En hier een heel rondje van Max onboard: (tweet)
https://twitter.com/Max33.../1235250375252488193?s=09
https://twitter.com/Max33.../1235250375252488193?s=09
Ik vraag me af of het zo werkt. Hij rijdt met een auto van 8 jaar oud, die ook nog eens uit 2 regelementen geleden stamt. Als 'ie met een pakweg 2014 auto was gaan rijden had het misschien nog iets nut gehad. Buiten het vinden van wat racelijnen denk ik niet dat hij of Red Bull hier iets aan data binnen haalt.pinda powerrr schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:05:
Naast exposure voor Red Bull is het idd een geniale zet om Max alvast een paar rondjes te laten rijden om het circuit te verkennen. Hij kan ongetwijfeld wat zaken delen waar de engineers wat aan hebben.
En een sensor hier of daar extra om wat zaken te meten.
En alles onder het mom van "we maken reclame voor Zandvoort"
4 seconden van zn lap record af
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
1:22 zo op het oog.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Was een heel andere auto, uit een ander era, met andere banden, coureur-motivatie en settings, dus ik zou echt geen enkele conclusie durven te trekken uit deze tijden. Ik zou nog steeds (op basis van eerdere inschattingen) een Q-tijd net boven de minuut verwachten en een race-tijd onder de 1:10. Beetje Oostenrijk-tijden.alexbl69 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:33:
[...]
Daar zal voor de Q nog zo'n 10s vanaf gaan. Racetijden 1:17?
[ Voor 23% gewijzigd door naitsoezn op 04-03-2020 19:55 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De huidige wagens zijn sneller.. En de temperaturen van de baan zullen ook hoger zijn. Verwacht race 1:16 en quali 1:10alexbl69 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:33:
[...]
Daar zal voor de Q nog zo'n 10s vanaf gaan. Racetijden 1:17?
[ Voor 9% gewijzigd door Chiron op 04-03-2020 20:06 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 20% gewijzigd door Chiron op 04-03-2020 20:43 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gok op 1 stoppers omdat je je positie op de baan niet weg wilt geven met maar een halve kans om in te halen. Al hoop ik daarom ook weer op wat "chaos" door regen of crashes etc. Iets waardoor de race zelf nog wel memorabel wordt. Kan me niet voorstellen dat directe concurrenten elkaar in kunnen halen hier.Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:42:
Tarzan vooral, Hugenholz in de eerste ronde, en wellicht nog in de Kumho?
Het zal vooral een spannende quali worden, wie gaan er allemaal af op het Scheivlak?
Het zal ook hopelijk een tactisch spel worden met minimaal twee stops met die ultrakorte pitlane..
I served in a company of heroes.
Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:42:
Tarzan vooral, Hugenholz in de eerste ronde, en wellicht nog in de Kumho?
Het zal vooral een spannende quali worden, wie gaan er allemaal af op het Scheivlak?
Het zal ook hopelijk een tactisch spel worden met minimaal twee stops met die ultrakorte pitlane..
Computing bit by bit
Dat kost wel iets meer tijd ja, maar de pit ingang is alsnog heel kort. Volgens mij heeft van alle banen Zandvoort de kortste verlies aan totale pit tijd van inrijden tot uitrijden.Taakbalk schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:14:
[...]
![]()
Pitlane loopt door de Tarzan, na bocht 1 kom je de baan pas op.
In de simulator rijden ze als iets van 1:10. Lammers had het er zelfs over dat de tijden rond de 1 minuut zouden komen te liggen. Ik ben benieuwd of ze daar ook bij in de buurt gaan komen.Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:06:
[...]
De huidige wagens zijn sneller.. En de temperaturen van de baan zullen ook hoger zijn. Verwacht race 1:16 en quali 1:10
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 05-03-2020 08:10 ]
"When you grow up your heart dies"
Volgens mij was Max in dat rondje ook aan het zoeken naar hoe je die bocht moest aansnijden. Het leek net of hij hem bijna miste.Chiron schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:36:
Rond de minuut zou wel gruwelijk snel zijn, maar de baan ziet er ook wel heel snel uit, volgens mij hebben ze een van de laatste chicanes ook 'glad' getrokken. Ik wil niet weten hoeveel keer Haas en Williams gelapped gaan worden dit seizoen
Max ging ook lang niet volle bak in de RB6 en volgens mij is 'de' ideale lijn door bijvoorbeeld de Hugenholz ook nog lang niet gevonden.
Ben benieuwd
Zou mij ergens niet verbazen als hij een rondje een beetje vreemde lijnen reed, die ronde staat online en paar andere ronden even wat data verzamelen op mogelijke racelijnen.sjaool schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:19:
[...]
Volgens mij was Max in dat rondje ook aan het zoeken naar hoe je die bocht moest aansnijden. Het leek net of hij hem bijna miste.
Persoonlijk hoop ik gewoon droog en zonnig in Zandvoort, zodat je weet of het een leuk circuit is om naar te kijken of niet. Alle andere races mag het wel regenen jaGynnad schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:40:
De grote vraag is, waar kun je inhalen. Ik denk alleen aan het einde van het rechte stuk? Ben bang dat het voor de toeschouwers een saai circuit zal zijn, hopelijk valt het met bakken uit de hemel op de zondag tijdens de GP!
Hahahahaha, ik weet nog niet of ik dit echt fijn vond.Het_Eendje schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:33:
Rondje met Max en Jos over het circuit van Zandvoort in een Aston Martin
[YouTube: Max Verstappen takes his father Jos Verstappen for a lap around Circuit Zandvoort in an Aston Martin]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 58% gewijzigd door nachtnet op 05-03-2020 14:11 ]
Close call met Monaco inderdaad denk ik. Daar mag je maar 60 als ik het goed heb.Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:53:
[...]
Dat kost wel iets meer tijd ja, maar de pit ingang is alsnog heel kort. Volgens mij heeft van alle banen Zandvoort de kortste verlies aan totale pit tijd van inrijden tot uitrijden.
Computing bit by bit
[ Voor 122% gewijzigd door Malt007 op 05-03-2020 17:01 ]
Klopt, maar het zal er een beetje van afhangen vanaf waar de pit-limiter eraf gaat. Je snijdt namelijk ook een flink stuk af. Gelijk aan Spa,Taakbalk schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:14:
[...]
![]()
Pitlane loopt door de Tarzan, na bocht 1 kom je de baan pas op.
Leuke link dat de radardetector uitgevonden is door een Nederlandse oud-coureur.nachtnet schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:10:
$#@$@: staan ze nu ook al in Zandvoort te flitsen?
[Afbeelding]
Ik dacht er direct aan dat ie het al wist hoe hij hem moest nemen -> hij staat al in de sim.sjaool schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:19:
[...]
Volgens mij was Max in dat rondje ook aan het zoeken naar hoe je die bocht moest aansnijden. Het leek net of hij hem bijna miste.
Apart geknipt wel, volgens mij zit in het eerste stukje Arie naast Max en rijdt Jos zelf in de andere AstonHet_Eendje schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:33:
[YouTube: Max Verstappen takes his father Jos Verstappen for a lap around Circuit Zandvoort in an Aston Martin]
Lol die gele Mini...Chiron schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:20:
[...]
Zou wel humor zijn als de teams met hun F1 demo cars van een paar seizoenen geleden ineens opduiken bij het vrij rijden op zaterdag, ff met 280 over het rechte stuk langs de roestige golfjes en civics
Beetje dit idee:
[YouTube: Zolder Circuit - Formula 1 Car vs. Mini Cooper, Radical & Co.]
FreeReef.nl
Mooi het enthousiasme bij Max: "niet normaal he hoe dat omhoog gaat "Het_Eendje schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:33:
Standaard bij een krappe chicane toch? De eerste knik laat insturen zodat je goed uit komt voor de 2e knik, bij het uitkomen sneller het stuur recht hebt staan en dus eerder op het gas kunt zodat je meer snelheid mee kunt nemen.sjaool schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:19:
[...]
Het kwam volgens mij meer omdat je die bocht zonder horizon ingaat. Je kijkt tegen een muur aan. Het zal voor veel coureurs inderdaad zoeken worden naar de meest ideale lijn en lijnen om een inhaalpoging te kunnen wagen. Zandvoort is naar mijn mening, en ik heb daar niet echt zicht op omdat ik geen coureur ben, een echt rijderscircuit geworden.FastFred schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:52:
[...]
Standaard bij een krappe chicane toch? De eerste knik laat insturen zodat je goed uit komt voor de 2e knik, bij het uitkomen sneller het stuur recht hebt staan en dus eerder op het gas kunt zodat je meer snelheid mee kunt nemen.
Ik zie erg veel verschillende lijnen bij een aantal bochten. Dat zei Max ook over de Hugenholtz, daar kun je een heel aantal verschillende lijnen rijden om (richting het Scheivlak) in te kunnen halen, niet alleen in de eerste ronde.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ze zijn net klaar met asfalteren. nu komt de restLasmibalsingh schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:19:
Het circuit ziet en nu behoorlijk troosteloos uit. Hopelijk is er in mei al wat duingras aan de duinen gegroeid en ziet het er allemaal wat kleurrijker uit, nu lijkt het op een bouwput.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Houd er rekening mee dat je vanaf 23 maart elk aangeschaft ticket op naam dient te zetten. Na het op naam zetten, ontvang je in april je digitale e-ticket. Houd je mailbox in de gaten voor meer informatie.
Om jouw reis naar Zandvoort soepel te laten verlopen, vragen we je om tijdens het op naam zetten van je tickets aan te geven met welk vervoersmiddel je naar Circuit Zandvoort komt.
Dat laatste: over het vervoersmiddel, is best handig. Moeten mensen alleen niet allemaal gaan switchen van vervoersmiddel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zal wel goed komen als er P.O. Box op staat jaP.O. Box schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:08:
Mochten mensen nog behoefte voelen en verkeerde naam in te vullen. Doe de mijne maar
met fietsenstallingreservering graag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
M.a.w. doorverkopen mag nu wel aan andere natuurlijke personen mits je niet meer vraagt dan de origineel betaalde prijs? Of lees ik het verkeerd?MAG IK MIJN TICKETS DOORVERKOPEN?
Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Het is wel toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten) op voorwaarde dat:
-de entreekaarten voor persoonlijk gebruik zijn;
-deze doorverkoop nooit geschied tegen een vergoeding hoger dan de gepubliceerde prijs van de entreekaart op www.dutchgp.com, eventueel vermeerderd met handling fee zoals betaald door de ticketeigenaar; en
-de nieuwe tickethouder, de algemene voorwaarden aanvaardt zoals die gepubliceerd zijn op deze website.
Degene die de tickets toegewezen heeft gekregen, is te allen tijden verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets. Bij (poging tot) doorverkoop of commercieel gebruik in strijd met de voorwaarden van de organisator, is Formula 1 Dutch Grand Prix gerechtigd de betreffende aanvragen/tickets ongeldig te maken.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat had ik inderdaad nog niet eerder gezien. Het beloofde resell platform van DutchGP is nooit gekomen. Ik heb m'n kaartjes nu op MP maar te koop gezet.miicker schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 00:01:
Ligt het aan mij of zijn de algemene voorwaarden v.w.b. het doorverkopen van kaartjes veranderd?
[...]
M.a.w. doorverkopen mag nu wel aan andere natuurlijke personen mits je niet meer vraagt dan de origineel betaalde prijs? Of lees ik het verkeerd?
