Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 54 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:47
Heeft er iemand een overzicht van wat er komend weekend nou wel en wat er niet doorgaat m.b.t. festiviteiten / entertainment buiten de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:14
Hark_k schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:49:
Heeft er iemand een overzicht van wat er komend weekend nou wel en wat er niet doorgaat m.b.t. festiviteiten / entertainment buiten de baan?
Niets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Er is nog veel meer te beleven. In de F1 Fanzone kan je op de foto met je favoriete coureur op de F1 Pit Wall & Photo, kan je jouw race skills testen tijdens de F1 Esports competitie en kan je jouw reactiesnelheid testen met de beste Formule 1 coureurs van de wereld. En heb jij altijd al een pitstop uit willen voeren op een echte Formule 1 auto? Doe dan mee met de Pitstop Challenge.
Staat nog steeds op de site, de optredens van artiesten zijn gecancelled.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Dat is Nederland anno 2021, hypocrisie ten top.

Volgens mij ging het meer over het platleggen van het bijprogramma, F3 en Porsche Supercup.

Zou graag willen weten of de actievoerders anders ook zo met ons milieu begaan zijn? Ze zullen vast allemaal in een kleine zuinige elektrische stadsauto rijden, of beter nog, zich alleen maar op de fiets voortbewegen.
Ja, inderdaad. En of je nou voor of tegen F1, vervuilende industrie of wat dan ook bent: een partij die ervoor vecht dat de overheid zich aan haar eigen wetgeving houdt, lijkt me altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:40
xavento schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:41:
Dacht dat het zondag droog zou blijven, kom maar op met die regenrace :p
En dan wachten tot er 2 ronden achter de SC worden gereden om weer naar huis te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:58
"How much orange do we need in the poster?"

"Yes" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
dutchgio schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:51:
[...]

Staat nog steeds op de site, de optredens van artiesten zijn gecancelled.
Fijn, goed om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Ja, inderdaad. En of je nou voor of tegen F1, vervuilende industrie of wat dan ook bent: een partij die ervoor vecht dat de overheid zich aan haar eigen wetgeving houdt, lijkt me altijd goed.
Als ze allemaal zo zouden zijn dan juichte ik dat alleen maar toe, maar helaas is dit niet het geval. Maar het geeft eens temeer alleen maar aan in wat voor land we tegenwoordig leven. Oppervlakkigheid ten top, een hoop theoretisch gezever, maar spijkers met koppen slaan, ho maar. En dan heb ik het niet over het stilleggen van de volledige of gedeeltelijke weekend programma van de Formule 1, dat zijn pinda's vergeleken met wat er elders gebeurd.

Het zou me niet verbazen dat dit de eerste en laatste F1 race in Nederland gaat worden voor de komende jaren. Misschien is het wat voor Formule E, dit "schone" Nederland 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:34
En nog steeds zijn onze kaarten verdwenen uit onze dutch gp
Account.

Heel vreemd dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Technofreakz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:48:
Account.

Heel vreemd dit.
Wat denk je dat we hier in dit topic precies aan kunnen doen ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:48:
[...]

Als ze allemaal zo zouden zijn dan juichte ik dat alleen maar toe, maar helaas is dit niet het geval. Maar het geeft eens temeer alleen maar aan in wat voor land we tegenwoordig leven. Oppervlakkigheid ten top, een hoop theoretisch gezever, maar spijkers met koppen slaan, ho maar. En dan heb ik het niet over het stilleggen van de volledige of gedeeltelijke weekend programma van de Formule 1, dat zijn pinda's vergeleken met wat er elders gebeurd.

Het zou me niet verbazen dat dit de eerste en laatste F1 race in Nederland gaat worden voor de komende jaren. Misschien is het wat voor Formule E, dit "schone" Nederland 😏
Whataboutisme en moving the goalposts, fraai.
Uiteindelijk heeft de rechter het laatste woord dus als het F1 feest niet doorgaat (wat me sterk lijkt) is dat niet ineens de 'schuld' van hypocriete actievoerders maar van een overheid die vergunningen heeft verleend die niet binnen de wettelijke kaders passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Mee eens. Tuurlijk gaat het door. De rechter gaat geen beperkingen opleggen, laat staan verbieden. De rechter heeft eerder aangegeven in dit geval de economische belangen belangrijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
naitsoezn schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Wat denk je dat we hier in dit topic precies aan kunnen doen ;)
Een luisterend toetsenbord bieden.

En om te kijken als er meer users met hetzelfde probleem zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Technofreakz op 30-08-2021 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Technofreakz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:59:
[...]

Een luisterend toetsenbord bieden.
Werd je de eerste drie keer met hetzelfde bericht niet genoeg gehoord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
naitsoezn schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Werd je de eerste drie keer met hetzelfde bericht niet genoeg gehoord? ;)
Nee, en ga er ook niet vanuit dat elke user de moeite neemt om het gehele topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:22
Chakotay schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:37:
De grafisch designer van Alpine is duidelijk nog nooit in Nederland geweest, een berg op de achtergrond? 8)7
Die moest zeker hier aan denken (en, ja ik wacht nog steeds op die berg :+)
http://berg.wdmc.eu/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Op Tweakers zitten mensen die nog nooit aan zee geweest zijn :+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:53:
[...]
Whataboutisme en moving the goalposts, fraai.
[knip]
Nee, struisvogelgedrag, dat is een sterke eigenschap.

Kijk eens om je heen en zie wat de mens zelf doet om onze leefomgeving beter te maken. Het kan zijn dat ik in een omgeving woon die daarop een negatieve uitzondering is t.o.v. de rest van Nederland, maar gezien het dagelijkse nieuws verwacht ik eigenlijk van niet. Ik vind het meer dan uitstekend indien regels worden nageleefd en er werkelijk op gehandhaafd wordt, maar dan niet alleen als er door een ander op wordt gewezen.

Natuurlijk gaat deze race door, en dat moet ook, anders is de ellende ook niet te overzien. Desbetreffende actievoerder krijgt nu al allerlei openlijke doodwensen naar het hoofd geslingerd, ook niet echt prettig om te lezen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona

[Afbeelding]
Om een debacle als afgelopen weekend te voorkomen.... Doe de race op zaterdag en gebruik de Q van Spa.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:10:
[...]

Om een debacle als afgelopen weekend te voorkomen.... Doe de race op zaterdag en gebruik de Q van Spa.
Zaterdag een sprint race op Zandvoort voor de 2e helft van de punten van Spa! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:53
Technofreakz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:48:
Account.

Heel vreemd dit.
Ze willen gewoon voorkomen dat je nu gaat verkopen (A)? Er zijn namelijk geen kopers..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
kraanwagen schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:55:
Mee eens. Tuurlijk gaat het door. De rechter gaat geen beperkingen opleggen, laat staan verbieden. De rechter heeft eerder aangegeven in dit geval de economische belangen belangrijker te vinden.
Zelfs al zou de rechter dat willen er lopen nog 2 rechtszaken tegen de vergunning waar dit kortgeding over gaat. Waarbij één van de zaken zelfs om aanvullend onderzoek door een advies orgaan van de rechtsspraak zelf is verzocht.

Ik kan me niet voorstellen dat deze rechter die 2 lopende zaken in de wielen gaat rijden.

Daarbij is het argument van de Provincie als het Circuit dat de betreffende alleen de verbouwing betreft en niet het doorgaan van de Grand Prix. Die zal naar verwachting dan ook wel doorgaan.

Ik kom trouwens min of meer CO2 en stikstof neutral, wij reizen, met 3 personen, met een EV en de trein dat is toch wel genoeg compensatie om te mogen komen? Als ik dan nog iets anders moet doen om te compenseren zodat we mogen komen eet ik wel een hamburger zonder vlees met extra ui en sla. :+

[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 30-08-2021 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:11
De karavaan is dus aangekomen: https://www.nu.nl/288869/...nd-prix-in-zandvoort.html

Hoe werkt het bij F1, hebben ze alles dubbel? Of gewoon de hele nacht doorgewerkt in Spa?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:41

basvn

Breezand - NHN

renegrunn schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 16:18:
De karavaan is dus aangekomen: https://www.nu.nl/288869/...nd-prix-in-zandvoort.html

Hoe werkt het bij F1, hebben ze alles dubbel? Of gewoon de hele nacht doorgewerkt in Spa?
Er zal een deel zijn wat er al was (zag boxen van Alpine al staan gister op foto's)
en een deel wat vanuit Spa over komt (is maar 3/4 uur rijden)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Dat ligt er aan. Dit pitbox inhoud hebben ze dubbel, of zelfs driedubbel, omdat dit vaak verscheept wordt naar de volgende race, en soms weken onderweg kan zijn. De hospitality spullen hebben ze vaak maar een keer, omdat dit enkel in Europese races gebruikt wordt; en dat wordt dus snel inpakken en wegwezen. RBR leent daarom bij een triple-header vaak een hospitality set van een Red Bull team in een andere sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-CvutpWQAICI9e?format=jpg&name=4096x4096

Bron: https://press.pirelli.com/2021-dutch-grand-prix--preview/

[ Voor 63% gewijzigd door Miesjh op 30-08-2021 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

Ook echt mensen die er de hele nacht hebben staan wachten om de vrachtwagens te zien.
Echt fan zullen we maar zeggen dan :

https://www.nhnieuws.nl/n...ta-hier-al-sinds-vannacht

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Zit heel Zandvoort op dinsdag/woensdag ook al op slot of is het nog wel mogelijk morgen of overmorgen even over de boulevard en langs het circuit te rijden om zo mogelijk een glimp op te vangen van het hele circus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

The_Admin schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:10:
Zit heel Zandvoort op dinsdag/woensdag ook al op slot of is het nog wel mogelijk morgen of overmorgen even over de boulevard en langs het circuit te rijden om zo mogelijk een glimp op te vangen van het hele circus?
Ik denk wel dat je nog kunt lopen langs het strand, maar dat de rest wel afgesloten zal worden. Overigens begint het feest donderdag pas echt, dus ik denk dat het daarvoor nog best prima gaat. Maar ze wellicht woensdagavond al bezig zijn met hekken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:04

[Afbeelding]
Welke race was nu het laatst met nieuw asfalt en regen? Turkije 2020 toch?, dat was geloof ik ook meer schaatsen toen dan rijden.

Normaal juich ik (rijdbare) regen toe. Maar aanstaande zondag mag het van mij wel effe droog blijven.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Martinspire schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:27:
[...]

Ik denk wel dat je nog kunt lopen langs het strand, maar dat de rest wel afgesloten zal worden. Overigens begint het feest donderdag pas echt, dus ik denk dat het daarvoor nog best prima gaat. Maar ze wellicht woensdagavond al bezig zijn met hekken.
Nee. Al vanaf maandag is het duingebied naast de baan dicht voor publiek.
Bron: https://www.nu.nl/formule...r-de-gp-in-zandvoort.html

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prolitehds
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik ga kijken. Heb geen kaarten. Maar vroeger kon je op de duinen zitten. Kijken of het dit keer ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
colossos schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:27:
Heeft iemand de Verkeersmaatregelensite bekeken? Dat is niet voor de poes. Ik kom uit Heemstede en wil vrijdag met de fiets naar Bloemendaal aan Zee (daar parkeer ik m'n fiets) maar dat is nog niet zo makkelijk. Bijna alles lijkt, ook voor de fiets, afgesloten. Het kan ook zijn dat de kaart niet helemaal duidelijk is... of dat ik m niet snap :)
Nou ik kon hem op de mobiel niet openen, maar wel op de ouderwetse computer. :9

Ik maakte denk ik dezelfde fout als die jij nu maakt betreft het fietsverkeer.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vTY7gzvL/afbeelding.png
Wij willen zelf over de Zandvoortseweg (n201) fietsen. Je ziet daar ook een fietspad aangegeven staan.
De borden gesloten is gesloten voor verkeer, maar niet voor fietsers. Voor fietsers geldt het bord eronder.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yxYxZtCY/afbeelding.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
prolitehds schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:06:
Ik ga kijken. Heb geen kaarten. Maar vroeger kon je op de duinen zitten. Kijken of het dit keer ook kan.
Veel plezier ehh succes. Zou een verrekijker meenemen, misschien kan je vanuit een dakkapel in Haarlem iets zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:57
Het rechte stuk naar het scheivlak toe kun je anders heel goed zien vanaf de duinen (is +- 20 meter vanaf de baan), misschien wel het mooiste stukje om te staan, je ziet ze dan 2 keer per ronde voorbij komen. Omdat er voor het hek niemand staat omdat iedereen zitplaatsen heeft is dit een top plek🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:00
Ik vrees dat je binnen minuten wel door iemand verwijderd zal worden als je dergelijke plekjes probeert te bereiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DoeEensGek schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:20:
[...]

[Afbeelding]
Wij willen zelf over de Zandvoortseweg (n201) fietsen. Je ziet daar ook een fietspad aangegeven staan.
De borden gesloten is gesloten voor verkeer, maar niet voor fietsers. Voor fietsers geldt het bord eronder.

[Afbeelding]
Het eerste bord (rond met rode rand) betekent gesloten voor alle verkeer, ook voor fietsers. De tweede (rond met rode rand met fiets erin) is alleen gesloten voor fietsers (niet voor auto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
Geen idee of dit toegestaan is, normaal gesproken met een duinkaart mag je daar gewoon lopen. Hoe ze reageren tijdens de Formule 1 zou ik niet durven zeggen.

Ikzelf ben van de week even wezen kijken hoe de tribunes opgebouwd zijn maar kon helaas onze plekken niet bereiken. Langs de baan kon je gewoon achter de hekken lopen. Werd ook niks van gezegd door de mensen van het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Hark_k schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:49:
https://www.nu.nl/muziek/...omen-betaald-draaien.html
"artiesten" die nog ff geheim moeten blijven.
Krijgt Armin toch nog betaald? Wel lullig dat hij niet ff gratis een showtje komt neerzetten, hij kon de exposure vast goed gebruiken. /s
750,-- ex (voor een random dj, dus niet Armin van Buren) lijkt me niet de grootste kostenpost om in te huren maar ik begrijp dat er natuurlijk nog wel wat moet overblijven dus sja, dan maar betalen, al mag je niet staan of dansen tijdens een optreden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Playa del C. schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:59:
[...]

Het eerste bord (rond met rode rand) betekent gesloten voor alle verkeer, ook voor fietsers. De tweede (rond met rode rand met fiets erin) is alleen gesloten voor fietsers (niet voor auto's).
Nee, want dan komt niemand met de fiets in Zandvoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
petjekel schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:07:
[...]

Pirelli mag nog wel een aanpassing doen :P
De vlag klopt niet
Hebben ze per ongeluk de banden voor Paul Ricard meegenomen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
DriveP schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:02:
...
Ikzelf ben van de week even wezen kijken hoe de tribunes opgebouwd zijn maar kon helaas onze plekken niet bereiken. Langs de baan kon je gewoon achter de hekken lopen. Werd ook niks van gezegd door de mensen van het circuit.
Preventief wat bier en oranje fakkels begraven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prolitehds
  • Laatst online: 03-09-2021
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ga tevoet via het strand vanuit ijmuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
PalingDrone schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:14:
[...]

Preventief wat bier en oranje fakkels begraven?
Hihi, mocht er onverhoopt toch geen publiek toegestaan worden is dat nieteens zo'n gek idee🙃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgeri
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 00:56
The_Admin schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:10:
Je kunt nu gewoon nog in zandvoort/Bloemendaal komen. Ook de duinen langs het circuit zijn nog toegankelijk vanaf de boulevard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DoeEensGek schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:04:
[...]

Nee, want dan komt niemand met de fiets in Zandvoort.
Als je inzoomt op de kaart, zie je dat het vooral om de afslagen gaat. Ik zou nog maar eens goed kijken, want jouw uitleg klopt niet. Het ronde bord met rode rand is een verbod om in te rijden voor alle verkeer (o.a. auto's en fietsers).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

[...]

[Afbeelding]
Je kan zonder op de Zandvoortselaan te fietsen naar Zandvoort, langs de Zandvoortselaan :D Er is een fietspad dat parallel loopt aan de weg, achter de eerste huizenrij, ten noorden van de weg.Op je screenshot hebben ze daar geen borden getekend.

Edit: Als je inzoomt, kan je zien dat het fietspad dat ik bedoel ook een officiële route is om richting Zandvoort te nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Amphiebietje op 30-08-2021 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhem
  • Laatst online: 07-09-2021
En nog steeds geen kaarten via mydgp. Enige mail is dat de kaarten op naam zijn gezet. Verder niks. Ook diegene die de kaarten besteld en betaald heeft kan geen kaarten printen/downloaden. En mailen kun je tot je een ons weegt....geen enkele reactie.
Nog meer mensen zelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
DriveP schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:26:
[...]

Hihi, mocht er onverhoopt toch geen publiek toegestaan worden is dat nieteens zo'n gek idee🙃
Dan had je beter jezelf in een oud Duits schuttersputje of bunker kunnen verschansen...
Dit was slechts een tip om tassencontroles te omzeilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Amphiebietje schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:31:
[...]

Je kan zonder op de Zandvoortselaan te fietsen naar Zandvoort, langs de Zandvoortselaan :D Er is een fietspad dat parallel loopt aan de weg, achter de eerste huizenrij, ten noorden van de weg.Op je screenshot hebben ze daar geen borden getekend.

Edit: Als je inzoomt, kan je zien dat het fietspad dat ik bedoel ook een officiële route is om richting Zandvoort te nemen.
Dus dan zijn de Zandvoortselaan en Zeeweg afgesloten voor alle verkeer maar het fietspad is open. Tenzij er dus fietsersverbodbord (is dat een woord?) staat. Het is lastig te zien. Misschien was het beter geweest om te schetsen wat wel mag ipv wat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:01
Heeft iemand een tribune indeling, wij zitten bv op plek 211/210 Eastside 3 gold
Is dat bovenin, is dat onderaan, of het midden?

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
Ik zou de verkeersmaatregelenkaart bekijken in OpenStreetMap view. Dan kan je het duidelijkst de fietspaden zien en waar de borden precies zijn geplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtSTCTklBS0I1C8JkUBFRo6eM2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eLMcUdbUt7bpxRMUfy3NYlcd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:14
colossos schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:20:
Ik zou de verkeersmaatregelenkaart bekijken in OpenStreetMap view. Dan kan je het duidelijkst de fietspaden zien en waar de borden precies zijn geplaatst.

[Afbeelding]
Mooi stukje bij mij "in de buurt". Ik kan je zeggen dat het fietspad van de Zandvoortselaan gewoon open is straks. Er is wel iets met één richting aan het einde van de dag. Maar wees gerust, op het moment dat je daar bent wordt je door de borden echt wel goed richting het circuit gestuurd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
Stomme vraag misschien, maar zijn oordopjes nog aan te raden met de motoren van 2021? Lang geleden dat ik een GP bezocht heb. Vroeger wel iig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:57

rammes

koekebakker 1e klas

Hark_k schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:15:
Stomme vraag misschien, maar zijn oordopjes nog aan te raden met de motoren van 2021? Lang geleden dat ik een GP bezocht heb. Vroeger wel iig :)
nee, je kunt gewoon zelfs met elkaar praten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 17:53
Oordopjes zijn altijd een goed idee. Al zal de Porsche supercup de luidste serie zijn

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• TechnoHead
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-07 15:20
Mooie dronebeelden van vandaag. Lekker druk daar inmiddels :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 18:49
Zal wel kostenbesparing zijn, maar wel verbaas ik me dan nog meer over de prijzen als je ziet dat er maar een mini tribune overdekt is en de rest niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
marhem schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:33:
En nog steeds geen kaarten via mydgp. Enige mail is dat de kaarten op naam zijn gezet. Verder niks. Ook diegene die de kaarten besteld en betaald heeft kan geen kaarten printen/downloaden. En mailen kun je tot je een ons weegt....geen enkele reactie.
Degene die ze besteld heeft moet bij Bestellingen de bestelling open klappen en dan de rode "Download bestelling" knop gebruiken. Daar staan de tickets met barcodes en dergelijke. Logisch? Nee, absoluut niet.
Oordopjes zijn altijd aan te raden. Je kan ze altijd uit doen als het niet nodig is, maar niet in doen als je ze niet mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TechnoHead schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:55:

[YouTube: Cicruit Zandvoort 30-08-2021]
Mooi om het tv scherm te zien in de Arena. Van 3 kanten goed te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EightGear
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-08 09:20
Plenkske schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:00:
Zal wel kostenbesparing zijn, maar wel verbaas ik me dan nog meer over de prijzen als je ziet dat er maar een mini tribune overdekt is en de rest niet.
Die overdekte is de enige permanente tribune van het hele circuit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Prima te doen zonder oordopjes. De Porsche Supercup maakt volgens mij het meeste herrie tegenwoordig. Een paar jaar terug waren dat nog de GP3’s en GP2’s, maar de F3 en F2 zijn inmiddels ook een heel stuk ‘stiller’. Dat was in 2002 wel anders toen ik de eerste keer een F1 grandprix bezocht (Hongarije). Dat was zonder oordopjes niet te doen!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Zo, flink volgebouwd al allemaal. Ik zie nu voor het eerst dat alle curbstones ook een verse lik verf gekregen hadden, toen ik er met de motor rondjes reed vorige maand zagen die er nog nog anders uit. Aparte kleurstelling wel, ik had rood-wit-blauw verwacht ipv dit.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
marhem schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:33:
Hier nog een slachtoffer. Eerder waren onze kaarten zichtbaar, en nu zijn ze ineens verdwenen. Degene die ze aangeschaft heeft ziet ook niets onder mijn bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhem
  • Laatst online: 07-09-2021
[quote]Transportman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:05:
[...]

Degene die ze besteld heeft moet bij Bestellingen de bestelling open klappen en dan de rode "Download bestelling" knop gebruiken. Daar staan de tickets met barcodes en dergelijke. Logisch? Nee, absoluut niet.

[...]

Dat lijkt inderdaad de oplossing te zijn. Bedankt!!!
Wel erg onduidelijk allemaal......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
Waar staan er in de laatste Kombocht eigenlijk geen tribunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Technofreakz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:47:
[...]

Hier nog een slachtoffer. Eerder waren onze kaarten zichtbaar, en nu zijn ze ineens verdwenen. Degene die ze aangeschaft heeft ziet ook niets onder mijn bestellingen.
Ik kon eerder van de week met de hulp van de klantenservice inloggen. Zojuist weer geprobeerd maar helaas. Krijg de melding dat er geen account is gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

Ziet er al aardig vol uit op die dronebeelden.
En dan moeten ze nog hospitality tenten ergens neerzetten ?
Waar gaan al die vrachtwagen parkeren eigenlijk.

Leuke puzzel ook nog als ze tussen races moeten wisselen, of hebben ze daar genoeg pitboxen voor ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgeri
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 00:56
DDX schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:25:
Ziet er al aardig vol uit op die dronebeelden.
En dan moeten ze nog hospitality tenten ergens neerzetten ?
Waar gaan al die vrachtwagen parkeren eigenlijk.

Leuke puzzel ook nog als ze tussen races moeten wisselen, of hebben ze daar genoeg pitboxen voor ?
Andere races hebben geen gebruik van de pitboxen. Deze auto's staan op het paddock en keren daar ook weer terug. Tijdens de race hebben ze vaak apparatuur/spullen voor de F1 pitboxen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:01
Vraag: ik wil eigenlijk een rugzak meenemen met een paar water, een deodorant en een vers shirt ofzo. Maar in de voorwaarden hebben ze het er over dat een tas "groter dan een A4'tje" niet mag. Plastic tasje maar doen dan? Wil m'n dure rugzak daar niet kwijt.
Maar als ik Spa zag, iedereen loopt daar met tassen, halve liter blikken bier. Zouden ze in Zandvoort echt zo streng gaan zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door sig69 op 31-08-2021 00:56 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
EightGear schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:11:
[...]

Die overdekte is de enige permanente tribune van het hele circuit.
Ja dat zie ik, maar ook tijdelijke tribunes kunnen ze overdekt maken. Gebeurt bij Spa ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
sig69 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 00:54:
Vraag: ik wil eigenlijk een rugzak meenemen met een paar water, een deodorant en een vers shirt ofzo. Maar in de voorwaarden hebben ze het er over dat een tas "groter dan een A4'tje" niet mag. Plastic tasje maar doen dan? Wil m'n dure rugzak daar niet kwijt.
Maar als ik Spa zag, iedereen loopt daar met tassen, halve liter blikken bier. Zouden ze in Zandvoort echt zo streng gaan zijn?
Ja vind het ook een beetje jammer, aan de ene kant snap ik het wel als je ziet hoeveel ze nu moeten controleren: Ticket, tenaamstelling, Corona QR code, koppeling QR en persoon en dan ook nog eens je tas om "illegale" dingen er uit te vissen. (professionele camera's, eten, drinken) Zal bij de entree nog wel een dingetje zijn. Kan me overigens niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over één of twee flesjes water, maar goed in NL weet je het nooit. :+

Ik neem persoonlijk zo'n simpel rugzakje mee met van die touwtjes als schouderbanden. Iets groter dan een A4'tje. (op zich niet erg als hij ingeleverd moet worden) De meeste zaken die ik vanuit huis meeneem passen ook in m'n jas. Doel van het tasje is dan ook eerder dat ik niet de gehele dag met gekochte zaken hoef te zeulen over het circuit. :9
Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:26:
[...]

Ja dat zie ik, maar ook tijdelijke tribunes kunnen ze overdekt maken. Gebeurt bij Spa ook.
Op Le mans ook, vond dat ook verwonderlijk toen ik de drone filmpjes deze en vorige week zat te kijken van Zandvoort. Maar goed kan ook weer iets met de vergunning te maken hebben qua maximale hoogte van de tribunes. Want die tribunes vond ik persoonlijk ook al vrij aan de maat, voor een tijdelijke tribune. (even vluchtig geteld een rij of 40) Maar dat kan ook vertekenen door de beelden van de drones.

[ Voor 23% gewijzigd door TIGER1125 op 31-08-2021 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
TIGER1125 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:36:
[...]

Ja vind het ook een beetje jammer, aan de ene kant snap ik het wel als je ziet hoeveel ze nu moeten controleren: Ticket, tenaamstelling, Corona QR code, koppeling QR en persoon en dan ook nog eens je tas om "illegale" dingen er uit te vissen. (professionele camera's, eten, drinken) Zal bij de entree nog wel een dingetje zijn. Kan me overigens niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over één of twee flesjes water, maar goed in NL weet je het nooit. :+

Ik neem persoonlijk zo'n simpel rugzakje mee met van die touwtjes als schouderbanden. Iets groter dan een A4'tje. (op zich niet erg als hij ingeleverd moet worden) De meeste zaken die ik vanuit huis meeneem passen ook in m'n jas. Doel van het tasje is dan ook eerder dat ik niet de gehele dag met gekochte zaken hoef te zeulen over het circuit. :9

[...]

Op Le mans ook, vond dat ook verwonderlijk toen ik de drone filmpjes deze en vorige week zat te kijken van Zandvoort. Maar goed kan ook weer iets met de vergunning te maken hebben qua maximale hoogte van de tribunes. Want die tribunes vond ik persoonlijk ook al vrij aan de maat, voor een tijdelijke tribune. (even vluchtig geteld een rij of 40) Maar dat kan ook vertekenen door de beelden van de drones.
Inderdaad, ze lijken wel behoorlijk groot. En dat ziet er meteen ook wel cool uit.
Ik had bv verwacht dat iets meer overdekt zou zijn, maar niet alles. Dan kan je prijsverschillen tussen tribunes ook beter verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Krijg net het mailtje van DutchGP, je mag dus eigenlijk bijna niets meenemen het circuit op, als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Mijn naam word niet op de kaartjes getoond. Is dat een probleem? Wat voor zin heeft als ze me er steeds op attenderen? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Staat de naam niet gewoon in de QR-code? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Freek0416 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:03:
Krijg net het mailtje van DutchGP, je mag dus eigenlijk bijna niets meenemen het circuit op, als ik het goed begrijp.
Wel raar. Ik ga een reis van 2.5 uur maken met mn zoontje... niet raar als ik wat drinken en wat te snacken bij me heb? En wat is een proffessionele camera? Ik wilde een Canon M50 meenemen. Het is geen speelgoed ding, maar ook geen proffessionele camera... althans dat vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Freek0416 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:03:
Klein tasje, waar je misschien droog shirtje, boterhammetje en klein flesje drinken in kan doen.
De rest van de consumptie moet je daar kopen.

Op SPA kun je complete koelboxen op wieltjes met stereo installatie meesjouwen. Enige wat echt niet mag op spa, is Glas meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
naitsoezn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:06:
Staat de naam niet gewoon in de QR-code? O-)
Inderdaad ja. Dat zullen hun wel zien op het schermpje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
Thaam schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:08:
[...]

Wel raar. Ik ga een reis van 2.5 uur maken met mn zoontje... niet raar als ik wat drinken en wat te snacken bij me heb? En wat is een proffessionele camera? Ik wilde een Canon M50 meenemen. Het is geen speelgoed ding, maar ook geen proffessionele camera... althans dat vind ik.
Heel bijzonder. Zullen ze bedoelen dat je geen 600mm lens mee naar binnen mag tillen Ik ben/was van plan m'n Sony A7III mee te nemen met 24-105 lens. Zullen ze daar moeilijk over gaan doen?

Ook die rugtas die niet groter mag zijn dan een A4-tje en maar 10cm dik. Je kan toch niet verwachten dat iedereen met de fiets of het OV moet komen, soms misschien uren onderweg, en dan geen behoorlijke rugzak mee mag nemen. Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Bloodclot schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:08:
[...]

Klein tasje, waar je misschien droog shirtje, boterhammetje en klein flesje drinken in kan doen.

Op SPA kun je complete koelboxen op wieltjes met stereo installatie meesjouwen. Enige wat echt niet mag op spa, is Glas meenemen.
Ja in Spa moesten alleen mensen voor mij blikjes eruit halen. Wij mochten alles meenemen. En dan nog hebben ze genoeg omzet aan catering. Dus snap het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bloodclot schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:08:
[...]

Op Monza mag je alleen een poncho meenemen }:O en dan 8 euro voor een Heineken betalen en 12 euro voor een broodje 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Vandaag doet de rechter uitspraak of de GP door mag gaan. Ik denk dat de kans kleiner dan nihil is dat de rechter het daadwerkelijk verbied. De belangen zijn gigantisch groot om het nu nog af te zeggen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Player1S schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:33:
Vandaag doet de rechter uitspraak of de GP door mag gaan. Ik denk dat de kans kleiner dan nihil is dat de rechter het daadwerkelijk verbied. De belangen zijn gigantisch groot om het nu nog af te zeggen.
Ik denk dat de kans hoger is dan dat. De belangen doen er niet toe hierbij. De stikstofregels zijn eigenlijk vrij streng. Er zijn na de uitspraak van de Raad van State wel meer langlopende vergunningen gecorrigeerd/ingetrokken. Die milieueisen zijn hard.

Ik sluit me qua kansberekening wel aan bij MOB; 50/50.

Ik hoop natuurlijk dat het doorgaat en dat het nog wel binnen de stikstofgrenzen valt. Maar 'belangen' die doen er in dit geval niet toe. Maatschappelijk belang is in deze specifieke context (bij de andere rechtzaken wel) niet een issue waarop de rechter mag evalueren. Je moet in dit specifieke geval toestemmingen krijgen van de EC (volgens MOB en hun advocaten). Ik denk niet dat ze daar staan te liegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Adlermann schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat de kans hoger is dan dat. De belangen doen er niet toe hierbij. De stikstofregels zijn eigenlijk vrij streng. Er zijn na de uitspraak van de Raad van State wel meer langlopende vergunningen gecorrigeerd/ingetrokken. Die milieueisen zijn hard.

Ik hoop natuurlijk dat het doorgaat en dat het nog wel binnen de stikstofgrenzen valt. Maar 'belangen' die doen er in dit geval niet toe. Maatschappelijk belang is in deze specifieke context (bij de andere rechtzaken wel) niet een issue waarop de rechter mag evalueren. Je moet in dit specifieke geval toestemmingen krijgen van de EC (volgens MOB en hun advocaten). Ik denk niet dat ze daar staan te liegen.
De vergunning waar ze bezwaar tegen maakten gaat over de verbouwingen...... B) Er loopt een bodemprocedure over die stikstofwaardes, die volgens de huidige aanvragen en vergunningen gewoon binnen alle normen vallen alleen met een nieuwe vorm van berekenen zou het niet binnen die normen vallen. Ik denk niet dat de kans 50/50 is dat de voorzieningenrechter op de stoel van de bodemprocedure-rechter gaat zitten, eerder ongeveer nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
TechnoHead schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:55:

[YouTube: Cicruit Zandvoort 30-08-2021]
Mooi om te zien... ook hoe klein dat paddock ook echt is, hoorde dat al wel, maar nu valt het echt op, komt ook echt veel meer bij kijken dan die ene Masters race die ik eind jaren 90 bezocht.

Denk dat als je dit als festivalorganisator ziet... je toch ook weer eens afvraagt 'waarom die wel', zeker laatste stukje... stukje race is zittend, maar de rest is gewoon festivalterrein. Maar dat is een discussie die hier verder buiten valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TIGER1125
Adlermann schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:38:
[...]

Ik mag aannemen dat de Provincie hier bij het verstrekken van de vergunningen gewoon rekening mee heeft gehouden. Het feit dat er nog 2 zaken lopen ten aanzien van deze vergunning, dat MOB pas na 2 jaar na verlening van de vergunning. Rijkelijk laat aangezien de race gewoon past binnen de vergunning die het circuit heeft en de bestreden vergunning volgens de Provincie specifiek om de verbouwing gaat. (Stikstofuitstoot tijdens de verbouwing is tenslotte al gecompenseerd door het niet kunnen rijden tijdens de verbouwing, en het schrappen van andere dagen.)

Dat in combinatie met de achterhaalde informatie en argumenten van MOB (zoals refereren aan de gecancelde Flyby a.s. zondag) lijken mij toch geen 50/50 kans.

Grote rechter die z'n collega's even in de wielen gaat rijden tijdens een reeds lopende rechtzaak, waar om aanvullend onderzoek is gevraagd door het eigen adviesorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Beste resultaat waar MOB op mag hopen dat de rechter eist dat vanaf 6 september opnieuw gekeken wordt naar de verstrekte vergunningen.

Zeker omdat deze zaak om de verbouwing gaat en niet de race zelf. Dus nee, de rechter gaat het echt niet 3 dagen voor het feest begint afblazen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zijn er meer mensen die vandaag ouderwetse post krijgen van het bedrijf Sportvibes? (1 van de organisatoren)

Ik zie in de postNL app dat ik een grote enveloppe vandaag bezorgd krijg van dit bedrijf... Benieuwd wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Ik hoop voor dit weekend dat het een langere race wordt dan afgelopen weekend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Jolke schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:54:
Ik hoop voor dit weekend dat het een langere race wordt dan afgelopen weekend. :)
Misschien is dat wel een manier om de stikstof onder controle te krijgen. 4 rondjes achter de safety car en afvlaggen. Met Max op Pole natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

TIGER1125 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:46:
Dat in combinatie met de achterhaalde informatie en argumenten van MOB (zoals refereren aan de gecancelde Flyby a.s. zondag) lijken mij toch geen 50/50 kans.
En nog even een nieuwe lijn van argumentatie proberen in te brengen, over corona, waar de rechter vrij snel korte metten mee maakte _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Freek0416 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:20:
[...]

Ja in Spa moesten alleen mensen voor mij blikjes eruit halen. Wij mochten alles meenemen. En dan nog hebben ze genoeg omzet aan catering. Dus snap het niet echt.
Ah dit jaar dus ook blikjes. Jaren dat ik ben geweest ('17 '18) liep ik aan het einde van de dag langs (netjes gestapelde) torentjes halve liters goedkoop aldi/lidl bier.

Kan me een groepje nederlanders herinneren (dertigers die heerlijk weekendje weg waren van jong gezin), twee koelboxen op wieltjes en een rollator omgebouwd tot mobiele stereo installatie met jaren 90 muziek. Nederlandse vlag en met Ferrari-vlagjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Player1S schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:49:
Beste resultaat waar MOB op mag hopen dat de rechter eist dat vanaf 6 september opnieuw gekeken wordt naar de verstrekte vergunningen.

Zeker omdat deze zaak om de verbouwing gaat en niet de race zelf. Dus nee, de rechter gaat het echt niet 3 dagen voor het feest begint afblazen.
Die Johan Vollenbroek is geen pannenkoek, dat is het vervelende aan tegenstanders die best slim zijn. Deze meneer heeft al heel wat rechtszaken gewonnen en een ziekelijke obsessie om zoveel mogelijk tegen te willen houden. Zijn strategie zal dus echt geen beginnersfouten bevatten en over de timing zal hij ook wel nagedacht hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Waarom kunnen we in dit land niet gewoon trots zijn op het feit dan er een F1 grand prix in Nederlands gehouden wordt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
Freek0416 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:03:
Waarom kunnen we in dit land niet gewoon trots zijn op het feit dan er een F1 grand prix in Nederlands gehouden wordt he.
Nederlanders en trots _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
Freek0416 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:03:
Nee natuurlijk niet: ;(
Extinction Rebellion gaat actievoeren tijdens GP Zandvoort
https://www.ad.nl/binnenl...ns-gp-zandvoort~a3981de7/

Mooie argumenten ook:
het toonbeeld van de onnodige uitstoot, natuurverstoring en de vriendjespolitiek die onze toekomst bedreigen. Toch maakt de overheid uitzondering op uitzondering voor dit fossiele feestje. De halve NS charteren, gevechtsvliegtuigen, massaal kamperen, stikstofoverschrijdingen en vertrapte dieren – bij de Formule 1 kan het allemaal.”
Alsof die "natuurverstoring" anders niet plaats zou vinden door andere evenementen op het circuit... De F1 zorgt in het totaal plaatje misschien nog wel voor minder verstoring dan andere evenementen. :+

Maar goed daar is gewoon een vergunning voor, in de natuurvergunning uit 2011 is een passage voor uitzonderlijke bedrijfsomstandigheden dagen (UBO-dagen) opgenomen. Daarin was reeds rekening gehouden met de komst van de Formule 1.

[ Voor 49% gewijzigd door TIGER1125 op 31-08-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:14

DeFeCt

je wéét toch

colossos schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:18:
[...]

Heel bijzonder. Zullen ze bedoelen dat je geen 600mm lens mee naar binnen mag tillen Ik ben/was van plan m'n Sony A7III mee te nemen met 24-105 lens. Zullen ze daar moeilijk over gaan doen?

Ook die rugtas die niet groter mag zijn dan een A4-tje en maar 10cm dik. Je kan toch niet verwachten dat iedereen met de fiets of het OV moet komen, soms misschien uren onderweg, en dan geen behoorlijke rugzak mee mag nemen. Bijzonder.
Precies dat! Ik kom ook met het OV en ben een aardige tijd onderweg... de kosten voor parkeren vond ik al absurd, maar dit maakt het wel af hoor... voelt voor mij heel erg als graaien. Tijdens de TT is Assen nooit een probleem, waarom ze hier dan zo moeilijk doen :(

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

[ Voor 34% gewijzigd door Miesjh op 31-08-2021 09:20 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen