Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 66 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
r_buren schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:14:
Weet iemand hoe streng ze tijdens de GP zijn met die tassenregels??
In de huisregels staat dat tassen niet groter mogen zijn dan A4 formaat (https://www.circuitzandvo...uisregels-versie-2021.pdf) en mijn rugtas (XD Design Urban) en veel andere rugtassen zijn zeker groter. Ik wil toch mijn graag mijn rugtas mee hebben.
Het gaat er vooral om dat je niks meeneemt dat je niet onder je stoeltje kwijt kan. Het is op de tribune namelijk niet handig als jouw rugzak het gangpad blokkeert. En er zijn ook geen vrije stoeltjes waar je hem kan parkeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:09
RocketKoen schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:46:
[...]

Het gaat er vooral om dat je niks meeneemt dat je niet onder je stoeltje kwijt kan. Het is op de tribune namelijk niet handig als jouw rugzak het gangpad blokkeert. En er zijn ook geen vrije stoeltjes waar je hem kan parkeren.
Ik zit in de duinen :) Dus daar geen last van. Daar zullen ze toch wel rekening mee houden bij de General Admission ingangen? Daar weten ze toch ook dat General Admission gelijk staat aan vrij zitten in de duinen? Of staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yes!
Ik ben er dit jaar ook weer onverwacht bij!
Vorig jaar op zondag een dagje gezeten op de Arena tribunes,

En gisteren heb ik bericht gehad dat ik ben uitgenodigd op zaterdag door de ANWB bij de winactie hier op Tweakers. Nog geen idee waar en wat voor een plekken dat zijn, er wordt gesproken over een "Paddockkaart"

Heb er zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn werkgever had een aantal kaarten en ik ga nu dus eens kijken op Zandvoort tijdens de training op vrijdag. Geen idee wat ik moet verwachten, ook niet qua "binnen komen". Wij hebben natuurlijk sponsor-kaarten, en van wat ik ervan begrepen heb kan ik in principe de hele dag in en uit lopen. Ze hebben het wel goed geregeld. We hebben ook een zaaltje bij een horecagelegenheid in Zandvoort, voor de mensen die onverwachts toch nog even een spoedklusje hebben. Kan daar rustig wat werk gedaan worden en kunnen de spullen ook daar gestald worden.

Als ik het goed begrepen heb, wordt het wel goed. Iets met DGP Race Home en Hospitality:
- Friday access to Zandvoort VIP track facing suite and main grandstand located on the start/finish straight
Hospitality inclusive of informal finger-food including hamburgers and sandwiches
Beer, wine and soft drinks included (no spirits)
- Saturday and Sunday welcome brunch 11am-1pm at Zandvoort beach located a short 10 minute walk from the circuit
- Saturday and Sunday evening access to Zandvoort Beach Club for an all inclusive VIP dinner and drinks party Bagatelle style 6pm-12am
- Live entertainment and DJ’s throughout (Powered by Carbon Champagne).
Als ik het goed begrijp, kan ik zitten bij start/finish en is er een lounge met veel schermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
r_buren schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:54:
[...]

Ik zit in de duinen :) Dus daar geen last van. Daar zullen ze toch wel rekening mee houden bij de General Admission ingangen? Daar weten ze toch ook dat General Admission gelijk staat aan vrij zitten in de duinen? Of staan :)
Ligt er aan hoe logisch de beveiliger nadenkt :P
Let wel op dat je geen stoeltjes ofzo mee mag nemen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
Hoop wel dat ze dit jaar de catering bij de Tarzan beter op orde hebben. Dat was vorig jaar echt chaos, o.a. bijna uur moeten wachten voor een hamburger :|
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:15:
Mijn werkgever had een aantal kaarten en ik ga nu dus eens kijken op Zandvoort tijdens de training op vrijdag. Geen idee wat ik moet verwachten, ook niet qua "binnen komen". Wij hebben natuurlijk sponsor-kaarten, en van wat ik ervan begrepen heb kan ik in principe de hele dag in en uit lopen. Ze hebben het wel goed geregeld. We hebben ook een zaaltje bij een horecagelegenheid in Zandvoort, voor de mensen die onverwachts toch nog even een spoedklusje hebben. Kan daar rustig wat werk gedaan worden en kunnen de spullen ook daar gestald worden.

Als ik het goed begrepen heb, wordt het wel goed. Iets met DGP Race Home en Hospitality:

[...]

Als ik het goed begrijp, kan ik zitten bij start/finish en is er een lounge met veel schermen.
Leuk, die hospitality is wel top! Zit inderdaad op het rechte stuk. Ook erg handig voor eten, drinken en toiletbezoek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47
TripleQ schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 08:36:
Yes!
Ik ben er dit jaar ook weer onverwacht bij!
Vorig jaar op zondag een dagje gezeten op de Arena tribunes,

En gisteren heb ik bericht gehad dat ik ben uitgenodigd op zaterdag door de ANWB bij de winactie hier op Tweakers. Nog geen idee waar en wat voor een plekken dat zijn, er wordt gesproken over een "Paddockkaart"

Heb er zin in!
Leuk!
Ik heb wel gezien dat een ANWB recruiter m'n Linkedin heeft bezocht, helaas geen uitnodiging ontvangen. :X

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Katseviool schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:47:
Hoop wel dat ze dit jaar de catering bij de Tarzan beter op orde hebben. Dat was vorig jaar echt chaos, o.a. bijna uur moeten wachten voor een hamburger :|

[...]

Leuk, die hospitality is wel top! Zit inderdaad op het rechte stuk. Ook erg handig voor eten, drinken en toiletbezoek :)
Nog nooit eerder bij de F1 geweest. Maar deze kans kon ik natuurlijk niet laten schieten, al is het "maar" de training. Vroeger weleens een stock-car race of een rally bezocht en een keer naar de racing days op Assen geweest (ook zakelijk). Maar dit zal toch wel "level up" zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wheeliemaker
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-08 15:46
Iemand nog een tip om gratis met de auto te parkeren om daarna verder te gaan per fiets? Geen idee vanaf waar de blokkades staan. Die 25€ per dag parkeer kosten geef ik liever ergens anders aan uit. We komen uit de richting van Katwijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Wheeliemaker schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:38:
Iemand nog een tip om gratis met de auto te parkeren om daarna verder te gaan per fiets? Geen idee vanaf waar de blokkades staan. Die 25€ per dag parkeer kosten geef ik liever ergens anders aan uit. We komen uit de richting van Katwijk.
Hillegom/vogelenzang, lekker fietsen langs de leidsevaart? N206 omhoog volgen, bij Aerdenhout is het afgesloten voor auto's die niet horen. Je wordt vanaf ongeveer Amsterdamse waterleidingduinen al opgevangen met de auto en daar is betaald parkeren volgens mij. Bennebroek kan je ook staan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan79
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:32
Theo27 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 20:04:
Ik heb van een goede vriendin 2 tickets cadeau gekregen voor de dutch GP van vrijdag 2 september.

Deze tickets heeft zij via biletwise gekocht van een particuliere verkoper en zullen naar haar opgestuurd worden. Nou is mijn vraag als ik die tickets krijg moet ik ze dan op mijn eigen naam laten zetten in het mydgp portaal of kan ik ook naar binnen met haar naam erop?

En hoe kom ik aan een registratie link voor het mydgp portaal als ik de tickets niet via de dutch gp website heb besteld?
Is het trouwens nog goed gekomen met het ontvangen van de tickets en het personaliseren ervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zou zeggen dat de Zilk/Vogelenzang (camping Vogelenzang) ongeveer de laatste optie is. Anders Noordwijkerhout (parkeerplaatsen langs Duinweg tot aan Kapelleboslaan en niet Langevelderslag) en dan via duin fietsen.

[ Voor 7% gewijzigd door shoombak op 29-08-2022 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door shoombak op 29-08-2022 13:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Voor de bezoekers die komend weekend met de NS naar Zandvoort gaan. Het kan al heel snel lonen om voor 1 persoon nu nog een Dal Voordeel abonnement te nemen. Kost €5,10 per maand (maandelijks opzegbaar) en dan krijg je 40% korting op de reis. Je krijgt op vrijdag dan buiten de spits ook korting (9-16 en 18:30-6:30). Afhankelijk van je planning op vrijdag zou je ook uitkunnen met Weekend Voordeel voor €2, omdat je geen korting krijgt op vrijdag in de spits.
En je mag nog eens 3 reizigers meenemen op dezelfde korting.

Dit kan voor €2 tot €5,10 een mooie bedrag schelen als je van ver moet komen en met een groep reist.

/edit

Even een aanvulling na onderzoek van @Migrator: Neem Dal Voordeel en niet Weekend Voordeel wegens administratiekosten.
Migrator schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:41:
[...]

Die administratiekosten zijn alleen voor de kleinste abo's. Voor Weekend Vrij (€32, kan dus voordelig zijn als je van iets verder komt) zijn die er al niet meer.

Sterker nog, ik zie de administratiekosten ook niet bij Dal Voordeel (€5,10/maand). Voor jou nu te laat @coop, maar voor ieder ander die korting wil: Dal Voordeel is goedkoper dan Weekend Voordeel.

[ Voor 32% gewijzigd door coop op 29-08-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

coop schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:10:
Voor de bezoekers die komend weekend met de NS naar Zandvoort gaan. Het kan al heel snel lonen om voor 1 persoon nu nog een Dal Voordeel abonnement te nemen. Kost €5,10 per maand (maandelijks opzegbaar) en dan krijg je 40% korting op de reis. Je krijgt op vrijdag dan buiten de spits ook korting (9-16 en 18:30-6:30). Afhankelijk van je planning op vrijdag zou je ook uitkunnen met Weekend Voordeel voor €2, omdat je geen korting krijgt op vrijdag in de spits.
En je mag nog eens 3 reizigers meenemen op dezelfde korting.

Dit kan voor €2 tot €5,10 een mooie bedrag schelen als je van ver moet komen en met een groep reist.
Ik overweeg nog met de auto te gaan, gratis te parkeren en dan te fietsen maar ik zit ook naar een treinreis te kijken. In dat laatste geval, ga ik mijn NS business card voor een maandje omzetten naar een met Dal voordeel uren abonnement (ipv het gratis business card). Het scheelt me 4 euro per dag, x2 voor 2 personen. Enige is dat je vrijdagochtend of 100% moet betalen of later (na 9:00) weggaat (en ik dan training F3 en mogelijk F2 mis) (ik kom toch pas na 18:30 terug op vrijdag, na Mental Theo en de Porsche training, misschien blijf ik nog voor Antoon en Emma Heesters, maar ik moet eerst een googlen wie dat zijn.....)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
jeanj schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:21:
[...]

Ik overweeg nog met de auto te gaan, gratis te parkeren en dan te fietsen maar ik zit ook naar een treinreis te kijken. In dat laatste geval, ga ik mijn NS business card voor een maandje omzetten naar een met Dal voordeel uren abonnement (ipv het gratis business card). Het scheelt me 4 euro per dag, x2 voor 2 personen. Enige is dat je vrijdagochtend of 100% moet betalen of later (na 9:00) weggaat (en ik dan training F3 en mogelijk F2 mis) (ik kom toch pas na 18:30 terug op vrijdag, na Mental Theo en de Porsche training, misschien blijf ik nog voor Antoon en Emma Heesters, maar ik moet eerst een googlen wie dat zijn.....)
Ja, met Dal Voordeel krijg je dan alleen op vrijdagavond voordeel als je in ieder geval de Porsche training kijkt. Ik heb met mijn groep nog niet besloten of we daarvoor blijven, dus Weekend Voordeel it is. Hebben we in ieder geval het hele weekend de korting. Had echter geen rekening gehouden met €10 NS administratie kosten, maar zelfs dan scheelt het ongeveer €40-50 voor het hele weekend voor ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Hier vind je informatie over de afsluitingen, bekijk de PDF op die pagina voor de totale kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 17:42
Vorig jaar waren ze niet happig op betere camera's langs de kant.

Weet iemand hoe het zit met een Sony E-mount met bv. een 200 mm zoom lens, die toch compact is ?

Of is een smartphone de enige optie mits je geen pers bent.

(ik heb een GA kaartje, maar dat zal de security worst wezen denk ik)

[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2022 14:40 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
r_buren schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:14:
Weet iemand hoe streng ze tijdens de GP zijn met die tassenregels??
In de huisregels staat dat tassen niet groter mogen zijn dan A4 formaat (https://www.circuitzandvo...uisregels-versie-2021.pdf) en mijn rugtas (XD Design Urban) en veel andere rugtassen zijn zeker groter. Ik wil toch mijn graag mijn rugtas mee hebben.
Het viel mij vorig jaar op de zaterdag best mee.
Ik had een kleine rugtas mee (iets groter dan een A4) met daarin nog 3 krentenbollen en een halve liter water. Hij is wel gecontroleerd en ik had verwacht dat het eten en drinken eruit gehaald zou worden, maar dat gebeurde niet. De controleur zei dat het meenemen van een broodje en een fles water prima was, ook gezien het warme weer. Hij zei ook dat als ik een paar blikken bier meegenomen zou hebben dat hij dat wel ingenomen zou hebben.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

coop schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:31:
[...]

Ja, met Dal Voordeel krijg je dan alleen op vrijdagavond voordeel als je in ieder geval de Porsche training kijkt. Ik heb met mijn groep nog niet besloten of we daarvoor blijven, dus Weekend Voordeel it is. Hebben we in ieder geval het hele weekend de korting. Had echter geen rekening gehouden met €10 NS administratie kosten, maar zelfs dan scheelt het ongeveer €40-50 voor het hele weekend voor ons.
Die administratiekosten zijn alleen voor de kleinste abo's. Voor Weekend Vrij (€32, kan dus voordelig zijn als je van iets verder komt) zijn die er al niet meer.

Sterker nog, ik zie de administratiekosten ook niet bij Dal Voordeel (€5,10/maand). Voor jou nu te laat @coop, maar voor ieder ander die korting wil: Dal Voordeel is goedkoper dan Weekend Voordeel.

[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 29-08-2022 14:46 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coop
Migrator schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:41:
[...]

Goeie aanvulling, helemaal je edit! Had even moeten vergelijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@r_buren Ik heb vorig jaar zowel op de za als de zo een redelijk formaat rugzak meegehad met genoeg snacks, lunch en drinken… Dit na de vrijdag waarop de eerste ervaring met het eten echt een drama was - anderhalf uur over gedaan om een pizza’tje te kunnen scoren. Ze hebben er even doorheen gekeken maar was geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

coop schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:51:
[...]

Goeie aanvulling, helemaal je edit! Had even moeten vergelijken.
Het is ook wel een beetje laag van NS, je ziet nergens duidelijk in een overzicht dat die kosten alleen voor de kleine abo's gelden. Ook stom: als je een maand Dal Voordeel neemt en dan switcht naar Weekend Voordeel, dan betaal je effectief €3,10 administratiekosten én heb je een maand een beter abonnement...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

@Wheeliemaker, heb je al een fietsstalling gereserveerd (gratis)? Mij lukt dat nu niet.
Reserveren is niet verplicht maar men kan fietsen buiten een stalling weg gaan halen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Laatst online: 16:47
jeanj schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:33:
@Wheeliemaker, heb je al een fietsstalling gereserveerd (gratis)? Mij lukt dat nu niet.
Reserveren is niet verplicht maar men kan fietsen buiten een stalling weg gaan halen....
Vorig jaar stonden er ook duizenden fietsen op de boulevard richting Bloemendaal langs het hek.

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Burning_Tyre schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:38:
[...]

Vorig jaar stonden er ook duizenden fietsen op de boulevard richting Bloemendaal langs het hek.
En die gaan ze echt niet allemaal weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheeliemaker
Ja goed punt. Gisteren gereserveerd voor de zekerheid. Heb voor vrijdag kunnen boeken bij Miami (die zit het dichtste bij Gate 4 waar ik in moet). Andere dagen iets verder weg (tip: als je per dag boekt grotere kans op een stalling dichterbij). Ga denk ik wel proberen met de bevestiging van vrijdag, de za en zo ook bij Miami binnen te komen. Verwacht dat ze de kleine lettertjes niet heel goed bestuderen, ook omdat de stallingen gratis zijn.
En inderdaad, anders op de boulevard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Nou, ze sturen nu dus al de presale uitnodiging voor 23 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Katseviool op 29-08-2022 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08-2022
Iemand enig idee of het meenemen van de batterij van een elektrische fiets in een rugtas kan/mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
p0nts schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 19:23:
Iemand enig idee of het meenemen van de batterij van een elektrische fiets in een rugtas kan?
Ligt eraan hoe groot de batterij ten opzichte van je tas is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
TripleQ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 19:24:
[...]

Ligt eraan hoe groot de batterij ten opzichte van je tas is...
Ik bedoel meer voor de veiligheid :)

Hij past in een normale rugtas, bij Dance Valley mocht ik hem bijvoorbeeld wel mee naar binnen nemen en in een kluis leggen. Kan me echter ook voorstellen dat het geweigerd kan worden.

Wie weet iemand hier ervaring mee vorig jaar?

[ Voor 10% gewijzigd door p0nts op 29-08-2022 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 19:11
Heads up, de presale voor volgend jaar is live.

Ik heb zowaar kaarten kunnen kopen voor de zaterdag en zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Laatst online: 14:53
Ik ben door een leverancier uitgenodigd en heb kaartjes voor de Ben Pon grandstand 1 gekregen. Heel blij mee natuurlijk maar de verdere informatievoorziening is niet heel super. Ik dacht dat er ook hospitality bij zou zitten maar heb geen idee hoe en wat en heb verder ook geen informatie.

Mag ik met deze kaartjes bijvoorbeeld in de Ben Pon lounge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheeliemaker
LZ86 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:12:

Heb je een linkje? Ik heb kan niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
LZ86 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:12:

Helaas alleen Zat/Zon kaarten of Zaterdag los. Geen Zondag kaarten los :/

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
somers1234 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:31:
Ik ben door een leverancier uitgenodigd en heb kaartjes voor de Ben Pon grandstand 1 gekregen. Heel blij mee natuurlijk maar de verdere informatievoorziening is niet heel super. Ik dacht dat er ook hospitality bij zou zitten maar heb geen idee hoe en wat en heb verder ook geen informatie.

Goede vraag voor je leverancier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 19:11
Wheeliemaker schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:47:
[...]

Heb je een linkje? Ik heb kan niks vinden
Kreeg een button in de mail die me direct in de queue zette, kan er geen link van maken zonder queue ID.

Maar dit is inderdaad alleen za/zon combitickets of alleen de zaterdag

Vanaf 1 september gaat de reguliere verkoop open volgens de mail.

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 29-08-2022 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:21
Gisteren werkte het bij mij ook niet inderdaad om een fietsplek te reserveren. Probleem lijkt nu weer opgelost, en ik heb een fietsparkeerplek weten te bemachtigen (Miami is alleen wel al vol).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
woutertjez schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:52:
[...]

Gisteren werkte het bij mij ook niet inderdaad om een fietsplek te reserveren. Probleem lijkt nu weer opgelost, en ik heb een fietsparkeerplek weten te bemachtigen (Miami is alleen wel al vol).
Was mij gister (op mobiel) ook niet gelukt. Vanmorgen op mijn laptop wel. Miami is inderdaad al helemaal vol. Ben maar voor een ander gegaan, allemaal even ver lopen.

Ik heb trouwens tickets voor een bronzen tribune met een rij en stoelnummer, wordt dat ook daadwerkelijk gebruikt of is het daar ook het principe wie het eerst komt heeft de beste plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
HansAnders07 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:22:
[...]

Was mij gister (op mobiel) ook niet gelukt. Vanmorgen op mijn laptop wel. Miami is inderdaad al helemaal vol. Ben maar voor een ander gegaan, allemaal even ver lopen.

Ik heb trouwens tickets voor een bronzen tribune met een rij en stoelnummer, wordt dat ook daadwerkelijk gebruikt of is het daar ook het principe wie het eerst komt heeft de beste plekken?
Stoelnummers worden inderdaad gewoon gebruikt. Je kunt gewoon rustig wat later aankomen of relaxt drinken halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:39

Sf1nX

Tuinder

Katseviool schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:36:
[...]

Stoelnummers worden inderdaad gewoon gebruikt. Je kunt gewoon rustig wat later aankomen of relaxt drinken halen.
Even gelijk daarop aanhaken, wij zitten op de Pit Tribune. We zitten op rij 2, weet iemand of we dan tegen de baan of helemaal bovenaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31
Sf1nX schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:25:
[...]

Even gelijk daarop aanhaken, wij zitten op de Pit Tribune. We zitten op rij 2, weet iemand of we dan tegen de baan of helemaal bovenaan zitten?
Tegen de baan. Ze tellen van beneden naar boven op de tribune zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:33

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Wij zitten op bronze tribune "Hairpin 1 - 1006"
Volgens mij is dat nummer 33.

Maar op de kaart staan er 2 tribunes met nummer 33... Iemand enig idee welke van de twee Hairpin 1 is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nv-d_BxIVswKhDsxNtwhGC-a_Pc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9mlantcLkBWG5aIfIBhLjlpb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
niq schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:39:
Wij zitten op bronze tribune "Hairpin 1 - 1006"
Volgens mij is dat nummer 33.

Maar op de kaart staan er 2 tribunes met nummer 33... Iemand enig idee welke van de twee Hairpin 1 is?

[Afbeelding]
De onderste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:48

CeesKees

I rest my Kees

stylezzz schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:29:
[...]

Tegen de baan. Ze tellen van beneden naar boven op de tribune zeg maar.
Zoals bij ieder sportevenement, elke bioscoop of een vliegtuig bedoel je?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
CeesKees schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:22:
[...]

Zoals bij ieder sportevenement, elke bioscoop of een vliegtuig bedoel je?
Yep... al is een vliegtuig volgens mij 'plat' en in sommigen stap je ook achterin. Maar je snapt hem wel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:29
somers1234 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:31:

Dit ligt er even aan. Er zijn meerdere hospitality lounges op het rechte stuk. Zelf heb ik ook toegang tot de Ben Pon Grandstand, maar mag ik de Dutch Race Home in voor de hospitality. De Ben Pon Lounge is nog een stukje exclusiever volgens mij (niet dat er ook maar iets mis is met de Race Home, ook dat was subliem geregeld vorig jaar).
Mocht je leverancier het niet weten, bij mij staat het op het als volgt op het ticket:
Dutch Grand Prix Saturday 2022
Race home
Ben Pon Grandstand

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
En 90% die op Ben Pon zit heeft helemaal geen hospitality ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:59
Voor mij is het een eerst F1 bezoek, maar ik neem aan dat je het terrein op en af kunt mits je je toegangskaartje maar bij je hebt? Dus als je even uit de drukte wilt en naar het strand bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Is er geen race topic?

[ Voor 4% gewijzigd door shoombak op 31-08-2022 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
biobak schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:45:
Voor mij is het een eerst F1 bezoek, maar ik neem aan dat je het terrein op en af kunt mits je je toegangskaartje maar bij je hebt? Dus als je even uit de drukte wilt en naar het strand bijv.?
Volgens de FAQ op de website moet je "uitchecken" als je naar buiten gaat. Anders kom je niet meer binnen.

Het is namelijk een veel gebruikt trucje om met een groepje naar binnen te gaan. En dat vervolgens 1 iemand met alle kaartjes naar buiten gaat en een volgend groepje mee naar binnen neemt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Hoelaat gaat iedereen heen? Ik zit het programma eens te kijken voor zondag maar de F2 en F3 zijn best vroeg, dan is er tussendoor wel weinig te beleven tot de race om 15u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
HansAnders07 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:56:
Hoelaat gaat iedereen heen? Ik zit het programma eens te kijken voor zondag maar de F2 en F3 zijn best vroeg, dan is er tussendoor wel weinig te beleven tot de race om 15u
Je hebt nog de porsche supercup race en demonstratierace.
Verder zit er eigenlijk altijd een paar uur ruimte voor de hoofdrace. Dan is er nog een mogelijkheid om afgelaste of uitgelopen onderdelen in te halen zonder dat de starttijd van de race in gevaar komt.

De F1 verdient zijn geld met de TV rechten. En die willen niet dat iedereen een uur live naar de reparatie van een bandenstapel zit te kijken omdat er in de F3 race iemand uit de bocht vloog.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:52
Met de Porsche supercup, drivers parade en Afrojack is er toch genoeg te doen?
Zou in ieder geval niet alleen voor de F1 race gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Zaterdag 10:00 present :Y)
Dan wachten de ANWB mensen mij(ons) om samen naar de paddock club te gaan.

Ik was vorig jaar zondag ook al erg vroeg aanwezig op de toen nog bijna lege Arena tribunes, maar er gebeurd eigenlijk de hele tijd wel wat qua entertainment. Heb me niet erg verveeld in elk geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Zou ik niet op rekenen. Als ik het goed herinner van vorig jaar worden de barcodes daadwerkelijk gescand bij entree op het circuit. Als je opnieuw scannen zou toelaten kunnen meerdere mensen op hetzelfde kaartje naar binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Je verveelt je niet. Zelf heb ik 'sochtends een hele tijd bij de toegangsweg naar de paddock gestaan. Kun je de meeste mensen binnen zien komen. Leclerc in zijn Ferrari, Vettel en Schumacher op de MTB.... Zelfs Tanabe van Honda toen nog even de hand kunnen schudden en succes kunnen wensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0nts
Er staat in de beschrijving op de website van DutchGP bij het personaliseren van je tickets, dat ze maar 1-malig te scannen zijn.

Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je in en uit kan inderdaad zoals @stylezzz al zei.

edit, het staat zelfs op t ticket:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5FfePevNRp9S-1wX_xBtkj6hg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mHwvxp0c3ArEgsWpRcjuYdmL.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door p0nts op 31-08-2022 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
p0nts schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:25:
Er staat in de beschrijving op de website van DutchGP bij het personaliseren van je tickets, dat ze maar 1-malig te scannen zijn.

Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je in en uit kan inderdaad zoals @stylezzz al zei.

[Afbeelding]
Yep.... en vergeet geen ID mee te nemen. Ook daar werd ik op gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:26:
[...]

Yep.... en vergeet geen ID mee te nemen. Ook daar werd ik op gecontroleerd.
really? Ik heb weekend tickets, en neem iedere dag een ander mee. Bij het personaliseren stond dat je de za/zo tickets niet los van elkaar op naam kon zetten, maar dat het wel mogelijk was verschillende personen mee te nemen op de tickets (het personaliseren slaat dan eigenlijk nergens op, maar ze zeggen t zelf...)

Werd jij als hoofd tickethouder gecontroleerd of ook de mensen met wie je was?
Indien je een meerdagen ticket (weekend of passe partout) hebt gekocht, dan is het mogelijk om per dag iemand anders op het ticket naar het evenement te laten gaan. Het is niet mogelijk om de verschillende namen per dag hiervoor op te geven. Let op: de barcode op het e-ticket is één keer scanbaar per dag!

[ Voor 21% gewijzigd door p0nts op 31-08-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
p0nts schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:28:
[...]

really? Ik heb weekend tickets, en neem iedere dag een ander mee. Bij het personaliseren stond dat je de za/zo tickets niet los van elkaar op naam kon zetten, maar dat het wel mogelijk was verschillende personen mee te nemen op de tickets (het personaliseren slaat dan eigenlijk nergens op, maar ze zeggen t zelf...)

Werd jij als hoofd tickethouder gecontroleerd of ook de mensen met wie je was?

[...]
Ze gaan echt niet tot op de letter controleren wie er naar binnen probeert te komen. Als jij Piet Jansen heet en op je kaart K Jansen verwacht ik al geen probleem meer.... Het is geen dounecontrole op schiphol zeg maar. Er staan gewoon wat ingehuurde studenten die een vluchtige blik op je ID werpen.

Ik was alleen overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door stylezzz op 31-08-2022 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
p0nts schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:25:

[Afbeelding]
Wat achterlijk. Misschien kun je een stempel op je hand krijgen net als in de Efteling :+
Dus niet :)

Re-entry
Re-entry is niet mogelijk. Wanneer je het evenemententerrein verlaat, is het niet mogelijk om weer opnieuw terug te komen. Houd hier dus rekening mee.

[ Voor 10% gewijzigd door biobak op 31-08-2022 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
biobak schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:09:
[...]

Wat achterlijk. Misschien kun je een stempel op je hand krijgen net als in de Efteling :+ Ik vraag het zaterdag nog wel na bij de ingang,
Stempels zijn nog makkelijker, werkte vroeger bij feestjes ook goed ;)
Stempel op je hand, 5 minuten dansen, nat van het zweet naar buiten met een verse stempel, die overdrukken op pols van maatje en beide met een vage stempelafdruk weer naar binnen...
M.a.w. gaat niet gebeuren daar, anders krijg je ook dat mensen naar buiten gaan om consumpties te tanken die ze liever zelf binnen de hekken verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Als je geen drukte wil kun je beter thuisblijven. Waarschijnlijk is het overal binnen een straal van 5 km druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

PalingDrone schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:17:
[...]

Stempels zijn nog makkelijker, werkte vroeger bij feestjes ook goed ;)
Stempel op je hand, 5 minuten dansen, nat van het zweet naar buiten met een verse stempel, die overdrukken op pols van maatje en beide met een vage stempelafdruk weer naar binnen...
M.a.w. gaat niet gebeuren daar, anders krijg je ook dat mensen naar buiten gaan om consumpties te tanken die ze liever zelf binnen de hekken verkopen.
Of polsbandjes. Zie je ook erg vaak.....

irritante dingen trouwens...
na afloop knip ik ze direct door.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Zou ik niet op rekenen. Als ik het goed herinner van vorig jaar worden de barcodes daadwerkelijk gescand bij entree op het circuit. Als je opnieuw scannen zou toelaten kunnen meerdere mensen op hetzelfde kaartje naar binnen....
Interessant dit. Kleine tegenstrijdigheid:

https://dutchgp.com/belan...de-dutch-grand-prix-2022/
Hier staat dat 're-entry' niet mogelijk is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AbRmeCsNcDB3n3pgF4oGY3MK5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bix2mV5ByDtikc1O79EWCxtb.png?f=fotoalbum_large

Echter, verwijst dezelfde pagina naar de circuitzandvoort.nl huisregels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTvakOTQ5GJtH65TrxEOAfjR4Qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gYuRdcRB1vDi45HASwAJxyX7.png?f=fotoalbum_large

Op die pagina wordt verwezen naar een PDF met de huisregels.

En wat staat daar in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgiPirnJ23IHyQiUmsYijCSR_Ek=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xUQahT0uZ6WH6fOOgl43BMyF.png?f=user_large

Dus tsja: navraag doen dan maar hè?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0nts
alsof ze Tweakers lezen...

Net in de mail: "Belangrijke informatie over jouw bezoek"
Re-entry is niet mogelijk, dus binnen = binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
p0nts schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:19:
alsof ze Tweakers lezen...

Net in de mail: "Belangrijke informatie over jouw bezoek"

[...]
Inderdaad het zoveelste mailtje. Ze hebben mijn vraag hiet op GoT gelezen. Wie hier zit in de organisatie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Laatst online: 08-09 15:45
Cameralenzen tot 15 cm. Dan kan ik mijn camera nog net mee nemen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
MartijnV03 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:42:
Cameralenzen tot 15 cm. Dan kan ik mijn camera nog net mee nemen
Wees gerust... er staat niemand met een rolmaat bij de ingang om je lens op te meten. Net zoals dat ze heus niet jouw zelfgesmeerde boterhammetjes zullen weggooien uit je rugzak. Het is maar om excessen als Canon RF lensen en complete bolderkarren met lunch en diner te kunnen weren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Goed wij zitten in Hotel Haarlem (van der valk) aankomend weekend en dachten slim een taxi te regelen niet dus. Het hotel heeft ons daar niet goed in geinformeerd nu willen wij twee ebikes huren en gaan fietsen. Alleen lees ik nu goed dat je je fiets niet dichtbij het circuit kan neerzetten? Moet je per se de stallingen gebruiken die 2km verderop liggen? Tips zijn welkom :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 14:32
Hoe gaat het met de tribunes? En mag je overal rondlopen als je duinkaartjes hebt?
Om binnen te komen moet je je kaartje scannen maar wordt het publiek dan gescheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Mrtje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:52:
Hoe gaat het met de tribunes? En mag je overal rondlopen als je duinkaartjes hebt?
Om binnen te komen moet je je kaartje scannen maar wordt het publiek dan gescheiden?
Bij de entree van de tribunes staat inderdaad iemand te kijken of dat je daar wel op de goede plek bent. Duinkaartjes heb ik geen ervaring mee.... maar de naam 'general admission' houd meestal wel in dat je zelf je beste plekje mag zoeken ergens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 18:09

ParaWM

Pro Prutser

Daarnaast is het evenement rookvrij. Om veiligheidsredenen zijn fakkels en vuurwerk niet toegestaan en worden ten alle tijden ingenomen bij de gate.

Het is verboden om eigen eten en drinken mee te nemen, tenzij hier medische redenen voor zijn. Meld je in dit geval bij een medewerker bij de gate om misverstanden te voorkomen.

Ehh rookvrij? Dat gaat hem niet worden. Lijkt me ook onmogelijk te handhaven. En geen eten en drinken mee? Wat is dat voor idioot beleid. Ga dus zeker gewoon wat broodjes meenmen. Niet eens per se om geld te besparen, maar als je wat honger hebt en niet in de rij wilt staan..... Wat een onmogelijk regels zeg.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
ParaWM schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:32:
Daarnaast is het evenement rookvrij. Om veiligheidsredenen zijn fakkels en vuurwerk niet toegestaan en worden ten alle tijden ingenomen bij de gate.

Het is verboden om eigen eten en drinken mee te nemen, tenzij hier medische redenen voor zijn. Meld je in dit geval bij een medewerker bij de gate om misverstanden te voorkomen.

Ehh rookvrij? Dat gaat hem niet worden. Lijkt me ook onmogelijk te handhaven. En geen eten en drinken mee? Wat is dat voor idioot beleid. Ga dus zeker gewoon wat broodjes meenmen. Niet eens per se om geld te besparen, maar als je wat honger hebt en niet in de rij wilt staan..... Wat een onmogelijk regels zeg.
stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:48:
[...]

Wees gerust... er staat niemand met een rolmaat bij de ingang om je lens op te meten. Net zoals dat ze heus niet jouw zelfgesmeerde boterhammetjes zullen weggooien uit je rugzak. Het is maar om excessen als Canon RF lensen en complete bolderkarren met lunch en diner te kunnen weren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:16

AvK

Ready Set Go

Nog nooit naar bijvoorbeeld een groot muziek festival gegaan? :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
AvK schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:38:
[...]

Veel mensen hebben moeite met relativeren. Ook hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

[...]
Dat is alweer even geleden ja :) Of bij andere evenementen nooit de regels gelezen :P
stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:45:
[...]
Veel mensen hebben moeite met relativeren. Ook hier ;)
Relativeren...Lijkt me niet helemaal het goede woord. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik snap (nu) dat ze excessen willen mijden, maar strikt genomen staat het er ondubbelzinnig. En regels zijn regels. Toch een tikje raar om regels op te stellen waarvan ze weten dan niemand zich er aan houdt. Kun je ook beter formuleren.

Maar goed, geen geklaag hoor. Super veel zin in, en bedankt voor de uitleg :+

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
ParaWM schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:00:
[...]

Relativeren...Lijkt me niet helemaal het goede woord. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik snap (nu) dat ze excessen willen mijden, maar strikt genomen staat het er ondubbelzinnig. En regels zijn regels. Toch een tikje raar om regels op te stellen waarvan ze weten dan niemand zich er aan houdt. Kun je ook beter formuleren.

Maar goed, geen geklaag hoor. Super veel zin in, en bedankt voor de uitleg :+
Ja, in een regeltjes land als nederland is het allemaal wat lastig. Maar als men in het regelement zet dat 'eigen eten en drinken toegestaan' is dan worden er hele bolderkarren volgeladen met kratten bier en koelboxen vol met versnaperingen. Niet handig..... 'Foto en filmapparatuur toegestaan' resulteert dan in hele installaties waarmee je de halve tribune het zicht ontneemt op de baan..... Dat is wat ik bedoelde met relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Ja, in een regeltjes land als nederland is het allemaal wat lastig. Maar als men in het regelement zet dat 'eigen eten en drinken toegestaan' is dan worden er hele bolderkarren volgeladen met kratten bier en koelboxen vol met versnaperingen. Niet handig..... 'Foto en filmapparatuur toegestaan' resulteert dan in hele installaties waarmee je de halve tribune het zicht ontneemt op de baan..... Dat is wat ik bedoelde met relativeren.
Gaaf land niet :) Snap je hoor.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:48:
[...]

Ik twijfel nu wel tussen mijn 15-200mm lens, 55-210 mm lens of toch maar de 16-55 mm lens als ze echt zo streng zijn. E-mount en NXE camera dat wel, dus klein.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
[...]

Fakkels niet ?

Ik kijk al weer uit naar het rookgordijn op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
loekf2 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:37:
[...]

Ik twijfel nu wel tussen mijn 15-200mm lens, 55-210 mm lens of toch maar de 16-55 mm lens als ze echt zo streng zijn. E-mount en NXE camera dat wel, dus klein.
De max 15cm voor je lens is de afmeting van het ding he. Niet de brandpuntsafstand :P
Vooral zodat degene die achter je zit niet met dit ding boven je hoofd hangt:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.roumazeilles.net%2Fnews%2Fen%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2008%2F05%2Fbird_and_telelens.jpg&f=1&nofb=1

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:54:
[...]

De max 15cm voor je lens is de afmeting van het ding he. Niet de brandpuntsafstand :P
Vooral zodat degene die achter je zit niet met dit ding boven je hoofd hangt:
[Afbeelding]
No worries, ik mag vrijdag staan/zitten langs de kant, maar de controleurs bij de poorten zullen daar geen boodschap aan hebben.

Verschil met vorig jaar, nu mogen de sukkels (cheapo's) als ik met GA kaartjes wel naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
loekf2 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:05:
[...]

Verschil met vorig jaar, nu mogen de sukkels (cheapo's) als ik met GA kaartjes wel naar binnen.
Ik zit met Daniel en Zeef op de duurde plekken maar wij waren vorig jaar uitgeloot helaas. Dit jaar wel aanwezig. Pit Grandstand!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Stefan79 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:36:
[...]

Is het trouwens nog goed gekomen met het ontvangen van de tickets en het personaliseren ervan?
Ik heb toevallig net de tickets ontvangen via de mail. De naam op de tickets is van iemand anders natuurlijk en ik kan ze volgens mij niet zelf personaliseren toch?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Is obesitas ook een medische reden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
DoeEensGek schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:59:
[...]

Is obesitas ook een medische reden? :+
Als je niet eet ga je dood.

Maar denk meer dat ze een speciaal dieet bedoelen, ernstige allergie of diabetes.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
ik heb niet mijn kaartjes gekocht op de dutchgp site maar gewoon bij formule 1 zelf...neem aan dat je die niet hoeft te personaliseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
Michel242186 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:21:
ik heb niet mijn kaartjes gekocht op de dutchgp site maar gewoon bij formule 1 zelf...neem aan dat je die niet hoeft te personaliseren?
Lijkt me niet - f1 site zegt ook dat dat niet hoeft. Sterker nog - de mensen die niet via dutchgp hebben besteld hebben helemaal niks te maken met die ticketregels. Gewoon de guidelines volgen op de f1 site

IMPORTANT INFORMATION
You can present your e-tickets via your mobile device or a printed version in order to gain access to the circuit.
Tickets are NOT nominative so please disregard the name “F1.com/ Platinium Group” printed in your ticket, as this is used for illustrative purposes only and does not represent the ticket holder‘s name.

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Michel242186 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:21:
Ik had vorig jaar ook kaartjes via F!. Personaliseren hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb het topic even doorzocht op rugzak. Maar ik begrijp dat het vorig jaar niet echt een probleem was om een rugzak mee te nemen?
Mijn vriendin is namelijk zwanger en wil graag wat water en wat eten en medicatie(asma enz) mee. En ik moet zelf ook veel water drinken als ik veel loop(overgewicht, weinig pigment, ik verbrand en zweet enorm snel) dus ik moet daar echt op letten anders ga ik gewoon knockout.

Zou het dan een probleem zijn als we beide een normaal formaat (eastpak achtig) rugzak meenemen met beide 1.5L water mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
kaasaanfiets schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:14:
Ik heb het topic even doorzocht op rugzak. Maar ik begrijp dat het vorig jaar niet echt een probleem was om een rugzak mee te nemen?
Mijn vriendin is namelijk zwanger en wil graag wat water en wat eten en medicatie(asma enz) mee. En ik moet zelf ook veel water drinken als ik veel loop(overgewicht, weinig pigment, ik verbrand en zweet enorm snel) dus ik moet daar echt op letten anders ga ik gewoon knockout.

Zou het dan een probleem zijn als we beide een normaal formaat (eastpak achtig) rugzak meenemen met beide 1.5L water mee?
Was inderdaad vorig jaar allemaal geen probleem. Je moet het denk ik gewoon een beetje proportioneel houden. Zak krentenbollen, zonnebrand en wat water vonden ze toen prima.
Njay schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:50:
Goed wij zitten in Hotel Haarlem (van der valk) aankomend weekend en dachten slim een taxi te regelen niet dus. Het hotel heeft ons daar niet goed in geinformeerd nu willen wij twee ebikes huren en gaan fietsen. Alleen lees ik nu goed dat je je fiets niet dichtbij het circuit kan neerzetten? Moet je per se de stallingen gebruiken die 2km verderop liggen? Tips zijn welkom :)
Officieel moet je inderdaad je fiets bij een van die stallingen plaatsen. Vorig jaar zat ik zaterdag echter naast iemand die m gewoon naast de ingang aan een lantaarnpaal had vastgezet. Was geen enkel probleem kennelijk want zondag had ie weer hetzelfde gedaan :) maar dat is geen garantie natuurlijk en je wilt geen gezeik met vd Valk als die fietsen weg zijn. Persoonlijk zou ik m gewoon bij zo’n aangrenzend gebouw/straat naast circuit knallen. Loop je in < 5 min naar binnen. Overigens ook veel relaxter dan zo’n taxi :)

[ Voor 37% gewijzigd door Katseviool op 31-08-2022 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:10
Na 10 minuten met die engineer ben ik nog geen steek verder :+

Ik heb als hoofdboeker 6 tickets, voor 3 jaar. Helaas vorig jaar uitgeloot, dus dit jaar wordt de eerste keer voor ons. Alle tickets zijn inmiddels gepersonaliseerd. Helaas zijn er 2 door omstandigheden niet in staat om er bij te zijn. Kan ik die tickets alsnog gebruiken om andere bekenden mee te nemen?

Ze worden niet verkocht, er staat alleen een andere naam op dat kaartje. Dat is bij elk ander evenement geen probleem, maar aangezien Dutch GP zo focust op dat hele personaliseren vraag ik het mij af (zelfs in de mail staat dat je een mail moet sturen voor een andere naam). Het is echter alleen voor dit jaar, volgend jaar zijn ze er gewoon bij in eigen persoon. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
KillaZ schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:47:
Na 10 minuten met die engineer ben ik nog geen steek verder :+

Ik heb als hoofdboeker 6 tickets, voor 3 jaar. Helaas vorig jaar uitgeloot, dus dit jaar wordt de eerste keer voor ons. Alle tickets zijn inmiddels gepersonaliseerd. Helaas zijn er 2 door omstandigheden niet in staat om er bij te zijn. Kan ik die tickets alsnog gebruiken om andere bekenden mee te nemen?

Ze worden niet verkocht, er staat alleen een andere naam op dat kaartje. Dat is bij elk ander evenement geen probleem, maar aangezien Dutch GP zo focust op dat hele personaliseren vraag ik het mij af (zelfs in de mail staat dat je een mail moet sturen voor een andere naam). Het is echter alleen voor dit jaar, volgend jaar zijn ze er gewoon bij in eigen persoon. :)
Je kunt in my DPG account een ticket resetten en de naam aanpassen. Klik op zo'n groen poppetje in je order en dan kun je daarna op de reset button klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:10
Katseviool schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:06:
[...]

Je kunt in my DPG account een ticket resetten en de naam aanpassen. Klik op zo'n groen poppetje in je order en dan kun je daarna op de reset button klikken.
Dat kan dus sinds gisteren niet meer in mydgp. Dus vandaar de vraag waarom de naam aangepast moet worden als het ticket al gefixed is op een naam. Dat kon de bot ook niet vertellen. :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zijn er watertap punten op het circuit en bijvoorbeeld bij de fietsenstallingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
groggy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:28:
Zijn er watertap punten op het circuit en bijvoorbeeld bij de fietsenstallingen?
Fietsenstalling stelt niet bijster veel voor. Tis gewoon heel veel fietsrekken en verlichting op een plein en wat medewerkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:38
groggy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:28:
Vorig jaar wel een keer m’n fles gevuld bij een kraantje dat verstopt was tussen de hospitality tenten achter de hoofdtribune. Zal er nu dus ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
KillaZ schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:25:
[...]

Dat kan dus sinds gisteren niet meer in mydgp. Dus vandaar de vraag waarom de naam aangepast moet worden als het ticket al gefixed is op een naam. Dat kon de bot ook niet vertellen. :+
Ah ok dat wist ik niet, had vd week nl nog naam aangepast :)

Zie trouwens hier ook kaart die nog niet op naam was gezet nu wel als pdf ticket beschikbaar is echter staat er nu dus geen naam op, Vreemd hoe dat dan straks weer gaat.

Allicht dat die naam, zoals bij concerten, eigenlijk niet wordt gecheckt. Vorig jaar moest ik ID laten zien in combinatie met Covid QR maar niet met ticket.

[ Voor 16% gewijzigd door Katseviool op 31-08-2022 23:09 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen