Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 47 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:46
Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:16:
Voor mij gaat het feest helaas niet door.. wij hebben met 6 man tickets voor de komende 3 jaar.. en gaan nu allemaal annuleren.
Als ik jullie reacties zo allemaal lees, zijn er genoeg kaartjes te krijgen voor 2022 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:16:
Voor mij gaat het feest helaas niet door.. wij hebben met 6 man tickets voor de komende 3 jaar.. en gaan nu allemaal annuleren.
Wat voor een kaarte had je? GA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Uitgeloot voor onze 4 bronze tribunekaarten op zondag...

Pff had er zo'n zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:18:
[...]

Dat levert minder op :+

Ik heb nog geen bericht trouwens. Krijg je dat per mail of?
Ik heb 6 kaarten, waarvan 4 kinderkaarten. Intrekken en verkopen voor 6 gewone kaarten levert meer op denk ik ;-)

Per mail idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 01:44
Heb een mail gekregen dat wij wel mogen komen "Tarzan - In Grandstand 1 - Sunday - Gold" Denk dat het niet zo moeilijk is. Iedereen dit al zat mag komen en rest is gewoon weggesneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric1985
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:55
Hier 6 zilveren kaartjes voor alleen de zaterdag. Wij zijn gelukkig ingeloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:19

kronolith

[EDIT]

2 zilver voor zaterdag en zondag, ingeloot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
BasvanS schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:19:
[...]

Wat voor een kaarte had je? GA?
Klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Ik en vrienden hadden natuurlijk GA kaarten via Jumbo. Lekker goedkoop natuurlijk. Allemaal cancelled.

Andere dagen zullen ze ook de goedkoopste eruit donderen. Onder het mom van ‘loting’. Onzin. Want je gaat niet je gouden kaarten eruit donderen, kost je veelste veel inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
slijkie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:22:
Ik en vrienden hadden natuurlijk GA kaarten via Jumbo. Lekker goedkoop natuurlijk. Allemaal cancelled.

Andere dagen zullen ze ook de goedkoopste eruit donderen. Onder het mom van ‘loting’. Onzin. Want je gaat niet je gouden kaarten eruit donderen, kost je veelste veel inkomen.
Ik snap die redenering niet helemaal. Ze mogen toch niet 100% een gold tribune vullen? 8)7 Dus ook op deze tribunes zal een percentage af gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Nu online
Waah schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:19:
[...]

Als ik jullie reacties zo allemaal lees, zijn er genoeg kaartjes te krijgen voor 2022 :+
Ach ik ga wel ergens anders heen.. Jan Lammers verdient niets meer aan mij.

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 18-08-2021 21:01 . Reden: Spotnaam weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Dat de camping nu als 'totaal anders dan een festival' wordt weggezet stuit mij toch wel tegen de borst. Iedereen die op een f1 camping is geweest en een festival weet dat er weinig verschil in zit. Als het bier erin zit is het altijd feest...
Er lijkt veel te mogen om dit evenement maar door te laten gaan, koste wat het kost.
Tuurlijk ben ik blij dat er eindelijk weer eens met de f1 naar nl gekomen wordt maar de manier waarop is toch wel een manier met een bijsmaak wat mij betreft.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
Waah schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:18:
[...]

Dat levert minder op :+

Ik heb nog geen bericht trouwens. Krijg je dat per mail of?
De persoon die de kaarten heeft gekocht krijgt de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 18-09 11:34
Ook hier uitgeloot. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

mannetje19 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:23:
[...]

Ik snap die redenering niet helemaal. Ze mogen toch niet 100% een gold tribune vullen? 8)7 Dus ook op deze tribunes zal een percentage af gaan...
Met testen voor toegang hoef je geen 1,5m aan te houden, dus kan een tribune helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Nu online
Heb m’n camping waar ik met de camper zou staan ook al geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
niq schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:24:
[...]

Met testen voor toegang hoef je geen 1,5m aan te houden, dus kan een tribune helemaal vol.
Tijdens de persco van vrijdag werd o.a. Feyenoord daar al voor op de vingers getikt >:)
Ook die van Dissel zei zojuist nog dat dit niet de bedoeling is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:54
Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:23:
[...]

Ach ik ga wel ergens anders heen.. Jan lamlul verdient niets meer aan mij.
Ja want Jan heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat er een pandemie uit is gebroken zodat jouw kaartje komt te vervallen.

wat een niveau zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mannetje19 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:24:
[...]

Aaah dat verklaard een hoop. heb enkel de kaart op mijn naam gezet.

Geen Vrijdag-training voor mij dus :+ Ook uitgeloot. Jammer maar helaas.

Dan maar eens kijken of we ergens anders naartoe kunnen een keertje. Zag dat bijna elke GP goedkoper is als die van Zandvoort O-) Dus dan maak ik er liever meteen een leuke trip van ipv enkel een training te bekijken als "opwarmertje"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:50

Mist

Een gevaar op de weg

mannetje19 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:14:
[...]

Kaarten van mij waren 145 euro p.s. en die zijn door. De goedkopere tribune plekken dus niet helemaal juist
Uit je eerdere post maak ik op dat het om dagkaarten gaat?
Een stoeltje dat per dag los is verkocht levert maximaal geld op. Ik vermoed dat ze zoveel mogelijk dagkaarten behouden.
Mijn Zilver 1 weekendkaart is helaas vervallen.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Staat een bericht over de procedure hoe het ongeveer is gegaan:
Het was een moeilijke en soms ook pijnlijke afweging, zo zegt sportief directeur Jan Lammers: “De verdeling is niet simpelweg een loting, maar een complexe puzzel. Voorafgaand aan het toewijzen van de beschikbare tickets moeten we rekening houden met verschillende variabelen. Zo is ‘General Admission’, zeg maar kaarten zonder vaste zitplaatsen, niet meer toegestaan. Ook hebben we geprobeerd zoveel mogelijk groepen en families niet te splitsen, moeten we rekening houden met onder andere het veiligheids- en mobiliteitsplan rondom Zandvoort, de belangen van lokale ondernemers en uiteraard de Covid-beleidsregels. Helaas zullen een flink aantal fans niet mogen komen. Dat is ongelofelijk vervelend, we hebben geen keuze. Gelukkig kunnen we deze fans wel beloven dat ze de volgende editie er vanzelfsprekend bij zijn.”

De aangekochte tickets blijven zogezegd geldig in 2022, dus de fans die nu teleurgesteld worden mogen volgend jaar met hetzelfde kaartje de race wel bijwonen. De organisatie van de Dutch Grand Prix geeft alle fans de gelegenheid om te kiezen tussen het behouden van het ticket of het aanvragen van een refund voor de gehele bestelling, inclusief servicekosten. Dit kan in de periode van 22 augustus tot 16 september geregeld worden via de ‘MyDGP’-website.
BRON: motorsport.com

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:22
Mocht je nog geen overnachting hebben is dit ook wel het moment om eens even op de bekende websites te kijken :7

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
mannetje19 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:24:
[...]

Vaag, ik heb de bestelling + zondagticket op zakelijke mail gezet en per ongeluk de zaterdag ticket op privé Gmail. Bij beide kreeg ik die 66% aankondigingsmail van van de week - echter heb ik enkel op mijn gmail een afwijzing ontvangen. Op de zakelijke mail heb ik niks binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Nu online
Racing-Paradise schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Ja want Jan heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat er een pandemie uit is gebroken zodat jouw kaartje komt te vervallen.

wat een niveau zeg
Hij zal zeker niets zelf besloten hebben met betrekking tot de kaarten en welke doelgroep komt te vervallen. 🤣🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Snap dat we enthousiast worden, maar:
Modbreak:Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Nu online
Zijn er al BN’ers gespot die een annulering ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
Zaterdag ticket grandstand, ik mag erbij zijn. Helaas ben ik die week op vakantie (vraag me niet waarom), dus ik had gehoopt eruit geloot te worden, zodat ik er volgend jaar erbij kon zijn.
Nu ben ik dus verplicht om mn kaarten te verkopen of zal ik nog de mogelijkheid hebben om de kaarten door te schuiven naar volgende jaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:37:
Zijn er al BN’ers gespot die een annulering ontvangen hebben?
Tussen de regels meen ik te lezen dat je ervan uitgaat dat je denkt dat BN'ers 'natuurlijk' wel mogen komen en dat alleen Jan Lul niet mag komen? Triest hoe overal mensen spoken menen te zien...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
remycuber schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:37:
Zaterdag ticket grandstand, ik mag erbij zijn. Helaas ben ik die week op vakantie (vraag me niet waarom), dus ik had gehoopt eruit geloot te worden, zodat ik er volgend jaar erbij kon zijn.
Nu ben ik dus verplicht om mn kaarten te verkopen of zal ik nog de mogelijkheid hebben om de kaarten door te schuiven naar volgende jaar?
Waarom ze ook niet eerst een mogelijkheid hebben geboden om mensen een keuze voor te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relived
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 04:10
Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Hier hetzelfde, tickets al verkocht via hun platform, nog geen geld, maar ik ben er wel bij haha
Hier ook hetzelfde situatie, maar nooit een mail ontvangen of de tickets verkocht waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DoeEensGek schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:41:
[...]

Waarom ze ook niet eerst een mogelijkheid hebben geboden om mensen een keuze voor te leggen.
Te weinig tijd. Als je eerst iedereen de gelegenheid wil geven om te annuleren, om pas daarna te selecteren wie wel en wie niet mag(een nog veel complexere puzzel dan nu), dan zit je al bijna in september.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Nu online
Beaves schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:41:
[...]

Tussen de regels meen ik te lezen dat je ervan uitgaat dat je denkt dat BN'ers 'natuurlijk' wel mogen komen en dat alleen Jan Lul niet mag komen? Triest hoe overal mensen spoken menen te zien...
Een bekende van mij met een vrij groot bedrijf heeft vorige week nog een persoonlijke uitnodiging van Bernhard jr. ontvangen. Denk je dat ze dat ook via een loting doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:15
DoeEensGek schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:41:
[...]

Omdat het dan waarschijnlijk nog langer geduurd had voor er duidelijkheid was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Een bekende van mij met een vrij groot bedrijf heeft vorige week nog een persoonlijke uitnodiging van Bernhard jr. ontvangen. Denk je dat ze dat ook via een loting doen?
Natuurlijk niet. Wat schiet je er nou mee op om 20 vip's te weigeren, die prima anderhalve meter afstand kunnen houden binnen de vip-ruimte? Bovendien is er ook helemaal niet gezegd dat het op basis van loting zou gebeuren, dus hoe je daar nou weer bij komt is me een raadsel. Misschien handig om in al je emoties dit topic even te mijden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Technofreakz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Ze doen het ook niet via loting?
Het was een moeilijke en soms ook pijnlijke afweging, zo zegt sportief directeur Jan Lammers: “De verdeling is niet simpelweg een loting, maar een complexe puzzel. Voorafgaand aan het toewijzen van de beschikbare tickets moeten we rekening houden met verschillende variabelen. Zo is ‘General Admission’, zeg maar kaarten zonder vaste zitplaatsen, niet meer toegestaan. Ook hebben we geprobeerd zoveel mogelijk groepen en families niet te splitsen, moeten we rekening houden met onder andere het veiligheids- en mobiliteitsplan rondom Zandvoort, de belangen van lokale ondernemers en uiteraard de Covid-beleidsregels.
Dus wellicht heeft die bekende van jou dusdanige impact op lokale ondernemers dat die er dus wel bij mag zijn, of heeft, heel gek natuurlijk, de eigenaar ook wat ruimte om te schuiven met tickets.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hier met vier gouden tickets ingeloot. Snap eigenlijk niet dat ik dit hier nu niet mag posten, lijkt me toch juist interessant om te kijken of inderdaad alle GA kaarten zo'n beetje zijn komen te vervallen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

miicker schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:47:
Hier met vier gouden tickets ingeloot. Snap eigenlijk niet dat ik dit hier nu niet mag posten, lijkt me toch juist interessant om te kijken of inderdaad alle GA kaarten zo'n beetje zijn komen te vervallen.
Dat is al bevestigd door de organisatie :)

https://nl.motorsport.com...-complexe-puzzel/6649869/

[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2021 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Transportman schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Omdat het dan waarschijnlijk nog langer geduurd had voor er duidelijkheid was.
Hmm daar heb je wel weer een punt. Tis ook kortdag. Dus iemand idee of in 2022 we in Mei gaan racen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De opsomming van wie wel of niet is ingeloot voegt voor het topic verder niks toe. De ontwikkelingen omtrent de loting en nieuwberichten daarover zijn natuurlijk wel relevant :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

tweakduke schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:53:
De opsomming van wie wel of niet is ingeloot voegt voor het topic verder niks toe. De ontwikkelingen omtrent de lotingselectie en nieuwberichten daarover zijn natuurlijk wel relevant :)
ftfy ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
tweakduke schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:53:
De opsomming van wie wel of niet is ingeloot voegt voor het topic verder niks toe. De ontwikkelingen omtrent de loting en nieuwberichten daarover zijn natuurlijk wel relevant :)
Ach die anderhalve pagina met mensen die blij of boos zijn is ook niet heel erg. Een beetje emotie zolang het met fatsoen gaat is ook niet verkeerd. Over een paar dagen gaan we het weer hebben over Spa. Tis ook een beetje komkommertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJG23
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2021
Jeetje, ik heb nog helemaal niets gehoord (tickets Main Grandstand voor de vrijdag). Dit wordt wel spannend zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb eigenlijk maar gelijk heel Ziggo Sport eruit gegooid. Was al een beetje klaar met de F1 na Silverstone maar wilde nog even wachten tot Zandvoort om te kijken of 'de liefde' weer op zou bloeien. Die keus is nu heel makkelijk gemaakt door Jan Lammers :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:30
Mail zojuist binnen en we kunnen *O*

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
@Glashelder
Ja, Jan Lammers heeft dat virus natuurlijk verspreid, en de regels zijn ook door hem opgesteld :P
Gelukkig is de boodschap glashelder, maar wel uit de mond van Rutte en consorten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNQracingfan
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 19-08-2021
Iemand die tickets heeft gekocht bij officiele F1 kanaal. Bij ons is het behoorlijk stil vanuit die hoek. Iemand iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Dit is toch geen loting maar een zakelijk beslissing? Welke combinatie levert het meeste op voor de organisatie.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
DNQracingfan schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:42:
Iemand die tickets heeft gekocht bij officiele F1 kanaal. Bij ons is het behoorlijk stil vanuit die hoek. Iemand iets gehoord?
Als je formula1.com bedoelt, ik heb inderdaad ook nog geen bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNQracingfan
buddow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:45:
[...]

Yes die bedoel ik, ik ben benieuwd…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Miesjh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:43:
Dit is toch geen loting maar een zakelijk beslissing? Welke combinatie levert het meeste op voor de organisatie.
Het hele zaakje stinkt een beetje, ze hebben het over een loting terwijl het inderdaad gewoon een rekensom was om te zorgen dat ze zoveel mogelijk kunnen verdienen.

Nu ook die 538 camping... Dan is het toch zuur dat muziek festivals niet door mogen gaan en dit wel. De goodwill die ze 2 jaar geleden hadden neemt echt in rap tempo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNQracingfan
buddow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:45:
[...]

Vorige week ook niks ontvangen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Homeland schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Het hele zaakje stinkt een beetje, ze hebben het over een loting terwijl het inderdaad gewoon een rekensom was om te zorgen dat ze zoveel mogelijk kunnen verdienen.
Maar wie heeft het dan over een loting gehad? Waar komt toch die perceptie vandaan? :? (Woordvoerders van) DutchGP noemt het gewoon een selectie. Sterker nog, Jan Lammers zegt letterlijk dat het geen loting is:
Het was een moeilijke en soms ook pijnlijke afweging, zo zegt sportief directeur Jan Lammers: “De verdeling is niet simpelweg een loting, maar een complexe puzzel. "
[...]
Nu ook die 538 camping... Dan is het toch zuur dat muziek festivals niet door mogen gaan en dit wel. De goodwill die ze 2 jaar geleden hadden neemt echt in rap tempo af.
Ook die snap ik niet helemaal; DutchGP stelt de regels voor de muziekfestivals toch niet op? Wat kunnen zij er aan doen dat anderen geen camping mogen :?

[ Voor 29% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Maar wie heeft het dan over een loting gehad? Waar komt toch die perceptie vandaan? :? (Woordvoerders van) DutchGP noemt het gewoon een selectie. Sterker nog, Jan Lammers zegt letterlijk dat het geen loting is:

[...]
[...]

Ook die snap ik niet helemaal; DutchGP stelt de regels voor de muziekfestivals toch niet op? Wat kunnen zij er aan doen dat anderen geen camping mogen :?
Hij doelt waarschijnlijk meer erop dat het een loting met bias is.

Als je een puur random loting doet, kan het zijn dat je 0% bezetting hebt op 1 tribune, en de andere nog 100% vol is, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Nou teleurstelling weer verwerkt. Ken werkelijk waar niemand persoonlijk die wel mag - ook in de vriendengroep en familie is iedereen uitgeloot - dus mooi proces van Lammers, maar dat terzijde.

Voordeel is wel dat we volgend jaar gewoon met z'n allen van de partij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
DNQracingfan schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:51:
[...]

Vorige week ook niks ontvangen?
Nee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart dat je nu bij Shell zo'n winkaartje krijgt om kaartjes te winnen voor Zandvoort, beetje scheef eigenlijk richting de mensen die nu niet worden uitgeloot.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:55:
[...]

[...]

[...]

Enkele dagen geleden was het nieuws dat via loting zou worden besloten wie er bij kan zijn, dat hebben ze nu dus omgegooid. Er zijn genoeg nieuws artikelen van enkele dagen terug die het over een loting hebben.

DutchGP stelt niet de regels op, maar bevindt zich in een enorm grijs gebied, zowel qua handelen als qua marketing van die camping. Ook op dat vlak hebben ze recent communicatie aangepast om duidelijker te maken dat het volgens hen geen festival is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 01:44
Maar is het netto resultaat aan bezoekers niet veel minder dan die 67%. Het gaat om 2/3 van de zitcapaciteit. De staanplaatsen vallen sowieso af, maar ook die tribunes zijn maar voor 2/3 gevuld.

Met 85k zitplaatsen mogen er dus 56.6k per dag komen. Klinkt veel, maar zal reuze meevallen met de drukte

[ Voor 21% gewijzigd door Vipertje op 18-08-2021 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:05

IkWilbert

Het is mij!

Wij hebben tickets voor de vrijdag (via de Jumbo aangeschaft).
We zijn vandaag ingeloot maar door geplande operatie kunnen we niet gaan.
Klopt het dat we vanaf 23 augustus de tickets kunnen verkopen/op naam zetten via het resell platform?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
IkWilbert schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:
Klopt het dat we vanaf 23 augustus de tickets kunnen verkopen/op naam zetten via het resell platform?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Hoe weten jullie dat?
Ik heb mijn kaartjes gekocht via formula1.com en heb nog 0 informatie ontvangen?
Heb jullie je kaartjes via dutchgp.com gekocht of moet je je daar apart registreren of hoe zit het?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Vipertje schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:
Maar is het netto resultaat aan bezoekers niet veel minder dan die 67%. Het gaat om 2/3 van de zitcapaciteit. De staanplaatsen vallen sowieso af, maar ook die tribunes zijn maar voor 2/3 gevuld.
Dat is volgens mij ook zo. Eerst complete GA er af halen en daarna nog 2/3 vulling. Dus uiteindelijk net iets meer dan de helft over.
Heb je daar bewijs voor? Want ze geven zelf aan dat het geen eenvoudige loting is. Teven geeft iemand hier al aan dat die is ingeloot met zo ongeveer de goedkoopste kaartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
IkWilbert schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:
Anders mag je mij een bericht sturen. Ben uitgeloot dus heb wel interesse in vrijdagkaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

TheBrut3 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:27:
Heb je daar bewijs voor? Want ze geven zelf aan dat het geen eenvoudige loting is. Teven geeft iemand hier al aan dat die is ingeloot met zo ongeveer de goedkoopste kaartjes.
We gaan het dat weekend zien aan de verdeling van de mensen in de tribunes ;)

Als ik 600 euro betaal voor een ticket bij start/finish dan accepteer je het niet als je ergens anders zit natuurlijk. Dus we gaan het zien..

Bij de voetbal is weliswaar Feyenoord 'op de vingers getikt', maar de praktijk is volgens mij niet verboden.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 00:23
Wat nog wel 'grappig' is, is dat ik een mail krijg dat ik er bij ben, maar mijn kaarten dus verkocht heb via hun platform en dat waren General admission kaarten. Dus die waren sowieso vervallen. Lijkt wel of ze een selectie gedaan hebben op order where != Actieve general admission kaarten.
Ik heb nog steeds een order daar, alleen hangen er geen kaarten meer onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJG23
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2021
Hier nog geen info over mijn Jumbo kaartjes. Worden de go/no-go mailtjes verspreid over de dag verstuurd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:22
[...]
Je kunt het DutchGP niet kwalijk nemen dat Radio 538 daar op de golfbaan achter het Scheivlak een pop-up Camping neerzet. Dit zijn twee strikt gescheiden zaken.

Dan zou je hetzelfde moeten zeggen over het Amsterdam Beach Hotel, dat volgeboekt is tijdens de GP.

Laten we de discussie fair houden en op feiten gebaseerd. Het is ook weer niet zo dat >30/40% van de bezoekers op die camping staat zoals bij een festival als Lowlands of Pinkpop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:36:
Wat nog wel 'grappig' is, is dat ik een mail krijg dat ik er bij ben, maar mijn kaarten dus verkocht heb via hun platform en dat waren General admission kaarten. Dus die waren sowieso vervallen. Lijkt wel of ze een selectie gedaan hebben op order where != Actieve general admission kaarten.
Ik heb nog steeds een order daar, alleen hangen er geen kaarten meer onder.
Dat zou wel een flinke fout zijn, want dat betekent dat we minder komen dan zou mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:25:
Hoe weten jullie dat?
Ik heb mijn kaartjes gekocht via formula1.com en heb nog 0 informatie ontvangen?
Heb jullie je kaartjes via dutchgp.com gekocht of moet je je daar apart registreren of hoe zit het?
Meerdere mensen, net zoals ik, hebben aangegeven dat via Formula 1 zelf nog geen berichtgeving is geweest...

Even afwachten voor ons dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ik heb nu maar eens een boos, maar netjes, bericht gestuurd via hun socials.
ik verkoop mijn kaarten (GA) ruim 2 weken geleden, met in het achterhoofd, dit gaat niks worden met deze kaarten.
Maar heb nog steeds geen geld gehad. Nu komen ze met, je kan kosteloos annuleren en je krijgt alles terug, inclusief servicekosten.
voor de beeldvorming. ik heb 80 betaald voor 2 GA kaarten, inclusief fees, maar krijg bij verkoop via hun platform maar 50 terug, had ik akkoord mee gegaan als ik dat netjes binnen hun zelf gestelde termijn van 2 weken had gehad.
nu krijg ik dus een mail dat ik er bij ben....terwijl kaarten verkocht zijn, ik geen geld heb gehad en ze de optie bieden om kosteloos te annuleren, zodat ik de volledige 80 euro terug kan krijgen.

voelt als een grote clusterfuck daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
Maar waarom heb je ze dan in alle haast verkocht met de gedachte dat het niks ging worden? Dan had je toch gewoon nu af kunnen wachten en ze annuleren? Dat heb ik ook gedaan, ik heb ook GA tickets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
of het nou verstandig van mij was of niet, zij verzaken sowieso in hun zelf opgestelde voorwaarden mbt terugbetalen en sturen mij daar boven op nog eens een mail dat ik er bij ben.

Hoe dan ook, het loopt niet helemaal vlekkeloos daar en ik wil gewoon mijn geld terug

[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 18-08-2021 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Den_S85 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:37:
[...]

Je kunt het DutchGP niet kwalijk nemen dat Radio 538 daar op de golfbaan achter het Scheivlak een pop-up Camping neerzet. Dit zijn twee strikt gescheiden zaken.

Dan zou je hetzelfde moeten zeggen over het Amsterdam Beach Hotel, dat volgeboekt is tijdens de GP.

Laten we de discussie fair houden en op feiten gebaseerd. Het is ook weer niet zo dat >30/40% van de bezoekers op die camping staat zoals bij een festival als Lowlands of Pinkpop.
DutchGP en de camping zijn nauw verbondenen absoluut geen gescheiden zaken: https://dutchgp.com/village/

Het zijn alsnog 5000 mensen op een camping, dat is toch een klein dorp wat op een klein oppervlak zit. En als je dan ziet dat festivals niet door kunnen gaan, dat is toch gewoon vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Glashelder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:35:
[...]

We gaan het dat weekend zien aan de verdeling van de mensen in de tribunes ;)
Die kunnen ze natuurlijk ook weer prima vullen met de winkaartjes die je bij de diverse tokos kan winnen, ik verwacht straks gewoon 'eerlijk' gevulde tribunes waar je dan nog weinig conclusie meer uit kan halen.

Maar nu lees ik dus al 2 mensen die mail hebben dat ze mochten komen, maar beide GA tickets.. GA mocht in z'n geheel toch niet meer?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ik mag erbij zijn op zaterdag!

Alleen kan ik er niet bij zijn. Dat wist ik al een tijdje, dus staat mijn kaartje (geen GA; Arena Grandstand) ook al een tijdje in de verkoop. Wel handig om mij erbij te laten zijn, want als het kaartje niet verkocht wordt hoeven ze mij niet terug te betalen.

Vreemde gang van zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Homeland schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:22:
[...]

DutchGP en de camping zijn nauw verbondenen absoluut geen gescheiden zaken: https://dutchgp.com/village/

Het zijn alsnog 5000 mensen op een camping, dat is toch een klein dorp wat op een klein oppervlak zit. En als je dan ziet dat festivals niet door kunnen gaan, dat is toch gewoon vreemd?
Het is zeker wel gescheiden, de 538 Dutch Grand Prix Village heeft een eigen vergunning en is een reguliere camping, net zoals alle andere campings in de omgeving van het circuit.

Er is op de camping plaats voor maximaal 5.000 mensen, waarvan het overgrote deel mensen zijn die werken op het evenement en een klein deel van de kaarten is voor racefans. Ieder persoon heeft 7,5 vierkante meter voor zichzelf.

Op de camping is het anderhalvemeterbeleid van toepassing. Er mogen geen feestjes worden georganiseerd, er hangen geen schermen en er zijn geen optredens. En als bezoekers van de Dutch Grand Prix-camping naar de race willen, moeten ze naast een afzonderlijk toegangsticket ook voldoen aan de ‘Testen voor Toegang’ als voorwaarde om op het terrein van de F1 te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vipertje schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:

Met 85k zitplaatsen mogen er dus 56.6k per dag komen. Klinkt veel, maar zal reuze meevallen met de drukte
Volgens Jan Lammers zou het gewoon om 67% van de volle capaciteit gaan.
De regels zijn heel helder: je moet iedereen placeren. Daarbij mag je uitgaan van 67 procent van je maximale capaciteit. Als we kijken naar onze evenementenvergunning, dan hebben wij dit evenement vergund gekregen met 110.000 mensen per dag. Dan klopt jouw rekensommetje aardig goed en kom je uit op ongeveer 70.000 per dag. De enige voorwaarde die de overheid daarbij stelt, is dat al die 70.000 mensen een eigen en vaste zitplaats hebben.
https://nl.motorsport.com...021-van-overdijk/6646883/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Zojuist bericht van formula1.com. Ze inventariseren eerst wie er nog steeds kan/wil gaan en gaan daarna pas selecteren. Hoor het pas na 22 augustus. Tjongejonge :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:34:
[...]

[...]

Dat klinkt als de Feyenoord-truc, en die viel niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32
naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:34:
[...]

[...]

Mooie "loophole". Met 85k tribune plaatsen totaal en ~70k die kunnen komen zullen de tribunes dus alsnog bijna vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
Dus… 67% van de totale capaciteit en dan zouden de vrije toegang plaatsen ook meegerekend worden in die berekening? Dat is een interpretatie van de Corona regels die volgens mij niet helemaal klopt, maar de regering heeft geen rekening gehouden met evenementen die mix van vaste zitplaatsen en vrije staanplaatsen heeft. Het idee achter de regels was volgens mij dat de tribunes voor 2/3 gevuld zouden zijn. Ben benieuwd of dit geen staartje gaat krijgen. Ik hoop van niet natuurlijk, want ik gun iedereen die een kaartje heeft en vooralsnog mag gaan, om naar de GP te gaan.
https://www.rijksoverheid...t/regels-voor-evenementen

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 18-08-2021 15:49 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
Iemand hier die via verstappentravel.com geboekt heeft en wel/geen bericht heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

buddow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:35:
Zojuist bericht van formula1.com. Ze inventariseren eerst wie er nog steeds kan/wil gaan en gaan daarna pas selecteren. Hoor het pas na 22 augustus. Tjongejonge :)
Met een vage link naar een of ander Google Docs formuliertje en verzonden vanaf een of ander onbekend domein. Wat slecht, dit voelt als goedkope phishing.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32
PatrickC schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:46:
Dus… 67% van de totale capaciteit en dan zouden de vrije toegang plaatsen ook meegerekend worden in die berekening? Dat is een interpretatie van de Corona regels die volgens mij niet helemaal klopt, maar de regering heeft geen rekening gehouden met evenementen die mix van vaste zitplaatsen en vrije staanplaatsen heeft. Het idee achter de regels was volgens mij dat de tribunes voor 2/3 gevuld zouden zijn. Ben benieuwd of dit geen staartje gaat krijgen. Ik hoop van niet natuurlijk, want ik gun iedereen die een kaartje heeft en vooralsnog mag gaan, om naar de GP te gaan.
Tja, zo staat het er:
Evenement buiten, met coronatoegangsbewijs
- Het evenement vindt buiten plaats of in een open tent.
- Alle bezoekers hebben een vaste zitplaats.
- Een coronatoegangsbewijs is verplicht.
- Bezoekers hoeven geen 1,5 meter afstand te bewaren.
- Een bezoekersnorm van 2/3e van de reguliere capaciteit óf maximaal 750 bezoekers.
Als 110k de reguliere capaciteit is dan is 2/3 dus 72,6k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

PatrickC schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:46:
Dat lijkt mij persoonlijk juist een zeer eigen interpretatie van de wet. De wet is heel duidelijk:
Artikel 5.1. Evenementen
Een evenement wordt slechts georganiseerd, indien de organisator er zorg voor draagt dat:
(...)
i. deelnemers geplaceerd worden door het toewijzen van een vaste zitplaats.
(...)
Artikel 5.2. Toegangsbewijzen bij evenementen
(...)
6. In afwijking van het eerste lid geldt tot en met 31 augustus 2021 dat artikel 5.1, eerste lid, onder g en h, en derde lid, niet geldt voor evenementen die overeenkomstig artikel 5.1, eerste lid, onder a tot en met f en i, worden georganiseerd, indien, met inachtneming van artikel 6.30:
(...)
niet meer deelnemers worden toegelaten dan:
2°.zevenhonderdvijftig personen in buitenlocaties of, indien dit een hoger aantal deelnemers is, alleen deelnemers worden toegelaten tot maximaal twee derde van de reguliere capaciteit van de buitenlocatie;
Duidelijk dat het over reguliere capaciteit gaat, en dat je iedereen een vaste zitplaats moet geven. Het zijn twee losse dingen / eisen. Elke andere invulling zou je creatieve interpretatie kunnen noemen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
mikkelnl schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:57:
Iemand hier die via verstappentravel.com geboekt heeft en wel/geen bericht heeft ontvangen?
Alleen gisteravond een e-mail dat ze later deze week uitsluitsel geven. Als je niet mag, dan standaard geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het is mij alleen eigenlijk een raadsel waarom er dan zoveel mensen die al zitplaatsen gekocht hadden teleurgesteld worden? Er wordt gesproken over 40k GA kaarten.

Als alleen de GA geschrapt zou worden dan zou je er al zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Glashelder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:17:
Het is mij alleen eigenlijk een raadsel waarom er dan zoveel mensen die al zitplaatsen gekocht hadden teleurgesteld worden? Er wordt gesproken over 40k GA kaarten.

Als alleen de GA geschrapt zou worden dan zou je er al zijn? 8)7
Dat is wat ik dan ook logisch denk, geen idee hoeveel GA tickets er waren, maar als dat 30-40k waren geweest, dan ben je met 100% tribune vaste plek vulling dus gewoon klaar.

https://www.nrc.nl/nieuws...t-volle-tribunes-a4054600
NRC zei het eerder echter iets anders, met nog grotere cijfers:
Langs het circuit staan tribunes met ongeveer 90.000 plaatsen, waarvan tijdens het race-evenement - bij loslaten van de anderhalvemeterregel - twee derde gevuld mag zijn.

Dat geval krijg je dus ~60k tribunes plus nog 10k VIP?

Ergens best raar dat ze het dan best een 'complexe puzzel' noemen, maar blijkbaar is er een methode gekozen, had deze dan ook enigzins transparant naar buiten gebracht, zodat je ergens in ieder geval weet waar je aan toe bent (met bv GA tickets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:15
Maar de mensen met GA kaarten die zijn ingeloot, moeten ergens gaan zitten.
Je zou dus dan een situatie kunnen krijgen dat je naast iemand zit op dezelfde tribune maar er minder voor betaald heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:45
Ook eruit. Bronze 1 ri Audi S.. Weekendtickets.
Kutzooi.. Had hier eigenlijk niet op gerekend gezien aantallen GA

[ Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 18-08-2021 16:30 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Koploper07 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:25:
Maar de mensen met GA kaarten die zijn ingeloot, moeten ergens gaan zitten.
Je zou dus dan een situatie kunnen krijgen dat je naast iemand zit op dezelfde tribune maar er minder voor betaald heeft....
Dat zou wel echt hilarisch zijn :D
Als ze echt dat systeem gehanteerd zouden hebben.

Zijn er überhaupt mensen met GA ingeloot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Bij mijn account ,tickets van Verstappen Travel Zandvoort staat nu een button resetten

Geen idee of dat is voor het personaliseren van de namen ( gisteren gedaan ) of dat ik pech heb ???

Geen e-mail ontvangen of ik me tickets wel of niet behoud.

Iemand enig idee mbt die reset optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Glashelder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:27:
[...]

Dat zou wel echt hilarisch zijn :D
Als ze echt dat systeem gehanteerd zouden hebben.

Zijn er überhaupt mensen met GA ingeloot dan?
Als goed is niet, volgens interview met Lammers is GA niet toegestaan, dus die zouden er allemaal uit moeten zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Glashelder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:17:
Er wordt gesproken over 40k GA kaarten.
Als de getallen uit onderstaande NRC-bericht kloppen, dan zouden die 40k staanplaatsen zou wel ongeveer overeenkomen met alle staanplaatsen over het hele weekend (dus niet 40k per dag maar 40k verdeeld over 3 dagen).
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
https://www.nrc.nl/nieuws...t-volle-tribunes-a4054600
NRC zei het eerder echter iets anders, met nog grotere cijfers:
Langs het circuit staan tribunes met ongeveer 90.000 plaatsen
Als je die 90k tribuneplaatsen uit het NRC-artikel aanhoudt, dan zouden dus 15k staanplaatsen sowieso exit zijn. Daarnaast moesten er dus nog zo'n 20k zitplaatsen per dag geschrapt worden.

[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:38:
Niet alle GA zijn staanplaatsen toch? Volgens mij waren er ook vrij last-minute nog een paar tribunes geplaatst voor de GA.
Oh ok, dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik las alleen deze quote van Lammers:
"Zo is ‘General Admission’, zeg maar kaarten zonder vaste zitplaatsen, niet meer toegestaan. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:00

Chiron

Moderator Discord
Tomcatter_31 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:40:
[...]

Oh ok, dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik las alleen deze quote van Lammers:
"Zo is ‘General Admission’, zeg maar kaarten zonder vaste zitplaatsen, niet meer toegestaan. "
Voorwaarde voor het evenement is dat alle bezoekers een toegewezen plek hebben idd.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
buddow schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:35:
Op zich wel een handigere gang van zaken. Nu zijn er mensen die mogen, en niet willen... En mensen die willen, maar niet mogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik neem aan dat ze liever een GA kaartje terugbetalen dan een Silver kaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Chiron schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:46:
[...]

Voorwaarde voor het evenement is dat alle bezoekers een toegewezen plek hebben idd.
Ja, idd, maar daarom dacht ik ook dat alle GA eruit was gegaan, wat Lammers ook zei. Maar AGee zei dat ze nog wat tribunes bijgebouwd hadden. Alleen hij heeft dat deel van de post verwijderd zo te zien. Dus ik weet het niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
naitsoezn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:00:
[...]

Dat lijkt mij persoonlijk juist een zeer eigen interpretatie van de wet. De wet is heel duidelijk:

[...]

Duidelijk dat het over reguliere capaciteit gaat, en dat je iedereen een vaste zitplaats moet geven. Het zijn twee losse dingen / eisen. Elke andere invulling zou je creatieve interpretatie kunnen noemen ;)
Niet mijn interpretatie, maar die van Rutte en De Jonge in de laatste persconferentie, waarin zei vertelden dat het niet de bedoeling is om volle tribunes te hebben. Dit vertelden ze toen ze geconfronteerd werden met wat er bij Feyenoord was gebeurd het weekend ervoor. Maar ok, ik vind het verder prima!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 47 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen