Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 65 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even ter controle, hebben diegene van wie het kaartje was doorgeschoven naar volgend jaar, en via een speciale pagina een refund voor volgend jaar hebben gedaan hier ook een bevestiging van gehad?

Hier niks geen mail gehad... 2 weken geleden aangegeven. Ik weet dat je een maand moet wachten op je geld, maar iets van een bevestiging zou wel prettig geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:08
TripleQ schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:22:
Even ter controle, hebben diegene van wie het kaartje was doorgeschoven naar volgend jaar, en via een speciale pagina een refund voor volgend jaar hebben gedaan hier ook een bevestiging van gehad?

Hier niks geen mail gehad... 2 weken geleden aangegeven. Ik weet dat je een maand moet wachten op je geld, maar iets van een bevestiging zou wel prettig geweest zijn.
Ach ik wacht al 3-4 weken op antwoorden en krijg niets te horen van dutch gp.. zou mij niets verbazen als ze de boel laten klappen en een doorstart maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Technofreakz schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:29:
[...]

Ach ik wacht al 3-4 weken op antwoorden en krijg niets te horen van dutch gp.. zou mij niets verbazen als ze de boel laten klappen en een doorstart maken ofzo.
Gok dat ze dan het contract met de FIA ook kwijt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

In de actieve topics leek me dit een wat offtopic vraag, daarom maar even hier: weet iemand misschien het telefoonnummer van de DutchGP organisatie? (staat nergens vermeld op de website)

Zoals -helaas- bij velen, zijn ook onze tickets destijds geannuleerd i.v.m. covid19 beperkingen. Hier heb ik verder helemaal vrede mee, het zij zo, wat ik echter minder leuk vind, is dat het reeds overgemaakte bedrag nog niet teruggestort is :/ .
Ik heb ze vorige week wel gemaild, maar tot nu toe geen reactie hierop ontvangen.
Daarom wil ik het eind van de week ook nog even telefonisch proberen, maar kan dus nergens een telefoonnummer vinden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

KillerBee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
In de actieve topics leek me dit een wat offtopic vraag, daarom maar even hier: weet iemand misschien het telefoonnummer van de DutchGP organisatie? (staat nergens vermeld op de website)

Zoals -helaas- bij velen, zijn ook onze tickets destijds geannuleerd i.v.m. covid19 beperkingen. Hier heb ik verder helemaal vrede mee, het zij zo, wat ik echter minder leuk vind, is dat het reeds overgemaakte bedrag nog niet teruggestort is :/ .
Ik heb ze vorige week wel gemaild, maar tot nu toe geen reactie hierop ontvangen.
Daarom wil ik het eind van de week ook nog even telefonisch proberen, maar kan dus nergens een telefoonnummer vinden.
Ik zou het hier even vragen, daar zitten meer mensen met dit soort problemen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:39
KillerBee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:

In de e-mails staat hoe het in zijn werk gaat en wanneer je het kan verwachten.
"Binnen een maand na afloop van de refund-periode ontvangt degene die de tickets heeft aangeschaft het geld van de volledige bestelling retour."
16 september was einde van de refund-periode dus we mogen nog even wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
TripleQ schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:22:

Een berichtje zou fijn zijn geweest inderdaad maar de door henzelf gestelde wachtperiode is nog circa 10 dagen...
"Binnen een maand na afloop van de refund-periode ontvangt degene die de tickets heeft aangeschaft het geld van de volledige bestelling retour."
16 september was einde van de refund-periode. Kijk er naar uit om na 2 jaar mijn centjes weer in de armen te sluiten...

Afbeeldingslocatie: https://fingerspitz.nl/files/Blogartikelen/Dagobert-Duck-2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik kreeg laatst wel een mail dat ik mijn IBAN moest invullen in mijn profiel, dus ze werken wel ergens aan.

Hoe ze die zijn kwijtgeraakt is weer een ander verhaal :/. Want ik had zeker mijn IBAN al wel ingevuld.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Erwin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:41:
[...]

Een berichtje zou fijn zijn geweest inderdaad maar de door henzelf gestelde wachtperiode is nog circa 10 dagen...

[...]

16 september was einde van de refund-periode. Kijk er naar uit om na 2 jaar mijn centjes weer in de armen te sluiten...

[Afbeelding]
Ik beken, hier ging ik ook 'de fout' in, maar ik vind het eigenlijk belachelijk.

Ik ging er vanuit dat de refund binnen 30 dagen na ontvangst van de mail van DutchGP zou plaatsvinden (23-8 jl.). Maar inderdaad, er staat duidelijk in de mail "binnen een maand na afloop van de refund periode" (16-9 jl.).
Nu het imho belachelijke: dit houdt in dat DutchGP het recht meent te hebben om er bijna twee(!) maanden over te doen om alle tickets te refunden (dus sinds ontvangst van de mail).
Ik vind dit nogal een zeer ruime termijn, en je hebt je er maar bij neer te leggen kennelijk...
Absoluut geen normale gang van zaken, waarbij ik direct moet betalen voor de tickets (en terecht!), maar andersom vind DutchGP dat ze er wel 2 maanden over mogen doen om iedereen te refunden |:( .
Het zou ze ook sieren om een telefoonnummer bij de contact-info te vermelden, op hun website (heb ik vooralsnog niet kunnen vinden).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
sjaool schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Ik zou het hier even vragen, daar zitten meer mensen met dit soort problemen.

Ik heb de posts naar dit topic verplaatst :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Erwin schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:41:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Hebben mensen hun geld al terug? Ik wacht nog steeds. Op 26 augustus geannuleerd en het zou binnen 30 dagen worden teruggestort, inmiddels zitten we op 40+ dagen. Het ergste is dat de helpdesk helemaal niet reageert. Dus als mijn IBAN verkeerd zou staan (staat truncated in je profiel), dan kan je dat niet eens checken.

