Met het risico dat we de discussie over bouwen laten gaan ipv de GP
Ik denk dat het een kwestie van keuzes maken is. Ik verbaasde mij er bv over dat in mijn voormalige woonplaats de straat wekenlang open lag voor herbestraten. Echt wekenlang. Ik wil niet op de stoel van een bestrater gaan zitten, en die mannen die er zaten werkten beslist keihard, maar het waren te weinig poppetjes.
Je kunt niet zomaar de infra van een stad wekenlang ontwrichten terwijl je hetzelfde werk in 1 week kan doen met een paar extra Polen ofzo. Maar dat kost meer, en de gemeente vind dat blijkbaar belangrijker dan het ongemak van de burgers (oudjes met rollators bv) en de ondernemers die moeilijk bereikbare winkels hebben.
Bij Top Gear hebben ze toch ook een keer voor de grap in 24 uur 1 mijl geasfalteerd ofzoiets? Ja, dat was lekker op zijn Top Gears overdreven, maar ze kregen het wel voor elkaar. Normaal duurt dat ook weer een week ofzo. Bepaalde projecten duren gewoon te lang omdat er te weinig mensen aan worden gezet.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.