Vorig jaar ben ik 3 dagen volledig verregend
Maar goed, even naar huis tussendoor voor droge schoenen en een betere poncho en gaan met die banaan.
Vooruitzichten zijn dit jaar een stuk beter.
Jammer alleen dat het programma buiten de F1 zo matig is. Toch jammer dat ze een autosport event helemaal gestript hebben van autosport. 2 jaar terug was het perfect. F1, F2, F3 en porsche supercup. Dagvullend program, van vroeg tot laat lekker autosport kijken. Nu zeer matig en vooral opgevuld met slechte Nederlandse meezinghits. Denk dat het daarom mijn laatste keer gaat worden. En gezien de vele berichten dat er overal nog kaarten te krijgen zijn denk ik niet dat ik de enige ben.
Maar andere vraag: Hoe zijn de ervaringen met de trein op de zaterdag/zondag?
Ik ben 2 jaar terug voor het eerst geweest, maar toen alleen op de vrijdag met de trein. Dat was op de terugweg dramatisch, maar kon wel meteen het station en perron op en vrij snel als haring in de trein.
Maar ik zie zwaar op tegen de zondag. Aangezien het programma dit jaar kut is (geen F2, geen F3) heb ik weinig zin om lang te blijven hangen op de dagen. Maar na de F1 op zondag zal er neem ik aan echt een exodus gaan plaatsvinden. Er is daarna amper meer iets te doen buiten nietszeggende Hollandse meezing figuren. Vorig jaar ruim een 3 kwartier in de rij geschuifeld om bij mijn fiets te komen. Kan me niet voorstellen hoe he bij het treinstation was
[
Voor 54% gewijzigd door
LZ86 op 20-08-2024 15:06
]