Voor mij gaat het ook vooral om het community gegeven. Op de huidige mega servers is het moeilijk om je er tussen te proppen. Dan een economie die beetje doodgefarmed is geweest door botters is het toch wel moeilijk om nieuweling daar te starten.beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:48:
ik ben ook helemaal voor om bijvoorbeeld 2 of 3 (1 pvp, 1 pve en een rp) nieuwe TBC server te maken.
Misschien zou ik er zelf ook nog op gaan ook.
fresh start vind ik wel leuk, aan de andere kant, ik heb een warrior nu in naxx gear. Ook wel beetje zonde om daar niks meer mee te doen haha.
Ben nu bezig een druid te levelen. En zit er dik aan te denken om er een healer van te maken in TBC.
Heb in Classic aldoor dps gespeeld maar druid healer lijkt me erg leuk.
Weet alleen niet of die een beetje goed zijn in TBC eerlijk gezegd.
beertank zijn wel aardig goed in tbc geloof ik
Ik ga zelf dranei shaman gaan, liefst vers maar als het moet level ik ook eerst een druid tot 60 die dan zowat dingen voorziet voor de shaman. Dit wil dus zeggen als ze vanavond zeggen, geen verse servers dan ga ik op één van de PvE servers beginnen met de druid. Ik neem waarschijnlijk herbalism/skinning en zorg dat die klaarstaat. Als er toch verse servers komen dan kan ik nog wat rusten tot launch
Druid is inderdaad heel sterk in TBC. Ik speelde toen een Spriest (wat ook top klasse was) maar had een kameraad met een druid waar ik regelmatig op logde. Travel form is zalig voor herbing in gewoon dingen te doen. Solo is druid is een beest en je bent zo flexibel. Druid tank is sterk (maar net niet goed genoeg voor MT T6) maar wij hadden steeds 2 druids offtank mee en die deden ook regelmatig DPS als het moest. Heel toffe TBC klasse!