Ik heb die van mij inderdaad ook maar op Marktplaats staan. Zojuist wel nog een mail gestuurd naar DutchGP of dat resell platform nog beschikbaar komt. Als ik reactie heb zal ik het hier plaatsen.Luckeh schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 00:04:
[...]
Dat had ik inderdaad nog niet eerder gezien. Het beloofde resell platform van DutchGP is nooit gekomen. Ik heb m'n kaartjes nu op MP maar te koop gezet.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
You and I have memories longer than the road ahead
I'm at the first race on the renewed Circuit Zandvoort, the Final 4 WEK race, and we've had the No. 140 Porsche hit the armco barriers at the exit of Hugenholtz, crash and roll over it into the dunes. Driver taken away in ambulance. pic.twitter.com/3tF4sZefW5
— Vincent Bruins 🧡 (@VincentJBruins) 7 maart 2020
[ Voor 31% gewijzigd door Ryur op 07-03-2020 16:37 ]
Deze zullen lang niet de snelheid hebben gereden van een F1 auto..Chiron schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:14:
[...]
Uit de Hugenholtz ook..
Tijd voor nog wat extra catchfence.. al zou de Luyendijk ook nog moeten voorzien van catchfence.
Door de tijd heen een mooie lijst met F1 twitteraars bij elkaar gescharreldRyur schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:36:
Leuk dat Vincent hier wordt genoemd!
Een van mijn vrienden.
Wel een flinke klapper geweest ja.
Hebben ze wel mooi dit kunnen 'testen'. Ik ben benieuwd welke aanpassingen hieruit volgen.
Aan de foto te zien is het idd niet op het steile stuk met catch fence.Chiron schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:14:
[...]
Uit de Hugenholtz ook..
Tijd voor nog wat extra catchfence.. al zou de Luyendijk ook nog moeten voorzien van catchfence.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit komt blijkbaar nog.YakuzA schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:04:
[...]
Aan de foto te zien is het idd niet op het steile stuk met catch fence.
Bernard trekt wel weer even zijn portemonnee voor wat extra metertjes 😀
Ben benieuwd hoe lang voor de F1 race ze de safer barriers neer gaan zetten.
Meende het ook. Is de knik naar rechts op het heuveltje. Heb daar al vaker een Porsche die kant de vangrail in zien gaan (dat is zo’n 10 a 13 jaar geleden)Dacuuu schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:59:
[...]
Dit is uitkomen hugenholz, en dan links de berm in toch?
Gelanceerd op de Hunserug. Dat zal met die wagens daar wel vaker gebeuren. De F1 heeft zoveel downforce die hebben daar als het goed is geen last van tenzij ze met de wielen op elkaar komen. .Holkers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:34:
[...]
Meende het ook. Is de knik naar rechts op het heuveltje. Heb daar al vaker een Porsche die kant de vangrail in zien gaan (dat is zo’n 10 a 13 jaar geleden)
Er zijn denk ik geen echt windstille circuits. Dus gewoon rijden zoals het is.MailMan schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:48:
Ik vraag me af wat de wind nog voor betekenis gaat hebben bij de F1. Het wappert natuurlijk lekker aan zee en F1's auto's zijn daar nogal gevoelig voor.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat gebeurt gelukkig nooit in de F1sjaool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 02:22:
[...]
Gelanceerd op de Hunserug. Dat zal met die wagens daar wel vaker gebeuren. De F1 heeft zoveel downforce die hebben daar als het goed is geen last van tenzij ze met de \wielen op elkaar komen. .
Exact expert nodig?
Chiron schreef op zondag 8 maart 2020 @ 07:52:
De Porsche kwam in contact met een andere deelnemer die niet goed uit de Hugenholtz kwam:
https://twitter.com/jaapv.../1236386940196466688?s=21
https://twitter.com/jeroe.../1236371734913310720?s=21
Het is nog lang niet af.Crazy D schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:50:
[...]
Dat gebeurt gelukkig nooit in de F1Maar ik begrijp dat er nieuwe hekken/vangsrails uit Amerika komen? Als je zo over de vangrail kunt vliegen is dat niet echt F1 waardig.
[ Voor 7% gewijzigd door Chiron op 08-03-2020 18:59 ]
Gelukkig hebben ze basic dental...Chiron schreef op zondag 8 maart 2020 @ 07:52:
De Porsche kwam in contact met een andere deelnemer die niet goed uit de Hugenholtz kwam:
https://twitter.com/jaapv.../1236386940196466688?s=21
https://twitter.com/jeroe.../1236371734913310720?s=21
En ondertussen is het antwoord aangepast naar;TripleQ schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:16:
[...]
Zie de FAQ van DutchGP zelf:
https://dutchgp.com/faq-categorie/tickets/
[...]
Maarjah. Ze hebben dus nog 1 dag volgens hunzelf.![]()
Overigens stond er eerder in de FAQ dat je 'Eind 2019' meer zou horen over wat je souvenir ticket precies in zou houden. Daar is nu niks meer van terug te vinden, en volgens mij is er ook nog nooit aangegeven wat dat nu precies is.
WANNEER GAAT HET RESELL PLATFORM LIVE?
De verwachting is dat het resell platform in de week van 9 maart wordt gelanceerd.
En ze linken nu naar het resell platform. Klik.TripleQ schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:58:
[...]
En ondertussen is het antwoord aangepast naar;
[...]
[ Voor 67% gewijzigd door Luckeh op 11-03-2020 17:24 ]
Ik kan geen overzicht vinden van tickets die aangeboden worden op CM.magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:11:
Er komt dus geen marketplace waar je het aanbod kunt zien?
Voorlopig gaat de organisatie gewoon door, uit de NOS blog:magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:01:
Echter met heel wat evenementen die worden uitgesteld/geannuleerd is het nog maar de vraag of de F1 in Zandvoort nog wel doorgaat.
Laten we hopen dat het zo blijft. Ik ga op de zaterdag en heb er nog steeds ontzettend veel zin in!Zandvoort gaat door met organisatie Formule 1
De Dutch Grand Prix gaat door met de organisatie van de Formule 1 in Zandvoort. Eerder vandaag publiceerde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid een checklist voor de organisatoren van evenementen. Op basis daarvan kunnen ze besluiten nemen over het doorgaan van een evenement of bijvoorbeeld beslissen dat er geen publiek bij aanwezig mag zijn.
"Dit afwegingskader vormt een aanvulling", aldus een woordvoerder van DGP. "Het is niet direct van invloed op onze organisatie. We hebben dagelijks contact met overheden. Wij gaan door met de organisatie. Richtlijnen van het RIVM geven ook nog geen aanleiding om het anders te doen."
Ik ga ook zaterdag, en ik heb daar ook heel veel zin in.bvk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 00:15:
Voorlopig gaat de organisatie gewoon door, uit de NOS blog:
Laten we hopen dat het zo blijft. Ik ga op de zaterdag en heb er nog steeds ontzettend veel zin in!
Ik hoop dat dit geen topic wordt waar mensen 2 maanden lang elkaar gek aan het maken zijn met glazen bol voorspellingen.oZy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:29:
[...]
Ik ga ook zaterdag, en ik heb daar ook heel veel zin in.
Maar de kans dat het zonder publiek wordt acht ik inmiddels >50%. Weet iemand al hoe de organisatie verzekerd is voor evt. restitutie? Of wordt dit een onverzekerd gevalletje overmacht
PSN
Ik zelf vind het eigenlijk wel een goed systeem, alhoewel een vraag en aanbod gedeelte niet had misstaan.magnifor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:01:
Dus je mag zelf op zoek naar een valide ticket tussen al dat gedrocht op MP. Lekker geregeld weer.
Voorlopig gaat het nog steeds gewoon door. Het duurt nog iets van 1.5 maand en dan kan de situatie in het land weer totaal anders zijn. De verwachting van diverse mensen die het kunnen weten is dat het virus tegen die tijd een stuk minder actief is.oZy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:29:
[...]
Ik ga ook zaterdag, en ik heb daar ook heel veel zin in.
Maar de kans dat het zonder publiek wordt acht ik inmiddels >50%. Weet iemand al hoe de organisatie verzekerd is voor evt. restitutie? Of wordt dit een onverzekerd gevalletje overmacht
Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk de discussie over wat een afgelasting is. Als er doorgang van de GP is maar zonder publiek is de Grand Prix feitelijk niet afgelast.Zandschuur. schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:32:
Ik acht de kans ook steeds groter dat het een race zonder publiek zal worden. Gelukkig heb ik dezelfde vraag ook al gesteld aan dutchgp en opgezocht in de algemene voorwaarden, zie pagina 18 restitutie beleid:
https://dutchgp.com/c/u/Algemene-voorwaarden-tickets-Dutch-GP.pdf
Hierin staat dat de toegewezen eigenaar van de kaarten het geld teruggestort krijgt mocht het afgelast worden.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
En dan komt natuurlijk de sectie aansprakelijkheid nog.Glashelder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:30:
Ik heb zo'n idee dat een rechter met zo'n discussie snel korte metten maakt. Je koopt zo'n kaartje immers om bij een evenement aanwezig te zijn. Dat is de meerwaarde van het kaartje.
Dat zal niet zo makkelijk gaan, voor dat jaar zijn ook al tickets verkocht immers.PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:56:
Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.
Klopt inderdaad. Maar alles omzetten naar 2021 en de al gekochte 2021 kaartjes vergoeden zal een hoop minder kosten. Er is echt no way dat de organisatie het geld gaat teruggeven, het is er simpelweg niet. Er is ook geen bank die een krediet van 25 miljoen gaat verstrekken hiervoor.Homeland schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:32:
[...]
Dat zal niet zo makkelijk gaan, voor dat jaar zijn ook al tickets verkocht immers.
Gewoon die van 2021 doorschuiven naar 2022... probleem opgelost.PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:36:
[...]
Klopt inderdaad. Maar alles omzetten naar 2021 en de al gekochte 2021 kaartjes vergoeden zal een hoop minder kosten. Er is echt no way dat de organisatie het geld gaat teruggeven, het is er simpelweg niet. Er is ook geen bank die een krediet van 25 miljoen gaat verstrekken hiervoor.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 12-03-2020 13:46 ]
Ja, maar....PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:56:
Het geld is toch weg, dat zit in asfalt en vangrails. Ik neem aan dat de BV's netjes van elkaar gescheiden zijn, dus kan je de BV die de ticketsales deed om laten vallen. Maar ook als ze het netjes willen doen, gaat het een lang verhaal worden wegens cashflow. Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.
Uit de voorwaarden valt redelijkerwijs op te maken dat er een annuleringsverzekering is afgesloten. Van welke omvang die precies is weten we niet...8.2 Restitutiebeleid
In geval van afgelasting van de Grand Prix, is de Toegewezen Aanvrager gerechtigd tot terugbetaling van de Entreekaarten die door de Toegewezen Aanvrager zijn gekocht, echter op voorwaarde dat:
1. eventuele restituties kunnen alleen worden verleend aan de Toegewezen Aanvrager(en niet aan de Tickethouder) en slechts tot het Aankoopbedrag dat door een dergelijke Toegewezen Aanvrager voor Entreekaarten is betaald (zonder handling fees), en zullen, om twijfel te voorkomen, de Aanvrager geen recht geven op een vergoeding van alle kosten en uitgaven die door de Toegewezen Aanvrager of Gast(en) zijn gemaakt in verband met reizen of accommodatie;
2. De eventuele restitutie geldt tot maximaal het bedrag gedekt door de verzekering van de Organisator
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Het hele circus staat nu stil en komt niet zomaar in beweging als blijkt dat het toch wel kan. Er wordt nu gesproken over een start van het seizoen in juni.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:48:
De race is pas begin mei, in een maand tijd kan veel veranderen.
alles kan off-topic
Als die organisatie dan nog bestaat. Geen idee hoe ze het opgesplitst hebben maar ik kan me amper voorstellen dat een bedrijf dat als bestaansrecht heeft de organisatie van een groot evenement het overleeft als dat evenement niet doorgaat.PWM schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:56:
Het geld is toch weg, dat zit in asfalt en vangrails. Ik neem aan dat de BV's netjes van elkaar gescheiden zijn, dus kan je de BV die de ticketsales deed om laten vallen. Maar ook als ze het netjes willen doen, gaat het een lang verhaal worden wegens cashflow. Ik denk dat ze dan gewoon je kaartje gaan omzetten naar 2021.
alles kan off-topic
Ze hoeven sowieso geen geld terug te geven, mits ze nog gebruik kunnen maken van het juridische concept ' overmacht' .Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:14:
[...]
Als die organisatie dan nog bestaat. Geen idee hoe ze het opgesplitst hebben maar ik kan me amper voorstellen dat een bedrijf dat als bestaansrecht heeft de organisatie van een groot evenement het overleeft als dat evenement niet doorgaat.
Je mag ergens hopen dat er volgend jaar uit de failliete boedel een doorstart gemaakt kan worden en de race dan wel door kan gaan. Maar die nieuwe entiteit zal dan echt geen verplichtingen van de oude overnemen. Als de race dit jaar niet doorgaat mag je blij zijn met alles wat meer is dan de oudpapierprijs.
Klopt, maar die uitspraak komt van Helmut Marko. Het lijkt mij niet dat die het voor het zeggen heeft qua F1 kalender.Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:07:
[...]
Het hele circus staat nu stil en komt niet zomaar in beweging als blijkt dat het toch wel kan. Er wordt nu gesproken over een start van het seizoen in juni.
Hij zit wel een stuk dichter bij het vuur dan jij en ik.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:34:
[...]
Klopt, maar die uitspraak komt van Helmut Marko. Het lijkt mij niet dat die het voor het zeggen heeft qua F1 kalender.
Vooralsnog heb ik alleen maar e-mails dus zelfs dat gaat niet opAnkona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:14:
Als de race dit jaar niet doorgaat mag je blij zijn met alles wat meer is dan de oudpapierprijs.
De GP van dit jaar lijkt meer dat die verschoven wordt, samen met de rest van de kalender.oZy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:07:
[...]
Vooralsnog heb ik alleen maar e-mails dus zelfs dat gaat niet op![]()
Gelukkig moest je betalen met een creditcard dus daar zit nog wel eens redelijke kans op restitutie..
PSN
Dat klopt ook, maar Helmut Marko flapt er wel vaker wat uit.toolkist schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:03:
[...]
Hij zit wel een stuk dichter bij het vuur dan jij en ik.
Een creditcard kan niet je betaalplicht ongedaan maken. Misschien dat als je snel bent dat het je lukt en dat de curator het erbij laat zitten.oZy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:07:
[...]
Vooralsnog heb ik alleen maar e-mails dus zelfs dat gaat niet op![]()
Gelukkig moest je betalen met een creditcard dus daar zit nog wel eens redelijke kans op restitutie..
alles kan off-topic
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Dat lijkt nu idd wel heel waarschijnlijk. Verplaatsen naar later dit jaar is niet realistisch. Jammer voor Zandvoort en de Nederlandse fans.Rene schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:01:
Officieel statement van de F1. FIA verwacht het seizoen eind mei in Europa te beginnen. Dat zou dus betekenen dat Zandvoort geannuleerd/verzet moet worden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq