Leuk voor de rest van de mensenleekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 05:46:
[...]
Ach voor 10 euro meer koop je een dijk van een paraplu
Leuk voor de rest van de mensenleekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 05:46:
[...]
Spa zal Zandvoort ook wel gaan voelen vrees ik, een behoorlijk deel van het publiek was daar wortelkleurig.
Precies dit, win acties bij de Jumbo etc. sponsors krijgen sowieso tegen gereduceerd tarief/gratis kaarten.Homeland schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:50:
Ik vraag me af of het wel uitverkocht gaat raken, de zondag denk ik wel maar de vrijdag? Zou me echt niet verbazen als er een hoop tickets via Heineken/Jumbo verspreid gaan worden.
[ Voor 48% gewijzigd door PalingDrone op 03-07-2019 11:04 ]
Als je ziet wat er nu al aan Nederlanders naar andere GP's afreizen enkel vanwege Verstappen verwacht ik dat het wel uitverkocht raakt.Homeland schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:50:
Ik vraag me af of het wel uitverkocht gaat raken, de zondag denk ik wel maar de vrijdag? Zou me echt niet verbazen als er een hoop tickets via Heineken/Jumbo verspreid gaan worden.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik denk dat dat vooral is omdat je er een mini vakantie van kan maken als je naar Oostenrijk of Spanje of Hongarije gaat.Player1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:53:
[...]
Waarom zou ruim 28.000 man wel "helemaal" afreizen naar Oostenrijk maar niet naar Zandvoort?
Ik denk echt dat er voor alle dagen genoeg animo is.
Jij niet maar er zijn genoeg anderen die het wel doen. Of die alleen vrijdag gaan of alleen zaterdag.Japser schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:07:
[...]
Ik denk dat dat vooral is omdat je er een mini vakantie van kan maken als je naar Oostenrijk of Spanje of Hongarije gaat.
Ik zie mezelf echt niet 6x in de trein zitten om vrij, zat en zon naar het circuit te komen mocht ik alles mee willen maken, dit deed ik wel in Barcelona (half uurtje met de trein ofzo van stad naar Montmelo of hoe het alweer heette).
Dit ervanuitgaande dat hotels onbetaalbaar zijn etc en dat ik gewoon in principe in mn eigen bed moet slapen
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik weet wel zeker dat zandvoort vol gaat komen (goede gok). Maar bv hockenheim is vanuit oost en zuidoost nederland prima te berijdenPlayer1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:53:
[...]
Als je ziet wat er nu al aan Nederlanders naar andere GP's afreizen enkel vanwege Verstappen verwacht ik dat het wel uitverkocht raakt.
Waarom zou ruim 28.000 man wel "helemaal" afreizen naar Oostenrijk maar niet naar Zandvoort?
Ik denk echt dat er voor alle dagen genoeg animo is.
Buiten dat verwacht ik tevens dat heel veel kaarten via sponsoren vergeven gaan worden door allerlei acties waar je uiteindelijk meer kwijt bent voor 1 vrijdag kaart dan als je een 3-daagse passe partoute had gekocht voor de komende 3 jaar
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Volgens het gelekte conceptprogramma van deze post wel.--HYPER--392 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:04:
Is er op vrijdag ook een mogelijkheid tot een pitwalk?
maar welke kaarten moet je dan kopen?barber schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:12:
[...]
Volgens het gelekte conceptprogramma van deze post wel.
Maar hoe betrouwbaar deze informatie allemaal is op dit moment, tja
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Hockenheim betere faciliteiten? Dat mag ik toch niet hopen. Wat een drama was het daar zeg.Adlermann schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:39:
[...]
Ik weet wel zeker dat zandvoort vol gaat komen (goede gok). Maar bv hockenheim is vanuit oost en zuidoost nederland prima te berijdenDan ga ik liever nara een hockenheim met betere faciliteiten en een betere race en een beter uitzicht
(oh en die large xxxxl schnitzels met bratkartoffelen zijn geweldig mte een weizen of 8
Ja, iig wel bij de mercedes grandstand, daar was het PRIMA. Gewoon goede wc's, zonder dixies.Stefmeister8 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:21:
[...]
Hockenheim betere faciliteiten? Dat mag ik toch niet hopen. Wat een drama was het daar zeg.
Wat dat betreft was Mexico echt een paradijs.
[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 03-07-2019 12:23 ]
Ah ok. Wij stonden een half uur in de rij voor de wc en even lang om wat te drinken/eten te halen. Naar de tribune komen was ook echt een drama. Precies ruimte voor 2 rijen mensen. Uiteraard 2 rijen die allebei een andere kant op gaan. Daar ga ik echt nooit meer heen.Adlermann schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:22:
[...]
Ja, iig wel bij de mercedes grandstand, daar was het PRIMA. Gewoon goede wc's, zonder dixies.
Die dixiies waren wel nasty bij de ingang, ik moest rennen om naar het toilet te gaan...steekt er een lading bovenuit het toilet...niet normaal.
Maar bij zandvoort zijn bijna alle tribunes tijdelijk, reken dus op heel veel dixies
Dit vraag ik me ook af. Dat zou voor mij de vrijdag nog wel interessant maken.
Ik heb van alle gp's die ik heb meegemaakt nooit een uitverkochte vrijdag gezien.. bij Spa gaan de vrijdagen ook voor 30 euro of zo via de Groupon van deze wereld.Homeland schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:50:
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 12:40 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 40% gewijzigd door ruudonline op 03-07-2019 13:26 ]
Ik ben een keer bij de GP van Abu Dhabi geweest en daar moet je echt je trui meenemen als de zon onder is en het is eind november, dat zal je nog tegenvallen. Overdag was het gewoon lekker warm, de gevoelstemperatuur is veel kouder dan dat wat je op je app ziet.PalingDrone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:40:
[...]
Spa zal Zandvoort ook wel gaan voelen vrees ik, een behoorlijk deel van het publiek was daar wortelkleurig.
Abu Dhabi zou mij iets te warm zijn op de tribune zonder airco
Je hebt volkomen gelijkDivak schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:22:
[...]
Ik ben een keer bij de GP van Abu Dhabi geweest en daar moet je echt je trui meenemen als de zon onder is en het is eind november, dat zal je nog tegenvallen. Overdag was het gewoon lekker warm, de gevoelstemperatuur is veel kouder dan dat wat je op je app ziet.
Paul Ricard en Spielberg, dáár was het pas warm de afgelopen weken
Anoniem: 377816
Inderdaad. Hockenheim, wat een drama....Stefmeister8 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:21:
[...]
Hockenheim betere faciliteiten? Dat mag ik toch niet hopen. Wat een drama was het daar zeg.
Wat dat betreft was Mexico echt een paradijs.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Mja, daar vond ik het ook niet raar dat niemand nog naar de toiletten ging, maar andere plekken ging zoeken.backupdevice schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:49:
[...]
Inderdaad. Hockenheim, wat een drama....
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 15:15 ]
[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 17:19 ]
Op https://dutchgp.com/faq/GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:15:
Waar heb jij gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen in Zandvoort?
Dat zou dan echt een eerste keer zijn bij de F1..
Bij de Jumbo racedagen lees ik alleen geen eigen alcohol.. dat is wel een 1st voor mij dan..
Overigens vond ik afgelopen weekend in Oostenrijk de security best slap. Natuurlijk ergens wel fijn, maar onze tassen zijn nooit gecontroleerd.
Mag ik eten en drinken meenemen naar het circuit?
Nee, er mag geen eigen eten en drinken worden meegenomen naar het circuit. Tijdens het evenement biedt Dutch GP een breed scala aan eet- en drinkmogelijkheden aan voor de racefan.
GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:15:
Waar heb jij gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen in Zandvoort?
Dat zou dan echt een eerste keer zijn bij de F1..
Bij de Jumbo racedagen lees ik alleen geen eigen alcohol.. dat is wel een 1st voor mij dan..
Overigens vond ik afgelopen weekend in Oostenrijk de security best slap. Natuurlijk ergens wel fijn, maar onze tassen zijn nooit gecontroleerd.
Staat in de FAQ van dutchgp.comMag ik eten en drinken meenemen naar het circuit?
Nee, er mag geen eigen eten en drinken worden meegenomen naar het circuit. Tijdens het evenement biedt Dutch GP een breed scala aan eet- en drinkmogelijkheden aan voor de racefan.
30 graden in mei?Holkers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:58:
Knappe jongen die bij 30 graden het flesje water weg gaat gooien van publiek.
P.O. Box schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:02:
[...]
30 graden in mei?
http://www.weer.nl/verwac...erland/zandvoort/1812917/
Dat is toch wel een zwaar kansloze bedoening, naast hoe de kaartverkoop geregeld is... Water afpakken en dan zeker 4 euro per halve liter water vragen?!!TripleQ schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:54:
[...]
[...]
Staat in de FAQ van dutchgp.com
Anyway, alsof ze je dat laten weggooien...
Ok,.flesjes/Six pack alcohol zal wel eruitgehaald moeten als je pech hebt met de controle
Reken maar dat dat gebeurt. Dan wijzen ze doodleuk naar de eerstvolgende kraam direct na de ingang waar je diezelfde flesjes voor €5 weer mag kopen.Holkers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:58:
Knappe jongen die bij 30 graden het flesje water weg gaat gooien van publiek.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Exact expert nodig?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Wow, dat is wel ontzettend slecht, en misschien typisch Nederlands om er een goed slaatje uit te slaan.. Ik zou het bijna on-ethisch noemen..
[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 04-07-2019 07:12 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan kom je niet op veel festivals blijkbaar. Festivals moeten het alleen aanbieden als het hitteprotocol van kracht is en ja, ik heb festivals gezien waar een flesje water 1,5 of 2 bonnen kost (want halve liter)zonder alternatieven, dat is al meer dan 4 euro... Drinkwatergebied of niet.naitsoezn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:23:
Dopjes waren bij Spa ook key. Rugtassen moesten open, zichtbare flesjes werden eruit gefilterd. Maar drinkwater zal echt geen probleem worden, zeker geen 4 euro die ik hier genoemd zie worden: drinkwatergebied+algehele trend op festivals om gratis drinkwater aan te bieden. Als je daarover gaat twijfelen dan ben je gewoon aan het zoeken omdat het kan
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Moah, wat is veel. Ik heb het recentelijk niet meer meegemaakt iigMetalfreak schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:12:
[...]
Dan kom je niet op veel festivals blijkbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 04-07-2019 09:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Tja. Een colaatje €4, een patatje €5, een klein biertje €4, een pizza €12, een Mars €2,50, een ijsje €5. Zo'n dag is inderdaad al sowieso duur, maar een warme dag met je eigen drinken en koekjes vs. niets meenemen gaat dan al makkelijk naar de €50 p.p.. Met zijn tweetjes vrijdag t/m zondag rond de baan is dan al snel € 300,-.B-Real schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:06:
Ik ga altijd zonder tas naar een evenement of circuit. Heb een hekel aan dat gesjouw. Zo'n dag is toch al duur, die paar euro extra voor eten en drinken neem ik dan ook maar voor lief.
[ Voor 12% gewijzigd door Icephase op 04-07-2019 16:26 ]
Volgens mij hebben ze voornamelijk naar Hockenheim en Spa gekeken, waar de prijzen wel redelijk hetzelfde zijn als ze nu vragenIcephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
[...]
Waarom is Zandvoort eigenlijk zo duur t.o.v. bijvoorbeeld Spielberg? Op deze manier voorzie ik toch wel wat lege tribunes om eerlijk te zijn... ons bent zuunig!
[...]
Oftewel: wat kunnen we maximaal vragen zonder dat we lege tribunes krijgen? vs. wat is een prijs waarmee we onze kosten kunnen dekken én het ook nog een beetje leuk blijft om het een gezinsuitje te maken?XiN-eViL schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:47:
[...]
Volgens mij hebben ze voornamelijk naar Hockenheim en Spa gekeken, waar de prijzen wel redelijk hetzelfde zijn als ze nu vragen
Dat is niet heel verrassend toch? Welke winst gedreven organisatie zou dat niet doen?Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:52:
[...]
Oftewel: wat kunnen we maximaal vragen zonder dat we lege tribunes krijgen? vs. wat is een prijs waarmee we onze kosten kunnen dekken én het ook nog een beetje leuk blijft om het een gezinsuitje te maken?
Volgens mij is dit een prijs waarmee ze net de kosten kunnen dekken, gezien Spa de begroting ook niet rond krijgt zonder subsidie.Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:52:
[...]
Oftewel: wat kunnen we maximaal vragen zonder dat we lege tribunes krijgen? vs. wat is een prijs waarmee we onze kosten kunnen dekken én het ook nog een beetje leuk blijft om het een gezinsuitje te maken?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Exact expert nodig?
Zandvoort is een oud verlopen circuit waar de afgelopen 20 jaar helemaal 0 is gedaan voor toeschouwers of logestiek en afgezien van die oude afgetakelde hoofdtribune helemaal niets geen voozieningen zijn .Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
Waarom is Zandvoort eigenlijk zo duur t.o.v. bijvoorbeeld Spielberg? Op deze manier voorzie ik toch wel wat lege tribunes om eerlijk te zijn... ons bent zuunig!
"Beautiful Clean Coal"
Afgelopen 2x naar hockenheim geweest. Beide keren 99 euro betaald voor een weekend kaart. Tribune plaatsen, niet volledig overdekt net voor de bocht waar Vettel eraf ging.XiN-eViL schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:47:
[...]
Volgens mij hebben ze voornamelijk naar Hockenheim en Spa gekeken, waar de prijzen wel redelijk hetzelfde zijn als ze nu vragen
Die mag je niet gebruiken op de tribune, ivm zicht van anderen. In spielberg werd er op gehandhaafd.leekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 05:46:
[...]
Vorig jaar moesten de doppen er af. Of alcohol mocht weet ik niet. Ook powerbanks mochten niet mee. Lees altijd de voorwaarden van het cirquit.alexbl69 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 07:54:
Op Monza een paar jaar geleden namen we ook gewoon een koelbox met water en bier mee. Is al wel een paar jaar geleden dus weet niet of het nog mag, maar fijn was het wel
[ Voor 54% gewijzigd door jeanj op 05-07-2019 07:38 ]
Everything is better with Bluetooth
De toegangsprijs zal gebaseerd zijn op de kosten voor het evenement mogelijk te maken, en 3j contract.Icephase schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
Ik ga ook geen tickets aanvragen. Ik heb even in mijn vriendengroep en bij familie rondgevraagd wie eventueel mee wilde (en dus hoeveel tickets ik moest bestellen), en iedereen gaf aan de prijzen ronduit belachelijk te vinden. Vorig jaar een heel weekend op de overdekte MV-tribune in Spielberg gezeten voor 175,- pp, en dan krijg je er ook nog een t-shirtje bij enzo. Dat is nog een keertje te doen, maar 140 euro voor een dagkaart in de duinen vond iedereen eigenlijk veel te veel. Nog los van alle andere voorwaarden en problemen (direct betalen, niet annuleren en nog geen datum bekend).
/edit:
Over de eten/drinken meenemen discussie: vorige week bij de TT op Assen mocht er ook van alles mee, zolang het maar geen glas was. En parasols waren ook not allowed. Beide snap ik wel vanuit veiligheidsoogpunt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je begint toch wel lichtelijk vervelend te worden, je herhaald elke keer je anti Zandvoort verhaaltje wat we nu onderhand wel weten.leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 05:32:
[...]
Zandvoort is een oud verlopen circuit waar de afgelopen 20 jaar helemaal 0 is gedaan voor toeschouwers of logestiek en afgezien van die oude afgetakelde hoofdtribune helemaal niets geen voozieningen zijn .
Dat maakt dat er enorme investeringen moeten worden gedaan om er ook maar 1 GP te organiseren als je dat vergelijkt met Assen waar de afgelopen 20 jaar ieder jaar tribunes en voorzieningen ed zijn bijgebouwd .
Die investeringen moeten door iemand betaald worden en hopelijk wordt dat 100 % de bezoeker en wordt er geen cent subsidie gegeven voor een circuit wat in particuliere handen is en waar in 20 jaar geen moer is gedaan .
Economisch gezien is het organiseren van een GP in Nederland gewoon een onhaalbaar verhaal er is geen circuit wat er geschikt voor is en ook maar enigzins een beetje klaar voor is en hadden ze er nooit aan moeten beginnen .
Dat er nu een GP georganiseerd wordt is te danken aan Bernard want zonder hem was er nooit iemand aan begonnen.
Het probleem is alleen dat hij nu eenmaal omkomt in het geld en het dus een hobby voor hem is maar dat circuit Zandvoort voor hem gewoon een winstgevende investering moet zien en je mag 3 keer raden wie daar voor gaat opdraaien .
Je zou voor de gein eens aan Bernard moeten vragen of hij kaarten zou kopen voor een evenement waarvan de datum niet bekend is het programma officieel niet vaststaat niemand weet of tribunes een dak hebben of niet en waar hij niet met zijn helikopter naar toe kan vliegen eens kijken of hij daarin trapt
Anoniem: 377816
Ehm, ik kon vorig jaar op Spa gewoon door met een volle koelbox, tas met eten, etc.naitsoezn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:23:
Dopjes waren bij Spa ook key. Rugtassen moesten open, zichtbare flesjes werden eruit gefilterd. Maar drinkwater zal echt geen probleem worden, zeker geen 4 euro die ik hier genoemd zie worden: drinkwatergebied+algehele trend op festivals om gratis drinkwater aan te bieden. Als je daarover gaat twijfelen dan ben je gewoon aan het zoeken omdat het kan
Spa is zo bagger georganiseerd dat er zeker wat potentiële eurootjes blijven liggen. Ik weet niet of het nu beter is, maar in 2016 waren er zo weinig dranktentjes (met blikken bier notabene) dat de rijen bizar lang werden. Dan wil je als organisatie gewoon geen geld verdienen.YakuzA schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:52:
[...]
Volgens mij is dit een prijs waarmee ze net de kosten kunnen dekken, gezien Spa de begroting ook niet rond krijgt zonder subsidie.
Als het maar Spa blauw is, of roodAnoniem: 377816 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:12:
[...]
Ehm, ik kon vorig jaar op Spa gewoon door met een volle koelbox, tas met eten, etc.
Als ik de posts doorlees die worden geplaatst blijkt anders van niet .Barfman schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:42:
[...]
Je begint toch wel lichtelijk vervelend te worden, je herhaald elke keer je anti Zandvoort verhaaltje wat we nu onderhand wel weten.
"Beautiful Clean Coal"
Staat in de FAQ, mensen gaan akkoord met de voorwaarden als ze kaartjes kopen dus ja... Waarom niet?TripleQ schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:54:
Staat in de FAQ van dutchgp.com
Anyway, alsof ze je dat laten weggooien...
1 keer je argumenten is toch voldoende, je valt elke keer in de herhaling, en dat is irritant.leekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:12:
[...]
Als ik de posts doorlees die worden geplaatst blijkt anders van niet .
Het is jammer dat mensen niet willen dat er in contra tegen een GP in Zandvoort wordt gepost maar helaas zijn er in Nederland ook een groot aantal mensen die nu eenmaal niet gecharmeerd van een GP in Nederland zijn .
Ik hou het netjes en plaats argumenten waar genoeg mensen het mee eens zijn maar reageer niet op elk bericht en ik heb er geen bezwaar tegen als je in het vervolg mijn berichten gewoon niet leest .
Zoals ik al eerder zei je kan ook over mijn post heenlezen en misschien moet je eens een spiegel kopen .Barfman schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:50:
[...]
1 keer je argumenten is toch voldoende, je valt elke keer in de herhaling, en dat is irritant.
[ Voor 11% gewijzigd door leekers op 05-07-2019 16:24 ]
"Beautiful Clean Coal"
Klopt, ik daarentegen niet
Ah, vandaar die wrok en haat naar Zandvoort toeleekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:23:
[...]
Zoals ik al eerder zei je kan ook over mijn post heenlezen en misschien moet je eens een spiegel kopen .
Kunnen we het nu weer over dat prachtige circuit in de duinen hebben misschien wat totaal niet geschikt is voor F1 races .
Even ter informatie ik ben er jaren baancommisaris geweest dus kan me er wel degelijk een goede mening over vormen
Bier in plastic? BrrrrrrBernardV schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:32:
[...]
Klopt, ik daarentegen niet
De laatste keer dat ik op Spa was kon je ook zelf prima iets meenemen, geen glas, maar een paar blikken bier was geen probleem. Daarbij kun je in sommige landen ook bier in plastic flessen kopen (meestal 0.5 of 1L), ideaal om mee te nemen als je op vakantie bent voor dit soort gelegenheden
[ Voor 4% gewijzigd door JPtjeeNL op 06-07-2019 14:23 ]
Anoniem: 320788
Jij klinkt eerder als een fokker/geenstijler die 'denkt' dat hij zo geen typische Nederlander is en heel speciaal is. Maar goed, dan kom jij niet, prima. Lachwekkend wel.giantgiantus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:49:
De reacties de afgelopen pagina`s hebben mij doen besluiten maar geen kaarten te kopen voor Zandvoort. Weinig zin om met al die Nederlandse zuurpruimen op een circuit te zitten die zich vooral zorgen maken of ze hun blikken bier van 23 cent wel mogen meenemen. Wat een volk.
Anoniem: 1222698
Dat je baancommisaris bent geweest is totaal niet interessant. Je kan je dan wel een mening vormen , maar of die relevant is doet helemaal niet ter zakeleekers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:23:
[...]
Kunnen we het nu weer over dat prachtige circuit in de duinen hebben misschien wat totaal niet geschikt is voor F1 races .
Even ter informatie ik ben er jaren baancommisaris geweest dus kan me er wel degelijk een goede mening over vormen
Beste plek: Waarschijnlijk de gold tribune bij de Tarzan-in Grandstand. Bij het aanremmen voor de tarzan zijn volgens mij de beste inhaal mogelijkheden. En je ziet de start en pit-exit.Hertog_Martin schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:16:
Zit al tijdje in dubio en neig naar niet te gaan inmiddels.
De enige vette plekken waar je actie kan zien lijken mij Grand Stand (start en actie in de pits) en Audi S, waar je denk ik Gold moet hebben om het goed te zien.
Met Brons zie je denk ik precies niets en Duinen zullen ze ook wel beperkt hebben tot de stukken waar je niet meer ziet dan met brons.
Als ik geld niet uit zou maken dan koos ik wss voor Gold in de Arena.
Mijn vermoeden is dat die Arena zoals in Mexico wordt met feestje met een Armin van Buren etc als toetje. Dat icm hopelijk wat inhaalacties bij aanremmen Audi S lijkt me beste beleving.
Maar 4 a 500 euro pp.. Kan het me nog niet echt goedpraten.
Wat zien jullie als de beste prijs/kwaliteit plekken?
Tjah. Afwachten hoe het echt wordt maar als ik terugdenk aan de WTCC en andere 'normale' weekenden (geen Jumbo racing days), heb een paar jaar op rij een seizoenskaart Zandvoort gehad, zullen er veel reclame borden staan. En dan zie je niet heel veel (i.t.t. een weekend met de Clio cup waarbij je ze als je bij de Audi S staat "al van verre aan ziet komen", reken er maar niet op dat dat nu het geval zal zijn.Hertog_Martin schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:08:
Is het zicht echt zo slecht op de duinen?
Exact expert nodig?
Wijs mij een festival of evenement waar ze bier voor 23 cent hebbengiantgiantus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:49:
De reacties de afgelopen pagina`s hebben mij doen besluiten maar geen kaarten te kopen voor Zandvoort. Weinig zin om met al die Nederlandse zuurpruimen op een circuit te zitten die zich vooral zorgen maken of ze hun blikken bier van 23 cent wel mogen meenemen. Wat een volk.
Ik kan hockenheim aanradenJoris748 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:09:
Ik laat de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor nu aan me voorbij gaan. Volgende twee opties blijven open:
- Last minute nog wat proberen te regelen
- Weekendje plannen naar een MotoGP wedstrijd in Spanje (tegen vergelijkbare kosten)
Ik neem altijd eten en drinken mee naar een evenement. Daarmee zeg ik niet dat ik niets koop ter plekke, maar het is meestal een heel gedoe met wachten etc.giantgiantus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:49:
Everything is better with Bluetooth
Same here.. maar ik denk dat ik sowieso een jaar over sla. Eerst maar eens kijken hoe het eerste jaar gaat en wat ze vervolgens het jaar erop kunnen verbeteren.Anoniem: 320788 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:58:
[..]
Ik twijfel trouwens nog. Ben nog nooit op een gp geweest, en strandvoort is wel een speciale. Ik denk er nog even over.
*sowieso
Zuurpruimen zijn er zeker, maar je moet wel begrijpen dat er mensen zijn die al krom moeten liggen om überhaupt naar zo'n race te kunnen gaan. En dat je dan ook nog tientallen euro's kwijt bent aan eten en drinken kan voor die mensen de reden zijn om niet te kunnen gaan.giantgiantus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:49:
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ja, maar het circuit moet leven van de verkoop om het circuit heen, niet van de ticketinkomstenJackson6 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Zuurpruimen zijn er zeker, maar je moet wel begrijpen dat er mensen zijn die al krom moeten liggen om überhaupt naar zo'n race te kunnen gaan. En dat je dan ook nog tientallen euro's kwijt bent aan eten en drinken kan voor die mensen de reden zijn om niet te kunnen gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Adlermann op 09-07-2019 12:32 ]
Ik heb het ook niet over mezelf, ik vind 5 euro voor een biertje ook vrij 'normaal'. Als je het objectief gaat bekijken is het natuurlijk heel veel geld. Is een F1 race er uberhaupt om geld te verdienen, het is toch ook een groot deel prestige, regio/stad/land marketing? Zijn er cijfers bekend van Grand Prix die winst maken?Adlermann schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:30:
[...]
Ja, maar het circuit moet leven van de verkoop om het circuit heen, niet van de ticketinkomsten
Dan moet je gewoon niet gaan, klaar.
Drank en eten was bij Hockenheim trouwens heel betaalbaar. Alelen dit jaar met heineken een stuk duurder dan twee jaar terug met bitburger. Nu was een halve liter 5,50 oid. Prima prijs nog.
[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 09-07-2019 12:40 ]
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Audi S, welke geen Audi S heet, wordt volgens de huidige plannen nog aanpast. En als ik het goed heb begrepen wordt inhalen moeilijker en de bocht vloeiender, zodat op het einde van het rechte stuk de snelheid hoger ligt.Hertog_Martin schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:16:
De enige vette plekken waar je actie kan zien lijken mij Grand Stand (start en actie in de pits) en Audi S, waar je denk ik Gold moet hebben om het goed te zien.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq