Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 73 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:09
Bedankt voor de reacties!
Het vreemde is wel dat we met geen mogelijkheid een pdf kunnen creeeren van de aangekochte kaarten, wel een voorwaarde natuurlijk om ze op ticketswap te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Iemand die weet of je wel zo'n opblaaszakstoel of een opblaasautoband mee mag om op te zitten?

https://www.bol.com/nl/nl...Mf-MZCOQ.0.2.ProductImage

Dit jaar voor het eerst ook de racedag dus deze keer general admission. Weet wel door een eerdere keer general admission waar ik wellicht wil zitten. Maar dan zit dat net ff lekkerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
s.butterman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:57:
Iemand die weet of je wel zo'n opblaaszakstoel of een opblaasautoband mee mag om op te zitten?

https://www.bol.com/nl/nl...Mf-MZCOQ.0.2.ProductImage

Dit jaar voor het eerst ook de racedag dus deze keer general admission. Weet wel door een eerdere keer general admission waar ik wellicht wil zitten. Maar dan zit dat net ff lekkerder..
Het is maar wat je lekker vindt zitten...
Ik heb vorig jaar gewoon een kussen van mijn tuinstoel meegenomen. Plastic zak eromheen vanwege de regen. Was geen enkel probleem. (wel een 40x40cm kussen, geen ligstoel). En dit wel een stuk beter.

Ik heb eerlijk gezegd niemand met iets opblaasbaars gezien. Wel een hoop klap/vouw stoeltjes, maar die lagen allemaal naast de ingang op de stapel ingenomen spullen. Maar dat is omdat je de poten van zo'n stoel als wapen zou kunnen gebruiken denk ik. En dat wordt met een binnenband lastig.

Maar zoals met alle contraband. Worst case moet je het inleveren. Dat is met een opblaas ding van €6 vast geen ramp.

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 17-08-2024 00:43 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
Heeft er hier iemand ervaring met F1 kaartjes kopen via Bas van Bodegraven? Ik wil graag de Super Friday heen in Zandcoort (in de race home, inclusief eten&drinken) en daar heeft hij een mooie aanbieding voor (zie o.a. Marktplaats). Ik zie uiteraard wel Google reviews, maar hoor het graag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:55
RocketKoen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 00:42:
[...]

Het is maar wat je lekker vindt zitten...
Ik heb vorig jaar gewoon een kussen van mijn tuinstoel meegenomen. Plastic zak eromheen vanwege de regen. Was geen enkel probleem. (wel een 40x40cm kussen, geen ligstoel). En dit wel een stuk beter.

Ik heb eerlijk gezegd niemand met iets opblaasbaars gezien. Wel een hoop klap/vouw stoeltjes, maar die lagen allemaal naast de ingang op de stapel ingenomen spullen. Maar dat is omdat je de poten van zo'n stoel als wapen zou kunnen gebruiken denk ik. En dat wordt met een binnenband lastig.

Maar zoals met alle contraband. Worst case moet je het inleveren. Dat is met een opblaas ding van €6 vast geen ramp.
Herinnert me nog aan vorig jaar. Bij het verlaten van het circuit zag ik stapels met paraplu's net voor de ingang liggen. Die mochten dus niet het ciruit mee op..... logisch natuurlijk. Leuk als je buurman je oog uitsteekt met zijn paraplu op de tribune en meteen de 3 rijen achter hem het zicht ontneemt. Maar goed, de weersvoorspellingen voor aankomend weekend geven geen enkele kans op regen af...... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
Bootje schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:59:
Heeft er hier iemand ervaring met F1 kaartjes kopen via Bas van Bodegraven? Ik wil graag de Super Friday heen in Zandcoort (in de race home, inclusief eten&drinken) en daar heeft hij een mooie aanbieding voor (zie o.a. Marktplaats). Ik zie uiteraard wel Google reviews, maar hoor het graag hier.
Ik heb geen eigen ervaring, maar ik zie wel eens zijn filmpjes op Youtube. Volgens mij zit dat wel goed. Hij is zelf sinds een paar dagen in Zandvoort.
Hij verkoopt ook altijd tickets voor Oostenrijk en beheert daar een (deel van) een camping.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Crazy D

I think we should take a look.

Bootje schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:59:
Toffe dude, heb nooit kaarten gekocht maar "ken" hem wel (maat van me heeft jarenlang GoMax vlaggen meegenomen als we gingen, en vorige jaar achterbak vol met dozen met vlaggen voor hem meegenomen). Voor zover ik hem ken is hij eerlijk en betrouwbaar en vooral een race fan :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Crazy D

I think we should take a look.

stylezzz schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:04:
[...]

Herinnert me nog aan vorig jaar. Bij het verlaten van het circuit zag ik stapels met paraplu's net voor de ingang liggen. Die mochten dus niet het ciruit mee op..... logisch natuurlijk. Leuk als je buurman je oog uitsteekt met zijn paraplu op de tribune en meteen de 3 rijen achter hem het zicht ontneemt. Maar goed, de weersvoorspellingen voor aankomend weekend geven geen enkele kans op regen af...... :)
Tjah strengere controle op de tribune is ook een optie. In Oostenrijk konden paraplu;s gewoon mee tussen de races door kon je er onder gaan zitten als parasol en tijdens de sessies ook als je de plu maar laag genoeg houdt. En als mensen er last van hebben werd dat ding gewoon ingeklapt.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Crazy D schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:30:
[...]

Tjah strengere controle op de tribune is ook een optie. In Oostenrijk konden paraplu;s gewoon mee tussen de races door kon je er onder gaan zitten als parasol en tijdens de sessies ook als je de plu maar laag genoeg houdt. En als mensen er last van hebben werd dat ding gewoon ingeklapt.
Vreemd, zal wel iets nederlands zijn denk ik. Vrijwel elk evenement van formaat heeft als huisregel dat er geen paraplus zijn toegstaan. Ponchos zijn de meest bekende oplossing.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
stylezzz schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Vreemd, zal wel iets nederlands zijn denk ik. Vrijwel elk evenement van formaat heeft als huisregel dat er geen paraplus zijn toegstaan. Ponchos zijn de meest bekende oplossing.... ;)
Vond het ook al zo vreemd dat ze dus blijkbaar klapstoelen oid niet toestaan (las ik hierboven). Bij andere F1 circuits zie je dat volop bij de niet tribune plaatsen. Moet kunnen vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Plenkske schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:34:
[...]

Vond het ook al zo vreemd dat ze dus blijkbaar klapstoelen oid niet toestaan (las ik hierboven). Bij andere F1 circuits zie je dat volop bij de niet tribune plaatsen. Moet kunnen vind ik.
Klopt... als je wel eens naar spa gaat dan zie je daar redelijk wat mensen met zit meubilair en koelboxen het ciruit op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
stylezzz schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:04:
[...]
Maar goed, de weersvoorspellingen voor aankomend weekend geven geen enkele kans op regen af...... :)
Geen enkele kans?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SoJNe2swBld6FDnuYWvDRfN5hgA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YZtVzlm6gMhOyQ8sl5Q7WZS6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Niks is zo veranderlijk als het nederlandse weer. :)

* stylezzz krijgt spontaan de bibbers met de gedachten aan die regen/hagelbui in de race vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Heb afgelopen jaar best wel wat dagen op het circuit doorgebracht, en het kan zeker op Zandvoort alle kanten op. Al moet ik zeggen dat het (afkloppen) meestal reuze mee viel

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik heb in mijn dutchgp account tot op heden nog geen kaarten voor de dutch gp staan. Klopt dit? Mijn bestellingen is leeg, mijn tickets is leeg.
Ik heb wel de tickets gepersonaliseerd, heb alle andere event mails.. maar de tickets tot nu toe… ho maar…

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan79
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:32
caspervc schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:19:
Ik heb in mijn dutchgp account tot op heden nog geen kaarten voor de dutch gp staan. Klopt dit? Mijn bestellingen is leeg, mijn tickets is leeg.
Ik heb wel de tickets gepersonaliseerd, heb alle andere event mails.. maar de tickets tot nu toe… ho maar…
Heb je de misschien de bestelling elders gedaan? Bv via JX of Verstappen.com? In dat geval staan je bestelling en de tickets daar en zijn ze niet via de gewone Dutch GP site te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Stefan79 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:23:
[...]

Heb je de misschien de bestelling elders gedaan? Bv via JX of Verstappen.com? In dat geval staan je bestelling en de tickets daar en zijn ze niet via de gewone Dutch GP site te vinden.
excuus, ik zie het probleem al... iets met een (licht) anders email adres.... heel bijzonder dat ik blijkbaar 2 accounts heb daar... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan.Gonning
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 20:49
Iemand een mail gehad over de pre-sale voor 2025? Ik kan er 6 kopen in het tijdvak dat om 23.59 verloopt. Heb er 9 totaal nodig. Als iemand in hetzelfde tijdvak valt en niet gaat, stuur me even een PB. Ik koop graag een 3 tal tickets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Zit nog steeds te twijfelen om mijn camera mee te nemen. Geen zin om toevallig een strenge beveiliger tegen te komen. Het is ook niet zo dat ze kluisjes hebben buiten het circuit om eventueel dingen op te bergen die niet het circuit op mogen. :/

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:42
BM schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:15:
Heb afgelopen jaar best wel wat dagen op het circuit doorgebracht, en het kan zeker op Zandvoort alle kanten op. Al moet ik zeggen dat het (afkloppen) meestal reuze mee viel
Vorig jaar ben ik 3 dagen volledig verregend ;)

Maar goed, even naar huis tussendoor voor droge schoenen en een betere poncho en gaan met die banaan.

Vooruitzichten zijn dit jaar een stuk beter.

Jammer alleen dat het programma buiten de F1 zo matig is. Toch jammer dat ze een autosport event helemaal gestript hebben van autosport. 2 jaar terug was het perfect. F1, F2, F3 en porsche supercup. Dagvullend program, van vroeg tot laat lekker autosport kijken. Nu zeer matig en vooral opgevuld met slechte Nederlandse meezinghits. Denk dat het daarom mijn laatste keer gaat worden. En gezien de vele berichten dat er overal nog kaarten te krijgen zijn denk ik niet dat ik de enige ben.

Maar andere vraag: Hoe zijn de ervaringen met de trein op de zaterdag/zondag?

Ik ben 2 jaar terug voor het eerst geweest, maar toen alleen op de vrijdag met de trein. Dat was op de terugweg dramatisch, maar kon wel meteen het station en perron op en vrij snel als haring in de trein.

Maar ik zie zwaar op tegen de zondag. Aangezien het programma dit jaar kut is (geen F2, geen F3) heb ik weinig zin om lang te blijven hangen op de dagen. Maar na de F1 op zondag zal er neem ik aan echt een exodus gaan plaatsvinden. Er is daarna amper meer iets te doen buiten nietszeggende Hollandse meezing figuren. Vorig jaar ruim een 3 kwartier in de rij geschuifeld om bij mijn fiets te komen. Kan me niet voorstellen hoe he bij het treinstation was

[ Voor 54% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:43
Ik ga er vrijdag heen. Gelukkig met eigen vervoer naar collega niet al te ver van Zandvoort en daarna met fiets naar het circuit. Als ik het programma zie op vrijdag is het om 17uur klaar met F1 en dan komt 3 uur later of zo nog Armin van Buuren optreden. Die wilde ik live weleens zien maar of ik zo lang daarop ga wachten zie ik op de dag zelf wel :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
LZ86 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:52:
[...]
Maar ik zie zwaar op tegen de zondag. Aangezien het programma dit jaar kut is (geen F2, geen F3) heb ik weinig zin om lang te blijven hangen op de dagen. Maar na de F1 op zondag zal er neem ik aan echt een exodus gaan plaatsvinden. Er is daarna amper meer iets te doen buiten nietszeggende Hollandse meezing figuren. Vorig jaar ruim een 3 kwartier in de rij geschuifeld om bij mijn fiets te komen. Kan me niet voorstellen hoe he bij het treinstation was
Als je met de trein naar huis gaat zou ik je adviseren om toch nog even op het circuit te blijven hangen. Zodra de race is afgelopen komt de mensenmassa in beweging.... drink nog een biertje, kijk wat voor mafkezen er rondlopen en eet een patatje of broodje ergens. Als je een uurtje na de race het circuit afloopt is het al een stuk rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Ik ben in 2022 ook direct na de race naar huis gegaan, met de trein. Voor het station was het heel even wachten maar was echt goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
aDutchCow schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:47:
Zit nog steeds te twijfelen om mijn camera mee te nemen. Geen zin om toevallig een strenge beveiliger tegen te komen. Het is ook niet zo dat ze kluisjes hebben buiten het circuit om eventueel dingen op te bergen die niet het circuit op mogen. :/
Lekker thuis laten en alles direct op je in laten werken ipv door de camera lens, is toch 100x mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:18:
[...]

Lekker thuis laten en alles direct op je in laten werken ipv door de camera lens, is toch 100x mooier?
Ik heb een Sony RX100 met fixed lens.. maar wel ultra autofocus en 200mm zoom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluiperdjeGerry
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 29-08-2024
Beste campingbezoekers,

Ik heb wat vragen voor de mensen die op de 538 camping hebben gestaan tijdens de GP van Zandvoort in vorige jaren.

In hoeverre worden de huisregels daadwerkelijk nageleefd? Er staat bijvoorbeeld dat we per persoon 2x liter drank mee mogen nemen, letten ze hier goed op? Kan je tussen de camping en het circuit pendelen door het weekend heen? En als er over het algemeen nog tips en tricks zijn hoor ik die ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
Jammer alleen dat het programma buiten de F1 zo matig is. Toch jammer dat ze een autosport event helemaal gestript hebben van autosport. 2 jaar terug was het perfect. F1, F2, F3 en porsche supercup. Dagvullend program, van vroeg tot laat lekker autosport kijken.
Waarom is dat eigenlijk zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
GluiperdjeGerry schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:38:
Beste campingbezoekers,

Ik heb wat vragen voor de mensen die op de 538 camping hebben gestaan tijdens de GP van Zandvoort in vorige jaren.

In hoeverre worden de huisregels daadwerkelijk nageleefd? Er staat bijvoorbeeld dat we per persoon 2x liter drank mee mogen nemen, letten ze hier goed op? Kan je tussen de camping en het circuit pendelen door het weekend heen? En als er over het algemeen nog tips en tricks zijn hoor ik die ook graag!
Omdat je de eerste keer geen serieus antwoord kreeg, vraag je het nog maar een keer? :?

Mijn ervaring met festival campings, is dat er meestal wel wat marge is. Maar 2 liter is idd niet veel, dus 3 zal al snel opvallen. Als je twijfelt, gewoon niet doen, en desnoods je voorraad bijvullen in de lokale supermarkt.

Voor vraag 2 zou ik zeggen: neem contact op met de organisatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Tja geen idee. De F2 en F3 rijden natuurlijk minder races dan de F1. En blijkbaar valt Zandvoort dan af.

Jammer is het wel. Maar goed, niet zo vroeg van huis als voorgaande jaren en eerder thuis.

Edit: Blijkbaar een combinatie van ruimtegebrek op het middenterrein en bezuinigingen.
https://www.gpblog.com/nl...2-en-formule-3-reden.html

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2024 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichelKlok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-09 08:32
Op Zandvoort is er gewoon weinig ruimte over op het paddock. Ik ben zelf marshal en twee jaar geleden hadden we een logistieke uitdaging om de verschillende race klassen op de juiste manier, op het juiste tijdstip, op de juiste plek te krijgen. Jan Lammers heeft het gebrek aan beschikbare paddock ruimte onlangs in een interview ook als reden voor het ontbreken van de F2 en F3 gegeven.

Edit: reden reeds in het vorige bericht vermeld.

[ Voor 4% gewijzigd door MichelKlok op 20-08-2024 23:15 ]

Parkeren is een vak, geen twee vakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:19:
[...]

Tja geen idee. De F2 en F3 rijden natuurlijk minder races dan de F1. En blijkbaar valt Zandvoort dan af.

Jammer is het wel. Maar goed, niet zo vroeg van huis als voorgaande jaren en eerder thuis.

Edit: Blijkbaar een combinatie van ruimtegebrek op het middenterrein slap excuus en iets wat al jaren bekend is en bezuinigingen winstmaximalaisatie.
https://www.gpblog.com/nl...2-en-formule-3-reden.html
FTFY
Hoop dat het een beetje droog blijft en iedereen rustig na wat concertjes naar huis druppelt, wanneer het giet gaat echt iedereen gelijk na de podiumceremonie huiswaarts en kan het nog wel eens vastlopen dus of je dan daadwerkelijk eerder thuis bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
PalingDrone schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:39:
[...]

FTFY
Hoop dat het een beetje droog blijft en iedereen rustig na wat concertjes naar huis druppelt, wanneer het giet gaat echt iedereen gelijk na de podiumceremonie huiswaarts en kan het nog wel eens vastlopen dus of je dan daadwerkelijk eerder thuis bent?
Ik was de afgelopen 2 edities met de trein. Maar de NS kan echt een indrukwekkende hoeveelheid bezoekers verwerken voor zo'n klein station als Zandvoort. iedere 5 minuten een sprinter met 10 rijtuigen. Daar kunnen ongeveer 800 man in. In een uurtje voeren ze dan een kleine 10.000 mensen af.

Maar er zijn wel iets van 40.000 mensen die met de trein naar de race komen. Dus je moet best lang blijven hangen (of vroeg weg) om niet heel lang in de rij te staan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:04
Vreemde vraag misschien. Ik heb voor 2025 3 pass partout kaarten gekocht, maar nu zie ik bij de tickets staan dat je ticket type general admission niet hoeft te personaliseren. Zou ik dan op vrijdag met mijn kinderen kunnen en zaterdag en zondag met de personen waarvoor ik het gekocht heb? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

koentjuh schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:59:
Vreemde vraag misschien. Ik heb voor 2025 3 pass partout kaarten gekocht, maar nu zie ik bij de tickets staan dat je ticket type general admission niet hoeft te personaliseren. Zou ik dan op vrijdag met mijn kinderen kunnen en zaterdag en zondag met de personen waarvoor ik het gekocht heb? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nog nooit een ID hoeven laten zien, dus zelfs als je de kaarten moet personaliseren had je dit kunnen doen.

Even een andere vraag. Eerdere jaren kon je zien waar alle fietsenstallingen waren. Maar nu zie ik alleen nog maar de stallingen voor gereserveerde plekken. Wie weet welke fietsenstalling het dichtste bij Gate2 zit?

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 21-08-2024 21:19 ]

PSN: Shiver23

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://dutchgp.com/vervoer/openbaar-busvervoer/

Iemand ervaring met de bus pakken vanaf Haarlem? Zou maar een kwartiertje zijn en stopt bij het circuit. Lijkt me minder druk dan met de trein. Bij Haarlem parkeergelegenheid genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 22-08-2024 08:04 ]

• Willem30
Shiver23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:18:
[...]

Even een andere vraag. Eerdere jaren kon je zien waar alle fietsenstallingen waren. Maar nu zie ik alleen nog maar de stallingen voor gereserveerde plekken. Wie weet welke fietsenstalling het dichtste bij Gate2 zit?
Daar was ik ook naar op zoek. Ik vond alleen een oud plaatje uit 2021: https://nl.motorsport.com...reistijd-en-meer/6645593/ Nu heeft Zandvoort niet veel plek en verwacht ik dat er niet veel veranderd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefan79
Shiver23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:18:
[...]

Ik heb nog nooit een ID hoeven laten zien, dus zelfs als je de kaarten moet personaliseren had je dit kunnen doen.

https://dutchgp.com/gebied/zandvoort/#aoi-map-section

Pon en Monza zijn dus het dichtste bij gate 2. Het hangt er ook vanaf misschien vanaf welke kant je komt aan fietsen. Vanaf Bloemendaal lijkt Suzuka de beste optie.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefan79 op 22-08-2024 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
koentjuh schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:59:
Vanuit de FAQ:
Kan ik meerdere personen op één ticket meenemen?
Het is helaas technisch niet mogelijk om meerdaagse tickets op verschillende namen te zetten. De ticketkoper is verantwoordelijk voor het personaliseren, de ontvangst en verspreiding van de tickets, maar hoeft niet alle dagen zelf te gaan. Een meerdaags ticket komt dus altijd op 1 naam te staan, maar per dag kan er iemand anders naar binnen met dit ticket. Ter verificatie kan er bij de entreepoorten worden gevraagd om de naam van de hoofdboeker. Houd er rekening mee dat re-entry niet mogelijk is. Alle andere tickets kunnen wel per ticket gepersonaliseerd worden in de MyDGP omgeving. De ticketkoper kan een personalisatielink versturen naar de rest van het gezelschap zodat zij zelf hun ticket op naam kunnen zetten.
Het ticket kan dus op naam staan van een ander persoon, daar wordt niet op gecontroleerd. Ook niet als je ze wel moet personaliseren.

• Willem30
Stefan79 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

https://dutchgp.com/gebied/zandvoort/#aoi-map-section

Pon en Monza zijn dus het dichtste bij gate 2. Het hangt er ook vanaf misschien vanaf welke kant je komt aan fietsen. Vanaf Bloemendaal lijkt Suzuka de beste optie.
Die site lijkt nu al overbelast :+

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Vorig jaar ben ik 3 dagen volledig verregend ;)
Wij waren er op zaterdag, maar wat een drama inderdaad. Dit jaar zijn we er 3 dagen, maar met de omslag van het weer zie ik het wederom somber in. Zaterdag wordt sowieso weer een lange douche.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Exirion schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:51:
[...]

Wij waren er op zaterdag, maar wat een drama inderdaad. Dit jaar zijn we er 3 dagen, maar met de omslag van het weer zie ik het wederom somber in. Zaterdag wordt sowieso weer een lange douche.
Poncho's mee :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat sowieso. Die hadden we toen ook, maar dan nog :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bootje
Ik ga dit jaar, net als vorig jaar, alleen op de vrijdag. Toen GA, nu Tarzan-in en toegang tot het Race Home. Gewoon om sfeer te proeven, de auto's te zien en wat optredens te kijken (ik vind Di-rect erg tof). Kortom, gewoon een leuke dag hebben.

Vorig jaar was de trein echt fantastisch geregeld. Laatste stukje even staan, maar ging allemaal prima. Dat zal dit jaar ook wel het geval zijn. En we nemen een poncho mee voor op de tribune. Tussen de race zaken door zal ik echter te vinden zijn in de Race Home, oftewel droog staan. :D

• LZ86
Vrijdag lijkt het droog te blijven. Zaterdag kan het nat worden. Zondag prima dag.

Vorig jaar was het alle 3 de dagen kut, dus kan alleen maar meevallen ;)

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand of het is toegestaan om een power bank mee te nemen het terrein op? Kan hier niks over vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
JustJoostNL schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:29:
Weet iemand of het is toegestaan om een power bank mee te nemen het terrein op? Kan hier niks over vinden.
Zo eentje voor je telefoon? Waarom zou dat niet mogen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarrelFanatic6
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:27
JustJoostNL schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:29:
Dat is toegestaan, kon het ook nergens vinden, maar heb na contact te horen gekregen dat dit mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcroon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-01 13:05
Volgens de huisregels mag je geen tassen groter dan A4 en dikker dan 10 cm meenemen. Nu zit ik de webcam te kijken van station Zandvoort en ik zie toch heel veel mensen met een 'normale' (dus grotere) rugzak. Iemand ervaring hoe hier mee wordt omgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcroon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-01 13:05
Sorry, ik had even eerst moeten zoeken in dit topic. Genoeg info te vinden over dit onderwerp.
mdcroon schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:37:
Volgens de huisregels mag je geen tassen groter dan A4 en dikker dan 10 cm meenemen. Nu zit ik de webcam te kijken van station Zandvoort en ik zie toch heel veel mensen met een 'normale' (dus grotere) rugzak. Iemand ervaring hoe hier mee wordt omgegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Een tas groter als een a4 is geen probleem, harde waterfles ook niet, ik ben er mee binnen gekomen. Maar ik zou niet met een grote wandel / backpack rugzak komen, hij moet onder je stoel kunnen.

Opvpuwbare Paraplu wel, ik vermoede het al dus ik had een oude meegenomen die stuk was.

1130 Het regent nog wel wat. Met de snollebollkes, wat wil een mens nog meer.

Ik sta toch ff te schuilen voor de regen, qua eten in de fan zone volgens de borden
  • Fries en snacks
  • Sandwiches
  • Burgers 11,00
  • Pizza 18,00 hele margaritha
  • Turkse pizza 10,50
  • Broodje unox 7,50
  • Doner
  • Poffertjes
  • Asian foodprocessor
  • Fish
  • febo automaat kroket bami schijf 4,35 ???
    burger 8.50 (o.a richting east side
  • dunken donut achter 538
  • Heineken 3.95
  • Heineken 0.5 l 6,50
  • Cola 3,95
Een paar prijzen toegevoegd en wat drinken kostt

[ Voor 78% gewijzigd door jeanj op 24-08-2024 11:11 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVroom
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-09 19:56
Weer slaat weer om. Morgen lekker droog.
Wij staan rond half 10 weer in de duinen. We hebben een mooie plek bij bocht 8 maar altijd wel fomo naar nog beter haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Het zal morgen niet de hele dag droog zijn, maar ook niet de hele dag regenen. De kwalificatie lijkt volgens de huidige berichten al klaar te zijn, net voor de meeste neerslag.

[ Voor 7% gewijzigd door Plenkske op 23-08-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Trein was vandaag goed geregeld.

Morgen toch minder regen dan gedacht waarschijnlijk. We gaan het meemaken

[ Voor 56% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2024 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Wij hebben FP1 overgeslagen en toen we rond 15:30 aankwamen was het zonnig. Na FP2 nog blijven zitten voor F1 Academy. Daarna in de zon zitten eten en Di-rect gezien. Top dag :) Pit Grandstand was ook super trouwens. Zicht van bocht tot bocht, scherm recht voor ons en vol zicht op Red Bull en Ferrari in de pitstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor lezers die morgen of zondag met de fiets komen. Alle fietsenstalling zijn op de boulevard, niet meer in het dorp. Ook al die namen zijn er niet meer zoals voorgaande jaren.
We kwamen met de fiets vanuit de richting Aerdenhout en de route in Zandvoort is ook helemaal anders. Gewoon de bordjes volgen en het komt goed.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
caspervc schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:33:
[...]

Ik heb een Sony RX100 met fixed lens.. maar wel ultra autofocus en 200mm zoom :D
Ik had vorig jaar zelfs een RX10 meegenomen. Net dunner dan 10 cm (94 mm hoog) en met vaste lens. Er werd nog naar gevraagd of het een vaste lens was en toen mocht hij naar binnen. Inderdaad niet alleen door de camera kijken, maar het beleven. Zet je sluitertijd op 1/1000 of nog korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
Ik ga voor het eerst naar een GP en heb kaartjes voor hairpin 1 op zandvoort. Nu heb ik gevoelige oren, tinnitus heb ik al en ik vroeg me af of het voldoende is om 1 set gehoorbescherming in te doen. Of moet ik voor de zekerheid nog grote over de oren doppen meenemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
walletje-w schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:38:
Ik ga voor het eerst naar een GP en heb kaartjes voor hairpin 1 op zandvoort. Nu heb ik gevoelige oren, tinnitus heb ik al en ik vroeg me af of het voldoende is om 1 set gehoorbescherming in te doen. Of moet ik voor de zekerheid nog grote over de oren doppen meenemen?
Geen idee hoeveel last je er van hebt met gevoelige oren, maar F1 auto's maken tegenwoordig nog maar amper lawaai. De F2 en F3 rijden dit weekend niet, die maken wel echt lawaai. Weet niet welke support klasses er dit weekend zijn, maar wellicht dat je daar wel gehoorbescherming voor wilt hebben.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:31
Gynnad schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:43:
[...]

Geen idee hoeveel last je er van hebt met gevoelige oren, maar F1 auto's maken tegenwoordig nog maar amper lawaai. De F2 en F3 rijden dit weekend niet, die maken wel echt lawaai. Weet niet welke support klasses er dit weekend zijn, maar wellicht dat je daar wel gehoorbescherming voor wilt hebben.
Porsche Super Cup maakt de meeste herrie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Gynnad schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:43:
[...]

Ik heb gister voor het eerst de 'moderne' f1 gehoord, en amper lawaai zou ik niet durven beweren. Vond dat er een aardige bak herrie van af kwam. Tis alleen niet echt fraai geluid, maar ik zou zeker geen hele sessie zonder gehoorbescherming doen, maar ik ben dan ook aardig aan mijn gehoor gehecht. Loop ook al tig jaar met tinnitus rond, dat hoeft niet perse erger te worden :+

Porsches gaan inderdaad wel nog een klap harder :+

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 24-08-2024 09:10 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Zit even de ticketvoorwaarden te lezen. Er staat een bulletpoint dat zodra je het 'evenemententerrein' verlaat, je recht op toegang vervalt. Betekent dat dat je tussen de vrije training en kwalificatie niet weg kan? Of is dat puur een generieke disclaimer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:56
yinx84 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:30:
Zit even de ticketvoorwaarden te lezen. Er staat een bulletpoint dat zodra je het 'evenemententerrein' verlaat, je recht op toegang vervalt. Betekent dat dat je tussen de vrije training en kwalificatie niet weg kan? Of is dat puur een generieke disclaimer?
Je kan niet in en uitchecken en dus meerdere keren het terrein op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:29
yinx84 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:30:
Klopt er is geen re-entry mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Gisteren geweest. Tarzan-in grandstand, dus mooi zicht op de schuiver van Hulkenberg.

We hadden ook toegang tot de Race Home. Dat is echt perfect. Mooi kunnen zitten tijdens de regen en hapjes en drankjes bij de prijs in.

Het geluid van het podium met de interviews en optredens vond ik niet zo geweldig. Di-rect was daardoor wat minder vonden wij.

Wij hebben een perfecte dag gehad gisteren! Iedereen die vandaag is of morgen gaat, have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Ik moet zeggen dat het na het lezen van alle horrorverhalen hier over de trein het 100% meeviel gisteren. De enige bump was dat ik 30 minuten op Sloterdijk heb moeten wachten om het perron op te komen. Maar was dan ook relatief laat. De terugweg was in één keer doorlopen vanaf het circuit de trein in... op dat moment kwam ook de volgende lege trein alweer binnen rijden. Top geregeld!

Vandaag wat vroeger op pad en helemaal geen wachtrij gehad bij m'n overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Net eindelijk in een trein na een ruim uur wachten voor het station... dramatisch vergeleken met de vrij en zaterdag. Als ik nog een keer fa, toch maar weer fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

LZ86 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:32:
Net eindelijk in een trein na een ruim uur wachten voor het station... dramatisch vergeleken met de vrij en zaterdag. Als ik nog een keer fa, toch maar weer fietsen.
Dat is nog steeds snel, en gewoon te verwachten bij zo’n mensen massa. Als je dat niet wil (wachten) dan moet je niet gaan, of anders gaan. Maar ga er niet vanuit dat fietsen perse sneller is, ook daar zal je op je beurt moeten wachten om de fiets uit de stalling te halen. (Ik zag nog wel een mooi plekje, richting ingang 2 tegen de hekken van centrerparks aan, geen idee of het legaal is)

Vanaf eastside, vrijdag/zaterdag een half uur naar het station tot in de trein vandaag een uur. Wel direct na de interviews weggegaan. En moeten staan in de trein. Elke keer de overstap in Haarlem gehaald van 4 minuten, door een beetje slim te positioneren in de trein….

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:29
Was echt top geregeld vandaag. Was voor mij de eerste keer. Gratis geparkeerd in Haarlem op 200m van een wegafsluiting, met de fiets naar fietsenstalling Red Bull Ring (Bloemendaal aan zee). Was maar 6km fietsen, wel jammer van de tegenwind :X . Daarna in 25 minuten naar de tribune gelopen.

Terug duurde het ivm drukte 10-15 min langer. Voldoende toiletten en eet/drinkgelegenheden als je het mij vroeg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVgRe_cQvH9nujHcgpW-w-Wn3uI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/duYvT5Ov7ZT7KrEFUFPoKoD5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
LZ86 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:32:
Toldya ;) ben zelf nog maar even afgezakt naar een van de zandvoortse strandtenten en daar nog wat gegeten. Rond half 7/7 uur naar het station gegaan en daar eigenlijk meteen kunnen doorschuivelen. Enig oponthoud daarna lag aan de ns die na amsterdam cs er een puinhoop van maakte, maar dat kan ik de GP organisatie niet kwalijk nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 19:03

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ga altijd vrijdag ochtend met de fiets van Rijswijk naar Zandvoort en terug om de sfeer te proeven, maar vanwege de stormachtige wind en regen heb ik het dit keer uitgesteld naar zondag ochtend. De drukte viel me nog mee op het fietspad van Noordwijk naar Zandvoort, maar ik reed daar tussen 10:00H en 10:30H.

Nog andere Tweakers die daar het fietspad onveilig maakten... ;) Ben veel fietsers (zowel jong en oud) voorbij gefietst.

edit:
Video is in HDR Dolby Vision, dus op een modern scherm of TV popt dit nog meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Chrasher op 26-08-2024 10:50 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:10
Schopje omdat ik denk dat een van de oud-bezoekers het vast wel weet: Kun je op zaterdag met persoon X en zondag met persoon Y op hetzelfde ticket?

Ticket zal gepersonaliseerd worden op naam van Y.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

firecaps30 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 20:14:
Schopje omdat ik denk dat een van de oud-bezoekers het vast wel weet: Kun je op zaterdag met persoon X en zondag met persoon Y op hetzelfde ticket?

Ticket zal gepersonaliseerd worden op naam van Y.
Er is totaal geen controle op wie je bent. Als je een geldig ticket bij je hebt, kom je er gewoon doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Hier ook een vraag qua personaliseren..

Ik heb twee tickets gekocht voor zondag. Een voor mij en een voor m'n zoon. Beide regulier, hoewel m'n zoontje pas 9 is, waren er geen kids tickets.

Nu wil ik gaan personaliseren, en kan ik één ticket voor mij doen, maar moet ik de tweede delen. Hij heeft geen telefoon, email of dutch gp account. Ik wil gewoon twee tickets uiteindelijk in mijn app hebben staan. Die van mij en die van hem. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 19:52
Heeft er iemand ervaring met de General Admission zone. Zijn daar op zaterdag genoeg plekken beschikbaar om relax de auto's te kunnen bekijken? Liefst zittend op de grond...

Of zit/sta je daar echt op elkaar?

Ik begrijp dat je in General Admission geen scherm en commentaar hebt. Prijs is wel zeer aantrekkelijk voor een eerste ervaring.

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 01:14

franssie

Save the albatross

Zittend op de grond is wel lastig op een paar duinen na, aar die zitten al snel vol.

Ik zie overigens via nunl ook de eerste winactie (met daarachter een korting van ca 30%) waar nu ook weer GA te koop is, en wat tribunes met korting.
Ik zit dat weekeinde ergens anders op vakantie en volg de TV wel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Als ik inlog bij MyDGP (dat is toch cm ticketing?) dan zie ik daar mijn tickets staan bij Orders, maar geen download knop. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan79
franssie schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 00:03:
Zittend op de grond is wel lastig op een paar duinen na, aar die zitten al snel vol.

Ik zie overigens via nunl ook de eerste winactie (met daarachter een korting van ca 30%) waar nu ook weer GA te koop is, en wat tribunes met korting.
Ik zit dat weekeinde ergens anders op vakantie en volg de TV wel.
Heb je daar misschien een link van of een betere verwijzing? Met name wat je zegt over GA beschikbaar en tribunes met korting. Ik heb geprobeerd dat te vinden, maar kan het niet vinden. Dank je wel

[ Voor 5% gewijzigd door Stefan79 op 18-08-2025 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Stefan79 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 17:14:
[...]

Heb je daar misschien een link van of een betere verwijzing? Met name wat je zegt over GA beschikbaar en tribunes met korting. Ik heb geprobeerd dat te vinden, maar kan het niet vinden. Dank je wel
https://www.nu.nl/uitgeli...ken-dutch-grand-prix.html

Uiteindelijk kwam ik op een pagina uit wat ik met korting kaarten kon kopen, zat een knopje ergens onderaan, iets van wil je sowieso gaan Klik dan hier oid

Na registratie van je email en naam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fW5O_25FcOOcUuXVDRLUgRIsWa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5DGGj1ibK7MKXNu9cDdORoC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door franssie op 18-08-2025 18:35 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
Strider schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:01:
Heeft er iemand ervaring met de General Admission zone. Zijn daar op zaterdag genoeg plekken beschikbaar om relax de auto's te kunnen bekijken? Liefst zittend op de grond...

Of zit/sta je daar echt op elkaar?

Ik begrijp dat je in General Admission geen scherm en commentaar hebt. Prijs is wel zeer aantrekkelijk voor een eerste ervaring.
Mooiste is als je aan General Admission 2 kaartjes kan komen, is aan de binnenkant van de Arie luyendykbocht, zit daar ieder jaar is top!

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Petaaaaah schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:41:
[...]

Mooiste is als je aan General Admission 2 kaartjes kan komen, is aan de binnenkant van de Arie luyendykbocht, zit daar ieder jaar is top!
Daar kun je met de “gewone” general admission tickets toch ook gewoon gaan zitten? Heb de afgelopen jaren geen onderscheid in GA tickets voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Den_S85 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:06:
[...]

Daar kun je met de “gewone” general admission tickets toch ook gewoon gaan zitten? Heb de afgelopen jaren geen onderscheid in GA tickets voorbij zien komen.
Ik ben er twee jaar geleden met GA1 tickets op een jumbo vrijdag niet ingekomen bij GA2, en dat is wel een leukere plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
[...]

Die zijn denk ik erg snel uitverkocht.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
[...]

Ik kwam de GA2 zone niet binnen met mijn GA tickets. Hoe je aan een GA2 ticket kan komen weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
La1974 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:32:
[...]

Ik kwam de GA2 zone niet binnen met mijn GA tickets. Hoe je aan een GA2 ticket kan komen weet ik niet.
Die zijn er denk ik wel geweest, je kunt nu al interesse op 2026 tickets uitgeven en dan kun je GA2 selecteren.

Ik ben nog aan het kijken naar tickets voor vrijdag, voorkeur is Pit Grandstand in de stoelen range 1-75. Als je ze nu koopt zit je in rij 22 op stoeltje 280+. Dan zit je helemaal op het uiterste einde van de pit lane en heb je ook geen view op RB :/

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan79
Strider schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:38:
[...]

Die zijn er denk ik wel geweest, je kunt nu al interesse op 2026 tickets uitgeven en dan kun je GA2 selecteren.

Ik ben nog aan het kijken naar tickets voor vrijdag, voorkeur is Pit Grandstand in de stoelen range 1-75. Als je ze nu koopt zit je in rij 22 op stoeltje 280+. Dan zit je helemaal op het uiterste einde van de pit lane en heb je ook geen view op RB :/
Op het resell platform staan 3 tickets aan het begin, rij 11, stoelen 26 t/m 28
https://shop.ticketing.cm...21-4897-b0a3-ec9faa1c0e9c
Filter op "Pit Grandstand-119"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
GA2 is zeer beperkt verkrijgbaar, je kunt idd niet met normale GA tickets binnenkomen. Prijs is wel hetzelfde. Wil je die bemachtigen dan moet je geluk hebben via resell of ze lang van te voren reserveren/ kopen.

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomason12
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-08 17:12
Ik ben erg blij om de Formule 1 na de zomerstop weer terug te zien! Met regen in het vooruitzicht voor het hele weekend, kunnen we fantastische actie op de baan verwachten. Er is ook een solide line-up van evenementen buiten de baan om fans te vermaken. Voor mij is de livemuziek het hoogtepunt, vooral met optredens van grote namen zoals Mart Hoogkamer en Afrojack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik wil vrijdag nog naar Zandvoort gaan maar ik heb nog geen tickets gekocht. Kan iemand nog nog een plek aanraden voor vrijdag als het ook regent? Want het ziet er wel naar uit dat het helaas gaat regenen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan79
Strider schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:55:
Ik wil vrijdag nog naar Zandvoort gaan maar ik heb nog geen tickets gekocht. Kan iemand nog nog een plek aanraden voor vrijdag als het ook regent? Want het ziet er wel naar uit dat het helaas gaat regenen.
Geen enkele grandstand is overdekt. Alleen de main grandstand, maar daar kan je volgens mij geen kaarten voor kopen, althans nog nooit gezien. Bij de Tarzan, Pit en Ben Pon grandstand staan in ieder geval verschillende tijdelijke gebouwtjes (voor de vip`s) waar je vaak nog wel onder kan schuilen (bv bij de ingang). Ook is daar een overdekt stuk in het wandelgebied waar je kan staan. Dan ben je in ieder geval dichtbij mogelijke schuilplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Strider schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:55:
Ik heb voor vrijdag via marktplaats twee Race Home tickets met Tarzan-in tribuneplaatsen gekocht. Op de tribune moet je dan onverhoopt wellicht even in de poncho zitten (die we meenemen), maar daaromheen kunnen we mooi in de Race Home schuilen en eten & drinken (inclusief). Vorig jaar ook gedaan en dat is heel goed bevallen!

En na afloop van alle racerij niet gelijk naar huis, maar nog even genieten van de optredens. Erg leuk om de hele dag mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Laatst online: 21:58
Hebben jullie enig idee of er bv parkeergelegenheid is bij Adam Sloterdijk en daar vanaf de trein naar Zandvoort? Wordt mijn eerste GP, dus vandaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
Dirickteur schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:27:
Hebben jullie enig idee of er bv parkeergelegenheid is bij Adam Sloterdijk en daar vanaf de trein naar Zandvoort? Wordt mijn eerste GP, dus vandaar
Je zou in de buurt van station Haarlem Spaarnwoude kunnen parkeren. Wel op tijd zijn, want de p+r is altijd erg druk. Maar in de directe omgeving kun je meestal prima gratis parkeren (IKEA of woonwijk).

Sloterdijk is vooral interessant als je naar centrum Amsterdam wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Laatst online: 21:58
Fauna schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:44:
[...]

Je zou in de buurt van station Haarlem Spaarnwoude kunnen parkeren. Wel op tijd zijn, want de p+r is altijd erg druk. Maar in de directe omgeving kun je meestal prima gratis parkeren (IKEA of woonwijk).

Sloterdijk is vooral interessant als je naar centrum Amsterdam wil.
Goeie tip, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-09 12:44

SB!

Weet iemand of je verplicht bent om je tickets toe te voegen in de Dutch GP app. In de app wordt dat namelijk aangegeven maar ik krijg dat voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Mag je ook naar binnen bij de ingang als je de tickets toe hebt gevoegd door middel van je (bijvoorbeeld Apple) wallet?

Edit:
We hebben de tickets via verstappen.com gekocht. Vermoed dat ze daarom niet in de Dutch GP komen.

[ Voor 15% gewijzigd door SB! op 27-08-2025 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 23:21
SB! schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:11:
Weet iemand of je verplicht bent om je tickets toe te voegen in de Dutch GP app. In de app wordt dat namelijk aangegeven maar ik krijg dat voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Mag je ook naar binnen bij de ingang als je de tickets toe hebt gevoegd door middel van je (bijvoorbeeld Apple) wallet?

Edit:
We hebben de tickets via verstappen.com gekocht. Vermoed dat ze daarom niet in de Dutch GP komen.
Ik kan mijn gewonnen Shell tickets ook niet toevoegen in de App, ondanks dat ik mijn DutchGP met hetzelfde mailadres heb aangemaakt. Op de Shell tickets staat ook gewoon dat je ze uit kan draaien of op je telefoon kan laten zien, dus ik ga ervan uit dat dat werkt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Iedereen die dit weekend heen gaat heel veel plezier!

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2025 12:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006

Edit:
Hier hetzelfde. Niet in de app, dus in mn wallet. Is hopelijk voldoende.

Regenkleding ook maar alvast ingepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Hoeveel water nemen jullie mee? 0.5L per persoon? Of meer?

BlaBlaBla

• Stefan79

Edit:
Ik had vorig jaar bij Verstappen.com besteld en kreeg een pdf als ticket. Daar staat een QR code op die je kan laten scannen. Staat dus los van de app. Is dat dit jaar anders bij tickets van Verstappen.com?

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-09 12:44

SB!

Strider schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 20:37:
Hoeveel water nemen jullie mee? 0.5L per persoon? Of meer?
Ik dacht dat je volgens de voorwaarden een lege fles van maximaal 0.5L mag meenemen.
Pagina: 1 ... 73 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen