Erwin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:41:
[...]
Een berichtje zou fijn zijn geweest inderdaad maar de door henzelf gestelde wachtperiode is nog circa 10 dagen...
[...]
16 september was einde van de refund-periode. Kijk er naar uit om na 2 jaar mijn centjes weer in de armen te sluiten...
[
Afbeelding]
Ik beken, hier ging ik ook 'de fout' in, maar ik vind het eigenlijk belachelijk.
Ik ging er vanuit dat de refund binnen 30 dagen na ontvangst van de mail van DutchGP zou plaatsvinden (23-8 jl.). Maar inderdaad, er staat duidelijk in de mail "binnen een maand na afloop van de refund periode" (16-9 jl.).
Nu het imho belachelijke: dit houdt in dat DutchGP het recht meent te hebben om er bijna twee(!) maanden over te doen om alle tickets te refunden (dus sinds ontvangst van de mail).
Ik vind dit nogal een zeer ruime termijn, en je hebt je er maar bij neer te leggen kennelijk...
Absoluut geen normale gang van zaken, waarbij ik direct moet betalen voor de tickets (en terecht!), maar andersom vind DutchGP dat ze er wel 2 maanden over mogen doen om iedereen te refunden

.
Het zou ze ook sieren om een telefoonnummer bij de contact-info te vermelden, op hun website (heb ik vooralsnog niet kunnen vinden).