Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 21 ... 73 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:07

Vos

AFCA

leekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 05:46:
[...]

Ach voor 10 euro meer koop je een dijk van een paraplu :X
Leuk voor de rest van de mensen ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik was klaar om de kaarten te bestellen, maar heb er maar vanaf gezien. De manier waarop stuit mij enorm tegen de borst. Geen datum, wel aanvragen, geen zekerheid, maar als je ze toegwezen krijgt MOET je betalen binnen 5 dagen, maar wanneer weet niemand, etc etc

De juridische haalbaarheid van de bindende overeenkomst die ze zeggen te hebben laat ik maar even buiten beschouwing. Maar de imho arrogante manier van aanbieden stuit enorm tegen de borst. Niet dat het hen iets interesseert natuurlijk, komt toch wel vol te zitten.

Het geld besteden we wel aan een Abu Dhabi o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik vraag me af of het wel uitverkocht gaat raken, de zondag denk ik wel maar de vrijdag? Zou me echt niet verbazen als er een hoop tickets via Heineken/Jumbo verspreid gaan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:21:
...
Het geld besteden we wel aan een Abu Dhabi o.i.d.
Spa zal Zandvoort ook wel gaan voelen vrees ik, een behoorlijk deel van het publiek was daar wortelkleurig.
Abu Dhabi zou mij iets te warm zijn op de tribune zonder airco :)
Homeland schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:50:
Ik vraag me af of het wel uitverkocht gaat raken, de zondag denk ik wel maar de vrijdag? Zou me echt niet verbazen als er een hoop tickets via Heineken/Jumbo verspreid gaan worden.
Precies dit, win acties bij de Jumbo etc. sponsors krijgen sowieso tegen gereduceerd tarief/gratis kaarten.
Toen papa Jos door Quest gesponsord werd in zijn Arrows kon ik als vriend van de zoon van een Quest medewerker samen met nog 2 andere maten voor een paar tientjes Spa bezoeken compleet met de door dat bedrijf georganiseerde touringcar.
Dit zal tegenwoordig met sponsors als Jumbo en Heineken niet veel anders zijn.
Kaarten voor een GP zijn een prima relatiegeschenk voor klanten of medewerkers van zo'n bedrijf.

Het zal mij niet verbazen wanneer er aan de kassa gewoon nog de onverkochte of geretourneerde kaarten verkocht gaan worden, zeker op de vrijdag.

[ Voor 48% gewijzigd door PalingDrone op 03-07-2019 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53

Player1S

Probably out in the dark

Als je ziet wat er nu al aan Nederlanders naar andere GP's afreizen enkel vanwege Verstappen verwacht ik dat het wel uitverkocht raakt.

Waarom zou ruim 28.000 man wel "helemaal" afreizen naar Oostenrijk maar niet naar Zandvoort?
Ik denk echt dat er voor alle dagen genoeg animo is.

Buiten dat verwacht ik tevens dat heel veel kaarten via sponsoren vergeven gaan worden door allerlei acties waar je uiteindelijk meer kwijt bent voor 1 vrijdag kaart dan als je een 3-daagse passe partoute had gekocht voor de komende 3 jaar :+

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Player1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:53:
[...]

Waarom zou ruim 28.000 man wel "helemaal" afreizen naar Oostenrijk maar niet naar Zandvoort?
Ik denk dat dat vooral is omdat je er een mini vakantie van kan maken als je naar Oostenrijk of Spanje of Hongarije gaat.

Ik zie mezelf echt niet 6x in de trein zitten om vrij, zat en zon naar het circuit te komen mocht ik alles mee willen maken, dit deed ik wel in Barcelona (half uurtje met de trein ofzo van stad naar Montmelo of hoe het alweer heette).

Dit ervanuitgaande dat hotels onbetaalbaar zijn etc en dat ik gewoon in principe in mn eigen bed moet slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53

Player1S

Probably out in the dark

Japser schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat dat vooral is omdat je er een mini vakantie van kan maken als je naar Oostenrijk of Spanje of Hongarije gaat.

Ik zie mezelf echt niet 6x in de trein zitten om vrij, zat en zon naar het circuit te komen mocht ik alles mee willen maken, dit deed ik wel in Barcelona (half uurtje met de trein ofzo van stad naar Montmelo of hoe het alweer heette).

Dit ervanuitgaande dat hotels onbetaalbaar zijn etc en dat ik gewoon in principe in mn eigen bed moet slapen
Jij niet maar er zijn genoeg anderen die het wel doen. Of die alleen vrijdag gaan of alleen zaterdag.
Als ik kijk hoe het leeft momenteel.
Alleen al mijn eigen zus. Vroeger nooit omgekeken naar Formule 1 maar de laatste tijd moet alles wijken omdat ze de race wil zien. 8)7

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:17
Player1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:53:
[...]

Als je ziet wat er nu al aan Nederlanders naar andere GP's afreizen enkel vanwege Verstappen verwacht ik dat het wel uitverkocht raakt.

Buiten dat verwacht ik tevens dat heel veel kaarten via sponsoren vergeven gaan worden door allerlei acties waar je uiteindelijk meer kwijt bent voor 1 vrijdag kaart dan als je een 3-daagse passe partoute had gekocht voor de komende 3 jaar :+
Ik weet wel zeker dat zandvoort vol gaat komen (goede gok). Maar bv hockenheim is vanuit oost en zuidoost nederland prima te berijden :) Dan ga ik liever nara een hockenheim met betere faciliteiten en een betere race en een beter uitzicht :)

(oh en die large xxxxl schnitzels met bratkartoffelen zijn geweldig mte een weizen of 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Maarre, waarom zou vrijdag uitverkocht moeten zijn? Het zal vooral om de zondag gaan plus catering aangaande het "gewone" publiek. De rest is gravy. Ik verwacht echter wel dat de vr en za ingecalculeerd zijn, maar niet als zijn volle bak verkocht.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:27

--HYPER--392

Powered by Fiat

Is er op vrijdag ook een mogelijkheid tot een pitwalk?

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
--HYPER--392 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:04:
Is er op vrijdag ook een mogelijkheid tot een pitwalk?
Volgens het gelekte conceptprogramma van deze post wel.

Maar hoe betrouwbaar deze informatie allemaal is op dit moment, tja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Laatst online: 16:27

--HYPER--392

Powered by Fiat

barber schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:12:
[...]

Volgens het gelekte conceptprogramma van deze post wel.

Maar hoe betrouwbaar deze informatie allemaal is op dit moment, tja ;)
maar welke kaarten moet je dan kopen?

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:39:
[...]

Ik weet wel zeker dat zandvoort vol gaat komen (goede gok). Maar bv hockenheim is vanuit oost en zuidoost nederland prima te berijden :) Dan ga ik liever nara een hockenheim met betere faciliteiten en een betere race en een beter uitzicht :)

(oh en die large xxxxl schnitzels met bratkartoffelen zijn geweldig mte een weizen of 8 :)
Hockenheim betere faciliteiten? Dat mag ik toch niet hopen. Wat een drama was het daar zeg.

Wat dat betreft was Mexico echt een paradijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Stefmeister8 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Hockenheim betere faciliteiten? Dat mag ik toch niet hopen. Wat een drama was het daar zeg.

Ja, iig wel bij de mercedes grandstand, daar was het PRIMA. Gewoon goede wc's, zonder dixies.

Die dixiies waren wel nasty bij de ingang, ik moest rennen om naar het toilet te gaan...steekt er een lading bovenuit het toilet...niet normaal.

Maar bij zandvoort zijn bijna alle tribunes tijdelijk, reken dus op heel veel dixies :)

[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 03-07-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Ja, iig wel bij de mercedes grandstand, daar was het PRIMA. Gewoon goede wc's, zonder dixies.

Die dixiies waren wel nasty bij de ingang, ik moest rennen om naar het toilet te gaan...steekt er een lading bovenuit het toilet...niet normaal.

Maar bij zandvoort zijn bijna alle tribunes tijdelijk, reken dus op heel veel dixies :)
Ah ok. Wij stonden een half uur in de rij voor de wc en even lang om wat te drinken/eten te halen. Naar de tribune komen was ook echt een drama. Precies ruimte voor 2 rijen mensen. Uiteraard 2 rijen die allebei een andere kant op gaan. Daar ga ik echt nooit meer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:33
--HYPER--392 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:14:
[...]

maar welke kaarten moet je dan kopen?
Dit vraag ik me ook af. Dat zou voor mij de vrijdag nog wel interessant maken.

Mijn moeder wil brons2 kopen voor het hele weekend. Ik zit zelf nog in twijfel. Ik ga me nog eens verdiepen in het bestellen en toch annuleren proces. Heb namelijk het idee dat heel veel mensen de kaarten dubbel gaan bestellen om straks zeker een kaart te bemachtigen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:21
Ik heb van alle gp's die ik heb meegemaakt nooit een uitverkochte vrijdag gezien.. bij Spa gaan de vrijdagen ook voor 30 euro of zo via de Groupon van deze wereld.

Hockenheim vorig jaar was qua faciliteiten echt matig. Veel te weinig toiletten en nog smerig ook in het stadion. Bij de Mercedes tribune was het inderdaad best oké. Maar ook qua reizen was het chaos zonder extra treinen vanaf Mannheim bv..

Spa was ook een groot verkeersinfarct, qua toiletten overigens nog dramatischer dan hockenheim.. iedereen pist in het bos.

Oostenrijk dit jaar was fantastisch geregeld. Korte rijen voor toiletten, snel geholpen bij bestellen drinken/eten. Althans bij de Red Bull/west tribune.
Maar ook dat waren voornamelijk tijdelijke toiletten, maar geen dixies. Gewoon kwaliteit.. het kán dus absoluut wel

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 12:40 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Kaart aangevraagd voor de Tarzanbocht Silver I.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:15
Linkje naar de algemene voorwaarden.

Artikel 3.1 vond ik nog wel interessant. Daarin staat dat "Door de aanschaf van het ticket en het voldoen van de Entreeprijs komt de overeenkomst tot stand". Is er dan niet pas sprake van een overeenkomst bij het voldoen van de betaling?

Daarnaast ga je een overeenkomst aan met CM Tickets en niet met de organisator van het evenement, althans zo interpreteer ik het.

Edit:
Bij het bestellen ga je zowel een overeenkomst aan met de organisator en CM tickets. De afname verplichting, terwijl je nog de loting af moet wachten, is wel erg dubieus.

Artikel 2.1:
Door het bestellen van een Ticket komt een Overeenkomst tot stand met de Organisator van het Evenement.

en artikel 2.2:
Op de Overeenkomst zijn van toepassing de voorwaarden van de Organisator van het Evenement zoals vermeld door de Organisator op zijn website of andere wijze. Bij strijdigheid tussen de bepalingen uit deze Algemene Voorwaarden en voorwaarden van de Organisator, voor zover het de aanschaf van het Ticket betreft, zijn de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden van toepassing.

[ Voor 40% gewijzigd door ruudonline op 03-07-2019 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
PalingDrone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:40:
[...]

Spa zal Zandvoort ook wel gaan voelen vrees ik, een behoorlijk deel van het publiek was daar wortelkleurig.
Abu Dhabi zou mij iets te warm zijn op de tribune zonder airco :)
Ik ben een keer bij de GP van Abu Dhabi geweest en daar moet je echt je trui meenemen als de zon onder is en het is eind november, dat zal je nog tegenvallen. Overdag was het gewoon lekker warm, de gevoelstemperatuur is veel kouder dan dat wat je op je app ziet.

Paul Ricard en Spielberg, dáár was het pas warm de afgelopen weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Divak schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:22:
[...]

Ik ben een keer bij de GP van Abu Dhabi geweest en daar moet je echt je trui meenemen als de zon onder is en het is eind november, dat zal je nog tegenvallen. Overdag was het gewoon lekker warm, de gevoelstemperatuur is veel kouder dan dat wat je op je app ziet.

Paul Ricard en Spielberg, dáár was het pas warm de afgelopen weken :D
Je hebt volkomen gelijk :)
Helemaal vergeten dat het daar een avond race is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Uiteindelijk 2 kaarten Arena Grandstand 3 - Sunday - Bronze 1 gedaan.
Ben benieuwd of ik inloot. Zo niet, dan kijken we wel lekker op de bank.

Overigens zijn meestal alle gouden en sommige zilveren tribunes overdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000

backupdevice

Boeh!

Stefmeister8 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Inderdaad. Hockenheim, wat een drama....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
backupdevice schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:49:
[...]

Inderdaad. Hockenheim, wat een drama....
Mja, daar vond ik het ook niet raar dat niemand nog naar de toiletten ging, maar andere plekken ging zoeken.
Spa idem veel te weinig toiletten.. maar hockenheim was gewoon ranzig + te weinig

Duitsers hebben m.i. tegenwoordig weinig nog goed voor elkaar... Treinen naar hockenheim waren echt minimaal. Overal wegwerkzaamheden die jaren duren... Files overal

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-06 19:57
Ik zit nog in dubio om kaarten aan te vragen voor zandvoort. Afgelopen weekend naar Spielberg geweest waar alles super geregeld was. Kaartje koste daar EUR 75 voor heel weekend (general admission). Logistiek, parkeren (gratis), eten en drinken (je mag je eigen drinken en eten ook gewoon meenemen, wat in Zandvoort niet mag!) Alles super voor mekaar. Ik zie Zandvoort nietzo 1-2-3 in de buurt komen van de perfecte organisatie van Spielberg. Ik denk dat als ik kaartjes koop voor Zandvoort, die al 2x zo duur kosten, dat alles erg zal tegenvallen vergeleken met Spielberg, ook gezien dat de catering erg duur zal zijn en je niets zelf mag meenemen en je waarschijnlijk uren in de file moet staan of via OV een drama zal worden.

Denk dat ik volgend jaar toch maar weer naar Oostenrijk ga, waar Max een abbonement heeft genomen op overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Waar heb jij gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen in Zandvoort?
Dat zou dan echt een eerste keer zijn bij de F1..

Bij de Jumbo racedagen lees ik alleen geen eigen alcohol.. dat is wel een 1st voor mij dan..

Overigens vond ik afgelopen weekend in Oostenrijk de security best slap. Natuurlijk ergens wel fijn, maar onze tassen zijn nooit gecontroleerd.

[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 17:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• barber
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:15:

Bij de Jumbo racedagen lees ik alleen geen eigen alcohol.. dat is wel een 1st voor mij dan..

Overigens vond ik afgelopen weekend in Oostenrijk de security best slap. Natuurlijk ergens wel fijn, maar onze tassen zijn nooit gecontroleerd.
Op https://dutchgp.com/faq/
Mag ik eten en drinken meenemen naar het circuit?
Nee, er mag geen eigen eten en drinken worden meegenomen naar het circuit. Tijdens het evenement biedt Dutch GP een breed scala aan eet- en drinkmogelijkheden aan voor de racefan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:15:

Mag ik eten en drinken meenemen naar het circuit?
Nee, er mag geen eigen eten en drinken worden meegenomen naar het circuit. Tijdens het evenement biedt Dutch GP een breed scala aan eet- en drinkmogelijkheden aan voor de racefan.
Staat in de FAQ van dutchgp.com

Anyway, alsof ze je dat laten weggooien...

Ok,.flesjes/Six pack alcohol zal wel eruitgehaald moeten als je pech hebt met de controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:35
Knappe jongen die bij 30 graden het flesje water weg gaat gooien van publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Holkers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:58:
30 graden in mei?
http://www.weer.nl/verwac...erland/zandvoort/1812917/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32
Ah Shit -
Ik kom er vandaag pas achter dat je je moest registreren om kaartjes te kunnen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Kan helaas e-mailadres niet aanpassen anders had ik wel een mail kunnen doorsturen (registreren van tickets hangt schijnbaar aan je e-mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
TripleQ schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:54:
[...]

[...]

Ok,.flesjes/Six pack alcohol zal wel eruitgehaald moeten als je pech hebt met de controle
Dat is toch wel een zwaar kansloze bedoening, naast hoe de kaartverkoop geregeld is... Water afpakken en dan zeker 4 euro per halve liter water vragen?!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 17:30
Holkers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:58:
Reken maar dat dat gebeurt. Dan wijzen ze doodleuk naar de eerstvolgende kraam direct na de ingang waar je diezelfde flesjes voor €5 weer mag kopen.

Ik vind een bijzonder flauwe regel, maar als je daar staat is het zinloos te gaan piepen, want het staat duidelijk in de voorwaarden. En reken maar dat ze het handhaven, het is onderdeel van het verdienmodel.

Tenzij het boven de x (30?) graden is, dan zullen de festivalregels wel gelden en mogen ze zelf meegenomen water niet weigeren of moeten het gratis aanbieden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:14
De TT gangers onder ons hebben vast ruime ervaring met het oud Drents biersmokkelen, dus dat komt in Zandvoort ook wel goed.

Ofwel je begraaft je bier een week of wat van tevoren, of je maakt een dubbele bodem in je koelbox of je rugzak

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 19:58

Crazy D

I think we should take a look.

Zolang je niet met grote kratten bier aan komt zeulen krijg je het meestal wel binnen. Vooral kleinere flesjes onderin een rugtas kan best lukken, maar als ze drinken vinden gooien ze het weg. In Barcelona verkochten ze wel flesjes cola maar werd de dop er direct afgehaald. Best kut natuurlijk. Oplossing op dag 2 was zelf doppen meenemen. Goud hoe ze kijken als je dopjes op de flesjes draait die ze net open hebben gedraaid :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dopjes waren bij Spa ook key. Rugtassen moesten open, zichtbare flesjes werden eruit gefilterd. Maar drinkwater zal echt geen probleem worden, zeker geen 4 euro die ik hier genoemd zie worden: drinkwatergebied+algehele trend op festivals om gratis drinkwater aan te bieden. Als je daarover gaat twijfelen dan ben je gewoon aan het zoeken omdat het kan :>

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wow, dat is wel ontzettend slecht, en misschien typisch Nederlands om er een goed slaatje uit te slaan.. Ik zou het bijna on-ethisch noemen..

In principe wordt bij ALLE andere GP's alleen alcohol en misschien energie-blikjes of andere verdachte mix-drankjes eruit gefilterd. Flesjes cola moest je even laten zien dat ze nieuw waren (dat de dop nog 'gesealed' was) voor het geval je er een bacardi-cola van had gemaakt. De rest mocht allemaal mee naar binnen.

De laatste GP waar ik was was Paul Ricard (ja, zonde vergeleken met Spielberg :P ) en daar mochten we GELUKKIG gewoon een koeltas met 6 liter water zonder problemen meenemen, en nog een rugzak vol met koekjes/eten.

En dat was nog niet eens genoeg om de dag door te komen. Uiteindelijk haalden we op het circuit ook nog lunch (patatje, pizza) en een paar biertjes/flesjes water rondom de race (2 personen).

[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 04-07-2019 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 17:30
Op Monza een paar jaar geleden namen we ook gewoon een koelbox met water en bier mee. Is al wel een paar jaar geleden dus weet niet of het nog mag, maar fijn was het wel :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Op Hockenheim mag je gewoon een overvolle koelbox meenemen. Wat je erin stopt mag je zelf weten :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 16:36
Afgelopen weekend op Spielberg was ook geen enkele controle op tassen. We liepen gewoon met koeltassen vol blikken bier en fris het circuit op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:00
Ik ga altijd zonder tas naar een evenement of circuit. Heb een hekel aan dat gesjouw. Zo'n dag is toch al duur, die paar euro extra voor eten en drinken neem ik dan ook maar voor lief.

Overigens heb ik ook nog nooit gezien dat water in beslag wordt genomen. Soms is het wel zo dat ze de dopjes innemen inderdaad, maar als je er eentje op reserve hebt dan is dat de rest van de dag ook geen probleem natuurlijk :)

Zeker als het zo warm was als afgelopen weekend in Spielberg of Assen gaan ze water echt niet verbieden. Er hoeft maar één iemand onwel te worden en de media duikt er bovenop.
Sterker nog, afgelopen weekend waren er op Assen diverse tappunten met drinkwater.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:59

Metalfreak

Hoije woh!

naitsoezn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:23:
Dopjes waren bij Spa ook key. Rugtassen moesten open, zichtbare flesjes werden eruit gefilterd. Maar drinkwater zal echt geen probleem worden, zeker geen 4 euro die ik hier genoemd zie worden: drinkwatergebied+algehele trend op festivals om gratis drinkwater aan te bieden. Als je daarover gaat twijfelen dan ben je gewoon aan het zoeken omdat het kan :>
Dan kom je niet op veel festivals blijkbaar. Festivals moeten het alleen aanbieden als het hitteprotocol van kracht is en ja, ik heb festivals gezien waar een flesje water 1,5 of 2 bonnen kost (want halve liter)zonder alternatieven, dat is al meer dan 4 euro... Drinkwatergebied of niet.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Metalfreak schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:12:
[...]

Dan kom je niet op veel festivals blijkbaar.
Moah, wat is veel. Ik heb het recentelijk niet meer meegemaakt iig ;) "Vroeger" was het anders...

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 04-07-2019 09:17 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
B-Real schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:06:
Ik ga altijd zonder tas naar een evenement of circuit. Heb een hekel aan dat gesjouw. Zo'n dag is toch al duur, die paar euro extra voor eten en drinken neem ik dan ook maar voor lief.
Tja. Een colaatje €4, een patatje €5, een klein biertje €4, een pizza €12, een Mars €2,50, een ijsje €5. Zo'n dag is inderdaad al sowieso duur, maar een warme dag met je eigen drinken en koekjes vs. niets meenemen gaat dan al makkelijk naar de €50 p.p.. Met zijn tweetjes vrijdag t/m zondag rond de baan is dan al snel € 300,-.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Laatst online: 13-06 11:11

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik ga ook geen tickets aanvragen. Ik heb even in mijn vriendengroep en bij familie rondgevraagd wie eventueel mee wilde (en dus hoeveel tickets ik moest bestellen), en iedereen gaf aan de prijzen ronduit belachelijk te vinden. Vorig jaar een heel weekend op de overdekte MV-tribune in Spielberg gezeten voor 175,- pp, en dan krijg je er ook nog een t-shirtje bij enzo. Dat is nog een keertje te doen, maar 140 euro voor een dagkaart in de duinen vond iedereen eigenlijk veel te veel. Nog los van alle andere voorwaarden en problemen (direct betalen, niet annuleren en nog geen datum bekend).

Waarom is Zandvoort eigenlijk zo duur t.o.v. bijvoorbeeld Spielberg? Op deze manier voorzie ik toch wel wat lege tribunes om eerlijk te zijn... ons bent zuunig!

/edit:
Over de eten/drinken meenemen discussie: vorige week bij de TT op Assen mocht er ook van alles mee, zolang het maar geen glas was. En parasols waren ook not allowed. Beide snap ik wel vanuit veiligheidsoogpunt.

[ Voor 12% gewijzigd door Icephase op 04-07-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Waarom is Zandvoort eigenlijk zo duur t.o.v. bijvoorbeeld Spielberg? Op deze manier voorzie ik toch wel wat lege tribunes om eerlijk te zijn... ons bent zuunig!

[...]
Volgens mij hebben ze voornamelijk naar Hockenheim en Spa gekeken, waar de prijzen wel redelijk hetzelfde zijn als ze nu vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Laatst online: 13-06 11:11

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

XiN-eViL schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:47:
[...]

Volgens mij hebben ze voornamelijk naar Hockenheim en Spa gekeken, waar de prijzen wel redelijk hetzelfde zijn als ze nu vragen
Oftewel: wat kunnen we maximaal vragen zonder dat we lege tribunes krijgen? vs. wat is een prijs waarmee we onze kosten kunnen dekken én het ook nog een beetje leuk blijft om het een gezinsuitje te maken? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:52:
[...]

Oftewel: wat kunnen we maximaal vragen zonder dat we lege tribunes krijgen? vs. wat is een prijs waarmee we onze kosten kunnen dekken én het ook nog een beetje leuk blijft om het een gezinsuitje te maken? :X
Dat is niet heel verrassend toch? Welke winst gedreven organisatie zou dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:52:
[...]

Volgens mij is dit een prijs waarmee ze net de kosten kunnen dekken, gezien Spa de begroting ook niet rond krijgt zonder subsidie.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Prijzen zijn op zich niet zo schokkend, Spa, Nurburgring, Hockenheim, Silverstone. Allemaal gelijkwaardige prijzen. Bernie wilde altijd een flinke zak geld om de F1 te mogen hosten, ze zullen er heus wel wat aan verdienen (Spa heeft volgens mij vooral het probleem dat het lange tijd niet zo vol was), maar denk niet dat de prins nog een straatje erbij kan kopen van een jaartje F1 op Zandvoort. Maar geld op inleveren lijkt me sterk...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021

Zandvoort is een oud verlopen circuit waar de afgelopen 20 jaar helemaal 0 is gedaan voor toeschouwers of logestiek en afgezien van die oude afgetakelde hoofdtribune helemaal niets geen voozieningen zijn .

Dat maakt dat er enorme investeringen moeten worden gedaan om er ook maar 1 GP te organiseren als je dat vergelijkt met Assen waar de afgelopen 20 jaar ieder jaar tribunes en voorzieningen ed zijn bijgebouwd .

Die investeringen moeten door iemand betaald worden en hopelijk wordt dat 100 % de bezoeker en wordt er geen cent subsidie gegeven voor een circuit wat in particuliere handen is en waar in 20 jaar geen moer is gedaan .

Economisch gezien is het organiseren van een GP in Nederland gewoon een onhaalbaar verhaal er is geen circuit wat er geschikt voor is en ook maar enigzins een beetje klaar voor is en hadden ze er nooit aan moeten beginnen .

Dat er nu een GP georganiseerd wordt is te danken aan Bernard want zonder hem was er nooit iemand aan begonnen.
Het probleem is alleen dat hij nu eenmaal omkomt in het geld en het dus een hobby voor hem is maar dat circuit Zandvoort voor hem gewoon een winstgevende investering moet zien en je mag 3 keer raden wie daar voor gaat opdraaien .

Je zou voor de gein eens aan Bernard moeten vragen of hij kaarten zou kopen voor een evenement waarvan de datum niet bekend is het programma officieel niet vaststaat niemand weet of tribunes een dak hebben of niet en waar hij niet met zijn helikopter naar toe kan vliegen eens kijken of hij daarin trapt O-)

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 18:41
XiN-eViL schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:47:
[...]

Afgelopen 2x naar hockenheim geweest. Beide keren 99 euro betaald voor een weekend kaart. Tribune plaatsen, niet volledig overdekt net voor de bocht waar Vettel eraf ging.

Dit was dan wel een soort early bird actie maar gewoon via het regulier kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

leekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 05:46:
[...]

Ach voor 10 euro meer koop je een dijk van een paraplu :X
Die mag je niet gebruiken op de tribune, ivm zicht van anderen. In spielberg werd er op gehandhaafd.
Buiten de tribune kan het handig zijn, er is niet veel schaduw op zandvoort.
Zou ook een regen/poncho kopen (xenos, action etc), het blijft nederland....
alexbl69 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 07:54:
Op Monza een paar jaar geleden namen we ook gewoon een koelbox met water en bier mee. Is al wel een paar jaar geleden dus weet niet of het nog mag, maar fijn was het wel :)
Vorig jaar moesten de doppen er af. Of alcohol mocht weet ik niet. Ook powerbanks mochten niet mee. Lees altijd de voorwaarden van het cirquit.

[ Voor 54% gewijzigd door jeanj op 05-07-2019 07:38 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ga ook geen tickets aanvragen. Ik heb even in mijn vriendengroep en bij familie rondgevraagd wie eventueel mee wilde (en dus hoeveel tickets ik moest bestellen), en iedereen gaf aan de prijzen ronduit belachelijk te vinden. Vorig jaar een heel weekend op de overdekte MV-tribune in Spielberg gezeten voor 175,- pp, en dan krijg je er ook nog een t-shirtje bij enzo. Dat is nog een keertje te doen, maar 140 euro voor een dagkaart in de duinen vond iedereen eigenlijk veel te veel. Nog los van alle andere voorwaarden en problemen (direct betalen, niet annuleren en nog geen datum bekend).

/edit:
Over de eten/drinken meenemen discussie: vorige week bij de TT op Assen mocht er ook van alles mee, zolang het maar geen glas was. En parasols waren ook not allowed. Beide snap ik wel vanuit veiligheidsoogpunt.
De toegangsprijs zal gebaseerd zijn op de kosten voor het evenement mogelijk te maken, en 3j contract.
En ik denk dat er ook iemand wat wil verdienen om zijn huizenbestand te doen verhogen. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 05:32:
[...]

Zandvoort is een oud verlopen circuit waar de afgelopen 20 jaar helemaal 0 is gedaan voor toeschouwers of logestiek en afgezien van die oude afgetakelde hoofdtribune helemaal niets geen voozieningen zijn .

Dat maakt dat er enorme investeringen moeten worden gedaan om er ook maar 1 GP te organiseren als je dat vergelijkt met Assen waar de afgelopen 20 jaar ieder jaar tribunes en voorzieningen ed zijn bijgebouwd .

Die investeringen moeten door iemand betaald worden en hopelijk wordt dat 100 % de bezoeker en wordt er geen cent subsidie gegeven voor een circuit wat in particuliere handen is en waar in 20 jaar geen moer is gedaan .

Economisch gezien is het organiseren van een GP in Nederland gewoon een onhaalbaar verhaal er is geen circuit wat er geschikt voor is en ook maar enigzins een beetje klaar voor is en hadden ze er nooit aan moeten beginnen .

Dat er nu een GP georganiseerd wordt is te danken aan Bernard want zonder hem was er nooit iemand aan begonnen.
Het probleem is alleen dat hij nu eenmaal omkomt in het geld en het dus een hobby voor hem is maar dat circuit Zandvoort voor hem gewoon een winstgevende investering moet zien en je mag 3 keer raden wie daar voor gaat opdraaien .

Je zou voor de gein eens aan Bernard moeten vragen of hij kaarten zou kopen voor een evenement waarvan de datum niet bekend is het programma officieel niet vaststaat niemand weet of tribunes een dak hebben of niet en waar hij niet met zijn helikopter naar toe kan vliegen eens kijken of hij daarin trapt O-)
Je begint toch wel lichtelijk vervelend te worden, je herhaald elke keer je anti Zandvoort verhaaltje wat we nu onderhand wel weten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:36

Reinier

\o/

Plus, de man heet Bernhard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

naitsoezn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:23:
Ehm, ik kon vorig jaar op Spa gewoon door met een volle koelbox, tas met eten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:52:
[...]

Volgens mij is dit een prijs waarmee ze net de kosten kunnen dekken, gezien Spa de begroting ook niet rond krijgt zonder subsidie.
Spa is zo bagger georganiseerd dat er zeker wat potentiële eurootjes blijven liggen. Ik weet niet of het nu beter is, maar in 2016 waren er zo weinig dranktentjes (met blikken bier notabene) dat de rijen bizar lang werden. Dan wil je als organisatie gewoon geen geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:09

Pathogen

Shoop Da Whoop

Anoniem: 377816 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:12:
[...]

Ehm, ik kon vorig jaar op Spa gewoon door met een volle koelbox, tas met eten, etc.
Als het maar Spa blauw is, of rood :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
Barfman schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:42:
[...]

Je begint toch wel lichtelijk vervelend te worden, je herhaald elke keer je anti Zandvoort verhaaltje wat we nu onderhand wel weten.
Als ik de posts doorlees die worden geplaatst blijkt anders van niet .
Het is jammer dat mensen niet willen dat er in contra tegen een GP in Zandvoort wordt gepost maar helaas zijn er in Nederland ook een groot aantal mensen die nu eenmaal niet gecharmeerd van een GP in Nederland zijn .

Ik hou het netjes en plaats argumenten waar genoeg mensen het mee eens zijn maar reageer niet op elk bericht en ik heb er geen bezwaar tegen als je in het vervolg mijn berichten gewoon niet leest .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:40
TripleQ schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:54:

Staat in de FAQ, mensen gaan akkoord met de voorwaarden als ze kaartjes kopen dus ja... Waarom niet?
Nooit bij grote festivals geweest? Daar gooien ze ook alles weg. Net als bijv. deo en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:12:
[...]

Als ik de posts doorlees die worden geplaatst blijkt anders van niet .
Het is jammer dat mensen niet willen dat er in contra tegen een GP in Zandvoort wordt gepost maar helaas zijn er in Nederland ook een groot aantal mensen die nu eenmaal niet gecharmeerd van een GP in Nederland zijn .

Ik hou het netjes en plaats argumenten waar genoeg mensen het mee eens zijn maar reageer niet op elk bericht en ik heb er geen bezwaar tegen als je in het vervolg mijn berichten gewoon niet leest .
1 keer je argumenten is toch voldoende, je valt elke keer in de herhaling, en dat is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Barfman schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:50:
[...]

1 keer je argumenten is toch voldoende, je valt elke keer in de herhaling, en dat is irritant.
Zoals ik al eerder zei je kan ook over mijn post heenlezen en misschien moet je eens een spiegel kopen .

Kunnen we het nu weer over dat prachtige circuit in de duinen hebben misschien wat totaal niet geschikt is voor F1 races .
Even ter informatie ik ben er jaren baancommisaris geweest dus kan me er wel degelijk een goede mening over vormen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door leekers op 05-07-2019 16:24 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:13
Klopt, ik daarentegen niet :)

De laatste keer dat ik op Spa was kon je ook zelf prima iets meenemen, geen glas, maar een paar blikken bier was geen probleem. Daarbij kun je in sommige landen ook bier in plastic flessen kopen (meestal 0.5 of 1L), ideaal om mee te nemen als je op vakantie bent voor dit soort gelegenheden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:23:
[...]

Zoals ik al eerder zei je kan ook over mijn post heenlezen en misschien moet je eens een spiegel kopen .

Kunnen we het nu weer over dat prachtige circuit in de duinen hebben misschien wat totaal niet geschikt is voor F1 races .
Even ter informatie ik ben er jaren baancommisaris geweest dus kan me er wel degelijk een goede mening over vormen |:(
Ah, vandaar die wrok en haat naar Zandvoort toe >:)
Maar goed, ik negeer je post voortaan wel, we gaan het weer hebben over hoe fantastisch het gaat worden volgend jaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
Ach de discussie Assen of Zandvoort is voor mij ook wel klaar, ze hebben een keus gemaakt. Persoonlijk had ik ook graag Assen gezien, maar ook alleen al om het feit dat het slechts 30km rijden is dus op de fiets met mooi weer was ook prima.. maar dat geldt net zo goed voor de mensen die in de buurt van Zandvoort wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BernardV schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:32:
[...]

Klopt, ik daarentegen niet :)

De laatste keer dat ik op Spa was kon je ook zelf prima iets meenemen, geen glas, maar een paar blikken bier was geen probleem. Daarbij kun je in sommige landen ook bier in plastic flessen kopen (meestal 0.5 of 1L), ideaal om mee te nemen als je op vakantie bent voor dit soort gelegenheden ;)
Bier in plastic? Brrrrrr :X
Dan maar geen bier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
toolkist schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 19:56:
[...]

Bier in plastic? Brrrrrr :X
Dan maar geen bier ;)
Hahaha 8)7
Hoe heb ik dat kunnen zeggen.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Net ook een aanvraag gedaan: Tarzan - In Grandstand 3 - Saturday - Silver I. Heb toch nog even een paar uur gespendeerd aan het bedenken waar ik wil zitten en welke kaarten ik wil hebben. Zondag lekker op de bank kijken lijkt mij fijner!

[ Voor 4% gewijzigd door JPtjeeNL op 06-07-2019 14:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
De reacties de afgelopen pagina`s hebben mij doen besluiten maar geen kaarten te kopen voor Zandvoort. Weinig zin om met al die Nederlandse zuurpruimen op een circuit te zitten die zich vooral zorgen maken of ze hun blikken bier van 23 cent wel mogen meenemen. Wat een volk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Hahahahhaha help me even overeind, ik ben omgevallen van het lachen.

Denk je dat er op de dag der dagen zoveel zuurpruimen gaan zitten?
Je had beter wel kunnen gaan,. Want de zuurpruimen die jij beschrijft zitten thuis omdat ze daar wel een biertje hebben...

Nu kom jij eigenlijk ook een beetje over als een thuiszittendezuurpruim, met zijn 23cent biertje....

Ik twijfel trouwens nog. Ben nog nooit op een gp geweest, en strandvoort is wel een speciale. Ik denk er nog even over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bovendien gaat het erom dat zelfs water niet is toegestaan.
Ik heb dit werkelijk nog bij geen enkele GP meegemaakt, en overal nemen mensen hun eigen Cola/koffie/bier etc mee
giantgiantus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:49:
De reacties de afgelopen pagina`s hebben mij doen besluiten maar geen kaarten te kopen voor Zandvoort. Weinig zin om met al die Nederlandse zuurpruimen op een circuit te zitten die zich vooral zorgen maken of ze hun blikken bier van 23 cent wel mogen meenemen. Wat een volk.
Jij klinkt eerder als een fokker/geenstijler die 'denkt' dat hij zo geen typische Nederlander is en heel speciaal is. Maar goed, dan kom jij niet, prima. Lachwekkend wel.

Laat me je dit zeggen: een biertje of cola kost gewoon tussen 3,5 en 5 euro bij de F1.
Eigenlijk elke fan, ook Engelsen, Duitsers etc neemt ongeveer 1 a 2 liter drinken mee, alleen al vanwege loopafstand vanaf parking/bus/tram/camping.
Daarnaast wordt er ook op het circuit nog wat gekocht.
Het is m.i. van de zotte dat eigen water niet eens mag, en gewoon pure verspilling als dat weggegooid wordt.

Als laatste, de gemiddelde eettentjes langs een circuit zijn niet geweldig.
Op Spa heb je heel weinig opties überhaupt, die hebben te weinig eettenten. In Duitsland staan rijen van 30 minuten. En in Oostenrijk had je hot dog, een grote andere worst, een klein beetje patat, of een pizzapunt. De patat was ongeveer de helft tot een kwart van een normaal bakje patat in Nederland.

De keuze is echt niet reuze..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:23:
[...]

Even ter informatie ik ben er jaren baancommisaris geweest dus kan me er wel degelijk een goede mening over vormen
Dat je baancommisaris bent geweest is totaal niet interessant. Je kan je dan wel een mening vormen , maar of die relevant is doet helemaal niet ter zake

De race komt in Zandvoort. Hoe en wat het gaat worden is gebaseerd op nu. Kom over een klein jaar even terug en vertel ons dan hoe kudt het allemaal is een F1 in Zandvoort.

Voor nu ben je niet meer of minder dan Jomanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 19:47
Volgens mij wordt de zaterdag fantastisch, fp,f3,f2 en de kwalificatie!
(neem aan dat je dat allemaal kan zien)

Ik sta op het punt om 2 kaartjes te bestellen, fijn samen met mijn zoon.
Sta ik weer voor de keuze welke tribune :)

Ik dacht Eastside Brons. Voor het lange stuk. Maar vraag mij af
of dat een juiste keuze is tussen de brons tribune's.

Vertel eens wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06 16:57
Zit al tijdje in dubio en neig naar niet te gaan inmiddels.

De enige vette plekken waar je actie kan zien lijken mij Grand Stand (start en actie in de pits) en Audi S, waar je denk ik Gold moet hebben om het goed te zien.

Met Brons zie je denk ik precies niets en Duinen zullen ze ook wel beperkt hebben tot de stukken waar je niet meer ziet dan met brons.

Als ik geld niet uit zou maken dan koos ik wss voor Gold in de Arena.

Mijn vermoeden is dat die Arena zoals in Mexico wordt met feestje met een Armin van Buren etc als toetje. Dat icm hopelijk wat inhaalacties bij aanremmen Audi S lijkt me beste beleving.

Maar 4 a 500 euro pp.. Kan het me nog niet echt goedpraten.

Wat zien jullie als de beste prijs/kwaliteit plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
Hertog_Martin schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:16:
Zit al tijdje in dubio en neig naar niet te gaan inmiddels.

De enige vette plekken waar je actie kan zien lijken mij Grand Stand (start en actie in de pits) en Audi S, waar je denk ik Gold moet hebben om het goed te zien.

Met Brons zie je denk ik precies niets en Duinen zullen ze ook wel beperkt hebben tot de stukken waar je niet meer ziet dan met brons.

Als ik geld niet uit zou maken dan koos ik wss voor Gold in de Arena.

Mijn vermoeden is dat die Arena zoals in Mexico wordt met feestje met een Armin van Buren etc als toetje. Dat icm hopelijk wat inhaalacties bij aanremmen Audi S lijkt me beste beleving.

Maar 4 a 500 euro pp.. Kan het me nog niet echt goedpraten.

Wat zien jullie als de beste prijs/kwaliteit plekken?
Beste plek: Waarschijnlijk de gold tribune bij de Tarzan-in Grandstand. Bij het aanremmen voor de tarzan zijn volgens mij de beste inhaal mogelijkheden. En je ziet de start en pit-exit.
Voor de rest van het circuit verwacht ik eigenlijk weinig actie. Dan moet je het vooral hebben van de atmosfeer. En de beste prijs/kwaliteit is dan in de duinen. Of een brons 2 tribune (hopelijk met groot scherm) als je wilt zitten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Tja Tarzan wel bekend om uitrem acties, maar twijfel of een moderne F1 auto daar niet te hard doorheen kan. Ze hadden tijdens Jumbo Racedagen eigenlijk even met drie RBs moeten gaan racen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Uiteindelijk besloten niet voor tickets in te schrijven, de voorwaarden en het hele proces is me allemaal iets te apart dus ik wacht wel af of er later (als er meer bekend is) nog tickets zijn en koop dan eventueel nog kaarten of ik wacht op een promo van Jumbo/Heineken die er voor de vrijdag/zaterdag ongetwijfeld gaan komen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:12
Ik heb het ook niet gedaan. De hele constructie met aanvragen zonder datum en verplichte aankoop gaat me iets te ver.
Ik zie het nog wel gebeuren dat dit de algemene tendens is en de kaarten alsnog in een meer vrije verkoop gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 09:09

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heb het er nog even met vrouwlief over gehad, maar de prijzen en het beleid staan ons ook tegen. Misschien tikken we nog ergens een paar zaterdagkaartjes op de kop, maar je ziet zoveel meer van de race op TV dan in de duinen van Zandvoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 14:32
Same here. Ik zit nog steeds heel hard te twijfelen, maar neig naar niet inschrijven gezien de reacties hier en het beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Is het zicht echt zo slecht op de duinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 18:23
Argh, ik twijfel ook enorm om tickets te bestellen voor the Dutch GP. Had het er afgelopen vrijdag nog over met een collega en kreeg daarnet de reminder via e-mail ...

Vanwaar de twijfel: een gedeelte vanwege de prijs, maar vooral de angst voor een infrastructurele chaos.

Een deel van mij wil het eigenlijk een jaartje aanzien en dan volgend jaar pas kaartjes bestellen voor 2021.

Maar toch ... Hoe gaaf is het om 'de eerste keer sinds' mee te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bernhard gaat mij niet vertellen dat de mensen die voor 3 jaar besteld hebben ook niet zeker zijn dat ze “uitgeloot” worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Hertog_Martin schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:08:
Is het zicht echt zo slecht op de duinen?
Tjah. Afwachten hoe het echt wordt maar als ik terugdenk aan de WTCC en andere 'normale' weekenden (geen Jumbo racing days), heb een paar jaar op rij een seizoenskaart Zandvoort gehad, zullen er veel reclame borden staan. En dan zie je niet heel veel (i.t.t. een weekend met de Clio cup waarbij je ze als je bij de Audi S staat "al van verre aan ziet komen", reken er maar niet op dat dat nu het geval zal zijn.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:15
Wijs mij een festival of evenement waar ze bier voor 23 cent hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Mweh, kijk het eerst wel een jaartje aan.
Te vaag die inschrijving zonder echte datum. Benieuwd naar verkeerssituatie en of ze het allemaal op tijd rond krijgen (licentie en fatsoenlijke tribunes bv).
Kan altijd last minute nog kijken op dat doorverkoopportaltje van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Ik laat de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor nu aan me voorbij gaan. Volgende twee opties blijven open:
  • Last minute nog wat proberen te regelen
  • Weekendje plannen naar een MotoGP wedstrijd in Spanje (tegen vergelijkbare kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Joris748 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:09:
Ik laat de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor nu aan me voorbij gaan. Volgende twee opties blijven open:
  • Last minute nog wat proberen te regelen
  • Weekendje plannen naar een MotoGP wedstrijd in Spanje (tegen vergelijkbare kosten)
Ik kan hockenheim aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik neem altijd eten en drinken mee naar een evenement. Daarmee zeg ik niet dat ik niets koop ter plekke, maar het is meestal een heel gedoe met wachten etc.

Ik was naar Spielberg afgelopen race weekend. Dit waren de prijzen die ik nog weet. Een patatje (met) 4 euro (net nog geen bakje qua grootte), een calipso ijsje 3 euro. Pasje voor te betalen 1,20. Totaal heb ik daar ter plekke 21.20 uitgegeven Op de race dag had ik 5x 0,5 L water bij me. Dat koste in de avond winkel/benzine tank station 70 cent, bij de bus chauffeur van de bus van gp ticket 1 euro, ter plekke op het cirquit heb ik niet gekeken..

Vorig jaar was in Monza een halve liter bier in blik 8 euro, cola 4 euro, en toen was het ook aardig warm.

Ik begrijp best dat de concessie houders hun geld ook moeten (terug) verdienen, maar zo is het niet meer leuk. We kijken wel wat we mee kunnen smokkelen.....

Voor Zandvoort heb ik dan maar toch 3 kaarten besteld, Tarzan - In 3 - Weekend - Silver I
Ipad en ziggo go gaan mee

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Gekozen om niet te kopen na lang twijfelen. Ik vind het mooi dat er een Nederlandse GP is, maar maak het wel mee vanaf tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:11
Anoniem: 320788 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:58:
[..]
Ik twijfel trouwens nog. Ben nog nooit op een gp geweest, en strandvoort is wel een speciale. Ik denk er nog even over.
Same here.. maar ik denk dat ik sowieso een jaar over sla. Eerst maar eens kijken hoe het eerste jaar gaat en wat ze vervolgens het jaar erop kunnen verbeteren.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zuurpruimen zijn er zeker, maar je moet wel begrijpen dat er mensen zijn die al krom moeten liggen om überhaupt naar zo'n race te kunnen gaan. En dat je dan ook nog tientallen euro's kwijt bent aan eten en drinken kan voor die mensen de reden zijn om niet te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 18:16
Ik zat nog in dubio voor de vrijdag en de zaterdag kaarten te halen en de race zondags thuis te kijken. Dan had ik een hotelletje genomen en was op de donderdag heen gegaan. Maar ik heb geen kaarten besteld. Ik zie wel aan wat deze eerste race gaat doen en misschien ben ik er dan in 2021 bij (als de race dan nog bestaat ;P).

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Jackson6 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:54:
[...]

Zuurpruimen zijn er zeker, maar je moet wel begrijpen dat er mensen zijn die al krom moeten liggen om überhaupt naar zo'n race te kunnen gaan. En dat je dan ook nog tientallen euro's kwijt bent aan eten en drinken kan voor die mensen de reden zijn om niet te kunnen gaan.
Ja, maar het circuit moet leven van de verkoop om het circuit heen, niet van de ticketinkomsten :)

Dan moet je gewoon niet gaan, klaar.

Drank en eten was bij Hockenheim trouwens heel betaalbaar. Alelen dit jaar met heineken een stuk duurder dan twee jaar terug met bitburger. Nu was een halve liter 5,50 oid. Prima prijs nog.

[ Voor 15% gewijzigd door Adlermann op 09-07-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:30:
[...]

Ja, maar het circuit moet leven van de verkoop om het circuit heen, niet van de ticketinkomsten :)

Dan moet je gewoon niet gaan, klaar.

Drank en eten was bij Hockenheim trouwens heel betaalbaar. Alelen dit jaar met heineken een stuk duurder dan twee jaar terug met bitburger. Nu was een halve liter 5,50 oid. Prima prijs nog.
Ik heb het ook niet over mezelf, ik vind 5 euro voor een biertje ook vrij 'normaal'. Als je het objectief gaat bekijken is het natuurlijk heel veel geld. Is een F1 race er uberhaupt om geld te verdienen, het is toch ook een groot deel prestige, regio/stad/land marketing? Zijn er cijfers bekend van Grand Prix die winst maken?

Het gaat mij er meer om dat je geen keuze hebt (ja niet gaan), maar in bijvoorbeeld een pretpark kan je kiezen om een biertje te kopen voor 5 euro (wat ik zelf dan ook gewoon doe), maar je kan ook je eigen spul meenemen waardoor je waarschijnlijk je parkeer/benzine kosten er uit haalt.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 09-07-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
Hier uiteindelijk toch maar 4 weekend kaarten zilver in de "S" besteld tien minuten voor sluiting.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:40
Hertog_Martin schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:16:
Audi S, welke geen Audi S heet, wordt volgens de huidige plannen nog aanpast. En als ik het goed heb begrepen wordt inhalen moeilijker en de bocht vloeiender, zodat op het einde van het rechte stuk de snelheid hoger ligt.
Pagina: 1 ... 21 ... 73 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen