Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste
Acties:

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19:47
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:53:
[...]

Is dat zo ? Heb je daar ook een bron van ?

Als ik dit artikel lees heb ik toch mijn vraagtekens.
https://www.autoblog.nl/n...p-antwoord-van-fia-128379

Stel het zou niet door gaan, krijg je dan je geld terug ? ik kan daar niks over vinden op de website.
Mocht dat gebeuren dan zie ik het zwaar in voor CPZ. Al die miljoenen geint voor de nieuwe baan kun je niet zomaar even weer terug ophoesten zonder veel sponsoren (die niet in de rij staan als er geen F1 komt).

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:53:
[...]

Stel het zou niet door gaan, krijg je dan je geld terug ? ik kan daar niks over vinden op de website.
In de voorwaarden werd gesproken over een terugbetaling tot het bedrag wat door een verzekering is gedekt, geeft dus geen enkele garantie, voor hetzelfde geld is dat een symbolische 1 euro per ticket.

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Holkers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Mocht dat gebeuren dan zie ik het zwaar in voor CPZ. Al die miljoenen geint voor de nieuwe baan kun je niet zomaar even weer terug ophoesten zonder veel sponsoren (die niet in de rij staan als er geen F1 komt).
ik zit nu wel in dubio, door mijn eigen schuld en ook weer geluk heb ik een berg gold kaarten toegewezen gekregen.

Nou moet ik duizenden euro's betalen maar ik heb geen zekerheid dat het echt wel doorgaat, als het op een 3rden rekening zou komen te staat tot er echt 100% zekerheid is had ik er geen probleem mee gehad, maar nu heb ik niks.

De kaarten ben ik al zo goed als kwijt in mijn vrienden kring, maar die gaan mij niet betalen als het toch niet door zou gaan, wat vrij logisch is.

Straks vinden ze nog 1 of andere beschermde kever en dan komt er een bouwstop, erg jammer dat ik als koper geen zekerheid heb dat mijn tickets daarvoor verzekerd zijn.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pewpew
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:51
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:26:
[...]

ik zit nu wel in dubio, door mijn eigen schuld en ook weer geluk heb ik een berg gold kaarten toegewezen gekregen.

Nou moet ik duizenden euro's betalen maar ik heb geen zekerheid dat het echt wel doorgaat, als het op een 3rden rekening zou komen te staat tot er echt 100% zekerheid is had ik er geen probleem mee gehad, maar nu heb ik niks.

De kaarten ben ik al zo goed als kwijt in mijn vrienden kring, maar die gaan mij niet betalen als het toch niet door zou gaan, wat vrij logisch is.

Straks vinden ze nog 1 of andere beschermde kever en dan komt er een bouwstop, erg jammer dat ik als koper geen zekerheid heb dat mijn tickets daarvoor verzekerd zijn.
Dan had je je niet in moeten schrijven?
Dus hup, gewoon betalen jij! :Y

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
[...]

Tja, eigen schuld natuurlijk.... Maar lekkere vrienden heb je die jou met het "risico" laten zitten. Ik heb ook 6 kaarten maar heb 5 vrienden toch echt laten betalen hoor.. ik ben geen Findio.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:07

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Er staat letterlijk dat CPZ daarvoor verzekerd is, je argument raakt dus kant noch wal.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Slux
  • Niet online
Pewpew schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:30:
[...]

Dan had je je niet in moeten schrijven?
Dus hup, gewoon betalen jij! :Y
Betalen is het probleem ook niet :P
Ik zou deze zorg ook hebben als ik maar 1 kaartje had, ik wil best betalen voor iets maar dan wil ik ook een zekerheid dat ik het ook echt krijg, en anders mijn centjes terug krijg.
ik haalde uit het verhaal dat alles al in kannen en kruiken was maar dat is blijkbaar dus niet het geval.
Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:32:
[...]
Tja, eigen schuld natuurlijk.... Maar lekkere vrienden heb je die jou met het "risico" laten zitten. Ik heb ook 6 kaarten maar heb 5 vrienden toch echt laten betalen hoor.. ik ben geen Findio.
ik had niet verwacht dat ik ze zou krijgen, en mijn ''vrienden'' waren ook niet van plan om te gaan totdat ik ze die kaarten aanbood.
Ik zou het zelf ook niet echt kunnen, ze eerst ze lekker maken om mee te gaan en te laten betalen, en het vervolgens niet door zou gaan.
YakuzA schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:44:
[...]

Er staat letterlijk dat CPZ daarvoor verzekerd is, je argument raakt dus kant noch wal.
Ah okay heb je daar een linkje van ? Dat is dus wat ik niet kan vinden op de website, als dat het geval is hoef ik mij ook geen zorgen te maken dat ik mijn geld niet terug krijg, en is mijn zorg daarmee opgelost ;)

Slux wijzigde deze reactie 30-07-2019 15:01 (9%)

• Homeland
  • Niet online
YakuzA schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:44:
[...]

https://dutchgp.com/c/u/A...rden-tickets-Dutch-GP.pdf Punt 8.2

Geen enkele duidelijkheid wat de dekking is van de verzekering dus geen enkele garantie.
In geval van afgelasting van de Grand Prix, is de Toegewezen Aanvrager
gerechtigd tot terugbetaling van de Entreekaarten die door de Toegewezen
Aanvrager zijn gekocht, echter op voorwaarde dat:
1. eventuele restituties kunnen alleen worden verleend aan de
Toegewezen Aanvrager(en niet aan de Tickethouder) en slechts
tot het Aankoopbedrag dat door een dergelijke Toegewezen
Aanvrager voor Entreekaarten is betaald (zonder handling fees),
en zullen, om twijfel te voorkomen, de Aanvrager geen recht
geven op een vergoeding van alle kosten en uitgaven die door
de Toegewezen Aanvrager of Gast(en) zijn gemaakt in verband
met reizen of accommodatie;
2. De eventuele restitutie geldt tot maximaal het bedrag gedekt
door de verzekering van de Organisator

3. Behouden het voorgaande draagt de Organisator en/of de
Circuiteigenaar geen aansprakelijkheid jegens de Toegewezen
Aanvrager of Tickethouder vanwege een dergelijke afgelasting,
staking, uitstel of overnieuw verrijden, of enige andere
mislukking of tekortkoming voor het uitvoeren van het
Evenement

• Jackson6
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Betalen is het probleem ook niet :P
Ik zou deze zorg ook hebben als ik maar 1 kaartje had, ik wil best betalen voor iets maar dan wil ik ook een zekerheid dat ik het ook echt krijg, en anders mijn centjes terug krijg.
ik haalde uit het verhaal dat alles al in kannen en kruiken was maar dat is blijkbaar dus niet het geval.

[...]

ik had niet verwacht dat ik ze zou krijgen, en mijn ''vrienden'' waren ook niet van plan om te gaan totdat ik ze die kaarten aanbood.
Ik zou het zelf ook niet echt kunnen, ze eerst ze lekker maken om mee te gaan en te laten betalen, en het vervolgens niet door zou gaan.

[...]

Ah okay heb je daar een linkje van ? Dat is dus wat ik niet kan vinden op de website, als dat het geval is hoef ik mij ook geen zorgen te maken dat ik mijn geld niet terug krijg, en is mijn zorg daarmee opgelost ;)
Het is niet dat het nu 50/50 is dat het niet doorgaat ofzo hoor, dit evenement gaat gewoon door alleen er moeten nog wat dingen worden afgehandeld.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:42
Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:24:
[...]

Het is niet dat het nu 50/50 is dat het niet doorgaat ofzo hoor, dit evenement gaat gewoon door alleen er moeten nog wat dingen worden afgehandeld.
Ah Jan Lammers post mee in dit topic? Handig! :+

• Jackson6
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:26:
[...]

Ah Jan Lammers post mee in dit topic? Handig! :+
|:(

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:11
Homeland schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:04:
[...]

https://dutchgp.com/c/u/A...rden-tickets-Dutch-GP.pdf Punt 8.2

Geen enkele duidelijkheid wat de dekking is van de verzekering dus geen enkele garantie.

[...]
Dat zegt dus nog helemaal niks.

"De eventuele restitutie geldt tot maximaal het bedrag gedekt door de verzekering van de Organisator."

Waarom is dat bedrag niet genoemd? Hint: omdat het zeker niet het volledige ticket-bedrag is.

Ben al een paar keer als azijn-zeiker gekwalificeerd, maar wat hier gebeurt zou mijns inziens onder de loep moeten worden genomen door een consumentenorganisatie of -programma.

Normaal zou CPZ naar een bank moeten stappen om het voor de verbouwing benodigde krediet te verkrijgen. Wordt het toegewezen, kunnen ze de volgende dag beginnen.

Om de een of andere reden heeft men daar echter niet voor gekozen. De meest waarschijnlijke reden is dat geen enkele bank hiermee in zee wilde gaan, want anders roep je niet zo'n ingewikkeld systeem in het leven.

Het is nog niet bekend of het evenement überhaupt doorgaat. En mocht dat wel het geval zijn op welke datum het plaats gaat vinden. Maar toch bedenkt men een systeem waarbij bezoekers op voorhand al verplicht worden te betalen voor kaarten. Daarbij moet er binnen een week betaald worden, in een periode dat het halve land op vakantie is.

Als t.z.t. de datum bekend is, maar je dan toch niet blijkt te kunnen mag je met je kaartje weer bij CPZ langs om te proberen het op hun voorwaarden (kosten?) door te verkopen.

Mocht later dit jaar onverhoopt blijken dat het hele feest niet doorgaat kun je helemaal je lol op. CPZ heeft in de voorwaarden alles dichtgetimmerd. De vergoeding die je krijgt is het bedrag dat gedekt is door de verzekering van de organisator, maar hoeveel dat is krijgt niemand op voorhand te horen.

Een bank vereist onderpand voor een lening. Als het dan mis gaat, gaat het onderpand (het circuit) naar de bank. Nu heeft men dezelfde zak geld opgehaald bij tienduizenden fans, die geen poot hebben om op te staan op het moment dat het mis gaat.

Natuurlijk, het hoeft allemaal niet mis te gaan en de kans dat het goed gaat schat ik ook wel hoger in. Maar op deze manier voor eigen gewin beleggen en investeren met het geld van tienduizenden anderen is op z'n minst moreel laakbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vind het echt verbijsterend om te zien hoe sommige pessimistisch in het leven staan.

Sterkte daarmee :)

* Glashelder maakt zich geen zorgen.

Tom - zegt (18:41)
omg nog ff en ik doe rm -r *kerst* op mn mp3 map :@ doet winamp expres kerstmuziek nu ofzo

• toolkist
Breng het dan niet zo stellig zonder enige inside info...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:59:
[...]

Breng het dan niet zo stellig zonder enige inside info...
Net zoals je geen inside info hebt dat het niet door zou gaan... vind het een beetje een vervelend topic worden. Eerst was het: iedereen met teveel kaarten moet DOOD!! En nu is het sarcastisch doen over mensen met kaarten die zogenaamd 100% zeker hun geld kwijt gaan zijn...

• Slux
  • Niet online
Glashelder schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:44:
Vind het echt verbijsterend om te zien hoe sommige pessimistisch in het leven staan.

Eerder realistisch beetje naïef om te denken dat het allemaal goed komt terwijl er eigenlijk niks zeker is en en steeds meer onregelmatigheden bij komen.

Maar goed ik heb ze betaald, vind het alleen jammer dat ik nu pas dit bericht zie, ik had mij meer gerustgesteld gevoeld als het geld op een 3rden rekening kwam te staan totdat er 100% zekerheid is dat alles door gaat.

Voor zo groot evenement had ik wat meer verwacht.
Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:02:
[...]
Net zoals je geen inside info hebt dat het niet door zou gaan... vind het een beetje een vervelend topic worden. Eerst was het: iedereen met teveel kaarten moet DOOD!! En nu is het sarcastisch doen over mensen met kaarten die zogenaamd 100% zeker hun geld kwijt gaan zijn...
Hoho ik heb niet gezegd dat ik 100% zeker weet dat ik mijn geld kwijt ben hoor.
Ik las dat bericht wat ik eerder poste over dat het nog niet zeker was, niet zo gek dat je dan vraagtekens erbij krijgt toch ?

Slux wijzigde deze reactie 30-07-2019 16:07 (30%)

• Jackson6
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:05:
[...]

Eerder realistisch beetje naïef om te denken dat het allemaal goed komt terwijl er eigenlijk niks zeker is en en steeds meer onregelmatigheden bij komen.

Maar goed ik heb ze betaald, vind het alleen jammer dat ik nu pas dit bericht zie, ik had mij meer gerustgesteld gevoeld als het geld op een 3rden rekening kwam te staan totdat er 100% zekerheid is dat alles door gaat.

Voor zo groot evenement had ik wat meer verwacht.

[...]

Hoho ik heb niet gezegd dat ik 100% zeker weet dat ik mijn geld kwijt ben hoor.
Ik las dat bericht wat ik eerder poste over dat het nog niet zeker was, niet zo gek dat je dan vraagtekens erbij krijgt toch ?
Klopt dat heb je niet gezegd, maar het zou beter zijn als er gewoon even afgewacht wordt voordat er allerlei conclusies getrokken worden. Ik snap heus dat mensen een beetje voorzichtig zijn. Ik zelf heb alleen kaarten voor vrijdag genomen omdat ik zelf geen 300-400 euro wil uitgeven om vervolgens in een totale verkeerschaos terecht te komen op zaterdag en zondag.

• toolkist
Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:13:
Klopt dat heb je niet gezegd, maar het zou beter zijn als er gewoon even afgewacht wordt voordat er allerlei conclusies getrokken worden.
En daar ben ik het dan weer wel helemaal met je eens.
Voor nu gewoon afwachten ipv overtrokken reacties de ene (geld kwijt) of de andere (het gaat zeker door) kant op.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexbl69
Glashelder schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:44:

Ja, sorry. Heb misschien iets teveel ervaring met krediet-management.

Van de vele 'sussende verhalen' die ik de afgelopen decennia gehoord heb kun je een boek schrijven. Heb één ding geleerd: woorden en toezeggingen, ook van gerenommeerde bedrijven, betekenen niks. Je afspraken nakomen en duidelijk zijn is het enige dat telt.

iRacing Profiel

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:46
[...]

Die kever trappen ze per ongeluk dood hoor, niemand die het ooit zal weten >:)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Leuke catch-22 (soort van), het geld niet willen betalen omdat het wellicht niet doorgaat, maar het kan wellicht niet doorgaan omdat er geen geld is de vereiste wijzigingen te doen :S

P.O. Box wijzigde deze reactie 30-07-2019 17:08 (3%)

• Slux
  • Niet online
P.O. Box schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:08:
Leuke catch-22 (soort van), het geld niet willen betalen omdat het wellicht niet doorgaat, maar het kan wellicht niet doorgaan omdat er geen geld is de vereiste wijzigingen te doen :S
Dat geeft mij ook niet echt vertrouwen zulke berichten :P
De meeste festivals/evenementen worden allemaal voor gefinancierd, was laatst nog op het nieuws.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18:22
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Dat geeft mij ook niet echt vertrouwen zulke berichten :P
De meeste festivals/evenementen worden allemaal voor gefinancierd, was laatst nog op het nieuws.
Dit ook hoor, alleen financieren nu de toeschouwers voor ;)

My DnB is Liquid

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:06
Letterlijk en figuurlijk de definitie van crowdfunding! Ze zijn niet dom daar in Zandvoort. I.p.v. rente over een lening vangen ze nu rente over verworven kapitaal. Tel daarbij op dat ze geen onderpand hoeven te verlenen en je kan concluderen dat het een fantastische deal is voor de organisatie.

• Slux
  • Niet online
Rene schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:52:
Letterlijk en figuurlijk de definitie van crowdfunding! Ze zijn niet dom daar in Zandvoort. I.p.v. rente over een lening vangen ze nu rente over verworven kapitaal. Tel daarbij op dat ze geen onderpand hoeven te verlenen en je kan concluderen dat het een fantastische deal is voor de organisatie.
Het is voor mij eerder een teken dat ze er financieel niet zo goed voorstaan en geen financierders kunnen vinden die in willen stappen, die rente kunnen ze toch wel aftrekken en is vrij normaal met grote investeringen, daarbij zijn ze er nog lang niet.

_/-\o_ Ik hoop voor ze dat het niet dezelfde rente is die jij en ik krijgen, daar kunnen ze misschien net een visje van halen.

We gaan het zien, ik hoop echt dat het allemaal doorgaat, ik kan de laatste race in 1985 nog goed herinneren toen ik in de duinen stond als klein jochie, wat een beleving was dat, net als de A-team die er ook een keer is geweest :P

• Rene
Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:12:
[...]

Het is voor mij eerder een teken dat ze er financieel niet zo goed voorstaan en geen financierders kunnen vinden die in willen stappen, die rente kunnen ze toch wel aftrekken en is vrij normaal met grote investeringen, daarbij zijn ze er nog lang niet.

_/-\o_ Ik hoop voor ze dat het niet dezelfde rente is die jij en ik krijgen, daar kunnen ze misschien net een visje van halen.

We gaan het zien, ik hoop echt dat het allemaal doorgaat, ik kan de laatste race in 1985 nog goed herinneren toen ik in de duinen stond als klein jochie, wat een beleving was dat, net als de A-team die er ook een keer is geweest :P
Dat is waar. Maar de crux zit hem in de rente die ze besparen over de lening. Zonder assets en mogelijkheid tot onderpand (tenzij ze heel het circuit verpanden ;)) zal die lening ook voor hun goed aanslaan.

Aangezien het hele circus plaatsvind binnen een jaar zal de effectieve rente niet mals zijn.

Ik ga er overigens ook niet heen omdat ik de gang van zaken mild gezegd vreemd vind, en omdat ik vanuit het buitenland moet komen en dus met tickets zonder datum zit.

Alles daargelaten dek ik dat het echt wel doorgaat. En uiteraard hoop ik dat iedereen waar voor zijn geld krijgt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

P.O. Box schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:08:
Gooit die Bernard toch gewoon paar van z'n huisjes in de verkoop? Heeft hij meer binnen in een week dan dit gesteggel maanden over wel/niet kaartjes.

(waarom krijg ik steeds grotere Fyre gevoel bij dit geheel? :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• draytek2950
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-10 08:31
MaZo schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:39:
[...]
Bij die gozer die liep te janken bij RTL was geen sprake van een foutieve aanvraag, die heeft met vrienden bewust veel teveel kaarten besteld en moet nu ze toevallig allemaal toegewezen zijn terecht op de blaren zitten.
Was ook een gozer die per ongeluk kaarten voor de zaterdag aangevraagd had.

• Slux
  • Niet online
draytek2950 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 06:56:
[...]

Was ook een gozer die per ongeluk kaarten voor de zaterdag aangevraagd had.
That was me :Y

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:31
SinergyX schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:22:
[...]

Gooit die Bernard toch gewoon paar van z'n huisjes in de verkoop? Heeft hij meer binnen in een week dan dit gesteggel maanden over wel/niet kaartjes.
Mee eens.

Overigens vind ik die schrijffout i.c.m. je signature grappig ;)

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Ik moet het nog zien of het allemaal wel door gaat. Het was mij allemaal te vaag om überhaupt kaarten aan te vragen, dus ik kijk de race, mocht die doorgaan, wel vanaf de bank.

• Jackson6
  • Niet online
JohanKupers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:42:
Ik moet het nog zien of het allemaal wel door gaat. Het was mij allemaal te vaag om überhaupt kaarten aan te vragen, dus ik kijk de race, mocht die doorgaan, wel vanaf de bank.
Er was helemaal niks vaags aan het aanvragen, het enige wat nog onbekend is.. is de datum waarop het plaats gaat vinden. De aanvraagprocedure vond ik zelf erg duidelijk met het kiezen waar je wil zitten en de keuze voor alternatieven etc.

Eerst een datum hebben en daarna de verkoop starten had misschien wat handiger geweest.

Jackson6 wijzigde deze reactie 01-08-2019 11:25 (19%)

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:49
2020 gevoel/gok: Barcelona blijft in 2020 als klassiek de eerste Europese race. Hockenheim gaat weg in 2020 en Zandvoort vult dat gat in juli. Geeft Zandvoort ook 2 maanden meer tijd om hun zaakjes te regelen.
Maxico gaat ook van de kalender en wordt vervangen door Hanoi.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:40:
2020 gevoel/gok: Barcelona blijft in 2020 als klassiek de eerste Europese race. Hockenheim gaat weg in 2020 en Zandvoort vult dat gat in juli. Geeft Zandvoort ook 2 maanden meer tijd om hun zaakjes te regelen.
Die 2 maanden hebben ze vervolgens nodig om mensen uit te leggen waarom de race ipv mei in de vakantieperiode plaats vindt.
Wees gerust, onder normale omstandigheden worden de punten toch op zaterdag verdeeld. ;)

• TheBrut3
Robertdj schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:49:
Die 2 maanden hebben ze vervolgens nodig om mensen uit te leggen waarom de race ipv mei in de vakantieperiode plaats vindt.
Ze hoeven niets uit te leggen toch? Men vraagt kaarten aan voor de Dutch GP van 2020 (en mogelijk verder), niet voor een bepaalde datum. Er is nooit ook maar iets van een officiële voorlopige kalender gepresenteerd. Alleen gezegd dat de verwachting is dat het begin mei is. Maar als Barcelona blijft, want voorheen zag het er naar uit dat deze weg zou gaan, dan verwacht ik dat Barcelona de eerste Europese race blijft.

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:48

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

TheBrut3 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:02:
[...]

Ze hoeven niets uit te leggen toch? Men vraagt kaarten aan voor de Dutch GP van 2020 (en mogelijk verder), niet voor een bepaalde datum. Er is nooit ook maar iets van een officiële voorlopige kalender gepresenteerd. Alleen gezegd dat de verwachting is dat het begin mei is. Maar als Barcelona blijft, want voorheen zag het er naar uit dat deze weg zou gaan, dan verwacht ik dat Barcelona de eerste Europese race blijft.
In de voorwaarden wordt over mei gesproken en als het niet in mei valt (exacte datum wordt niet genoemd) zijn er mogelijkheden tot annuleren door de aanvrager.

Maar hier staan genoeg fouten in om de algemene voorwaarden op dit punt ongeldig te verklaren:
4.2. Programma

[...]
Indien het Evenement wordt verplaatst naar een weekend buiten Mei 2020, biedt de Organisator de mogelijkheid om uw kaarten zonder opgave van reden te annuleren. Zie voor meer hierover onder "annuleringsvoorwaarden".
8.1. Annuleringsvoorwaarden entreekaarten

[...]

Mocht deze periode na het bevestigen van uw Entreekaarten nog verschuiven (buiten mei 2020) dan biedt de Organisator u de mogelijkheid om uw kaarten alsnog kosteloos te annuleren als u kunt aantonen dat u op de nieuwe datum verhinderd bent met goede reden.
Uhuh. Houdt geen stand voor de rechter. Sowieso geldt bij conflicterende voorwaarden altijd de voor de consument meest gunstige regeling.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Maasluip schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:09:
Uhuh. Houdt geen stand voor de rechter.
Uhu, helaas heb ik die opmerking hier wel vaker voorbij zien komen bij zaken die wel standhouden bij de rechter :+

Zou ook niet zo goed weten waarom zoiets geen stand zou houden. Je gaat er toch zelf moedwillig mee akkoord :o En het is niet alsof je je ziel verkoopt ofzo. Er heerst hier op het forum volgens mij een beetje het beeld dat algemene voorwaarden bij het minste geringste vervelende voor een consument door een rechter van tafel geveegd worden. Volgens mij klopt dat beeld niet.

omg nog ff en ik doe rm -r *kerst* op mn mp3 map :@ doet winamp expres kerstmuziek nu ofzo

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:48

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het zijn conflicterende voorwaarden in hetzelfde document, niet "iets wat me slecht uitkomt".
Welke voorwaarde geldt dan volgens jou?

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Helixes
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11:44
Jongens, kom op - dit is niet lastig.

Geachte Zandvoort,

Het spijt mij u te moeten melden dat ik mijn kaarten moet annuleren nu blijkt dat het evenement buiten mei 2020 plaatsvindt, conform van artikel 4.2 uit de leveringsvooraarden.

Ik begrijp uit dit artikel dat ik dit kan zonder opgaaf van reden. Uit persoonlijk overweging zie ik af van het opgeven van een motivatie.

Vriendelijk verzoek ik u [de waarde van de kaarten] retour te boeken naar: [reknr] ten name van [naam] binnen redelijke termijn, doch uiterlijk binnen 21 dagen na dagtekening.

Met vriendelijke groet,
[Naam]

Wanneer de organisatie aanvoert dat ze annuleringsvoorwaarden hebben (art. 8.1), dan kun je zeggen dat je niet annuleert op basis van art. 8.1, maar op basis van art. 4.2. En daarmee is de kous wel redelijk af.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Maasluip schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:56:
Het zijn conflicterende voorwaarden in hetzelfde document, niet "iets wat me slecht uitkomt".
Welke voorwaarde geldt dan volgens jou?
Oja goed punt, daar las ik even overheen :p

Pardon.

• leekers
  • Laatst online: 16:00
Helixes schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:12:
Jongens, kom op - dit is niet lastig.

Geachte Zandvoort,

Het spijt mij u te moeten melden dat ik mijn kaarten moet annuleren nu blijkt dat het evenement buiten mei 2020 plaatsvindt, conform van artikel 4.2 uit de leveringsvooraarden.

Ik begrijp uit dit artikel dat ik dit kan zonder opgaaf van reden. Uit persoonlijk overweging zie ik af van het opgeven van een motivatie.

Vriendelijk verzoek ik u [de waarde van de kaarten] retour te boeken naar: [reknr] ten name van [naam] binnen redelijke termijn, doch uiterlijk binnen 21 dagen na dagtekening.

Met vriendelijke groet,
[Naam]

Wanneer de organisatie aanvoert dat ze annuleringsvoorwaarden hebben (art. 8.1), dan kun je zeggen dat je niet annuleert op basis van art. 8.1, maar op basis van art. 4.2. En daarmee is de kous wel redelijk af.
Laat ons even weten hoe dit mailtje afloopt zodat wij allemaal kunnen meegenieten lol

" I, in my great and unmatched wisdom"

• Slux
  • Niet online
Ik weet niet of dit al bekend is hier ?

https://www.autoblog.nl/n...ch-gp-op-zandvoort-128659

Slux maakt zich toch nog een beetje zorgen.

• alexbl69
Slux schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:41:
Ik weet niet of dit al bekend is hier ?

https://www.autoblog.nl/n...ch-gp-op-zandvoort-128659

Slux maakt zich toch nog een beetje zorgen.
BNR had er ook al een stuk over.

Als je dat zo hoort zal het nog een hele kluif worden om het rond te breien.

iRacing Profiel

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
als ik dat zo lees zou ik eerder geld inzetten op dat 't niet doorgaat dan dat 't wel doorgaat; Er vanuit gaande dat er wel een vergunning nodig zal zijn

• AGee
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

alexbl69 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:56:
[...]

BNR had er ook al een stuk over.

Als je dat zo hoort zal het nog een hele kluif worden om het rond te breien.
Da's hetzelfde stuk, zelfde bron :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• YakuzA

YakuzA

Ziet eruit alsof stichting 'Rust aan de kust' de nieuws submit heeft aangeklikt bij BNR.

PSN

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17:49
Van de gemeente Zandvoort
Het circuit heeft 12 dagen per jaar waarop de standaardgeluidsnorm mag worden overschreden. Het F1 evenement valt binnen deze 12 dagen. Voor eventuele aanpassingen op het circuit kunnen vergunningen nodig zijn. Het circuit vraagt de de vergunningen aan, zodra duidelijk is welke aanpassingen uitgevoerd moeten worden. Daarvoor gelden de normale doorlooptijden van minimaal 8 tot maximaal 26 weken.

De geluidshinder of aantasting van de stiltebeleving is een milieu aspect. De bescherming van de stilte gebeurt op grond van de Provinciale Milieu Verordening, de PMV. Circuit Zandvoort en de directe omgeving vallen niet binnen een stiltegebied.

Alle tijdelijke accommodaties en tribunes blijven binnen de huidige grenzen van het circuit. De verhogingen die je nu direct langs de baan ziet, zijn kunstmatig aangelegde zandwallen die dienst doen als geluidswallen en maken dus geen onderdeel uit van het duingebied.
Met andere woorden: alleen voor eventuele aanpassingen moeten (bouw-)vergunningen worden aangevraagd. Voor de geluidsoverlast en het event op zich voldoet de huidige regeling.

U123456 wijzigde deze reactie 06-08-2019 15:38 (21%)

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Maar juist die bouwvergunningen zijn het probleem dankzij dat Natura 2000 gebied + de stikstofuitspraak.

Het zou mij behoorlijk verbazen als alles in kannen en kruiken is in minder dan een jaar tijd.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• TheBrut3
Dit is helemaal geen nieuwe informatie, gewoon een clickbait kickje.
De anti-organisaties hebben namelijk vanaf het begin al aangegeven dat ze bezwaar gaan maken op eventuele vergunningen en dat ze het natuur standpunt gingen gebruiken.

• Slux
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:55:
Dit is helemaal geen nieuwe informatie, gewoon een clickbait kickje.
De anti-organisaties hebben namelijk vanaf het begin al aangegeven dat ze bezwaar gaan maken op eventuele vergunningen en dat ze het natuur standpunt gingen gebruiken.
Dat er bezwaren zouden komen wist ik wel maar dat er nog niet eens een vergunning is aangevraagd, is voor mij toch wel nieuw.

Als ik zie hoe lang ze in Nederland bezig zijn met vergunningen, bouwen, dan zie ik het echt niet op tijd af zijn plus dat die FIA nog niet eens akkoord heeft gegeven.

Ik hoop het echt maar ik heb toch wel een sterk gevoel dat het niet door gaat en mijn centjes kwijt ben.
En dat allemaal nadat ik de tickets had besteld, als ik toen wist wat ik nu weet had ik ze nooit besteld.

• TheBrut3
Kan nog makkelijk. Gemeente Zandvoort kan de bezwaren afwijzen en dan moeten de partijen naar de rechter. Zo'n zitting kan ook met spoed volgens mij, geen idee hoe dat precies zit.

Bouwen kan heel snel, als er maar genoeg geld tegenover staat. Voor het juiste bedrag staan er 1000 mensen per dag de bouwen.

• alexbl69
TheBrut3 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:38:
Kan nog makkelijk. Gemeente Zandvoort kan de bezwaren afwijzen en dan moeten de partijen naar de rechter. Zo'n zitting kan ook met spoed volgens mij, geen idee hoe dat precies zit.

Bouwen kan heel snel, als er maar genoeg geld tegenover staat. Voor het juiste bedrag staan er 1000 mensen per dag de bouwen.
Euhm... het is je bekend dat er nogal wat tekorten zijn in de bouw? Je kunt ongetwijfeld voor het juiste bedrag (wat Zandvoort niet heeft) 1.000 mensen optrommelen. Dat zullen echter nooit 1.000 vakmensen zijn, en daarnaast hebben ze geen idee wat ze moeten doen.

Het is vreemd dat er nog geen enkele vergunning is aangevraagd. Tot nu toe was de bottleneck om te kunnen gaan bouwen (buiten het geld, maar dat hebben ze nu bij de fans opgehaald) de kalender die tot november vol zit. Aan die kalender kunnen ze niks veranderen, maar als de schep nu nog later in de grond mag omdat ze de vergunningen te laat aanvragen kun je ze dat wel degelijk aanrekenen. Dat laatste is overigens een gratis argument voor als het hele feest niet doorgaat en Zandvoort zich beroept op overmacht ;).

Denk dat de reden dat ze er zo mee zitten te talen is dat ze zelf ook wel weten dat ze er niet gerust op kunnen zijn dat het allemaal wel goed komt. En dat de tactiek is om zo lang te wachten dat ze op een gegeven moment met het argument kunnen komen dat het niet verlenen van een vergunning ze onredelijk veel geld gaat kosten.

Denk persoonlijk niet dat de rechtbank (die dit ongeacht het proces ongetwijfeld op z'n bordje zal krijgen) hier gevoelig voor is. Er zijn de laatste maanden al veel grotere projecten stopgezet door de stikstofuitstoot, dus dit stoom-en-kokend-water project midden in Natura-2000 gebied kan waarschijnlijk niet op veel genade rekenen.

iRacing Profiel

• Kaaswagen
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-10 22:55
alexbl69 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:03:
[...]

Euhm... het is je bekend dat er nogal wat tekorten zijn in de bouw? Je kunt ongetwijfeld voor het juiste bedrag (wat Zandvoort niet heeft) 1.000 mensen optrommelen. Dat zullen echter nooit 1.000 vakmensen zijn, en daarnaast hebben ze geen idee wat ze moeten doen.

Het is vreemd dat er nog geen enkele vergunning is aangevraagd. Tot nu toe was de bottleneck om te kunnen gaan bouwen (buiten het geld, maar dat hebben ze nu bij de fans opgehaald) de kalender die tot november vol zit. Aan die kalender kunnen ze niks veranderen, maar als de schep nu nog later in de grond mag omdat ze de vergunningen te laat aanvragen kun je ze dat wel degelijk aanrekenen. Dat laatste is overigens een gratis argument voor als het hele feest niet doorgaat en Zandvoort zich beroept op overmacht ;).

Denk dat de reden dat ze er zo mee zitten te talen is dat ze zelf ook wel weten dat ze er niet gerust op kunnen zijn dat het allemaal wel goed komt. En dat de tactiek is om zo lang te wachten dat ze op een gegeven moment met het argument kunnen komen dat het niet verlenen van een vergunning ze onredelijk veel geld gaat kosten.

Denk persoonlijk niet dat de rechtbank (die dit ongeacht het proces ongetwijfeld op z'n bordje zal krijgen) hier gevoelig voor is. Er zijn de laatste maanden al veel grotere projecten stopgezet door de stikstofuitstoot, dus dit stoom-en-kokend-water project midden in Natura-2000 gebied kan waarschijnlijk niet op veel genade rekenen.
De Max-mania en de prestige die zo'n project opbrengt mag ook voor wat tellen toch? Gezien het enthousiasme en de kaartverkoop denk ik dat het wel rond komt in 2020, maar of het er allemaal goed georganiseerd aan toe gaat moet nog blijken. Denk wel dat vanaf 2021 het een erg leuke race op kalender gaat zijn.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:43
SinergyX schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:22:
[...]

(waarom krijg ik steeds grotere Fyre gevoel bij dit geheel? :P)
Kuch.... festival op het strand en in de duinen, exclusief vervoer

Ik hoop dat de VIPs niet gaan klagen over de Centerparca of Landal hutten naast het circuit ;-)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 15:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

4.2. Programma

[...]
Indien het Evenement wordt verplaatst naar een weekend buiten Mei 2020, biedt de Organisator de mogelijkheid om uw kaarten zonder opgave van reden te annuleren. Zie voor meer hierover onder "annuleringsvoorwaarden".
Iemand enig idee (gebaseerd op de AV) wat ze met kinderkaartjes (zouden) doen van Kindjes die in Juni 2020 "opeens" 13 zijn geworden. (of Juni 2022 in geval van 3 Years Passe Partout).

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Crazy D
  • Laatst online: 17:53

Crazy D

I think we should take a look.

Richard schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:43:
[...]

Iemand enig idee (gebaseerd op de AV) wat ze met kinderkaartjes (zouden) doen van Kindjes die in Juni 2020 "opeens" 13 zijn geworden. (of Juni 2022 in geval van 3 Years Passe Partout).

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dat gebeurt niet opeens hoor, check je biologie boeken :P Weet niet of er in de AV iets over staat. Toen ik klein was gold moment van aankopen van tickets. Dat is het moment waarop je de overeenkomst sluit.

Exact expert nodig? itwize.nl

• Slux
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:08:
[...]
Kuch.... festival op het strand en in de duinen, exclusief vervoer

Ik hoop dat de VIPs niet gaan klagen over de Centerparca of Landal hutten naast het circuit ;-)
Wij kaaskoppen klagen alleen als we er zelf geen last van hebben, rekening houden met andere is er niet meer bij, als wij niet mogen mogen zij ook niet. ;(
Crazy D schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:47:
[...]

Dat gebeurt niet opeens hoor, check je biologie boeken :P Weet niet of er in de AV iets over staat. Toen ik klein was gold moment van aankopen van tickets. Dat is het moment waarop je de overeenkomst sluit.
Dat is het moment dat ze op naam worden gezet toch ?

Slux wijzigde deze reactie 07-08-2019 08:53 (36%)

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-10 15:30
https://www.msn.com/nl-nl...r-AAFtghg?ocid=spartanntp 8)7

Hadden ze toch maar voor Assen gekozen. Dat kan tenminste wel grote hoeveelheid verkeer aan.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Willem30 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:26:

Hadden ze toch maar voor Assen gekozen. Dat kan tenminste wel grote hoeveelheid verkeer aan.
RedBull 6-pack en fietsen maar

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Homeland
  • Niet online

• YakuzA

YakuzA

Het is vanaf dag 1 duidelijk gemaakt door de organisatie dat alles een soortvan combi ticket zou zijn en eigenlijk niemand met de auto bij het circuit zou kunnen komen.

En nu is dat ineens een schokkend bericht? :+
Verder is maakt deze post ook duidelijk dat de vergunning aanvragen in de pijplijn zitten:
Vergunningen
Het proces voor de benodigde vergunningen is in volle gang. Door de gemeente is een totaaloverzicht opgesteld van de benodigde vergunningen en de daarbij behorende indieningsvereisten om het circuit zo goed mogelijk te faciliteren bij het juist en compleet indienen van de aanvragen. In de werkgroep met betrokken partijen (provincie Noord-Holland, OD IJmond,OD NHN,DGP, het circuit en de gemeente) worden alle aspecten van noodzakelijke en te verwachten vergunningsaanvragen afgestemd inclusief de planning.

YakuzA wijzigde deze reactie 07-08-2019 15:42 (45%)

PSN

• Laguna
  • Laatst online: 18:33

Laguna

Connaisseur

De hele kaartverkoop blijft in de eerste plaats een verkapte vorm van financiering voor het circuit. Ik ben achteraf eigenlijk wel blij dat ik nog geen kaarten toegewezen heb gekregen. Er zijn nog teveel onduidelijkheden en normaal gesproken worden er dan ook nog geen kaarten verkocht, maar goed blijkbaar is er direct geld nodig en heeft men dit gewiekste plan bedacht. Wat dat betreft heeft het inderdaad wel wat overeenkomsten met het Fyre festival, al mag ik hopen dat de vergelijking hierbij ophoudt. Laat de FOM eerst binnenkort de datum maar eens bekendmaken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:11
Laguna schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:51:
De hele kaartverkoop blijft in de eerste plaats een verkapte vorm van financiering voor het circuit. Ik ben achteraf eigenlijk wel blij dat ik nog geen kaarten toegewezen heb gekregen. Er zijn nog teveel onduidelijkheden en normaal gesproken worden er dan ook nog geen kaarten verkocht, maar goed blijkbaar is er direct geld nodig en heeft men dit gewiekste plan bedacht. Wat dat betreft heeft het inderdaad wel wat overeenkomsten met het Fyre festival, al mag ik hopen dat de vergelijking hierbij ophoudt. Laat de FIA eerst binnenkort de datum maar eens bekendmaken.
Wat een onzin. Zo gaat het toch bij elk festival? Ga naar Tomorrowland, je betaald €300 een half jaar van te voren en dan staat er toch ook nog helemaal niks?

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Devian schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:56:
[...]

Wat een onzin. Zo gaat het toch bij elk festival? Ga naar Tomorrowland, je betaald €300 een half jaar van te voren en dan staat er toch ook nog helemaal niks?
Is gewoon realistisch. Tomorrowland wordt al ieder jaar georganiseerd op dezelfde locatie, oftewel is niet te vergelijken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Ook de datum staat dan niet vast?

• YakuzA

YakuzA

Laguna schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:02:
[...]

Is gewoon realistisch. Tomorrowland wordt ieder jaar georganiseerd op dezelfde locatie, oftewel is niet te vergelijken.
:) de F1 gp van Nederland is toch ook de komende 3 jaar op dezelfde locatie?

PSN

• Slux
  • Niet online
[...]

Volgens mij worden bij zulke festivals het geld eerst op een 3rde rekening gestort zodat er meer zekerheid is.
Als er niet genoeg tickets verkocht worden gaat het niet door en krijg je je geld terug.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:40:
Mexico blijft behouden als we dit moeten geloven? https://twitter.com/adamc.../1159098404565336065?s=20

A smile a day....

• AGee
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Ik hoorde dat er dit weekend ook bevestigd was dat 22 races komend seizoen een optie was (in tegenstelling tot eerdere berichten). Heb het maar één keer gehoord dus geen idee of het waar is, O.a. hier, dat zou een opening bieden voor zowel Mexico als Barcelona en Zandvoort, maar zou wel het einde van Dld kunnen betekenen (die sowieso al jaren in 'de problemen' zitten).... Missen we weinig aan denk ik :+

AGee wijzigde deze reactie 07-08-2019 19:54 (16%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Laguna

Laguna

Connaisseur

YakuzA schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:58:
[...]

:) de F1 gp van Nederland is toch ook de komende 3 jaar op dezelfde locatie?
Wijsneus je snapt best wat ik daarmee bedoel :>

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AGee schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:49:
[...]
Ik hoorde dat er dit weekend ook bevestigd was dat 22 races komend seizoen een optie was (in tegenstelling tot eerdere berichten). Heb het maar één keer gehoord dus geen idee of het waar is, O.a. hier, dat zou een opening bieden voor zowel Mexico als Barcelona en Zandvoort, maar zou wel het einde van Dld kunnen betekenen (die sowieso al jaren in 'de problemen' zitten).... Missen we weinig aan denk ik :+
Duitsland is eigenlijk al afgevallen als we de "bronnen" moeten geloven, daarvoor was zelfs de opkomst van het Oranje Leger niet voldoende de laatste jaren.

@PalingDrone klopt, Mercedes heeft ook éénmalig de beurs getrokken om het dit jaar financieel rond te krijgen.

hardware-lover wijzigde deze reactie 07-08-2019 23:59 (7%)

A smile a day....

• PalingDrone
hardware-lover schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Duitsland is eigenlijk al afgevallen als we de "bronnen" moeten geloven, daarvoor was zelfs de opkomst van het Oranje Leger niet voldoende de laatste jaren.
Mercedes wilde Duitsland perse op de kalender dit jaar om hun zoveeljarige jubilea te vieren op hun "thuisbaan", nou dat was een doorslaand succes voor ze... ;)
Zonder het afgelopen Mercedes feestje was Duitsland dit jaar al van de kalender geweest.

PalingDrone wijzigde deze reactie 07-08-2019 23:34 (3%)

My DnB is Liquid

• TheBrut3
AGee schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:49:
Als er 22 races komen, dan zal er sowieso een bestaande race af moeten vallen, want er komen er in 2020 2 bij. Ik gok inderdaad dat Duitsland dat zal zijn. Tenzij één van die 2 nieuwe af valt, maar beiden hebben de kaarten al in de verkoop.

Zou niet onlogisch zijn dat wanneer Duitsland af valt, Zandvoort op die plek komt. En dan Hanoi rond de GP van China of Singapore plannen, is de kalender mooi rond zonder dat je veel om hoeft te gooien op de kalender.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zag net een reactie in een ander topic. Wat een beschamende vertoning daar.

leekers in "Algemeen race topic Deel 2"

A smile a day....

• Robertdj
  • Niet online
Ik vermoed dat de benadering van een amateur race iets anders is dan bij de F1. Enige overeenkomst is imho de locatie.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Robertdj schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Ik vermoed dat de benadering van een amateur race iets anders is dan bij de F1. Enige overeenkomst is imho de locatie.
Dat zal zich eerst nog maar eens moeten bewijzen ;)

A smile a day....

• YakuzA

YakuzA

Wat is de relevantie tot dit topic van een amateurrace op zandvoort waar iedereen nog met dubbel geel nog even veel gas geeft als Rosberg in de F1? :P

PSN

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:22:
[...]
Wat is de relevantie tot dit topic van een amateurrace op zandvoort waar iedereen nog met dubbel geel nog even veel gas geeft als Rosberg in de F1?
Misschien nét datgene wat jij nu aanhaalt, ook al hebben ze de regels daarna aangescherpt?

Edit: (hij gooit er nog snel even een smiley tegenaan) :)

Gezien het optreden van Hamilton in Germania, zijn de verschillen misschien nog steeds niet zo heel groot?

hardware-lover wijzigde deze reactie 08-08-2019 13:07 (19%)

A smile a day....

• PalingDrone
Er zijn daar wel vaker mensen door onprofessioneel gedrag van baanpersoneel i.c.m. brand in de problemen gekomen, blijkbaar veranderd er niet zo veel op Zandvoort.

Lees / kijk en huiver: https://www.anderetijden....g/474/Dood-op-het-circuit
Ook toen was de baan "geheel vernieuwd en aan alle eisen aangepast"

Ik krijg een hele nare smaak in mijn mond door de arrogantie van bepaalde personen uit de organisatie in deze docu over de manier waarop ze hun handen in onschuld wassen.

Hopelijk hebben ze de boel volgend jaar beter voor elkaar en gelukkig heeft de FIA (FOM?) tegenwoordig een hele dikke vinger met eisen in de pap om dit soort ellende zoveel mogelijk te voorkomen.

PalingDrone wijzigde deze reactie 08-08-2019 13:14 (26%)

My DnB is Liquid

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

'Na meerdere weken onderzoek, denk ik dat nu een redelijk goed idee heb van welke Grand Prix wanneer gaat plaatsvinden. De volgende agenda zou heel goed kunnen kloppen, maar ik kan niet voor honderd procent garanderen dat het juist is', zegt Saward.
Hold your (Renault) horses, maar make the speculaas heppening!

Even een crosspost uit het F1 topic:

Voorlopige lijst voor 2020: https://www.f1maximaal.nl...ender-zandvoort-vijfde-gp

Formule 1-kalender 2020 volgens Saward
15 maart: Australië
22 maart: Bahrein
05 april: Vietnam
19 april: China
03 mei: Nederland :)F
10 mei: Spanje
24 mei: Monaco
07 juni: Azerbeidzjan
14 juni: Canada
28 juni: Frankrijk
05 juli: Oostenrijk
19 juli: Groot-Brittannië
02 augustus: Hongarije
30 augustus: België :)B
06 september: Italië
20 september: Singapore
27 september: Rusland
11 oktober: Japan
25 oktober: Verenigde Staten
01 november: Mexico
15 november: Brazilië
29 november: Abu Dhabi

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 12-08-2019 10:05 (18%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wel jammer dat men vanuit de organisatie nog niks naar buiten heeft gebracht over hoeveel kaarten nu daadwerkelijk betaald zijn in die 5 dagen die men hiervoor kreeg en welke vervolgstappen ze gaan nemen in de gevallen waarbij er niet betaald is, aanmaningen sturen en indien nodig incassobureau inschakelen of dat ze de kaarten weer terugnemen en de betaalverplichting daarmee vervalt.

@Leviathius kan jij hier wat over roepen?

• Leviathius
  • Laatst online: 16:07
Laguna schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:21:
Wel jammer dat men vanuit de organisatie nog niks naar buiten heeft gebracht over hoeveel kaarten nu daadwerkelijk betaald zijn in die 5 dagen die men hiervoor kreeg en welke vervolgstappen ze gaan nemen tegen de gevallen waarbij niet betaald is, aanmaningen sturen en indien nodig incassobureau inschakelen of dat ze de kaarten weer terugnemen en de betaalverplichting daarmee vervalt.

Helaas kan ik er vrij weinig over roepen, ik kan je vraag alleen doorspelen naar het team dat hierover gaat en proberen iets van info te winnen. Maar ook zij laten steeds minder los qua info had ik al gemerkt helaas :/

YouTube: MotorcycleGeek

• Erapaz

Dit is toch helemaal niet onverwacht? Lijkt me juist een heel verstandige beslissing. Ik was zondag nog in Zandvoort en het is daar gewoon totaal ongeschikt om met de auto heen te gaan. Als ze autoverkeer hadden toegestaan tijdens de GP had het gewoon het hele weekend helemaal vastgestaan. Hulpdiensten en bewoners kunnen dan ook geen kant op.
Een fatsoenlijk verkeersplan met parkeergelegenheid buiten Zandvoort en pendelbussen / fietsen / trein is veel beter dan hopen dat het goed komt. Naar Hockenheim had ik de fiets achter in de auto, geparkeerd in Hockenheim-Noord (6 km vanaf het circuit) en helemaal 0 file gehad (zondag om 10 uur aangekomen, na de GP in 4.5 uur naar huis gereden).

Overigens is Monza ook gewoon gesloten voor autoverkeer tijdens de GP. Er zijn dus meer GP's waar dit zo wordt opgelost.

Edit, van: https://zandvoort.raadsin...20Formule%201%20Zandvoort
Autoverkeer afvangen dichtbij de Rijkswegen A4, A5 en A9 middels P&R. Verder op eigen fiets of leenfiets of met pendeldiensten;

Erapaz wijzigde deze reactie 14-08-2019 10:45 (11%)

• TheBrut3
Wel jammer dat men vanuit de organisatie nog niks naar buiten heeft gebracht over hoeveel kaarten nu daadwerkelijk betaald zijn in die 5 dagen die men hiervoor kreeg en welke vervolgstappen ze gaan nemen in de gevallen waarbij er niet betaald is, aanmaningen sturen en indien nodig incassobureau inschakelen of dat ze de kaarten weer terugnemen en de betaalverplichting daarmee vervalt.
Denk niet dat ze die moeite gaan doen. Is duur, kost veel tijd en onbetaalde kaarten raken ze toch wel kwijt. Denk ook dat ze eerst even de kalender willen afwachten. Stel dat de race, door recente ontwikkelingen, toch wordt verplaatst naar juli dan moeten ze al met een plan komen voor mensen die gerekend hebben op mei.

• Rene
Denk dat de datum 3 mei ondertussen we vaststaat.

Je kan nu via de site naar het officiële boekingsplatform om te boeken. Deze vult zelf 1-4 mei in 👍

Om vervolgens een van der valk te verkopen voor 360 euro per nacht 👎

• toolkist
Leviathius schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:31:
[...]

Helaas kan ik er vrij weinig over roepen, ik kan je vraag alleen doorspelen naar het team dat hierover gaat en proberen iets van info te winnen. Maar ook zij laten steeds minder los qua info had ik al gemerkt helaas :/
Niet heel vreemd toch? Ga eens bij een willekeurig bedrijf vragen hoeveel omzet ze doen en hoeveel winst ze maken, ik geloof niet dat er veel zijn die antwoord geven. Bepaalde info hou je gewoon liever intern.

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:34
Krijg net een push-bericht van nu.nl:
Grand Prix van Nederland in Formule 1 op 3 mei 2020

https://www.nu.nl/formule...ei-2020-in-zandvoort.html

Kees_B wijzigde deze reactie 29-08-2019 10:16 (37%)

PV Output

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:43
Kees_B schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:14:
Krijg net een push-bericht van nu.nl:
Grand Prix van Nederland in Formule 1 op 3 mei 2020

https://www.nu.nl/formule...ei-2020-in-zandvoort.html
Yep, ik mag dus 1 mei (FP1+FP2) achter de hekken m'n kaartje. Ik wilde alleen sfeer proeven, dus kaartje gekocht voor de vrijdag.

Als ik de fiets pak is het 2 uur...voordeur naar Zandvoort, OV is ook 2 uur ... 36 km.. nog eens over nadenken)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:53:
[...]

Yep, ik mag dus 1 mei (FP1+FP2) achter de hekken m'n kaartje. Ik wilde alleen sfeer proeven, dus kaartje gekocht voor de vrijdag.

Als ik de fiets pak is het 2 uur...voordeur naar Zandvoort, OV is ook 2 uur ... 36 km.. nog eens over nadenken)
Simpel: 2 uur als sardinevisje in een blikje vervoert worden, of lekker stukkie fietsen wat ook nog gezond* is :p

* Let op fietsen kan ook dodelijk zijn. :>

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 29-08-2019 11:50 (7%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• TIGER1125
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18:13
Ik blijf het een bijzondere keuze voor een datum vinden, tussen Koningsdag en Bevrijdingsdag in. Bizarre druk op de beschikbaarheid van de politie en overige hulpverleningsdiensten? Ik vraag me af hoeveel invloed er nog op het deze "concept"kalender door lokale overheden kan worden uitgeoefend, omdat er ook pas 4 oktober een definitief akkoord volgt van de FIA op de kalender.

Wel goed dat er nu een richtdatum is waarbinnen het circuit gereed moet zijn, kunnen de bezwaarmakers hun agenda's alvast schoonvegen. De eerste partij was gisteren al in het nieuws: https://www.noordhollands...google&utm_medium=organic

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

TIGER1125 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:53:
Ik blijf het een bijzondere keuze voor een datum vinden, tussen Koningsdag en Bevrijdingsdag in. Bizarre druk op de beschikbaarheid van de politie en overige hulpverleningsdiensten? Ik vraag me af hoeveel invloed er nog op het deze "concept"kalender door lokale overheden kan worden uitgeoefend, omdat er ook pas 4 oktober een definitief akkoord volgt van de FIA op de kalender.
De gemeente is partij in het regelen van de vergunning. Ik ga er vanuit dat het op de agenda is geweest.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Homeland
  • Niet online
RTL Nieuws heeft in mei verzocht geheime stukken van de gemeente over het financiële plaatje openbaar te maken, er is deze week besloten dit op 1 oktober te doen, ongetwijfeld dat snel daarna RTL Nieuws dus wel een artikel hierover zal hebben.

• draytek2950

Vraag je dit voor jezelf of hoop je dat anderen incassobureaus achter zich aan krijgen? :{

• Laguna

Laguna

Connaisseur

draytek2950 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 06:25:
[...]
Vraag je dit voor jezelf of hoop je dat anderen incassobureaus achter zich aan krijgen? :{
Dat vraag ik voor iedereen die dankzij onnozele mensen die dubbele kaarten hebben besteld in de veronderstelling meer kans te maken op kaarten en daardoor mis hebben gegrepen.

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:46
@Laguna Dat is niet iets wat de organisatie naar buiten gaat/hoeft te brengen, het gaat ons niets aan.

Barfman wijzigde deze reactie 30-08-2019 08:49 (5%)

System | Racing is in my Blood

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Barfman schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:49:
@Laguna Dat is niet iets wat de organisatie naar buiten gaat/hoeft te brengen, het gaat ons niets aan.
Dat was mij al duidelijk en dat is jammer. Ik hou van transparantie en openheid van zaken.

• draytek2950
Laguna schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:34:
[...]

Dat vraag ik voor iedereen die dankzij onnozele mensen die dubbele kaarten hebben besteld in de veronderstelling meer kans te maken op kaarten en daardoor mis hebben gegrepen.
Ah. Oké. Jammer dat je het leuker vindt dat mensen in de problemen komen dan dat je een tweede ronde met vertrouwen tegemoet ziet.

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:48
Dom gedrag mag beloond worden. En wel op een manier waarop niemand het meer in zijn kop wil halen voor het jaar ernaar.

Als Pietje zich niet 20 x had ingeschreven en 18x een toewijzing gehad, dan had Klaasje gewoon kaartjes gehad.

Wat mij betreft gewoon een aanmaning sturen, geen gehoor ALLE kaarten van die persoon blokkeren.
Daarna kaartjes weer in de winkel, en het minder geld+gemaakte kosten verhalen..

Gelukkig is het niet aan mij, en ja ik ben een redelijke klootzak

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Emielvanputten schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:19:
Dom gedrag mag beloond worden. En wel op een manier waarop niemand het meer in zijn kop wil halen voor het jaar ernaar.

Als Pietje zich niet 20 x had ingeschreven en 18x een toewijzing gehad, dan had Klaasje gewoon kaartjes gehad.

Wat mij betreft gewoon een aanmaning sturen, geen gehoor ALLE kaarten van die persoon blokkeren.
Daarna kaartjes weer in de winkel, en het minder geld+gemaakte kosten verhalen..

Gelukkig is het niet aan mij, en ja ik ben een redelijke klootzak
Helemaal mee eens.
Net zolang doorprocederen totdat er loonbeslag kan plaatsvinden.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

draytek2950 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:48:
[...]

Ah. Oké. Jammer dat je het leuker vindt dat mensen in de problemen komen dan dat je een tweede ronde met vertrouwen tegemoet ziet.
Je toon bevalt me niet en je constatering is ongegrond, daarnaast vraag ik mij af waarom je je genoodzaakt voelt om hier als één of andere moraalridder op te treden.

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True