Joris748 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:39:
[...]
Luijendijk was al geen fijne bocht tijdens circuitdagen. Te vroeg insturen resulteerde in een ontmoeting met de vangrail. Heb daar een jongen zien verongelukken

Weet niet of die verkanting het beter of slechter maakt.
Was imho al de naarste bocht inderdaad, maar omdat hij zo bekend stond werd er ook zelden ingehaald (in mijn ervaring iig), je wilde daar niet zomaar van je lijn af. Ben bang dat het straks meer als recht stuk benaderd wordt.
Chiron schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:43:
[...]
Ik ben benieuwd hoe het voor 'normale' trackday wagens zal zijn met de nieuwe layout, er werd al gevreesd dat alle lol eraf is omdat die wagens zo langzaam zijn dat ze altijd vol gas kunnen rijden

Die kombocht lijkt me niet zo 'eng', Scheivlak is enger vanwege de blinde hoek die erin zit.
Ben ook wel benieuwd hoeveel slachtoffers Scheivlak gaat maken bij de F1 rookies zonder ervaring op deze baan, Scheivlak lijkt verder ongewijzigd

Ik vond Scheivlak echt heerlijk, enige nadeel was dat het aan het eind van een redelijk recht stuk ligt waardoor je daar als langzame rijder veel ingehaald wordt. Grootste risico is volgens mij gas los boven open de heuvel, maar dat is zo'n extreme rookie fout dat ik F1 rijders 'm niet zie maken. Alhoewel, misschien Grosjean en Gio.