Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
En hier een heel rondje van Max onboard: (tweet)

https://twitter.com/Max33.../1235250375252488193?s=09

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:47
pinda powerrr schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:05:
Naast exposure voor Red Bull is het idd een geniale zet om Max alvast een paar rondjes te laten rijden om het circuit te verkennen. Hij kan ongetwijfeld wat zaken delen waar de engineers wat aan hebben.
En een sensor hier of daar extra om wat zaken te meten.

En alles onder het mom van "we maken reclame voor Zandvoort" _/-\o_
Ik vraag me af of het zo werkt. Hij rijdt met een auto van 8 jaar oud, die ook nog eens uit 2 regelementen geleden stamt. Als 'ie met een pakweg 2014 auto was gaan rijden had het misschien nog iets nut gehad. Buiten het vinden van wat racelijnen denk ik niet dat hij of Red Bull hier iets aan data binnen haalt.

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:53
pinda powerrr schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:50:
[...]

Dat was niet op halve snelheid nee :P
4 seconden van zn lap record af :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:50
Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:03:
[...]

4 seconden van zn lap record af :P
1:22 zo op het oog.

Daar zal voor de Q nog zo'n 10s vanaf gaan. Racetijden 1:17?

iRacing Profiel

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

alexbl69 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:33:
[...]

Was een heel andere auto, uit een ander era, met andere banden, coureur-motivatie en settings, dus ik zou echt geen enkele conclusie durven te trekken uit deze tijden. Ik zou nog steeds (op basis van eerdere inschattingen) een Q-tijd net boven de minuut verwachten en een race-tijd onder de 1:10. Beetje Oostenrijk-tijden. :)

Wel leuke baan geworden: Volgens mij een soort Hongarije (veel snelle bochten), maar ik geloof echt dat er wel inhaalmogelijkheden zijn :)

[Voor 23% gewijzigd door AGee op 04-03-2020 19:55]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Chiron
alexbl69 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:33:
[...]

De huidige wagens zijn sneller.. En de temperaturen van de baan zullen ook hoger zijn. Verwacht race 1:16 en quali 1:10

[Voor 9% gewijzigd door Chiron op 04-03-2020 20:06]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

De grote vraag is, waar kun je inhalen. Ik denk alleen aan het einde van het rechte stuk? Ben bang dat het voor de toeschouwers een saai circuit zal zijn, hopelijk valt het met bakken uit de hemel op de zondag tijdens de GP!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Chiron
Tarzan vooral, Hugenholz in de eerste ronde, en wellicht nog in de Kumho?

Het zal vooral een spannende quali worden, wie gaan er allemaal af op het Scheivlak? })

Het zal ook hopelijk een tactisch spel worden met minimaal twee stops met die ultrakorte pitlane..

[Voor 20% gewijzigd door Chiron op 04-03-2020 20:43]

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:44
We moeten afwachten of er wordt ingehaald, op de foto's denk ik: plaats genoeg. Op de on board denk: slingerend dun lint. Als ze het stuk naar het scheivlak nou eens duchtig verbreden gaan we mooie high speed overtaking zien! Nu lijkt dat veel te smal

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Vuvuzela

My spire is forming

Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:42:

Het zal vooral een spannende quali worden, wie gaan er allemaal af op het Scheivlak? })

Het zal ook hopelijk een tactisch spel worden met minimaal twee stops met die ultrakorte pitlane..
Gok op 1 stoppers omdat je je positie op de baan niet weg wilt geven met maar een halve kans om in te halen. Al hoop ik daarom ook weer op wat "chaos" door regen of crashes etc. Iets waardoor de race zelf nog wel memorabel wordt. Kan me niet voorstellen dat directe concurrenten elkaar in kunnen halen hier.

I served in a company of heroes.

• Taakbalk
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06-07 18:53

Taakbalk

weergeven

Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:42:

:?

Pitlane loopt door de Tarzan, na bocht 1 kom je de baan pas op.

Computing bit by bit

• Chiron
Taakbalk schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:14:
[...]

Dat kost wel iets meer tijd ja, maar de pit ingang is alsnog heel kort. Volgens mij heeft van alle banen Zandvoort de kortste verlies aan totale pit tijd van inrijden tot uitrijden.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:06:
[...]

De huidige wagens zijn sneller.. En de temperaturen van de baan zullen ook hoger zijn. Verwacht race 1:16 en quali 1:10
In de simulator rijden ze als iets van 1:10. Lammers had het er zelfs over dat de tijden rond de 1 minuut zouden komen te liggen. Ik ben benieuwd of ze daar ook bij in de buurt gaan komen.

Waarom maakt iedereen zich zo druk om het inhalen? Wacht nu eerst maar eens af, ik denk namelijk dat er genoeg plekken zijn waar je een poging kunt doen. Of ze daar lukken ligt meer aan wie er het eerst chicken gaat spelen. :+

[Voor 21% gewijzigd door sjaool op 05-03-2020 08:10]

"When you grow up your heart dies"

• Chiron
Rond de minuut zou wel gruwelijk snel zijn, maar de baan ziet er ook wel heel snel uit, volgens mij hebben ze een van de laatste chicanes ook 'glad' getrokken. Ik wil niet weten hoeveel keer Haas en Williams gelapped gaan worden dit seizoen ;)
Max ging ook lang niet volle bak in de RB6 en volgens mij is 'de' ideale lijn door bijvoorbeeld de Hugenholz ook nog lang niet gevonden.

Ben benieuwd :9

• sjaool

sjaool

Chiron schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:36:
Rond de minuut zou wel gruwelijk snel zijn, maar de baan ziet er ook wel heel snel uit, volgens mij hebben ze een van de laatste chicanes ook 'glad' getrokken. Ik wil niet weten hoeveel keer Haas en Williams gelapped gaan worden dit seizoen ;)
Max ging ook lang niet volle bak in de RB6 en volgens mij is 'de' ideale lijn door bijvoorbeeld de Hugenholz ook nog lang niet gevonden.

Ben benieuwd :9
Volgens mij was Max in dat rondje ook aan het zoeken naar hoe je die bocht moest aansnijden. Het leek net of hij hem bijna miste.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Volgens mij was Max in dat rondje ook aan het zoeken naar hoe je die bocht moest aansnijden. Het leek net of hij hem bijna miste.
Zou mij ergens niet verbazen als hij een rondje een beetje vreemde lijnen reed, die ronde staat online en paar andere ronden even wat data verzamelen op mogelijke racelijnen.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:59

mark-k

AKA markkNL

Gynnad schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:40:
De grote vraag is, waar kun je inhalen. Ik denk alleen aan het einde van het rechte stuk? Ben bang dat het voor de toeschouwers een saai circuit zal zijn, hopelijk valt het met bakken uit de hemel op de zondag tijdens de GP!
Persoonlijk hoop ik gewoon droog en zonnig in Zandvoort, zodat je weet of het een leuk circuit is om naar te kijken of niet. Alle andere races mag het wel regenen ja :P

• Het_Eendje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:01
Rondje met Max en Jos over het circuit van Zandvoort in een Aston Martin

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:24

Gé Brander

MS SQL Server

Hahahahaha, ik weet nog niet of ik dit echt fijn vond.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +15Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:25
:+ $#@$@: staan ze nu ook al in Zandvoort te flitsen? :+

[Voor 58% gewijzigd door nachtnet op 05-03-2020 14:11]

nachtnet zonder hoofdletter

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:57

• Taakbalk
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06-07 18:53

Taakbalk

weergeven

Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:53:
[...]

Dat kost wel iets meer tijd ja, maar de pit ingang is alsnog heel kort. Volgens mij heeft van alle banen Zandvoort de kortste verlies aan totale pit tijd van inrijden tot uitrijden.
Close call met Monaco inderdaad denk ik. Daar mag je maar 60 als ik het goed heb.

Computing bit by bit

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:41
Edit: Opgelost.

[Voor 122% gewijzigd door Malt007 op 05-03-2020 17:01]

• alexbl69
Taakbalk schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:14:
[...]

Klopt, maar het zal er een beetje van afhangen vanaf waar de pit-limiter eraf gaat. Je snijdt namelijk ook een flink stuk af. Gelijk aan Spa,

iRacing Profiel

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-07 16:12
nachtnet schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:10:
:+ $#@$@: staan ze nu ook al in Zandvoort te flitsen? :+

[Afbeelding]
Leuke link dat de radardetector uitgevonden is door een Nederlandse oud-coureur.

• meenkdrie
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
[...]

Ik dacht er direct aan dat ie het al wist hoe hij hem moest nemen -> hij staat al in de sim.

Geen idee hoor, we gaan het zien.

• Chiron
Apart geknipt wel, volgens mij zit in het eerste stukje Arie naast Max en rijdt Jos zelf in de andere Aston :)

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07:50
Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:20:
[...]

Zou wel humor zijn als de teams met hun F1 demo cars van een paar seizoenen geleden ineens opduiken bij het vrij rijden op zaterdag, ff met 280 over het rechte stuk langs de roestige golfjes en civics :+

Beetje dit idee:

[YouTube: Zolder Circuit - Formula 1 Car vs. Mini Cooper, Radical & Co.]
Lol die gele Mini...

Het is mooi om te zien hoe die vering werkt bij de beelden gericht op de coureur. Ik heb niet vaak de in/uitslag zo gezien van F1 vering. Indertijd was het dus al enkel centimeters.

Als kijk naar de plek waar de push rod de body ingaat kun je goed zien hoeveel (weinig) beweging er in zit.

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:33
Mooi het enthousiasme bij Max: "niet normaal he hoe dat omhoog gaat "

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:57
[...]

Standaard bij een krappe chicane toch? De eerste knik laat insturen zodat je goed uit komt voor de 2e knik, bij het uitkomen sneller het stuur recht hebt staan en dus eerder op het gas kunt zodat je meer snelheid mee kunt nemen.

Ik zie erg veel verschillende lijnen bij een aantal bochten. Dat zei Max ook over de Hugenholtz, daar kun je een heel aantal verschillende lijnen rijden om (richting het Scheivlak) in te kunnen halen, niet alleen in de eerste ronde.

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• sjaool

sjaool

FastFred schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:52:
[...]

Standaard bij een krappe chicane toch? De eerste knik laat insturen zodat je goed uit komt voor de 2e knik, bij het uitkomen sneller het stuur recht hebt staan en dus eerder op het gas kunt zodat je meer snelheid mee kunt nemen.

Ik zie erg veel verschillende lijnen bij een aantal bochten. Dat zei Max ook over de Hugenholtz, daar kun je een heel aantal verschillende lijnen rijden om (richting het Scheivlak) in te kunnen halen, niet alleen in de eerste ronde.
Het kwam volgens mij meer omdat je die bocht zonder horizon ingaat. Je kijkt tegen een muur aan. Het zal voor veel coureurs inderdaad zoeken worden naar de meest ideale lijn en lijnen om een inhaalpoging te kunnen wagen. Zandvoort is naar mijn mening, en ik heb daar niet echt zicht op omdat ik geen coureur ben, een echt rijderscircuit geworden.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:10
Het circuit ziet en nu behoorlijk troosteloos uit. Hopelijk is er in mei al wat duingras aan de duinen gegroeid en ziet het er allemaal wat kleurrijker uit, nu lijkt het op een bouwput.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:54
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:19:
Het circuit ziet en nu behoorlijk troosteloos uit. Hopelijk is er in mei al wat duingras aan de duinen gegroeid en ziet het er allemaal wat kleurrijker uit, nu lijkt het op een bouwput.
Ze zijn net klaar met asfalteren. nu komt de rest

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• TripleQ
  • Niet online
Zojuist mail gehad van dutchgp:
Houd er rekening mee dat je vanaf 23 maart elk aangeschaft ticket op naam dient te zetten. Na het op naam zetten, ontvang je in april je digitale e-ticket. Houd je mailbox in de gaten voor meer informatie.

Om jouw reis naar Zandvoort soepel te laten verlopen, vragen we je om tijdens het op naam zetten van je tickets aan te geven met welk vervoersmiddel je naar Circuit Zandvoort komt.
TripleQ schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:33:
Zojuist mail gehad van dutchgp:

[...]
Dat laatste: over het vervoersmiddel, is best handig. Moeten mensen alleen niet allemaal gaan switchen van vervoersmiddel :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +3Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Mochten mensen nog behoefte voelen en verkeerde naam in te vullen. Doe de mijne maar :+
met fietsenstallingreservering graag :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• basvn
P.O. Box schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:08:
Mochten mensen nog behoefte voelen en verkeerde naam in te vullen. Doe de mijne maar :+
met fietsenstallingreservering graag :)
Zal wel goed komen als er P.O. Box op staat ja :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn de algemene voorwaarden v.w.b. het doorverkopen van kaartjes veranderd?
MAG IK MIJN TICKETS DOORVERKOPEN?
Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Het is wel toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten) op voorwaarde dat:

-de entreekaarten voor persoonlijk gebruik zijn;
-deze doorverkoop nooit geschied tegen een vergoeding hoger dan de gepubliceerde prijs van de entreekaart op www.dutchgp.com, eventueel vermeerderd met handling fee zoals betaald door de ticketeigenaar; en
-de nieuwe tickethouder, de algemene voorwaarden aanvaardt zoals die gepubliceerd zijn op deze website.

Degene die de tickets toegewezen heeft gekregen, is te allen tijden verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets. Bij (poging tot) doorverkoop of commercieel gebruik in strijd met de voorwaarden van de organisator, is Formula 1 Dutch Grand Prix gerechtigd de betreffende aanvragen/tickets ongeldig te maken.
M.a.w. doorverkopen mag nu wel aan andere natuurlijke personen mits je niet meer vraagt dan de origineel betaalde prijs? Of lees ik het verkeerd?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Luckeh
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

miicker schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 00:01:
Ligt het aan mij of zijn de algemene voorwaarden v.w.b. het doorverkopen van kaartjes veranderd?

[...]

M.a.w. doorverkopen mag nu wel aan andere natuurlijke personen mits je niet meer vraagt dan de origineel betaalde prijs? Of lees ik het verkeerd?
Dat had ik inderdaad nog niet eerder gezien. Het beloofde resell platform van DutchGP is nooit gekomen. Ik heb m'n kaartjes nu op MP maar te koop gezet.

iRacing Profiel

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Luckeh schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 00:04:
[...]

Dat had ik inderdaad nog niet eerder gezien. Het beloofde resell platform van DutchGP is nooit gekomen. Ik heb m'n kaartjes nu op MP maar te koop gezet.
Ik heb die van mij inderdaad ook maar op Marktplaats staan. Zojuist wel nog een mail gestuurd naar DutchGP of dat resell platform nog beschikbaar komt. Als ik reactie heb zal ik het hier plaatsen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Captain Planet
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07:59
Hele verhaal over souvenir ticket is ook aangepast. Wordt alleen maar gesproken over dat je er 1 kan kopen en niet wat als je er al 1 gekocht hebt

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:24
Ook nog een rondje met Robert Doornbos:

https://youtu.be/uOvdH9b5Ung

Kan zijn video's en commentaar altijd wel waarderen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• basvn

• Chiron
:o

Uit de Hugenholtz ook..

Tijd voor nog wat extra catchfence.. al zou de Luyendijk ook nog moeten voorzien van catchfence.

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:39
Leuk dat Vincent hier wordt genoemd! :D
Een van mijn vrienden.

Wel een flinke klapper geweest ja.
Hebben ze wel mooi dit kunnen 'testen'. Ik ben benieuwd welke aanpassingen hieruit volgen.

[Voor 31% gewijzigd door Ryur op 07-03-2020 16:37]

• basvn
Chiron schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Uit de Hugenholtz ook..

Tijd voor nog wat extra catchfence.. al zou de Luyendijk ook nog moeten voorzien van catchfence.
Deze zullen lang niet de snelheid hebben gereden van een F1 auto..
Dus ´mooi´ dat dit nu gebeurd is!
Ryur schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:36:
Leuk dat Vincent hier wordt genoemd! :D
Een van mijn vrienden.

Wel een flinke klapper geweest ja.
Hebben ze wel mooi dit kunnen 'testen'. Ik ben benieuwd welke aanpassingen hieruit volgen.
Door de tijd heen een mooie lijst met F1 twitteraars bij elkaar gescharreld :) waarvan Vincent er ook 1 is met regelmatig interessant nieuws over F1. Welke is weer vaak op Tweakers (F1-2020/racetopic) en hier post

• YakuzA
  • Laatst online: 07:51

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chiron schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Uit de Hugenholtz ook..

Aan de foto te zien is het idd niet op het steile stuk met catch fence.
Bernard trekt wel weer even zijn portemonnee voor wat extra metertjes 😀

Ben benieuwd hoe lang voor de F1 race ze de safer barriers neer gaan zetten.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

YakuzA schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:04:
[...]

Aan de foto te zien is het idd niet op het steile stuk met catch fence.
Bernard trekt wel weer even zijn portemonnee voor wat extra metertjes 😀

Ben benieuwd hoe lang voor de F1 race ze de safer barriers neer gaan zetten.
Dit komt blijkbaar nog.
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/276886/amp

Circuit heeft ook nog niet de Grade One licentie van FIA. Blijkbaar verwachten ze dit 2 weken voor de GP te krijgen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-07 15:35
En nog een foto van het moment zelf

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• basvn

actie gelijk in het begin

[Voor 7% gewijzigd door basvn op 07-03-2020 20:40]

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:56
Ik vraag me af wat de wind nog voor betekenis gaat hebben bij de F1. Het wappert natuurlijk lekker aan zee en F1's auto's zijn daar nogal gevoelig voor.

• Dacuuu

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-07 16:12
Dacuuu schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:59:
[...]

Dit is uitkomen hugenholz, en dan links de berm in toch?
Meende het ook. Is de knik naar rechts op het heuveltje. Heb daar al vaker een Porsche die kant de vangrail in zien gaan (dat is zo’n 10 a 13 jaar geleden)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Holkers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:34:
[...]

Meende het ook. Is de knik naar rechts op het heuveltje. Heb daar al vaker een Porsche die kant de vangrail in zien gaan (dat is zo’n 10 a 13 jaar geleden)
Gelanceerd op de Hunserug. Dat zal met die wagens daar wel vaker gebeuren. De F1 heeft zoveel downforce die hebben daar als het goed is geen last van tenzij ze met de wielen op elkaar komen. .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:15

franssie

Save the albatross

MailMan schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:48:
Ik vraag me af wat de wind nog voor betekenis gaat hebben bij de F1. Het wappert natuurlijk lekker aan zee en F1's auto's zijn daar nogal gevoelig voor.
Er zijn denk ik geen echt windstille circuits. Dus gewoon rijden zoals het is.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Chiron
De Porsche kwam in contact met een andere deelnemer die niet goed uit de Hugenholtz kwam:

https://twitter.com/jaapv.../1236386940196466688?s=21

https://twitter.com/jeroe.../1236371734913310720?s=21

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 07:56

Crazy D

I think we should take a look.

sjaool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 02:22:
[...]

Gelanceerd op de Hunserug. Dat zal met die wagens daar wel vaker gebeuren. De F1 heeft zoveel downforce die hebben daar als het goed is geen last van tenzij ze met de \wielen op elkaar komen. .
Dat gebeurt gelukkig nooit in de F1 :P Maar ik begrijp dat er nieuwe hekken/vangsrails uit Amerika komen? Als je zo over de vangrail kunt vliegen is dat niet echt F1 waardig.

Exact expert nodig? itwize.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:58

Rijder is gelukkig in orde.
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiron
Crazy D schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:50:
[...]

Dat gebeurt gelukkig nooit in de F1 :P Maar ik begrijp dat er nieuwe hekken/vangsrails uit Amerika komen? Als je zo over de vangrail kunt vliegen is dat niet echt F1 waardig.
Het is nog lang niet af.
De andere kant van de baan moest het ‘net’ nog op de palen gemonteerd worden bijvoorbeeld.

Denk dat de palen van de barrier ook nog niet heel stevig ingeklonken waren, en het is ook een beetje een gek punt om er af te gaan.

Maar het is een goede reminder dat autoracen altijd een gevaar inhoudt, ook met deze ‘langzame’ klasses en reken maar dat het meegenomen gaat worden in het veiligheidsplan en de planning van de hekwerken.

Volgens mij moest de complete buitenkant van de Luyendijk ook nog ‘gecatchfenced’ worden namelijk, zag in de dronefilmpjes tot nu toe alleen een barrier.

[Voor 7% gewijzigd door Chiron op 08-03-2020 18:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06-07 20:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gelukkig hebben ze basic dental...

Ja, die maak ik pas nu ik weet dat het goed is gekomen

• TripleQ
  • Niet online
TripleQ schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:16:
[...]

Zie de FAQ van DutchGP zelf:
https://dutchgp.com/faq-categorie/tickets/

[...]

Maarjah. Ze hebben dus nog 1 dag volgens hunzelf. :P

Overigens stond er eerder in de FAQ dat je 'Eind 2019' meer zou horen over wat je souvenir ticket precies in zou houden. Daar is nu niks meer van terug te vinden, en volgens mij is er ook nog nooit aangegeven wat dat nu precies is.
En ondertussen is het antwoord aangepast naar;
WANNEER GAAT HET RESELL PLATFORM LIVE?
De verwachting is dat het resell platform in de week van 9 maart wordt gelanceerd.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

TripleQ schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:58:
[...]

En ondertussen is het antwoord aangepast naar;

[...]
En ze linken nu naar het resell platform. Klik.

edit:
Nou, ik bied mijn tickets innmiddels aan.

Helaas werkt hun resell platform enkel als een soort doorgeefluik.
Het werkt als volgt:
  • Ga na het resell platform. https://resell.cmtickets.com/nl/start
  • Je voert je ordernummer en je mobiele nummer in.
  • Je krijgt een SMS met een code
  • Die code vul je in om in te loggen. Je ziet hierna je originele bestelling.
  • Je kan selecteren welke van de tickets je aanbied.
  • Je kan vervolgens kiezen om (i) het e-mailadres van een koper in te vullen of (ii) een unieke link te ontvangen.
  • De kosten zijn €15.99 + 1% van de ticket.
  • Zodra de tickets verkocht zijn, krijg je dat geld gestort. Ik heb geen termijn gezien.
Mocht je dus nog geen koper hebben, dan zul je zelf de tickets ergens moeten aanbieden en ze de unieke link sturen. Ik heb ze dus maar weer op MP gezet. Het is helaas niet een systeem waar je nu de aangeboden tickets kunt zien. Je zult zelf ook nog een koper moeten vinden.

[Voor 67% gewijzigd door Luckeh op 11-03-2020 17:24]

iRacing Profiel

• alexbl69
Verwacht dat het aanbod van kaarten nog wel eens flink kan groeien de komende dagen :X.

iRacing Profiel

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:37
Er komt dus geen marketplace waar je het aanbod kunt zien?

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:11:
Er komt dus geen marketplace waar je het aanbod kunt zien?
Ik kan geen overzicht vinden van tickets die aangeboden worden op CM.

iRacing Profiel

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:37
Dus je mag zelf op zoek naar een valide ticket tussen al dat gedrocht op MP. Lekker geregeld weer.

Echter met heel wat evenementen die worden uitgesteld/geannuleerd is het nog maar de vraag of de F1 in Zandvoort nog wel doorgaat.

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02:13

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:01:

Echter met heel wat evenementen die worden uitgesteld/geannuleerd is het nog maar de vraag of de F1 in Zandvoort nog wel doorgaat.
Voorlopig gaat de organisatie gewoon door, uit de NOS blog:
Zandvoort gaat door met organisatie Formule 1

De Dutch Grand Prix gaat door met de organisatie van de Formule 1 in Zandvoort. Eerder vandaag publiceerde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid een checklist voor de organisatoren van evenementen. Op basis daarvan kunnen ze besluiten nemen over het doorgaan van een evenement of bijvoorbeeld beslissen dat er geen publiek bij aanwezig mag zijn.

"Dit afwegingskader vormt een aanvulling", aldus een woordvoerder van DGP. "Het is niet direct van invloed op onze organisatie. We hebben dagelijks contact met overheden. Wij gaan door met de organisatie. Richtlijnen van het RIVM geven ook nog geen aanleiding om het anders te doen."
Laten we hopen dat het zo blijft. Ik ga op de zaterdag en heb er nog steeds ontzettend veel zin in!

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

• oZy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-07 15:09
bvk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 00:15:

Voorlopig gaat de organisatie gewoon door, uit de NOS blog:

Laten we hopen dat het zo blijft. Ik ga op de zaterdag en heb er nog steeds ontzettend veel zin in!
Ik ga ook zaterdag, en ik heb daar ook heel veel zin in.

Maar de kans dat het zonder publiek wordt acht ik inmiddels >50%. Weet iemand al hoe de organisatie verzekerd is voor evt. restitutie? Of wordt dit een onverzekerd gevalletje overmacht :S

• Zandschuur.
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 26-06 00:01
Ik acht de kans ook steeds groter dat het een race zonder publiek zal worden. Gelukkig heb ik dezelfde vraag ook al gesteld aan dutchgp en opgezocht in de algemene voorwaarden, zie pagina 18 restitutie beleid:

https://dutchgp.com/c/u/Algemene-voorwaarden-tickets-Dutch-GP.pdf

Hierin staat dat de toegewezen eigenaar van de kaarten het geld teruggestort krijgt mocht het afgelast worden.

Groet Zandschuur,

ps: Ik heb hoogstwaarschijnlijk nog 2 kaarten over voor de GP op zaterdag en zondag. Het zijn gold tickets voor op het rechte stuk tegenover de pitsstraat (Pit Grand Stand). Als er geïnteresseerden zijn, stuur me een pm.

• YakuzA

YakuzA

oZy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Maar de kans dat het zonder publiek wordt acht ik inmiddels >50%. Weet iemand al hoe de organisatie verzekerd is voor evt. restitutie? Of wordt dit een onverzekerd gevalletje overmacht :S
Ik hoop dat dit geen topic wordt waar mensen 2 maanden lang elkaar gek aan het maken zijn met glazen bol voorspellingen.

PSN

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:01:
Dus je mag zelf op zoek naar een valide ticket tussen al dat gedrocht op MP. Lekker geregeld weer.
Ik zelf vind het eigenlijk wel een goed systeem, alhoewel een vraag en aanbod gedeelte niet had misstaan.

Het is niet heel moeilijk denk ik om voor mensen die door overmacht niet kunnen een kaartje door te verkopen binnen hun omgeving. Mensen die bewust veel teveel kaarten hebben gekocht hebben eerder een probleem omdat die waarschijnlijk hun omgeving al volledig "uitverkocht" hebben en nog kaarten overhouden (zo niet, dan had je dus ook niet teveel kaarten :)), maar om eerlijk te zijn kan ik daar niet echt medelijden mee hebben.

Stiekem heb ik ook wel een beetje een leedvermaak gniffeltje (niet heel aardig van me, sorry) als ik bedenk dat de mensen die hebberig waren nu wellicht een probleem hebben door het Corona virus. Ik gok dat veel mensen niet meer proberen alsnog aan een kaartje te komen nu de kans bestaat dat het evenement zonder publiek wordt gehouden of zelfs wordt afgelast. Ikzelf doe in ieder geval geen moeite meer :)
(voor de mensen die door overmacht hun kaart moeten verkopen is dit natuurlijk wel lullig).

• basvn

• sjaool

sjaool

oZy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Voorlopig gaat het nog steeds gewoon door. Het duurt nog iets van 1.5 maand en dan kan de situatie in het land weer totaal anders zijn. De verwachting van diverse mensen die het kunnen weten is dat het virus tegen die tijd een stuk minder actief is.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Zandschuur. schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:32:
Ik acht de kans ook steeds groter dat het een race zonder publiek zal worden. Gelukkig heb ik dezelfde vraag ook al gesteld aan dutchgp en opgezocht in de algemene voorwaarden, zie pagina 18 restitutie beleid:

https://dutchgp.com/c/u/Algemene-voorwaarden-tickets-Dutch-GP.pdf

Hierin staat dat de toegewezen eigenaar van de kaarten het geld teruggestort krijgt mocht het afgelast worden.
Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk de discussie over wat een afgelasting is. Als er doorgang van de GP is maar zonder publiek is de Grand Prix feitelijk niet afgelast.

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb zo'n idee dat een rechter met zo'n discussie snel korte metten maakt. Je koopt zo'n kaartje immers om bij een evenement aanwezig te zijn. Dat is de meerwaarde van het kaartje.

PV 3015wp op oost, 2680 wp op west. pvoutput

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Glashelder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:30:
Ik heb zo'n idee dat een rechter met zo'n discussie snel korte metten maakt. Je koopt zo'n kaartje immers om bij een evenement aanwezig te zijn. Dat is de meerwaarde van het kaartje.
En dan komt natuurlijk de sectie aansprakelijkheid nog.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Het geld is toch weg, dat zit in asfalt en vangrails. Ik neem aan dat de BV's netjes van elkaar gescheiden zijn, dus kan je de BV die de ticketsales deed om laten vallen. Maar ook als ze het netjes willen doen, gaat het een lang verhaal worden wegens cashflow. Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:56:
Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.
Dat zal niet zo makkelijk gaan, voor dat jaar zijn ook al tickets verkocht immers.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:32:
[...]

Dat zal niet zo makkelijk gaan, voor dat jaar zijn ook al tickets verkocht immers.
Klopt inderdaad. Maar alles omzetten naar 2021 en de al gekochte 2021 kaartjes vergoeden zal een hoop minder kosten. Er is echt no way dat de organisatie het geld gaat teruggeven, het is er simpelweg niet. Er is ook geen bank die een krediet van 25 miljoen gaat verstrekken hiervoor.

• sjaool

sjaool

PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:36:
[...]

Klopt inderdaad. Maar alles omzetten naar 2021 en de al gekochte 2021 kaartjes vergoeden zal een hoop minder kosten. Er is echt no way dat de organisatie het geld gaat teruggeven, het is er simpelweg niet. Er is ook geen bank die een krediet van 25 miljoen gaat verstrekken hiervoor.
Gewoon die van 2021 doorschuiven naar 2022... probleem opgelost. :P

Zit je nog wel met die paar mensen die voor alle jaren al kaarten hebben gekocht. Die planten ze dan maar in de duinen. Plek genoeg. :+

[Voor 12% gewijzigd door sjaool op 12-03-2020 13:46]

• Helixes
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06-07 17:04
Het geld is toch weg, dat zit in asfalt en vangrails. Ik neem aan dat de BV's netjes van elkaar gescheiden zijn, dus kan je de BV die de ticketsales deed om laten vallen. Maar ook als ze het netjes willen doen, gaat het een lang verhaal worden wegens cashflow. Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.
Ja, maar....
8.2 Restitutiebeleid

In geval van afgelasting van de Grand Prix, is de Toegewezen Aanvrager gerechtigd tot terugbetaling van de Entreekaarten die door de Toegewezen Aanvrager zijn gekocht, echter op voorwaarde dat:

1. eventuele restituties kunnen alleen worden verleend aan de Toegewezen Aanvrager(en niet aan de Tickethouder) en slechts tot het Aankoopbedrag dat door een dergelijke Toegewezen Aanvrager voor Entreekaarten is betaald (zonder handling fees), en zullen, om twijfel te voorkomen, de Aanvrager geen recht geven op een vergoeding van alle kosten en uitgaven die door de Toegewezen Aanvrager of Gast(en) zijn gemaakt in verband met reizen of accommodatie;

2. De eventuele restitutie geldt tot maximaal het bedrag gedekt door de verzekering van de Organisator
Uit de voorwaarden valt redelijkerwijs op te maken dat er een annuleringsverzekering is afgesloten. Van welke omvang die precies is weten we niet...

• Sniffels
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 03-07 10:28
aub het topic met rust laten met wilde speculaties waar niemand nog iets over kan zeggen.

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Ze mogen het gewoon op de jurisiche term "overmacht' gooien. Ze hoeven niet eens wat uit te betalen.

Dat ze dat in de AV hebben gezet was wat dom, maar ik gok dat overmacht nog wel blijft gelden.

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over HBO, dan WO. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• sjaool

sjaool

De race is pas begin mei, in een maand tijd kan veel veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:56
Lijkt me onontkoombaar dat de komende races worden afgelast. De F1-organisatie zal in ieder geval niet nog een maand wachten met aflassen, want gister/vandaag krijgen ze daar (terecht) veel kritiek over van zowel fans, bewoners als teams.

Helmut Marko heeft in ieder geval met zijn glazen bol/oog al aangegeven dat de eerste race in juni zal zijn:
https://racingnews365.nl/onofficieel-formule-1-seizoen-start-in-juni-met-grand-prix-van-bakoe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:32
Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat er de komende maanden races doorgaan...

Kijk naar het verloop van de virusuitbraak in China en Italië. Daar is de chaos vrij lang doorgegaan (China), of nog steeds aan het oplopen (Italië), terwijl er al zéér vergaande maatregelen genomen waren/zijn. Dit gaat waarschijnlijk nog maanden duren, i.p.v. weken. Wen er maar vast aan.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22:37
sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:48:
De race is pas begin mei, in een maand tijd kan veel veranderen.
Het hele circus staat nu stil en komt niet zomaar in beweging als blijkt dat het toch wel kan. Er wordt nu gesproken over een start van het seizoen in juni.

alles kan off-topic

• Ankona
Als die organisatie dan nog bestaat. Geen idee hoe ze het opgesplitst hebben maar ik kan me amper voorstellen dat een bedrijf dat als bestaansrecht heeft de organisatie van een groot evenement het overleeft als dat evenement niet doorgaat.

Je mag ergens hopen dat er volgend jaar uit de failliete boedel een doorstart gemaakt kan worden en de race dan wel door kan gaan. Maar die nieuwe entiteit zal dan echt geen verplichtingen van de oude overnemen. Als de race dit jaar niet doorgaat mag je blij zijn met alles wat meer is dan de oudpapierprijs.

alles kan off-topic

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:14:
[...]

Als die organisatie dan nog bestaat. Geen idee hoe ze het opgesplitst hebben maar ik kan me amper voorstellen dat een bedrijf dat als bestaansrecht heeft de organisatie van een groot evenement het overleeft als dat evenement niet doorgaat.

Je mag ergens hopen dat er volgend jaar uit de failliete boedel een doorstart gemaakt kan worden en de race dan wel door kan gaan. Maar die nieuwe entiteit zal dan echt geen verplichtingen van de oude overnemen. Als de race dit jaar niet doorgaat mag je blij zijn met alles wat meer is dan de oudpapierprijs.
Ze hoeven sowieso geen geld terug te geven, mits ze nog gebruik kunnen maken van het juridische concept ' overmacht' .

Kijk, ze hebben nu wel wat beloofd in de AV, dus dat maakt het voor mij als leek iets lastiger:

Wikipedia: Overmacht

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over HBO, dan WO. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• sjaool

sjaool

Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:07:
[...]

Het hele circus staat nu stil en komt niet zomaar in beweging als blijkt dat het toch wel kan. Er wordt nu gesproken over een start van het seizoen in juni.
Klopt, maar die uitspraak komt van Helmut Marko. Het lijkt mij niet dat die het voor het zeggen heeft qua F1 kalender.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-07 11:10
Vanavond gewoon kijken naar het F1 Cafe(22:40)dan hoor je waarschijnlijk wel de meeste antwoorden.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:34:
[...]

Klopt, maar die uitspraak komt van Helmut Marko. Het lijkt mij niet dat die het voor het zeggen heeft qua F1 kalender.
Hij zit wel een stuk dichter bij het vuur dan jij en ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-07 15:09
Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:14:
Als de race dit jaar niet doorgaat mag je blij zijn met alles wat meer is dan de oudpapierprijs.
Vooralsnog heb ik alleen maar e-mails dus zelfs dat gaat niet op :')

Gelukkig moest je betalen met een creditcard dus daar zit nog wel eens redelijke kans op restitutie.. >:)

• YakuzA

YakuzA

oZy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:07:
[...]

Gelukkig moest je betalen met een creditcard dus daar zit nog wel eens redelijke kans op restitutie.. >:)
De GP van dit jaar lijkt meer dat die verschoven wordt, samen met de rest van de kalender.

PSN

• sjaool

sjaool

toolkist schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:03:
[...]

Hij zit wel een stuk dichter bij het vuur dan jij en ik.
Dat klopt ook, maar Helmut Marko flapt er wel vaker wat uit. ;)

• Ankona
oZy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:07:
[...]

Een creditcard kan niet je betaalplicht ongedaan maken. Misschien dat als je snel bent dat het je lukt en dat de curator het erbij laat zitten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:47
https://www.formula1.com/...04wEKPBevqVc6Mg2kfgH.html

Officiële statement van de F1. FIA verwacht het seizoen eind mei in Europa te beginnen. Dat zou dus betekenen dat Zandvoort geannuleerd/verzet moet worden.

Mooi klote maar helaas niet anders

• Jan Perdon
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 23:40
Rene schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:01:
Officieel statement van de F1. FIA verwacht het seizoen eind mei in Europa te beginnen. Dat zou dus betekenen dat Zandvoort geannuleerd/verzet moet worden.
Dat lijkt nu idd wel heel waarschijnlijk. Verplaatsen naar later dit jaar is niet realistisch. Jammer voor Zandvoort en de Nederlandse fans.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:58
Op dit moment is gewoon een heleboel onzeker. Zullen we niet allemaal in ons glazenbol gaan kijken, maar gewoon een beetje bij de feiten blijven.

De races tot Dutch gp zijn afgelast. Meer is nog niet duidelijk. We weten gewoon niet wat corona nog meer gaat aanrichten.
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True