Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 46 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Tuurlijk, een gemiddeld evenement organiseren kost je ongeveer anderhalf jaar, maar nu wil je iets uit de grond stampen in een paar weken, zonder dat daar een noodzaak voor is, nog afgezien van of zoiets uberhaupt binnen het drukke prorgramma van het circuit in te passen zou zijn. Ik vind het allemaal prima hoor, verwacht er alleen niet teveel van ;)

[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 16-08-2021 08:54 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 09:29
Ik ben als F1 fan gewoon ontzettend blij dat het evenement door kan gaan. Ofwel ik mag er dit jaar heen en maak de 1e moderne DutchGP mee, ofwel ik mag volgend jaar en zie voor het eerst de nieuwe F1 auto's in actie. Sowieso een win-win. Dat de artiesten dit jaar niet optreden zal me een zorg zijn. Daar heb ik de kaartjes niet voor gekocht. Als ik artiesten wil zien ga ik wel naar een optreden of muziekfestival. Ik kom daar om auto's te zien racen.

[ Voor 0% gewijzigd door goldcard op 16-08-2021 08:57 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:51:
Tuurlijk, een gemiddeld evenement organiseren kost je ongeveer anderhalf jaar, maar nu wil je iets uit de grond stampen in een paar weken, zonder dat daar een noodzaak voor is. Ik vind het allemaal prima hoor, verwacht er alleen niet teveel van ;)
Met als verschil dat er nu al gewoon een runbook ligt. Als we voor 20 september een GP met 70k bezoekers kunnen organiseren, dan moeten we ná 20 september toch zeker wel "gewoon iets leuks" in elkaar kunnen draaien met bestaande concepten? Er ligt zelfs gewoon een compleet runbook klaar voor een feestweek.

Da's geen kwestie van kunnen, da's een kwestie van willen. En na anderhalf jaar COVID, willen we toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:27:
[...]

Dan heb jij nog geen ervaring met de hedendaagse lobby en politiek. Er zit een groot verschil in toezeggen en daadwerkelijk uitvoeren. ;)
Lokaal, helaas wel. :) Per 4 jaar is een relatief korte periode waarin ze uiterst vatbaar zijn voor media aandacht. Die tijd moet je effectief gebruiken. :) Als ze het risico lopen om een compleet modderfiguur te slaan, komen ze wel over de brug. Afhaneklijk van het thema hoef je daarvoor soms niet te wachten op die relatief korte periode 1x per 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:56:
[...]

Met als verschil dat er nu al gewoon een runbook ligt. Als we voor 20 september een GP met 70k bezoekers kunnen organiseren, dan moeten we ná 20 september toch zeker wel "gewoon iets leuks" in elkaar kunnen draaien met bestaande concepten? Er ligt zelfs gewoon een compleet runbook klaar voor een feestweek.

Da's geen kwestie van kunnen, da's een kwestie van willen. En na anderhalf jaar COVID, willen we toch wel?
Een wie gaat dat "gewoon iets leuks" betalen? De DGP heeft het geld er niet voor, artiesten zullen niet gratis op willen treden (als ze nog beschikbaar zijn), en het zal niet genoeg mensen trekken om uit de kosten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transportman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Een wie gaat dat "gewoon iets leuks" betalen? De DGP heeft het geld er niet voor, artiesten zullen niet gratis op willen treden (als ze nog beschikbaar zijn), en het zal niet genoeg mensen trekken om uit de kosten te komen.
DGP is na 5 september ook niet meer in beeld. Het idee is ook niet om iets verlieslatends te organiseren. De meeste evenementen leveren gewoon geld op. En vanuit de gemeente staat er nog een belofte open over dat maximale rendement voor inwoners en ondernemers..... Dus er moet toch nog wat gerepareerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik denk dat de gemeente dat (terecht) interpreteert als maximaal binnen haar mogelijkheden. Er is immers al genoeg gemeentelijk geld gespendeerd aan het mogelijk maken van de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:56:
[...]

DGP is na 5 september ook niet meer in beeld. Het idee is ook niet om iets verlieslatends te organiseren. De meeste evenementen leveren gewoon geld op. En vanuit de gemeente staat er nog een belofte open over dat maximale rendement voor inwoners en ondernemers..... Dus er moet toch nog wat gerepareerd worden.
Mijn voorspelling: Er gaat geen gemeenteambtenaar als VIP gast minder naar de F1 van 2021, niks 2/3, daar zijn ze veel te belangrijk voor (voor de organisatie) en alle festiviteiten voor de bevolking worden gewoon simpelweg doorgeschoven naar 2022.
Dan hebben die nukubus hun beloofde feestje alsnog en voor dit jaar kunnen de ambtenarij en organisatie zich makkelijk op overmacht beroepen.
Alsof de organisatie nu nog moeite gaat doen om de bevolking tevreden te stellen :z , ze hebben dit jaar de race binnen en daar gaat het om, extra onnodige kosten maken gaat echt niet gebeuren.

Beetje balen voor alle Zandvoorters die hun klandizie dit F1 weekend zien verdwijnen omdat gewone stervelingen dat hele Zandvoort niet eens kunnen bereiken.
Alles zit op slot qua toegangswegen en gewoon een visje eten op de boulevard of ff naar het strand e.d. zit er ook niet in voor buitenstaanders.
Gok dat de F1 dat weekend de gemiddelde Zandvoorter eerder geld kost dan dat het wat oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

franssie

Save the albatross

PalingDrone schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Mijn voorspelling: Er gaat geen gemeenteambtenaar als VIP gast minder naar de F1 van 2021, niks 2/3, daar zijn ze veel te belangrijk voor (voor de organisatie) en alle festiviteiten voor de bevolking worden gewoon simpelweg doorgeschoven naar 2022.
Dan hebben die nukubus hun beloofde feestje alsnog en voor dit jaar kunnen de ambtenarij en organisatie zich makkelijk op overmacht beroepen.
Alsof de organisatie nu nog moeite gaat doen om de bevolking tevreden te stellen :z , ze hebben dit jaar de race binnen en daar gaat het om, extra onnodige kosten maken gaat echt niet gebeuren.
Eens
Beetje balen voor alle Zandvoorters die hun klandizie dit F1 weekend zien verdwijnen omdat gewone stervelingen dat hele Zandvoort niet eens kunnen bereiken.
Alles zit op slot qua toegangswegen en gewoon een visje eten op de boulevard of ff naar het strand e.d. zit er ook niet in voor buitenstaanders.
Gok dat de F1 dat weekend de gemiddelde Zandvoorter eerder geld kost dan dat het wat oplevert.
Vraag ik me af. Wel 30k minder mensen maar Zandvoort/Bloemendaal etc zou hoe dan ook op slot gezeten hebben. Ik zie het wel gebeuren dat mensen na de race juist Zandvoort e.o. intrekken om de drukte van het vervoer te vermijden (en de dure prijzen op het festivalcircuit terrein) om de daar aanwezige strandtenten, vistenten etc letterlijk leeg te kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door franssie op 16-08-2021 19:06 . Reden: ) mistte etc ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
franssie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:02:
[...]

Eens

[...]

Vraag ik me af. Wel 30k minder mensen maar Zandvoort/Bleomendaal etc zou hoe dan ook op slot gezeten hebben. Ik zie het wel gebeuren dat mensen na de race juist Zandvoort e.o. intrekken om de drukte van het vervoer te vermijden (en de dure prijzen op het festivalcircuit terrein om de daar aanwezige strandtenten, vistenten etc letterlijk leeg te kopen.
Misschien dat ze de Appie leegkopen voor een paar b.v.o. om de terugreis op de fiets of het wachten op het station wat aangenamer te maken maar mijn ervaring is dat mensen na afloop van de race z.s.m. naar huis gaan.
Bij mooi weer duiken er misschien nog een paar richting strandtent maar de meesten hebben nog wel een stukje fietsen voor de boeg en daarna de thuisreis met eigen vervoer of ov.
Bij mooi weer zitten strandtenten de hele dag vol, dat maak je niet goed met een rush aan bezoekers na 16.30 terwijl het de hele dag doodstil was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 16:00

franssie

Save the albatross

PalingDrone schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Misschien dat ze de Appie leegkopen voor een paar b.v.o. om de terugreis op de fiets of het wachten op het station wat aangenamer te maken maar mijn ervaring is dat mensen na afloop van de race z.s.m. naar huis gaan.
Bij mooi weer duiken er misschien nog een paar richting strandtent maar de meesten hebben nog wel een stukje fietsen voor de boeg en daarna de thuisreis met eigen vervoer of ov.
Bij mooi weer zitten strandtenten de hele dag vol, dat maak je niet goed met een rush aan bezoekers na 16.30 terwijl het de hele dag doodstil was.
Dan begrijp ik je niet helemaal ben ik bang. Die dag bezoekers waren sowieso niet gekomen. Mensen die naar de race gaan gaan naar het terrein - in Zandvoort was overdag sowieso weinig tot geen publiek, tenzij de race was afgelast. De evenementen buiten het terrein waren leuk als idee maar men wil eten en drinken.
En ik neem aan dat jij net zoals ik die fietspaden kent, daar kan je niet op fietsen met een grote groep, dus dat wordt lopen in de spits tot Bentveld.
Ik denk dat de ondernemers in Zandvoort - als ze er goed op inspelen - er een voordeel uit kunnen halen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:53

rammes

koekebakker 1e klas

@PalingDrone mag het iets positiever zeg? jemig

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ik kan al die positieve juichverhalen wel gaan echoën die de organisatie zelf rondbazuint maar mensen komen voor de ervaring, voor de race, niet voor Zandvoort of het strand.
https://www.nhnieuws.nl/n...ote-teleurstelling-worden
"We zijn met handen en voeten gebonden en mogen de race niet op schermen laten zien. Ik had zo graag gezien dat F1-fans zonder kaartje dan bij ons konden komen kijken, maar het mag niet."
Aldus een teleurgestelde kroegbaas.

Ik hoop iig voor de mensen in Zandvoort dat het een mooie droge zomeravond wordt en dat men na afloop nog even rustig kan blijven plakken, al is het alleen maar om de drukte van het massale vertrek te ontlopen.
Hopelijk is de organisatie ook zo verstandig om dat aan te moedigen nu ze op eigen terrein weinig drukte spreidende mogelijkheden meer hebben.

@franssie Jup, ik ken die mooie fietspaden ook, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen, voordeel is dan wel dat alles bij het volgende treinstation of de autoparkeerplaats wat gedoseerder aankomt.

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 16-08-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:22
PalingDrone schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:07:
Ik hoop iig voor de mensen in Zandvoort dat het een mooie droge zomeravond wordt en dat men na afloop nog even rustig kan blijven plakken, al is het alleen maar om de drukte van het massale vertrek te ontlopen.
Hopelijk is de organisatie ook zo verstandig om dat aan te moedigen nu ze op eigen terrein weinig drukte spreidende mogelijkheden meer hebben.
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat het tegen zal vallen. Mensen die met de bus komen zullen waarschijnlijk na de race vrij vlot naar de bus moeten, ik weet niet tot hoe laat de parkeerplaatsen beschikbaar zijn, of dat mensen die daar geparkeerd hebben ook vlot weg moeten, en dat zullen naar verwachting toch wel de grootste groepen zijn. Denk dat de grootste kans nog in OV-reizigers zit, als dat een aanzienlijke groep is, zullen er best wel wat in Zandvoort kijken om de drukte te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Transportman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:45:
[...]

Ik hoop het ook, maar ik vrees dat het tegen zal vallen. Mensen die met de bus komen zullen waarschijnlijk na de race vrij vlot naar de bus moeten, ik weet niet tot hoe laat de parkeerplaatsen beschikbaar zijn, of dat mensen die daar geparkeerd hebben ook vlot weg moeten, en dat zullen naar verwachting toch wel de grootste groepen zijn. Denk dat de grootste kans nog in OV-reizigers zit, als dat een aanzienlijke groep is, zullen er best wel wat in Zandvoort kijken om de drukte te ontlopen.
Had een aanbod gehad van de organisatie v.w.b. een "georganiseerde busreis" een tijdje terug. (zullen alle mensen met kaarten waarschijnlijk gehad hebben) Heb toen alleen even de zaterdag bekeken, v.w.b. het schema en de bus vertrok om 19.00 uur weer op weg naar het opstappunt. Als je dan bedenkt dat de F3 (Race 2) pas om 18.40 uur is afgelopen moet je je inderdaad nog haasten ook. (m.u.v. eventuele vertraging als gevolg van rode vlaggen e.d.)

Uiteindelijk toch maar gekozen voor een combinatie van auto en trein, zodat we zelf meer flexibiliteit hebben in het vertrek en de aankomst 's ochtends en 's avonds.

Als je dan nog naar een evenement om de dagen heen had willen gaan was dat dus ook al niet mogelijk, met die busreis. Dat zijn dus al een flinke hoeveelheid mensen die überhaupt niet meer voet in Zandvoort zetten dan het parkeerterrein en het circuit.

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 17-08-2021 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
Ik denk toch dat de terrasjes en restaurants wel vol zitten, mits ze niet ineens 5x zoveel vragen zodat de gewone mens het niet meer kan betalen. Natuurlijk niet tijdens de race, maar wel daarna en misschien daarvoor.

En er hoeft maar een kleine groep te blijven plakken, want voor een terras geldt vol=vol en alleen zitplaatsen mogen volgens mij.

En de overlast voor omwonenden? Tsja, dat zal er rondom elk evenement zijn.
Ik woon in de buurt van een militair vliegveld en kan je vertellen dat het rondom de luchtmachtdagen rete druk is + kabaal van de vliegshows, het aankomen en het vertrekken. Overlast? Zo kan je het noemen. Je kan het ook gewoon accepteren. Zal rondom het TT circuit niet veel anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:08

Pierre

Van nature lui!

Denk dat de "buren" bij het TT circuit niet zo veel klagen, dat ligt volgens mij redelijk buiten de bewoonde wereld.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16
Pierre schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:38:
Denk dat de "buren" bij het TT circuit niet zo veel klagen, dat ligt volgens mij redelijk buiten de bewoonde wereld.
Je hebt altijd mensen die klagen en er last van hebben. Ook mensen die er dan later zelf bij in de buurt gaan wonen 8)7 .

Bij de GP straks ook, zijn al lang mensen in Overveen aan het klagen....natuurlijk is even lastig, bij m'n ouders is de wijk straks ook afgesloten voor auto's en motoren, maar ja, het is een keer één weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Laatst online: 15:00
Om aan de groeiende lijst van overlast voor de regio toe te voegen, vrijdag 3 september kan er in Haarlem/Zandvoort e.o. geen bijzonder leerlingenvervoer e.d. plaatsvinden ivm de verkeersmaatregelen en verwachte drukte. Het is absurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:39:
Om aan de groeiende lijst van overlast voor de regio toe te voegen, vrijdag 3 september kan er in Haarlem/Zandvoort e.o. geen bijzonder leerlingenvervoer e.d. plaatsvinden ivm de verkeersmaatregelen en verwachte drukte. Het is absurd.
https://www.ad.nl/binnenl...jdens-formule-1~a44465b9/
Link ff openen in incognito venster.
Alle spoorovergangen op de route Halfweg en Zandvoort zijn verder tijdens het GP-weekend gesloten. ,,Zo voorkomen we de kans op aanrijdingen. Door de vele treinen zijn spoorbomen anders zo vaak dicht dat mensen onverantwoorde risico’s gaan nemen.” Op de overgang te Halfweg staat personeel gereed om hulpdiensten desnoods door te laten.
Valt me nog mee dat de organisatie niet 3 dagen compleet Schiphol geclaimd heeft om alle privévliegtuigen ongestoord te kunnen parkeren. :+

[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 17-08-2021 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trenchdog
@PalingDrone yup, dat wist ik, dank je. Nu het moment dichterbij komt, wordt steeds duidelijker hoeveel zaken er daadwerkelijk terzijde worden geschoven om het evenement plaats te kunnen laten vinden. Ik kijk met plezier F1, ik ben bekend met de impact van de TT op Assen, maar ik schrik steeds meer van de impact van de GP in Zandvoort.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit kan niet als verrassing komen als je in de regio woont. Er is ruim en in overvloed gecommuniceerd hier in de buurt in ieder geval. Valt mij als bewoner op fietsafstand van het circuit in ieder geval alleszins mee.

Zie bv. https://indebuurt.nl/haar...formule-1-weekend~125146/

[ Voor 46% gewijzigd door naitsoezn op 17-08-2021 14:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:39:
Absurd inderdaad. Zal je maar gebeuren dat dit 1 dag in het jaar niet beschikbaar is!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
Ik ben in binnen- en buitenland geregeld naar autoraces en vliegshows geweest en dan wordt er ook vanalles in de omgeving afgesloten, omgeleid etc. Ik woon zelf ook in de regio. Het gaat om 1 weekend. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
valt me nog mee dat schipholweg niet gebruikt gaat worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trenchdog
Het moet maar normaal zijn dat kinderen niet naar school kunnen vanwege een commercieel evenement? Houd toch op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Dit is dus precies wat ik bedoelde, er is altijd wel iemand die ergens een probleem mee heeft. Maar goed, is lastig voor je, is van te voren heel duidelijk gemaakt dat het vooral in de regio even een rommeltje gaat worden, dus voorbereidingstijd genoeg lijkt me?

En anders staan die busjes gewoon stil ergens omdat ze of in de file staan of ergens geen auto's inmogen....komt je kind ook niet op school.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:34:
Het moet maar normaal zijn dat kinderen niet naar school kunnen vanwege een commercieel evenement? Houd toch op…
Wil je een serieus antwoord? Ja. Dat mag best 1 dag in het jaar normaal zijn.

Een ander voorbeeld: in Den Haag hebben alle kinderen ieder jaar vrij op Prinsjesdag, dat is ook nergens anders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trenchdog
Het is interessant om te zien dat mensen denken dat het om mijn eigen kinderen gaat, wat niet het geval is. Ben ik bekend met de maatregelen? Ja, want eigen onderzoek. De Gemeente Heemstede blinkt niet uit als het gaat om communicatie op dit punt.

Het gaat mij om het principe. Verkeersoverlast hoort bij deze regio, bij elke zonnige dag. Het gaat mij echter te ver als basale zaken als onderwijs terzijde worden geschoven voor een commercieel evenement. Als er zoveel geld in dit evenement gaat zitten, ook publiek geld, waarom regel je dat soort onderwerpen dan ook niet fatsoenlijk?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomcatter_31
VFRRijder schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:44:
Dit is dus precies wat ik bedoelde, er is altijd wel iemand die ergens een probleem mee heeft. Maar goed, is lastig voor je, is van te voren heel duidelijk gemaakt dat het vooral in de regio even een rommeltje gaat worden, dus voorbereidingstijd genoeg lijkt me?

En anders staan die busjes gewoon stil ergens omdat ze of in de file staan of ergens geen auto's inmogen....komt je kind ook niet op school.
We kunnen beter met z'n allen lekker thuisblijven. Helemaal geen evenementen meer organiseren. Geen autoraces, vliegshows, festivallen, concerten of sportwedstrijden meer. Want ja, er kan immers ergens iemand last van hebben. Misschien was die lockdown helemaal zo gek nog niet....oh wacht... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:50:
Het is interessant om te zien dat mensen denken dat het om mijn eigen kinderen gaat, wat niet het geval is. Ben ik bekend met de maatregelen? Ja, want eigen onderzoek. De Gemeente Heemstede blinkt niet uit als het gaat om communicatie op dit punt.

Het gaat mij om het principe. Verkeersoverlast hoort bij deze regio, bij elke zonnige dag. Het gaat mij echter te ver als basale zaken als onderwijs terzijde worden geschoven voor een commercieel evenement. Als er zoveel geld in dit evenement gaat zitten, ook publiek geld, waarom regel je dat soort onderwerpen dan ook niet fatsoenlijk?
Waar staat dat van het onderwijs? Ik kijk hier op de site van Heemstede:
https://www.heemstede.nl/...satie/formule-1-zandvoort

Zie niks over dat het onderwijs plat komt te liggen door de GP. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt. Maar waar is de info over het leerlingenvervoer? En worden dat soort busjes niet gewoon doorgelaten bij afzettingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Vanaf vrijdag 3 sep tot zondag 5 september. Hoeveel kinderen zullen hier daadwerkelijk hinder van ondervinden....? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mannetje19 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:59:
[...]

Vanaf vrijdag 3 sep tot zondag 5 september. Hoeveel kinderen zullen hier daadwerkelijk hinder van ondervinden....? |:(
Precies dit. Kan me voorstellen dat het voor bepaalde kinderen die gebruik maken van bijzonder leerlingen vervoer vervelend is. Maar over het algemeen zal je maar zeer weinig kinderen horen klagen als ze een dagje minder naar school moeten.

Dit is meer gewoon zeiken om te zeiken dan dat er daadwerkelijk een valide punt gemaakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
Tomcatter_31 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:59:
[...]

Waar staat dat van het onderwijs? Ik kijk hier op de site van Heemstede:
https://www.heemstede.nl/...satie/formule-1-zandvoort

Zie niks over dat het onderwijs plat komt te liggen door de GP. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt. Maar waar is de info over het leerlingenvervoer? En worden dat soort busjes niet gewoon doorgelaten bij afzettingen?
De primaire bron:

https://t.co/SReTmPfwI7?amp=1

Het is overigens breder dan alleen leerlingenvervoer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:06:
[...]
De primaire bron:

Een commercieel bedrijf dat er zelf voor kiest om die vrijdag geen leerlingenvervoer te doen omdat ze teveel drukte verwachten?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 16:06
Dit heeft meer met RegioRijder als bedrijf te maken dan met het niet kunnen. Er zijn alternatieve routes waar ze gebruik van kunnen maken. Andere vervoers-bedrijven in bijv Heemstede vertellen het volgende:
De maatregelen hebben gevolgen voor inwoners van Heemstede. Buiten de primaire aanvoerroutes naar Zandvoort, blijven er voldoende alternatieve routes over om Heemstede te bereiken.
BRON: Heemstede.nl

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Trenchdog schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:06:
[...]

De primaire bron:

Thnx, maar zoals anderen ook zeggen is dat dus meer keuze van het bedrijf dan dat er geen mogelijkheden zijn. Dit evenement staat al een tijd vast, dus zoals eerder gezegd heb je dan al veel tijd om voor te bereiden en alternatieve oplossingen te bedenken. Het gaat om 1 vrijdag en een weekend. Dus lijkt mij dat je dan wel wat alternatieve oplossingen kan vinden voor dat ene weekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Je moet eens op een zomerse dag kijken hoe druk het is vanaf de Heemsteedse Dreef (of eigenlijk begint het al bij de Cruquiusbrug over de ringvaart) onder het station door tot aan Zandvoort. Soms bijna geen doorkomen aan.

Voor dit evenement is van alles geregeld en het zal vast druk zijn op bepaalde routes maar om nou vantevoren steen en been te klagen over werkelijk alles. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:42

Nu werk ik zelf bij een zelfde organisatie in een andere regio en wat jij zegt is echt veel te kortzichtig.

Onderwijs word helemaal niet gesloten/ter zijde geschoven. Ouders kunnen nog steeds zelf zorgen de ze de kinderen op school krijgen neem ik aan? Het is alleen niet handig om rondjes te gaan rijden in de regio met grote busjes terwijl de helft van de scholen tijden aanpast of helemaal niet open gaat.

Dat type vervoer valt bijvoorbeeld ook uit bij extreem weer zoals sneeuw etc. Puur omdat het niet flexibel genoeg is om om te gaan met alle wijzigingen voor deze ene dag. De kosten wegen dan niet op tegen de baten.

[ Voor 23% gewijzigd door BasvanS op 17-08-2021 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

Ja, een dagje vrij, dat vinden die kinderen echt een ramp! :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoezo, is dat de enige manier dan dat ze naar school kunnen? Of kunnen pa of ma ze voor 1x toch wel brengen dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
YakuzA schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:12:
[...]

Een commercieel bedrijf dat er zelf voor kiest om die vrijdag geen leerlingenvervoer te doen omdat ze teveel drukte verwachten?
Ik durf wel een gokje te wagen welk lokale busbedrijf is ingehuurd om het hele weekend pendelbussen te verzorgen voor de F1.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32

Voorlopig 1 dagje geen vervoer in de 36 jaar. Je bent echt aan het zeuren om niks. Er is maar 1 ding belangrijk vandaag, mogen we naar de GP? Al die mensen die jaloers zijn en allemaal nadelen gaan zoeken. Wees blij dat we nog een beetje plezier mogen hebben in deze tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kunnen we het een beetje gezellig houden hier?

Vanmorgen zag ik met deze rechtstreekse URL nog mijn bestelling en tickets:
https://shop.ticketing.cm...dgp/account/personal-info
https://shop.ticketing.cm.com/webshopdgp/account/tickets

Als ik er nu heen ga, staat er "Geen tickets en "Geen bestelling" :X Hopelijk geen voorbode van geannuleerde tickets. Heb overigens een Silver tribune kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

miicker schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:47:
[...]

Wil je een serieus antwoord? Ja. Dat mag best 1 dag in het jaar normaal zijn.

Een ander voorbeeld: in Den Haag hebben alle kinderen ieder jaar vrij op Prinsjesdag, dat is ook nergens anders.
Nog een ander voorbeeld. In het zuiden zijn velen hele week vrij vanwege een of ander zuipfeestje (aka Carnaval).

overigens zou ik heel graag de reacties willen lezen van na de race in het geval dat Max gewonnen heeft en een parallelle wereld waar Max niet gewonnen heeft maar alles rondom de race 100% exact gelijk is :+
Ons Hollanders zijn in staat op in de ene situatie mega positief te zijn en in de andere situatie mega negatief te zijn

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Player1S schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:46:
[...]

Nog een ander voorbeeld. In het zuiden zijn velen hele week vrij vanwege een of ander zuipfeestje (aka Carnaval).

overigens zou ik heel graag de reacties willen lezen van na de race in het geval dat Max gewonnen heeft en een parallelle wereld waar Max niet gewonnen heeft maar alles rondom de race 100% exact gelijk is :+
Ons Hollanders zijn in staat op in de ene situatie mega positief te zijn en in de andere situatie mega negatief te zijn
Stiekem hoop ik dat hij er in ronde 1 af ligt. Dan druipen de Max supporters af en kunnen we lekker F1 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
TripleQ schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:45:
Kunnen we het een beetje gezellig houden hier?

Vanmorgen zag ik met deze rechtstreekse URL nog mijn bestelling en tickets:
https://shop.ticketing.cm...dgp/account/personal-info
https://shop.ticketing.cm.com/webshopdgp/account/tickets

Als ik er nu heen ga, staat er "Geen tickets en "Geen bestelling" :X Hopelijk geen voorbode van geannuleerde tickets. Heb overigens een Silver tribune kaartje
Ik kan niet inloggen, staat dat de omgeving offline is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:52:
[...]

Stiekem hoop ik dat hij er in ronde 1 af ligt. Dan druipen de Max supporters af en kunnen we lekker F1 kijken.
Lekker man, anderen dit soort dingen gunnen, verder heb je wel een fijn leven?

Even on topic:
Ze zouden uiterlijk vandaag laten weten of je in- of uitgeloot bent, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

Erapaz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:52:
[...]

Ik ben op de eerste plaatst Formule 1 fan en op de tweede plaats Max fan maar ik zie hem toch echt liever winnen.
Kijk verdorie ruim 32 jaar Formule 1 en eindelijk eens een Nederlandse Grand Prix waarin ook nog eens een Nederlander mee doet die ook nog eens serieus kans maakt op de overwinning. Neem die Max fans dan wel even voor lief. :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erapaz
miicker schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Lekker man, anderen dit soort dingen gunnen, verder heb je wel een fijn leven?

Even on topic:
Ze zouden uiterlijk vandaag laten weten of je in- of uitgeloot bent, toch?
Door Max komt F1 weer naar Nederland, maar het heeft de beleving van F1 niet leuker gemaakt. Teveel mensen die alleen Max supporten op een vervelende manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:53:
[...]

Ik kan niet inloggen, staat dat de omgeving offline is.
Ik in een andere browser ook, maar schijnbaar heb ik nog een sessie openstaan van voordat het vrijdag dicht ging, heb de afgelopen dagen gewoon die linkjes kunnen bekijken en mijn bestelling nog kunnen inzien, tot vanmorgen dus. Ze zullen er wel mee bezig zijn O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:18
man man man... na m'n vakantie dacht ik ff lekker dit topic bij te lezen... 80 pagina's met reacties die eigenlijk in een van de vele corona/politieke fora thuishoren. Laat iedereen lekker in z'n waarde voor/tegenstanders zijn er altijd, maar de reden wat ons met elkaar verbind is toch F1? Laten we het dan dus daar over hebben.

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLF7hnNmJuHqro43zNW5YeDEC5E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uCdkVXLsLFAlLZzsoTtBeYQ8.png?f=fotoalbum_large

Ook lekker dat ze de boel in lockdown zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Waarschijnlijk om het systeem wat te ontzien... mensen die in paniek hun kaarten willen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
stylezzz schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:29:
Waarschijnlijk om het systeem wat te ontzien... mensen die in paniek hun kaarten willen verkopen?
Of überhaupt omdat ze geen wijzigingen willen omdat ze tickets aan en uit moeten zetten. Het op naam zetten ging bij mij al gruwelijk mis. Je kunt tussentijds opslaan, maar dan kon je het process niet afmaken want het e-mailadres was dan niet uniek meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldcard
Ik zit al de hele ochtend mijn email te F5-en. Iemand al iets gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51
goldcard schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:24:
Ik zit al de hele ochtend mijn email te F5-en. Iemand al iets gehoord?
Nope. Ik zit hier zwetend, nagelbijtend en met slechte concentratie achter m'n thuiswerk buro.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:15
Ik ga er maar vanuit dat ik buiten de boot val, kan het altijd meevallen.. (zal er wel aardig ziek van zijn)
Heb overigens voor de vrijdag kaarten via de jumbo in de Tarzan en zaterdag - zondag kaarten op de Harpin Grandstand (Bronze 1). Benieuwd of alles gecanceld word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zie het positief.. als we uitgeloot worden dan kunnen we weer 1925 euro bijschrijven :p

Ik heb nog altijd het idee dat ze zoveel mogelijk zullen proberen de verliezen te beperken. Dat houdt dus in dat dure kaarten voorrang krijgen. Met 275 euro hebben wij niet echt de duurste kaarten.

Hier dus ook nog niks gehoord. Uitloten zou wel heel zuur zijn overigens want ik kan lopend naar het circuit :+

[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 18-08-2021 11:08 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Ben ook benieuwd, persoonlijk hadden ze het voor mij wel mogen afblazen en dat gewoon iedereen kan komen een volgende keer. Ook aangezien dat festivals niets mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
Glashelder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:06:
Ik zie het positief.. als we uitgeloot worden dan kunnen we weer 1925 euro bijschrijven :p

Ik heb nog altijd het idee dat ze zoveel mogelijk zullen proberen de verliezen te beperken. Dat houdt dus in dat dure kaarten voorrang krijgen. Met 275 euro hebben wij niet echt de duurste kaarten.

Hier dus ook nog niks gehoord. Uitloten zou wel heel zuur zijn overigens want ik kan lopend naar het circuit :+
Ik vraag me af hoeveel losse kaarten er per dag zijn verkocht. Het zou logischer zijn om deze er eerst uit te gooien ipv de weekend/passe partout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Koploper07 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:21:
[...]

Ik vraag me af hoeveel losse kaarten er per dag zijn verkocht. Het zou logischer zijn om deze er eerst uit te gooien ipv de weekend/passe partout
Wij hebben kaarten alleen voor de zaterdag (bewust, zodat we de race op zondag gewoon op tv kunnen volgen). Maar als ze onze kaarten voor de zaterdag eruit gooien, dan moeten ze ook iemand anders op zondag eruit gooien (want onze stoeltjes zullen dan ook wel verkocht zijn). Dus kunnen ze beter 2 personen met een weekend-kaart eruit mikken dan 4 personen met dagkaarten :+ Scheelt nog geld ook, want volgens mij zijn losse kaarten voor zaterdag + losse kaarten voor zondag duurder dan weekendkaarten O-)

Edit: Wij zijn er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ze zijn gewoon allemaal simulaties aan het draaien ala RIVM en dan komen ze met de beste optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
VFRRijder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:26:
Ze zijn gewoon allemaal simulaties aan het draaien ala RIVM en dan komen ze met de beste optie :D
maar dan komt er straks uit dat als je geen 3e prik hebt gehad, dat je dan niet mag... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Tomcatter_31 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:28:
[...]

maar dan komt er straks uit dat als je geen 3e prik hebt gehad, dat je dan niet mag... ;) :P
Dan zal het vrij rustig worden op het circuit.....verkeersprobleem ook direct opgelost :D.

Naja, we gaan het zien, mail zal vast wel pas vanavond ergens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
VFRRijder schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Dan zal het vrij rustig worden op het circuit.....verkeersprobleem ook direct opgelost :D.

Naja, we gaan het zien, mail zal vast wel pas vanavond ergens komen.
Precies, kunnen de kinderen weer gewoon naar school.... ;)

Denk het ook dat vanavond pas komt. En ik heb toch general admission, dus ga er vanuit dat ik toch geen
tickets ga hebben.

EDIT: net mail ontvangen, mijn ticket is zoals verwacht komen te vervallen...

[ Voor 8% gewijzigd door Tomcatter_31 op 18-08-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Hier mail binnen: silver weekend tickets vervallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:29
Beste Erwin,

De overheid heeft op 13 augustus besloten dat de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix in 2021 mag plaatsvinden met maar 2/3 van de capaciteit. Helaas moeten wij je mededelen dat jouw ticket/order als gevolg van de overheidsmaatregelen komt te vervallen. We balen er enorm van dat we jou als gevolg van de maatregelen moeten teleurstellen. Wij doen er alles aan om de verdere afhandeling soepel te laten verlopen.
:'( jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZippyBongo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 11:34
Zojuist een mail ontvangen dat onze mijn tickets komen te vervallen.. ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik heb maanden achter m'n geld aan lopen zeuren omdat hun Resell platform niet uitbetaalde. Heb ik eindelijk m'n geld ontvangen; krijg ik nu dit:

Jij bent erbij!

We kunnen je mededelen dat jouw tickets geldig blijven! Zorg dat je goed voorbereid bent en lees de informatie in deze mail aandachtig door!

Ze hebben hun zaakjes echt niet op orde :/

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Zaterdag gold tarzan 2x. Ben erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hier ook vervallen.

Stik er dan maar in. Ik voorspel volle dure tribunes en lege goedkopere tribunes ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15
Luckeh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:54:
Ik heb maanden achter m'n geld aan lopen zeuren omdat hun Resell platform niet uitbetaalde. Heb ik eindelijk m'n geld ontvangen; krijg ik nu dit:

Jij bent erbij!

We kunnen je mededelen dat jouw tickets geldig blijven! Zorg dat je goed voorbereid bent en lees de informatie in deze mail aandachtig door!

Ze hebben hun zaakjes echt niet op orde :/
Hier hetzelfde, tickets al verkocht via hun platform, nog geen geld, maar ik ben er wel bij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
silver weekend tickets vervallen. Maar ik kan nergens vinden wat de besluitregels/lotingsystematiek is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Beste Koen,

De overheid heeft op 13 augustus besloten dat de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix in 2021 mag plaatsvinden met maar 2/3 van de capaciteit. Helaas moeten wij je mededelen dat jouw ticket/order voor het jaar 2021 als gevolg van de overheidsmaatregelen komt te vervallen. De andere 2 jaren van jouw 3-jaars tickets (2022/2023) blijven gewoon geldig. We zullen er natuurlijk alles aan doen om de verdere afhandeling van de annulering voorspoedig te laten verlopen.

We balen er enorm van dat we jou als gevolg van de maatregelen moeten teleurstellen. We begrijpen de enorme teleurstelling van de fans die er dit jaar niet bij kunnen zijn en dus nog een jaar geduld moeten hebben.

Wij zullen aan jou een refund beschikbaar maken voor de kaarten van 2021. Deze refund zullen wij uiterlijk eind september 2021 aan je voldoen. Je ontvangt een volledige refund, dus inclusief de service fee.

Met vriendelijke groet,

Team Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix
Ook geen optie om door te schuiven dus...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
Zaterdag - zondag tickets vervallen
Vrijdag tickets zijn nog wel geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
groggy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:56:
silver weekend tickets vervallen. Maar ik kan nergens vinden wat de besluitregels/lotingsystematiek is geweest
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat openbaar maken. Zal een sh#tload aan discussie opleveren namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VFRRijder
Ik mag het hele weekend...jeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
Staanplaatsen zijn vervallen.

Maar tijdens de persco nog 3 tribune kaarten (EastSide 2A) kunnen kopen en die zijn geldig! :D:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
goldcard schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:56:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat openbaar maken. Zal een sh#tload aan discussie opleveren namelijk.
Ze hadden al laten weten dat het geen loting wordt maar een afweging die de financiële schade zoveel mogelijk beperkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik begrijp echt helemaal niets meer van de organisatie.
Ik heb mijn tickets voor vrijdag te koop staan op het resell platform omdat ik echt niet kan die vrijdag.
Maar ik krijg net een bericht dat ik erbij ben?!?!?!?!
Je zou verwachten dat de kaartjes die te koop staan als eerste zouden komen te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
Zaterdag zilver 2 maal -> je bent er bij. Vriend van mij ook met zelfde tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Mijn staanplaats is ook vervallen, heeft iemand meer info over erbij gekochte busreizen?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
ZippyBongo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:53:
Zojuist een mail ontvangen dat onze mijn tickets komen te vervallen.. ;w
Hier ook, GA 2 voor vrijdag.

Geld maar eens terugvragen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Voor de vervallen plaatsen; worden jullie kaartjes nu doorgeschoven met een jaar of krijg je je geld terug?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Direct bij Formula 1 gekocht, niet via Dutch GP. Geen mail nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:04
Luckeh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:04:
Voor de vervallen plaatsen; worden jullie kaartjes nu doorgeschoven met een jaar of krijg je je geld terug?
Volgens mij hebben ze gekozen om de vervallen kaarten terug te betalen en mensen die bijvoorbeeld voor drie jaar hebben betaald wel voor volgend jaar en het jaar daarna geldig te houden.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Luckeh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:04:
23-8 kun je een keuze maken. Dooschuiven of geld terug incl. "administratie kosten"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 11:07
2x Zat+Zon Arena Grandstand 1 -> Zijn erbij! :) Toch wel echt blij mee, nog lang met mn vriendin erover gehad maar we willen gewoon graag naar de race en zijn dus echt wel heel blij dat we mogen. Toen het mailtje net binnenkwam was het echte bewijs daarvoor: opluchting en kriebels in mijn buik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Hier ook helaas vervallen. ;w

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
barber schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:59:
Ik begrijp echt helemaal niets meer van de organisatie.
Ik heb mijn tickets voor vrijdag te koop staan op het resell platform omdat ik echt niet kan die vrijdag.
Maar ik krijg net een bericht dat ik erbij ben?!?!?!?!
Je zou verwachten dat de kaartjes die te koop staan als eerste zouden komen te vervallen.
Dat mogen ze niet zomaar doen denk ik, aangezien dat niet in de voorwaarden was opgenomen.
Neem aan dat zoiezo alle staanplaatsen zijn vervallen (verlenging corona maatregelen) en dat verder gewoon een percentage eraf is gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Sjezus, ook uitgeloot, vrienden ook. Tuurlijk de goedkoopste tickers eruit, duurdere erin. Wedden? Ze waren al aan het miepen over de inkomsten, dus oftewel 1/3 van de goedkoopste kaarten eruit.

Ik ga voor de refund, en bezoek wel andere GP’s. Ze stikken er maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
Koploper07 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:56:
Zaterdag - zondag tickets vervallen
Vrijdag tickets zijn nog wel geldig
Ik heb het zelfde. Nou kijken hoe ik m’n geld terug krijg voor de busreis.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
slijkie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:12:
Sjezus, ook uitgeloot, vrienden ook. Tuurlijk de goedkoopste tickers eruit, duurdere erin. Wedden? Ze waren al aan het miepen over de inkomsten, dus oftewel 1/3 van de goedkoopste kaarten eruit.

Kaarten van mij waren 145 euro p.s. en die zijn door. De goedkopere tribune plekken dus niet helemaal juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
slijkie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:12:

Eens. Ik heb ook geen interesse in de vrijdag meer.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:57
Dark_Angelus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:05:
[...]

Volgens mij hebben ze gekozen om de vervallen kaarten terug te betalen en mensen die bijvoorbeeld voor drie jaar hebben betaald wel voor volgend jaar en het jaar daarna geldig te houden.
maar als je een 3 jaren kaart hebt... Dit jaar vervalt, maar de 2 jaar erna zijn geldig....
Dan ben je toch effectief 1 jaar kwijt? :+

Krijg je die dan terug? Of word je een sponsor en komt je naam ergens in het grind getekend O-) als sponsor van dit jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
Voor mij gaat het feest helaas niet door.. wij hebben met 6 man tickets voor de komende 3 jaar.. en gaan nu allemaal annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mannetje19 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:07:
[...]

Dat mogen ze niet zomaar doen denk ik, aangezien dat niet in de voorwaarden was opgenomen.
Neem aan dat zoiezo alle staanplaatsen zijn vervallen (verlenging corona maatregelen) en dat verder gewoon een percentage eraf is gehaald.
Vraag me af of daar aparte voorwaarden voor nodig zijn. Nu is er ook niet bekend hoe precies gekozen wordt wie wel en niet zijn toegangskaarten mag houden ivm de coronamaatregelen.

Door eerst de kaarten die te koop staan terug te trekken, maak je die mensen juist blij.
En dan hoef je minder kaarten terug te trekken van mensen die wel graag wilde gaan, dus daar ook minder mensen teleurgesteld.

Of zou dit te logisch zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:57
barber schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Vraag me af of daar aparte voorwaarden voor nodig zijn. Nu is er ook niet bekend hoe precies gekozen wordt wie wel en niet zijn toegangskaarten mag houden ivm de coronamaatregelen.

Door eerst de kaarten die te koop staan terug te trekken, maak je die mensen juist blij.
En dan hoef je minder kaarten terug te trekken van mensen die wel graag wilde gaan, dus daar ook minder mensen teleurgesteld.

Of zou dit te logisch zijn ;-)
Dat levert minder op :+

Ik heb nog geen bericht trouwens. Krijg je dat per mail of?
Pagina: 1 ... 46 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen