Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-05 20:35

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-05 09:16

NinjaKiwiNL

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 18:21

Aloysxda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik denk dat dit weleens mijn nieuwe telefoon zou kunnen gaan worden! Ben erg benieuwd naar de reviews.:)
Wat voor technologie is er nu gebruikt voor de FP scanner?

Ik lees op:
tweakers: optisch
huawei site: Dynamic Pressure Sensing
Phonearena: Ultrasonic

Over de feature 'Bone Voice ID' heb ik ook niets meer gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit wordt mijn nieuwe telefoon, er zijn veel aankondigen geweest Pixel 3, LG V40, iPhone XS Max, Note 9 enz maar de Mate 20 Pro is de enige die er bovenuit steekt op alle gebieden even de reviews afwachten en dan een pre-order plaatsen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Ik heb hem in ieder geval in de pre-order staan, zo'n batterij met al die features moet ik gewoon hebben :P

Voor wat betreft type fingerprint scanner verwacht ik ultrasonic. Helemaal zeker weten doe ik niet, maar baseer me op volgend artikel: https://findbiometrics.co...20-pro-biometrics-508024/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
WhateverSuitsU schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:35:
Ik heb hem in ieder geval in de pre-order staan, zo'n batterij met al die features moet ik gewoon hebben :P

Voor wat betreft type fingerprint scanner verwacht ik ultrasonic. Helemaal zeker weten doe ik niet, maar baseer me op volgend artikel: https://findbiometrics.co...20-pro-biometrics-508024/
Ik vraag me af of de fingerprint scanner nog werkt als je een tempered glass screenprotector erop plakt.

Zelf wil hem ook echt hebben, alleen €800 i.c.m. een abonnement vind ik nog moeilijk te slikken.

[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 17-10-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
dreester schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

Ik vraag me af of de fingerprint scanner nog werkt als je een tempered glass screenprotector erop plakt.

Zelf wil hem ook echt hebben, alleen €800 i.c.m. een abonnement vind ik nog moeilijk te slikken.
Als het goed is werkt ultrasonic ook nog met een screenprotector er op.

Ik heb hem los aangeschaft. De reden om het nu te doen is dat ik het gratis horloge en de wireless charger een nette deal vind. Ik twijfelde tussen de Note 9 en deze, maar gezien de veel betere specs was de keuze simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
De Huawei Mate 20 Pro is zo'n fantastisch toestel. Er komt ook een standaard Huawei Mate 20 uit. Wat mij betreft zijn hiervan de voordelen dat het scherm nóg groter is en de notch een waterdruppel.
WhateverSuitsU, Hartstikke goed dat je hier een treat hebt gemaakt. Zou je hier ook foto's en specificaties van de Mate 20 bij willen plaatsen ?
https://consumer.huawei.com/en/phones/mate20/

[ Voor 6% gewijzigd door Aloysxda op 17-10-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Leuk eindelijk een topic voor de Mate 20 Pro! (Zelf helaas geen tijd om dit te maken, dus @WhateverSuitsU dank voor het aanmaken van dit topic )

Ik heb hem sinds vanochtend in de pre-order staan, Twilight variant, wel jammer dat die niet de texure heeft op de achterkant.

Verder enorm benieuwd naar de reviews en duimen dat dit toestel de hype waar kan maken, ik ben in ieder geval erg enthousiast wat er op papier staat ;)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1111801

Aloysxda schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:32:
De Huawei Mate 20 Pro is zo'n fantastisch toestel. Er komt ook een standaard Huawei Mate 20 uit. Wat mij betreft zijn hiervan de voordelen dat het scherm nóg groter is en de notch een waterdruppel.
WhateverSuitsU, Hartstikke goed dat je hier een treat hebt gemaakt. Zou je hier ook foto's en specificaties van de Mate 20 bij willen plaatsen ?
Heeft die niet zijn eigen topic nodig? Het is toch best een ander toestel eigenlijk. Zo niet, dan horen de Mate 20 X en Mate 20 RS hier denk ik ook thuis. Ondanks dat ze kennelijk niet in Nederland verkocht gaan worden hebben ze meer gemeen met de Mate 20 Pro dan de Mate 20 dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 22:17
Ik zit er ook over te denken om hem te bestellen, maar twijfel alleen nog over Emui van Huawei. Ik lees daar vaak niet al te positieven verhalen over. Ik heb er zelf geen ervaring mee. De Note 9 is eventueel ook een optie voor mij. Ik hoop dat er snel reviews online komen. De blauwe is zeker de enige die texure heeft op de achterkant? Ik vind het trouwens wel jammer dat je de video’s alleen maar met 30 fps kunt opnemen in 1080P dat had ik toch beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Aloysxda schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:32:
Consider it done! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland83
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:55
cassiekai schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:04:
Ik zit er ook over te denken om hem te bestellen, maar twijfel alleen nog over Emui van Huawei. Ik lees daar vaak niet al te positieven verhalen over. Ik heb er zelf geen ervaring mee. De Note 9 is eventueel ook een optie voor mij. Ik hoop dat er snel reviews online komen. De blauwe is zeker de enige die texure heeft op de achterkant? Ik vind het trouwens wel jammer dat je de video’s alleen maar met 30 fps kunt opnemen in 1080P dat had ik toch beter verwacht.
EMUI heeft inderdaad nogal wat kritiek over zich heen gehad de laatste tijd. Ik gebruik nu twee jaar de Mate 9, en heb net de Mate 20 Pro in de pre-order gezet. Tegen die specs kan weinig op :+

Maar over EMUI dus: het is behoorlijk anders dan stock Android, en het heeft strenge batterijbewaking door apps vrij rigoureus te sluiten wanneer ze te veel standby-batterijverbruik hebben. Dat kan soms rare synchronisatieproblemen opleveren.

Aan de positieve kant: juist doordat je in EMUI zelfs nog meer kunt aanpassen dan in stock Android (zoals oa. de batterijbewaker), kun je de telefoon nog veel meer naar je eigen hand zetten. Ik heb mijn telefoon helemaal getuned zodat ik er prettig mee kan werken. Zo heb ik voor een paar apps ingesteld dat ze op de achtergrond mogen werken (mail, social media, mobiel betalen), en andere apps (vooral spellen) mogen dat dus niet. Daardoor haal ik makkelijk 2 werkdagen zonder tussendoor te laden. Vrijdag plus twee weekenddagen wordt ook makkelijk gehaald.

Een ander voordeel vond ik de afwezigheid van bloatware, en anders kun je dat wel uitzetten. Dat laatste kan op bijvoorbeeld een Samsung-telefoon niet.

Dus ga je voor batterijduur en awesome specs: ga voor deze telefoon. O ja, je kunt de bootloader niet unlocken en daardoor de telefoon niet rooten. Voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 22:17
En in welke kleur genomen? Die met de ribbels in het glas is zeker de blauwe. Die twilight lijkt me ook wel mooi. Het vervelende is dat je het nog niet in het echt kunt zien. Die smart/sport watch en draadloze lader erbij is ook wel lekker. Kun je eigenlijk een pre-order nog annuleren? Je moet vast wel al vooruit betalen waar ik niet zo van houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Eind deze maand ga ik de Mate 20 Pro bestellen :). Uiteraard in de kleur Twilight!

Weet er iemand of er net als de P20 Pro standaard een screen protector op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Veel nieuws over de pro en de gewone. De lite is echter al een tijdje uit en lijkt mij ook een superkoop. Zuinige maar snelle chip. Groot scherm. Ai functies in de camera, lange accuduur. Snelladen. Best veel voor "weinig" het is geen pro maar 900 euro is best veel voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik vrees ook dat ik de Mate 10 Pro ga inruilen voor de Mate 20 Pro :-P

Denk dat ik gewoon voor de zwarte ga. Inderdaad met die pre order is het een mooie deal.

Weet trouwens iemand of er een notificatie led op zit?

[ Voor 16% gewijzigd door B-Art op 17-10-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Super geregeld. Thanks. Aangezien ik zelf destijds de topic gestart ben van de mate 8 en daarna de mate 10, super dat je het initiatief hebt genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
Is er iemand anders hier die geinteresseerd is in de Mate 20 X? Ik weet dat het een achterlijk groot toestel is, maar ik vind het design zo veel mooier dan de Pro. En de accu is voor mij de doorslaggevende factor.

Ik heb me al ingeschreven voor de pricewatch notificatie, maar heeft er iemand een lead over een preorder (evt van buitenland)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brammetje1994 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:56:
Is er iemand anders hier die geinteresseerd is in de Mate 20 X? Ik weet dat het een achterlijk groot toestel is, maar ik vind het design zo veel mooier dan de Pro. En de accu is voor mij de doorslaggevende factor.

Ik heb me al ingeschreven voor de pricewatch notificatie, maar heeft er iemand een lead over een preorder (evt van buitenland)?
Een verkoper op AliExpress zegt er al 20 te hebben. Maar hij vraagt een veel te hoge prijs en het zou me niks verbazen als ze pas een maand later echt verstuurd worden omdat z'n voorraad denkbeeldig blijkt te zijn: https://nl.aliexpress.com...e-Huawei/32948718545.html

Zowel de X als de Magic 2 lijken mij ook wel interessant. Maar als er voor 1 november niks concreets verschijnt dan bestel ik de Pro met de pre-order deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Aloysxda schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

Super geregeld. Thanks. Aangezien ik zelf destijds de topic gestart ben van de mate 8 en daarna de mate 10, super dat je het initiatief hebt genomen.
Heb je mede-auteur gemaakt (als je zin hebt ;) ). Geldt ook voor jou @Mother_Goozz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
B-Art schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:26:
Ik vrees ook dat ik de Mate 10 Pro ga inruilen voor de Mate 20 Pro :-P

Denk dat ik gewoon voor de zwarte ga. Inderdaad met die pre order is het een mooie deal.

Weet trouwens iemand of er een notificatie led op zit?
Ook benieuwd naar led haha, niks over gezien of gelezen...gezien de aardige notch zou er genoeg ruimte moeten zijn in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Knamix schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:13:
Eind deze maand ga ik de Mate 20 Pro bestellen :). Uiteraard in de kleur Twilight!

Weet er iemand of er net als de P20 Pro standaard een screen protector op zit?
Als ik de demo modellen zag in de vele filmpjes, dan zag ik er wel een protector op zitten. Kan me bijna niet voorstellen dat ze het na al die jaren niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Prachtig toestel, vinkt voor mij bijna alle vakjes behalve dat het geen Micro-SD heeft en dat het zo groot is. Had liever gehad dat het net zo groot was als een S9 i.p.v. S9+

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
WhateverSuitsU schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:16:
[...]

Als ik de demo modellen zag in de vele filmpjes, dan zag ik er wel een protector op zitten. Kan me bijna niet voorstellen dat ze het na al die jaren niet meer doen.
Heb je misschien een link? Van de video's die ik heb gezien heeft alleen de Mate 20 (niet Pro) een screen protector) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:08
Jammer van de nanosd. Kan ik mijn microsd niet knippen naar een nanosd xD

En geen OIS :(
Iemand ervaring met filmen op de p20 pro? Is de beeldstabilisatie net zo goed als op de iphone/samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
D2FValinor schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:01:
Jammer van de nanosd. Kan ik mijn microsd niet knippen naar een nanosd xD

En geen OIS :(
Iemand ervaring met filmen op de p20 pro? Is de beeldstabilisatie net zo goed als op de iphone/samsung?
OIS hoeft niet altijd beter te zijn: YouTube: Pixel XL EIS vs. iPhone 7 OIS test

Met nacht fotografie kan het wel een ander verhaal worden, maar ik weet vrijwel zeker dat Huawei daar rekening mee heeft gehouden. O-)

En ik denk dat de AI stabilization van de Huawei nog wel beter zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 13:40
Ben ook van de partij ! Twilight staat in de pre-order zeker een "leuke deal"(kuch kuch) nu met horloge en draadloze lader. Kan na de P10 plus maar niet wennen aan de S9+ .

[ Voor 3% gewijzigd door Nerd1979 op 18-10-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gelijk even aanmelden bij dit topic :) Dit gaat toch wel de opvolger worden van mijn S9+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 08:45
Mochten er nog mensen vragen hebben over de mate 20 Pro, wellicht kun je daarvoor bij mij of een van de andere 5 users terecht die naar Londen zijn geweest.

De komende 2 weken mogen we ermee aan de slag om over 2 weken een review daarover te plaatsen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:34
Ik denk ook dat dit mijn volgende telefoon gaat worden! Vind de camera erg belangrijk, en denk dat deze toch wel hoge ogen gaat gooien!
Wat ik me nog wel afvraag, is of de in-display fingerprint scanner gaat werken bij het inloggen bij bijvoorbeeld de Rabobank/ING app. Sommige reviews zeggen namelijk van niet:
Unlike Apple’s smartphones, however, Huawei’s tech doesn’t play nice with banking apps and other experiences that support biometric security, so aside from unlocking the phone, you’ll seldom be able to make use of it for anything else, unless developers actively choose to integrate Huawei’s specific API’s into their experiences.
Source: Trustedreviews.com

Zou toch wel een minpuntje zijn. Kan iemand dit verifiëren? (@Kiswum ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-05 00:43
Nog steeds wachtend tot dat Vodafone de Mate Pro 20 toevoegt op hun website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 11:27
Pimmeke1989 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:46:
Ik denk ook dat dit mijn volgende telefoon gaat worden! Vind de camera erg belangrijk, en denk dat deze toch wel hoge ogen gaat gooien!
Wat ik me nog wel afvraag, is of de in-display fingerprint scanner gaat werken bij het inloggen bij bijvoorbeeld de Rabobank/ING app. Sommige reviews zeggen namelijk van niet:

[...]

Source: Trustedreviews.com

Zou toch wel een minpuntje zijn. Kan iemand dit verifiëren? (@Kiswum ?)
Ik heb dit even geprobeerd met de Rabo bankieren app, maar die herkent de vingerafdrukscanner niet. Altans, ik krijg geen mogelijkheid om de vingerafdruk lezer in te stellen. Bij keepass2android krijg ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Anoniem: 1111801 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Een verkoper op AliExpress zegt er al 20 te hebben. Maar hij vraagt een veel te hoge prijs en het zou me niks verbazen als ze pas een maand later echt verstuurd worden omdat z'n voorraad denkbeeldig blijkt te zijn: https://nl.aliexpress.com...e-Huawei/32948718545.html

Zowel de X als de Magic 2 lijken mij ook wel interessant. Maar als er voor 1 november niks concreets verschijnt dan bestel ik de Pro met de pre-order deal.
Interessant! Wel een beetje sketchy en zeer duur. Dus ik wacht rustig af. De Magic 2 mist de camera setup en het scherm helaas, dus ik wacht op de mate 20 x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
@Pimmeke1989 en @Dr. Horrible, ik ga het dit weekend nog testen via de Rabobank en ABN Amro app. Ik kom hier nog wel op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:39
Bij de ABN app geen problemen met de vingerafdruk scanner. Voor het unlocken van de telefoon gebruik ik eigenlijk iedere keer face unlock, het lijkt niet echt uit te maken of ik mijn bril op of af heb dus dat is ook prettig. Is misschien de feature waar ik niet perse op zat te wachten maar die toch erg goed werkt!

Nu snel een hoesje ergens weten te vinden (er is zo te zien in tegenstelling tot waar ik bang voor was toch een officiele Huawei Car Case, hopelijk is die snel beschikbaar!).

Edit: Ik zie trouwens wat mensen praten over de 20X. Pas een beetje op want in London waren er 3(!) aanwezig en dat waren allemaal pre productie modellenmet een mannetje erbij om het een beetje in de gaten te houden. Voor de beeldvorming, je kon geen stap zetten zonder een normale Mate 20 of de Pro te zien liggen. Zou dus even wachten...

[ Voor 25% gewijzigd door KleineAap op 18-10-2018 13:35 ]

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
KleineAap schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:32:

Edit: Ik zie trouwens wat mensen praten over de 20X. Pas een beetje op want in London waren er 3(!) aanwezig en dat waren allemaal pre productie modellenmet een mannetje erbij om het een beetje in de gaten te houden. Voor de beeldvorming, je kon geen stap zetten zonder een normale Mate 20 of de Pro te zien liggen. Zou dus even wachten...
Ik was ook verbaasd dat de initiele release op dezelfde datum viel (26 Oktober) gezien de lage hoeveelheid leaks tot enkele dagen van te voren.

Heb jij het toestel gezien of waar ben je bang voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@brammetje1994, ja ik heb hem even vast gehad en er mee gespeeld, want een monsterlijk groot ding. Waarom ik waarschuw is dat ze in Londen er dus maar drie bij hadden, ik kan me niet voorstellen dat dat toestel op 26 oktober echt al af is en beschikbaar want dit waren nog pre productie modellen. Daarom kijk uit op Ali voor malafide verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
@Kiswum @KleineAap

Kunnen jullie bevestigen of er een screen protector op de Mate 20 Pro zit zoals voorgaande modellen? (Out of the box)

[ Voor 9% gewijzigd door Knamix op 18-10-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
@KleineAap zit er op de Mate 20 Pro ook een notificatie led op zoals bij de Mate 10 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleineAap
@Knamix Nee, dat was bij ons niet het geval. Alleen de achterkant had een folie. Kan zijn dat dat bij retail toestellen anders is, die van ons zijn echt de pers modellen, inclusief stickers met not for sale. Bij de P20 Pro zat er ook geen case in onze doos maar wel in die van Tweakers die hem in de winkel kochten.

@B-Art Yes! Multi color RGBtje voor notificaties... Als je die LED bedoelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
Knamix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:28:
@Kiswum @KleineAap

Kunnen jullie bevestigen of er een screen protector op de Mate 20 Pro zit zoals voorgaande modellen? (Out of the box)
Nee, die zit er helaas niet op (bij deze not for meant for sale) toestellen. Tevens ontbrak er een bescherm bumper, terwijl er wel een vakje voor bestemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiswum schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:44:
Mochten er nog mensen vragen hebben over de mate 20 Pro, wellicht kun je daarvoor bij mij of een van de andere 5 users terecht die naar Londen zijn geweest.
Ben wel benieuwd naar de performance van de vingerafdruklezer. De gewone vingerafruklezers van Huawei zijn ontzettend snel en niet zo kieskeurig als bijvoorbeeld die op mijn Pixel 2 XL. Die haakt al af als je een beetje zweet. Dat deze nieuwe versie van Huawei iets trager is vind ik niet zo erg, maar dat gehaper zoals op de Pixel is af en toe best frustrerend.
[b]Kiswum in "Huawei Mate 20 Pro [Ervaringen & Discussie]"
De komende 2 weken mogen we ermee aan de slag om over 2 weken een review daarover te plaatsen.
Komt de review daarmee niet na de pre-order deal is verlopen? Dat zou wel een beetje jammer zijn voor mensen die nog op de wip zitten.
KleineAap schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:32:
Nuttige info! Dat maakt de Pro weer een wat waarschijnlijkere keuze voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
@B-Art Yes! Multi color RGBtje voor notificaties... Als je die LED bedoelt?
Yes, die bedoel ik, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Zowel de Mate 20 als de Mate 20 Pro, hebben een slot voor de Nano SD card.
https://www.indiatoday.in...reason-1369649-2018-10-17

Huawei's NM cards are said to be 45 per cent smaller than a micro-SD.
The format is making its debut with the Mate 20 and Mate 20 Pro phones.

Heeft toch weer zo zijn voordelen, waarbij er meer ruimte is bijvoorbeeld, voor een fatsoenlijke accu.

Komt huawei binnenkort ook met een speciale bril, want dit is wel erg klein, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@Anoniem: 1111801 ik vind dat je best nog flink moet drukken, heb het idee dat de echt fysieke sensor van de P20 Pro ook wel echt sneller is. Maar, zoals ik eerder al schreef, die face unlock werkt echt goed en je kan het beide zeg maar aanzetten... Gebruik de in screen fingerprint sensor minder dan ik vooraf dacht, tot nu toe.

@Aloysxda ja, maar het is volgens mij niet echt een officiële standaard dus ben wel benieuwd of andere merken naast Huawei die kaartjes gaan verkopen. Voor mij is 128GB ook meer dan genoeg, het is een keus of je trouwens er een nano SD in doet of een tweede SIM kaart, het kan niet beide tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
KleineAap schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:24:
@brammetje1994, ja ik heb hem even vast gehad en er mee gespeeld, want een monsterlijk groot ding. Waarom ik waarschuw is dat ze in Londen er dus maar drie bij hadden, ik kan me niet voorstellen dat dat toestel op 26 oktober echt al af is en beschikbaar want dit waren nog pre productie modellen. Daarom kijk uit op Ali voor malafide verkopers.
Dat verklaart. Ik was bang dat er iets in het toestel zat wat Huawei wilde "verbergen", in plaats van de sceptisisme richting de verkoper op Aliexpress.

Er zijn zeer weinig verschillen, met name nadelen voor de 20X, tussen de Mate 20 X en Pro

De Mate 20 X heeft helaas:
* Geen in display fingerprint
* Geen 3D sensors naast de front cam
* Maar een FHD+ resolutie
* Geen Twilight kleuroptie

Maar heeft wel:
* Dezelfde camera, chip, geheugen, etc.
* een 5000mAh accu
* een groot 7.2 inch scherm
* Headphone Jack
* Betere koeling
* Pen support
* Teardrop notch ipv grote notch

Onzeker is:
* Of de frontcamera hetzelfde is als de mate 20 of mate 20 pro (of zijn deze allemaal hetzelfde)?
* Heeft dit toestel de 40W fastcharge of de reguliere 25W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:01
Hier ook een pre-order gedaan voor de Mate 20 Pro Twilight, via T-Mobile. De salesdame vertelde dat er een doorzichtige case wordt meegeleverd.
Voor mij een nette deal:
- 10GB abo voor €17,50 (nog 1 aansluiting op mijn adres én vragen om korting = €2,-/maand eraf)
- 10GB wordt 12GB door de extra aansluiting op mijn adres
- Snelle telefoon met grote accu en groothoek camera die ik toch wel mis na de LG G5 (nooit weer LG)
Wel gekozen om de telefoon ineens te betalen (€860,-). Betalen moet je toch en beter ineens dan 24 maanden lang.
Nu nog een hoesje vinden in de kwaliteit van Otterbox/Tech21.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon 73 op 18-10-2018 16:53 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleineAap
@brammetje1994 ben geen expert maar volgens mij is de 20 X een grote versie van de normale 20, en niet de 20 Pro, hij heeft bijvoorbeeld geen OLED en daardoor is de vingerafdruk sensor niet mogelijk. En volgens mij waren gamers de doelgroep, daarom lagere resolutie omdat ze het anders waarschijnlijk niet ge-rendered krijgen. In de presentatie werd ook productiviteit aangestipt maar de demo's lagen in het gaming demo hoekje. Oh en als nadeel: je hebt een nieuwe broek nodig met grotere zakken.

@Ramon 73 gefeliciteerd! Mooiste kleur :-)

[ Voor 4% gewijzigd door KleineAap op 18-10-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe zijn trouwens de speakers nu er eentje in de USB C poort zit? Is het te vergelijken met een ander toestel (P20 Pro, iPhone X etc) qua volume en kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
KleineAap schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:40:
@brammetje1994 ben geen expert maar volgens mij is de 20 X een grote versie van de normale 20, en niet de 20 Pro, hij heeft bijvoorbeeld geen OLED en daardoor is de vingerafdruk sensor niet mogelijk. En volgens mij waren gamers de doelgroep, daarom lagere resolutie omdat ze het anders waarschijnlijk niet ge-rendered krijgen. In de presentatie werd ook productiviteit aangestipt maar de demo's lagen in het gaming demo hoekje. Oh en als nadeel: je hebt een nieuwe broek nodig met grotere zakken.

@Ramon 73 gefeliciteerd! Mooiste kleur :-)
De Mate 20 X is echt een mix tussen de Mate 20 en Mate 20 Pro. Hij heeft wel een Amoled display en ook de camera sensor aan de achterzijde is hetzelfde. Althans, volgens hun eigen website en de presentatie die ze hebben gegeven.

https://consumer.huawei.com/en/phones/mate20-x/specs/

En een grotere broek nodig valt wel mee.. Ik heb net gekeken en de breedte is kleiner dan mijn paspoort, alleen wat langer. Zelfs in mijn extra skinny jeans past het, al zal hurken wel onmogelijk worden (al is dit ook al het geval met mijn OP6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:41

OmeJoyo

This is me

Ik heb vanmiddag een Mate 20 besteld bij T-Mobile. Of ze een hele goede deal hebben met branding of dat het een prijsfout is weet ik niet, maar je kan hem nu bij een abonnement bestellen voor 576,- wat me samen met de gratis Huawei Watch GT een hele nette deal lijkt.

Ik snap dat de PRO absoluut beter is in een aantal opzichten, maar 200 tot 300 euro beter... Ik heb het er neit voor over. Ik kom van de S7 Edge dus verwacht niet teleurgesteld zijn. Ik hoop hem 2 of 3 november te krijgen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
OmeJoyo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:22:
Ik heb vanmiddag een Mate 20 besteld bij T-Mobile. Of ze een hele goede deal hebben met branding of dat het een prijsfout is weet ik niet, maar je kan hem nu bij een abonnement bestellen voor 576,- wat me samen met de gratis Huawei Watch GT een hele nette deal lijkt.

Ik snap dat de PRO absoluut beter is in een aantal opzichten, maar 200 tot 300 euro beter... Ik heb het er neit voor over. Ik kom van de S7 Edge dus verwacht niet teleurgesteld zijn. Ik hoop hem 2 of 3 november te krijgen.
Er is nog geen prijzen topic, maar om hier nu nog antwoord te kunnen geven, check alle aangevinkte is even na. Het kan zijn dat je de telefoon daarna weer moet inleveren of het resterende bedrag in 1 keer moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Kiswum schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:35:
[...]

Er is nog geen prijzen topic, maar om hier nu nog antwoord te kunnen geven, check alle aangevinkte is even na. Het kan zijn dat je de telefoon daarna weer moet inleveren of het resterende bedrag in 1 keer moet betalen.
Heb de order meerdere keren nagelopen, opnieuw gedaan tot aan het bevestigen uiteraard , all checks out.

Bij T-Mobile was mijn s7 edge toen ook 150 euro goedkoper dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OmeJoyo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:39:
[...]
Heb de order meerdere keren nagelopen, opnieuw gedaan tot aan het bevestigen uiteraard , all checks out.

Bij T-Mobile was mijn s7 edge toen ook 150 euro goedkoper dan elders.
Als ik een verlenging voor mijn T-Mobile aanvraag met een 20 Pro krijg ik 105 euro korting, dus het zou best kunnen kloppen. Wel jammer dat ze niet duidelijk vermelden of het de dual-SIM versie is of niet - dat is voor mij wel een belangrijke feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06-2024
Zijn er ook (glass) screenprotectors voor de curved edges? Ik heb weleens van die screenprotectors gezien die het scherm niet helemaal afdekken en dat is echt geen gezicht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
Is jullie dit ook opgevallen ?
Bij aliexpress worden alle versies van de mate 20 verkocht met minimaal 6gb werkgeheugen. Bij alle Nederlandse winkels, alleen maar met 4gb. Vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aloysxda schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:59:
Is jullie dit ook opgevallen ?
Bij aliexpress worden alle versies van de mate 20 verkocht met minimaal 6gb werkgeheugen. Bij alle Nederlandse winkels, alleen maar met 4gb. Vreemd.....
Denk dat de GB race in Azië iets harder loopt. Bij de Sony XZ3 zie je hetzelfde: 4GB in Nederland, 6GB in Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Anoniem: 1111801 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:55:
[...]

Als ik een verlenging voor mijn T-Mobile aanvraag met een 20 Pro krijg ik 105 euro korting, dus het zou best kunnen kloppen. Wel jammer dat ze niet duidelijk vermelden of het de dual-SIM versie is of niet - dat is voor mij wel een belangrijke feature.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat het wel goed zit, maar de P20 Pro was bij T-Mobile ook de enkele sim variant. Even afwachten. Aangezien de proprietary SD kaart tevens het 2e simslot deelt, verwacht ik wel dat Huawei zich niet de kans laat ontnemen om een extra kaartje te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Knamix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:05:
[...]

OIS hoeft niet altijd beter te zijn: YouTube: Pixel XL EIS vs. iPhone 7 OIS test

Met nacht fotografie kan het wel een ander verhaal worden, maar ik weet vrijwel zeker dat Huawei daar rekening mee heeft gehouden. O-)

En ik denk dat de AI stabilization van de Huawei nog wel beter zou kunnen zijn.
Eerste 40 seconden gekeken en OIS zie ik als soepeler en er is meer in beeld omdat de randen niet worden afgesneden.

P20 pro heeft OIS, raar als Mate 20 Pro dat niet heeft.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 19:58
Zit 4k 60fps in? Of tenminste 4k met EIS?

Na mijn goede ervaring met de Mate 10 pro twijfel ik als ik de Mate 20 Pro moet halen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
Fonzerelli schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:27:
Zijn er ook (glass) screenprotectors voor de curved edges? Ik heb weleens van die screenprotectors gezien die het scherm niet helemaal afdekken en dat is echt geen gezicht..
Ik vind helemaal geen screenprotector voor de mate 20 pro.... kunststof of glas :(

Iemand een idee over laders? Ik heb een paar QC laders, zou dat compatibel zijn met supercharge? Zo snel vind ik ook geen supercharge laders, liefst heb ik er 1 thuis, 1 op kantoor en 1 in de werktas voor onderweg. Losse laders met één uitgang zijn wel leverbaar maar relatief duur en graag zou ik de bestaande QC laders blijven gebruiken, ik heb er met meerdere uitgangen en dat is wel erg handig om meerdere devices gelijktijdig te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Knamix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:00:
[...]

Heb je misschien een link? Van de video's die ik heb gezien heeft alleen de Mate 20 (niet Pro) een screen protector) :)
YouTube: Huawei Mate 20 Pro UNBOXING

Vanaf 2:55 is toestel dichtbij, maar ik twijfel nu ook. Heb wat andere video's bekeken en neig nu meer dat er geen protector op zit. Wat vaak onduidelijk is, is of het een model is bedoeld voor de retail verkoop. Soms is dat helder (staat op folie achterkant), maar vaak ook niet. Even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleineAap
@Lisadr de P20 Pro heeft vooral "AI Image Stabilization", in teardowns bleken de lenzen inderdaad ook wel een vorm van OIS te hebben maar het is onduidelijk of Huawei dat ook echt inzet of dat ze vooral software trucjes doen. Ik ben ook benieuwd naar de ifixit teardown van de Mate 20 Pro, eens zien wat daar precies in zit. Ik ben een aan het testen of de software matige stabilizer in de Mate 20 Pro eigenlijk hetzelfde of misschien sneller zijn werk doet als die in de P20 Pro.

@Ramon 73 er zijn op aliexpress ook bijna nog geen hoesjes. Ik denk dat dat wel komt, het is allemaal net aangekondigd enzo he... Voor de Samsung telefoons met curved edges bestaat het ook allemaal dus ik zie geen reden waarom er voor de Mate 20 series geen zouden komen.

Laders zijn een verwarrend verhaal, QC is (zelfde afkorting ook) een exclusief Qualcomm dingetje, dus dat ga je bij Huawei met hun eigen HiSilicon chips niet vinden. Het is me onduidelijk of wat Huawei "SuperCharge" noemt compatible is met USB-PD of niet, dat zou namelijk fijn zijn. Je kan in ieder geval je telefoon opladen met de bijgeleverde charger met 40w... Dat gaat vlot en tot nu toe is het eigenlijk iedere keer ergens een half uurtje neerleggen en ik kan er weer ruim een dag mee vooruit... Je kan al je bestaande chargers blijven gebruikten hoor, die gaan denk ik gewoon 5v 2a leveren en dat is snel genoeg.

@WhateverSuitsU misschien anders de vraag even op Facebook aan Huawei NL stellen? Die reageren vlot en weten dit soort dingen wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
KleineAap schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:05:

@Ramon 73 er zijn op aliexpress ook bijna nog geen hoesjes. Ik denk dat dat wel komt, het is allemaal net aangekondigd enzo he... Voor de Samsung telefoons met curved edges bestaat het ook allemaal dus ik zie geen reden waarom er voor de Mate 20 series geen zouden komen.

Laders zijn een verwarrend verhaal, QC is (zelfde afkorting ook) een exclusief Qualcomm dingetje, dus dat ga je bij Huawei met hun eigen HiSilicon chips niet vinden. Het is me onduidelijk of wat Huawei "SuperCharge" noemt compatible is met USB-PD of niet, dat zou namelijk fijn zijn. Je kan in ieder geval je telefoon opladen met de bijgeleverde charger met 40w... Dat gaat vlot en tot nu toe is het eigenlijk iedere keer ergens een half uurtje neerleggen en ik kan er weer ruim een dag mee vooruit... Je kan al je bestaande chargers blijven gebruikten hoor, die gaan denk ik gewoon 5v 2a leveren en dat is snel genoeg.
+1

Hoesjes zijn er al mondjesmaat, gisteren twee verschillende besteld op aliexpress. Toestel wordt geleverd met hoesje, dus voor direct gebruik is er al iets.

Laders heb ik mij ook al beetje in verdiept. QC is hoge spanning en (relatief) lage stroom, denk aan 5-20V en 1,5A. Supercharge werkt compleet anders, daar is het altijd 5Volt tot maximaal 8Ampére :o
Conclusie: Supercharge kan op dit moment het meeste vermogen leveren.

Persoonlijk ben ik iets minder gelukkig met de omslag van hoge spanning/lage(re) stroom naar lage(re) spanning/hoge stroom. Kabelverliezen spelen een grotere rol bij lagere spanningen, dat is ook de reden waarom energienetten op hoge spanningen werken (10-500kiloVolt). Supercharge legt dan een zwaarder belang op het hebben van een goede kabel. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Anoniem: 1111801 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:55:
[...]

Tele2 heeft hem inmiddels voor minder! het is dus 250 tot 300 euro verschil naar de PRO. Al is dat een super mooi toestel, ik kan het niet rechtvaardigen. Voor minder dan 200 verschil zou ik de overweging nog wel willen maken.

https://nl.pepper.com/aan...baar-tele2-mobielnl-80025

[ Voor 8% gewijzigd door OmeJoyo op 19-10-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
@KleineAap kijk het wel even aan ;) Overigens haal ik de vooraf geïnstalleerde screenprotectors er toch altijd af (maak er sowieso nooit gebruik van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Zo toch maar een pre-order geplaatst, kan niet wachten!

Heb nu een Xiaomi Mi Mix 2s maar mis wel wat software functies zoals 60fps filmen, HD content in Netflix en in mindere mate bij Youtube (start altijd op in 480p uiteraard te verhogen maar is een extra handeling) dit omdat Widevine L1 niet is geimplemteerd door Xiaomi. En was altijd gewend aan prachtige Amoled schermen en nog meer kleine dingen die de beleving toch wel verpesten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sneezie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-07-2024
Iemand enig idee hoe groot de kans is dat huawei middels een update 4k 60fps mogelijk gaat maken? Dit is in theorie mogelijk toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

sneezie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:06:
Iemand enig idee hoe groot de kans is dat huawei middels een update 4k 60fps mogelijk gaat maken? Dit is in theorie mogelijk toch?
De kans dat ze daar iets mee doen lijkt me nihil. De P20 Pro was ook niet bepaald een video-monster. Huawei zet vol in op foto's maar video lijken ze niet zo heel erg belangrijk te vinden. (Wat mij betreft overigens een prima keuze - tegenover elke video die ik maar staan al snel duizenden foto's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Super slowmo is wel mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruintjebeer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
mafiatounes schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:22:
Zo toch maar een pre-order geplaatst, kan niet wachten!
MIsschien een domme vraag maar moet je bij een pre-order meteen betalen? Het duurt immers nog een paar weken voordat je het toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Bruintjebeer schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

MIsschien een domme vraag maar moet je bij een pre-order meteen betalen? Het duurt immers nog een paar weken voordat je het toestel krijgt.
Ligt helemaal aan de winkel en voorwaarden die deze winkel hanteert. Bij T-Mobile kun je kiezen, er is echter wel een cryptische omschrijving die wellicht aangeeft dat de vooruitbetalers hem sneller hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Bruintjebeer schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Idd althans bij Coolblue pre-order is het vooruitbetalen. Dit heb ik maar gedaan aangezien je er een Watch en Qi lader bij krijgt, na de pre-order periode is deze actie afgelopen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

YouTube: Huawei Mate 20 Pro UNBOXING

Vanaf 2:55 is toestel dichtbij, maar ik twijfel nu ook. Heb wat andere video's bekeken en neig nu meer dat er geen protector op zit. Wat vaak onduidelijk is, is of het een model is bedoeld voor de retail verkoop. Soms is dat helder (staat op folie achterkant), maar vaak ook niet. Even afwachten.
Zojuist een bericht van Huawei gekregen:

Hi Harvey, how nice that you are interested in the new Mate 20 Pro! Yes the phone will have a screen protector on it. Hope to have informed you sufficiently.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-02 15:27
Heb de mate 20 pro besteld bij Tele2. Ook hier geldt de promotie actie. Klopt toch dat je pas de watch en charger kan aanvragen als je de telefoon echt bezit? (Voor de IMEI code)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
lars1233211 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:29:
Heb de mate 20 pro besteld bij Tele2. Ook hier geldt de promotie actie. Klopt toch dat je pas de watch en charger kan aanvragen als je de telefoon echt bezit? (Voor de IMEI code)
Klopt. Dit was ook met de P20 Pro (Huawei Freebuds). Daarna kan het nog tot 8 weken duren voordat ze worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-02 15:27
Knamix schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Klopt. Dit was ook met de P20 Pro (Huawei Freebuds). Daarna kan het nog tot 8 weken duren voordat ze worden geleverd.
Dankje! Begrijp het wel maar als nog jammer dat het zo lang kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Ik kreeg al een bevestiging van T-Mobile:
"Je hebt bij T-Mobile een Huawei Mate 20 Pro Twilight besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat we jouw toestel vanaf 02-11-2018 kunnen bezorgen. Als deze datum verandert, sturen we je direct een sms."

Dus nog even twee weken wachten :) en dan nog 8 weken voor de accessoires :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Hier de Mate 20 besteld met preorder. Het toestel zou op 2 november bezorgd worden. Er wordt bij de bevestiging niets gezegd over de gratis watch.

Net gebeld met de webshop. Bij levering van het toestel, zit een beschrijving voor het invullen van gegevens, om de watch aan te vragen. Hebben hier nog geen nano sim. Kan hier ook nog niets over zeggen.

De nano sd kom ik nergens tegen in webshops. Heeft iemand al een adres gevonden die deze levert ?

[ Voor 43% gewijzigd door Aloysxda op 19-10-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Aloysxda schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:24:
Hier de Mate 20 besteld met preorder. Het toestel zou op 2 november bezorgd worden. Er wordt bij de bevestiging niets gezegd over de gratis watch.

Net gebeld met de webshop. Bij levering van het toestel, zit een beschrijving voor het invullen van gegevens, om de watch aan te vragen. Hebben hier nog geen nano sim. Kan hier ook nog niets over zeggen.

De nano sd kom ik nergens tegen in webshops. Heeft iemand al een adres gevonden die deze levert ?
Hier kan het ook aangevraagd worden: https://consumer.huawei.c...-charger-with-mate20-pro/

Stukje naar beneden scrollen :)

Zie ook trouwens dat je ze binnen 6 weken kan krijgen i.p.v. de 8 weken die ik eerder heb genoemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Knamix op 19-10-2018 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
B-Art schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:35:
Super slowmo is wel mogelijk toch?
Yep, net als bij de P Pro op maximaal 720p en 960fps.
Samsung zit ook op dat niveau en Sony doet 960fps in Full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 19:58
Tja die "snelheid" moet van ergens komen.

Met vingerafdruk scanner gebeurt het zelfde, wat snellere scanners vergelijken minder punten dan andere toestellen die wat veiliger zijn... Enige verschil is, het is moeilijk om iemand te vinden met een vergelijkbare vingerafdruk als jouwe. Het is erg makkelijk om iemand die op je lijkt te spotten.

Dat is weer teleurstellend van Huawei, fantastisch hardware/software maar dan weer een amateuristisch afwerking van een feature.

Edit:

@KleineAap

De Mate 10 pro is compatibel met 18w PD lader

Normaal laden ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LqhoX0XrsJub7qbij522vVbI/thumb.jpg

Pd/quick charge laden ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6ZU6oSIYUmEjy5xUEIZ14P1z/thumb.jpg

Supercharge ziet er zo uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vle1v4ApeXAT4nSecyULukqO/thumb.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Luinwethion op 19-10-2018 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Gave cover met slim extraatje. Voor de Mate 20 en de mate 20 pro.

https://www.aliexpress.co...999d2&transAbTest=ae803_5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zou zelf nooit een 999 euro telefoon vastmaken aan een case + magneet voor 4,99 :p

Vraag me af hoe sterk zo’m magneet is (Aliexpress) bij scherp sturen..

Geef mij maar een ouderwetse houder met 2 klemmen tegen de zijkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Knamix schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:46:
[...]

Zou zelf nooit een 999 euro telefoon vastmaken aan een case + magneet voor 4,99 :p

Vraag me af hoe sterk zo’m magneet is (Aliexpress) bij scherp sturen..

Geef mij maar een ouderwetse houder met 2 klemmen tegen de zijkant :)
Ik gebruik al meer dan een jaar zo'n houdertje. En voor het optische plak ik de metalen plaat ónder/ín de case zodat hij van buitenaf niet zichtbaar is. De kleefkracht van de magneet is dan een stukje minder maar een LG G5 en Nokia 8 zijn nog nooit van de magneet gevallen in ongeveer 50.000km tijd.
Bij deze case zit de metalen plaat op de buitenkant, dus dat houdt nóg beter vast => geen probleem dus. En als de telefoon valt, tsja, dan valt hij zacht op de vloerbedekking van de auto en gestut door de ingestoken laadkabel. Hooguit een rukje aan de kabel/laadpoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Als ik de verschillende beelden mag geloven op YouTube, is het Always On Display nog steeds heel basic zonder support van 3rd party apps.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de speakers van de M20Pro. Zijn dit nou dual speakers die allebei in de USB-C poort verwerkt zijn? Of zit er ook een speaker in de earpiece? Ik zag dat de M20RS in ieder geval zo'n layout heeft. Die van mijn huidige M10Pro zijn niet slecht maar lang niet zo goed als die van de S9+.

[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 20-10-2018 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
dreester schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:00:
Ik ben erg nieuwsgierig naar de speakers van de M20Pro. Zijn dit nou dual speakers die allebei in de USB-C poort verwerkt zijn? Of zit er ook een speaker in de earpiece? Ik zag dat de M20RS in ieder geval zo'n layout heeft. Die van mijn huidige M10Pro zijn niet slecht maar lang niet zo goed als die van de S9+.
Er zit een speaker in de earpiece en eentje in de USB-C plug.

Ik was vanochtend bij de MM in Amersfoort en daar hadden ze de Mate 20 & Mate 20 Pro als demo model staan, heb er een half uur staan spelen d:)b

Ik heb wat getest en dit is mijn zeer beperkte bevindingen:
  • Dit toestel is werkelijk het meest vloeiende en snelste Android toestel wat ik gezien heb. Alles loopt werkelijk zo snel en smooth, geweldig!
  • Het scherm is prachtig! De helderheid is echt hoog imo, en video's zagen er beter uit dan op mijn S9+ maar deze heeft nog last van de Black Crush
  • Camera: Groothoeklens is echt geweldig! De scene die je erop kan krijgen is echt top! Wat voor mijzelf opviel de "destortion" vanwege de groothoek vind ik persoonlijk erg meevallen. De rest niet echt kunnen testen nog
  • Design is prachtig wat ligt dit toestel toch heerlijk in de hand. Het toestel is helemaal niet breed wat er voor zorgt dat het super goed vast houd.
  • Luidsprekers kan ik moeilijk beoordelen omdat in het USB-C gedeelte het alarm was gestopt, maar zelfs in een noisy winkel als de MM kon ik content nog goed horen.
  • Huawei software is wennen maar persoonlijk heb ik er geen problemen mee en gaat dit prima wennen. De Camera software waar ik alles kan vinden is vooral iets wat wennen gaat worden
  • Wanneer ik hem binnen heb zal ik zeker die camera en RAW functies uitgebreid uit testen zoals ik bij al mijn andere toestellen doe hehe!
Kortom ik ben enorm blij met mijn keuze voor deze telefoon en weet nu al (terwijl ik nog steeds afwacht op reviews) geen spijt ga krijgen van mijn keuze d:)b

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Mother_Goozz schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Er zit een speaker in de earpiece en eentje in de USB-C plug.

Ik was vanochtend bij de MM in Amersfoort en daar hadden ze de Mate 20 & Mate 20 Pro als demo model staan, heb er een half uur staan spelen d:)b

Ik heb wat getest en dit is mijn zeer beperkte bevindingen:
  • Dit toestel is werkelijk het meest vloeiende en snelste Android toestel wat ik gezien heb. Alles loopt werkelijk zo snel en smooth, geweldig!
  • Het scherm is prachtig! De helderheid is echt hoog imo, en video's zagen er beter uit dan op mijn S9+ maar deze heeft nog last van de Black Crush
  • Camera: Groothoeklens is echt geweldig! De scene die je erop kan krijgen is echt top! Wat voor mijzelf opviel de "destortion" vanwege de groothoek vind ik persoonlijk erg meevallen. De rest niet echt kunnen testen nog
  • Design is prachtig wat ligt dit toestel toch heerlijk in de hand. Het toestel is helemaal niet breed wat er voor zorgt dat het super goed vast houd.
  • Luidsprekers kan ik moeilijk beoordelen omdat in het USB-C gedeelte het alarm was gestopt, maar zelfs in een noisy winkel als de MM kon ik content nog goed horen.
  • Huawei software is wennen maar persoonlijk heb ik er geen problemen mee en gaat dit prima wennen. De Camera software waar ik alles kan vinden is vooral iets wat wennen gaat worden
  • Wanneer ik hem binnen heb zal ik zeker die camera en RAW functies uitgebreid uit testen zoals ik bij al mijn andere toestellen doe hehe!
Kortom ik ben enorm blij met mijn keuze voor deze telefoon en weet nu al (terwijl ik nog steeds afwacht op reviews) geen spijt ga krijgen van mijn keuze d:)b
toon volledige bericht
Enkel met de pro staan spelen? Anders nog opvallende verschillen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:20
Ik heb ze even snel gezien in de MM vanmorgen maar werd bijna zeeziek van de pro door die afgeronde rand (edge). De Mate 20 heeft een groter scherm maar is toch een fractie kleiner dan m'n LG V20. Een groothoeklens is echt een must maar interessant dat er nu concurrentie is. Mogelijk over een paar maanden dat dit m'n vervanger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Net bij de MM geweest. Eerste indruk van de Pro:

- Toestel voelt super snel en vloeiend aan;
- Prachtig scherm;
- Met de notch verborgen ziet het er erg mooi uit;
- Het gebogen scherm zorgt voor een regenboog effect langs de randen;
- Navigatie gestures werkten op geen enkele van de vier Mate 20's die uitgestald waren incl. non-Pro. De enige gesture die werkte was de Back-gesture;
- Vergeleken met mijn M10Pro was er nauwelijks in audio, zowel in kwaliteit als in maximum volume. Met afgesloten USB-C poort was het volume zelfs lager. Heb het dus ook zonder alarmkabel getest. Er komt wel geluid uit de poort wanneer het toestel opgeladen wordt.

Zodoende vind ik het niet waard om te upgraden. Deal breaker voor mij zijn de speakers.

[ Voor 13% gewijzigd door dreester op 20-10-2018 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb nu enige tijd de Mate 20 Pro in bezit; ben erg onder de indruk. Toestel is onwijs snel, beeldscherm ziet er goed uit en eerste indruk van accuduur is erg goed. Camera lijkt nog wat gefinetuned te moeten worden, soms wat grauwig en te weinig verzadiging. Gezichtsherkenning is onwijs snel, vingerafdrukscanner in het scherm is minder snel dan wanneer deze bijvoorbeeld aan de achterkant zit, maar niet enorm traag.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/22TNs6FrSqbR8nSbG20KtbYw/full.jpg
Loop er nu alweer een tijdje mee rond, maar ik vind het wel een hééél mooi apparaatje hoor. Ligt goed in de hand, vingerafdrukscanner is soms wat wennen, scherm is erg mooi, functies ten over, maar heb vooral de camera geprobeerd, waarbij de resultaten wel echt heel goed zijn. Macrostand is dankzij de nieuwe utlrawide- lens en AI echt heel goed. Foto's maken wordt daarmee wel een stuk interessanter, werkt ook echt heel nice.

Quick 'n sloppy en met niet al te goede lichtomstandigheden:
Huawei Mate 20 Pro - macro Huawei Mate 20 Pro - macro Huawei Mate 20 Pro - macro Huawei Mate 20 Pro - macro Huawei Mate 20 Pro - macro

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 20-10-2018 19:32 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:32
@Steeffoon en @CLB : werkt de vingerafdrukscanner goed samen met bankapps en passwordmanagers?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Niet getest, excuses. Ben vooral aan het fotograferen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 17:35
Weet iemand hoe moeilijk het is om de standaard apps als calender en dailer te wisselen voor de android default? Liefst door de apps te disablen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:29:
@Steeffoon en @CLB : werkt de vingerafdrukscanner goed samen met bankapps en passwordmanagers?
Zeker, ik gebruik zelfs de ING app en je krijgt gewoon de mogelijkheid om de vingerafdrukscanner te gebruiken :)
Limbeckx schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
Weet iemand hoe moeilijk het is om de standaard apps als calender en dailer te wisselen voor de android default? Liefst door de apps te disablen?
Voor berichten is er de Android Berichten app. Telefoon-app kun je wel aanpassen, de agenda-app helaas niet en ook niet uitschakelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XZvLumC.jpg

---

Hier nog wat foto's die ik tot nu toe met de Mate 20 Pro heb gemaakt. Het was dan in Londen ook niet echt lekker weer, maar er had zeker meer kleur in gemogen.
Gaat hierbij om onderstaande foto's

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sgg3f1G.jpg

Hier nog een aantal foto's die ik met het toestel gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iibdtTT.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BiQ7eRa.jpg

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 11:27
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:29:
Ik heb de rabo app en de ABN Amro app, Rabo herkent de fingerprint reader niet, de ABN app wel en werkt als een zonnetje.

Ook de Keepass2Android app werkt goed samen met de fingerprintreader.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen