Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06:59
https://www.gptoday.net/n...-op-zandvoort-in-mei-2020

nog niet 100% officieel, maar ook hier al wel de geruchten

[Voor 24% gewijzigd door koendio op 13-03-2020 14:55]

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:16

Bloodclot

Jawier!

Zomerstop slaan ze over?
Dat zijn drie extra zondagen in augustus (5 totaal), daar kunnen eventueel 1-2-3(?) races tussen gezet worden. Zandvoort>Spa is niet ver maar Monaco>Barca ook niet. 5 races in een maand lijkt me niet realistisch, topgrafisch redelijk dicht bij elkaar.

Maar dan zit je wel weer met planningen/vergunningen.

Zou fijn zijn als 3 mei uiteindelijk toch gehaald kan worden, zullen het zien de rest van deze maand hoe ver het nog uitbreid..

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:08

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Vers in de mailbox:

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-07 17:35
Telegraaf meldt dat het in Zandvoort niet doorgaat
https://www.gpfans.com/nl...aat-definitief-niet-door/

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06:59
Feek news?
Volgens mij wordt ie verplaatst (althans, grote kans op). Optie nog steeds 23 augustus
https://www.formula1.com/...4PM49x3Rs3WKMmxfUIO8.html

[Voor 3% gewijzigd door koendio op 18-03-2020 17:59]

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

koendio schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:57:
[...]

Feek news?
Volgens mij wordt ie verplaatst (althans, grote kans op). Optie nog steeds 23 augustus
https://www.formula1.com/...4PM49x3Rs3WKMmxfUIO8.html
Letterlijk de eerste zin na "niet door" begint met "De race is uitgesteld" :z Stemmingmakerij in de titel over iets wat al lang en breed duidelijk was en tevens gecommuniceerd. :O

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:11
Zolang het niet van de FOM/F1/FIA/Zandvoort zelf komt, is het nog niet officieel.

Kans dat hij niet door gaat begin mei is wel erg groot.
maar hoe/of/wat/wanneer, is nog gissen dan.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:03
GP’s van Nederland, Spanje en Monaco zijn nu ook uitgesteld. Bron is de officiële berichtgeving van de FIA.

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:11
PatrickC schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:05:
GP’s van Nederland, Spanje en Monaco zijn nu ook uitgesteld. Bron is de officiële berichtgeving van de FIA.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:23
Dat is natuurlijk niet echt een verrassing... Het is een illusie om te denken dat we er begin mei vanaf zijn en het weer veilig is om een paar honderdduizend mensen samen te laten komen

/post

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:16

Player1S

Formerly known as L1nt

Sand0rf schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:22:
Dat is natuurlijk niet echt een verrassing... Het is een illusie om te denken dat we er begin mei vanaf zijn en het weer veilig is om een paar honderdduizend mensen samen te laten komen
Had altijd nog zonder publiek gekund natuurlijk.

maar gaan die mensen die bleven beweren dat de GP nooit gereden gaat worden misschien toch nog gelijk krijgen :O

Player1s Twitch

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
Zonder publiek ga je, tenzij je een paar steenrijke oliesjeiks hebt, niet kunnen financieren. Doornbos & Co hebben het bij Formule 1 café altijd over dat 80% van de omzet in zo'n weekend uit kaartverkoop komt.

/post

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:28:
[...]

maar gaan die mensen die bleven beweren dat de GP nooit gereden gaat worden misschien toch nog gelijk krijgen :O
Ik had enigszins verwacht dat door onkunde van de organisatie alles niet op tijd af zou zijn, daar hebben ze gelukkig het tegendeel bewezen. Dit is gewoon erg naar voor de mensen die tickets hebben, blijft nu de vraag of het verplaatst gaat worden of dit jaar niet meer door gaat.

• arbraxas
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 05-07 12:37
Eerst het land maar weer s normaal op gang krijgen niet?
Ben een F1 fan, maar er is zoiets als prioriteit. Mijn vakantie in juni staat ook op de tocht, ook naar voor mij, maar het zal wel. Er zijn belangrijkere dingen als een vakantiehuisje of een F1 kaartje.

En die race in Zandvoort gaat er wel komen, daarvoor is Max veel te populair. Max en de nederlandse fans zijn gewoon een enorme impuls voor de F1 geweest.

[Voor 23% gewijzigd door arbraxas op 19-03-2020 16:36]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:12
Kan me niet voorstellen dat het een optie is om het van de zomer te houden met oog op strand en vakantie gasten, alles zal wel overvol zitten.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
maar de telegraaf had het nieuws gelukkig al een dag eerder.
zo ergerlijk dat in de drang om de eerste te zijn er maar wat geroepen wordt. In dit geval en ook m.b.t. het EK was het natuurlijk een "ja duuhuh" bericht, maar vaak genoeg zitten ze er helemaal naast in hun schoten met hagel.
arbraxas schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:34:
Eerst het land maar weer s normaal op gang krijgen niet?
Ben een F1 fan, maar er is zoiets als prioriteit. Mijn vakantie in juni staat ook op de tocht, ook naar voor mij, maar het zal wel. Er zijn belangrijkere dingen als een vakantiehuisje of een F1 kaartje.

En die race in Zandvoort gaat er wel komen, daarvoor is Max veel te populair. Max en de nederlandse fans zijn gewoon een enorme impuls voor de F1 geweest.
je zult nu maar 10.000 euro aan kaartjes hebben die je op het platform niet verkocht krijgt :+

[Voor 38% gewijzigd door P.O. Box op 19-03-2020 16:39]

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Player1S schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:28:
[...]

Postponed > uitgesteld

"When you grow up your heart dies"

• Jerrythafast

Jerrythafast

Hier, aan de kust

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Voor de liefhebbers.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Team Redline simracer Tiametmarduk heeft al een aantal ronden op het nieuwe Zandvoort gereden.

Virtueel dat wel natuurlijk. ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Na het verbod tot september mogen we hier denk ik een streep doorheen gaan zetten. Het gaat denk ik niet gebeuren. Lammers zegt ook zoveel.
https://www.gptoday.net/n...-jaar-drastisch-geslonken

[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2020 12:43]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Ik denk dat er helemaal niet meer geracet gaat worden dit jaar..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:19
Laguna schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:45:
Ik denk dat er helemaal niet meer geracet gaat worden dit jaar..
Ik denk dat er nog wel geracet gaat worden dit jaar...

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

BasvanS schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat er nog wel geracet gaat worden dit jaar...
Er moeten minimaal 8 races verreden worden, Frankrijk, Groot-Brittannië en België gaan ook niet door op de geplande datum, Italië zie ik ook niet doorgaan en voordat Amerika orde op zaken heeft zijn we wel een jaar verder. Enige optie zou zonder publiek rijden zijn, maar dat trekken ze financieel gezien niet. Dus nee ik zie het niet gebeuren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06-07 20:27
Laguna schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:58:
[...]

Er moeten minimaal 8 races verreden worden, Frankrijk, Groot-Brittannië en België gaan ook niet door op de geplande datum, Italië zie ik ook niet doorgaan en voordat Amerika orde op zaken heeft zijn we wel een jaar verder. Enige optie zou zonder publiek rijden zijn, maar dat trekken ze financieel gezien niet. Dus nee ik zie het niet gebeuren.
Ze praten al ove rmeerdere races op 1 circuit; kan ook.... Maar dat lijkt me neit helemaal eerlijk eigenlijk.

Dan zal er ook vast wel geexperimenteerd worden met reversed grids...

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over HBO, dan WO. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd, nu alles tot 1 september verboden is of Zandvoort nog door gaat, ik verwacht van niet. Hopelijk zijn de kaartjes dan volgend jaar geldig of krijgen we ons geld terug.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Mrs Redhair
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 07:28
miicker schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:20:
Ik ben erg benieuwd, nu alles tot 1 september verboden is of Zandvoort nog door gaat, ik verwacht van niet. Hopelijk zijn de kaartjes dan volgend jaar geldig of krijgen we ons geld terug.
De kaartjes zullen wel geldig blijven, ik denk niet dat de organisatie zoveel geld in kas heeft om iedereen zijn of haar geld terug te geven.

Spleetjes zijn fijn

• miicker
  • Niet online
Mrs Redhair schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:28:
[...]

De kaartjes zullen wel geldig blijven, ik denk niet de organisatie zoveel geld in kas heeft om iedereen zijn of haar geld terug te geven.
Ik vermoed/hoop het ook, ben wel benieuwd wat het zou beteken voor mensen met kaartjes voor komende drie jaar.

• sjaool

sjaool

miicker schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:20:
De kaartjes blijven gewoon geldig. Al je vragen worden op dutchgp.com netjes beantwoord. ;)
quote: dutchgp
KRIJG IK MIJN GELD TERUG ALS IK OP DE NIEUWE DATUM NIET KAN?
Alle toegangskaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Mocht je op de nieuwe datum aantoonbaar niet kunnen, dan kan je een refund aanvragen. Het is niet mogelijk om nu al een refund aan te vragen. Voor meer informatie, check onze algemene voorwaarden.

[Voor 34% gewijzigd door sjaool op 23-04-2020 19:57]

• miicker
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:54:
[...]

De kaartjes blijven gewoon geldig. Al je vragen worden op dutchgp.com netjes beantwoord. ;)

[...]
Dat is als de GP wordt verplaatst, ik lees nergens wat er gebeurt als deze dit jaar niet door gaat.

• Bastien
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06:34

Bastien

I don't mind

miicker schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:26:
[...]

Dat is als de GP wordt verplaatst, ik lees nergens wat er gebeurt als deze dit jaar niet door gaat.
Dan wordt ie vast verplaatst naar 2023. Die van 2021 en 2022 blijven zoals het is. Mits er dan weer geracet mag worden uiteraard.

Ze hebben immers alle nieuwe dingen voor 2021 ook al een jaar doorgeschoven, waarom niet met de races hetzelfde doen? Uiteraard mits de organisaties dat willen. Maar de mensen die erover gaan zullen daar vast wel dit jaar een besluit over nemen, die urgentie is er nu absoluut nog niet bij de organisaties die met F1 te maken hebben. Die moeten eerst maar eens zien dat er überhaupt nog races komen en hoe dat dan moet gebeuren. Proefballonnetjes genoeg maar concreet is er nog helemaal niets op dit moment.

You can't learn to tell the truth until you learn to lie

• sjaool

sjaool

miicker schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:26:
[...]

Dat klopt toch ook? De grand prix is voor nu verplaatst naar later dit jaar. Als de grand prix naar volgend jaar wordt verplaatst zal het wel aangepast worden maar dan nog is de grand prix dan verplaatst. Je geld ben je heus niet kwijt dat zullen ze nooit doen. Dat mag zelfs niet eens. ;)

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 00:43:
[...]

Dat klopt toch ook? De grand prix is voor nu verplaatst naar later dit jaar. Als de grand prix naar volgend jaar wordt verplaatst zal het wel aangepast worden maar dan nog is de grand prix dan verplaatst. Je geld ben je heus niet kwijt dat zullen ze nooit doen. Dat mag zelfs niet eens. ;)
Jawel hoor, als het geld er niet is, kunnen ze niet betalen en dan ben je het kwijt. Dan komt eventueel hun verzekering om de hoek kijken en niemand hier weet of die nu iets betaald en hoeveel dat dan zou zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Ik hoor eigenlijk nog verrekte weinig jankverhalen over mensen die voor duizenden euro's kaarten hadden omdat ze veel te veel kaarten hadden gekocht en nu met een liquiditeitsprobleem zitten omdat ze die overtollige kaarten natuurlijk niet verkocht krijgen (via het platform of marktplaats). Is er op e.o.a. manier iets geregeld voor die mensen (waar ik zelf niet voor ben, aso/ego gedrag moet je niet belonen) of hebben ze zich gewoon nog niet gemeld bij AD/Telegraaf?

• sjaool

sjaool

Homeland schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:
[...]

Jawel hoor, als het geld er niet is, kunnen ze niet betalen en dan ben je het kwijt. Dan komt eventueel hun verzekering om de hoek kijken en niemand hier weet of die nu iets betaald en hoeveel dat dan zou zijn.
Zandvoort heeft genoeg vet op de botten was van de week nog in het nieuws dus niet zo angstig zijn. ;)
P.O. Box schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:04:
Ik hoor eigenlijk nog verrekte weinig jankverhalen over mensen die voor duizenden euro's kaarten hadden omdat ze veel te veel kaarten hadden gekocht en nu met een liquiditeitsprobleem zitten omdat ze die overtollige kaarten natuurlijk niet verkocht krijgen (via het platform of marktplaats). Is er op e.o.a. manier iets geregeld voor die mensen (waar ik zelf niet voor ben, aso/ego gedrag moet je niet belonen) of hebben ze zich gewoon nog niet gemeld bij AD/Telegraaf?
Die zijn nog in afwachten over wat er gaat gebeuren. Maar je hebt gelijk qua dat gedrag van dat soort gasten. Ik kan er geen respect voor opbrengen.

[Voor 45% gewijzigd door sjaool op 24-04-2020 11:02]

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
sjaool schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:01:
[...]

Zandvoort heeft genoeg vet op de botten was van de week nog in het nieuws dus niet zo angstig zijn. ;)
Zal je net zien dat de losse kaartjes BV er slecht voor staat, en er niks uitgekeerd kan worden.
Prins met zijn grote bril is niet gek hoor, die zorgt wel goed voor zichzelf, hoe kan je immers andere helpen zolang je niet goed voor je zelf zorgt? :+

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:01:
[...]

[...]

Die zijn nog in afwachten over wat er gaat gebeuren. Maar je hebt gelijk qua dat gedrag van dat soort gasten. Ik kan er geen respect voor opbrengen.
In geloof niet dat ze alle kaarten kunnen refunden. En al zou het financieel wel kunnen (Prins Bril heeft geld/vastgoed genoeg) dat zit vast in een aparte BV zodat het niet hoeft :-)

• sjaool

sjaool

Ik denk dat degenen die denken dat ze hun geld kwijt zijn zich teveel zorgen maken. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
De eerste trainingen zouden vandaag wel in de regen hebben plaats gevonden. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Willem30 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:19:
De eerste trainingen zouden vandaag wel in de regen hebben plaats gevonden. :P
Ja, man. Balen dit gedonder. Ik had echt zin in een race op Zandvoort. Gekkenhuis zou het geweest zijn.
:D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
sjaool schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:26:
[...]

Ja, man. Balen dit gedonder. Ik had echt zin in een race op Zandvoort. Gekkenhuis zou het geweest zijn.
:D
Nieuwe baan,
Nieuw asfalt,
Regen.

Yup, het zou zo leuk zijn geweest. :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-07 11:10
Homeland schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:
[...]

Waarom zal je je geld kwijt zijn?je kan je ticket toch laten staan tot volgend jaar(doe ik ook),je zal wel gek zijn om je geld terug te vragen,kan je volgend jaar weer overnieuw beginnen,ik gok dat de meesten mensen hun ticket gewoon laten staan dus als je geen ticket meer heb wens ik je veel geluk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 06-07 13:56

DnB is Liquid

• sjaool

sjaool

Nu maar hopen dat ze een beetje snel zijn met zo'n vaccin.Alsof dat trouwens het probleem oplost want wie krijgen er allemaal een vaccinatie?

Grote evenementen moeten wachten op coronavaccin

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:22
@sjaool
Grote evenementen met publiek, begreep uit de briefing gisteravond juist dat zonder publiek vanaf 1 september waarschijnlijk weer toegestaan is. Het voorbeeld was betaald voetbal maar F1 zal waarschijnlijk ook kunnen.

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:13
hoevenpe schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:48:
@sjaool
Grote evenementen met publiek, begreep uit de briefing gisteravond juist dat zonder publiek vanaf 1 september waarschijnlijk weer toegestaan is. Het voorbeeld was betaald voetbal maar F1 zal waarschijnlijk ook kunnen.
Ik denk F1 juist niet omdat er nog ook zonder publiek zoveel meer mensen bij aanwezig zijn :(

• sjaool

sjaool

hoevenpe schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:48:
@sjaool
Klopt, maar de race op Zandvoort zal nooit zonder publiek gereden gaan worden heb ik al van meerdere mensen vernomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 07:56

Crazy D

I think we should take a look.

sjaool schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:50:
[...]

Klopt, maar de race op Zandvoort zal nooit zonder publiek gereden gaan worden heb ik al van meerdere mensen vernomen.
Dat is volgens mij vooral Coronel die het hardste schreeuwt. Maar ik heb het idee dat als de race in september gereden zou kunnen en mogen worden zonder publiek, dat Zandvoort wel even heel erg goed gaat nadenken. Elk circuit leeft van het publiek, Oostenrijk is de laatste jaren ook flink gevuld en Spa heeft ook steeds minder te klagen qua bezoekersaantallen. Die zie het ook liever met dan zonder publiek, maar wellicht ook liever wel een race dan geen race....

Exact expert nodig? itwize.nl

• sjaool

sjaool

Crazy D schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:07:
[...]

Dat is volgens mij vooral Coronel die het hardste schreeuwt. Maar ik heb het idee dat als de race in september gereden zou kunnen en mogen worden zonder publiek, dat Zandvoort wel even heel erg goed gaat nadenken. Elk circuit leeft van het publiek, Oostenrijk is de laatste jaren ook flink gevuld en Spa heeft ook steeds minder te klagen qua bezoekersaantallen. Die zie het ook liever met dan zonder publiek, maar wellicht ook liever wel een race dan geen race....
Zandvoort staat er ook open voor. Maar het was ook Olav Mol die dat zei. Die zei dat Liberty Global dat oranje feest wil. Dus volle tribunes met oranje gekkies. Dat verkoopt de sport natuurlijk ook mooi en Amerikanen zijn daar ook gek op. Dus komt de populariteit daar ook ten goede.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Komt Zandvoort niet in de problemen door een race zonder publiek? Ze hebben immers een contract voor 3 races, als ze nu de race uitstellen naar volgend jaar om hem dan met publiek te houden dan houden ze 3 races, allen met publiek.

Stel dat ze dit jaar racen zonder publiek, dan heb je dus 1 van de 3 races geen inkomsten uit kaartverkoop en mis je dus miljoenen aan inkomsten.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet zij alleen, dacht je van hele entourage er omheen? NS, horeca, hotels, vervoer, eten, als jij even 150k potentiele klanten misloopt, daar gaat je hele calculatie :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
De FOM zal dan met geld over de brug moeten komen als compensatie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:34

KhaZ

Alfa Romeo

hansvk schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:36:
De FOM zal dan met geld over de brug moeten komen als compensatie.
Dat klinkt mooi, maar ik neem aan dat er een aantal escape clausules in de contracten staan onder het kopje "overmacht"..

AMD 3700X | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:03
Homeland schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:34:
Komt Zandvoort niet in de problemen door een race zonder publiek? Ze hebben immers een contract voor 3 races, als ze nu de race uitstellen naar volgend jaar om hem dan met publiek te houden dan houden ze 3 races, allen met publiek.

Stel dat ze dit jaar racen zonder publiek, dan heb je dus 1 van de 3 races geen inkomsten uit kaartverkoop en mis je dus miljoenen aan inkomsten.
Die miljoenen vult de FOM dan aan volgens mij. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan al het geld mislopen van de TV contracten over de hele wereld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Op uitzending gemist staat nog een hele documentaire over de race in Zandvoort van 1 uur 45 minuten. Deze is op 1 mei uitgezonden. Er zitten beelden van andere documentaires in, zoals die van het overlijden van Roger Williamson. Toch is het erg de moeite waard, mooie beelden van een driftende Hunt, Wilson Fittipaldi die zijn wiel gaat halen, van Lennip die bij Frank Williams een stoeltje past, Lammers in de Shadow, Prost in de Renault, etc, etc.

• miicker
  • Niet online
Inmiddels kan iedereen met kaartjes inloggen op een omgeving waar je later de kaarten op naam kunt zetten en de kaartjes kan doorverkopen. Daar zit ook een refund optie in. Dus als je van je kaarten af wil kun je een refund aanvragen.

Wat ik wel weer vreemd vind is dat de refund maximaal 1 maand na bekendmaking van de nieuwe datum in 2021 wordt uitbetaald. Dat wordt altijd pas eind van het jaar of begin komend jaar bekendgemaakt, dus de refund laat wel even op zich wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Klinkt als we hebben jullie geld niet meer en kunnen het pas terug betalen als we zeker weten dat we nieuw geld binnen krijgen. :+

• Homeland
  • Niet online
Het is volgens mij een van de voorwaarden binnen de evenementen branche, als het evenement is verplaatst en je wilt toch je geld terug dan krijg je dat uiterlijk 1 maand na de nieuwe datum. Bij de GP is dat dan dus 1 maand na bekendmaking van de nieuwe datum.

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

miicker schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:04:
Inmiddels kan iedereen met kaartjes inloggen op een omgeving waar je later de kaarten op naam kunt zetten en de kaartjes kan doorverkopen. Daar zit ook een refund optie in. Dus als je van je kaarten af wil kun je een refund aanvragen.

Wat ik wel weer vreemd vind is dat de refund maximaal 1 maand na bekendmaking van de nieuwe datum in 2021 wordt uitbetaald. Dat wordt altijd pas eind van het jaar of begin komend jaar bekendgemaakt, dus de refund laat wel even op zich wachten.
Bij KLM, EasyJet, TUI, SunWeb, Thomas Cock is het allemaal logisch maar hier is het vreemd? ;)

PV 3015wp op oost, 2680 wp op west. pvoutput

• miicker
  • Niet online
Glashelder schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:02:
[...]

Bij KLM, EasyJet, TUI, SunWeb, Thomas Cock is het allemaal logisch maar hier is het vreemd? ;)
Daar krijg je een voucher en ga je dus nog eens gebruik maken van hun diensten, dus is het inderdaad logisch.

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hier niet dan? Je krijgt geen voucher want je tickets blijven gewoon geldig.

Die eerder genoemde bedrijven bieden niet eens een keuze voor een refund. Op KLM na geloof ik, maar daar kan het alleen maar als je vlucht na 15 mei is geannuleerd.

[Voor 14% gewijzigd door Glashelder op 04-06-2020 11:14]

PV 3015wp op oost, 2680 wp op west. pvoutput

• miicker
  • Niet online
Glashelder schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:14:
Hier niet dan? Je krijgt geen voucher want je tickets blijven gewoon geldig.

Die eerder genoemde bedrijven bieden niet eens een keuze voor een refund. Op KLM na geloof ik, maar daar kan het alleen maar als je vlucht na 15 mei is geannuleerd.
Je krijgt hier gewoon een refund. Ik merk alleen op dat het enorm lang gaat duren voor je je geld terug krijgt. Je vergelijkt een vliegmaatschappij met een evenement. Niet te vergelijken. Andere festivals die niet door gaan bieden allemaal de optie voor een refund.

• Luckeh
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Uit de voorwaarden.

Mocht je kaarten hebben voor 3 jaar dan krijg je enkel het geld voor het 2021 evenement terug. Je kaartje voor het 2022 en 2023 evenement kan je niet "voucheren" of refunden en die blijft gewoon geldig. Je krijgt 1/3 van het geldbedrag terug.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Luckeh schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:20:
Uit de voorwaarden.

Mocht je kaarten hebben voor 3 jaar dan krijg je enkel het geld voor het 2021 evenement terug. Je kaartje voor het 2022 en 2023 evenement kan je niet "voucheren" of refunden en die blijft gewoon geldig. Je krijgt 1/3 van het geldbedrag terug.
Dat lijkt mij ook logisch aangezien die 2 races niet gecanceld zijn.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 06-07 13:56
https://www.nhnieuws.nl/n...it-wijde-omgeving-te-zien
Ojee, de fik d'r in
Hopelijk goed verzekerd.

Blijken bandenstapels te zijn... ja dat rookt wel.

[Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 23-06-2020 21:04]

DnB is Liquid

• miicker
  • Niet online
Net het bericht gekregen dat ze hebben besloten om binnen 1 maand de refund te betalen. Toch wel netjes, want in de voorwaarden ging het telkens over "Binnen 1 maand na bekendmaking van de nieuwe datum." Ben wel benieuwd of dit betekend dat ze relatief minder refund aanvragen binnen hebben gekregen.

De mail:
Je hebt een refund aangevraagd voor jouw tickets voor de 1e editie van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jammer dat je er niet meer bij kunt zijn!

We hebben besloten het geld binnen een maand aan je over te maken, op het bij ons bekende rekeningnummer of credit card waarvan de kaarten ook betaald zijn.

Met vriendelijke groet,

Namens Team Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

• barber
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Iemand een idee hoe het zit met een kinderkaartje voor iemand die volgend jaar 13 is.
Mijn oudste is nu 12 jaar. Ik heb de kaarten gehouden voor volgend jaar, maar dan klopt het kaartje bij de leeftijd niet.

• pjottum
  • Registratie: mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

barber schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:24:
Iemand een idee hoe het zit met een kinderkaartje voor iemand die volgend jaar 13 is.
Mijn oudste is nu 12 jaar. Ik heb de kaarten gehouden voor volgend jaar, maar dan klopt het kaartje bij de leeftijd niet.
Ik denk dat dgp daar helemaal niet aan gedacht heeft, ik zou het hen even vragen. Allicht past men het aan voor komend jaar.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barber
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
pjottum schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 23:28:
[...]

Ik denk dat dgp daar helemaal niet aan gedacht heeft, ik zou het hen even vragen. Allicht past men het aan voor komend jaar.
Ik had het inderdaad al gevraagd, maar zojuist antwoord gekregen:
Hi Barber, dank voor het bericht. Voor kinderen die dit jaar nog 12 zouden zijn wordt een uitzondering gemaakt! Het kinderticket is volgend jaar dus nog geldig.
Dus gelukkig gewoon geldig volgend jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:31

PcDealer

HP ftw \o/

Beste PcDealer,

In samenspraak met de Formula One Management hebben we, enige tijd geleden, moeten concluderen dat het helaas niet mogelijk is om dit jaar de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix mét publiek te kunnen houden. De race is daarom definitief uitgesteld naar 2021.

Samen met honderdduizenden racefans keken we enorm uit naar de terugkeer van de Formule 1 in Zandvoort. Het enthousiasme onder de fans blijft ongekend groot, want de overgrote meerderheid heeft ervoor gekozen om haar tickets te behouden voor de race in 2021. Maar, goed nieuws! Voor de racefans, die zich als eerste bij ons hebben geregistreerd maar helaas geen kaarten wisten te bemachtigen, komt er nog een beperkt aantal weekendkaarten beschikbaar! We willen je nu graag alvast een sneak peek laten zien van wat je kunt verwachten van de Dutch Grand Prix in 2021!
Alternatieve tekst

Geef vóór 20 juli via onderstaande knop aan of je interesse hebt in de vrijgekomen kaarten. Bij interesse krijg jij toegang tot de Dutch Grand Prix webshop, zodat jij als eerste het recht hebt om de vrijgekomen weekendkaarten te bemachtigen.
Niet geschoten is altijd mis, dus:
Bedankt voor je interesse in de vrijgekomen weekendkaarten voor de Dutch Grand Prix 2021. Je krijgt op 20 juli 2020 toegang tot de Dutch Grand Prix webshop, zodat jij als eerste het recht hebt om de kaarten te bemachtigen. Je ontvangt per e-mail jouw persoonlijke link naar de webshop.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerrythafast

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Mooi! Zou tof zijn als mensen met tweede keuze kaartjes ook nog een kans krijgen. Ik heb kaarten voor zaterdag toegewezen gekregen, maar had driedaagse kaarten als eerste keuze...

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True