Helaas niet via CC betaald, anders was terugvragen makkelijk geweest. Binnenkort de rechtsbijstand er maar op denk ik? Nergens een telefoonnummer te vinden, wel een adres in Zandvoort. Dus aangetekende brief zou nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Deze week maar even afwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Uiterlijk 16 oktober op je bankrekening staat toch vrij helder op de website.... Beetje voorbarig allemaal, wacht gewoon die datum eerst af dan kun je daarna nog overal en nergens je beklag doen.

[ Voor 35% gewijzigd door naitsoezn op 11-10-2021 10:19 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik heb ook veel moeite gehad om mijn geld terug te krijgen. MAAR! ik heb wel mijn geld terug.
Ik heb 1 a 2 weken voor de GP mijn kaartjes verkocht via het resellplatform. De belofte van 10werkdagen tot het geld op de rekening stond is niet waar gemaakt. Heb echt meerdere keren gemaild en gewhatsappt. DutchGP doet niks. Je moet echt bij CM tickets zijn. Bellen heeft niet veel zin.

Belangrijkste was om inderdaad je IBAN in je account te zetten. Ze verzamelen dan alle IBAN's en verwerken dan in batches de terug betaling. Ik heb kennelijk 1x een batch gemist maar eind september zat ik wel bij de batch en kreeg ik mijn geld op de rekening gestort (2 losse stortingen per kaartje). Er is dus hoop. Blijf contact zoeken en het is ook een kwestie van wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Hier idem. Het koste mij 3 maanden uiteindelijk en tal van mailtjes. Whatsapp of bellen heeft inderdaad echt geen zin. Volgens mij hielp het toen ik onder de Zandvoort posts ging mopperen dat ik al meer dan 10 weken op m'n geld aan het wachten was. Dat was nog vóór het F1 weekend overigens.

16 oktober is deze zaterdag...dus wie weet komt 't allemaal nog wel goed :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
naitsoezn schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:18:
Uiterlijk 16 oktober op je bankrekening staat toch vrij helder op de website.... Beetje voorbarig allemaal, wacht gewoon die datum eerst af dan kun je daarna nog overal en nergens je beklag doen.
Ik weet niet hoe je aan 16 oktober komt. In mijn bevestiging staat 30 dagen, ik heb op 26/8 geannuleerd. Verder geen enkele reactie op mail. Dat is tocht niet normaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQV5BrMN4TLKtCvXBfi9Tsaj2UE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W4BDx4mCM2Iq5bXwh2tk2sMn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
SpeedfreakR schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:27:
Ik heb ook veel moeite gehad om mijn geld terug te krijgen. MAAR! ik heb wel mijn geld terug.
Ik heb 1 a 2 weken voor de GP mijn kaartjes verkocht via het resellplatform. De belofte van 10werkdagen tot het geld op de rekening stond is niet waar gemaakt. Heb echt meerdere keren gemaild en gewhatsappt. DutchGP doet niks. Je moet echt bij CM tickets zijn. Bellen heeft niet veel zin.

Belangrijkste was om inderdaad je IBAN in je account te zetten. Ze verzamelen dan alle IBAN's en verwerken dan in batches de terug betaling. Ik heb kennelijk 1x een batch gemist maar eind september zat ik wel bij de batch en kreeg ik mijn geld op de rekening gestort (2 losse stortingen per kaartje). Er is dus hoop. Blijf contact zoeken en het is ook een kwestie van wachten.
Heb je contact gegevens van CM tickets? Want via de helpdesk van dutchgp en via twitter krijg ik geen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Erapaz schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Heb je contact gegevens van CM tickets? Want via de helpdesk van dutchgp en via twitter krijg ik geen reactie.
Whatsappen kan met het volgende nummer: +31 76 201 2630

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

[...]

Ik weet niet hoe je aan 16 oktober komt. In mijn bevestiging staat 30 dagen, ik heb op 26/8 geannuleerd. Verder geen enkele reactie op mail. Dat is tocht niet normaal?
Zo zag ik het in eerste instantie ook ;) . Maar de organisatie heeft zichzelf echt comfortabel ruim de tijd gegeven om de refunds over te maken.
Dat wil zeggen: ALS dit al gebeurd... ze hebben -volgens hun eigen schema- nog tot eind deze week de tijd.

Ook ik heb nog geen reactie op mijn twee mails (zat een week tussen) met de vraag waar mijn refund blijft, de laatste mail is een week geleden verzonden.
Ik ga 'gelukkig' voor slechts enkele tientjes het schip in, maar ik heb te doen met de mensen die honderden euro's hebben betaald ;( .
Ik leg me er al maar bij neer dat ik geen cent terug ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Ik weet niet hoe je aan 16 oktober komt.
Gewoon op de website :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMGkpf3UhLoIcfEptgVkmLfZvp0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0c0qQnaOon8BXBHJDqzqN1Bz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Dat hebben ze zeer recent toegevoegd dan, en dan nog, geen bevestigingsmail gehad van mijn annulering, de bestelling is nergens terug te vinden en de helpdesk reageert niet. Ik heb er een hard hoofd in. Alle communicatie is nu dossier opbouw voor de rechtsbijstandsverzekering. Baal wel dat ik niet met CC heb betaald, maar ik heb ze heel snel gekocht toen er weer een aantal beschikbaar waren.

Let wel, het gaat om 600 euro die ze al 1,5 jaar onterecht in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Erapaz schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Dat hebben ze zeer recent toegevoegd dan, en dan nog, geen bevestigingsmail gehad van mijn annulering, de bestelling is nergens terug te vinden en de helpdesk reageert niet. Ik heb er een hard hoofd in. Alle communicatie is nu dossier opbouw voor de rechtsbijstandsverzekering. Baal wel dat ik niet met CC heb betaald, maar ik heb ze heel snel gekocht toen er weer een aantal beschikbaar waren.

Let wel, het gaat om 600 euro die ze al 1,5 jaar onterecht in bezit hebben.
Op de website is het later toegevoegd maar in de e-mail stond het gewoon uitgelegd. 1,5 jaar onterecht in bezit is nogal vergezocht, je ticket is pas kort voor de race vervallen met keuze tot refund of doorschuiven. Tot die tijd was alles legitiem. Alles na 16 oktober is onterecht in bezit ;). Het is niet leuk, het kost veel tijd, maar laten we dan een beetje redelijk blijven (aangezien DutchGP dat niet doet :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Als je de duvel aan zijn staart trekt... reageert ie ineens op een mail :D .

Zojuist een reactie ontvangen op mijn tweede mail (van vorige week), dat de refund uiterlijk 18 oktober op mijn rekening staat. Weer twee daagjes rekken dus.. ;w .
Nou ja, afwachten maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ben ik de enige die vandaag een refund ontvangen heeft?

Vreemde is alleen, alleen van de eerste bestelling. De 2e moet nog komen..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Glashelder schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:24:
Ben ik de enige die vandaag een refund ontvangen heeft?

Vreemde is alleen, alleen van de eerste bestelling. De 2e moet nog komen..
Vanochtend ook de refund ontvangen minus de €7,55 "betalingskosten" voor het gespreid betalen (wat ik had gekozen ivm als Jan met de kas was gaan lopen halverwege :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Erwin schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:19:
Vanochtend ook de refund ontvangen minus de €7,55 "betalingskosten" voor het gespreid betalen (wat ik had gekozen ivm als Jan met de kas was gaan lopen halverwege :+ ).
Zou ik daar toch achteraan gaan. Bij annuleren van bestellingen dient men het volledige bedrag terug te betalen. Verrekeningen zijn daarbij niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Eind goed, al goed, vanmiddag de refund ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier vandaag alles terug gekregen op de bank.

Ticket + handling fee + souvenir ticket
En dat terwijl ik het souvenir ticket wel via de post heb ontvangen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 17-09 20:31
Vandaag om 12.15 begint de voorverkoop van 2022. Meer mensen die mail gehad? Ben benieuwd hoeveel keus we hebben en of de tribunes hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Is er al enige inschatting te maken van de datum in 2022?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
autje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:44:
Ik zag gisteren 4 september voorbij komen als de voorlopige datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:47
arene schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:08:
Vandaag om 12.15 begint de voorverkoop van 2022. Meer mensen die mail gehad? Ben benieuwd hoeveel keus we hebben en of de tribunes hetzelfde zijn.
Ook gehad, iedere ticket koper als ik het goed begrijp. Deze verkoop is ook enkel voor eerdere kopers en niet openbaar, zo heb ik het begrepen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:25
fredkroket schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:57:
[...]

Ik zat op de Ben Pon tribune (zondag) en je zag ze de bocht induiken en eruit komen. De spin van Vettel heb ik dus niet gezien, dat gebeurde achter de banking.

Het ticket dat ik had was inclusief hospitality (Race Home) en dat was toch wel erg prettig. Je liep Race Home naar binnen en je kon zo naar de WC's (dus niet bij de normale WC's), je kon zo eten pakken en je kon zo drinken pakken. Maakte ook niet uit wat je meenam aan drinken vanuit Race Home de tribune op, alles was prima. Bijzonder is het dan wel dat ik het "recycle" muntje niet gebruikt heb en dat ik onbeperkt bekers mee kon nemen zonder kosten.

Nu ben ik maar 1 dag geweest en heb ik dus ook maar 1 dag gebruik gemaakt van de hospitality, maar mocht ik nog een keer gaan dan zou ik serieus overwegen om dit er bij aan te schaffen. Ja, het is een stukje duurder, echter als je 3 dagen gaat dan heb je er ook echt wel plezier van. Ik denk niet dat je het "eruit" kunt halen, maar veel plezier en gemak heb ik er wel van gehad.

Verder mogen ze van mij voor een volgende editie Alard Kalf gewoon achterwege laten en het geluid van F1 TV pro aanzetten. Alard Kalf en Rick Winkelman vind ik gewoon niet prettig qua stem \ praten en ik hoorde 's nachts Alard nog steeds praten ;).

Overigens ook echt blij geweest met de logistiek... Geparkeerd met meerderen op een vestiging van mijn werk in Amsterdam, vervolgens met een touringcar naar het circuit gebracht (zonder vertraging) en na afloop ook probleemloos weer vertrokken. Ik kan me een Marlboro Masters event herinneren (20 jaar terug?) waarbij ik er een aantal uur over gedaan heb om er te komen, maar ook om er weer te vertrekken.
Als ik dit zo lees dan vermoed ik bijna dat we collega's zijn.....iets in de Automotive ??

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Voor de zondag alleen erg dure kaartjes. Keuze uit drie tribunes voor 360 euro en 425 euro :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

autje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:44:
Vandaag komt als het goed is de kalender uit, omdat vandaag, een World Motorsport Council is. Even geduld dus. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 15-10-2021 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 06:47
CH4OS schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:32:
[...]
Vandaag komt als het goed is de kalender uit, omdat vandaag, een World Motorsport Council is. Even geduld dus. ;)
De race is op 4 september als ik de voorverkoop info moet geloven (Dutch Grand Prix Sunday 2022
4 september 2022 07:00 staat er bij de zondagkaarten nml)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Redshark schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:50:
De race is op 4 september als ik de voorverkoop info moet geloven (Dutch Grand Prix Sunday 2022
4 september 2022 07:00 staat er bij de zondagkaarten nml)
Zou mij niet verbazen als dat kleine lettertjes heeft, of gewoon een placeholder is, aangezien dit jaar op 5 september was, ga je dan exact 1 jaar verder, kom je op 4 september uit. ;) Niet vergeten dat de oorspronkelijke planning in Mei was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 14-09 22:50

Mist

Een gevaar op de weg

Zowel het vak waar ik dit jaar zat, Tarzan In GS3, als het vak waar ik komend jaar zit, Arena GS2, geldt komend jaar als Gold ipv Silver en is dus fors duurder geworden 8)7

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Loopt niet echt storm, ik kan nu nog kaartjes kopen voor de Arena Grandstand 1 (daar zat ik dit jaar ook). Erg verleidelijk, maar denk niet dat het afgelopen jaar kan overtreffen. Dit jaar heeft ons ook ongeveer 1000p.p. gekost (inclusief eten, drinken en overnachting op 15km afstand). De kaartjes zelf zouden 520p.p. zijn.

Maar voor 1000€ heb je ook een leuke (wintersport)vakantie....

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:21
Voor volgend jaar enkel zaterdag kaartjes gekocht...idd kan het dit jaar bijna niet overtreffen. Ook ipv main straight nu voor Arena gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Hier vandaag ook weekendkaarten gekocht voor Tarzan Grandstand 2 - waren €520 p.s.

Zat wel te twijfelen aangezien de afgelopen editie echt geweldig was :) anderzijds zijn er als het goed is nu ook wat meer rand activiteiten en blijft de sfeer geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41
Katseviool schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:36:
Hier vandaag ook weekendkaarten gekocht voor Tarzan Grandstand 2 - waren €520 p.s.

Zat wel te twijfelen aangezien de afgelopen editie echt geweldig was :) anderzijds zijn er als het goed is nu ook wat meer rand activiteiten en blijft de sfeer geweldig.
Tot Verstappen een Rosbergje doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Bonuspunten voor diegene die al/nog een hotel geboekt krijgt voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41
jan390 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
Bonuspunten voor diegene die al/nog een hotel geboekt krijgt voor het weekend.
Veel hotels hebben een maximale periode om vooruit te boeken om wel de hoofdprijs te kunnen vragen.

Zo niet, bij de betere hotels kun je gratis annuleren (voor een kleine meerprijs). Weinig wat je tegenhoudt om de meest kansrijke dagen dan vooraf te reserveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 15-10-2021 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Rukapul schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:21:
[...]

Veel hotels hebben een maximale periode om vooruit te boeken om wel de hoofdprijs te kunnen vragen.

Zo niet, bij de betere hotels kun je gratis annuleren (voor een kleine meerprijs). Weinig wat je tegenhoudt om de meest kansrijke dagen dan vooraf te reserveren.
Vandaar mijn opmerking 8)
Mocht iemand wel iets beschikbaars vinden (niet de 1300€ euro schuur) ,dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Je kan prima in Haarlem of zelfs Amsterdam gaan zitten, de trein was afgelopen jaar echt top. In 40 min op circuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het treinvervoer was inderdaad indrukwekkend goed geregeld, daar mag de NS trots op zijn.

Ik ben wel benieuw hoeveel bezoekers er volgend jaar komen want goed gevulde tribunes zijn nodig om die races te kunnen blijven organiseren.

Dit jaar was zowat een gegarandeerd succes na jaren van opbouw, marketing, dagelijkse media-aandacht en het aflopen van de lock-down.
Op al die punten zal het volgend jaar wat minder zijn. Als ze dan ook nog de prijzen verhogen dan voelt mij dat als een overmoedige beslissing.
Er staat wel tegenover dat ik volgend jaar veel meer internationale interesse verwacht omdat het dit jaar zo'n indrukwekkend feest was. En internationaal reizen is dan hopelijk ook weer makkelijk.

Waar niemand iets over kan zeggen is hoe het volgend jaar staat met de populariteit van F1 en Verstappen. Het is natuurlijk mogelijk dat Redbull er niks van bakt met de nieuwe auto en dat Nederlandse belangstelling snel wegzakt na een paar kansloze races in het middenveld.
Maar goed, het is vroeg, ze hebben een jaar om die kaarten te verkopen en ze kunnen de prijs altijd nog laten zakken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind de kaartverkoop nu al een drama.

1. Weer een lotingsysteem
2. Mensen die vorig jaar een ticket hadden weten te bemachtigen krijgen dus voorrang.

Ik ben vorig jaar 3x buiten de boot gevallen want zogenaamde loting, nu krijgen mensen die een ticket hadden vorigjaar ook nog eens voorrang. Waarom niet eens andersom? Mensen die na meerder malen geen ticket konden bemachtigen eens voorrang verlenen?

Ik zeg nog altijd laat dat achterlijke lotingsysteem vallen en doe lekker als vanouds wie het eerst komt die het eerst maalt. Maar goed, we gaan het zien in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

magnifor schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:42:

2. Mensen die vorig jaar een ticket hadden weten te bemachtigen krijgen dus voorrang.

Ik ben vorig jaar 3x buiten de boot gevallen want zogenaamde loting, nu krijgen mensen die een ticket hadden vorigjaar ook nog eens voorrang. Waarom niet eens andersom? Mensen die na meerder malen geen ticket konden bemachtigen eens voorrang verlenen?

Ik zeg nog altijd laat dat achterlijke lotingsysteem vallen en doe lekker als vanouds wie het eerst komt die het eerst maalt. Maar goed, we gaan het zien in november.
Mag je raden waarom mensen van vorig jaar voorrang hebben. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Mag je raden waarom mensen van vorig jaar voorrang hebben. :P
Ik heb geen idee. Maar zo begint het wel erg op een gesloten elitaire groep te lijken waar je als buitenstaander moeilijk binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online

En met wie het eerst komt die het eerst maalt gaan we weer klachten krijgen van mensen dat het systeem overbelast was en dat mensen daardoor achter het net gevist hebben.

Op zich is er niets mis met een lotingssysteem, maar het was wel krom dat toen er vanwege de maatregelen nog maar 2/3e mocht komen, het vooral de 1/3e op de goedkope plekken was die werd uitgeloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz

Tja ik had kaarten afgelopen jaar. Had namelijk voor 3 jaar sta plaatsen. Dus als het goed is mag ik dit jaar hoe dan ook heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Ik heb wel twijfels over hoe goed NS en dergelijken het volgend jaar wil organiseren. De spotlight zal er wat vanaf zijn na de eerste keer en uiteindelijk zak je af naar het niveau organisatie van Spa "we hebben je niet gedwongen hier te komen ofzo" maar geef geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Erwin schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:45:
Ik heb wel twijfels over hoe goed NS en dergelijken het volgend jaar wil organiseren. De spotlight zal er wat vanaf zijn na de eerste keer en uiteindelijk zak je af naar het niveau organisatie van Spa "we hebben je niet gedwongen hier te komen ofzo" maar geef geld.
Ik denk dat de NS er lekker aan verdient heeft. Ze hebben volgens mij nog nooit zoveel mensen vervoerd in zo'n korte tijd. Alle investeringen in de infrastructuur zijn gedaan. Volgend jaar hoeven ze het draaiboek maar uit de kast te pakken en het geld schuift zo binnen. Ik denk dus dat het wel goed komt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Niet zo zwart kijken ;) das echt nergens voor nodig. Afgelopen editie is gewoon super gegaan. Geeft geen garantie voor aankomende editie natuurlijk, maar wel een goede ondergrond voor 2022.

Wel jammer, ik probeer de zetels die wij hebben voor 2022 te upgraden naar een duurdere tribune. (Behoren tot de 1/3e uitgeloot van vorig jaar.) Maar zo enthousiast werken ze daar nog niet aan mee. :| Op het verkoopplatform zijn gewoon nog plaatsen te koop voor die tribunes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ik verwacht dat ook volgend jaar het gewoon goed geregeld zal zijn. Ook andere vervoersopties zijn bij Zandvoort uitstekend geregeld. Zelf dit jaar geparkeerd op een parkeerplaats van de organisatie, vanaf daar met de fiets verder, dat was ook allemaal prima en liep vlot door.

Afzakken naar niveau Spa zal niet gebeuren, omdat de bereikbaarheid van Zandvoort op zich al veel beter is. Zandvoort ligt niet midden in de Ardennen met alleen maar een paar opgevoerde boerenweggetjes er naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
heeft een van jullie ervaringen met F1 experience kaarten? deze zijn al te koop voor volgend jaar en je kan dan bijv. in de hairpin zitten voor 688 (za en zo) incl een grid walk event met foto of iets dergelijks.

Vraag is alleen.. zijn deze plekken gewoon hetzelfde als de hairpin brons voor 340? want dan betaal je best veel extra voor een stukje grid walk (niet eens pit walk hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Welke tribunes gaven nou beste blik op inhaalacties uiteindelijk? TV regie was best matig, volgens mij was er nog aardig wat ongeziene actie. Dus benieuwd welke bocht/tribune combinatie meeste waar voor z'n geld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Aan het einde van de DRS stukken lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Nou ik heb mijn mail ontvangen om tickets aan te vragen, GA is al helemaal uitverkocht (Hoe zou dat nou komen). :') :') :')

Ik skip deze GP, uit protest omdat ik niet eens ben met hoe de kaartverkoop plaatsvindt. Mocht Istanbul weer plaatsvinden ga ik daar naar toe of anders naar Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Tickets zijn, sinds gisteren, te koop via het officiele kanaal

[ Voor 64% gewijzigd door jan390 op 07-12-2021 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Update 7-12
Ik hoor nog steeds reacties dat Zandvoort is uitverkocht. Niet dus. Tickets zijn nog steeds in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 11:54
Zijn er nog meer mensen die nog geen E-mail ontvangen hebben voor 2022 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
jan390 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:19:
Tickets zijn, sinds gisteren, te koop via het officiele kanaal
Ik heb gisteren bericht gehad van Heineken Dutch Grand Prix dat ik uitgeloot ben. Bij bestellen wel aangegeven dat ik eventueel ook opensta voor andere plaatsen. Snap niet dat ze in plaats van mijn gewenste plaatsen, die dus niet meer beschikbaar zijn, mij niet de nog wel beschikbare plaatsen aanbieden als alternatief. De email had het over "koop nu tickets voor 2023" maar repte met geen woord over de plaatsen die ik nu nog wel op de offciele Formula 1 website als beschikbaar zie staan. Werken die langs elkaar ofzo? Onduidelijk allemaal.

[ Voor 39% gewijzigd door MaZo op 10-12-2021 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
MaZo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:58:
[...]
Ik heb gisteren bericht gehad dat ik uitgeloot ben. Bij bestellen wel aangegeven dat ik eventueel ook opensta voor andere plaatsen. Snap niet dat ze in plaats van mijn gewenste plaatsen, die dus niet meer beschikbaar zijn, mij niet de nog wel beschikbare plaatsen aanbieden als alternatief. De email had het over "koop nu tickets voor 2023" maar repte met geen woord over de plaatsen die ik nu nog wel op de website als beschikbaar zie staan. Onduidelijk allemaal.
Het zijn verschillende verkoopkanalen. Ieder krijgt een deel van de kaarten om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Mijn Ga kaarten zijn nog steeds niet zichtbaar in mijn Dutch Gp account. Terwijl ik ze voor 3 jaar had aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vandaag wederom een rechtszaak rondom de Formule 1 race op Zandvoort en de milieuregels die onvoldoende gehandhaafd zouden worden.
Spannende dag in de rechtbank voor de toekomst van de GP van Nederland
Deze dinsdag wordt in de rechtbank een uitspraak gedaan in een zaak die natuurorganisaties hebben aangespannen tegen Circuit Zandvoort.

Kort voor de Grand Prix van Nederland in 2021 spande milieuorganisatie Mobilisation for the Environment (MOB) een rechtszaak aan tegen Circuit Zandvoort. De organisatie eiste dat er een tijdelijke streep ging door de zogeheten natuurvergunning van het circuit waar in september de Formule 1 langskomt. Vanwege een dreigend faillissement ging de rechter daar niet in mee.
Ben wel benieuwd naar de uitspraak en hoe dit wordt beoordeeld door de rechter. Immers is er van een dreigend faillissement geen spraken meer lijkt mij na zo'n succesvolle race afgelopen jaar.

Verder wordt er een verwijt gemaakt dat berekeningen onvoldoende zijn uitgevoerd. Immers hebben Formule 1 auto's geen katalysator wordt gesteld door de milieu organisaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:01
Ik geef MOB best kans, omdat ze bij ongeveer elke vergunning waar ze bezwaar tegen aantekenen in t gelijk worden gesteld omdat de berekeningen niet klopt en de regering t probleem niet oplost…

Zie niet in waarom dat nu heel anders zou zijn, zoveel is er qua wetgeving/ beleid niet gewijzigd op dit dossier…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:23
rik86 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:40:
Ik geef MOB best kans, omdat ze bij ongeveer elke vergunning waar ze bezwaar tegen aantekenen in t gelijk worden gesteld omdat de berekeningen niet klopt en de regering t probleem niet oplost…

Zie niet in waarom dat nu heel anders zou zijn, zoveel is er qua wetgeving/ beleid niet gewijzigd op dit dossier…
Ik kan die linkse boomknuffelaars van MOB niet uitstaan, maar ik vermeod wel dat ze gaan winnen. Dit is sowieso ook de toekomst. Externalities opnemen in je business model en niet gaan toestaan. Er dient een soort van governance structuur te komen die dit gaat afwingen. Het lijkt niet uit de wetgever/burgers te komen, dus moet de rechtelijke macht dit maar optuigen en dat lijkt te gebeuren.

[edit]
Zandvoort gewonnen. Maar de mob-ers gaan weer in beroep :)

[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 26-04-2022 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:46
rik86 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:40:

Ik geef ze in hoger beroep nog steeds weinig kans. Het is namelijk zo dat je altijd naar de toepassing van wet- en regelgeving op het specifieke project moet kijken. In dit geval is duidelijk dat in de referentiesituatie er duidelijk meer depositie werd veroorzaakt dan in de situatie waarvoor de laatste vergunning is verleend.

Misschien valt er hier of daar nog wat te zeggen over de berekeningen (ik ken de details niet), maar zoals ik het inschat gaat dat niet leiden tot vernietiging van de vergunning.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Heeft het nog zin om het Resell platform op de site in de gaten te houden? Lijkt haast alsof ie niet in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heeft iemand al bericht gehad om kaartjes op naam te zetten? Op de website staat Mei. Het is nu al Juli en ik heb nog geen bericht gehad.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 17-09 20:31
Shiver23 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 22:31:
Heeft iemand al bericht gehad om kaartjes op naam te zetten? Op de website staat Mei. Het is nu al Juli en ik heb nog geen bericht gehad.
Nee, ook nog niet. Vorig jaar was het al 1 juni dat je ze op naam kon zetten zag ik dus dit jaar is het wel veel later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En daar is het. In je account kan je kaarten vinden. Die kan je personaliseren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje30
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 25-07-2022
Hertog_Martin schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:53:
Heeft het nog zin om het Resell platform op de site in de gaten te houden? Lijkt haast alsof ie niet in gebruik is.
Ik heb gisteren mijn kaarten te koop gezet.. gekke is dat deze niet zichtbaar zijn op het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik heb van een goede vriendin 2 tickets cadeau gekregen voor de dutch GP van vrijdag 2 september.

Deze tickets heeft zij via biletwise gekocht van een particuliere verkoper en zullen naar haar opgestuurd worden. Nou is mijn vraag als ik die tickets krijg moet ik ze dan op mijn eigen naam laten zetten in het mydgp portaal of kan ik ook naar binnen met haar naam erop?

En hoe kom ik aan een registratie link voor het mydgp portaal als ik de tickets niet via de dutch gp website heb besteld?

[ Voor 15% gewijzigd door Theo27 op 21-07-2022 20:05 ]

Scrooge NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan79
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-09 16:46
Theo27 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 20:04:
Ik heb van een goede vriendin 2 tickets cadeau gekregen voor de dutch GP van vrijdag 2 september.

Deze tickets heeft zij via biletwise gekocht van een particuliere verkoper en zullen naar haar opgestuurd worden. Nou is mijn vraag als ik die tickets krijg moet ik ze dan op mijn eigen naam laten zetten in het mydgp portaal of kan ik ook naar binnen met haar naam erop?

En hoe kom ik aan een registratie link voor het mydgp portaal als ik de tickets niet via de dutch gp website heb besteld?
Alleen de oorspronkelijke ticketkoper kan tickets op naam zetten. Op het moment dat jij ze krijgt opgestuurd staat er al een naam op het ticket. Tickets worden namelijk niet verstrekt voordat ze zijn gepersonaliseerd. Je zou dus de namen waarvoor de tickets bestemd zijn tijdig (uiterlijk medio augustus) moeten doorgeven aan de oorspronkelijke koper.

Ik denk echter in de praktijk dat namen niet worden gecontroleerd bij de ingang en dat het dus niet zo`n issue zal zijn. Omdat deze (illegale) doorverkoop erg fraudegevoelig is (de verkoper kan meerdere tickets verkopen en rondmailen) zou ik er voor zorgen om vroeg te komen en zo te voorkomen dat je ticket niet werkt (mocht deze meerdere keren zijn doorverkocht en al iemand naar binnen is).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Het is overigens naast de fraudegevoelige doorverkoop ook niet de slimste manier om via Biletwise tickets te kopen.
Die tickets worden dusdanig duur aangeboden, zeker ten opzichte van bijvoorbeeld de Jumbo actie voor de vrijdag, dat je aardig wordt afgezet:
https://www.biletwise.com...2-september-2022-tickets/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan79
dutchgio schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:09:
Het is overigens naast de fraudegevoelige doorverkoop ook niet de slimste manier om via Biletwise tickets te kopen.
Die tickets worden dusdanig duur aangeboden, zeker ten opzichte van bijvoorbeeld de Jumbo actie voor de vrijdag, dat je aardig wordt afgezet:
https://www.biletwise.com...2-september-2022-tickets/
Op zich is het aan iedereen voor zich om te betalen wat ze willen voor tickets. Voor de race zelf zijn er geen alternatieven volgens mij om nog aan tickets te komen. Er zijn doorverkoop sites die volgens mij met een entree-garantie werken, verkoper krijgt zijn geld niet als er iets mis is met het ticket en de ticketkoper krijgt geld retour. Ik weet dat bv Viagogo en Stubhub zo werken en heb er zelf ook wel eens gekocht voor een voetbalwedstrijd in Duitsland, wat prima verliep. Wel duur inderdaad, maar dat is ook een beetje marktwerking. Het is in ieder geval veel veiliger dan Marktplaats.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Volgens mij is dat personaliseren van tickets meer een gimmick van Dutch GP zelf. Op hun eigen site staat nu namelijk:

“Op dit moment is het niet meer mogelijk om de tickets te personaliseren. Tickets die niet (correct) gepersonaliseerd zijn, geven alsnog recht op toegang tot het evenement en kunnen gedownload worden via het MyDGP account. Deze tickets zijn echter niet toe te voegen aan de DutchGP app. In dit geval zul je de tickets moeten printen of digitaal moeten tonen op een mobiel bij de entree. Degene die de tickets heeft aangeschaft kan de tickets downloaden in de MyDGP-omgeving.”

Ik heb tickets via de officiële formula1.com ticketverkoop gekocht en daar komt personaliseren niet eens aan bod.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
shenr schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:31:
Volgens mij is dat personaliseren van tickets meer een gimmick van Dutch GP zelf. Op hun eigen site staat nu namelijk:

“Op dit moment is het niet meer mogelijk om de tickets te personaliseren. Tickets die niet (correct) gepersonaliseerd zijn, geven alsnog recht op toegang tot het evenement en kunnen gedownload worden via het MyDGP account. Deze tickets zijn echter niet toe te voegen aan de DutchGP app. In dit geval zul je de tickets moeten printen of digitaal moeten tonen op een mobiel bij de entree. Degene die de tickets heeft aangeschaft kan de tickets downloaden in de MyDGP-omgeving.”

Ik heb tickets via de officiële formula1.com ticketverkoop gekocht en daar komt personaliseren niet eens aan bod.
Vorig jaar precies hetzelfde. Ze geven een soort gevoel dat de tickets alleen voor jouw bestemd zijn, maar iedereen kan ermee door de poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zandvoort kan nog spannend worden door de grote afhankelijkheid van de NS bij dit evenement en de aankomende stakingen op het spoor.
https://www.nu.nl/economi...-week-in-vijf-regios.html
Als het bij 1 week acties blijft zal het allemaal wel meevallen maar wanneer de stakingen voortduren of intensiveren wordt het nog een hele opgave om iedereen op tijd op het circuit te krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door PalingDrone op 17-08-2022 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik denk dat de fnv het niet aan zal durven om de GP stil te leggen met hun actietjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 22:43
Ze staken tot 29 Augustus, daarna 2 weken niet dus is er niets aan de hand.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:07:
Ze staken tot 29 Augustus, daarna 2 weken niet dus is er niets aan de hand.
Gelukkig, zonder treinen wordt het echt een mega chaos daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die vorig jaar met de bus zijn gegaan?
Rijdt de bus direct naar GP of maar hij nog een detour langs andere plaatsen om mensen op te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
vDorst schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:11:
Zijn er mensen die vorig jaar met de bus zijn gegaan?
Rijdt de bus direct naar GP of maar hij nog een detour langs andere plaatsen om mensen op te halen?
Dat staat op de website. Tenzij je bij jouw opstappunt een volle bus hebt zal hij doorrijden naar andere stopt. maximaal 4 uit mijn hoofd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PalingDrone schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:02:
Zandvoort kan nog spannend worden door de grote afhankelijkheid van de NS bij dit evenement en de aankomende stakingen op het spoor.
https://www.nu.nl/economi...-week-in-vijf-regios.html
Als het bij 1 week acties blijft zal het allemaal wel meevallen maar wanneer de stakingen voortduren of intensiveren wordt het nog een hele opgave om iedereen op tijd op het circuit te krijgen.
Los van de stakingen; de NS gaat tijdens de Dutch GP een speciale dienstregeling rijden. https://nieuws.ns.nl/spec...tregeling-voor-formule-1/ Die speciale dienstregeling is ook al een paar dagen beschikbaar in hun route planner:
De complete dienstregeling voor dit weekend is vanaf vrijdag 12 augustus zichtbaar in de reisplanner van NS.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 17-08-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:02
Hier nog meer mensen die proberen hun kaarten te verkopen via de resell pagina? Nu al weken in contact met die gasten maar het werkt nog steeds niet. Heb 6 silver kaarten voor 2 jaar waar ik vanaf wil maar het duurt niet lang meer voor ik een andere methode moet gaan zoeken om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan79
Malt007 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:35:
Hier nog meer mensen die proberen hun kaarten te verkopen via de resell pagina? Nu al weken in contact met die gasten maar het werkt nog steeds niet. Heb 6 silver kaarten voor 2 jaar waar ik vanaf wil maar het duurt niet lang meer voor ik een andere methode moet gaan zoeken om te verkopen.
Wat is het probleem precies? Ik kijk wel eens op het resell platform of er een ticket vrij komt. Zie soms tickets beschikbaar (lijkt het) maar dan zijn ze niet te koop als je er op klikt (geeft aan "no seats found"). Het is redelijk onmogelijk om hier nog aan tickets te komen lijkt het. Heb je al contact gehad met CM hierover? Er is een nummer wat je kan gebruiken om ze te Whatsappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:02
Stefan79 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:51:
[...]

Wat is het probleem precies? Ik kijk wel eens op het resell platform of er een ticket vrij komt. Zie soms tickets beschikbaar (lijkt het) maar dan zijn ze niet te koop als je er op klikt (geeft aan "no seats found"). Het is redelijk onmogelijk om hier nog aan tickets te komen lijkt het. Heb je al contact gehad met CM hierover? Er is een nummer wat je kan gebruiken om ze te Whatsappen.
Ze worden niet zichtbaar op de pagina zodra ik ze te koop zet. Ben al meer dan een maand in contact en ze zijn op de hoogte van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:06:
Ik denk dat de fnv het niet aan zal durven om de GP stil te leggen met hun actietjes ;)
En als wel wordt dat een openbare orde chaos van formaat, gaat geen rechter toestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:16
Stefan79 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:51:
[...]

Dat “no seats found” heb ik ook een aantal keer gezien. Mijn gedachte was dat het komt doordat er wel kaartjes zijn maar al in het mandje van iemand anders zitten. Het is een keer gebeurd dat ze een paar minuten later wel beschikbaar waren.

Of het kan wellicht komen dat er maar 1 kaartje is. Als je er dan 2 of meer wil gaat het ook fout.

Ik ben ondertussen voorzien dankzij het resell platform.

• PalingDrone
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:31:
[...]

En als wel wordt dat een openbare orde chaos van formaat, gaat geen rechter toestaan.
De treinen rijden dan wel.
https://www.nhnieuws.nl/n...er-op-maandag-29-augustus
De vakbonden zeggen in de eerste week van september over te gaan tot meer acties als de aangekondigde estafettestakingen niet tot verandering leiden. "De stakingen zullen niet tijdens de Formule 1 plaatsvinden", bevestigt Walthie aan NH Nieuws. Die is op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 september in Zandvoort. De week daarna gaan de stakingen mogelijk verder.
M.a.w. "F*ck alle forenzen en het plebs."
Ik neem aan dat de vakbonden dan vanaf nu ook rekening gaat houden met grote concerten, voetbalwedstrijden, treinverkeer richting Schiphol etc. wanneer ze willen staken.

Of je staakt of je staakt niet, selectief staken riekt behoorlijk naar naar meten met twee maten.
Ik vind het fijn voor alle bezoekers hoor, begrijp me niet verkeerd maar staak dan gewoon helemaal niet als de nood niet zo hoog is dat je voor de F1 nog wel een uitzondering kan maken.

[ Voor 26% gewijzigd door PalingDrone op 18-08-2022 01:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Benieuwd of NS medewerkers het dat weekend aandurven een wilde staking te houden, dat is namelijk ook nog best een optie. Op vrijdag gewoon gaan staken, voor het einde van de dag is de NS dan wel akkoord met de eisen.

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 17:14
Weet iemand waar de schermen staan op zandvoort? Ik heb een GA kaartje voor de race.
Ik kwam deze afbeelding tegen:

https://i.postimg.cc/gk6g4Cky/Zandvoor-circuit.png

Maar die is al best oud, en heb even op de oboard gekeken en zie dat scherm richting bocht 2 niet staan volgens mij? Anders lijkt mij dat een mooi plekje.

• dutchgio
meenkdrie schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:44:
Weet iemand waar de schermen staan op zandvoort? Ik heb een GA kaartje voor de race.

Maar die is al best oud, en heb even op de oboard gekeken en zie dat scherm richting bocht 2 niet staan volgens mij? Anders lijkt mij dat een mooi plekje.
Vorig jaar was er ook geen GA volgens mij, wellicht daardoor.
De andere aangegeven plekken van de schermen bij de tribunes lijken wel te kloppen.

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 17:14
dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:56:
[...]

Vorig jaar was er ook geen GA volgens mij, wellicht daardoor.
De andere aangegeven plekken van de schermen bij de tribunes lijken wel te kloppen.
In bocht 9 staan ook schermen. Dus helemaal kloppen doet het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:16
meenkdrie schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:44:

Deze kwam ik toevallig laatst tegen: https://dutchgp.com/dit-i...-dutch-grand-prix-2022-2/

Staat wel redelijk duidelijk op waar schermen zouden moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:58
Weet iemand hoe streng ze tijdens de GP zijn met die tassenregels??
In de huisregels staat dat tassen niet groter mogen zijn dan A4 formaat (https://www.circuitzandvo...uisregels-versie-2021.pdf) en mijn rugtas (XD Design Urban) en veel andere rugtassen zijn zeker groter. Ik wil toch mijn graag mijn rugtas mee hebben.
Pagina: 1 ... 65 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen