Krijg verder geen notificatie binnen van Gmail... Default app. Is dit een knowing issue?
Bij mij komen ze gewoon binnen. Heb je al eens bij settings > apps > gmail gekeken of daar alles goed staat?
[ Voor 56% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 08-12-2018 09:56 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ja bij apps - > gmail staat alles aan. Voor de zekerheid aan en uit gezet. Alle apps op de achtergrond sluiten, Als ik nu op de desktop via Gmail een mail naar mezelf stuur krijg ik geen melding of notificatie weergegeven op mijn toestel.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:52:
Bij mij komen ze gewoon binnen. Heb je al eens bij settings > apps > gmail gekeken of daar alles goed staat?
Heeft 't te maken met de background process? Hoe heb jij het ingesteld?
Ik heb hem bij app launch op manual staan
Even opnieuw, Heb nu alles default staan;Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:52:
Ik heb hem bij app launch op manual staan
Zodra ik nu een mail verstuur vanaf de desktop komt notificatie na 6 a 10 min pas binnen.
Wat en waar heb jij precies aangepast zodat de notificatie binnen komt?
Alles standaard, behalve app launch. Hij komt bij jou dus wel binnen, maar vertraagd. Hoeft niet aan de telefoon te liggen. Kan ook provider zijn of iets bij gmail. Geen idee eigenlijk of er bij mij vertraging optreedt.
[ Voor 14% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 08-12-2018 11:39 ]
Nu komt die wel directna 1 a 3 second in de instellingen batterij - apps en opstartbeheer en dan handmatig - enkel actief op de achtergrond aangezet.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:38:
Alles standaard, behalve app launch. Hij komt bij jou dus wel binnen, maar vertraagd. Hoeft niet aan de telefoon te liggen. Kan ook provider zijn of iets bij gmail. Geen idee eigenlijk of er bij mij vertraging optreedt.
Wat is dat batterij en optimalisatie?
Zijn dit de enige 2 instellingen waar je moet zijn als je apps op de achtergrond wilt laten draaien en dergelijke?
De draadloze lader en watch GT komen zojuist binnen !
Dat is snel.
Dat is snel.
Krijg je de draadloze opladers sowieso als je je aanmeldt voor de watch of moet je hiervoor nog iets extra doen?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Bij de Mate 20 Pro krijg je de Watch en de lader.
Bij de Mate 20 krijg je alleen de Watch.
Bij de Mate 20 krijg je alleen de Watch.
Ik heb een klein probleempje met het Gmail icoontje. Die geeft geen badge óf teller weer (afhankelijk van de instellingen) bij nieuwe mail.
Notificaties gaan gewoon goed, ik krijg een melding en een envelopje in de statusbalk, maar dus geen bolletje of nummertje bij het icoontje. Afhankelijk van de instellingen in Settings --> Meldingen --> Badge-app pictogrammen --> Badge-weergavemodus --> Meldingsbericht (bolletje) of Ongelezen berichten (nummertje), gaat het bij Outlook wel goed.
Als ik bovenstaande setting bekijk, kom ik in de verschillende lijstjes apps, Gmail ook nergens tegen...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Notificaties gaan gewoon goed, ik krijg een melding en een envelopje in de statusbalk, maar dus geen bolletje of nummertje bij het icoontje. Afhankelijk van de instellingen in Settings --> Meldingen --> Badge-app pictogrammen --> Badge-weergavemodus --> Meldingsbericht (bolletje) of Ongelezen berichten (nummertje), gaat het bij Outlook wel goed.
Als ik bovenstaande setting bekijk, kom ik in de verschillende lijstjes apps, Gmail ook nergens tegen...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Iemand nog tips om foto's van mensen te nemen, zonder dat ze als een standbeeld moeten blijven staan. 1 van de grootste redenen om voor deze telefoon te kiezen, was de superieure camera. Elke foto dat ik van mijn kinderen neem is wazig wanneer ze ook maar een klein beetje bewegen. Dat kan tock niet? Mijn iPhone 8 was 100 keer beter in dit soort zaken!
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Dat zei ik laatst ook hier, maar dat schijnt nog niet op de markt te zijn werd er verteld.Valt mij ook tegen hoor.CK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:25:
Iemand nog tips om foto's van mensen te nemen, zonder dat ze als een standbeeld moeten blijven staan. 1 van de grootste redenen om voor deze telefoon te kiezen, was de superieure camera. Elke foto dat ik van mijn kinderen neem is wazig wanneer ze ook maar een klein beetje bewegen. Dat kan tock niet? Mijn iPhone 8 was 100 keer beter in dit soort zaken!
Juist de camera was voor mij ook de reden. Moet wel zeggen dat de rest van het toestel ook echt wel next level is..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Het lastige is dus dat ik je ervaringen niet herken. Kan je wellicht een aantal afbeeldingen plaatsen en daar de settings bij zetten? Persoonlijk heb ik trouwens zeker bij het maken van bewegende objecten MAster-AI op aan staan. De meeste reviewers raden aan dit uit te te zetten, maar niet altijd wordt er duidelijk gemaakt dat ze dit aanraden bij landschappen, vaak nemen ze überhaupt geen foto's van spelende kinderen etc.CK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:25:
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik mag weer een nieuwe telefoon bestellen via mijn werk, maar het budget laat een Mate 20 of een P20 pro toe. Nu vind ik een goede camera heel belangrijk. Weten jullie of de Mate 20 een beetje mee kan komen met de P20 pro? Of is de sensor van de P20 pro beduidend beter? Ik kan er niet veel over vinden..
De Mate 20 gebruik ik nu ongeveer een maand. Foto's zijn fantastisch. Hier kun je genoeg over vinden op youtube. Vooral de groothoek lens is ...........wow. Succes met je keuzeictnoob schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:16:
Ik mag weer een nieuwe telefoon bestellen via mijn werk, maar het budget laat een Mate 20 of een P20 pro toe. Nu vind ik een goede camera heel belangrijk. Weten jullie of de Mate 20 een beetje mee kan komen met de P20 pro? Of is de sensor van de P20 pro beduidend beter? Ik kan er niet veel over vinden..
Ik ben van de P20 Pro naar de Mate 20 Pro gegaan. Deze zijn qua camera vergelijkbaar, ik vond de P20 Pro al fantastisch en de Mate 20 Pro is alleen maar beter.ictnoob schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:16:
Ik zou denk ik voor de P20 Pro kiezen, ivm OLED onder andere.
Of zelf een beetje bij leggen en toch de Mate 20 Pro kiezen.
Ik krijg deze over een paar dagen binnen en ik twijfel of ik mijn Note 9 ga vervangen. Mijn grootste zorgen zijn de notificaties op het Always On display (of hoe ze dat ook noemen bij Huawei). Werken 3rd party app-icoontjes zoals WhatsApp op dit scherm? En ik vroeg me af of je veel last hebt van de notch.Aloysxda schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:25:
[...]
De Mate 20 gebruik ik nu ongeveer een maand.
Grappig. Ik gebruik nooit het AOD. Volgens mij kun je alleen: Gemiste oproepen, berichten, emails zien als notificaties. Geen WhatsApp. Een toestel zonder notch is zooooooo 2017....;-) Notch stoort totaal niet. Maar ik heb hierin geen objectieve mening, gezien ik hiervoor een jaar de iPhone X heb gehad met de eerste originele notch...B00st3r schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:59:
[...]
Ik krijg deze over een paar dagen binnen en ik twijfel of ik mijn Note 9 ga vervangen. Mijn grootste zorgen zijn de notificaties op het Always On display (of hoe ze dat ook noemen bij Huawei). Werken 3rd party app-icoontjes zoals WhatsApp op dit scherm? En ik vroeg me af of je veel last hebt van de notch.
Ik ben wat terughoudend over het plaatsen van fotos van mijn kinderen en familie.OmeJoyo schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:02:
[...]
Het lastige is dus dat ik je ervaringen niet herken. Kan je wellicht een aantal afbeeldingen plaatsen en daar de settings bij zetten? Persoonlijk heb ik trouwens zeker bij het maken van bewegende objecten MAster-AI op aan staan. De meeste reviewers raden aan dit uit te te zetten, maar niet altijd wordt er duidelijk gemaakt dat ze dit aanraden bij landschappen, vaak nemen ze überhaupt geen foto's van spelende kinderen etc.
Je zou kunnen zeggen dat ik er teveel van verwacht, maar ik weet dat het beter kan (zie iPhone 8 Plus)
Als je dan alle reviews leest over de sublieme camera, kan ik alleen maar concluderen dat ze enkel stilstaande beelden maken, en die zijn inderdaad super.
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de AOD te gebruiken met 3rd party apps. En de notch zie je na 1 dag niet meer.B00st3r schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:59:
[...]
Ik krijg deze over een paar dagen binnen en ik twijfel of ik mijn Note 9 ga vervangen. Mijn grootste zorgen zijn de notificaties op het Always On display (of hoe ze dat ook noemen bij Huawei). Werken 3rd party app-icoontjes zoals WhatsApp op dit scherm? En ik vroeg me af of je veel last hebt van de notch.
Ik zal binnenkort even kijken of ik met een collega samen dezelfde foto's kan maken die heeft namelijk een iPhone 8 Plus.CK3v1N schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:33:
[...]
Ik ben wat terughoudend over het plaatsen van fotos van mijn kinderen en familie.
Je zou kunnen zeggen dat ik er teveel van verwacht, maar ik weet dat het beter kan (zie iPhone 8 Plus)
Als je dan alle reviews leest over de sublieme camera, kan ik alleen maar concluderen dat ze enkel stilstaande beelden maken, en die zijn inderdaad super.
Technisch gezien:
iPhone 8 Plus:
Dual
12 MP, f/1.8, 28mm (wide), OIS, PDAF
12 MP, f/2.8, 57mm (telephoto), 2x optical zoom, PDAF
Mate 20 Pro:
Triple
40 MP, f/1.8, 27mm (wide), 1/1.7", PDAF/Laser AF
20 MP, f/2.2, 16mm (ultrawide), 1/2.7", PDAF/Laser AF
8 MP, f/2.4, 80mm (telephoto), 1/4", 5x optical zoom, OIS, PDAF/Laser AF
Gezien het feit dat de diafragma waarden gelijk zijn of beter in het voordeel van de Mate 20 pro zal die laatste makkelijker in het donker foto's maken. De ISO kan bij de Mate 20 ook veel hoger dus er is geen enkele reden waarom de iPhone beter bewegende personen bij slecht licht op de foto zou kunnen zetten. De OIS gaat daar namelijk niets aan veranderen, die compenseert hooguit de gehele foto, behalve het bewegende object.
Dit is een recente verandering in Android (tenminste op Samsung telefoons). Mijn Note 9 geeft ook geen badge meer weer tenzij er notificaties in het notificatiescherm staan (wat natuurlijk echt nergens op slaat). Dit is gewoon een domme verandering in Android die ze zo snel mogelijk weer ongedaan moeten maken.revolised schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:59:
Ik heb een klein probleempje met het Gmail icoontje. Die geeft geen badge óf teller weer (afhankelijk van de instellingen) bij nieuwe mail.
Bedankt voor je reactie, echter bij mij wordt er op het gmail icoon helemaal geen badge weergegeven, ook niet als er een notificatie in het notificatiescherm staat. Maar goed, ik hoop inderdaad dat ze er iets aan doen, want het is best irritant...B00st3r schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:31:
[...]
Dit is een recente verandering in Android (tenminste op Samsung telefoons). Mijn Note 9 geeft ook geen badge meer weer tenzij er notificaties in het notificatiescherm staan (wat natuurlijk echt nergens op slaat). Dit is gewoon een domme verandering in Android die ze zo snel mogelijk weer ongedaan moeten maken.
In ieder geval bedankt!
Ik heb gisteren de Mate 20 X gehaald, en die ben ik nu aan het installeren.
Weet iemand misschien waarom ik google lens niet meer kan gebruiken?
Op mijn mate 9 werkte die gewoon goed.
Weet iemand misschien waarom ik google lens niet meer kan gebruiken?
Op mijn mate 9 werkte die gewoon goed.
Weet iemand toevallig de bestandslocatie van de foto's uit de Magazine Unlock?
Daar staan echt prachtige plaatjes tussen. Het moet ergens op de telefoon zijn, want de lockscreen achtergrond van m'n Oneplus 5 verschijnt ook nog weleens.
Alvast bedankt!
Daar staan echt prachtige plaatjes tussen. Het moet ergens op de telefoon zijn, want de lockscreen achtergrond van m'n Oneplus 5 verschijnt ook nog weleens.
Alvast bedankt!
Sinds vandaag de trotse bezitter van een mate 20. Lang getwijfeld tussen de 20 en de 20 pro. Tijd zal het leren. Ff. een vraag. Iemand een idee hoe ik de wide angle lens kan gebuiken 🤔. Hoor het graag.
Als je op het lockscreen op het hartje tikt dan wordt die betreffende afbeelding in de foto app opgeslagen. Ik heb er zo al behoorlijk wat opgeslagen en gebruik ze ook voor mijn homescreen.revolised schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:51:
Weet iemand toevallig de bestandslocatie van de foto's uit de Magazine Unlock?
Alvast bedankt!
In de camera zie je een klein vierkantje aan de rechterkant als je je telefoon verticaal houdt en onderaan als je hem horizontaal houdt. Hierin staat '1x'. Als je daar op tikt gaat hij naar de '2x' modus, dit is de zoom. Tik je nog een keer, gaat hij naar de '0,6/breed' modus. Dit is de wide angle lens.zuukie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:42:
Sinds vandaag de trotse bezitter van een mate 20. Lang getwijfeld tussen de 20 en de 20 pro. Tijd zal het leren. Ff. een vraag. Iemand een idee hoe ik de wide angle lens kan gebuiken 🤔. Hoor het graag.
[ Voor 35% gewijzigd door cordonbleu op 12-12-2018 16:49 ]
Weet iemand waar ik de standaard IR app van huawei kan downloaden? Ik heb wat opgeruimd op de telefoon maar iets te veel weggegooid.

Je kunt ook knijpen met 2 vingers op het scherm in de camera app.. Wide Angel heet sinds de update nu: Breed...zuukie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:42:
Deze morgen een vervelend probleem ontdekt. Waarom ik mijn alarm zet, en mijn telefoon op Do Not Disturb zet, geeft het alarm geen geluid? Iemand een workaround?
Shortcuts van iOS hebben mij in de korte periode dat ik ermee gewerkt heb, aangenaam verrast. Bestaat er een alternatief op Android. Ik wil bijvoorbeeld EN de telefoon op DND zetten EN het alarm opzetten EN het beeldscherm op 20% zetten met een druk op 1 knop. Kan dit binnen Google Home/Assistant of heb ik hiervoor andere apps nodig?
Schiet me niet af als dit belachelijke vragen zijn. Ik ben een Android newbie.
Shortcuts van iOS hebben mij in de korte periode dat ik ermee gewerkt heb, aangenaam verrast. Bestaat er een alternatief op Android. Ik wil bijvoorbeeld EN de telefoon op DND zetten EN het alarm opzetten EN het beeldscherm op 20% zetten met een druk op 1 knop. Kan dit binnen Google Home/Assistant of heb ik hiervoor andere apps nodig?
Schiet me niet af als dit belachelijke vragen zijn. Ik ben een Android newbie.
Verwijderd
Bij mij maakt het alarm wel geluid. Op de DND instellingenpagina is een instelling waar je Alarms kunt uitzonderen. (Advanced Settings > Do not disturb mode > Alarms only.)CK3v1N schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:57:
Deze morgen een vervelend probleem ontdekt. Waarom ik mijn alarm zet, en mijn telefoon op Do Not Disturb zet, geeft het alarm geen geluid? Iemand een workaround?
EDIT:
Je kunt in Google Assistant inderdaad Routines aanmaken. Er zitten ook al een aantal voorbeeld routines in, zoals Good Morning. Je vind dit in de Home app, naar de Account tab (helemaal rechts), dan Settings, dan de Assistant tab en dan Routines.CK3v1N schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:57:
Ik heb alleen nog niet gevonden of/hoe je dit aan een icoontje kunt koppelen. Je moet het nu per se hardop zeggen of voluit intypen, wat ik zelf niet zo handig vind.
EDIT 2: Als je Google Assistant niks vind kun je ook Alexa of een andere assistant installeren en dan onder "Assistance & voice input" de boel omschakelen naar Alexa.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 12:44 ]
Of iets als Marcodroid of Tasker hiervoor gebruiken. Eerste is wat gebruiksvriendelijker vind ik.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:33:
[...]
Bij mij maakt het alarm wel geluid. Op de DND instellingenpagina is een instelling waar je Alarms kunt uitzonderen. (Advanced Settings > Do not disturb mode > Alarms only.)
EDIT:
[...]
Je kunt in Google Assistant inderdaad Routines aanmaken. Er zitten ook al een aantal voorbeeld routines in, zoals Good Morning. Je vind dit in de Home app, naar de Account tab (helemaal rechts), dan Settings, dan de Assistant tab en dan Routines.
Ik heb alleen nog niet gevonden of/hoe je dit aan een icoontje kunt koppelen. Je moet het nu per se hardop zeggen of voluit intypen, wat ik zelf niet zo handig vind.
EDIT 2: Als je Google Assistant niks vind kun je ook Alexa of een andere assistant installeren en dan onder "Assistance & voice input" de boel omschakelen naar Alexa.
Bedankt voor je antwoord.... ik zoek me gek, maar in m'n lockscreen zie ik echt nergens een hartje staan. Weet je zeker dat dit voor de mate 20 pro ook geldt? Ik zit op EMUI versie 9.0.0.146.cordonbleu schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:47:
[...]
Als je op het lockscreen op het hartje tikt dan wordt die betreffende afbeelding in de foto app opgeslagen. Ik heb er zo al behoorlijk wat opgeslagen en gebruik ze ook voor mijn homescreen.
Even swipen in je lockscreen
[ Voor 13% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 13-12-2018 14:38 ]
Sjongejonge... Held!!!Hmtsjmftsch schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:37:
Even swipen in je lockscreen
Nooit geweten echt...
Bedankt!
Ik sta weer versteld van de fotokwaliteit van de mate 20 pro. Laatst weer concert geweest (clubshow) en foto's zien er wéér geweldig uit.

Stond wel ver vooraan, dus dat helpt wel voor de beeldkwaliteit. Maar dan nog stond er een maat langs mij met zijn iPhone 8 en die foto's waren toch stukken minder aantrekkelijk.
(Hooverphonic BTW)

Stond wel ver vooraan, dus dat helpt wel voor de beeldkwaliteit. Maar dan nog stond er een maat langs mij met zijn iPhone 8 en die foto's waren toch stukken minder aantrekkelijk.
(Hooverphonic BTW)
Met welke modus/instellingen maak je de foto's dan?
Gewoon foto en Master Ai staat ingeschakeld.pdavie2311 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 21:39:
Met welke modus/instellingen maak je de foto's dan?
Misschien kijk ik er 23x overheen, maar ik krijg het niet voor elkaar om de tijdschriftontgrendeling in te schakelen. Althans, zover ik zie staat het wel ingeschakeld, maar ik blijf de standaard wallpaper maar zien.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Bij mij laadt het niet goed op icm de Wireless Charger van Huawei. Ik leg hem er op met case erom, hij laadt op, maar na een tijdje niet meer? De Charger is toch wel case friendly proofe? Meer mensen met deze ervaring?
Ligt maar net aan welke case je gebruikt. Als ik een magnetische er omheen heb dan laadt die niet of heel traag. Met een volledig plastic case gaat het op volle snelheid, ook wanneer die iets dikker is.pdavie2311 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:30:
Bij mij laadt het niet goed op icm de Wireless Charger van Huawei. Ik leg hem er op met case erom, hij laadt op, maar na een tijdje niet meer? De Charger is toch wel case friendly proofe? Meer mensen met deze ervaring?
Had ik ook dacht dat het aan mijn case lag (heb zo een siliconen case )pdavie2311 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:30:
Morgen nog een keer proberen
Gebruik een plastic case met stofmotief aan de achterkant, geen dikke case. Als je hem erop legt, springt hij ook mooi aan en zie je hem laden, maar voor hoe lang? Soms gaat dan ook het lampje flikkeren. Geen goed contact betekent dat? Als je hem snachts op de lader legt en hij is de volgende morgen niet vol, dan stoort dat.
Edit..Moet wel kunnen dus..Dit staat op de Site van Huawei..Ook moet de telefoon er wel goed op liggen..
Case Compatibility
No need to remove your phone cases. Conveniently charges through <= 5 mm* non-metal phone cases directly**.
Edit..Moet wel kunnen dus..Dit staat op de Site van Huawei..Ook moet de telefoon er wel goed op liggen..
Case Compatibility
No need to remove your phone cases. Conveniently charges through <= 5 mm* non-metal phone cases directly**.
[ Voor 26% gewijzigd door pdavie2311 op 16-12-2018 08:45 ]
Verwijderd
Draadloos laden gaat bij mij tot nu toe prima. Met een officieel Huawei hoesje. Toch heb ik er nog niet zo heel veel vertrouwen in.
Bij mijn iPhone had ik ca. 1 keer per maand dat ik hem smorgens er loeiheet en niet opgeladen vanaf haalde.
Sindsdien ben ik redelijk sceptisch over het idee. Al hoop ik nu stiekem dat het aan de lader ligt die ik voor de iPhone had gekocht.
Bij mijn iPhone had ik ca. 1 keer per maand dat ik hem smorgens er loeiheet en niet opgeladen vanaf haalde.
Sindsdien ben ik redelijk sceptisch over het idee. Al hoop ik nu stiekem dat het aan de lader ligt die ik voor de iPhone had gekocht.
De siliconen case van Huawei? Bevalt die?Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:55:
Draadloos laden gaat bij mij tot nu toe prima. Met een officieel Huawei hoesje. Toch heb ik er nog niet zo heel veel vertrouwen in.
Verwijderd
De "portemonnee" versie van PU imitatieleer. Bevalt verder prima.pdavie2311 schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:11:
[...]
De siliconen case van Huawei? Bevalt die?
Die met dat klepje? Is dat niet lastig in gebruik met foto's knippen ook etc?Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:01:
[...]
De "portemonnee" versie van PU imitatieleer. Bevalt verder prima.
Verwijderd
Met klep. Heel handig is het inderdaad niet bij het maken van foto's, maar het went snel. Dat er pasjes in kunnen is dan weer wel erg handig.pdavie2311 schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:35:
[...]
Die met dat klepje? Is dat niet lastig in gebruik met foto's knippen ook etc?
Ik had zelf een simpeler hoesje gekocht van Mofi. Die beviel ook prima, al was die wel wat aan de dikke kant en kunnen er dus geen pasjes in. Dit Huawei hoesje kreeg ik gratis toen ik mijn toestel inruilde.
Idealiter heb ik een hoesje zonder klep waar 2 pasjes in kunnen (op een snel toegankelijke manier). Daar kon ik er destijds maar weinig van vinden. Misschien deze week eens opnieuw naar op zoek.
Heb ook mofi en dan met een soort jeans patroon op de achterkant. Voelt goed aan.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:49:
[...]
Met klep. Heel handig is het inderdaad niet bij het maken van foto's, maar het went snel. Dat er pasjes in kunnen is dan weer wel erg handig.
Ik had zelf een simpeler hoesje gekocht van Mofi. Die beviel ook prima, al was die wel wat aan de dikke kant en kunnen er dus geen pasjes in. Dit Huawei hoesje kreeg ik gratis toen ik mijn toestel inruilde.
Idealiter heb ik een hoesje zonder klep waar 2 pasjes in kunnen (op een snel toegankelijke manier). Daar kon ik er destijds maar weinig van vinden. Misschien deze week eens opnieuw naar op zoek.
Amazon.es verkoopt de Mate 20 X nu ook en versturen gewoon naar Nederland. Wel voor €899 en betalen met creditcard is alleen mogelijk. Ik weet alleen niet wat de "pack" inhoud.Clvl13 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:37:
[...]
Klopt! voor 899 euro. Heftig aan de prijs. Ik heb hetzelfde model (evr-L29 global rom) nu in Macau gekocht en daar kostte hij mij omgerekend 704. Leuke meevaller: maar wat een top telefoon echt alle euro's waard!! Iphone loopt ver achter qua mogelijkheden en hardware.
https://www.amazon.es/gp/aw/d/B07KSRN4JT
Ik heb zelf de EVR-L29 C636 Asia van Wondamobile. Zal hier nog verschil in zitten dan alleen een EU lader? De EU versie is EVR-L29 C432.
Als je na het ontgrendelen op je scherm met de foto komt kun je vanaf onderen swipen naar sneltoetsen. Links zie je een slotje, die moet je hebben om tijdschriftontgrendeling te activeren zeg maar ontgrendelen.
Steeffoon schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:18:
Misschien kijk ik er 23x overheen, maar ik krijg het niet voor elkaar om de tijdschriftontgrendeling in te schakelen. Althans, zover ik zie staat het wel ingeschakeld, maar ik blijf de standaard wallpaper maar zien.
[Afbeelding]
Ik heb het niet zo snel terug kunnen vinden in dit onderwerp, maar ik ben van plan om een screenprotector te plaatsen. Werkt de vingerafdruk scanner dan nog wel goed.
Held! Jeetje, dat zit wel verstopt zeg, maar het is nu gelukt. Dankjewel!René H schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:42:
Als je na het ontgrendelen op je scherm met de foto komt kun je vanaf onderen swipen naar sneltoetsen. Links zie je een slotje, die moet je hebben om tijdschriftontgrendeling te activeren zeg maar ontgrendelen.
[...]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Bij mij werkt het prima.PraveenB schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:37:
Ik heb het niet zo snel terug kunnen vinden in dit onderwerp, maar ik ben van plan om een screenprotector te plaatsen. Werkt de vingerafdruk scanner dan nog wel goed.
Verwijderd
Een vriend van mij heeft een screenprotector bij een t-mobile shop gekocht. Ik weet het merk niet meer. Op zijn toestel moet ik bij het typen de toetsen hard indrukken, en bij de randen is het een drama. Ik gebruik op mijn toestel geen screenprotector en dat is veel responsiever.PraveenB schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:37:
In het accessoire topic kun je er genoeg over terugvinden: [Huawei Mate 20 (Pro)] AccessoiresPraveenB schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:37:
Naar aanleiding van dit topic en het topic op xda: https://forum.xda-develop...protectors-t3856858/page3 heb ik deze protector besteld: https://www.amazon.de/gp/...tailpages00?ie=UTF8&psc=1
Doet het perfect. Zit goed om de gebogen randen en de vingerafdrukscanner doet het even goed als zonder protector.
Call recorder heeft altijd goed gewerkt op mijn vorige toestel, de Mate 10. Op de Mate 20 werkt deze niet.
Via XDA forum, dit bericht gevonden:
2.2.132 Cube acr is working on my mate 20 pro...
The sound isn't loud as it should be, but is a big step!
You have to find with google, because from play store doesn't work!
De app werkt naar behoren, maar na een herstart van het toestel doet die het niet meer. Op nieuw de apk installeren en hij werk weer.
Heeft iemand een idee, wat er de oorzaak van is, waarom deze app na een herstart niet meer werkt ?
Is er iemand die misschien al een andere call recorder heeft gevonden die fijn werkt op de mate 20 ?
De app werkt naar behoren, maar na een herstart van het toestel doet die het niet meer. Op nieuw de apk installeren en hij werk weer.
Heeft iemand een idee, wat er de oorzaak van is, waarom deze app na een herstart niet meer werkt ?
Is er iemand die misschien al een andere call recorder heeft gevonden die fijn werkt op de mate 20 ?
Al mensen die de update hebben van december? Is al een tijdje uit.. Zelf heb ik niks.
Hier niet. Vind hem ook niet op HiSuite...038Robijno schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:50:
Al mensen die de update hebben van december? Is al een tijdje uit.. Zelf heb ik niks.
Gebruikers van de Huawei Mate 20 en Mate 20 Pro kunnen een nieuwe software-update binnenhalen voor hun smartphone. De telefoons worden uitgerust met de nieuwste security-patch die Google begin deze maand vrijgaf voor Android; beveiligingsupdate december 2018.pdavie2311 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:06:
[...]
Hier niet. Vind hem ook niet op HiSuite...
De update voor de Huawei Mate 20 Pro heeft een grootte van 123MB en heeft versienummer 9.0.0.153.
Dan heeft ie zo'n naar glazen overzetding. Die zijn vreselijk inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:34:
[...]
Een vriend van mij heeft een screenprotector bij een t-mobile shop gekocht. Ik weet het merk niet meer. Op zijn toestel moet ik bij het typen de toetsen hard indrukken, en bij de randen is het een drama. Ik gebruik op mijn toestel geen screenprotector en dat is veel responsiever.
Kan allemaal best. Hier nog niet... ;-)038Robijno schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:32:
[...]
Gebruikers van de Huawei Mate 20 en Mate 20 Pro kunnen een nieuwe software-update binnenhalen voor hun smartphone. De telefoons worden uitgerust met de nieuwste security-patch die Google begin deze maand vrijgaf voor Android; beveiligingsupdate december 2018.
De update voor de Huawei Mate 20 Pro heeft een grootte van 123MB en heeft versienummer 9.0.0.153.
Heeft iemand gemerkt dat de videokwaliteit van de M20P met de vorige (....xxx.146) update aanmerkelijk beter is geworden, met name de fix op het jello effect? Ik twijfel nog met welk toestel ik moet verlengen: iPhone XR of Mate 20 Pro. Op basis van specs een no brainer, maar degelijke videokwaliteit vind ik wel van belang.
Klein beetje off-topic, maar niet helemaal, een tip voor een app waarmee je de notification bar helemaal kan veranderen. Ik vind de EMUI notificaties niet heel erg prettig en dit is wat mij betreft een flinke verbetering: https://play.google.com/s...etails?id=com.treydev.pns
Verwijderd
Het lijkt vooral het pull-down overzicht te veranderen (en best goed ook), maar niet de notificatiebalk zelf?Hmtsjmftsch schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:49:
Klein beetje off-topic, maar niet helemaal, een tip voor een app waarmee je de notification bar helemaal kan veranderen. Ik vind de EMUI notificaties niet heel erg prettig en dit is wat mij betreft een flinke verbetering: https://play.google.com/s...etails?id=com.treydev.pns
EDIT: never mind. Kennelijk is wat ik notificatiebalk noem eigenlijk de statusbalk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2018 11:01 ]
Er is nu nog een 100 euro cashback actie, maar zal in het nieuwe jaar nog een actie komen met horloge en wireless oplader net zoals bij de pré order?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Of een flinke prijsverlaging, als je de prijsontwikkeling van de P20 pro bekijkt zou de Mate inmiddels ook wat lager zou moeten staan, ondanks de cashback.Christiano007 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:43:
Er is nu nog een 100 euro cashback actie, maar zal in het nieuwe jaar nog een actie komen met horloge en wireless oplader net zoals bij de pré order?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Wil je hem los kopen of icm Abbo?Christiano007 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:43:
Het liefst los.
Ik hou niet van abbo's van 2 jaar
Ter land, ter zee en in de kroeg
Koop los, want:Christiano007 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:10:
[...]
Het liefst los.
Ik hou niet van abbo's van 2 jaar
Brandend, oftewel via tmobile contract at the tmobile shop. Krijg je dit:
https://imgur.com/a/EO0jokj
&
https://imgur.com/a/nd7Ac3S
Simonly: https://imgur.com/a/GxEfqnc
Updates komen bij mij direct binnen ipv door tmobile te laten pushen. Je wilt namelijk niet gebonden zijn aan van tmobile of andere provider. Ik wist dit ook niet totdat ik dus van jarenlang iphone gebruikt te hebben de overstap naar Android. Dit hele carierr provider laagje speelt dus langer aan de gang echte provider winkels, als je dus daar een contract afsluit met toestel krijg je dus vaak een provider laagje wat dus ook inhoudt dat jouw provider de update beleid beheert.
Heb dit 1 x al gedaan toen ik van iphone switchte. Dacht dit tmobile laagje allang in 2003 al klaar was echter speelt dit nog steeds een issue bij Android toestellen. Koop dus los.
Vervolgens was ik hiermee zo klaar mee, aantal mensen verklaarden mij voor gek, ik wou hoe dan ook niet gebonden zijn aan een provider. Wil directe update beschikbaar hebben zodra de update in Nederland aankomt. Dus vervolgens de toestel bij mediamarkt los aangeschaft.
[ Voor 34% gewijzigd door Probook8979 op 26-12-2018 11:27 ]
Bedankt, had hem al 3 a 4 dagen geleden binnen gekregen.038Robijno schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:32:
[...]
Gebruikers van de Huawei Mate 20 en Mate 20 Pro kunnen een nieuwe software-update binnenhalen voor hun smartphone. De telefoons worden uitgerust met de nieuwste security-patch die Google begin deze maand vrijgaf voor Android; beveiligingsupdate december 2018.
Thanks!
De reden dat je je hier niet zo druk over moet maken is dat de wereld niet vergaat als een update een paar dagen later binnenkomt. Ook unbranded komt in batches wat begint per land, daarna nog weer in groepen. Hiermee willen ze voorkomen dat één bug in een update in één keer alle toestellen plat legt. De ene krijgt dus ene update dag één de andere wellicht een week later. Die paar dagen extra of soms helemaal niet voor branded toestellen maakt echt werkelijk niets uit.Probook8979 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 11:23:
[...]
Koop los, want:
Brandend, oftewel via tmobile contract at the tmobile shop. Krijg je dit:
https://imgur.com/a/EO0jokj
&
https://imgur.com/a/nd7Ac3S
Simonly: https://imgur.com/a/GxEfqnc
Updates komen bij mij direct binnen ipv door tmobile te laten pushen. Je wilt namelijk niet gebonden zijn aan van tmobile of andere provider. Ik wist dit ook niet totdat ik dus van jarenlang iphone gebruikt te hebben de overstap naar Android. Dit hele carierr provider laagje speelt dus langer aan de gang echte provider winkels, als je dus daar een contract afsluit met toestel krijg je dus vaak een provider laagje wat dus ook inhoudt dat jouw provider de update beleid beheert.
Heb dit 1 x al gedaan toen ik van iphone switchte. Dacht dit tmobile laagje allang in 2003 al klaar was echter speelt dit nog steeds een issue bij Android toestellen. Koop dus los.
Vervolgens was ik hiermee zo klaar mee, aantal mensen verklaarden mij voor gek, ik wou hoe dan ook niet gebonden zijn aan een provider. Wil directe update beschikbaar hebben zodra de update in Nederland aankomt. Dus vervolgens de toestel bij mediamarkt los aangeschaft.
Ik heb nog steeds niks.. Gewoon een NL toestel.Probook8979 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 11:33:
[...]
Bedankt, had hem al 3 a 4 dagen geleden binnen gekregen.
Thanks!
Ik snap dat de update geleidelijk komt per land. Maar daarom ook komt de update beschikbaar in Nederland wil ik wel de direct de update tot mij beschikking hebben ipv dat eerst een provider moet goed gekeurd worden enz enz enz...OmeJoyo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 11:48:
[...]
De reden dat je je hier niet zo druk over moet maken is dat de wereld niet vergaat als een update een paar dagen later binnenkomt. Ook unbranded komt in batches wat begint per land, daarna nog weer in groepen. Hiermee willen ze voorkomen dat één bug in een update in één keer alle toestellen plat legt. De ene krijgt dus ene update dag één de andere wellicht een week later. Die paar dagen extra of soms helemaal niet voor branded toestellen maakt echt werkelijk niets uit.
Ik ook Nederlandse toestel, alleen de mijne is simlock vrij los gekocht. Jij hebt met abbo contract gekocht, verlengd bij een provider winkel waarschijnlijk.038Robijno schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:16:
[...]
Ik heb nog steeds niks.. Gewoon een NL toestel.
Kijk is in deinstellingen bij update zie je dan nl. Dt... Tussen staan?
Zie Link: https://imgur.com/a/EO0jokj
Heb jij nog de call recorder aan de praat gekregen op de mate 20 pro? Hij is heel zacht bij mij...Aloysxda schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:34:
Call recorder heeft altijd goed gewerkt op mijn vorige toestel, de Mate 10. Op de Mate 20 werkt deze niet.
Nee, mijne komt uit de service center in Amsterdam (omgeruild, vanwege groene waas).Probook8979 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:12:
[...]
Ik ook Nederlandse toestel, alleen de mijne is simlock vrij los gekocht. Jij hebt met abbo contract gekocht, verlengd bij een provider winkel waarschijnlijk.
Kijk is in deinstellingen bij update zie je dan nl. Dt... Tussen staan?
Zie Link: https://imgur.com/a/EO0jokj
Verwijderd
Wat ik begreep is dat Google de ondersteuning voor dit soort recorder apps eruit heeft gehaald in Android 9. De recorders die nu nog werken pikken volgens mij gewoon het geluid uit je speakertje op met de microfoon. Daarom klinkt het zo zacht.Probook8979 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:14:
[...]
Heb jij nog de call recorder aan de praat gekregen op de mate 20 pro? Hij is heel zacht bij mij...
Huawei heeft wel weer een eigen recorder die goed werkt, maar die zit helaas alleen in de Chinese versie. Beetje jammer. Het is een erg handige functie om belangrijke gesprekken te notuleren, etc.
Hoe heet de eigen record ap van Huawei misschien een apk file te downloaden?Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:44:
[...]
Wat ik begreep is dat Google de ondersteuning voor dit soort recorder apps eruit heeft gehaald in Android 9. De recorders die nu nog werken pikken volgens mij gewoon het geluid uit je speakertje op met de microfoon. Daarom klinkt het zo zacht.
Huawei heeft wel weer een eigen recorder die goed werkt, maar die zit helaas alleen in de Chinese versie. Beetje jammer. Het is een erg handige functie om belangrijke gesprekken te notuleren, etc.
Jij hebt de pro. Ik heb de Mate 20. Bij mij is het geluid niet zo hard als tijdens muziek, maar prima om een gesprek terug te luisteren. Tijdens terug luisteren kun je trouwens met de volume toetsen het geluid harder zetten héProbook8979 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:14:
[...]
Heb jij nog de call recorder aan de praat gekregen op de mate 20 pro? Hij is heel zacht bij mij...
De app werkte niet altijd bij mij.
Na dat ik 1 x de standaard voice recorder op het toestel heb gebruikt, werkt cube acr perfect.
Sinds gisteren in het bezig van de mate 20 pro.
Na een dag met de Mate 20 pro even mijn oude toestel, de nexus6, weer aangezet, wat is dat dan een oud toestel geworden plotseling.
Prima toesten na 1 dag :-)
Vraag: heeft het zin om een huawei-id aan te maken voor de inboard apps? Voegt het wat toe?
Na een dag met de Mate 20 pro even mijn oude toestel, de nexus6, weer aangezet, wat is dat dan een oud toestel geworden plotseling.
Prima toesten na 1 dag :-)
Vraag: heeft het zin om een huawei-id aan te maken voor de inboard apps? Voegt het wat toe?
groeten GJ
Hoe ervaar jij het scherm van mate 20,scherp genoeg? en krijg je meldingen op tijd binnen zoals whatsapp enz. Me vrouw vind het een mooie telefoon o.a door het grote scherm.Aloysxda schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:23:
[...]
Jij hebt de pro. Ik heb de Mate 20. Bij mij is het geluid niet zo hard als tijdens muziek, maar prima om een gesprek terug te luisteren. Tijdens terug luisteren kun je trouwens met de volume toetsen het geluid harder zetten hé![]()
De app werkte niet altijd bij mij.
Na dat ik 1 x de standaard voice recorder op het toestel heb gebruikt, werkt cube acr perfect.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Scherm is prachtig. Heb je het toestel nog niet in handen gehad ?Amaze86 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:38:
[...]
Hoe ervaar jij het scherm van mate 20,scherp genoeg? en krijg je meldingen op tijd binnen zoals whatsapp enz. Me vrouw vind het een mooie telefoon o.a door het grote scherm.
Bij mij werken de meldingen van alle apps die ik wil. Kun je op het toestel zelf allemaal instellen.
Kortom, fantastiche Smartphone
Zijn er ook mate 20 pro bezitters die een LG scherm hebben of hadden met type nummer LG 10-18-53? Hoe zijn of waren jullie ervaringen? Ik hoor graag het graag.
Hoe is jullie ervaring met de GPS accuratie?
Ik merk dat diverse apps er moeite mee hebben. Google Maps time-line doet bijna niets meer, Google Fit denkt dat ik soms ineens 5 km verderop ben geweest, Google. Maps live locatie is niet altijd secuur.
Kan ik dit ook resetten of uitlijnen ofzo?
Ik merk dat diverse apps er moeite mee hebben. Google Maps time-line doet bijna niets meer, Google Fit denkt dat ik soms ineens 5 km verderop ben geweest, Google. Maps live locatie is niet altijd secuur.
Kan ik dit ook resetten of uitlijnen ofzo?
Verwijderd
Die nummers veranderen af en toe, wanneer de software update ook een firmware update voor het scherm bevat. Het is dus een versienummer, geen typenummer.zuukie schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:45:
Zijn er ook mate 20 pro bezitters die een LG scherm hebben of hadden met type nummer LG 10-18-53? Hoe zijn of waren jullie ervaringen? Ik hoor graag het graag.
Anders gezegd: iedereen met een LG scherm heeft dat type gehad (of nog steeds).
Bedankt. Maar zijn er ook nog bezitters met een LG scherm die geen probleem heeft 🤔Mijn zoon heeft namelijk een Boe scherm nu. Ik vind de kleur een stuk donkerder dan van het LG scherm. Wie o wie
Ik heb een LG scherm en ervaar geen problemen. Toestel is zoals ik het ontvangen heb, niet omgeruild of aangepast.zuukie schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:36:
Bedankt. Maar zijn er ook nog bezitters met een LG scherm die geen probleem heeft 🤔Mijn zoon heeft namelijk een Boe scherm nu. Ik vind de kleur een stuk donkerder dan van het LG scherm. Wie o wie
Hier ook een LG scherm. Geen problemen. Mooi en helder scherm. Het gerucht gaat dat de problemen met waas ontstaan door draadloos opladen. Dat doe ik ook niet.
@Planet X ik had problemen met mijn LG scherm, zonder draadloos opladen, dus dat kan je gerust doen.
Hier komt net de laatste Update binnen...
ik heb sinds een paar dagen een Mate 20 (non pro) erg blij, kom zelf van een Mate 10 pro af en zie het zeker als een upgrade. De accu is beduidend beter!, camera ook, scherm is iets minder maar niet zichtbaar als je de telefoon niet langs elkaar hebt liggen (een van de betere ips schermen)
Ik loop alleen tegen iets aan waarvan ik hoop dat jullie de oplossing weten.
Bij games als Real Racing 3 wordt het scherm niet schermvullend maar valt het stuk bij de notch af.
Ik zie filmpjes waar ze bij de oneplus 6t (met dezelfde notch) het spel wel full screen spelen, iemand enig idee of dit mogelijk is?
Ik heb bij instellingen alles op "volledig schermweergave" staan (real racing staat hier niet bij!)
Ik weet niet of er ergens nog een optie is om af te dwingen dat hij fullscreen opstart?
Mij lijkt als dit gaat bij de oneplus dat dit ook zou moeten lukken bij de mate 20 toch?
Update: gevonden, dit zit onder inkeping... hier kun je aangeven wat wel en wat niet met inkeping moet worden gebruikt.
Ik loop alleen tegen iets aan waarvan ik hoop dat jullie de oplossing weten.
Bij games als Real Racing 3 wordt het scherm niet schermvullend maar valt het stuk bij de notch af.
Ik zie filmpjes waar ze bij de oneplus 6t (met dezelfde notch) het spel wel full screen spelen, iemand enig idee of dit mogelijk is?
Ik heb bij instellingen alles op "volledig schermweergave" staan (real racing staat hier niet bij!)
Ik weet niet of er ergens nog een optie is om af te dwingen dat hij fullscreen opstart?
Mij lijkt als dit gaat bij de oneplus dat dit ook zou moeten lukken bij de mate 20 toch?
Update: gevonden, dit zit onder inkeping... hier kun je aangeven wat wel en wat niet met inkeping moet worden gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Monkeyk2010 op 02-01-2019 14:01 ]
Vandaag in Curacao wat foto's onderwater gemaakt (in het zwembad).
Nu zit er al vocht in mijn camera lenzen, kan geen foto meer maken. Iemand enig idee hoe dit kan?
Nu zit er al vocht in mijn camera lenzen, kan geen foto meer maken. Iemand enig idee hoe dit kan?
Ja, omdat de telefoon niet gemaakt is om onder water te gebruiken.MrBowser schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:14:
Vandaag in Curacao wat foto's onderwater gemaakt (in het zwembad).
Maar volgens de IP rating kan hij aardig lang tot 0.5 (of 1.5m) onder water. Gaat dit nu weg of kan ik m laten repareren buiten de garantie om?Razer schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:20:
[...]
Ja, omdat de telefoon niet gemaakt is om onder water te gebruiken.
Hier is de 153 update ook eindelijk uitgerold. Ben er niet erg tevreden van dan een provider hier nog een vrijgave op moet doen. Over een paar jaar is die ondersteuning nóg minder en dan krijg je de updates waarschijnlijk helemaal niet meer.pdavie2311 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:30:
Hier komt net de laatste Update binnen...
Volgens mij ligt het eraan of je een branded toestel hebt of niet dat de provider er invloed op heeft. Ik heb de mate 20 pro los gekocht en ook pas vanmorgen de 153 update ontvangen.Ramon 73 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 06:50:
[...]
Hier is de 153 update ook eindelijk uitgerold. Ben er niet erg tevreden van dan een provider hier nog een vrijgave op moet doen. Over een paar jaar is die ondersteuning nóg minder en dan krijg je de updates waarschijnlijk helemaal niet meer.
Inderdaad, ik heb ergens gelezen dat non-branded toestellen obv IMEI de updates krijgen. In elk geval bewust niet allemaal tegelijk, zodat bij eventuele software problemen de uitrol stilgelegd kan worden, zonder al teveel schade.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen