Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 19 ... 73 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:24

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik mis nog de VIP opties, toegang tot de paddock etc. Zal nog wel komen neem ik aan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 12:23
Reinier schreef op maandag 17 juni 2019 @ 18:02:
[...]

je besteld, je besteld :X

Ik ben echt wel benieuwd welk percentage van de geïnteresseerden daadwerkelijk kaarten aanschaft. Zelf twijfel ik ook nog :)
Dit is nu dus lastig, want ik heb met meerdere vrienden ingeschreven, ook verwachtend dat de loting daar zou zijn. Nu laten ze je dus kaarten bestellen, maar als we dat allemaal doen en allemaal toegewezen krijgen hebben we weer een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:28
TIGER1125 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:46:
[...]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, helaas staat het zo niet in dat artikel:
Ik lees in het artikel en op de site van DutchGP dat je moet bestellen. Dan hoor na de laatste "verkoopdag" dat je ingeloot bent, maar je hebt wel een koopverplichting.

Het gaat er niet om dat je 3 x 3 kaarten zou kopen het gaat er meer om dat je eigenlijk een koopverplichting aan moet gaan voor 9 kaarten omdat je helemaal niet zeker bent van uberhaupt 3 kaarten.
Zojuist een mail hierover ontvangen. Het gaat om een aanvraagperiode en je betaald pas na daadwerkelijke toewijzing. Zie kopie van de mail hieronder:
Beste BlackMonkey,

Op dinsdag 25 juni om 12:00 uur start het ticket-aanvraagproces voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jij staat op pole position om tickets aan te vragen voor het spectaculairste sportevenement van het jaar! Om dit niet te missen informeren we je graag over de vervolgstappen.

Aanvraagperiode

Je ontvangt op maandag 24 juni 2019 per e-mail een unieke persoonlijke link die toegang geeft tot de aanvraag portal. De portal is geopend van 25 juni 2019 12:00 uur t/m 9 juli 2019 12:00 uur. Je unieke persoonlijke link is slechts eenmaal te verzilveren en daarmee kan je maximaal 6 tickets aanvragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragen binnen de benoemde periode maken evenveel kans op toewijzing.

Toewijzing tickets

Je ontvangt omstreeks eind juli/begin augustus 2019 per e-mail bericht of jouw aangevraagde tickets voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 zijn toegewezen of niet. Zoals eerder vermeld, indien er meer vraag is dan aanbod zal er geloot worden. Indien je nog vragen hebt, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina via deze link. Hier vind je vanaf vandaag ook de prijzen en de tribune setup voor de Dutch GP en andere interessante informatie over het ticketprogramma.

Met sportieve groet,

Het Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 12:23
BlackMonkey schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:45:
[...]

Zojuist een mail hierover ontvangen. Het gaat om een aanvraagperiode en je betaald pas na daadwerkelijke toewijzing. Zie kopie van de mail hieronder:

[...]
Dat zou een beetje onzinnig zijn toch? Immers is dat nauwelijks anders dan wat ze nu gedaan hebben. Hier moest je ook al aangeven wat voor soort tickets je zou willen, hoeveel en je gegevens achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-05 14:47
bernardV schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:42:
[...]

Dit is nu dus lastig, want ik heb met meerdere vrienden ingeschreven, ook verwachtend dat de loting daar zou zijn. Nu laten ze je dus kaarten bestellen, maar als we dat allemaal doen en allemaal toegewezen krijgen hebben we weer een probleem.
bernardV schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:48:
[...]

Dat zou een beetje onzinnig zijn toch? Immers is dat nauwelijks anders dan wat ze nu gedaan hebben. Hier moest je ook al aangeven wat voor soort tickets je zou willen, hoeveel en je gegevens achterlaten.
Ik begrijp dat ook niet helemaal, ik lees in dat interview dat er sprake is van een koopverplichting, maar uit de mail die BlackMonkey post en ikzelf ook zojuist heb ontvangen maak ik dat dan inderdaad ook niet op. Gelukkig mogen we de voorwaarden eerst nog 2 weken lezen zonder dat het invloed heeft op onze kansen voor de kaarten :P

[ Voor 28% gewijzigd door TIGER1125 op 17-06-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
bvk schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:33:
Ik mis nog de VIP opties, toegang tot de paddock etc. Zal nog wel komen neem ik aan?
Ja, en de combi kaartjes met de NS of parkeerkaarten / pendeldiensten etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 14:13
TripleQ schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:58:
[...]

Ja, en de combi kaartjes met de NS of parkeerkaarten / pendeldiensten etc..
main straight zal ook in meerdere onderdelen zijn is nu ook maar 1 prijs (ook mist daar een prijs voor het hele weekend) maar la je plaatje bekijkt heb de de tribune en een gold/zilver tribune op het rechte stuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind het ook allemaal een beetje omslachtig worden... registreren, aanvragen... ‘natuurlijk’ vraagt iedereen ook even voor familie/vrienden/collegas kaarten aan dus de boel wordt sowieso overtekend... gaan we loten, om vervolgens een paar dagen later tickets massaal op marktplaats te zien. Iedere organisator geeft aan dat door verkoop strikt verboden is en dat ze kaarten ongeldig kunnen maken... tuurlijk... dat zie ik niet direct gebeuren...

Als klap op de vuurpijl mag ik, als ik samen met m’n oudste T12 GrandStand wil zitten ook nog eens 2x 510euro lappen... maak het voor de jonge fans ( en de papa die het mag betalen) ook nog even bereikbaar...

Tot zo ver ben ik na het verhaal dat ze het qua kaarten zo goed zouden regelen toch een beetje teleurgesteld. Een F1 Experience starterpackage is bijna interessanter... @bvk daar vind je dus die pakketten...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Ik heb de email ook. Dus nu ben ik uitgeloot en mag ik kaarten bestellen waar ik óók voor uitgeloot moet worden... Dat was de hele bedoeling toch niet? Ik dacht dat de eerste registratie daar voor was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:58
dizzytal schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:11:
Ik vind het ook allemaal een beetje omslachtig worden... registreren, aanvragen... ‘natuurlijk’ vraagt iedereen ook even voor familie/vrienden/collegas kaarten aan dus de boel wordt sowieso overtekend... gaan we loten, om vervolgens een paar dagen later tickets massaal op marktplaats te zien. Iedere organisator geeft aan dat door verkoop strikt verboden is en dat ze kaarten ongeldig kunnen maken... tuurlijk... dat zie ik niet direct gebeuren...

Als klap op de vuurpijl mag ik, als ik samen met m’n oudste T12 GrandStand wil zitten ook nog eens 2x 510euro lappen... maak het voor de jonge fans ( en de papa die het mag betalen) ook nog even bereikbaar...

Tot zo ver ben ik na het verhaal dat ze het qua kaarten zo goed zouden regelen toch een beetje teleurgesteld. Een F1 Experience starterpackage is bijna interessanter... @bvk daar vind je dus die pakketten...
Dat zijn gewoon hele normale prijzen voor een grand prix. Blame fom voor de 20 miljoen die Zandvoort moet aftikken.

Maar als ze de boel toch volkrijgen. Vragen wat ze kunnen, altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 18:29
Vandaag deze mail gekregen:
Beste Jelle,

Op dinsdag 25 juni om 12:00 uur start het ticket-aanvraagproces voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jij staat op pole position om tickets aan te vragen voor het spectaculairste sportevenement van het jaar! Om dit niet te missen informeren we je graag over de vervolgstappen.

Aanvraagperiode
Je ontvangt op maandag 24 juni 2019 per e-mail een unieke persoonlijke link die toegang geeft tot de aanvraag portal. De portal is geopend van 25 juni 2019 12:00 uur t/m 9 juli 2019 12:00 uur. Je unieke persoonlijke link is slechts eenmaal te verzilveren en daarmee kan je maximaal 6 tickets aanvragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragen binnen de benoemde periode maken evenveel kans op toewijzing.

Toewijzing tickets
Je ontvangt omstreeks eind juli/begin augustus 2019 per e-mail bericht of jouw aangevraagde tickets voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 zijn toegewezen of niet. Zoals eerder vermeld, indien er meer vraag is dan aanbod zal er geloot worden. Indien je nog vragen hebt, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina via deze link. Hier vind je vanaf vandaag ook de prijzen en de tribune setup voor de Dutch GP en andere interessante informatie over het ticketprogramma.

Met sportieve groet,

Het Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 Team
Je kan met je aanvraag 6 tickets aanvragen. Het is ook NIET wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Divak schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:22:
Ik heb de email ook. Dus nu ben ik uitgeloot en mag ik kaarten bestellen waar ik óók voor uitgeloot moet worden... Dat was de hele bedoeling toch niet? Ik dacht dat de eerste registratie daar voor was..
Waar lees je dat je al bent uitgeloot? Het is gewoon een update email.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-06-2019 20:38 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 15:39
140 euro om 50 rondjes iemand voorbij te zien scheuren... + nog een keer zo'n bedrag voor eten en drinken. En dan willen je beide zoons ook mee. Blijf wel lekker thuis. En als ik sfeer wil proeven, stop ik wel een zak zand in m'n broek en ga ik 5 uur in een stilstaande auto op de parkeerplaats staan 'in de file' en laat ik de buurman 50x heen en weer rijden... :+

Ik ben groot fan, maar mijn portemonnee heeft zo zijn grenzen...
Maar voor de mensen die wel gaan. Veel plezier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Adlermann schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Dat zijn gewoon hele normale prijzen voor een grand prix. Blame fom voor de 20 miljoen die Zandvoort moet aftikken.

Maar als ze de boel toch volkrijgen. Vragen wat ze kunnen, altijd :)
Tuurlijk, krijgen ze ‘t vol, tuurlijk kunnen ze vragen wat ze willen... maar... bijna op elk circuit kan je ook voor Silver en Gold plekken kinderkaarten krijgen die iets tot veel goedkoper zijn, dat is mijn punt... wil je met je kind (fans van de toekomst) zit je toch op ‘mindere’ plekken, of je moet gewoon 2x de volle mep betalen, dat is dan toch wel wat minder in vergelijk met GP’s om ons heen (op Spa bijvoorbeeld betaal je nu nog voor Pouhon, Silver 3, 415 en 199 voor een kinderkaartje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 15:59
Misschien even midweekje zee boeken en dan de vrijdag en zaterdag meepakken.
Race kijk ik dan wel thuis.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Holkers schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:49:
Ik zou lekker op de vrijdag gaan, gold is dan iets meer dan 100 euro en heb je 2 vrije trainingen, tussenklasses en kun je ook nog de hospitality units bekijken.
Sssssst. Breng de rest niet op ideeën :+ .

Wat mij betreft de beste keuze. Goedkoopste, je ziet (in de meeste gevallen) het vaakst de auto's in totaal. Ziet veel klasses en kunt de race en kwalificatie met alle hulpmiddelen lekker thuis kijken :).

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-06-2019 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Het wordt sowieso aangeraden voor mensen met jongere kinderen. Hier een mooi stukje van iemand die er wat ervaring mee heeft:

https://medium.com/@matth...s-save-money-a8a36ccd00b7

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen gekke prijzen toch? Imho zelfs aan de goedkope kant. Ze raken ze echt wel kwijt voor 30% meer.

Veel geld maar gewoon in lijn met andere circuits, die minder in trek zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:14
Nee, geen rare prijzen als je weet dat de F1 allej+*%#s duur is. ;)

En inderdaad, de hypetrain is zo dat ze de kaarten makkelijk kwijt raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 22:40
Het mooie is dat we ook niet eens weten wanneer de race is... Uit de FAQ van dutchgp.com:
De exacte datum voor het evenement is nog niet vastgelegd. De FOM gaat dat in augustus of september communiceren. Wel is aangegeven dat de verwachting is dat de Grand Prix in Zandvoort in de maand mei van 2020 zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:24

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tackleberry schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:00:
Het mooie is dat we ook niet eens weten wanneer de race is... Uit de FAQ van dutchgp.com:

[...]
Maar maakt dat iets uit dan, of het nou op 3 of 10 mei is?

@dizzytal Ik heb me hier ook nog even aangemeld, of bedoel je dat niet? https://f1experiences.com/2020-dutch-grand-prix

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
bvk schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 00:46:
[...]
Maar maakt dat iets uit dan, of het nou op 3 of 10 mei is?

@dizzytal Ik heb me hier ook nog even aangemeld, of bedoel je dat niet? https://f1experiences.com/2020-dutch-grand-prix
Jup, inderdaad die... (maar breng anderen nu niet op een idee ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Reinier

\o/

Vos schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:37:
[...]

Waar lees je dat je al bent uitgeloot? Het is gewoon een update email.
En hij zal "ingeloot" bedoeld hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Wat een bak zure reacties hier. F1 kost geld, en je moet in de drukte ja, file, circuit, wagens die langzoeven zonder al te veel drama. Dat weet je toch?? Wat is het nut om hier te komen zeuren hierover? Ik ga ook niet omdat ik de race graag via ziggo wil volgen, maar kan me goed voorstellen dat het een enorme happening is met allemaal fans bij elkaar!

Ik hoop dat ze een hoop lol hebben, de gasten die wel gaan. Als ik die max tribune zag in Oostenrijk komt dat wel goed hahaha

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

767135

Volgens het Dagblad van het Noorden kun je gelijk al tickets voor 2021 en 2022 bestellen: https://www.dvhn.nl/sport...voor-3-jaar-24557323.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

Reinier schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:20:
[...]

En hij zal "ingeloot" bedoeld hebben ;)
en ook dat heeft hij fout, het is een mail met informatie DAT je een mail krijgt met een reserveerlink en ook die geeft geen garantie want al die reserveringen worden op 1 hoop gegooid en daaruit wordt geloot.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 22:40

Reinier

\o/

rammes schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:03:
[...]

en ook dat heeft hij fout, het is een mail met informatie DAT je een mail krijgt met een reserveerlink en ook die geeft geen garantie want al die reserveringen worden op 1 hoop gegooid en daaruit wordt geloot.
Zo heb ik het ook begrepen ja :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Ik snap het geklaag over de prijzen niet, je kan voor €140,- naar de race! Had ze eigenlijk wat hoger verwacht, goedkoopste net wat onder de €200,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 07:56
2x geregistreerd (vriendin en mijn eigen mail). Geen mail ontvangen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:17
Tylocke schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:23:
Het wordt sowieso aangeraden voor mensen met jongere kinderen. Hier een mooi stukje van iemand die er wat ervaring mee heeft:

https://medium.com/@matth...s-save-money-a8a36ccd00b7
Jongere kinderen zien toch geen verschil tussen een training en een wedstrijd. Die willen gewoon zoveel mogelijk kunnen zien. De racedag is voor hun meestal veel saaier dan de trainingsdagen.

Als mijn kinderen over een paar jaar oud genoeg zijn, neem ik ze op vrijdag mee naar de TT in Assen. De zaterdag en zondag ga ik dan zonder kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
MuVo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:38:
Zat bij mij in de spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 07:56
robpol schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Zat bij mij in de spambox.
Nope, ik heb op de dag van bekendmaking mijzelf geregistreerd op de website. :/ Naja, hopen dat een maatje van mij meer geluk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-05 16:09
Is er ergens duidelijkheid over het zicht wat je hebt vanaf de duin plekken?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:15

Crazy D

I think we should take a look.

jordyyyys schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:20:
Is er ergens duidelijkheid over het zicht wat je hebt vanaf de duin plekken?
Dat valt sowieso nog niet te zien. Er zullen tribunes staan, en reclame borden. Denk/verwacht flink minder dan bij een normaal race weekend...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Joris748 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:41:
[...]

Jongere kinderen zien toch geen verschil tussen een training en een wedstrijd. Die willen gewoon zoveel mogelijk kunnen zien. De racedag is voor hun meestal veel saaier dan de trainingsdagen.

Als mijn kinderen over een paar jaar oud genoeg zijn, neem ik ze op vrijdag mee naar de TT in Assen. De zaterdag en zondag ga ik dan zonder kinderen.
MOTOGP en WSBK is prima met kids.

Jeugd tot en met 15 jaar heeft gratis toegang tijdens de TT en het WK Superbike.
Dit geldt bij de TT alleen voor taludplaatsen.
Bij het WK Superbike zijn ook de tribunes voor de jeugd toegankelijk.
(Gratis jeugdkaarten zijn tijdens het evenement aan de kassa’s van het circuit te verkrijgen, van tevoren bestellen niet mogelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 09:39
Dat van die aankoopverplichting in combinatie met niet mogen doorverkopen zint me niet zo. Als het op 3 mei is dan is het geen probleem, maar 10 mei ben ik er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:10
Er kunnen meer toeschouwer per dag komen dan verwacht, uit nieuwe berekeningen zouden ze 105.000 toeschouwers per dag kunnen herbergen, dat zijn er dus 315.000 duizend in het weekend. Met kans op een kaartje dus ;)

Bron:
https://www.gpfans.com/nl...sen-kunnen-naar-dutch-gp/

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
F1 Experience kaartjes (pakketten) kan je nu bestellen. Voor 622 euro/kaartje zit je Hairpin Grandstand I of II (Bronze I & II seating) met pitlane walk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Is er al bekend of er ook andere race klasses te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kw4kje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:24:
Is er al bekend of er ook andere race klasses te zien zijn?
Naast de formule 1, 2 en 3 bedoel je?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
YakuzA schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:41:
[...]

Naast de formule 1, 2 en 3 bedoel je?
Naast F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

F2 en F3 rijden alle Europese gp’s in de support races.
Verder is er vaak nog een extra als Porsche cup oid.
Nu in Frankrijk bijv Clio cup als extra support: basvn in "[F1 2019] Race 8 GP van Frankrijk"

Voor Zandvoort zal het programma wel vergelijkbaar worden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Prijzen zijn gelijk aan andere circuits. Ben benieuwd of we in Zandvoort ook balletje-balletje taferelen gaan krijgen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 22:40
autje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:23:
Dat van die aankoopverplichting in combinatie met niet mogen doorverkopen zint me niet zo. Als het op 3 mei is dan is het geen probleem, maar 10 mei ben ik er niet.
Eerst maar eens afwachten wat de definitieve voorwaarden zijn. Aangezien het een volledig digitaal systeem is (gekoppeld aan telefoon) én de exacte datum niet bekend is, mag ik hopen dat ze het GUTS principe toepassen. Dat je tickets dus zonder problemen 'terug kunt geven' aan de verkoper met geen of minimale kosten. Anders zijn ze echt de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Tackleberry schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:36:
[...]

Eerst maar eens afwachten wat de definitieve voorwaarden zijn. Aangezien het een volledig digitaal systeem is (gekoppeld aan telefoon) én de exacte datum niet bekend is, mag ik hopen dat ze het GUTS principe toepassen. Dat je tickets dus zonder problemen 'terug kunt geven' aan de verkoper met geen of minimale kosten. Anders zijn ze echt de weg kwijt.
Dat lijkt mij een prima systeem, dan kan je indien het pokkeweer is en er wat mensen afmelden toch lastminute nog een kaartje scoren en zitten ze de handelaren flink dwars (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

MuVo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:38:
Vreemd inderdaad. Mijn vriendin en ik hebben wel een mail ontvangen, mijn pa niet.
Tackleberry schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:36:
[...]

We hebben toch Ticketswap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:09
FAQ dutchGP.com
Mag ik mijn tickets doorverkopen?

Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Bij (poging tot) doorverkoop of commercieel gebruik in strijd met de voorwaarden van de organisator, is Formula 1 Dutch Grand Prix gerechtigd de betreffende aanvragen/tickets ongeldig te maken.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Goed verhaal, maar iedereen weet dat dit niet te handhaven valt. Er zullen weer tal van mensen en zelfs bedrijven kaarten massaal opkopen en met winst doorverkopen.
Zo lang hier in NL geen goede wet- en regelgeving over bestaat.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Anoniem: 377816 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:47:
Zo lang hier in NL geen goede wet- en regelgeving over bestaat.. ;w
Kan gewoon allemaal binnen bestaande wet- en regelgeving, maar toepassen/handhaven kost de organisatie geld.

Financieel gezien maakt een organisator het natuurlijk geen bal uit of tickets wel of niet worden doorverkocht, terwijl het handhaven hiervan wel geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

bevestigd gekregen dat er inderdaad een aankoopverplichting is. dus met 5 man reserveren is dus geen optie.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
rammes schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:14:
bevestigd gekregen dat er inderdaad een aankoopverplichting is. dus met 5 man reserveren is dus geen optie.
Hmm dat is wel heel kak want dan wordt het heel lastig om met een groep te gaan:
  • Schrijf je met teveel mensen in dan heb je de kans dat je teveel kaarten moet kopen die je officieel niet mag doorverkopen.
  • Schrijf je met precies genoeg mensen in dan heb je de kans dat je achter het net vist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
Joster schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:26:
[...]

Hmm dat is wel heel kak want dan wordt het heel lastig om met een groep te gaan:
  • Schrijf je met teveel mensen in dan heb je de kans dat je teveel kaarten moet kopen die je officieel niet mag doorverkopen.
  • Schrijf je met precies genoeg mensen in dan heb je de kans dat je achter het net vist.
Door deze maatregel is het juist eerlijk voor elke groep, evenveel kans. Daarbij, als iedere groep van 5 zich 5 keer inschrijft is effectief hetzelfde als iedere groep van 5 zich een keer inschrijft. Ofwel, met deze maatregel verpesten de "valsspelers" het niet voor de rest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 16:37
Je mag de kaarten niet doorverkopen. Hoe checken ze dit? Komen ze op naam?

Tot nu toe ben ik totaal niet overtuigd. We willen met een groep van 11 man gaan. Er hebben genoeg man geregistreerd, dus dat is het probleem niet. Zoals @Joster aangeeft is er eigenlijk maar één optie; precies genoeg kaarten reserveren. 6 + 5 in mijn geval dus. De kans is dus groot dat we met een halve groep gaan. Mochten de kaarten op naam komen wordt het helemaal een bende want je snapt natuurlijk wel dat Jantje alleen mee gaat als Pietje gaat en Pietje alleen als Willem gaat.

Waarom niet een optie waarbij je twee bestellingen kan combineren? Dus je vraagt met twee man aan ( in mijn geval weer de 11 tickets) en als je allebei allemaal door bent, ben je ook echt door en kun je met z'n allen gaan. Niet iedereen door? Dan ga je dus ook met groep niet. Dat zou voor ons ideaal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 30-05 10:47
LoeWn schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:55:
Je mag de kaarten niet doorverkopen. Hoe checken ze dit? Komen ze op naam?
Waarschijnlijk wel. Wordt waarschijnlijk zondag duidelijk als de inschrijving open gaat.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het waterdicht maken.
Heel jammer voor jouw groep van 11 als het niet iedereen lukt om tickets te krijgen. Maar het alternatief is dat 80% van de kaartjes naar Russische bots gaat die ze daarna voor 5x de originele prijs op marktplaats zetten.
Dat gebeurt nu al bij menig concert. En het zou jammer zijn als de F1 hier ook slachtoffer van wordt.

Misschien komt er een systeem dat je je kaartjes voor 80% van de aankoopprijs terug mag verkopen aan de organisatie. Als de vraag groot genoeg is dat ze je kaartje toch wel nog een keer kunnen verkopen. Maar zoiets kunnen ze pas aankondigen nadat de loting is geweest. Anders bestelt iedereen alsnog teveel kaartjes.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:49

franssie

Save the albatross

Als ik voor een wedstrijd ga is het waarschijnlijk toch SPA. Maar als ik op vakantieveilingen een betaalbaar ticket voor de VT tegen kom is het wel leuk om te gaan kijken, ken wat vrienden met huizen op fiets afstand van het circuit en als ik het allemaal mag geloven kunnen ze van de verhuurprijs van een weekeinde een maand op vakantie.

En over de kaarten, ik bezoek veel evenementen en heb nog nooit mijn ID moeten tonen. Ook mij via ticket swap verkchte kaarten werkten altijd. Geen reden om aan te nemen dat het hier anders gaat voor particulieren zoals ik.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
RocketKoen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Waarschijnlijk wel. Wordt waarschijnlijk zondag duidelijk als de inschrijving open gaat.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het waterdicht maken.
Heel jammer voor jouw groep van 11 als het niet iedereen lukt om tickets te krijgen. Maar het alternatief is dat 80% van de kaartjes naar Russische bots gaat die ze daarna voor 5x de originele prijs op marktplaats zetten.
Dat gebeurt nu al bij menig concert. En het zou jammer zijn als de F1 hier ook slachtoffer van wordt.

Misschien komt er een systeem dat je je kaartjes voor 80% van de aankoopprijs terug mag verkopen aan de organisatie. Als de vraag groot genoeg is dat ze je kaartje toch wel nog een keer kunnen verkopen. Maar zoiets kunnen ze pas aankondigen nadat de loting is geweest. Anders bestelt iedereen alsnog teveel kaartjes.
Ik vraag me alleen af waarom ze de verkoop al beginnen voordat überhaupt de datum bekend is. Waarom daar niet op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:43
autje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Ik vraag me alleen af waarom ze de verkoop al beginnen voordat überhaupt de datum bekend is. Waarom daar niet op wachten?
Dat is vrij vreemd inderdaad, zeker in combinatie met het (logische) verbod op wederverkoop.

Die kalender wordt binnenkort bekend gemaakt. Waarom niet even gewacht?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die aankoopverplichting slaat nergens op, stel ik kies nu voor 3 tickets want de datum is nog niet bekend, dan is de datum straks bekend en heb ik nog maar 2 tickets nodig omdat iemand niet kan en moet ik er alsnog 3 kopen? Lijkt me onwaarschijnlijk dat het zo gaat werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Pathogen

Shoop Da Whoop

Een aankoopverplichting.. lijkt me erg sterk. Ik weet niet op welke manier ze dat willen gaan afdwingen, maar zoiets houdt geen stand met het nederlandse consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pathogen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:03:
Een aankoopverplichting.. lijkt me erg sterk. Ik weet niet op welke manier ze dat willen gaan afdwingen, maar zoiets houdt geen stand met het nederlandse consumentenrecht.
Als je een koopovereenkomst sluit zodra je de kaarten besteld is het gewoon rechtsgeldig toch?
Dat de betaling uitgesteld is tot na loting zou daar weer los van kunnen staan.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:33:
[...]

Als je een koopovereenkomst sluit zodra je de kaarten besteld is het gewoon rechtsgeldig toch?
Dat de betaling uitgesteld is tot na loting zou daar weer los van kunnen staan.
Als je het zo formuleert, ja. Een bestelling is een bestelling.

Maar zouden ze dan de volgorde bestellen - loten - betalen aanhouden? Ik zou loten - bestellen - betalen een stuk logischer vinden, dan weet je als consument tenminste hoeveel tickets je koopt.

Stel dat je inderdaad graag met je hele gezin wil gaan en anders niet. Bestel je 4 tickets, blijkt dat je er maar 3 kunt krijgen en wat dan, moet je de jongste thuis laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Pathogen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:36:
Stel dat je inderdaad graag met je hele gezin wil gaan en anders niet. Bestel je 4 tickets, blijkt dat je er maar 3 kunt krijgen en wat dan, moet je de jongste thuis laten?
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Je kan een x-aantal opgeven en dat aantal krijg je wel of niet toegewezen, niet een ander aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

TheBrut3 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:51:
[...]

Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Je kan een x-aantal opgeven en dat aantal krijg je wel of niet toegewezen, niet een ander aantal.
Mja, dan draai ik het om. Stel dat je met een groep van max 6 personen wil gaan, maar als er maar 2 kaartjes zijn wil je nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Pathogen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:58:
Mja, dan draai ik het om. Stel dat je met een groep van max 6 personen wil gaan, maar als er maar 2 kaartjes zijn wil je nog steeds?
Als je met 6 wil, dan geef je toch 6 kaartjes op? Dan krijg je er 6 (of 12, of 18 afhankelijk hoeveel er een poging doen) of je krijgt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ja, maar ik wil niet niets, ik wil elk kaartje dat ik mogelijk zou kunnen krijgen en heb ook genoegen met 1 of 2 kaartjes als dat de max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Geldt de wet 'koop op afstand' hier niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
alexbl69 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:39:
Geldt de wet 'koop op afstand' hier niet? :)
Die geldt niet op tickets

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 30-05 10:47
autje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Hoeveel mensen hebben nu serieus al plannen voor 1 bepaald weekend in mei 2020, die niet makkelijk verzet kunnen worden?
Zelfs bruiloften worden vaak minder ver vantevoren vastgelegd. En dan begrijpt je verloofde het vast dat je dat weekend naar Zandvoort moet met je vrienden ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
RocketKoen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:04:
[...]

Hoeveel mensen hebben nu serieus al plannen voor 1 bepaald weekend in mei 2020, die niet makkelijk verzet kunnen worden?
Zelfs bruiloften worden vaak minder ver vantevoren vastgelegd. En dan begrijpt je verloofde het vast dat je dat weekend naar Zandvoort moet met je vrienden ;)
Ik ben al jaren getrouwd ;) .

Maar ik ga elk jaar naar Cannes voor het film festival, en dat betekent dat ik op zondagavond al die kant op vlieg (festival begint volgend jaar de 12e). Dus de race ga ik dan niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-05 15:20
Ik snap het niet meer om eerlijk te zijn. Je mag de kaarten niet doorverkopen? Moet je dan 5 kaarten cadeau doen als je er 6 krijgt toegewezen?

Ik lees ook dit:
Zijn de tickets persoonsgebonden?
Ja, de tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. In de aanloop naar het evenement zullen we je vragen om de tickets op naam te zetten. Hier zullen we je later over informeren.
Met andere woorden kan je ze verkopen/weggeven aan wie je wilt? Aangezien je pas later de namen moet invullen?

Hoe gaan ze dit in godsnaam in goede banen leiden? Dan kan je toch gewoon allemaal 6 kaarten aanvragen en ze later op naam doorverkopen?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels j
  • Laatst online: 29-05 15:10
ThomasG schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:34:
[...]
Door deze maatregel is het juist eerlijk voor elke groep, evenveel kans. Daarbij, als iedere groep van 5 zich 5 keer inschrijft is effectief hetzelfde als iedere groep van 5 zich een keer inschrijft. Ofwel, met deze maatregel verpesten de "valsspelers" het niet voor de rest.
Ik snap je redenering niet. Als alle 5 mensen zich voor 5 mensen inschrijven, dan hebben ze dus 25 kaarten als ze alle 5 worden uitgeloot. 20 daarvan kunnen ze niet gebruiken en mogen ook niet worden doorverkocht. Dat zijn dus 20 lege stoelen (waarvoor wel moet worden betaald).

Ik vind het goed dat er een systeem komt dat handel/doorverkoop onmogelijk maakt, maar in combinatie met uitloting én verplichte koop bij uitloting gaat dat een heleboel gezeik leveren. Een groep van 5 gaat niet betalen voor 25 plekken.

Lijkt me handiger om eerst de mensen uit te loten en een rekening te sturen. Als die niet binnen een week wordt betaald => die kaarten weer in de loting voor de mensen die niet waren uitgeloot. Dat hoef je maximaal 5 keer te doen en je hebt alle kaarten verkocht én geen handel/doorverkoop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

niels j schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:23:
[...]
Ik snap je redenering niet. Als alle 5 mensen zich voor 5 mensen inschrijven, dan hebben ze dus 25 kaarten als ze alle 5 worden uitgeloot. 20 daarvan kunnen ze niet gebruiken en mogen ook niet worden doorverkocht. Dat zijn dus 20 lege stoelen (waarvoor wel moet worden betaald).

Ik vind het goed dat er een systeem komt dat handel/doorverkoop onmogelijk maakt, maar in combinatie met uitloting én verplichte koop bij uitloting gaat dat een heleboel gezeik leveren. Een groep van 5 gaat niet betalen voor 25 plekken.

Lijkt me handiger om eerst de mensen uit te loten en een rekening te sturen. Als die niet binnen een week wordt betaald => die kaarten weer in de loting voor de mensen die niet waren uitgeloot. Dat hoef je maximaal 5 keer te doen en je hebt alle kaarten verkocht én geen handel/doorverkoop.
Als iedereen gewoon 1x op 1 stoeltje inschrijft heb je helemaal 0 problemen.

Problemen komen pas als mensen zich 10dubbel inschrijven omdat ze bang zijn voor de loting.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Laatst online: 29-05 15:10
YakuzA schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Als iedereen gewoon 1x op 1 stoeltje inschrijft heb je helemaal 0 problemen.

Problemen komen pas als mensen zich 10dubbel inschrijven omdat ze bang zijn voor de loting.
Ja die problemen komen er sowieso door de loting. Blijkbaar zijn er ca. 500.000 aanmeldingen. De meeste mensen zijn een groep/familie/vader-zoon en willen dus ook naast elkaar zitten, dus schrijven niet per persoon in. En om meer kans te maken, schrijven ze zich allemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:49

franssie

Save the albatross

Bij concerten proberen ze dit ook. Ja je ticket komt op naam, maar op de 4 tickets staat dus de naam van de koper. Je mag dus 3 gasten meenemen, zouden ze controleren. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Zelfs steeksproefgewijs is dat met 50.000 mensen ook niet te doen. In het ergste geval zorg je dat je de kaarten doorverkoopt aan bekenden en dan samen bij de poort komt. En dan nog, hoe zouden ze moeten omgaan met een groepje waarvan twee mensen een trein hebben gemist en dus een half-uur later aankomen?

Dit soort voorwaarden zijn niet te handhaven. Wat echter wel kan (en dat gebeurd dacht ik ook) dat ze op basis van IP adressen etc opkoop bureaus proberen te ontmaskeren en dan die kaarten ongeldig laten verklaren en opnieuw in de verkoop doen. En daar heb je dus die voorwaarden voor nodig. Als je een ticket op naam verkoopt via Ticketswap bijvoorbeeld (max 20%+ in prijs) lukt dat eigenlijk altijd.
Zie bijvoorbeelde deze (2012!) https://festileaks.com/20...ds-opnieuw-in-de-verkoop/

edit: en een leuke spel theorie voor als je toch maar x tickets zou krijgen voor X+2 mensen. Hou een blinde veiling (dus gesloten enveloppen) dus iedereen bepaald wat het ticket voor zichzelf waard is en biedt dat. Het teveel of het meerdere (of als dat niet behaald wordt) ten opzichte van de mediaan wordt uitgekeerd aan de mensen die niet meekunnen. Dat straft zowel over- als onderbieden.

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 21-06-2019 00:49 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
franssie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:42:
Bij concerten proberen ze dit ook. Ja je ticket komt op naam, maar op de 4 tickets staat dus de naam van de koper. Je mag dus 3 gasten meenemen, zouden ze controleren. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Zelfs steeksproefgewijs is dat met 50.000 mensen ook niet te doen. In het ergste geval zorg je dat je de kaarten doorverkoopt aan bekenden en dan samen bij de poort komt. En dan nog, hoe zouden ze moeten omgaan met een groepje waarvan twee mensen een trein hebben gemist en dus een half-uur later aankomen?

Dit soort voorwaarden zijn niet te handhaven. Wat echter wel kan (en dat gebeurd dacht ik ook) dat ze op basis van IP adressen etc opkoop bureaus proberen te ontmaskeren en dan die kaarten ongeldig laten verklaren en opnieuw in de verkoop doen. En daar heb je dus die voorwaarden voor nodig. Als je een ticket op naam verkoopt via Ticketswap bijvoorbeeld (max 20%+ in prijs) lukt dat eigenlijk altijd.
Zie bijvoorbeelde deze (2012!) https://festileaks.com/20...ds-opnieuw-in-de-verkoop/

edit: en een leuke spel theorie voor als je toch maar x tickets zou krijgen voor X+2 mensen. Hou een blinde veiling (dus gesloten enveloppen) dus iedereen bepaald wat het ticket voor zichzelf waard is en biedt dat. Het teveel of het meerdere (of als dat niet behaald wordt) ten opzichte van de mediaan wordt uitgekeerd aan de mensen die niet meekunnen. Dat straft zowel over- als onderbieden.
Ik zou er toch voorzichtig mee zijn afgelopen week bij het WK vrouwen zijn er ong 50-80 mensen met ongeldig verklaarde tickets geweigerd en dat is ook al diverse malen bij popconcerten gebeurd .
Ik denk dat het er niet toe doet hoe een organisatie het regelt maar het feit is dat het in de voorwaarden staat en je er dus voorzichtig mee om moet gaan omdat je gewoon het risico loopt en je volgens de voorwaarden geen poot hebt om op te staan .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:19
franssie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:42:

Nee dit hoeft niet. Laatst naar een concert geweest en moest per ticket de naam opgeven via een apart portaal. Dit kon je tot een week ofzo van te voren doen en ook wijzigen.

Ik ben alleen vergeten of ze nu ook daadwerkelijk bij de deur de legitimatie hebben gecontroleerd van ons allemaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 15:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

leekers schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 04:48:
[...]

Ik zou er toch voorzichtig mee zijn afgelopen week bij het WK vrouwen zijn er ong 50-80 mensen met ongeldig verklaarde tickets geweigerd en dat is ook al diverse malen bij popconcerten gebeurd .
Tickets hebben een barcode en kunnen ongeldig worden verklaard. Bij de ingang worden ze gescand en dan haal je de ongeldige er zo uit.
Je gaat geen algemene identiteitscontrole doen bij de ingang, dus als het ticket geldig is maar met de verkeerde naam, dan valt dat niet op.
Tickets kunnen ze ongeldig verklaren doordat ze ze bijvoorbeeld op marktplaats kunnen identificeren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

niels j schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:35:
[...]
Ja die problemen komen er sowieso door de loting. Blijkbaar zijn er ca. 500.000 aanmeldingen. De meeste mensen zijn een groep/familie/vader-zoon en willen dus ook naast elkaar zitten, dus schrijven niet per persoon in. En om meer kans te maken, schrijven ze zich allemaal in.
De ironie dat doordat mensen zich dubbel inschrijven omdat ze bang zijn en er dus meer geloot moet worden waardoor ze mogelijk zichzelf in de voet schieten en dubbel kaartjes hebben en daar dan over klagen ontgaat mij niet iig.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Rene schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 23:10:
Ik snap het niet meer om eerlijk te zijn. Je mag de kaarten niet doorverkopen? Moet je dan 5 kaarten cadeau doen als je er 6 krijgt toegewezen?

Ik lees ook dit:

[...]

Met andere woorden kan je ze verkopen/weggeven aan wie je wilt? Aangezien je pas later de namen moet invullen?

Hoe gaan ze dit in godsnaam in goede banen leiden? Dan kan je toch gewoon allemaal 6 kaarten aanvragen en ze later op naam doorverkopen?
Dit inderdaad... ik denk dat ik wel 10 mensen kan vinden om mijn teveel aan kaartjes aan te slijten. Ikzelf zou dat niet met winst doen, maar denk dat zat anderen dat wel doen.
Als je nadat je uitgeloot bent ruim de tijd krijgt om te betalen en de namen door te geven is het nog niet zo'n probleem denk ik. Als ik dan per ongeluk 2x6 kaarten heb ipv 1x, dan denk ik dat ik tegen aanschafprijs hier op het forum alleen al wel de kaarten "op naam" kan krijgen. Ik hoop dat ze het zo doen, maar het zal wel net iets anders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Wat ik niet snap,ik heb mijn geregistreerd voor 6 tickets(ik,2 broers,2 neven en een vriend) maar op de voor waarde staat dat je ze niet mag doorverkopen,dat is toch vreemd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
pronkje schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:47:
Wat ik niet snap,ik heb mijn geregistreerd voor 6 tickets(ik,2 broers,2 neven en een vriend) maar op de voor waarde staat dat je ze niet mag doorverkopen,dat is toch vreemd?
Tja , waarom zou dat zijn he ?

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
pronkje schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:47:
Gelukkig gaat het daar niet al een paar pagina's over :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 12:20

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Olaf Mol gaf vandaag aan dat de Fia nog niet alles goedgekeurd heeft. Heeft iedereen dadelijk na veel moeite kaartjes, gaat de race niet door :P

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

thealterego1 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:56:
Olaf Mol gaf vandaag aan dat de Fia nog niet alles goedgekeurd heeft. Heeft iedereen dadelijk na veel moeite kaartjes, gaat de race niet door :P
Ik was wel verbaasd aangezien Zandvoort al een fia grade 1 License had dacht ik?

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

thealterego1 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:56:
Ga er maar niet vanuit dat de FIA en Liberty Global de race in Zandvoort afblazen. Het is toch een beetje een prestige project geworden. Enige wat nog echt roet in het eten kan gooien zijn de milieufanaten en het hele stikstofverhaal. Oftewel de massale klimaatgekte die hier het afgelopen jaar massaal zijn intrede heeft gedaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:48:
Ik was wel verbaasd aangezien Zandvoort al een fia grade 1 License had dacht ik?
Nee, 2.
Daarom moet er zoveel worden aangepast en er komt een herkeuring. Kan zomaar zijn dat de FIA dan alsnog afkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:10
Heeft niets met een herkeuring te maken, het heeft met een formule 1 licentie te maken die de FIA moet geven voordat er een F1 race gereden mag worden. De opmerking van Olaf Mol wordt een beetje uit zijn context gehaald, Zandvoort weet wat het moet doen om aan die eisen te voldoen, en dan zou er een licentie gegeven kunnen worden door de FIA. Er is dus nog helemaal geen keuring geweest, kan ook niet natuurlijk. Maar als Zandvoort gewoon doet wat het moet doen, dan is er niets aan de hand.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 23-06-2019 20:43 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leekers
sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:49:
[...]

Ga er maar niet vanuit dat de FIA en Liberty Global de race in Zandvoort afblazen. Het is toch een beetje een prestige project geworden. Enige wat nog echt roet in het eten kan gooien zijn de milieufanaten en het hele stikstofverhaal. Oftewel de massale klimaatgekte die hier het afgelopen jaar massaal zijn intrede heeft gedaan.
Klimaatgekte , milieufanaten stikstof verhaal .

Hoe blind kunnen mensen toch reageren eerlijk gezegd als ik zie hoe sommige mensen denken over het milieuprobleem in de wereld dan is er dus geen enkele hoop meer .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

leekers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 06:00:
[...]

Klimaatgekte , milieufanaten stikstof verhaal .

Hoe blind kunnen mensen toch reageren eerlijk gezegd als ik zie hoe sommige mensen denken over het milieuprobleem in de wereld dan is er dus geen enkele hoop meer .
Gisteren toevallig een klein stukje gezien van de documentaire met Leonardo Dicaprio. Wat een doemdenkerij was dat zeg. Als je ze moet geloven is het einde der tijden nabij. Ik ben gauw door gezapt. :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:17:
[...]

Gisteren toevallig een klein stukje gezien van de documentaire met Leonardo Dicaprio. Wat een doemdenkerij was dat zeg. Als je ze moet geloven is het einde der tijden nabij. Ik ben gauw door gezapt. :|
Je had dus ook kunnen blijven kijken, en even uit je bubbel kunnen stappen wat op zich nooit kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
[...]

Er zijn nou eenmaal mensen die alles geloven :+ Net als die antivaxers, ook zo'n eng clubje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
[...]

Goed idee , gewoon negeren d:)b

Gewoon afgezien van het idee om miljoenen uit te geven voor iets wat een groot deel van de bevolking gewoon helemaal niet wil en bovendien een evenement wat uiterst saai is en op het moment alleen maar supporters aan het verliezen is .
De reakties internationaal op de F1 races van de afgelopen 2 jaar zijn bijzonder negatief .
Daarbij gaat een groot deel van de supporters gewoon voorbij aan het feit van milieuschade (sterker ik lees zelfs reakties hier op tweakers zoals "tief je rotzooi maar op de grond daar hebben ze schoonmakers voor" )

Laten we de hele F1 maar gewoon uit Nederland weglaten en gewoon naar de TT in Assen kijken waar alles geregeld , betaald is en de races spannend zijn elke race weer .

[ Voor 50% gewijzigd door leekers op 24-06-2019 09:29 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Wellicht een laatste stukje hoop inderdaad dat het niet doorgaat.

Zelfs met aanpassingen lijkt het me een dodelijk saaie race worden. Kun je wel zeggen 'we moeten eerst maar zien', maar er is geen enkel objectief argument te verzinnen waardoor de race wel leuk zou zijn.

Als Nederland een F1 race organiseert, moet het mijns inziens een visitekaartje zijn voor het land. Zandvoort is dat absoluut niet.

Dat weten de eigenaren ook, en ik vermoed dan ook dat ze steeds meer druk op allerhande partijen (met name de overheid) uit gaan oefenen om heel veel geld te gaan investeren in het circuit en de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:28
leekers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:21:
Gewoon afgezien van het idee om miljoenen uit te geven voor iets wat een groot deel van de bevolking gewoon helemaal niet wil...
Dat valt volgens mij wel mee, meen ergens gelezen te hebben dat een grote meerderheid het wel zag zitten.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:51
leekers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Goed idee , gewoon negeren d:)b

Gewoon afgezien van het idee om miljoenen uit te geven voor iets wat een groot deel van de bevolking gewoon helemaal niet wil en bovendien een evenement wat uiterst saai is en op het moment alleen maar supporters aan het verliezen is .
De reakties internationaal op de F1 races van de afgelopen 2 jaar zijn bijzonder negatief .
Daarbij gaat een groot deel van de supporters gewoon voorbij aan het feit van milieuschade (sterker ik lees zelfs reakties hier op tweakers zoals "tief je rotzooi maar op de grond daar hebben ze schoonmakers voor" )

Laten we de hele F1 maar gewoon uit Nederland weglaten en gewoon naar de TT in Assen kijken waar alles geregeld , betaald is en de races spannend zijn elke race weer .
Tja, zolang 't privaat geld is, en binnen de wet- en regelgeving gebeurt, is dat wat mij betreft geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
alexbl69 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:36:
Wellicht een laatste stukje hoop inderdaad dat het niet doorgaat.

Zelfs met aanpassingen lijkt het me een dodelijk saaie race worden. Kun je wel zeggen 'we moeten eerst maar zien', maar er is geen enkel objectief argument te verzinnen waardoor de race wel leuk zou zijn.

Als Nederland een F1 race organiseert, moet het mijns inziens een visitekaartje zijn voor het land. Zandvoort is dat absoluut niet.

Dat weten de eigenaren ook, en ik vermoed dan ook dat ze steeds meer druk op allerhande partijen (met name de overheid) uit gaan oefenen om heel veel geld te gaan investeren in het circuit en de omgeving.
Dat het een visitekaartje is (of zal worden) is nu juist iets wat ik wél in zie. De hele tent is volgend jaar compleet uitverkocht en ik gok dat zomaar 80% van de tribunes oranje gekleurd zijn. De sfeer zal opperbest zijn en het zal één groot feest zijn. Wij kunnen dat als klein kikkerlandje namelijk als geen ander!

Reken maar dat dat wel positief ontvangen wordt bij het hele circus en het goede marketing is voor Nederland.

Dat de race vervolgens niet om aan te gluren is, is van ondergeschikt belang. Inhalen zal lastig worden/niet mogelijk zijn, maar de baan heeft op het oog al 100x meer karakter als die grote asfaltplaat in Paul Ricard.

Oh en met je laatste alinea ben ik het ook helemaal eens. Heb al eens eerder gezegd dat Prins Bernard een ondernemer/investeerder is en dit alleen maar doet voor de PR en met name het rendement. Hij heeft het circuit voor een prikkie gekocht en alles op en rondom het circuit wordt nu vernieuwd/opgewaardeerd. Dat zal hem best nog een paar centen kosten, maar het meeste geld zal bij investeerders en (indirect) bij de overheid vandaan komen.
Het circuit wordt daarmee wel een bak meer waard en interessant om met een fijn rendement te verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Homeland schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:43:
[...]

Je had dus ook kunnen blijven kijken, en even uit je bubbel kunnen stappen wat op zich nooit kwaad kan.
Mijn bubbel bestaat uit meer dan 50 jaar levenservaring waarin er om de paar jaar verkondigd wordt dat de wereld vergaat. Tot nu toe is het altijd paniek om niets geweest.

Natuurlijk wordt er in delen van de wereld zeer slordig omgegaan met het milieu maar dat heeft totaal maar dan ook totaal niks met een vermeende op handen zijnde klimaatsverandering te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:56:
[...]

Mijn bubbel bestaat uit meer dan 50 jaar levenservaring waarin er om de paar jaar verkondigd wordt dat de wereld vergaat. Tot nu toe is het altijd paniek om niets geweest.

Natuurlijk wordt er in delen van de wereld zeer slordig omgegaan met het milieu maar dat heeft totaal maar dan ook totaal niks met een vermeende op handen zijnde klimaatsverandering te maken.
Ik volg liever de enorme meerderheid wetenschappers die aangeven dat er een klimaatverandering gaande is en dat we die moeten stoppen dan jouw 50 jaar levenservaring.

Iets meer ontopic: Ik hoop dat het qua verkeer meevalt voor Zandvoort, bij Paul Ricard was goed te zien hoe het in het 2e jaar gaat als het in het 1e jaar een puinhoop is, mensen blijven massaal weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Homeland schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:00:
[...]

Ik volg liever de enorme meerderheid wetenschappers die aangeven dat er een klimaatverandering gaande is en dat we die moeten stoppen dan jouw 50 jaar levenservaring.
Er zijn minstens net zoveel wetenschappers die het tegendeel aangeven. Maar goed dat blijft een welles niets discussie. ;)

Ik hoop dat Zandvoort volgend jaar een groot succes wordt! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:03:
[...]

Er zijn minstens net zoveel wetenschappers die het tegendeel aangeven. Maar goed dat blijft een welles niets discussie. ;)
"97% of climate experts agree humans are causing global warming."

https://skepticalscience....-scientific-consensus.htm

Hup, nu snel weer je bubbel in ;-)

Ontopic: Hoorde Olav Mol iets zeggen over dat Zandvoort met een * erbij op de kalender komt te staan vanwege gereedheid voor het circuit, geld hetzelfde dan bijvoorbeeld voor Vietnam? Mocht het er daar niet bij staan dan zegt dat misschien nog iets over hoe zeker ze er van zijn dat het gaar lukken.
Pagina: 1 ... 19 ... 73 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen