Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 51 ... 74 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yes! Hier ook via het resell platform nog een raceday ticket hebben weten te scoren. Mijn eigen kaartje was gecanceld, maar mag nu toch komen _/-\o_ op naam kunnen zetten, en weer nu precies welke rij/stoel

Maar misschien een rare vraag, maar op welke tribune zit ik nu precies. Volgens mijn bestelling is het:

Arena Grandstand 1, Arena Grandstand 1 - 1223, Row 14, Seat 5xx Regulier

Welke tribune is dit nu precies volgens het volgende kaartje?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVE1oQbfuKXvH_VLmRP1zn9hOzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9kANrYPHkF6JL8mB4kGKgcdU.png?f=fotoalbum_large

Grandstand 1, dat lijkt mij dus net vlak voor de bocht? Maar dan de donkere of de licht grijze? Mijn orgineel gecancelde kaarten zaten op de lichtgrijze...

[Edit]
Tribune 1 dus, het lichtgrijze...
Wat een grap, 60 euro meer dan ik eerst betaalde,.maar precies dezelfde tribune :o
Achjah, gaat vast een fantastische dag worden. #zinin.

[ Voor 8% gewijzigd door TripleQ op 24-08-2021 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 17:27
Koploper07 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:18:
[...]

Nee nog niet, misschien even last minute kijken, of er tickets opkomen van mensen die niet kunnen. Voorlopig ga ik gewoon alleen vrijdag
De komende week kan iedereen nog een resell doen dus ik zou het platform inderdaad even in de gaten blijven houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 24-08-2021 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Katseviool schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:29:
[...]

De komende week kan iedereen nog een resell doen dus ik zou het platform inderdaad even in de gaten blijven houden.
Jeukt hier ook wel wat, misschien toch wel leuk om te gaan maar ik kan nergens vinden waar ik die kaarten kan kopen. Ik zie wel het resell platform maar daar heb ik geen account en dat kan ik ook niet aanmaken (althans gisteren) en lijkt alleen gericht op verkoop?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

TripleQ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:21:

Grandstand 1, dat lijkt mij dus net vlak voor de bocht?
Een bocht in het circuit? Waar dan? ;)
[Edit]
Wat een grap, 60 euro meer dan ik eerst betaalde,.maar precies dezelfde tribune :o
Weet je dat zeker? Volgens mij is dat het goud/oranje stuk bij bocht 1312.
Althans, daar zit ik en ik heb ook Arena 1 Grandstand.
Ik vond de naamgeving in het begin erg onduidelijk.
Dat er "Arena 1" en "Arena In" zijn en dat die niet hetzelfde zijn had ik niet direct door.

Als ik het goed begrijp is Arena 1 altijd goud.

[ Voor 7% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 24-08-2021 19:49 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Napo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:45:
[...]

Whataboutisme.

[...]

In dat perspectief kan je stellen dat hij blijkbaar voor een beter klimaat is, sommige gaan zondag naar de kerk en sommige strijden op welke wijze dan ook voor een beter klimaat. Wat dat betreft zou het klimaat net zo heilig moeten zijn als godsdienst. Eigenlijk zijn mensen die hem wegzetten dus tegen het klimaat-geloof, dat mag helemaal niet volgens de grondwet in Nederland. waarbij er al gerechtelijke uitspraken zijn over de definitie van een godsdienst, een F1 zal daar niet bijzonder snel aan voldoen.

[...]

Gun je de beste man dan ook zijn wenselijk klimaat?
De mensen achter MOB hebben een iets ander ideaalbeeld hoe alles er uit moeten zien dan de gemiddelde de mens. Ze zijn die club opgericht om door middel van diverse rechtzaken het geheel die richting in te duwen. Het hele PAS en stikstof model debacle is puur een middel om dat te bereiken. Hoofdzakelijk bedoeld om de veehouderij te decimeren, maar de F1 is een makkelijke bijvangst. Onderschat ze niet, ze zijn radicaal en gaan heel ver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:39:
[...]

Een bocht in het circuit? Waar dan? ;)

[...]

Weet je dat zeker? Volgens mij is dat het goud/oranje stuk bij bocht 13.
Althans, daar zit ik en ik heb ook Arena 1 Grandstand.
Ik vond de naamgeving in het begin erg onduidelijk.
Dat er "Arena 1" en "Arena In" zijn en dat die niet hetzelfde zijn had ik niet direct door.

Als ik het goed begrijp is Arena 1 altijd goud.
Nu ben ik ook even helemaal in de war.
Volgens deze kaart is het toch nummer 31?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u7OHuaB5jJnWy8o5nYr5Nbuycs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gV8syLItlf82CJiybMugAFxq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Yes! Hier ook via het resell platform nog een raceday ticket hebben weten te scoren. Mijn eigen kaartje was gecanceld, maar mag nu toch komen _/-\o_ op naam kunnen zetten, en weer nu precies welke rij/stoel

Maar misschien een rare vraag, maar op welke tribune zit ik nu precies. Volgens mijn bestelling is het:

[Afbeelding]

Grandstand 1, dat lijkt mij dus net vlak voor de bocht? Maar dan de donkere of de licht grijze? Mijn orgineel gecancelde kaarten zaten op de lichtgrijze...

[Edit]
Arena Grandstand 1 is toch gewoon die gouden tribune buitenom de bocht? :? Dit zilveren tribuens heten trouwens Arena-In Grandstand, geen Arena Grandstand.

Ik weet niet hoe het met deze resell ging, maar heb je geen gold of silver ticket gekocht dan? Dat zou een hint kunnen zijn welke tribune....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
naitsoezn schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:48:
[...]

Arena Grandstand 1 is toch gewoon die gouden tribune buitenom de bocht? :?

Ik weet niet hoe het met deze resell ging, maar heb je geen gold of silver ticket gekocht dan? Dat zou een hint kunnen zijn welke tribune....
Nee dat is juist de grap. Er staat geen goud, zilver of brons..enkel "regulier"..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

TripleQ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Nee dat is juist de grap. Er staat geen goud, zilver of brons..enkel "regulier"..
Zie m'n edit: Arena-in Grandstand is een andere tribune dan Arena Grandstand. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

TripleQ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:45:
[...]

[Afbeelding]
Shit, ik heb een bril nodig. Het is bocht 12. Sorry voor de verwarring.
Maar volgens mij is het tribune 30.

[ Voor 3% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 24-08-2021 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ah!
Nu zie het ook! Ook een bril nodig ;-)
Geen "in"..maar gewoon de Grandstand tribune om de bocht heen! Was in in de war omdat ze het dus nergens over goud hebben. Maar dit is wel beter! Nu heb ik er nog meer zin in:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

TripleQ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:54:
Ah!
Geen "in"..maar gewoon de Grandstand tribune om de bocht heen! Was in in de war omdat ze het dus nergens over goud hebben. Maar dit is wel beter! Nu heb ik er nog meer zin in:)
Goed dat we er uit zijn want ik zit hopelijk ook op die tribune. Je begrijpt dat als mijn kaartje gecancelled is het vanaf nu jouw schuld is ;)

Je bent dus voor 60 euro geupgradet van zilver naar goud, volgens mij is dat een goede deal, tenminste als je er van uit gaat dat je het vanaf die gouden tribune beter kan zien (waar ik nog helemaal niet zeker van ben).. Als mensen die een bril nodig hebben kunnen we dat wel gebruiken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 24-08-2021 20:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
franssie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:38:
[...]

Jeukt hier ook wel wat, misschien toch wel leuk om te gaan maar ik kan nergens vinden waar ik die kaarten kan kopen. Ik zie wel het resell platform maar daar heb ik geen account en dat kan ik ook niet aanmaken (althans gisteren) en lijkt alleen gericht op verkoop?
https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/

Je hebt geen account nodig. Gewoon uitzoeken, betalen en na bestelling wordt er ook een platform account aangemaakt :)

Good luck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Katseviool schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/

Je hebt geen account nodig. Gewoon uitzoeken, betalen en na bestelling wordt er ook een platform account aangemaakt :)

Good luck!
Dank, en ik ben best goed in google etc maar zo en via de dutchgp-com site kon ik het niet vinden. Ik ga eens rondklikken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-09 21:11
Mijn kaarten zijn nog steeds niet zichtbaar in mijn Dutch gp account.. “zijn aangeschaft door iemand ander”

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn als ze al op naam gezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:17
TripleQ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:54:
Ah!
Dan ga ik de fun even verpesten voor je (of juist verhogen), de zilver en brons bij het uitgaan van bocht 12 zijn ook onderdeel van de Arena Grandstand. Ik heb ook Arena Grandstand 1 en dat was een oorspronkelijke bestelling op de zilveren tribune.
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:59:
[...]

Goed dat we er uit zijn want ik zit hopelijk ook op die tribune. Je begrijpt dat als mijn kaartje gecancelled is het vanaf nu jouw schuld is ;)

Je bent dus voor 60 euro geupgradet van zilver naar goud, volgens mij is dat een goede deal, tenminste als je er van uit gaat dat je het vanaf die gouden tribune beter kan zien (waar ik nog helemaal niet zeker van ben).. Als mensen die een bril nodig hebben kunnen we dat wel gebruiken ;)
Ik krijg het idee dat zilver daar ook beter is, volgens mij kan je ze dan vanaf +- halverwege 10-11 aan zien komen rijden naar 11 en 12, terwijl je op goud alleen maar 11 en 12 richting 13 kan zien.

[ Voor 39% gewijzigd door Transportman op 24-08-2021 23:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
tlpeter schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:39:
[...]

Jammer maar begrijpelijk.
Ik had wel een F35 willen zien overvliegen.
Hoezo begrijpelijk?
Zelden een slechtere smoes gezien om je keutel weer in te trekken als deze.
Het was toch "gewoon een oefenvlucht" die toevallig over Zandvoort ging omdat de luchtmacht toch moest vliegen en ze nu voor de gelegenheid even in formatie over de baan zouden knallen, dat slappe argument gebruikten ze namelijk eerst om het wel te kunnen doen.
En dan nu, opeens, nu er heibel over ontstaat "oefent" onze luchtmacht niet meer? Met f***ing Afghanistan als excuus? Hou toch op zeg, wat een laffe zooi is dit.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat militaire "machtsvertoon" ook onzin bij een sportwedstrijd, doe dat lekker in de VS of andere landen die wel een flinke luchtmacht hebben met een eigen stuntteam, Red Arrows, Blue Angels, Frecce Tricolori of Patrouille de France kunnen prima showtjes weggeven in landen die echt iets betekenen in de lucht. Zij laten ze zich ook niet wegjagen door beroepsdwarsliggers die dreigen met een rechtszaak.
Ik hoorde ze trouwens niet toen die baardige von Amsberg met een vliegtuig uit Griekenland kwam om een lintje door te knippen en daarna linea recta weer terugvloog naar z'n vakantiehut.
Of over accijnsvrij kerosine tanken op Schiphol.
Zolang die grote vissen niet gevangen zijn is het waanzin om dit soort argumenten te gebruiken om een eenmalig iets als een fly past bij de F1 weg te dreigen.

Ik hou weliswaar niet van dat gedweep met militair spul maar kan nog slechter tegen slappe smoezen om iets al dan niet door te laten gaan.
Toon dan ballen en hou je bij je eerste argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
[...]

[Afbeelding]
Gisteren een discussie met een collega die kaartjes had voor de Gouden Grandstand 1 (net als ik). Bleek dat hij het had over Grandstand 1 bij de Tarzanbocht terwijl ik het ook bij bocht 12 had.

Nu op dit kaartje heet dat de Tarzan Grandstand, wat weer wat duidelijker maakt,

Andere vraag: ik zit op rij 13, hoeveel rijen zitten er eigenlijk op een tribune?want als je boven aan de tribune zit (op bovenstaande kaartje tribune 30) dan zou je met achterom kijken ook kunnen zien hoe ze uit de Arie luiyendijk bocht komen de main straight op?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
stekkiekiller schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:43:
[...]

De mensen achter MOB hebben een iets ander ideaalbeeld hoe alles er uit moeten zien dan de gemiddelde de mens. Ze zijn die club opgericht om door middel van diverse rechtzaken het geheel die richting in te duwen. Het hele PAS en stikstof model debacle is puur een middel om dat te bereiken. Hoofdzakelijk bedoeld om de veehouderij te decimeren, maar de F1 is een makkelijke bijvangst. Onderschat ze niet, ze zijn radicaal en gaan heel ver.
Hoe radicaal ben je als je de overheid aan de door diezelfde overheid gemaakte wetten wilt houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Joris748 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:01:
[...]

Hoe radicaal ben je als je de overheid aan de door diezelfde overheid gemaakte wetten wilt houden?
Het is puur een instrument. Voor stikstof waren ze met een hele hoop andere rechtzaken bezig.

Hoe radicaal ze zijn? Denk dat de naam van hun bekendste (ex) bestuurder wel genoeg zegt. Ene Volkert van der G.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:16
Ziggo Sport is van donderdag 2 tot dinsdag 7 september voor iedereen die TV heeft bij vrijwel alle telecombedrijven gratis te zien:
https://www.totaaltv.nl/n...-en-andere-distributeurs/

Gaat dan dus om alle zenders van ziggo sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 21:12
Plenkske schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:44:
Ziggo Sport is van donderdag 2 tot dinsdag 7 september voor iedereen die TV heeft bij vrijwel alle telecombedrijven gratis te zien:
https://www.totaaltv.nl/n...-en-andere-distributeurs/

Gaat dan dus om alle zenders van ziggo sport.
Dat was toch onderdeel van de FOM - GP Zandvoort deal ? Dus race weekend op een "open" net te zien (= bij alle TV aanbieders ipv alleen Ziggo).

In other news:

https://www.telegraaf.nl/...rijzen-voor-kamers-zakken

Blijkbaar bleven alleen de arme mensen met een sta-plaats die gewipt (zoals ik) zijn slapen in Zandvoort, of zoiets ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:23:
[...]

Dat was toch onderdeel van de FOM - GP Zandvoort deal ? Dus race weekend op een "open" net te zien (= bij alle TV aanbieders ipv alleen Ziggo).
ja dacht ik ook. maar de ziggo directeur probeert er nu zelf goede sier mee te maken
„Als trotse aanbieder van Formule 1 in de afgelopen 9 jaar maken we dit nationale racespektakel op Zandvoort graag beschikbaar voor zo veel mogelijk fans”, aldus directeur Ziggo Sport, Will Moerer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
loekf2 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:23:

Volgens mij wel ja. Ik dacht echter dat het alleen om de race zou gaan. Maar Ziggo maakt er in ieder geval meteen een promotie weekend van voor alle kanalen.

Rest me nog wel de vraag of mensen met alleen internet ook via een website/app het gratis kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 21:12
Plenkske schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Volgens mij wel ja. Ik dacht echter dat het alleen om de race zou gaan. Maar Ziggo maakt er in ieder geval meteen een promotie weekend van voor alle kanalen.

Rest me nog wel de vraag of mensen met alleen internet ook via een website/app het gratis kunnen zien.
*knip*
Dat is verder hier off-topic.

[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 25-08-2021 21:47 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-08 19:01
Teletekst schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:57:
[...]

Heb jij hier al wat van gehoord? Ik heb hetzelfde bericht gehad en daarna niets meer.
Ik begin nu wel wat ongeduldig te worden. :|
Hier precies hetzelfde en bij een maatje van me ook. Geduld wordt op de proef gesteld. Het zou wel fijn zijn als ze iets beter communiceerden, het is niet duidelijk wanneer je nu bericht ontvangt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:35
Plenkske schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Ziggo gooit wel vaker een paar keer per jaar een weekend alle kanalen open als promotie.

Het is wel onderdeel van de NENT deal dat Zandvoort (en nog 5 andere races) gratis te zien gaan zijn volgend jaar.

Vooralsnog gaat het vooral om de zenders die de kanalen gratis door mogen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
stekkiekiller schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:51:
[...]

Hoe radicaal ze zijn? Denk dat de naam van hun bekendste (ex) bestuurder wel genoeg zegt. Ene Volkert van der G.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

[Afbeelding]
Goed dat je dit post! Ik moet mijn fietsparkeerplaats aanpassen, want ga van Eastside naar Arena 3. Ik dacht dat ligt naast elkaar dus is allebei Gate 4, maar je kunt denk ik het circuit niet onderdoor dus moet gate 2 hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 05:00

[Afbeelding]

[Edit]
Waarschijnlijk weet je het al, maar grandstand 1 is die grote Gouden tribune bij t12.
De grijze daarvoor zijn Arena in 1 en 2. Die bronze 1 aan de overkant staan als eastside 1(en 2a/2b,3,4) aangemerkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
stekkiekiller schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:51:
[...]

Het is puur een instrument. Voor stikstof waren ze met een hele hoop andere rechtzaken bezig.

Dat is niet juist, Volkert was een van de oprichters van VMO (Vereniging Milieu Offensief) en die 2 organisaties hebben niets met elkaar te maken.

Ontopic: Jeugdjournaal had een video over de GP, YouTube: Zandvoort bereidt zich voor op Formule 1-race

[ Voor 13% gewijzigd door Homeland op 25-08-2021 11:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
Het is wel goed dat ik dankzij de discussie hier mijn tickets nog een keer heb nagekeken, ik dacht kaartjes voor het hele weekend te hebben, maar weekendkaartjes zijn alleen zaterdag en zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:53
Transportman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:35:
Het is wel goed dat ik dankzij de discussie hier mijn tickets nog een keer heb nagekeken, ik dacht kaartjes voor het hele weekend te hebben, maar weekendkaartjes zijn alleen zaterdag en zondag...
Haha, daar kwam mijn directeur net ook achter. Ik zie geen kaartjes voor de vrijdag zegt hij, heb toch weekend kaarten gekocht?

Anders had hij op vrijdag mooi een uur voor niets op de fiets gezeten naar het circuit toe :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Erapaz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:54:
[...]

Goed dat je dit post! Ik moet mijn fietsparkeerplaats aanpassen, want ga van Eastside naar Arena 3. Ik dacht dat ligt naast elkaar dus is allebei Gate 4, maar je kunt denk ik het circuit niet onderdoor dus moet gate 2 hebben.
Succes :X Heb gisteren nog even gekeken of ik nog een andere plaats kon boeken, maar er waren alleen nog maar plaatsen vrij op plekken die verder weg liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
naitsoezn schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:43:
[...]

Succes :X Heb gisteren nog even gekeken of ik nog een andere plaats kon boeken, maar er waren alleen nog maar plaatsen vrij op plekken die verder weg liggen
Inderdaad, gaat niet lukken. Maar kwam er ook achter dat de dichtstbijzijnde parkeerplaats dezelfde is. Het is alleen 2x zover lopen. 1,2 km naar Gate 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
naitsoezn schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:43:
[...]

Gok dat velen hun fietsstalling reservering niet geannuleerd hebben, terwijl ze geen tickets meer hebben.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 16:32

basvn

Breezand - NHN

borden in Zandvoort worden vervangen
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/cg10f27z6hj71.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=c48f7c043a1ebdee76e91228c6f4b48932b9bf68
https://www.reddit.com/r/...while_in_the_netherlands/

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:26
Lol. Ik krijg net een uitnodiging voor de zondag binnen :) worden de park en bike tickets ook nog aangeboden ergens? Via dutchgp.com is alles uitverkocht zie ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:01
Er is in ieder geval nog een artiest aanwezig :P

Davina Michelle zingt volkslied

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Dit is dan wel weer positief:
Helaas kunnen niet alle fans dit meemaken, maar volgend jaar hebben de fans die dit jaar zijn afgevallen gegarandeerd een ticket voor het Ultimate Race Festival. Een event met volop racespektakel, optredens van nationale en internationale artiesten en een bomvolle F1 Fanzone met activiteiten voor het hele gezin.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

https://twitter.com/JoshNolet/status/1430566279266684928

Echt idioot dat ze ff gratis moeten komen opdagen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:12
Gniffel... dus de organisatie van een evenement welke wel doorgang mag vinden, vraagt de artiesten die al hun festivals geannuleerd hebben zien worden nu gratis op te treden? :+ _/-\o_ 8)7 |:(

https://www.nu.nl/enterta...-gratis-op-te-treden.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Sorry dat ik het weer negatief moet brengen maar voor mij hoeft het volkslied niet. In mijn ogen is het nationalistisch gedoe waar niemand beter van wordt. Het hele idee van een "wereld"kampioenschap met "landen" is toch al behoorlijk kunstmatig en al helemaal in F1. Net als het vermelden van het land van afkomst van de rijders. Het zal wel helpen voor de marketing als je het kan hebben over hoe de Brit het heeft gewonnen van de Duitser, of zo iets.

En laten we eerlijk zijn, F1 is vooral een Europese aangelegenheid (en wat oliesheiks, zolang die nog bestaan).

Na even verder te hebben gelezen zie ik dat ze het argument aandragen dat ze met optredens willen voorkomen dat mensen tussen de races door gaan rondwandelen. Ik geloof het wel, maar het is een beetje vreemd dat ze het zelf meebrengen van eten en drinken verbieden zodat je wel moet gaan wandelen. En ik heb nog nooit een rij gezien die netjes 1.5m afstand hield, zelfs de coronatestlocatie waar ik laatst langs reed zag ik dat de meeste mensen 0.5m ook wel genoeg vinden. Ondanks mijn gemopper begrijp ik er dat er geen goede oplossingen meer zijn. Alles heeft gevolgen.

[ Voor 33% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 25-08-2021 20:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:56
Gniffel... dus de organisatie van een evenement welke wel doorgang mag vinden, vraagt de artiesten die al hun festivals geannuleerd hebben zien worden nu gratis op te treden? :+ _/-\o_ 8)7 |:(
Niet zo bijdehand he, iedereen moet een offer doen. Bernard mag niet iedereen naar binnen laten dus de artiesten moeten ook een offer doen. Het is de prins tenslotte, dus die lyrische dichters vind het vast geen probleem om voor een fanta en een ryan air broodje ham op te treden. Het gaat toch om de gezelligheid.

Anyhoe.

Ik gun de mensen een mooie dag en een mooie race.

Maar Bernard gun ik een zuidwester storm, knmi code geel, en een vastzittende wissel.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 22:57
Ik zag op mijn kaartje een nummer staan, in mijn geval 1209/1210, en zocht of ik kon vinden waar op de tribune dat precies was. Dat lukte niet dus ben ik op onderzoek uitgegaan. En met een combinatie van verschillende sites ben ik tot onderstaande plaatjes gekomen. Misschien help ik mensen er mee die ook in deze regio zitten...

Overigens ben ik erg blij met mijn plek, ik zie ze recht in de ogen....

update 2: 1e plaatje weggehaald, was toch niet correct.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0PJsv0spLmKu1n2qCadwl31PAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ui4qyvxOfivCgCLzJklU0RZR.jpg?f=fotoalbum_large
edit: ook hier de verbeterde versie neergezet

Bronnen: stills uit deze film: YouTube: Circuit Zandvoort 25 augustus 2021 en
https://shop.ticketing.cm...af-411b-8f5e-87f9dd8c4934
En daarmee gepuzzeld.

[ Voor 31% gewijzigd door arene op 26-08-2021 16:33 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 16:20
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:11:
Sorry dat ik het weer negatief moet brengen maar voor mij hoeft het volkslied niet. In mijn ogen is het nationalistisch gedoe waar niemand beter van wordt. Het hele idee van een "wereld"kampioenschap met "landen" is toch al behoorlijk kunstmatig en al helemaal in F1. Net als het vermelden van het land van afkomst van de rijders. Het zal wel helpen voor de marketing als je het kan hebben over hoe de Brit het heeft gewonnen van de Duitser, of zo iets.

En laten we eerlijk zijn, F1 is vooral een Europese aangelegenheid (en wat oliesheiks, zolang die nog bestaan).

Na even verder te hebben gelezen zie ik dat ze het argument aandragen dat ze met optredens willen voorkomen dat mensen tussen de races door gaan rondwandelen. Ik geloof het wel, maar het is een beetje vreemd dat ze het zelf meebrengen van eten en drinken verbieden zodat je wel moet gaan wandelen. En ik heb nog nooit een rij gezien die netjes 1.5m afstand hield, zelfs de coronatestlocatie waar ik laatst langs reed zag ik dat de meeste mensen 0.5m ook wel genoeg vinden. Ondanks mijn gemopper begrijp ik er dat er geen goede oplossingen meer zijn. Alles heeft gevolgen.
Kan je niet ergens anders je globalistische agenda promoten? Ik voel me nog altijd Nederlander en geen Europeaan en vind het verder mooi dat het volkslied wordt afgespeeld. Hopelijk gebeurt dit ook zondag na de race. Verder vooral leuk als het topic over de GP van Zandvoort gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
arene schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:53:
Ik zag op mijn kaartje een nummer staan, in mijn geval 1209/1210, en zocht of ik kon vinden waar op de tribune dat precies was. Dat lukte niet dus ben ik maar onderzoek uitgegaan. En met een combinatie van verschillende sites ben ik tot onderstaade plaatjes gekomen. Misschien help ik mensen er mee die ook in deze regio zitten...

Overigens ben ik erg blij met mijn plek, ik zie ze recht in de ogen....[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Dank voor de bronnen!

[ Voor 5% gewijzigd door Katseviool op 25-08-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Ik zag trouwens dat er op het resell platform nog 2 zondagkaarten zijn voor Tarzan In Grandstand 1 - 146 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Katseviool op 25-08-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Iemand zijn tickets via Verstappen Travel Al binnen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 01-09 22:23

Mist

Een gevaar op de weg

Ik zag op mijn kaartje een nummer staan, in mijn geval 1209/1210, en zocht of ik kon vinden waar op de tribune dat precies was. Dat lukte niet dus ben ik op onderzoek uitgegaan. En met een combinatie van verschillende sites ben ik tot onderstaande plaatjes gekomen. Misschien help ik mensen er mee die ook in deze regio zitten...

Overigens ben ik erg blij met mijn plek, ik zie ze recht in de ogen....[Afbeelding]

[Afbeelding]

En daarmee gepuzzeld.
Gisteren heb ik een ticket via het resell platform gekocht en ongeveer dezelfde puzzel gemaakt, voor de Arena Grandstand en Tarzan-in.
Mijn conclusie is net iets anders dan de jouwe. Volgens mij corresponderen de nummers met de trappen waarmee je op de tribunes komt.
Het aantal klopt precies en als je de lijst met vakken op het resell platform doorneemt, matchen de 'enkele' vakken (bijv. 'Arena Grandstand 1 - 1215') en 'dubbele' vakken (zoals 1209/1210) mooi met de beschikbare beelden waarmee je al tellend op deze plekken enkele resp. dubbele trappen ziet.

Als dit klopt zou op jouw foto bijv. 1218 één vakje naar rechts moeten (rechterdeel van dubbel vak / dubbele trap 1217/1218). Maar goed, jouw overzicht voor de Arena klopt nagenoeg en inderdaad heb je zelf een topplek!

Hopelijk zit je ook op een aardige rij :) Daar heb ik geen conclusie over kunnen trekken. Meest aannemelijke lijkt me onderste rij laagste nummer. Maar ik heb het ook wel eens andersom meegemaakt. Ben benieuwd of iemand hier uitsluitsel over heeft?

De nummering op de andere tribunes in jouw foto's klopt echter totaal niet!
De Arene Eastside vakken moeten zijn 1126 t/m 1131! Vakken 1300 tot 1303 zijn op Eastside 4, om de hoek.
Jouw eerste foto is van de Hairpin 2 tribune, die vakken hebben nummers 1007 t/m 1013.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman

[Afbeelding]

En daarmee gepuzzeld.
Dan zitten wij bij elkaar in de buurt, en kunnen we zeker in onze handjes knijpen met de plekken. Zien we ze mooi aankomen en kunnen we de actie door de hele bocht zien. Nu maar wel hopen dat de schermen die in de bocht geplaatst gaan worden het zicht op de baan niet ontnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:09

Zorro

Z

Degenen die het ook doen zijn de echte idioten.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Mist schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:28:
[...]

Gisteren heb ik een ticket via het resell platform gekocht en ongeveer dezelfde puzzel gemaakt, voor de Arena Grandstand en Tarzan-in.
Mijn conclusie is net iets anders dan de jouwe. Volgens mij corresponderen de nummers met de trappen waarmee je op de tribunes komt.
Het aantal klopt precies en als je de lijst met vakken op het resell platform doorneemt, matchen de 'enkele' vakken (bijv. 'Arena Grandstand 1 - 1215') en 'dubbele' vakken (zoals 1209/1210) mooi met de beschikbare beelden waarmee je al tellend op deze plekken enkele resp. dubbele trappen ziet.

Als dit klopt zou op jouw foto bijv. 1218 één vakje naar rechts moeten (rechterdeel van dubbel vak / dubbele trap 1217/1218). Maar goed, jouw overzicht voor de Arena klopt nagenoeg en inderdaad heb je zelf een topplek!
Het is nagenoeg hetzelfde. ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. de 2016 tot 2018, die moeten 1 naar rechts, dat is logischer.
[b]Mist in "[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort"De nummering op de andere tribunes in jouw foto's klopt echter totaal niet!
De Arene Eastside vakken moeten zijn 1126 t/m 1131! Vakken 1300 tot 1303 zijn op Eastside 4, om de hoek.
Jouw eerste foto is van de Hairpin 2 tribune, die vakken hebben nummers 1007 t/m 1013.
De foto met de losse tribune is niet van de Hairpin maar van Arena-out Grandstand. Ik zal die andere aanpassen want dat is inderdaad niet juist.

[ Voor 4% gewijzigd door arene op 25-08-2021 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arene
Dit is de verbeterde versie van Eastside 4 en de Arena Grandstands. Excuus voor de verwarring.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0PJsv0spLmKu1n2qCadwl31PAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ui4qyvxOfivCgCLzJklU0RZR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-08 12:48
21x2 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:18:
Iemand zijn tickets via Verstappen Travel Al binnen ?
Nee, wel vandaag pakketpost met het goodie pakket (t-shirt en dergelijke).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 01-09 22:23

Mist

Een gevaar op de weg

arene schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:25:
Dit is de verbeterde versie van Eastside 4 en de Arena Grandstands. Excuus voor de verwarring.[Afbeelding]
Excuses lijken me overdreven :) Mooi initiatief dat je deze overzichten hebt gemaakt en gedeeld. Het systeem is duidelijk en met je bronnen erbij (die edit had ik bij mijn eerste post nog niet gezien) kan volgens mij iedereen hiermee uit de voeten voor elke tribune.

En het is daarmee nauwelijks relevant mierenneuken, maar ik vermoed dat de nummering op Eastside andersom oploopt. Plus ik hou toch mijn twijfels over die andere tribune ;)

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

[Afbeelding]

En daarmee gepuzzeld.
Thanks! Hier ook 1209/1210, dat zijn echt top plekken :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Locque
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 08:12
Mist schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Hopelijk zit je ook op een aardige rij :) Daar heb ik geen conclusie over kunnen trekken. Meest aannemelijke lijkt me onderste rij laagste nummer. Maar ik heb het ook wel eens andersom meegemaakt. Ben benieuwd of iemand hier uitsluitsel over heeft?
Ik heb vastgesteld dat de lagere rijnummers zich onderaan de tribune bevinden en dat de nummering oploopt voor de hoger gelegen rijen. Dit kan worden geconcludeerd door op het Resell Platform te kijken naar de toegewezen plaatsen voor Tarzan-In Grandstand 3 (Silver). Dit is het onderste deel van de tribune, waarbij het bovenste deel bestaat uit Tarzan-In Grandstand 2 (Gold). De rijnummers van Tarzan-In 3 bevinden zich in het lagere segment.

• arene
Transportman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:56:
[...]

Dan zitten wij bij elkaar in de buurt, en kunnen we zeker in onze handjes knijpen met de plekken. Zien we ze mooi aankomen en kunnen we de actie door de hele bocht zien. Nu maar wel hopen dat de schermen die in de bocht geplaatst gaan worden het zicht op de baan niet ontnemen.
Op dat plaatje van de gemeente een paar blz terug staan ze inderdaad recht voor de tribunes maar daar zul je toch wel overheen kunnen kijken? weet iemand hoe hoog die schermen zijn?

• TripleQ
  • Niet online
Voor diegene die tijd over hebben, en er misschien wat mee kunnen...
Als je de resell pagina opent, worden er een aantal AJAX calls gedaan waarin heel veel informatie staat die niet direct op het scherm terugkomen.
Onder andere, een array met "seats" per tribune als je een ticket selecteert om te kopen (waar dat nog beschikbaar is)
Daarin staat dat bijvoorbeeld:
{
"id": "6e27162c-4be5-485b-8795-f9a63901cb55",
"width": 20,
"height": 20,
"x": 332,
"y": -317,
"row": "5",
"seat": "341",
"subsectionUuid": "d2592891-717a-4fad-8336-5f87aba9f6e0",
"state": "SEAT",
"rowOffset": "1",
"seatOffset": "303",
"rowIndex": 4,
"seatIndex": 0,
"available": 0,
"availableSecondary": 0
},
Wellicht hebben jullie puzzelaars hier wat aan :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 09:07
zelf helaas geen kaarten maar zit wel in de buurt. Dat weekend werken in het OCC Zandvoort om ervoor te zorgen dat de regio beetje bereikbaar blijft..

...

• Technofreakz
Zijn er meer mensen hier waarvan de kaarten ineens verdwenen zijn uit de dutch gp account?

6 ga kaarten voor 3 jaar zijn ineens weg.

• Erapaz
Technofreakz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:51:
Zijn er meer mensen hier waarvan de kaarten ineens verdwenen zijn uit de dutch gp account?

6 ga kaarten voor 3 jaar zijn ineens weg.
Dat schijnt bij meer mensen met seizoenkaarten zo te zijn. Gezien de zaken die ze hebben moeten uithalen die niet standaard zijn zou ik me voorlopig daar niet druk over maken. GA gaat sowieso niet door dit jaar.

• Erapaz
Zorro schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:59:
[...]

Degenen die het ook doen zijn de echte idioten.
Ach, leuke exposure toch voor zo’n onbekende artiest. Hij schijnt nog vip kaarten te krijgen ook. Alle festivals zijn verder afgelast, dus best aardig van onze prins dat hij hem dit gunt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E9tbsvZX0AgVGdv?format=jpg&name=900x900

Met zijn actie rondom de artiesten. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

• majoh
  • Registratie: September 2001

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

buddow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:35:
Zojuist bericht van formula1.com. Ze inventariseren eerst wie er nog steeds kan/wil gaan en gaan daarna pas selecteren. Hoor het pas na 22 augustus. Tjongejonge :)
Ik heb maar eens gebeld en dan krijg je een bandje te horen, waarop ze aangeven dat we uiterlijk eind van deze week te horen krijgen of we mogen komen 😞

Beetje jammer dit. Moeten de parkeerplaats op z'n laatst vandaag betalen...

• DoeEensGek
TripleQ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:43:
Voor diegene die tijd over hebben, en er misschien wat mee kunnen...
Als je de resell pagina opent, worden er een aantal AJAX calls gedaan waarin heel veel informatie staat die niet direct op het scherm terugkomen.
Onder andere, een array met "seats" per tribune als je een ticket selecteert om te kopen (waar dat nog beschikbaar is)
Daarin staat dat bijvoorbeeld:

[...]

Wellicht hebben jullie puzzelaars hier wat aan :-)
Nah echt fijntjes werkt het niet. Klik al de hele dag lege stoelen aan, maar krijg vervolgens melding geen stoelen beschikbaar. (Kijk niet voor de zondag ;) ). Vannacht ook een keer geprobeerd, maar krijg melding geen stoelen beschikbaar.

• Erapaz
majoh schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:26:
[...]
Ik heb maar eens gebeld en dan krijg je een bandje te horen, waarop ze aangeven dat we uiterlijk eind van deze week te horen krijgen of we mogen komen 😞

Beetje jammer dit. Moeten de parkeerplaats op z'n laatst vandaag betalen...
Dit is voor mij de reden dat ik altijd direct bij het circuit koop en nooit via resell websites. Maar ja, geld voor mijn Monaco kaartjes kreeg ik ook niet terug ondanks dat het direct daar gekocht had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 14:48
arene schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:25:
Dit is de verbeterde versie van Eastside 4 en de Arena Grandstands. Excuus voor de verwarring.[Afbeelding]
haal de oude ff offline ;)

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Ach, leuke exposure toch voor zo’n onbekende artiest. Hij schijnt nog vip kaarten te krijgen ook. Alle festivals zijn verder afgelast, dus best aardig van onze prins dat hij hem dit gunt.
Hopelijk sarcastisch? Ze zijn niet onbekend, niet iedereen geeft wat om vip kaarten (daarmee betaal je immers de rekening thuis niet...) en het is bovenal niet alleen de band, maar ook alle support die dus gratis op moet komen draven?

Compleet schaamteloos van iemand die zich al schaamteloos aan het verrijken is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Weet niet of je serieus bent maar een band is meer dan de bandleden. Zijn geluidsmensen en weet ik niet wie nog meer die wel graag in hun levensonderhoud voorzien krijgen, die krijgen denk ik liever hun salaris dan vip-kaarten (als ze die al krijgen, ik denk het namelijk niet). die staan dus helemaal met lege handen en werken misschien dan wel echt voor nop.

Soms moeten we even verder kijken dan de neus lang is.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Hopelijk sarcastisch? Ze zijn niet onbekend, niet iedereen geeft wat om vip kaarten (daarmee betaal je immers de rekening thuis niet...) en het is bovenal niet alleen de band, maar ook alle support die dus gratis op moet komen draven?
Het is overduidelijk dat Chef'Special niet gaat op komen dagen voor niets. @Erapaz lijkt enkel aan te geven dat het leuke exposure kan zijn voor onbekende artiesten, het kaliber dat een aantal stappen onder Chef'Special ziet er dus wel profijt van zou kunnen hebben (en derhalve ook niet idioot hoeven te zijn om het te doen)

Maakt de vraag van Prins Bernard er niet minder tragisch om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:45:
[...]

Dit is voor mij de reden dat ik altijd direct bij het circuit koop en nooit via resell websites. Maar ja, geld voor mijn Monaco kaartjes kreeg ik ook niet terug ondanks dat het direct daar gekocht had.
Ik vind tickets.formula1.com nou niet echt als resell klinken, het is het platform van de Formule 1 zelf...

Daar verwacht je toch dat het goed geregeld is.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 09:07
lijkt nu alleen of alles om de prins draait. Maar er zit volgens mij nog een grote organisatie omheen..

...

• RodeStabilo
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:54:
@Erapaz lijkt enkel aan te geven dat het leuke exposure kan zijn voor onbekende artiesten,
Ik kreeg de indruk dat ie Chef'special als kleine artiest wilde klassificeren. Nu is het niet mijn cup of tea maar het zijn ook geen onbekende jongens ofzo.

Dat zo'n Davina Michelle het wel wil doen.. tsjah... moet zij weten maar C's denkt een stapje verder.

• Technofreakz
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:08:
[...]

Dat schijnt bij meer mensen met seizoenkaarten zo te zijn. Gezien de zaken die ze hebben moeten uithalen die niet standaard zijn zou ik me voorlopig daar niet druk over maken. GA gaat sowieso niet door dit jaar.
Ik wil gewoon m’n kaarten kunnen annuleren.

• Plenkske
RodeStabilo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Ik kreeg de indruk dat ie Chef'special als kleine artiest wilde klassificeren. Nu is het niet mijn cup of tea maar het zijn ook geen onbekende jongens ofzo.

Dat zo'n Davina Michelle het wel wil doen.. tsjah... moet zij weten maar C's denkt een stapje verder.
Davina zat sowieso al wat meer "in de organisatie" omdat ze dat liedje Beat Me gemaakt heeft voor de grand prix.
Ik denk dat de kans 99,9% is dat ze al VIP kaarten had. En nu hebben ze simpelweg gevraagd of ze ook even het volkslied wil zingen.

• Erapaz
majoh schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Ik vind tickets.formula1.com nou niet echt als resell klinken, het is het platform van de Formule 1 zelf...

Daar verwacht je toch dat het goed geregeld is.
Is zeker resell, de kaartverkoop is namelijk in handen van de circuits zelf.

• Erapaz
RodeStabilo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:54:
[...]

Weet niet of je serieus bent maar een band is meer dan de bandleden. Zijn geluidsmensen en weet ik niet wie nog meer die wel graag in hun levensonderhoud voorzien krijgen, die krijgen denk ik liever hun salaris dan vip-kaarten (als ze die al krijgen, ik denk het namelijk niet). die staan dus helemaal met lege handen en werken misschien dan wel echt voor nop.

Soms moeten we even verder kijken dan de neus lang is.
Het is toch gewoon gratis reclame? Leuk om wat meer bekendheid op te doen voor zo’n klein lokaal bandje toch? Spelen bij een Grand Prix is een hele eer en hij had ook een andere band kunnen vragen.

• Erapaz
Technofreakz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:12:
[...]

Ik wil gewoon m’n kaarten kunnen annuleren.
Dan kan via de email die je daarover gehad hebt. Ik zie mijn originele bestelling ook niet, alleen de kaarten die ik via het resell platform heb gekocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:21:
[...]

Als het een band is, dat is gewoon gratis reclame. Leuk om wat meer bekendheid op te doen voor zo’n kleine band toch? Spelen bij een Grand Prix is een hele eer en hij had ook een andere band kunnen vragen.
Dit is geen schoolbandje, dit zijn beroepsmuzikanten die hun geld verdienen met optreden. Zou jij bij je werkgever werken voor de "eer om bij zo'n top-bedrijf te mogen werken"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

RodeStabilo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Ik had er nog nooit van gehoord. Ik val buiten de doelgroep denk ik :D

Signatures zijn voor boomers.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

En als ik het ook zo begrijp zou hij zelf misschien ook wel gratis willen optreden maar gaat het hem erom alle mensen die achter de schermen werken dan ook opeens voor niets moeten komen opdagen.
Zal bij Davina Michelle misschien anders zijn omdat muziek van bandje komt ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Erapaz
noo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Dit is geen schoolbandje, dit zijn beroepsmuzikanten die hun geld verdienen met optreden. Zou jij bij je werkgever werken voor de" eer om bij zo'n top-bedrijf te mogen werken"?
Ja, ik doe heel veel congressen "voor de eer". Zit veel eigen tijd in het voorbereiden van een talk. Maar je doet het voor je CV en de exposure. Helpt je verder in je carrière.

Ik heb even gegoogeld, want ik ken ze verder niet, maar ze worden omgeschreven als "indie pop band from Haarlem". Klein lokaal bandje dus.

Het is wel F1 he, geen dom buurtfeestje.

[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 26-08-2021 14:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:31:
Ik heb even gegoogeld, want ik ken ze verder niet, maar ze worden omgeschreven als "indie pop band from Haarlem". Klein lokaal bandje dus.

"Ik ken ze niet maar oordeel wel." Dat is een zeer slechte eigenschap. ;)

• Erapaz
DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

"Ik ken ze niet maar oordeel wel." Dat is een zeer slechte eigenschap. ;)
Ik ken ze niet, en het ken me niet skele ook, want ik ga er voor de F1 heen en niet voor het randgedoe. Verder is F1 voor iedereen onder niveautje Roling Stones goede exposure. Ze komen ook nog eens uit Haarlem, dus kunnen op de fiets, geen gedoe met parkeren.
*knip* Flamebait.

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 26-08-2021 22:36 ]

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-08 17:51
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

Ik ken ze niet, en het ken me niet skele ook, want ik ga er voor de F1 heen en niet voor het randgedoe. Verder is F1 voor iedereen onder niveautje Roling Stones goede exposure. Ze komen ook nog eens uit Haarlem, dus kunnen op de fiets, geen gedoe met parkeren. Beetje verontwaardigt lopen doen op twitter terwijl ja na 1,5 jaar thuiszitten eindelijk de kans krijgt van onze aardige prins om een nummertje te komen spelen.
Ik ken ze toevallig wel, niet omdat ik in de doelgroep val, maar omdat ik én kinderen heb en weleens radio luister. :9 Het is niet zo dat we het over een niveautje dweilorkest hebben.

Dat gezegd hebbende hadden ze ook de eer aan zichzelf kunnen houden in plaats van het op deze manier de publiciteit te zoeken. Beetje het protest van het niet mogen/kunnen optreden op die manier aan de man te brengen.

Daarbij heeft de Prins natuurlijk ook gewoon boter op z'n hoofd, als het allemaal zo zakelijk is als de GP is, dan doe je dat toch ook gewoon zakelijk in plaats van: "joh hier heb je een paar kaarten, Joe!" :+ Juist omdat het de F1 is, kun je zoiets niet maken naar een band, "graag of niet" in de huidige pandemie.

Ondertussen, gaan we even terug naar de GP zelf, hetgeen wat nog roet in het eten kan gooien de zitting tegen de milieu vergunning is om 14.30 uur begonnen. Ik ben nog even opzoek naar iets om live iets over de zitting te kunnen volgen.

Edit:
Telegraaf heeft een "liveblog":
https://www.telegraaf.nl/...-streep-door-gp-zandvoort

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 26-08-2021 14:58 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 08:57
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:31:
[...]

Ja, ik doe heel veel congressen "voor de eer". Zit veel eigen tijd in het voorbereiden van een talk. Maar je doet het voor je CV en de exposure. Helpt je verder in je carrière.

Een artiest of andere creatieve ondernemer vragen gratis op te treden als goedkope resource voor de eigen onderneming is een grove minachting en een poging hen een poot uit te draaien.

Reclame, ervaring, portfolio zijn allemaal drogredenen. Dat vindt op andere wijze plaats.

Dat jij als spreker gratis praatjes geeft komt omdat jouw verdienmodel volstrekt onvergelijkbaar is met dat van een beroepsartiest. Je kunt vervolgens jouw verdienmodel niet projecteren op hen.

Bernard (als directielid / aandeelhouder DutchGP) had ook kunnen besluiten geen geld over te maken aan Bernard (eigenaar circuit). Iets zegt me dat die facturen keurig al zijn betaald uit de kaartverkoop ;) En als de zooi voorbij is dan houdt DutchGP op te bestaan (race of niet, plofBV structuur) en heeft Bernard een mooi gerenoveerd circuit dat hij voor een mooie winst kan doorverkopen (vgl de vervallen meuk die hij voor een appel en ei kocht).

Die Bernard kan natuurlijk zelf ook een liedje gaan zingen. En hij schijnt ook nog wat familie te hebben die wel eens succesvol optreedt met wat koekhappen of een quiz. Waarom vraagt hij hen niet? Dat is toch goed voor de reclame en ervaring? Voor de familie reputatie wellicht wel :D

[ Voor 9% gewijzigd door Rukapul op 26-08-2021 15:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:53

Metalfreak

Hoije woh!

Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

Ik ken ze niet, en het ken me niet skele ook, want ik ga er voor de F1 heen en niet voor het randgedoe. Verder is F1 voor iedereen onder niveautje Roling Stones goede exposure. Ze komen ook nog eens uit Haarlem, dus kunnen op de fiets, geen gedoe met parkeren. Beetje verontwaardigt lopen doen op twitter terwijl ja na 1,5 jaar thuiszitten eindelijk de kans krijgt van onze aardige prins om een nummertje te komen spelen.
Je bent aan het trollen om het trollen, toch? :/

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Erapaz
Rukapul schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Een artiest of andere creatieve ondernemer vragen gratis op te treden als goedkope resource voor de eigen onderneming is een grove minachting en een poging hen een poot uit te draaien.

Reclame, ervaring, portfolio zijn allemaal drogredenen. Dat vindt op andere wijze plaats.

Dat jij als spreker het gratis praatjes geeft komt omdat jouw verdienmodel volstrekt onvergelijkbaar is met dat van een beroepartiest. Je kunt vervolgens jouw verdienmodel niet projecteren op hen.

Bernard (als directielid / aandeelhouder DutchGP) had ook kunnen besluiten geen geld over te maken aan Bernard (eigenaar circuit). Iets zegt me dat die facturen keurig al zijn betaald uit de kaartverkoop ;) En als de zooi voorbij is dan houdt DutchGP op te bestaan (race of niet, plofBV structuur) en heeft Bernard een mooi gerenoveerd circuit dat hij voor een mooie winst kan doorverkopen (vgl de vervallen meuk die hij voor een appel en ei kocht).
Of je draait het om, er is vast wel een artiest te vinden die wel voor de eer en wat viptickets komt spelen. Het is nou niet zo dat de artiest nodig is om kaarten te verkopen, dus om ook maar een euro extra daar aan uit te geven zou dom zijn.

• Erapaz
Metalfreak schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:51:
[...]

Je bent aan het trollen om het trollen, toch? :/
En om aan te geven dat het geneuzel om niks is. Beetje nadeel van een GP om de hoek, dat je dit soort onzin erbij krijgt. Ik ben van mening dat iedereen heel blij mag zijn dat de prins dit voor het volk geregeld heeft. Het is namelijk niemand in 36 jaar gelukt, terwijl de geruchten over F1 in Zandvoort al teruggaan naar de Jos Verstappen tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-08 19:58
Ik vind het echt schandalig dat je een artiest durft te vragen om gratis te spelen. De artiest moet ook kunnen eten. Een paar vip kaartjes levert hun niks op dan misschien een leuke middag mochten ze F1 leuk vinden. Dit begint een beetje te lijken op het subreddit r/ChoosingBeggars. Mensen willen artiest professioneel doen. Dus vaak doen ze het al voor weinig en het is een van de duurste hobby’s vanwege iedereen die vraagt om het zo goedkoop mogelijk te doen. Ook deze corona tijd helpt hen niet en om het dan ook nog gratis te doen echt absurd. Ik zou zeggen kijk eens rond op die subreddit en dan weet je wel waar bernhard op begint te lijken.

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-08 19:48
Ik had bij mijn bestellingen ook souvenier tickets besteld in de veronderstelling dat je dan ook tickets thuis opgestuurd krijg die je dan B.V. in een boek kan plakken of zo als aandenken maar dat blijkt dus niet zo te zijn,jammer.

• Erapaz
TIGER1125 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:49:
[...]

Ik ken ze toevallig wel, niet omdat ik in de doelgroep val, maar omdat ik én kinderen heb en weleens radio luister. :9 Het is niet zo dat we het over een niveautje dweilorkest hebben.

Dat gezegd hebbende hadden ze ook de eer aan zichzelf kunnen houden in plaats van het op deze manier de publiciteit te zoeken. Beetje het protest van het niet mogen/kunnen optreden op die manier aan de man te brengen.

Daarbij heeft de Prins natuurlijk ook gewoon boter op z'n hoofd, als het allemaal zo zakelijk is als de GP is, dan doe je dat toch ook gewoon zakelijk in plaats van: "joh hier heb je een paar kaarten, Joe!" :+ Juist omdat het de F1 is, kun je zoiets niet maken naar een band, "graag of niet" in de huidige pandemie.

Ondertussen, gaan we even terug naar de GP zelf, hetgeen wat nog roet in het eten kan gooien de zitting tegen de milieu vergunning is om 14.30 uur begonnen. Ik ben nog even opzoek naar iets om live iets over de zitting te kunnen volgen.

Edit:
Telegraaf heeft een "liveblog":
https://www.telegraaf.nl/...-streep-door-gp-zandvoort
Als ze de avondklok konden behouden, na de uitspraak dat er fouten waren gemaakt, dan moet het ook wel lukken om de uitspraak van dit kort geding te rekken tot na 5 september.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxPelle12
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:54:
[...]

Of je draait het om, er is vast wel een artiest te vinden die wel voor de eer en wat viptickets komt spelen. Het is nou niet zo dat de artiest nodig is om kaarten te verkopen, dus om ook maar een euro extra daar aan uit te geven zou dom zijn.
Ik zou graag geen enkele artiest zien die gratis aan het werk is. Kaartjes zijn leuk maar dan bovenop het betaalde bedrag. Want zulke kaartjes kosten hen niet veel en levert ze alleen maar geld op. Dus winst voor de prins en alleen maar verlies voor de artiest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxPelle12
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

En om aan te geven dat het geneuzel om niks is. Beetje nadeel van een GP om de hoek, dat je dit soort onzin erbij krijgt. Ik ben van mening dat iedereen heel blij mag zijn dat de prins dit voor het volk geregeld heeft. Het is namelijk niemand in 36 jaar gelukt, terwijl de geruchten over F1 in Zandvoort al teruggaan naar de Jos Verstappen tijd.
Ik ben zeker blij dat het er is. Maar mensen horen nog steeds geld te verdienen. Dus als je artiesten niet kan betalen dan moet je wat anders verzinnen. Gratis werk verlenen is geen optie.

• TIGER1125
Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:02:
[...]

Als ze de avondklok konden behouden, na de uitspraak dat er fouten waren gemaakt, dan moet het ook wel lukken om de uitspraak van dit kort geding te rekken tot na 5 september.
Er, lopen nog (ik meen) 2 zaken tegen die vergunning, en men is in afwachting van een onderzoek van de Stichting Advisering Bestuursrechtspraak dus ik verwacht dat de rechter gewoon geen uitspraak gaat doen, en uiteindelijk zal verwijzen naar die andere 2 zaken.
pronkje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:01:
Ik had bij mijn bestellingen ook souvenier tickets besteld in de veronderstelling dat je dan ook tickets thuis opgestuurd krijg die je dan B.V. in een boek kan plakken of zo als aandenken maar dat blijkt dus niet zo te zijn,jammer.
Wat komt er dan? Ik heb de papieren tickets wil gewoon afgedrukt maar ik ben nu wel erg benieuwd wat de souvenir ticket inhoudt. :+ (hier zijn ze namelijk ook besteld)

[ Voor 31% gewijzigd door TIGER1125 op 26-08-2021 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 09:50

Spotmatic

Ken sent me

Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Voor de goede orde: de uitspraak volgt vandaag (dat is het idee van een kort geding) maar de uitvoering kun je simpel uitstellen door in beroep te gaan als de uitspraak je niet bevalt. Dus hangende het beroep kan het event gewoon doorgaan.

De kans lijkt mij dus astronomisch klein dat Zandvoort niet doorgaat!

Edit: nvm, de uitspraak wordt over het weekend getild hoor ik net. Maar de rest klopt wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Spotmatic op 26-08-2021 16:32 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Erapaz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Nou inderdaad, wát een gunst heeft 'de prins' toch weer voor 'het volk' gedaan. Wil het gepeupel nu verder stoppen met klagen? :')

• TIGER1125
Wat een clowns: :+
De milieu-advocaat wil de voorzieningenrechter 'niet overvragen' mbt de bodemprocedure die al loopt, en zich vooral richten op de F1. Hij stelt een middenweg voor: een Grand Prix die, uitgekleed, door kan gaan: door geen publiek toe te laten.
https://twitter.com/nielskalkman/status/1430879459100479493
,,Het zou dan gaan om twee uur, op zondag. Zonder F3-race, zonder Porsche-race, zonder omkleed programma."
https://twitter.com/nielskalkman/status/1430879461159968769

Geen vrije training, geen kwalificatie... _O- Gelukkig kan de W-series wel doorgaan :9

[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 26-08-2021 15:11 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 74 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen