Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HEY_DUDE
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:11
HereIsTom schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:08:
[...]

Ben ik niet met je eens, ik heb de iPad Pro 12.9 juist gekocht voor films en series te bekijken en voor foto’s te bewerken, het grote scherm werk juist erg fijn i.p.v. de gewone iPad.
Als je genoeg te besteden hebt dan is een factor 3 a 4 meer neerleggen t.o.v. de gewone iPad voor een wat groter scherm inderdaad erg lekker ;). Je betaald vooral voor heel veel betere hardware, 120Hz scherm (Netflix is max 60Hz), super snelle socket, usb-c. etc. Wat je allemaal niet gebruikt dan, dat is een beetje overkill :).

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:28
HEY_DUDE schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:55:
[...]

Als je genoeg te besteden hebt dan is een factor 3 a 4 meer neerleggen t.o.v. de gewone iPad voor een wat groter scherm inderdaad erg lekker ;). Je betaald vooral voor heel veel betere hardware, 120Hz scherm (Netflix is max 60Hz), super snelle socket, usb-c. etc. Wat je allemaal niet gebruikt dan, dat is een beetje overkill :).
Wie zegt dat ik dat niet gebruik?
Je ziet toch duidelijk een verschil in het beeld, die van de Pro 12.9 is veel mooier.
De snellere socker merk je ook met foto’s en films bewerken en de USB-C is makkelijk om dingen op aan te sluiten waarvan je kan afspelen of overzetten.
En een serie of film kijkt een stuk lekkerder op een groot scherm, helemaal als je met meerdere personen wilt kijken.

 iPad Pro 12.9 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15:47
Ik heb sinds dit weekend een 12.9 inch 64GB Wifi + Cellular iPad Pro en wat een fantastisch apparaat is het. Ik twijfelde lang tussen de 11 inch en de 12.9 inch maar ben zeer blij dat ik de grote heb gepakt. Notities maken met GoodNotes in combinatie met de Apple Pencil is echt een hele fijne combinatie en ook de extra screen size is heerlijk als je bijvoorbeeld twee apps naast elkaar open hebt staan _/-\o_

Ik heb echter 1 probleempje: mijn Apple Pencil maakt geluid als ik hem beweeg, bijvoorbeeld als je hem licht heen en weer schud hoor ik een rammeltje. Het is alsof er een onderdeeltje los zit in de Pencil. Hij werkt verder wel gewoon. Nu lijkt me dit absoluut niet de bedoeling maar ik wilde even hier checken of er meer mensen zijn die dit issue hebben gehad of hebben? Het is in ieder geval behoorlijk storend en ik heb een retour aangevraagd zodat ik hem kan omwisselen voor een nieuw exemplaar.

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:19

thunder8

Het gedonder begint weer.

rickjehh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:30:
Ik heb echter 1 probleempje: mijn Apple Pencil maakt geluid als ik hem beweeg, bijvoorbeeld als je hem licht heen en weer schud hoor ik een rammeltje. Het is alsof er een onderdeeltje los zit in de Pencil. Hij werkt verder wel gewoon. Nu lijkt me dit absoluut niet de bedoeling maar ik wilde even hier checken of er meer mensen zijn die dit issue hebben gehad of hebben? Het is in ieder geval behoorlijk storend en ik heb een retour aangevraagd zodat ik hem kan omwisselen voor een nieuw exemplaar.
Goed dat je dat gedaan hebt, dat hoort namelijk niet. Pen hoort stil te zijn.

Ik heb zelf vorig jaar ook een 12.9 inch iPad Pro met pencil besteld, voornamelijk omdat ik mijn fotobewerking erop wil doen. Werkt echt super en snel. Ben er zeer tevreden mee. Ook op de bank naast me met Ziggo Go is het grotere scherm erg fijn. :) En je kan nu makkelijk data offloaden naar een HDD als dat nodig is. Vooral met RAW foto's heb je veel ruimte in gebruik. Heb er nu een 1TB SSD naast en met files kan ik zo mijn rawfiles archiveren.

thunder8 wijzigde deze reactie 25-02-2020 10:33 (24%)

PSN-ID: Thunder76nl

• GSamson
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16:49
Ik heb een tijdje geleden de iPad Pro 11'' gekocht en ik ben er enorm tevreden mee. Heb wel een refurbished gekocht om de prijs te drukken, maar deze was in perfecte staat.

De gewone iPad lijkt opeens gedateerd wanneer je de Pro gewoon bent. Zeker als je de Pro uiteraard ten volle benut, zo maak ik onder andere gebruik van Lightroom en recent ook Affinity Photo + LumaFusion. Zoveel fijner om ook onderweg of in de zetel te kunnen werken. Heb er nu ook een 1TB SSD voor bijgekocht.

De 12,9" is niets voor mij, vond die onmiddelijk een stuk zwaarder en veel minder handzaam dan de 11". Maar dat is omdat de 11 uiteraard beter bij mijn gebruikspatroon past.

Al bij al één van de beste aankopen van de laatste jaren op vlak van hardware.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True