Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 20 ... 73 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Homeland schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:14:
[...]

"97% of climate experts agree humans are causing global warming."
Ah, maar dat onderzoek is allang debunked.... :P

https://www.forbes.com/si...s-100-wrong/#3f4129e03f9f

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 24-06-2019 11:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij zitten we in het verkeerde topic, dus klimaat gelul graag even ergens anders :)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Om niet verder offtopic te gaan zal ik het hier maar bij laten :-)

Uiteindelijk zal de tijd het leren.

Overigens heeft de Gemeente Zandvoort afgelopen dinsdag besloten hun financiele plaatje niet toe te lichten/openbaar te maken, hier had RTL Nieuws naar gevraagd dus die zijn ongetwijfeld bezig met een artikel over de GP.

https://zandvoort.raadsin...3b-4f62-87fa-695ece0c2a70

EDIT: Eerder heb ik hier wel eens gelezen dat Zandvoort (de Gemeente) al lange tijd bezig was qua voorbereiden, dan is dus niet zo "De gemeente Zandvoort heeft na het Raadsbesluit van maart
2019 een projectorganisatie ingericht. Er is een ervaren
projectmanager aangetrokken die met een team van deskundigen
(zowel op vakdiscipline als ook met festivals) invulling gaat geven
op de onderwerpen bereikbaarheid, veiligheid, vergunningen, het
maximeren van de economische spin off met side events,
duurzaamheid, communciatie en stakeholdermanagement. Primair
doel is om met alle voorbereidingen op bovengenoemde
onderwerpen, Zandvoort tijdens de Formule 1 bereikbaar en veilig
te houden. "
Bron: https://zandvoort.raadsin...9_Zandvoort_-_7_juni_2019

Maart dit jaar dus pas begonnen met het samenstellen van een projectorganisatie! Dan hebben ze dus 14 maanden om alles rond te krijgen...

[ Voor 40% gewijzigd door Homeland op 24-06-2019 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Homeland schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:14:
[...]

"97% of climate experts agree humans are causing global warming."

https://skepticalscience....-scientific-consensus.htm

Hup, nu snel weer je bubbel in ;-)

Ontopic: Hoorde Olav Mol iets zeggen over dat Zandvoort met een * erbij op de kalender komt te staan vanwege gereedheid voor het circuit, geld hetzelfde dan bijvoorbeeld voor Vietnam? Mocht het er daar niet bij staan dan zegt dat misschien nog iets over hoe zeker ze er van zijn dat het gaar lukken.
Offtopic: Dat onderzoek is allang ontkracht maar het leuke is dat alle voorstanders die juist iedere keer weer aanhalen als "waarheid".

Ontopic: Ik snap niet helemaal waarom er zo veel mensen tegen zijn en er zo moeilijk over doen. Ja er zullen nadelen zijn maar dat is volgens mij met zo goed als alles wel in de wereld. We kunnen elkaar ook gewoon wat plezier gunnen en niet zo moeilijk doen over de meest zinloze dingen.

Sommige mensen worden volgens mij gewoon wakker met het doel om zo veel mogelijk te zeuren en met het voetje te stampen.

Als er nu al 500.000 inschrijvingen zijn en daar blijft straks 40/50% van over dan heb je dus best wel een groot deel van de Nederlanders die dit graag willen en dat zijn er dan al meer dan menig tv programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Homeland schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:30:
[...]

Om niet verder offtopic te gaan zal ik het hier maar bij laten :-)

Uiteindelijk zal de tijd het leren.

Overigens heeft de Gemeente Zandvoort afgelopen dinsdag besloten hun financiele plaatje niet toe te lichten/openbaar te maken, hier had RTL Nieuws naar gevraagd dus die zijn ongetwijfeld bezig met een artikel over de GP.
Zoals gewoonlijk beter alles te verbergen .
Jammer dan voor de gemeente er wordt hard aan gewerkt om nu eens echt te zien wat voor een (gemeenschap) geld er nu echt in gepompt wordt .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:27
Brummetje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:33:
[...]
Ontopic: Ik snap niet helemaal waarom er zo veel mensen tegen zijn en er zo moeilijk over doen. Ja er zullen nadelen zijn maar dat is volgens mij met zo goed als alles wel in de wereld. We kunnen elkaar ook gewoon wat plezier gunnen en niet zo moeilijk doen over de meest zinloze dingen.

Sommige mensen worden volgens mij gewoon wakker met het doel om zo veel mogelijk te zeuren en met het voetje te stampen.

Als er nu al 500.000 inschrijvingen zijn en daar blijft straks 40/50% van over dan heb je dus best wel een groot deel van de Nederlanders die dit graag willen en dat zijn er dan al meer dan menig tv programma.
Ik zit te zeuren omdat a) ik een mooie race wil, geen oranje gekleurde voorspelbare (carnavals-) optocht. En b) omdat ik er moeite mee heb dat een zeker reeds zeer bemiddeld persoon zichzelf nog veel meer kan en zal verrijken omdat hij dit met de juiste contacten voor elkaar heeft gekregen.

Wat hierboven staat over de gemeente Zandvoort kon je van tevoren al voorspellen. Alles gaat hush-hush, stiekem-stiekem. Want blijkbaar zou de waarheid niet zo goed vallen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

leekers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:51:
[...]
Zoals gewoonlijk beter alles te verbergen .
Jammer dan voor de gemeente er wordt hard aan gewerkt om nu eens echt te zien wat voor een (gemeenschap) geld er nu echt in gepompt wordt .
Ach, het is net hoe je het noemt.

Wegen aanpakken die ook allang 20 jaar geleden verbreed hadden moeten worden om de bereikbaarheid van Zandvoort te verbeteren eindelijk oppakken omdat er dankzij de GP eindelijk draagvlak voor is?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:00
Nu zie ik het liefst, ondanks dat ik groot autosportliefhebber ben, dat er ook 0,0 overheidsgeld in de F1 race in Zandvoort gaat zitten. Ik vind dat elk evenement zijn eigen broek op moet kunnen houden.

Aan de andere kant maakt die paar miljoen nou zoveel uit? Verbetering van de infrastructuur heeft Zandvoort de rest van het jaar ook wat aan en het levert indirect ook geld op. Er worden in zoveel gemeenten/overheden zoveel geld verkwanseld aan onzinnige projecten dat deze centen er ook nog wel bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Ach, het is net hoe je het noemt.

Wegen aanpakken die ook allang 20 jaar geleden verbreed hadden moeten worden om de bereikbaarheid van Zandvoort te verbeteren eindelijk oppakken omdat er dankzij de GP eindelijk draagvlak voor is?
Als het dat is, waarom moeten ze er dan zo geheim over doen ipv die cijfers gewoon bekend te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
Meeste klimaat gekkies om het zomaar tenoemen zijn vaak ook nog eens de grootste vervuilers(vaak meer dan 2 kids rijden gewoon benzine etc etc), dus tja.

Afijn, hoelang zou het kunnen duren dan om het allemaal aantepassen? zal toch geen jaar duren, als je kijkt hoe in canada in net geen jaar tijd hele nieuwe pitbox geberuren uit de grond gestampt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:30:
[...]

Als het dat is, waarom moeten ze er dan zo geheim over doen ipv die cijfers gewoon bekend te maken?
De messen zijn geslepen, de tonnen azijn en zout staan klaar?

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Het is zover! Vanaf dinsdag 25 juni 2019 12:00 uur (CEST) heb je de mogelijkheid om tickets aan te vragen voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020. Via onderstaande link kan je vanaf dat tijdstip jouw gewenste tickets aanvragen. Let op: deze link is uniek en slechts één keer te verzilveren. Je mag meerdere malen de aanvraagportal in, maar het definitief aanvragen van tickets kan slechts één keer. Er kunnen maximaal 6 tickets worden aangevraagd.

Geen haast
Jouw link is geldig vanaf 12:00 uur (CEST) op 25 juni 2019 tot 12:00 uur (CEST) op 9 juli 2019. Je hebt twee weken de tijd om tickets aan te vragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragers die binnen de benoemde periode een aanvraag doen hebben dezelfde rechten.

Toewijzing en betaling
Aangevraagde tickets zijn nog geen definitieve reservering. Eind juli/begin augustus hoor je of de aangevraagde tickets zijn toegewezen of niet. Tickets moeten direct na toewijzing worden betaald via een betaallink, die per email wordt verstuurd. Hiervoor krijg je 5 dagen de tijd. Houd hier dus rekening mee indien je op vakantie bent. Let op: je vraagt tickets aan voor een evenement in mei 2020, waarvan de exacte datum nog niet bekend is. Meer informatie kun je lezen in de algemene- en boekingsvoorwaarden.

Aanvraag is bindend
Indien de aanvraag is toegewezen zijn de tickets niet meer te annuleren. We adviseren om voor iedere persoon één ticket aan te vragen voor de gewenste dag(en). Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor dezelfde persoon te doen, dan accepteer je dat je mogelijk meerdere tickets voor één persoon toegewezen krijgt, die dan niet meer te annuleren zijn.

Mocht je je tickets onverhoopt niet kunnen of willen gebruiken, dan biedt Dutch GP je in 2020 de mogelijkheid deze aan te bieden op het officiële Dutch GP resell-platform. Details over dit platform worden in de loop van 2019 bekend gemaakt.

Tickets op naam
Alle tickets zullen voor versturing op naam gezet moeten worden, dit kan je in de loop van 2020 online doen. Weekend en passe-partout tickets kunnen op elke dag een andere naam hebben. De aankoper blijft te allen tijde verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets.

3-jaar tickets
Dutch GP hecht grote waarde aan de loyaliteit van de echte race-fan, daarom heeft Dutch GP een aantal 3-jaar tickets beschikbaar op alle tribunes en in alle categorieën. In de aanvraagportal kan je bij opties selecteren of je jouw aanvraag voor 1 of voor 3 jaar wil doen. Mochten de tickets voor 3 jaren niet meer beschikbaar zijn, dan wordt er automatisch een ticket voor 2020 toegewezen als je daar volgens de loting recht op hebt. Wanneer je kiest voor deze optie, geldt dit automatisch voor je gehele aanvraag.

Racefans die een 3-jaar ticket toegewezen hebben gekregen, hebben de zekerheid dat ze voor de volgende 2 edities van de Dutch GP direct tickets hebben en dus niet meer hoeven te loten. De prijzen blijven voor jaar 2 en 3 voor deze tickets gelijk aan die van 2020 (tickets kunnen gespreid betaald worden).

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Staat er nog iets in de kleine lettertjes over wat je rechten zijn als de GP niet doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:13
alexbl69 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:05:
Staat er nog iets in de kleine lettertjes over wat je rechten zijn als de GP niet doorgaat?
Ik zou er niet raar van opkijken dat ze dan failliet gaan en dat je geld dat kwijt is :)

maar normaal gesproken zou je je geld gewoon terug moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:05
Wat een pauperbende zeg. Sorry vooor mijn reactie.

Hoe kan je nou iets bindend maken terwijl de datum geeneens bekend is? Ik moet vanuit Noorwegen komen, dan zou het toch fijn zijn om iets meer concreet te hebben.

Datum: onbekend (ergens in mei?)
Doorverkoop: onbekend (resellerplatform?)
Toewijzing: onbekend (lotterij)

Ik laat het lekker schieten, had er zoveel zin in maar dit gaat voor mij niet werken.

Ik gok erop dat het lange van uitverkocht zal zijn, dan kan ik last minute nog een kaart op de kop tikken. Ben geen gekke henkie die 2000 euro (4 kaarten) gaat aftikken voor iets wat geeneens zeker is....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:45
Apart, meteen een acceptgiro bij de aanvraag?
Anders gaat dat bindend zijn toch nooit werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dutchgio schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:40:
Het staat letterlijk in het gekopieerde verhaal ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
dutchgio schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:40:
Als aanbod en aanvaarding zijn geweest dan is het bindend. Betaling en levering is pas later.
Dus dat kan zomaar correct bindend zijn hoor. Er komt dan een betaalverplichting bij de koper en een leveringsverplichting bij de leverancier.

[ Voor 12% gewijzigd door Adlermann op 24-06-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
Adlermann schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:10:
[...]

Als aanbod en aanvaarding zijn geweest dan is het bindend. Betaling en levering is pas later.
Dus dat kan zomaar correct bindend zijn hoor. Er komt dan een betaalverplichting bij de koper en een leveringsverplichting bij de leverancier.
Jaja, behalve als de GP niet doorgaat. Wat een mafketels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
rammes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:58:
Het is zover! Vanaf dinsdag 25 juni 2019 12:00 uur (CEST) heb je de mogelijkheid om tickets aan te vragen voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020. Via onderstaande link kan je vanaf dat tijdstip jouw gewenste tickets aanvragen. Let op: deze link is uniek en slechts één keer te verzilveren. Je mag meerdere malen de aanvraagportal in, maar het definitief aanvragen van tickets kan slechts één keer. Er kunnen maximaal 6 tickets worden aangevraagd.

Geen haast
Jouw link is geldig vanaf 12:00 uur (CEST) op 25 juni 2019 tot 12:00 uur (CEST) op 9 juli 2019. Je hebt twee weken de tijd om tickets aan te vragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragers die binnen de benoemde periode een aanvraag doen hebben dezelfde rechten.

Toewijzing en betaling
Aangevraagde tickets zijn nog geen definitieve reservering. Eind juli/begin augustus hoor je of de aangevraagde tickets zijn toegewezen of niet. Tickets moeten direct na toewijzing worden betaald via een betaallink, die per email wordt verstuurd. Hiervoor krijg je 5 dagen de tijd. Houd hier dus rekening mee indien je op vakantie bent. Let op: je vraagt tickets aan voor een evenement in mei 2020, waarvan de exacte datum nog niet bekend is. Meer informatie kun je lezen in de algemene- en boekingsvoorwaarden.

Aanvraag is bindend
Indien de aanvraag is toegewezen zijn de tickets niet meer te annuleren. We adviseren om voor iedere persoon één ticket aan te vragen voor de gewenste dag(en). Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor dezelfde persoon te doen, dan accepteer je dat je mogelijk meerdere tickets voor één persoon toegewezen krijgt, die dan niet meer te annuleren zijn.

Mocht je je tickets onverhoopt niet kunnen of willen gebruiken, dan biedt Dutch GP je in 2020 de mogelijkheid deze aan te bieden op het officiële Dutch GP resell-platform. Details over dit platform worden in de loop van 2019 bekend gemaakt.

Tickets op naam
Alle tickets zullen voor versturing op naam gezet moeten worden, dit kan je in de loop van 2020 online doen. Weekend en passe-partout tickets kunnen op elke dag een andere naam hebben. De aankoper blijft te allen tijde verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets.

3-jaar tickets
Dutch GP hecht grote waarde aan de loyaliteit van de echte race-fan, daarom heeft Dutch GP een aantal 3-jaar tickets beschikbaar op alle tribunes en in alle categorieën. In de aanvraagportal kan je bij opties selecteren of je jouw aanvraag voor 1 of voor 3 jaar wil doen. Mochten de tickets voor 3 jaren niet meer beschikbaar zijn, dan wordt er automatisch een ticket voor 2020 toegewezen als je daar volgens de loting recht op hebt. Wanneer je kiest voor deze optie, geldt dit automatisch voor je gehele aanvraag.

Racefans die een 3-jaar ticket toegewezen hebben gekregen, hebben de zekerheid dat ze voor de volgende 2 edities van de Dutch GP direct tickets hebben en dus niet meer hoeven te loten. De prijzen blijven voor jaar 2 en 3 voor deze tickets gelijk aan die van 2020 (tickets kunnen gespreid betaald worden).
Bij het kopje 'Toewijzing en betaling' staat een regel over de algemene- en boekingsvoorwaarden.

Zou je die hier eens willen posten of er een link naar geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

alexbl69 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:07:
[...]

Bij het kopje 'Toewijzing en betaling' staat een regel over de algemene- en boekingsvoorwaarden.

Zou je die hier eens willen posten of er een link naar geven?
helaas staat die link niet in de ontvangen mail.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
rammes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:12:
[...]
helaas staat die link niet in de ontvangen mail.
Heb even gezocht op dutchgp.com. Daar kan ik ze niet vinden.

Wel staat er in de FAQ onder het kopje "Kan ik mijn tickets na aankoop retourneren, annuleren en/of gerestitueerd krijgen?":

Nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Vanaf aankoop gelden 100% annuleringskosten. Alleen in het geval van afgelasting gelden mogelijk andere voorwaarden. Raadpleeg hiervoor onze algemene- en boekingsvoorwaarden in de aanvraagportal.

Die aanvraagportal is alleen te bereiken als je je registreert. Daarna krijg je per mail een persoonlijke link naar de portal. Heb dat niet gedaan, dus kan ze niet inzien.

In de zin uit de FAQ staat dus wel "Alleen in het geval van afgelasting gelden mogelijk andere voorwaarden.". Maar hier kun je alle kanten mee op. Ten eerste is het (toch) niet verkrijgen van een licentie iets anders dan een afgelasting.

Ten tweede vind ik de zin 'mogelijk andere voorwaarden' weinig vertrouwenwekkend. Hoezo mogelijk? Jullie verkopen toch die tickets en bepalen dan toch de voorwaarden? Wie bepaalt t.z.t. wat 'mogelijk' inhoudt?

Wellicht staat dat wel duidelijk omschreven in de algemene- en boekingsvoorwaarden, maar daar kan ik dus niet bij.

Vind het een vrij mistige toestand. Zeker nu blijkt dat de GP voorlopig van een asterisk vergezeld gaat was iets meer duidelijkheid hierover wel logisch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Heb even gezocht op dutchgp.com. Daar kan ik ze niet vinden.

Wel staat er in de FAQ onder het kopje "Kan ik mijn tickets na aankoop retourneren, annuleren en/of gerestitueerd krijgen?":

Nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Vanaf aankoop gelden 100% annuleringskosten. Alleen in het geval van afgelasting gelden mogelijk andere voorwaarden. Raadpleeg hiervoor onze algemene- en boekingsvoorwaarden in de aanvraagportal.

Die aanvraagportal is alleen te bereiken als je je registreert. Daarna krijg je per mail een persoonlijke link naar de portal. Heb dat niet gedaan, dus kan ze niet inzien.

In de zin uit de FAQ staat dus wel "Alleen in het geval van afgelasting gelden mogelijk andere voorwaarden.". Maar hier kun je alle kanten mee op. Ten eerste is het (toch) niet verkrijgen van een licentie iets anders dan een afgelasting.

Ten tweede vind ik de zin 'mogelijk andere voorwaarden' weinig vertrouwenwekkend. Hoezo mogelijk? Jullie verkopen toch die tickets en bepalen dan toch de voorwaarden? Wie bepaalt t.z.t. wat 'mogelijk' inhoudt?

Wellicht staat dat wel duidelijk omschreven in de algemene- en boekingsvoorwaarden, maar daar kan ik dus niet bij.

Vind het een vrij mistige toestand. Zeker nu blijkt dat de GP voorlopig van een asterisk vergezeld gaat was iets meer duidelijkheid hierover wel logisch geweest.
Uit eerder geplaatste tekst hier:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ga denk alleen vrijdag.. Race lekker thuis kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:56
Jackson6 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:03:
Ik ga denk alleen vrijdag.. Race lekker thuis kijken.
Zelfde hier. Lekker Max in een Mercedes kijken, oh wacht... moet ik in 2021 weer

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:23
Ik vraag me af of dit wel helemaal wettelijk is..
Toewijzing en betaling

Aanvraag is bindend

Voor aankopen online heb je gewoonlijk een ontbindingsrecht..
Verder heel raar dat verplicht bent iets te kopen al weet je überhaupt niet of je het krijgt en moet gaan betalen..
Ik wil met een stuk of 5 anderen heen. Maar we weten nog niet eens of we allemaal toegewezen worden.
Kansloos

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 24-06-2019 22:33 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 23:19
Rene schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:23:
Wat een pauperbende zeg. Sorry vooor mijn reactie.

Hoe kan je nou iets bindend maken terwijl de datum geeneens bekend is? Ik moet vanuit Noorwegen komen, dan zou het toch fijn zijn om iets meer concreet te hebben.

Datum: onbekend (ergens in mei?)
Doorverkoop: onbekend (resellerplatform?)
Toewijzing: onbekend (lotterij)

Ik laat het lekker schieten, had er zoveel zin in maar dit gaat voor mij niet werken.

Ik gok erop dat het lange van uitverkocht zal zijn, dan kan ik last minute nog een kaart op de kop tikken. Ben geen gekke henkie die 2000 euro (4 kaarten) gaat aftikken voor iets wat geeneens zeker is....
Ik zit in de VS en laat jaar 1 ook maar schieten. Toch zonde...

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

GAIAjohan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:29:
Ik vraag me af of dit wel helemaal wettelijk is..

[...]

Voor aankopen online heb je gewoonlijk een ontbindingsrecht..
Verder heel raar dat verplicht bent iets te kopen al weet je überhaupt niet of je het krijgt en moet gaan betalen..
Ik wil met een stuk of 5 anderen heen. Maar we weten nog niet eens of we allemaal toegewezen worden.
Kansloos
Ontbinding/WKOA geldt niet voor tickets etc. Ik denk dat het allemaal nogal juridisch uitgekookt is, zeker als je die 3-jaar-tickets bekijkt (als in: snel geld bij elkaar harvesten zodat de dure verbouwing gegarandeerd betaald kan worden). :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Bart-Willem schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:36:
[...]

Ontbinding/WKOA geldt niet voor tickets etc. Ik denk dat het allemaal nogal juridisch uitgekookt is, zeker als je die 3-jaar-tickets bekijkt (als in: snel geld bij elkaar harvesten zodat de dure verbouwing gegarandeerd betaald kan worden). :P
Het was even zoeken, maar ik denk dat gedoeld wordt op dit wetsartikel in Boek 6 Burgerlijk Wetboek:
Artikel 230p

De consument heeft geen recht van ontbinding bij:

[...]

e. een overeenkomst tot het verrichten van diensten die strekt tot de terbeschikkingstelling van accommodatie anders dan voor woondoeleinden, van goederenvervoer, van autoverhuurdiensten, van catering en van diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, indien in de overeenkomst een bepaald tijdstip of een bepaalde periode van nakoming is voorzien;

[...]

https://wetten.overheid.n...2b_Paragraaf3_Artikel230p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:41
Wat een ongekende arrogantie in die e-mail zeg. Ik twijfelde nog een heel klein beetje om te gaan, maar nu hoeft het voor mij zeker niet meer. Ik ga me toch nergens aan verplichten zo lang ik niet weet of ik wel of geen ticket toegewezen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:44
Komt er een officieel resell platform voor kaarten?
Ja, indien je je toegewezen kaarten onverhoopt niet wenst of kunt gebruiken, kan je deze in 2020 aanbieden via het officiële resell platform van Dutch GP. Meer informatie hierover volgt in de loop van 2019.
https://dutchgp.com/faq-categorie/tickets/

Er komt dus volgens de FAQ nog een officieel tweede-hands verkoop kanaal. Nog steeds niet ideaal maar beter als niks

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Ik begrijp de bovenstaande problemen niet helemaal.
Als je wilt gaan met een groep schrijf je je toch allemaal in voor een bepaald aantal tickets. Heb je er over verkoop je ze door. Het zij via Dutch gp, het zij via e-bay of marktplaats.
Problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
robpol schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:05:
Wat een ongekende arrogantie in die e-mail zeg. Ik twijfelde nog een heel klein beetje om te gaan, maar nu hoeft het voor mij zeker niet meer. Ik ga me toch nergens aan verplichten zo lang ik niet weet of ik wel of geen ticket toegewezen krijg?
Eens, maar voor jou genoeg anderen :P

Ze hebben gewoon een luxe positie met een ongekende animo voor kaarten, die gaan ze echt wel kwijtraken.

Daarnaast is het ook gewoon lastig aangezien ze nog geen exacte datum hebben, maar de race wel over minder dan een jaar plaatsvind én de baan moet nog even aangepast plus goedgekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:35
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:28:
Ik begrijp de bovenstaande problemen niet helemaal.
Als je wilt gaan met een groep schrijf je je toch allemaal in voor een bepaald aantal tickets. Heb je er over verkoop je ze door. Het zij via Dutch gp, het zij via e-bay of marktplaats.
Problem solved!
Ja, en dat mag dus niet. Nu kun je je natuurlijk afvragen hoe groot de kans is dat ze daar achter komen. Strict genomen houdt jij je dan niet aan de voorwaarden, en kan jou de toegang dus ontzegt worden. Los van het feit dat al jij je met 5 man dus voor 25 tickets inschrijft, daar effectief andere mensen mee aan het naaien bent.

Ik vind het ook een rare manier van doen van CPZ, maar dat betekend niet dat we dan maar dingen moeten gaan doen die eigenlijk niet mogen. Waarschijnlijk zie je thuis op de TV toch meer dan op Zandvoort zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Sand0rf schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:31:
[...]

https://dutchgp.com/faq-categorie/tickets/

Er komt dus volgens de FAQ nog een officieel tweede-hands verkoop kanaal. Nog steeds niet ideaal maar beter als niks
Maar waarom dan niet even gewacht tot a) de datum bekend is en b) het 100% zeker is dat de GP echt doorgaat?

De belangstelling is wel zodanig dat ook bij een verkoop eind dit of begin volgend jaar alle tickets verkocht zullen worden.

Waarom moet dat nu met stoom en kokend water met het risico op allerlei gedoe? Onderhandse verkoop van kaartjes wordt op deze manier juist in de hand gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
alexbl69 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:41:
[...]

Maar waarom dan niet even gewacht tot a) de datum bekend is en b) het 100% zeker is dat de GP echt doorgaat?

De belangstelling is wel zodanig dat ook bij een verkoop eind dit of begin volgend jaar alle tickets verkocht zullen worden.

Waarom moet dat nu met stoom en kokend water met het risico op allerlei gedoe? Onderhandse verkoop van kaartjes wordt op deze manier juist in de hand gewerkt.
En voor mij de reden om geen kaarten te kopen. Twijfelde al... en had meer zoiets wellicht beter om het 2de jaar te gaan, kunnen ze leren en ervaring opdoen qua mensen massa en verkeer het eerste jaar en dan zal het 2de jaar dan al een stuk beter gaan (als er problemen zijn) :).

Nu het dus überhaupt nog niet 100% duidelijk is of de GP er komt en op welke datum willen ze wel dat als ik kaarten koop ik deze 100% afneem. Ook zijn er geen voorwaarde te vinden als de GP niet doorgaat of je dan de gehele ticketprijs terug krijgt. Zie het alweer voor mij dat je een gedeelte terug krijgt, want er zijn al wel kosten gemaakt... bla bla bla. De servicekosten kan je in ieder geval wel naar fluiten... was laatst nog in het nieuws. Weet niet of het al bekend is hoe hoog die zijn voor de GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:05

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Zijn er al mensen die een persoonlijke link hebben gehad? Heb gister ook geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miesjh schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:03:
Zijn er al mensen die een persoonlijke link hebben gehad? Heb gister ook geen mail gehad.
Spambox ook gechecked? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Stond in de verwijderde folder. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 08:30
In de FAQ staat overigens wel dit:
Mag ik mijn tickets doorverkopen?

Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Het is wel toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten) op voorwaarde dat:

-de entreekaarten voor persoonlijk gebruik zijn;
-deze doorverkoop nooit geschied tegen een vergoeding hoger dan de gepubliceerde prijs van de entreekaart op www.dutchgp.com, eventueel vermeerderd met handling fee zoals betaald door de ticketeigenaar; en
-de nieuwe tickethouder, de algemene voorwaarden aanvaardt zoals die gepubliceerd zijn op deze website.

Degene die de tickets toegewezen heeft gekregen, is te allen tijden verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets. Bij (poging tot) doorverkoop of commercieel gebruik in strijd met de voorwaarden van de organisator, is Formula 1 Dutch Grand Prix gerechtigd de betreffende aanvragen/tickets ongeldig te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Vind het nogal wat hoor, het komt allemaal over alsof je blij moet zijn dat je kans maakt om kaarten te mogen kopen voor een astronomisch bedrag.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 14:37
Jackson6 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:34:
Vind het nogal wat hoor, het komt allemaal over alsof je blij moet zijn dat je kans maakt om kaarten te mogen kopen voor een astronomisch bedrag.. :')
Niet overdrijven, prijzen zijn 'normaal' voor F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik zag zojuist de prijzen voorbij komen van de TT, die zijn toch een stuk aantrekkelijker. Nu verbaasd mij dat niets. Andere sport, lagere kosten etc.

Wat ik wel opvallend vind is dat er in de media lovend werd gereageerd op het feit dat kinderen t/m 12 jaar voor een sterk gereduceerd tarief naar de F1 Zandvoort kunnen volgend jaar.
Leuk, maar kinderen t/m 15 jaar zijn komend weekend bij de TT gratis. Op alle dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ISaFeeliN schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Niet overdrijven, prijzen zijn 'normaal' voor F1.
Ik zeg ook niet dat het duurder is dan andere GP's, ik zeg alleen dat ik me nou niet echt uitverkoren voel als ik een kaartje mag kopen. Laat die lui eerst datums aangegeven en begin dan met verkopen.. volgens mij hebben ze snel veel geld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThomasG schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:35:
[...]
Ja, en dat mag dus niet. Nu kun je je natuurlijk afvragen hoe groot de kans is dat ze daar achter komen. Strict genomen houdt jij je dan niet aan de voorwaarden, en kan jou de toegang dus ontzegt worden. Los van het feit dat al jij je met 5 man dus voor 25 tickets inschrijft, daar effectief andere mensen mee aan het naaien bent.
Zo zie ik het niet. Er is namelijk geen garantie op tickets. Bij meer vraag dan aantal tickets wordt er geloot.
Ofwel, als we als groep 1x inschrijven op 5 tickets, en je wordt niet ingeloot heb je pech. Dus wat doe je? Allemaal inschrijven. Want loten lijkt onvermijdelijk > kwart miljoen inschrijvers !
Doorverkoop buiten Dutch GP om is niet te handhaven of controleren. Wat willen ze doen? Undercover opkopers aanstellen. Alle namen controleren bij de ingang?
Wat een onzin. Er zijn altijd mensen die niet mee kunnen last minute. Denk aan ziekte of andere gebeurtenis.
Een betaalde ticket is een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

Het is niet alsof al het werk wat er nog gaat moeten gebeuren gratis is. Hoe sneller ze dat geld op de bank hebben, hoe sneller ze meer kunnen doen en/of evt kunnen door drukken. En mocht het toch niet doorgaan laat je het bedrijf/stichting failliet gaan en kunnen de mensen naar een deel van het geld fluiten. Het is een makkelijke manier van financiering zonder rente waar mensen graag aan mee werken omdat ze er zo graag bij willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:23
Als je even 150.000 kaartjes aan de man kan brengen met een gemiddelde waarde van €200 (ik zeg maar iets), dan hebben ze op korte termijn €30.000.000 welke ze vlug te besteden hebben. Gezien de aanpassingen die moeten gebeuren snap ik dat een vlugge financiële injectie meer dan welkom is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Miesjh schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:25:
Stond in de verwijderde folder. 8)7
Je wederhelft had zich bedacht ? :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 08:30
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:43:
[...]

Doorverkoop buiten Dutch GP om is niet te handhaven of controleren. Wat willen ze doen? Undercover opkopers aanstellen. Alle namen controleren bij de ingang?
Wat een onzin. Er zijn altijd mensen die niet mee kunnen last minute. Denk aan ziekte of andere gebeurtenis.
Een betaalde ticket is een ticket.
Zie mijn quote uit de FAQ hierboven. Doorverkoop mag dus wel gewoon, alleen niet met een commercieel winstoogmerk en alleen aan natuurlijke personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Portal is open. Gogogogo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20-05 22:56
Mail thuis in Thunderbird :'(

Ik ga er maar ff van uit dat het hele land de mails niet begreep en er nog over een paar uur nog plek zat is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
De FAQ waar ze naar linken vanuit die portal ziet er niet erg gelikt uit: https://dutchgpfaq.cmtickets.com/nl/kb/dutch-gp-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@loekf2
Aanvraagperiode
Je ontvangt op maandag 24 juni 2019 per e-mail een unieke persoonlijke link die toegang geeft tot de aanvraag portal. De portal is geopend van 25 juni 2019 12:00 uur t/m 9 juli 2019 12:00 uur. Je unieke persoonlijke link is slechts eenmaal te verzilveren en daarmee kan je maximaal 6 tickets aanvragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragen binnen de benoemde periode maken evenveel kans op toewijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Zo, ik heb ze besteld. Arena Grandstand 2 - Passe Partout - Silver I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Procedure zojuist doorlopen, alles helder opgezet incl opties om je kansen bij loting te vergroten, zoals andere prijsklasse of passe-partout ipv dagkaarten. Fingers crossed wat eruit gaat komen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Tarzan - In Grandstand 3 Silver I voor de zaterdag. We gaan het zien inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:52
2x Ben Pon Grandstand Goud......ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:20
2x Tarzan gold passe-partout lijkt me wel een mooie plek vlakbij pit exit

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
6x vrijdag zilver 1 bij tarzan bocht. Lijkt me wel een geinige plek en heb je 2x 1,5 uur actie.

10,99 handling fee.. :')

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson6 op 25-06-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik neem aan dat alleen de General Admission staanplaatsen zijn en de rest zitplaatsen, of klopt dat niet?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 16:44
4x Pit grandstand :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adlermann
Ik ga toch geen gebruik maken van de reservering. Ik ga liever naar een ander circuit zoals Hockenheim (als die dan nog bestaat :P ). Bijna even lang rijden, beter overzicht, betere faciliteiten (ik wil geen dixies). En uiteraard is zuid-duitsland leuker dan gewoon weer eens in Nederland :)

Dus er is meer kans voor jullie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

miicker schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:39:
Ik neem aan dat alleen de General Admission staanplaatsen zijn en de rest zitplaatsen, of klopt dat niet?
Ja volgens mij wel.
Adlermann schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:05:
Ik ga toch geen gebruik maken van de reservering. Ik ga liever naar een ander circuit zoals Hockenheim (als die dan nog bestaat :P ). Bijna even lang rijden, beter overzicht, betere faciliteiten (ik wil geen dixies). En uiteraard is zuid-duitsland leuker dan gewoon weer eens in Nederland :)

Dus er is meer kans voor jullie!
Bedankt! :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De "ik heb ook kaarten!!!!111oneone" posts mogen achterwege gelaten worden. Die voegen hier niks toe ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
Lees 1 post boven je

[ Voor 79% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2019 14:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Het is wel erg opdringerig, maar ze kunnen het doen omdat de populariteit er toch wel is en de kaarten toch wel worden verkocht. De Prins van Oranje wilt gewoon eerst geld op de rekening voor de aanpassingen aan de baan zodat hij niet in eigen buidel hoeft te tasten.

Ook typisch, de kaarten komen op naam, maar nog niet, dus eventueel mag je wel kaarten kopen en later doorverkopen, maar dan weer alleen via ons resell-platform. Daaruit maak ik op dat jij gewoon je geld terugkrijgt en dat alle winst van de duurdere kaarten via het resell-platform door het circuit wordt gevangen.

Al met al zal onze Prins zich rot lachen met deze opzet, maar er is natuurlijk geen alternatief en iedereen koopt het toch wel.

De 3-jaars pas is ook ontzettend slim. Meestal is een GP het 1e jaar het populairst en kakt het daarna direct in. De GP van het afgelopen weekend is het perfect voorbeeld, zeker 30-50% minder mensen dan vorig jaar toen alles nog nieuw was (en niemand een beeld had bij de files).

De prijzen zijn inderdaad wel vergelijkbaar met andere GP's, maar dat zijn dan ook andere GP's. Een locatie als Abu Dhabi of Singapore is natuurlijk geen vervallen stranddorp ergens aan de kust van Nederland.

[ Voor 15% gewijzigd door Divak op 25-06-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Er valt nog niks te feliciteren hoor, dit is alleen het aangeven van je voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Ik vraag me überhaupt af hoe dit werkt met de aanvragen van meerdere tickets. Als jij op 2 e-mail adressen tickets hebt aangevraagd en beide toegewezen krijgt, moet je beide tickets betalen. Wat als je niet binnen 5 dagen betaald? Staat Jan Lammers dan voor je deur om het geld te innen? Of is het pech gehad? Ze kunnen je niet alsnog verplichten die tickets af te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:35
cunodb schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:37:
Ik vraag me überhaupt af hoe dit werkt met de aanvragen van meerdere tickets. Als jij op 2 e-mail adressen tickets hebt aangevraagd en beide toegewezen krijgt, moet je beide tickets betalen. Wat als je niet binnen 5 dagen betaald? Staat Jan Lammers dan voor je deur om het geld te innen? Of is het pech gehad? Ze kunnen je niet alsnog verplichten die tickets af te nemen?
Je hebt dan twee keer een aanbod tot koop gedaan, en bent dus wettelijk verplicht om te betalen. Als je niet betaald komen ze het geld dus halen, al zal Jan Lammers dat niet persoonlijk komen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:38

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vraag me af hoe hard ze dat kunnen maken zonder een evenementdatum. Natuurlijk gaat dat een gesteggel worden, maar het wordt door de consumentenbond zodanig verwoord dat "de belangrijkste kenmerken van het product" binnen de informatieplicht van de verkoper vallen.
De datum van een evenement lijkt mij wel één van de belangrijkste kenmerken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Pathogen schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:50:
Ik vraag me af hoe hard ze dat kunnen maken zonder een evenementdatum. Natuurlijk gaat dat een gesteggel worden, maar het wordt door de consumentenbond zodanig verwoord dat "de belangrijkste kenmerken van het product" binnen de informatieplicht van de verkoper vallen.
De datum van een evenement lijkt mij wel één van de belangrijkste kenmerken :Y
Daar was ik net over aan het typen toen jouw reactie kwam :).

Vermoed ook dat zolang ze geen datum hebben de overeenkomst niet juridisch afdwingbaar is. Je kunt niet iets verkopen dat (nog) niet bestaat.

'Aanbod tot koop' is overigens een term waar ik nog nooit van gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Het slaat dus nergens op. Ze kunnen inderdaad geen geld eisen op iets wat nog niet geleverd is. Als jij die link niet binnen 5 dagen betaald gaat het gewoon naar de volgende aanvrager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:36
Wat is eigenlijk het verschil tussen zilver en brons als tribune? Is zilver (en hoger) overdekt of is het puur de locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Arnold schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:36:
Wat is eigenlijk het verschil tussen zilver en brons als tribune? Is zilver (en hoger) overdekt of is het puur de locatie?
Kan van alles zijn maar locatie is vaak het belangrijkste verschil. Verder vaak betere voorzieningen zoals zicht op een tv scherm, betere sanitaire voorzieningen, betere catering etc.

Voor mij is zicht op een tv scherm altijd een belangrijk punt. Zonder scherm blijft het lastig om de wedstrijd te volgen, zeker naar het einde van de race als er redelijk wat rijders op een ronde achterstand rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Persoonlijk had ik ze nooit besteld, gelukkig vond onze directeur het een goed plan om in ieder geval kaarten te kopen, aangezien hij ook autosportliefhebber is. En gelukkig ben ik 1 van de gelukkige die mee zou mogen.

Bij de Gouden Audi-S bocht leek ons wel een prima plekkie. En meteen voor 3 jaar besteld, mocht het lukken in ieder geval.

Wat een geld zeg, ongekend ;( .

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-06-2019 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben van plan om met een vriend en in totaal 4 kinderen (6 t/m 11 jaar) te gaan op de vrijdag. Zodat de kinderen niet perse 1,5 tot 2 uur stil moeten zitten voor de kwalificatie of de race zelf, maar we wat flexibeler zijn (en een stuk goedkoper). En dan zaterdag en zondag thuis op 100" scherm met een biertje te kunnen kijken.

Maar ik ben nog nooit op een circuit geweest. Nu zit ik te twijfelen over welke Bronze plekken we moeten nemen:
Hairpin - Daar komen ze langzamer langs, eventueel maken ze nog een foutje daar voor wat spektakel. Maar misschien wat verder weg van het overige entertainment op het circuit.
Eastside - Komen ze harder langs zodat je meer de snelheid ziet en voelt. Maar misschien te snel langs om echt iets te kunnen zien.

Iemand nog tips en ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:37
alexbl69 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Daar was ik net over aan het typen toen jouw reactie kwam :).

Vermoed ook dat zolang ze geen datum hebben de overeenkomst niet juridisch afdwingbaar is. Je kunt niet iets verkopen dat (nog) niet bestaat.
Op zich valt dat natuurlijk wel mee in dit geval. Ik ga er daarbij vanuit dat het aanbod nu bestaat uit een beperkt aantal expliciet benoemde data (weekenden in mei?). Een koper kan dan nagaan of hij op al die dagen beschikbaar is en op basis daarvan wel / niet de overeenkomst sluiten.

Hoe specifieker hoe beter afdwingbaar.

Voor de rest is de hele procedure natuurlijk een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:14:
Persoonlijk had ik ze nooit besteld, gelukkig vond onze directeur het een goed plan om in ieder geval kaarten te kopen, aangezien hij ook autosportliefhebber is. En gelukkig ben ik 1 van de gelukkige die mee zou mogen.

Bij de Gouden Audi-S bocht leek ons wel een prima plekkie. En meteen voor 3 jaar besteld, mocht het lukken in ieder geval.

Wat een geld zeg, ongekend ;( .
En dan komen er nu namen van medewerkers op die kaarten en is het hopen dat ze er over 3 jaar ook nog werken anders heb je weinig aan de tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Er zijn overigens 2 categorieën voor General Admission, er is een aparte voor het binnenterrein, wel iets om rekening mee te houden en is niet duidelijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Homeland schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:25:
[...]

En dan komen er nu namen van medewerkers op die kaarten en is het hopen dat ze er over 3 jaar ook nog werken anders heb je weinig aan de tickets.
En als ik morgen niet oplet met oversteken ben ik dood.....

Zo kan ik van alle leuke dingen wel iets negatiefs maken. Gelukkig sta ik anders in het leven :> .

Stel dat het doorgaat: wij hebben voor € 9.195,99 aan kaarten besteld (namens bedrijf X). Het lijkt me heeeeeel erg sterk als hier dan geen mouw aan te passen is.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-06-2019 08:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:55
Hmmm, wel erg jammer dat er niet bekend is waar schermen komen. Ben best bereid iets te betalen maar wil dan wel graag in t zicht van een groot scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:25:
[...]

Ik ga er vanuit dat als je "ergens in 2020" de namen op moet geven en je ook nog eens per dag andere namen mag opgeven, dat je in 2021 gewoon weer nieuwe namen mag opgeven.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Barfman
Concept programma F1 Dutch Grand Prix 2020 is uitgelekt. Zo te zien is er dus ook een F2 en F3 race :)
Screenshot was per ongeluk op de pagina van informatiebijeenkomst in heemstede over formule 1 verschenen en inmiddels eraf gehaald.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-BBZdRWsAAo0wI?format=jpg&name=4096x4096

BRON: https://twitter.com/RMalteser/status/1144005520359141376

[ Voor 54% gewijzigd door Barfman op 29-06-2019 22:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Barfman schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:21:
Concept programma F1 Dutch Grand Prix 2020 is uitgelekt. Zo te zien is er dus ook een F2 en F3 race :)
Screenshot was per ongeluk op de pagina van informatiebijeenkomst in heemstede over formule 1 verschenen en inmiddels eraf gehaald.
[Afbeelding]

Geen verrassing dus, elke Europese GP rijden de F2 en F3.
Had ook nog wel de Porsche supercup oid verwacht.

/zie wel de klassieke achteruitrij race :+

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2019 23:45 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben benieuwd, twee keer vier kaartjes gereserveerd voor T12. Betaal je bijna 2K voor 4 kaartjes, komt er nog €16 handeling fee bij :N

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 21:21
Zullen de gouden tribunes overdekt worden? Kan het nergens vinden, maar zou in ons landje met of 30+ graden of regen toch graag overdekt zitten.

Of zal het al vanaf zilver overdekt zijn?

Irritant dat ik het nergens op de website kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kartmans1 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:20:
Zullen de gouden tribunes overdekt worden? Kan het nergens vinden, maar zou in ons landje met of 30+ graden of regen toch graag overdekt zitten.

In Spa zijn ook niet alle Gold-tribunes overdekt, en een enkele Silver-tribune wel, dus ik zou er niet zonder meer vanuit gaan. Onderscheid Gold / Silver gaat vziw meer over zicht / positie tov de voorzieningen, de baan en de schermen.

[ Voor 13% gewijzigd door naitsoezn op 30-06-2019 12:25 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:43
Pfff, ik ben al dagen enorm aan het twijfelen of ik in zal schrijven voor kaarten. Overweeg dan om met zoon te gaan (12 jaar) op de zondag. Ik ben alleen erg bang voor de verkeerssituatie; heb weinig vertrouwen in een goede afloop als de race voorbij is... Hoe zien jullie dat? Als ik alleen zou zijn boeit het niet zo, maar met een kind erbij.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:40
mikkelnl schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:31:
Pfff, ik ben al dagen enorm aan het twijfelen of ik in zal schrijven voor kaarten. Overweeg dan om met zoon te gaan (12 jaar) op de zondag. Ik ben alleen erg bang voor de verkeerssituatie; heb weinig vertrouwen in een goede afloop als de race voorbij is... Hoe zien jullie dat? Als ik alleen zou zijn boeit het niet zo, maar met een kind erbij.......?
Gewoon lekker naar het strand lopen en ff gaan liggen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:43
treative schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:01:
[...]

Gewoon lekker naar het strand lopen en ff gaan liggen.
:) Eens. Alleen is mijn ‘angst’ dat ik simpelweg er niet ga komen door verkeers-chaos. Beetje het Spa of Paul Ricard voorgevoel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Daarom ga ik alleen vrijdag, ik denk dat de drukte dan nog wel meevalt. Parkeren gaat sowieso niet gebeuren daar toch? Het worden sowieso P+R plaatsen.

[ Voor 36% gewijzigd door Jackson6 op 02-07-2019 08:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Chiron

Moderator Discord
Barfman schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:21:
[Afbeelding]

"Reverse Driving Championship", zie ik dat goed :o *O*

d:)b *O*

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

barber schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 00:06:
Ik ben van plan om met een vriend en in totaal 4 kinderen (6 t/m 11 jaar) te gaan op de vrijdag. Zodat de kinderen niet perse 1,5 tot 2 uur stil moeten zitten voor de kwalificatie of de race zelf, maar we wat flexibeler zijn (en een stuk goedkoper). En dan zaterdag en zondag thuis op 100" scherm met een biertje te kunnen kijken.

Maar ik ben nog nooit op een circuit geweest. Nu zit ik te twijfelen over welke Bronze plekken we moeten nemen:
Hairpin - Daar komen ze langzamer langs, eventueel maken ze nog een foutje daar voor wat spektakel. Maar misschien wat verder weg van het overige entertainment op het circuit.
Eastside - Komen ze harder langs zodat je meer de snelheid ziet en voelt. Maar misschien te snel langs om echt iets te kunnen zien.

Iemand nog tips en ideeën?
Ik heb eerlijk gezegd dezelfde vraag.
Iemand met circuit kennis die de beste brons tribune kan tippen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:06

Vos

AFCA

Wel erg slecht dat zulke zaken niet bekend zijn, maar dat je wel al je plek moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 19:30
Shiver23 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:37:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd dezelfde vraag.
Iemand met circuit kennis die de beste brons tribune kan tippen?
Hairpin valt tegen, kun je beter duin ervoor gaan zitten, de twee bochten na het scheivlak zijn leuker. Brons east is beter, daar kun je ook nog een stuk rechte stuk naar scheivlak zien en met wat geluk de Gerlach/Hugenholtz.

Moet wel zeggen dat de lay-out nu bij de hairpin anders is ingetekend waardoor ze daar wel dichter bij elkaar kunnen komen voor een betere run naar de chicane (Audi S)

Maar betere vraag die je je kunt stellen: is er een race op vrijdag...

[ Voor 5% gewijzigd door Holk op 02-07-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-05 19:52

Via Fok heb ik gevonden dat alle tribunes niet overdekt zullen zijn..Voor wat het waard is.

“Hi Vincent,

Voor alle tribunes die aanwezig zullen zijn tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix geldt op dit moment dat zij niet overdekt zullen zijn.

Succes met het aanvragen van je tickets."

Lijkt mij eigenlijk wel zo logisch. Overdekt in ieder geval zou de nu hoofdtribune moeten zijn lijkt mij.

@Holkers Normaalgesproken zijn er op vrijdag geen races.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 02-07-2019 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 21:21
Hoyden schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:31:
[...]

Via Fok heb ik gevonden dat alle tribunes niet overdekt zullen zijn..Voor wat het waard is.

“Hi Vincent,

Voor alle tribunes die aanwezig zullen zijn tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix geldt op dit moment dat zij niet overdekt zullen zijn.

Succes met het aanvragen van je tickets."

Lijkt mij eigenlijk wel zo logisch. Overdekt in ieder geval zou de nu hoofdtribune moeten zijn lijkt mij.

@Holkers Normaalgesproken zijn er op vrijdag geen races.
510 euro betalen en dan nog niet overdekt... Triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-05 19:52
Kartmans1 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:51:
[...]

Er kan nog van alles gebeuren. Wel triest dat ook dit soort info niet beschikbaar is, zodat je niet weet wat je nu precies aanschaft. Een tribune plastsen zonder dak is wel goedkoper en makkelijker te realiseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Kartmans1 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:51:
[...]

Ach voor 10 euro meer koop je een dijk van een paraplu :X

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ingeschreven voor 6 kaarten Hairpin Bronze I. Zoals zovelen waarschijnlijk.
Pagina: 1 ... 20 ... 73 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen