCvfkbi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga zelf zondag pas heen, dus hoop voor die tijd hier te horen van andere hoe streng de controle was op vrijdag en zaterdag

[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 28-08-2025 09:59 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
SB! schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:59:
[...]

Ik dacht dat je volgens de voorwaarden een lege fles van maximaal 0.5L mag meenemen.
Waren ze hier vorig jaar zo strikt in dan?

Ik hoop dat de huidige weersvoorspellingen voor morgen anders gaan worden, er staat nu 4mm regen voor 16:00. Dat zou betekenen dat vrije training 2 niet door zou gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Strider op 28-08-2025 08:51 ]

BlaBlaBla

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:10
DON PAPA schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:11:
[...]

[Afbeelding]
Op de site staat al meer informatie. Er zijn gewoon tappunten:
Eigen eten en drinken meenemen is niet toegestaan, tenzij medisch noodzakelijk. Heb je een allergie? Bij de cateringpunten zijn er diverse opties beschikbaar. Je mag per persoon één lege fles van max. 0,5 liter meenemen. Deze kun je vullen bij een van de gratis waterpunten op het terrein.

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 22:22
Strider schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:51:
[...]

Waren ze hier vorig jaar zo strikt in dan?

Ik hoop dat de huidige weersvoorspellingen voor morgen anders gaan worden, er staat nu 4mm regen voor 16:00. Dat zou betekenen dat vrije training 2 niet door zou gaan.
Vorig jaar werden volle flesjes gewoon leeggegooid bij de ingang

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-08 19:36
Die tassen van formaat a4 controleren ze daar streng op? Ik heb een normale rugzak maar die is groter. A4 krijg je net niet alles in kwijt.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:58
[...]

[Afbeelding]
Ik heb een kaartje voor morgen, maar moet wel zeggen dat die huisregels me steeds meer tegen gaan staan. Geen camera met losse lens toegestaan, geen eten en drinken mee, geen re-entry. Dus tussen de trainingen (waar je 2,5 uur tijd hebt), kan je ook geen eten buiten circuit halen en dus ben je overgeleverd aan de tenten op het circuit zelf waar ze belachelijke prijzen rekenen. Ik weet dat de controle niet heel veel voorstelt, maar gaat ook om het principe. In verleden vaak genoeg naar Spa geweest op vrijdagen en nooit dit soort regels gehad. En dan is bij mij de goede wil er ook wel om naast mijn broodjes nog even patatje ofzo te halen. Maar met dit soort regels verdwijnt de gunfactor bij mij ook wel.
Mitssz schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:30:
[...]

Vorig jaar werden volle flesjes gewoon leeggegooid bij de ingang
Hmmm, das wel jammer dan. Ik ben in 22 op vrijdag geweest en had toen ook flesje mee van 0,5L en daar werd toen niks van gezegd...ook al was het toen ook al tegen de regels.

[ Voor 14% gewijzigd door Tomcatter_31 op 28-08-2025 09:36 ]

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 18:15

CeesKees

I rest my Kees

Dirickteur schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:27:
Hebben jullie enig idee of er bv parkeergelegenheid is bij Adam Sloterdijk en daar vanaf de trein naar Zandvoort? Wordt mijn eerste GP, dus vandaar
Ik zou in Haarlem bij de Cronje garage parkeren. Vandaaruit is het 7 mins lopen naar het station.

https://haarlembereikbaar.com/parkeren/parkeergarage-cronje/

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:21
[...]

[Afbeelding]
Ze willen in ieder geval duidelijk geen drugs :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:08
Volgens mij stonden die huisregels er vorig jaar ook zo maar kon je wel eigen broodjes etc. meenemen. Uiteraard geen garantie maar wellicht valt het wel mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Ja, toen ik in 22 ging, stonden deze huisregels er ook al zo. Toen lukte het ook gewoon om krentebollen en flesje drinken mee te nemen in mn kleine rugtas. Controle stelde niet zoveel voor. Dus ga het wel proberen. Als ze het niet toestaan dit keer, dan gooi ik het wel weg. Maar het gaat me ook om het principe dat ze bij voorbaat al de regels zo opstellen. Vind het gewoon een beetje flauw.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Wij hebben tijdens buien ook veel paraplu’s tevoorschijn zien komen, terwijl die echt verboden zijn. Mogen ze wel wat harder op handhaven, want het is gewoon aso voor mensen achter je.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:25
Let op dat parkeerterrein van Ikea 30 minuten na winkel sluiting dicht gaat (slagboom).

En n de woonwijk is niet extreem veel plek aangezien er al een parkeer probleem is (heb er 18 jaar gewoond).

P+R stelt niks voor. Zou ook niet parkeren aan de andere kant bij de bushaltes onder het viaduct, daar zie je bijna dagelijks ingeslagen ruiten en gesloopte auto’s.

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 16:00
Met regen, goed regenpak en laarzen meenemen. Het wordt dan een modderpoel overal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GB_gaming101
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-08 16:13
Dracula schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:28:
[...]

Let op dat parkeerterrein van Ikea 30 minuten na winkel sluiting dicht gaat (slagboom).
De afgelopen twee jaar stonden er medewerkers bij de ingang om te controleren waarvoor je kwam. Als je voor de Formule 1 komt, is de kans groot dat je niet wordt toegelaten tot de parkeerplaats.

Wanneer de P+R vol is – wat waarschijnlijk het geval zal zijn – kun je tegenover de Carglass een straat inrijden. Daar bevindt zich een parkeerplaats waar de afgelopen twee jaar, zelfs op zondag, nog voldoende plek beschikbaar was.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waah schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:47:
[...]

Ze willen in ieder geval duidelijk geen drugs :+
Snap het wel; zowel positief als negatief kan je wel wat drugs nodig hebben bij het optreden van Gerard Joling en/of Outsiders dit weekend.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 19:14

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Fauna schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:44:
Je zou in de buurt van station Haarlem Spaarnwoude kunnen parkeren. Wel op tijd zijn, want de p+r is altijd erg druk. Maar in de directe omgeving kun je meestal prima gratis parkeren (IKEA of woonwijk).

Sloterdijk is vooral interessant als je naar centrum Amsterdam wil.
Even een waarschuwing voor degenen die meelezen en overwegen om de auto bij Station Spaarnwoude te parkeren. Vorig jaar heb ik mijn auto daar neergezet. Om 9:00 's ochtends was de P+R al rammetjevol en stonden de auto's inmiddels in een lange rij op de wegen van het industrieterrein ernaast. Mooi plekje nog kunnen vinden aan de lange weg waar het spoor aan ligt (Jan van Krimpenweg). Bij terugkomst had ik een prent te pakken en iedereen met mij die daar geparkeerd stond. Er stonden geen duidelijke borden dat het daar verboden was om te parkeren, schijnbaar is dat in de APV geregeld. Was duur leergeld.

Dit jaar ga ik maar met de bus en trein vanuit m'n woonplaats.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:10
Dracula schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:28:
[...]

En n de woonwijk is niet extreem veel plek aangezien er al een parkeer probleem is (heb er 18 jaar gewoond).

P+R stelt niks voor. Zou ook niet parkeren aan de andere kant bij de bushaltes onder het viaduct, daar zie je bijna dagelijks ingeslagen ruiten en gesloopte auto’s.
De P+R is zoals gezegd erg klein. Maar t.o.v. dat parkeerplaatsje wat jij bedoelt is Sloterdijk zeker niet beter. Ik denk meeste kans bij de Veerplas, al is die volgens mij hier ook al genoemd.
DexterDee schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:43:
[...]

Even een waarschuwing voor degenen die meelezen en overwegen om de auto bij Station Spaarnwoude te parkeren. Vorig jaar heb ik mijn auto daar neergezet. Om 9:00 's ochtends was de P+R al rammetjevol en stonden de auto's inmiddels in een lange rij op de wegen van het industrieterrein ernaast. Mooi plekje nog kunnen vinden aan de lange weg waar het spoor aan ligt (Jan van Krimpenweg). Bij terugkomst had ik een prent te pakken en iedereen met mij die daar geparkeerd stond. Er stonden geen duidelijke borden dat het daar verboden was om te parkeren, schijnbaar is dat in de APV geregeld. Was duur leergeld.

Ik werk praktisch tegenover het station en zie hier geen borden met parkeerverboden o.i.d.. Uiteraard zijn die er op sommige wegen wel, dus altijd uitkijken waar je parkeert. Omdat er dan ook 'toch al andere auto's staan' is geen excuus, zeker niet als de handhaving langs komt. Verder staat er in de APV ook zoiets als dat er gehandhaafd mag worden als 'de veiligheid of de doorstroming van of het uitzicht voor het verkeer wordt gehinderd', dus dat kan ook al heel snel zijn als je bv op de stoep parkeert of in een lange rij fileparkeert waar dat normaal niet gebeurt.

Kortom, gebruik je verstand. Nog beter om gewoon de trein te nemen voor het hele traject wat je af moet leggen. De trein tussen Amsterdam CS en Zandvoort is serieus goed geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Fauna op 28-08-2025 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik moet altijd een beetje lachen om alle parkeerperikelen, 97% komt toch immers met duurzaam vervoer naar het circuit? :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:08
Ja je mag niet met de auto naar Zandvoort dus moet je met de auto ergens parkeren om vervolgens met de trein/bus/fiets naar het circuit te komen. Dan kom je inderdaad op het circuit aan met duurzaam vervoer. :+
Om vervolgens 20 F1 auto's die de wereld rond reizen rondjes te zien rijden. Heel duurzaam. :)

• Strider
Mijn plan is om de auto ergens in Haarlem te parkeren, en dan met de fiets verder te gaan.
Ongeveer 12km fietsen, vind ik prima.

BlaBlaBla

• Dracula
GB_gaming101 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:55:
[...]

De afgelopen twee jaar stonden er medewerkers bij de ingang om te controleren waarvoor je kwam. Als je voor de Formule 1 komt, is de kans groot dat je niet wordt toegelaten tot de parkeerplaats.

Wanneer de P+R vol is – wat waarschijnlijk het geval zal zijn – kun je tegenover de Carglass een straat inrijden. Daar bevindt zich een parkeerplaats waar de afgelopen twee jaar, zelfs op zondag, nog voldoende plek beschikbaar was.
Dit is bij Crown gebouw, alleen staan daar nu slagbomen en moet je dus betalen. Kan uiteraard wel.

• Dracula
Fauna schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:30:
[...]

De P+R is zoals gezegd erg klein. Maar t.o.v. dat parkeerplaatsje wat jij bedoelt is Sloterdijk zeker niet beter. Ik denk meeste kans bij de Veerplas, al is die volgens mij hier ook al genoemd..
Veerplas heb je ook niks aan is ook maar een klein terein. Ik zou zeggen neem de trein.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

offtopic:
[quote]Fauna schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:30:
[...]
Ik werk praktisch tegenover het station en zie hier geen borden met parkeerverboden o.i.d.. Uiteraard zijn die er op sommige wegen wel, dus altijd uitkijken waar je parkeert. Omdat er dan ook 'toch al andere auto's staan' is geen excuus, zeker niet als de handhaving langs komt. Verder staat er in de APV ook zoiets als dat er gehandhaafd mag worden als 'de veiligheid of de doorstroming van of het uitzicht voor het verkeer wordt gehinderd', dus dat kan ook al heel snel zijn als je bv op de stoep parkeert of in een lange rij fileparkeert waar dat normaal niet gebeurt.

Kortom, gebruik je verstand. Nog beter om gewoon de trein te nemen voor het hele traject wat je af moet leggen. De trein tussen Amsterdam CS en Zandvoort is serieus goed geregeld.
[/quote]
@DexterDee
Die weg ligt in een zone met parkeer verbod (zonder uitzondering in de parkeer vakken) als je vanaf de hoofdweg naar Ikea gaat. Maar ik zie ook parkeerplaatsen waarbij niet is aangegeven dat je daar wel mag parkeren (laan van Decima) en wel bij de vrachtwagen plaatsen verderop (voor vrachtwagens). Af en toe staat er een herhalings bord voor het zone parkeerverbod.
De gemeente maakt zich er zo makkelijk af, en het verbaasd me niet dat je denkt dat het daar wel mag....
Volgens mij heb ik daar ook eens gestaan (op de P+R) buiten de f1 om

(Ik reageer omdat alleen de APV niet voldoende is voor een parkeerverbod, er moeten borden staan, dus ik was even nieuwsgierig, maar die staan er wel op google maps. En ik ben er een keer geweest en was me niet opgevallen...)

Everything is better with Bluetooth

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
DexterDee schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:43:
[...]

Is die drukte alleen op race day of ook vrijdag/zaterdag? Race day kan ik wel met de trein, maar de andere twee dagen heb ik ‘s avonds nog andere plannen waar ik eigenlijk m’n auto voor nodig heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 19:14

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Dirickteur schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:42:
Is die drukte alleen op race day of ook vrijdag/zaterdag? Race day kan ik wel met de trein, maar de andere twee dagen heb ik ‘s avonds nog andere plannen waar ik eigenlijk m’n auto voor nodig heb
Ik was er vrijdagochtend, toen was het dus al heel druk. Het station ligt ook heel strategisch voor Zandvoort, dus ergens snap ik het wel.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Strider
En betaald parkeren bij Crown Business Center - zone Bronze | Dutch GP 2025
A. Hofmanweg, Haarlem?

Iemand ervaring mee?

BlaBlaBla

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dit jaar gaan wij niet, maar wat wij de vorige jaren gedaan hebben ging eigenlijk altijd wel prima.
- Fiets mee en auto parkeren in Heemstede.
- Vanaf daar met de fiets naar Zandvoort.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Nu online
Goed, de eerste bezoekers zijn de poorten door zie ik op TV538 8)

Waar ik even benieuwd naar ben, moet ik morgen m'n broodjes en flesjes water verstoppen onder in de tas? Of is het ook dit jaar geen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 23:35
Clavat schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:32:
Die tassen van formaat a4 controleren ze daar streng op? Ik heb een normale rugzak maar die is groter. A4 krijg je net niet alles in kwijt.
Ik had een paar geleden een Northface Jester rugzak mee (past 14" laptop in) met een zak broodjes en lege Dopper fles mee. Geen probleem.

Zorg dat je een lege fles mee hebt als je niet de hele dag bier gaat lopen drinken. Toen was er een tap punt tegenover waar Radio 538 staat.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 15:19

Tim Schuhmacher

abasios

Zondag wordt de eerste keer dat ik naar een formule 1 race ga. Ik heb in-ear oordopjes gekocht en als backup / extra over-ears. Maar het lijkt me dan lastig audio verslag mee te krijgen. Is er ook live geschreven verslag te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Nu online
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:16:
Zondag wordt de eerste keer dat ik naar een formule 1 race ga. Ik heb in-ear oordopjes gekocht en als backup / extra over-ears. Maar het lijkt me dan lastig audio verslag mee te krijgen. Is er ook live geschreven verslag te volgen?
Je kunt proberen via een van de bekende websites het liveverslag te volgen, maar met 100.000 man is het mobiele netwerk redelijk overbelast, dus reken er niet op dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 23:35
Verstandig. Ik zou alleen een gehoor bescherming bij de Gamma kopen:

https://www.gamma.nl/asso...herming/gehoorbescherming

Bv 2 tientjes. Grootste ergenis waren toen ik er was (paar jaar terug) die F2 dingen als ze schakelen. Ik had toen een GA kaart. De F1 wagens vond ik meevallen qua geluid.

Geen idee met noise cancelling headphones langs een circuit. F1 teams lopen er wel mee rond zo te zien, oa Bose bij Mercedes ?

[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2025 12:37 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:04
Den_S85 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:23:
Goed, de eerste bezoekers zijn de poorten door zie ik op TV538 8)

Waar ik even benieuwd naar ben, moet ik morgen m'n broodjes en flesjes water verstoppen onder in de tas? Of is het ook dit jaar geen issue?
Flesje water kan je op het circuit vullen, er zijn watertappunten. Dat zijn er alleen niet heel veel, dus kijk zeker op de kaart waar ze zijn.

Broodjes is een beetje gemixt, bij sommige werd het ingenomen en anderen hadden er een paar bij zich en konden ze wel naar binnen krijgen.
Audio verslag is sowieso lastig te volgen, het is er wel maar het volume van de wagens gaat er ruim overheen, daar maken oordoppen weinig voor uit. Je kan proberen via een van de websites geschreven verslag te volgen, maar dat zal altijd achter liggen ten opzichte van wat je zelf op de baan/schermen ziet. Ik zou dan ook vooral genieten van de ervaring en accepteren dat het niet altijd even goed te volgen is.

Nog een tip, zorg dat je voor alle weersomstandigheden gekleed bent. Als de zon doorkomt wordt het vrij warm, maar als het bewolkt is en de wind steekt op, dan is een (regen)jas geen overbodige luxe omdat het dan vrij fris kan worden, en als het regent is het fijn om kleding aan te hebben die snel droog wordt. Ook stevige schoenen zijn aan te raden, je zal flinke afstanden lopen.

En wees ruim op tijd, hoewel alles vlot doorloopt ben je stiekem nog best wat tijd onderweg voordat je op je plek bent. Er is daarnaast de hele dag wel iets te beleven, van support races en demonstraties op het circuit, alsook de Fanzone met allerlei activiteiten en winkels (wat gewoon ook leuk is om een rondje over te lopen). En als je vroeg bent, is het daar ook nog rustig.

Laatste tip: Geniet vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:21
Den_S85 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:21:
[...]

Je kunt proberen via een van de bekende websites het liveverslag te volgen, maar met 100.000 man is het mobiele netwerk redelijk overbelast, dus reken er niet op dat het lukt.
Begint de FM zender van Grand Prix Radio net 1 dag te laat (vanaf 1 sept.) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

franssie

Save the albatross

henri86 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:03:
[...]

Begint de FM zender van Grand Prix Radio net 1 dag te laat (vanaf 1 sept.) _O-
Heb je daar een bron van? DAB+ lijkt mij het maximale, een wellicht hebben ze dat al?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:21
franssie schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:24:
[...]

Heb je daar een bron van? DAB+ lijkt mij het maximale, een wellicht hebben ze dat al?
Ze hebben een tijdje terug een FM kavel gewonnen bij de veiling.
https://grandprixradio.nl/radio/hoe-te-beluisteren/fm

[ Voor 11% gewijzigd door henri86 op 29-08-2025 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:17
Vraagje. Ik heb tickets voor GA1, en ga via gate 1 naar binnen. Maar kun je dan nog wel bij de fanzone komen? Aangezien die achter gate 2 is en je na vertrek niet meer terug naar binnen kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Nu online
JeroenGans schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:26:
Vraagje. Ik heb tickets voor GA1, en ga via gate 1 naar binnen. Maar kun je dan nog wel bij de fanzone komen? Aangezien die achter gate 2 is en je na vertrek niet meer terug naar binnen kan?
Eenmaal binnen kun je om het circuit lopen en gewoon naar de fanzone, daarvoor hoef je niet meer naar “buiten”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mag een van de lounges binnen en de Grand stand op, nooit eerder geweest dus ben erg benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Ik ben gisteren op circuit geweest. Kleine rugzak mee, die wel 2 vakken heeft. Voorste vak had ik vol flesje water in, achterste vak wat kleding en poncho en zakje broodjes onderin in t shirt gewikkeld. Alles mee naar binnen gekregen. Ik has geen slr camera mee, maar zag genoeg mensen om me heen die hem wel mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Den_S85 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:42:
[...]

Eenmaal binnen kun je om het circuit lopen en gewoon naar de fanzone, daarvoor hoef je niet meer naar “buiten”
Je moet ook niet naar buiten gaan, reentry mag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Den_S85 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:42:
[...]

Tomcatter_31 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:35:
Ik ben gisteren op circuit geweest. Kleine rugzak mee, die wel 2 vakken heeft. Voorste vak had ik vol flesje water in, achterste vak wat kleding en poncho en zakje broodjes onderin in t shirt gewikkeld. Alles mee naar binnen gekregen. Ik has geen slr camera mee, maar zag genoeg mensen om me heen die hem wel mee hadden.
Zorg gewoon dat het niet goed zichtbaar is, tevens doorzoeken ze meestal de rugzak niet goed, zeker als je meerdere vakken hebt, zeker als het druk is.

In Monza hadden ze van die hand metaal detectoren, bij de hoofdingang werden ze niet gebruikt, maar de 1 bezoeker die via een zijn ingang kwam daar werd ie wel gebruikt en die werd grondig geïnspecteerd.

Het enige nadeel is, als je gepakt wordt kom je niet binnen met je spullen, en dat is nadat je ticket is gescanned, dus terugkomen (die dag) kan dacht ik niet, en kan je je spullen alleen maar weggooien als je naar binnen wil. Voor een flesje water of paraplu ok, maar voor een SLR niet..... (heeft iemand ervaringen hiermee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
jeanj schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:53:
Zorg gewoon dat het niet goed zichtbaar is, tevens doorzoeken ze meestal de rugzak niet goed, zeker als je meerdere vakken hebt, zeker als het druk is.

In Monza hadden ze van die hand metaal detectoren, bij de hoofdingang werden ze niet gebruikt, maar de 1 bezoeker die via een zijn ingang kwam daar werd ie wel gebruikt en die werd grondig geïnspecteerd.

Het enige nadeel is, als je gepakt wordt kom je niet binnen met je spullen, en dat is nadat je ticket is gescanned, dus terugkomen (die dag) kan dacht ik niet, en kan je je spullen alleen maar weggooien als je naar binnen wil. Voor een flesje water of paraplu ok, maar voor een SLR niet..... (heeft iemand ervaringen hiermee?)
Klopt, de controle stelt niet zoveel voor. Dus als je beetje tactisch inpakt, krijg je het gewoon mee. En als het weg gegooid moest worden, was geen ramp geweest. SLR wilde ik idd geen risico mee nemen, dus die heb ik niet meegenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51
jeanj schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:53:
[...]

[...]

Ik ben vandaag geweest. 1ste keer F1 voor mij. Ik ga al jaren lang naar de TT in Assen.

Heb me DSLR camera meegenomen maar ik kwam het circuit niet op hiermee!
Je kan je dan uit laten scannen zodat je nadat je camera heb opgeborgen bij NH Hotels weer toegang hebt tot het circuit. Ergens anders kan je je camera gewoon niet kwijt.

Als ik het vergelijk met de TT in Assen dan heb ik me echt kapot geïrriteerd vandaag over het beleid en de regels. En dan neem ik het camera incident even niet mee.

Voor ons iemand met een paar krentenbolletjes die ze niet mee mochten nemen. Er staan de hele dag allerlei safety figuren je de hele dag aan te kijken en iedereen te controleren.

Bij het betreden van de tribune moet je even je ticket laten zien (logisch). Maar dat is dus elke keer weer als je tussen de evenementen even gaat plassen of wat gaat eten of drinken. Geef gewoon iedereen een bandje om zijn pols zodat je weet dat ie gecheckt is!
Nu sta je daar met een paar drankjes in beide handen om dan weer alles neer te zetten op een onhandige manier omdat je je telefoon moet pakken en weer voor de 4de keer je ticket moet laten zien! De hele tribune is aan het eind van de dag wel ongeveer 6x gecontroleerd! Terwijl als je een bandje afgeeft je die controle 1x hebt en na het zien van je bandje kan je dan zo doorlopen.

Ik zat op de Heineken tribune en daar lopen die gasten rond om biertjes te verkopen bijna de hele dag. (Alleen tijden kwalificatie niet). Op een gegeven moment stond die verkoper letterlijk 10 min lang voor me neus iedereen bier te verkopen. Ik heb er toen wat van gezegd tijdens de 3de vrije training en toen is hij ook weg gegaan gelukkig.

Ik heb een leuke dag gehad, maar ik heb me kapot geïrriteerd aan de beveiliging en hoe ze met bezoekers omgaan.

Ik ga nooit meer naar een F1 wedstrijd in Zandvoort.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:25:
[...]
...
Ik ga nooit meer naar een F1 wedstrijd in Zandvoort.
Dat hoef je gelukkig maar 1 jaar vol te houden ;)

Wellicht een tip om de QR code uit te printen en in een geplastificeerd labeltje om je nek te hangen, niet voor jou maar voor mensen die morgen (of volgend jaar) gaan en bierhaaldienst hebben.
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen