• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-03 09:53

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:56

NinjaKiwiNL

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-03 19:30

Aloysxda

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 19:02
Weet iemand waar ik de Spigen hoesjes kan halen. Spigen op amazon.de stuurt niks naar Nederland.

• nuc8
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-01-2019

nuc8

End the net!

Dapie007 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:34:
Weet iemand waar ik de Spigen hoesjes kan halen. Spigen op amazon.de stuurt niks naar Nederland.
Weet iemand wat er gebeurt als je het toch gewoon besteld? Amazon lijkt dat namelijk niet te blokkeren, en zij zijn degene die die Spigen hoesjes daadwerkelijk versturen. Toch wel, in de laatste stap.

Zelf overigens op zoek naar wat anders: lederen hoesje (echt of PU) met een sleuf voor pinpas achterop. (Geen volwaardig portemonnee model.)

[Voor 3% gewijzigd door nuc8 op 28-10-2018 16:57]

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 12:03
Ik heb de Mate 20 pro besteld, alleen heb ik geen flauw idee waar ik dat formulier kan vinden om die gratis charger en watch te krijgen. Kan iemand dat vinden?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dapie007 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:34:
Ik bestel ze altijd bij https://www.spigen.com/ zelf. Fantastische hoesjes :)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34
DutchEZmoder schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:29:
Ik heb de Mate 20 pro besteld, alleen heb ik geen flauw idee waar ik dat formulier kan vinden om die gratis charger en watch te krijgen. Kan iemand dat vinden?
Ik zou zeggen, check even de Openings Post en dan zie je ergens een sectie met Nuttige links en het antwoord van je vraag.
Op die pagina wordt het zeer duidelijk aangegeven.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 10:38
DutchEZmoder schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:29:
Ik heb begrepen dat je dat formulier bij de telefoon geleverd krijgt, ik ga er vanuit dat dit het geval is.
Executor16 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Ik bestel ze altijd bij https://www.spigen.com/ zelf. Fantastische hoesjes :)
Helaas is de liquid crystal (nog) niet beschikbaar voor de Mate 20 pro. Had deze case ook op m'n Pixel 1 en 2, werkelijk goede transparante case waarbij elk knopje nog net zo tactile is als zonder case.

[Voor 34% gewijzigd door Johanson16 op 29-10-2018 14:49]

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 12:03
Kiswum schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 06:59:
[...]

Ik zou zeggen, check even de Openings Post en dan zie je ergens een sectie met Nuttige links en het antwoord van je vraag.
Op die pagina wordt het zeer duidelijk aangegeven.
Het is inmiddels gelukt via m'n mobiel. Het formulier was gewoon onzichtbaar op mijn laptop met Google Chrome.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03 19:16

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vandaag de screenprotector binnengekregen uit de accessoireshop van Vodafone. Had een voucher van 50,-....De Case uit die shop moet nog binnenkomen. Krijg ik per ongeluk niet 2 screenprotectors? Mag de extra ook nog houden. Toch ook weer 20,-...Benieuwd naar de case...

Edit..Case maar geannuleerd. Levertijd 2 weken. Nu een zwarte case besteld. Ook niet zo gevoelig voor vingervlekken. Beter! Screenprotector, is die er wel fatsoenlijk op te krijgen? Bij de Edge randen? Deze heb ik binnen...

http://i65.tinypic.com/w0135x.jpg

[Voor 33% gewijzigd door pdavie2311 op 31-10-2018 14:19]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-03 19:09
Normaal laat ik een screen protector plakken in de Mediamarkt (die je met water moet aanbrengen). Daar hebben ze een speciaal apparaat voor.

Weet iemand of ze het al voor de Mate 20 Pro hebben? Ben namelijk bang dat als ik een screen protector ga bestellen dat het niet goed plakt vanwege het scherm :(

• Kiswum
Knamix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:09:
Normaal laat ik een screen protector plakken in de Mediamarkt (die je met water moet aanbrengen). Daar hebben ze een speciaal apparaat voor.

Weet iemand of ze het al voor de Mate 20 Pro hebben? Ben namelijk bang dat als ik een screen protector ga bestellen dat het niet goed plakt vanwege het scherm :(
Jaaaaa, ze hebben het daar en het is een echte aanrader.
Ik heb het vandaag laten aanbrengen in Son en je krijgt er zelfs (minimaal) 30 dagen garantie op, mocht het alsnog problemen geven of loslaten.

Wat zij aanbieden is iets dat erg interessant is voor alle smartphones met een curved 3d scherm. Ik zal in mijn review binnenkort aangeven dat die screenprotector voor €19,95 een absolute aanrader is.

• Knamix
Kiswum schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:10:
[...]

Ik heb het vandaag laten aanbrengen in Son en je krijgt er zelfs (minimaal) 30 dagen garantie op, mocht het alsnog problemen geven of loslaten.

Wat zij aanbieden is iets dat erg interessant is voor alle smartphones met een curved 3d scherm. Ik zal in mijn review binnenkort aangeven dat die screenprotector voor €19,95 een absolute aanrader is.
Top! Ben zelf ook een erg groot fan van de screen protectors! Vooral met curved schermen is het een verademing (geen gezeur met protectors die niet het hele scherm bedekken of loslaten)

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Top! Ben zelf ook een erg groot fan van de screen protectors! Vooral met curved schermen is het een verademing (geen gezeur met protectors die niet het hele scherm bedekken of loslaten)
Is dat zo? Ik mag mijzelf best goed noemen in het plakken van protectors, maar dan op iPhones..Dit zijn "platte" schermen. Juist door de Edge randen ben ik bang voor een rand waar stof onder kan komen? Of valt dit dus mee in de praktijk..Die ik heb, kost 24,99 in de schop van Vodafone. Aardig bedrag! Per toeval dus 2 gekregen, kan er dus 1 oefenen als het moet, haha...

• Knamix
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:09:
[...]

Is dat zo? Ik mag mijzelf best goed noemen in het plakken van protectors, maar dan op iPhones..Dit zijn "platte" schermen. Juist door de Edge randen ben ik bang voor een rand waar stof onder kan komen? Of valt dit dus mee in de praktijk..Die ik heb, kost 24,99 in de schop van Vodafone. Aardig bedrag! Per toeval dus 2 gekregen, kan er dus 1 oefenen als het moet, haha...
Daar kan dan ook inderdaad stof onder komen. Het probleem met curved schermen en de screen protectors die daarvoor gemaakt zijn is dat de screen protector zelf ook gecurved is. Je zal maar net 1 millimeter teveel naar links zitten en hij plakt aan de rechterkant niet goed.

Die van de mediamarkt zijn zo dun dat ze het als het ware kunnen vormen op het scherm. Al het lucht wordt er uit gedrukt dus daar heb je ook geen last van stof.

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:08:
[...]

Daar kan dan ook inderdaad stof onder komen. Het probleem met curved schermen en de screen protectors die daarvoor gemaakt zijn is dat de screen protector zelf ook gecurved is. Je zal maar net 1 millimeter teveel naar links zitten en hij plakt aan de rechterkant niet goed.

Die van de mediamarkt zijn zo dun dat ze het als het ware kunnen vormen op het scherm. Al het lucht wordt er uit gedrukt dus daar heb je ook geen last van stof.
Zijn dat van die soort plastic vliesjes? Heb die ooit op een Galaxy Edge gehad. Vond dit stroef en sinasappel-effect geven...

• Knamix
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:16:
[...]

Zijn dat van die soort plastic vliesjes? Heb die ooit op een Galaxy Edge gehad. Vond dit stroef en sinasappel-effect geven...
Volgens mij zijn dat ze inderdaad.

Het is in mijn ogen nog steeds beter dan een protector die niet goed plakt. Glazen protector raad ik ook niet aan i.v.m. in display fingerprint scanner.... 9/10x is alleen de rand wat plakkerig en in het midden niet (lucht onder de protector) waardoor het touch gedeelte k*t werkt.

[Voor 11% gewijzigd door Knamix op 01-11-2018 09:21]

• Kiswum
Foto's zijn gemaakt, maar nog niet geupload.
Hij loopt niet perfect door tot het frame, maar het kijkscherm is volledig bedekt.

Vooral in combinatie met een hoesje merk je niets van de protector.
Aan de randen zal vast wel stof komen, maar die zullen niet onder de protector komen. Eigenlijk hetzelfde als met de meeste gebogen screenprotectors.
P.s. met het touchgedeelte van de 9h protector die ik er voorheen op had, had ik geen problemen. De vingerafdrukscanner in zijn algemeen werkt bij mij niet perfect, maar wel redelijk.

[Voor 21% gewijzigd door Kiswum op 01-11-2018 09:59]

• pdavie2311

pdavie2311

Kiswum schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:58:
Foto's zijn gemaakt, maar nog niet geupload.
Hij loopt niet perfect door tot het frame, maar het kijkscherm is volledig bedekt.

Vooral in combinatie met een hoesje merk je niets van de protector.
Aan de randen zal vast wel stof komen, maar die zullen niet onder de protector komen. Eigenlijk hetzelfde als met de meeste gebogen screenprotectors.
P.s. met het touchgedeelte van de 9h protector die ik er voorheen op had, had ik geen problemen. De vingerafdrukscanner in zijn algemeen werkt bij mij niet perfect, maar wel redelijk.
Jij hebt dus wel een glazen protector erop? Voordeel van glas is, dat dit barst bij een val en niet het scherm..Dat is mijn ervaring in de praktijk in ieder geval...
Knamix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:19:
[...]

Volgens mij zijn dat ze inderdaad.

Het is in mijn ogen nog steeds beter dan een protector die niet goed plakt. Glazen protector raad ik ook niet aan i.v.m. in display fingerprint scanner.... 9/10x is alleen de rand wat plakkerig en in het midden niet (lucht onder de protector) waardoor het touch gedeelte k*t werkt.
Het moet inderdaad wel goed plakken, mee eens...

• Kiswum
De glazen protector, met rechtopstaande zijkanten, heb ik gisteren vervangen voor de Media Markt screenprotector. Dat is een flexibele protector, geen 9h variant.

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 10:38
Heb via Mobilefun.co.uk een Spigen GLAS.tR screenprotector besteld, kan nog even duren voordat deze binnen is volgens de website. Zodra deze binnen is en ik deze bevestigd heb zal ik hier nog mijn bevindingen plaatsen

• pdavie2311

pdavie2311

Kiswum schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:10:
De glazen protector, met rechtopstaande zijkanten, heb ik gisteren vervangen voor de Media Markt screenprotector. Dat is een flexibele protector, geen 9h variant.
Ik ga dan de protector retour doen naar Vodafone en laat bij MM ook een protector plakken. Kan zo binnenlopen om dit te laten doen?

• Kiswum
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:19:
[...]

Ik ga dan de protector retour doen naar Vodafone en laat bij MM ook een protector plakken. Kan zo binnenlopen om dit te laten doen?
Yep, dat kan zonder problemen.
Ik heb de review hierop aangepast.

Edit:
Hier zijn de plaatjes.

[Voor 74% gewijzigd door Kiswum op 01-11-2018 13:12]

• pdavie2311

pdavie2311

Kiswum schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:45:
[...]

Yep, dat kan zonder problemen.
Ik heb de review hierop aangepast.
Thanx! Aardige review trouwens. Keep up the good work! _/-\o_

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-03 14:17
Net de Xtremeskins Camo green en Black leather besteld. Zeer benieuwd, goede (beter dan dbrand en co) reviews, zitten een paar toffe bij en hebben een structuurtje. Zal wat fotos plaatsen als ze er op zitten!

Signature

• Kiswum
Dankzij die foto, ontdekte ik nu pas dat (vermoedelijk) de PDAF laser zichtbaar is.

• qtekker
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-02-2019
Ik heb de Mate 20 Pro besteld. Ik zie bij "wat zit er in de doos" geen transparante backcover en geen screen protector staan. Dat concludeer ik ook uit jullie vraag & antwoord in dit topic. Ik heb op YouTube een unboxing in London gezien waar wel een tpu case in de doos zat.

Graag jullie confirmatie dat er inderdaad geen transparante backcover in de doos zit. Dan kan ik die alvast gaan bestellen. En goede tip van de screen protector bij de Media Markt. Ga ik ook doen!

• Kiswum
In west en Noord Europa, zit geen cover in de doos (twv €10,- bij knaldeals). Neem bij twijfel contact op met de verkoper. Mogelijk komt het product uit een ander land, dan Nederland/België.

Bron:
https://consumer.huawei.com/nl/phones/mate20-pro/specs/

• qtekker
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-02-2019
Bedankt voor de nuttige info. Ik heb zojuist antwoord van mobiel.nl ontvangen. Er zit een back cover in de doos (het zal dus wel import zijn). Dat scheelt weer een tientje!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-03 22:15
Vandaag een NM card besteld op ebay. Benieuwd of ik iets krijg dat werkt. Ik heb echt maar één aanbieder kunnen vinden, dus erg sterk dat er maar 1 shop is die deze kaart kan leveren.

Edit: vandaag NM kaart ontvangen en 12GB muziek en foto's erop gezet. Werkt tot nu toe prima.

http://i64.tinypic.com/qy70p4.jpg

http://i68.tinypic.com/2qkujbp.jpg

[Voor 29% gewijzigd door Ramon 73 op 08-11-2018 20:36]

• dg2207
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-03 19:36
[...]

Weet je toevallig nog hoe dit heet? Op de site van MediaMarkt vind ik het niet....

• Ramon 73
[...]

Heeft elke Mediamarkt deze service? En doen ze dat ook op toestellen die niet bij MM zijn gekocht?

• pdavie2311

pdavie2311

Ramon 73 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 07:59:
[...]

Heeft elke Mediamarkt deze service? En doen ze dat ook op toestellen die niet bij MM zijn gekocht?
Goede vraag! Anders loop ik vandaag ook even binnen bij de dichtstbijzijnde MM hier in de buurt..

• Kiswum
@dg2207, @Ramon 73 en @pdavie2311, volgens de factuur is dit de Power Service Screenprotector Clearplex S. De factuur geeft aan: 3959 Powerservice telecom accessories t.w.v. €19,95. Deze wordt uitgevoerd in elke vestiging met een Smart Bar, waar je ook je smartphone kan laten repareren. Ik heb het zelf in Son (A2/A50 bij Eindhoven) laten uitvoeren.

Doordat de Huawei Mate 20 Pro niet te koop was, is het logisch dat ze deze dienst ook aanbieden voor iedereen die daar geen telefoon heeft gekocht. Volgens mij kunnen ze ook protectors van andere merken aanbrengen, doordat het op maat wordt uitgeprint. De "mal" komt uit een programma die daar op een pc draait.

De tijd die je hiervoor kwijt bent is in totaal ongeveer 6 minuten, 1 minuut voor het aanbrengen en 5 minuten om de vloeistof op te laten drogen. Dit kan zonder afspraak en je kunt gewoon bij de Smartbar aanschuiven.

Ik kan echter niet echt snel iets vinden over deze service. Wat mij betreft is het een echte aanrader.

Edit: De dienst wordt ook aangeboden bij Repair It Now:
https://www.repairitnow.n...or-voor-op-ieder-toestel/

Edit2: Voor de zuiderburen, het kan ook in Sint-Niklaas:
https://www.bluesky.be/nl/p/clearplex-beschermfolies-op-maat

[Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 03-11-2018 09:02. Reden: Link naar de machine toegevoegd]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:39

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ah, gevonden, het staat beschreven bij de informatie over een vestiging!

Vind je dit vergelijkbaar met een clear glass protector? Beschermt het ook tegen vallen dus?

• Kiswum
Beekforel schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 08:52:
Ah, gevonden, het staat beschreven bij de informatie over een vestiging!

Vind je dit vergelijkbaar met een clear glass protector? Beschermt het ook tegen vallen dus?
Volgens Clearplex zelf, is het bestand tegen hamerinslagen, sleutels, een dremel en nog wat meer. Ik denk dat het niet zo sterk is als 9H glas, maar dat het wel zal beschermen tegen zand, sleutels (niet aan te raden) en eventueel tegen andere krasjes. Ik weet niet hoe snel de bescherming krassen zal krijgen. Ik denk dat je het ongeveer 1 keer per jaar moet vervangen als je er netjes mee omgaat. Daarna zitten er teveel krasjes op waardoor het er niet meer mooi uitziet. Dit is slechts een gok, het is de eerste keer dat ik hem gebruik en de eerste keer dat ik het zag, was op de telefoon van een medewerker.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:39

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kiswum schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 08:58:
[...]

Volgens Clearplex zelf, is het bestand tegen hamerinslagen, sleutels, een dremel en nog wat meer. Ik denk dat het niet zo sterk is als 9H glas, maar dat het wel zal beschermen tegen zand, sleutels (niet aan te raden) en eventueel tegen andere krasjes. Ik weet niet hoe snel de bescherming krassen zal krijgen. Ik denk dat je het ongeveer 1 keer per jaar moet vervangen als je er netjes mee omgaat. Daarna zitten er teveel krasjes op waardoor het er niet meer mooi uitziet. Dit is slechts een gok, het is de eerste keer dat ik hem gebruik en de eerste keer dat ik het zag, was op de telefoon van een medewerker.
Op m'n P20 heb ik 3 of 4 protectors versleten in een dik half jaar... Dat was vaak niet de beste kwaliteit en ik vond ze ook niet allemaal even passend dus ging wat sneller. Maar toch ook echt een paar keer nodig gehad, de hoeken zijn erg kwetsbaar.

Ik ga dit ook maar even proberen!

Was vandaag in de aanbieding, 15 euro voor clubleden! Weet nog niet wat ik er van vind, even paar dagen aankijken.

[Voor 5% gewijzigd door Beekforel op 03-11-2018 11:46]

• Ramon 73
Heb per vergissing screenprocteor besteld voor de Mate 20 Lite ipv Pro. Zou het veel verschil maken? Vind het zonde om voor €9,95 het pakje open te maken en te ontdekken dat het niet past....

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-03 16:25
Ramon 73 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 12:20:
Heb per vergissing screenprocteor besteld voor de Mate 20 Lite ipv Pro. Zou het veel verschil maken? Vind het zonde om voor €9,95 het pakje open te maken en te ontdekken dat het niet past....
Jep, het scherm van de Lite mist de edge-zijdes. Lekker dichtlaten en terugsturen

• pdavie2311

pdavie2311

Kreeg mijn toestel en gelijk naar de MM gereden! Zit nu een backcover op en dus de clearplex..

• Ramon 73
Kiswum schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 08:48:
@dg2207, @Ramon 73 en @pdavie2311, volgens de factuur is dit de Power Service Screenprotector Clearplex S. De factuur geeft aan: 3959 Powerservice telecom accessories t.w.v. €19,95. Deze wordt uitgevoerd in elke vestiging met een Smart Bar, waar je ook je smartphone kan laten repareren. Ik heb het zelf in Son (A2/A50 bij Eindhoven) laten uitvoeren.

Doordat de Huawei Mate 20 Pro niet te koop was, is het logisch dat ze deze dienst ook aanbieden voor iedereen die daar geen telefoon heeft gekocht. Volgens mij kunnen ze ook protectors van andere merken aanbrengen, doordat het op maat wordt uitgeprint. De "mal" komt uit een programma die daar op een pc draait.

De tijd die je hiervoor kwijt bent is in totaal ongeveer 6 minuten, 1 minuut voor het aanbrengen en 5 minuten om de vloeistof op te laten drogen.
Hoe kritisch is het drogen? De medewerker die mijn toestel behandelde drong er sterk op aan dat ik er de eerste 24 uur voorzichtig mee deed. De montage gel moet drogen namelijk. Heb er een hoesje bij dat sterk om de randen sluit, en dat mocht er pas morgen weer omheen.

• Kiswum
Ramon 73 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:30:
[...]

Hoe kritisch is het drogen? De medewerker die mijn toestel behandelde drong er sterk op aan dat ik er de eerste 24 uur voorzichtig mee deed. De montage gel moet drogen namelijk. Heb er een hoesje bij dat sterk om de randen sluit, en dat mocht er pas morgen weer omheen.
Oh, voor mij was het even drogen en ik deed de telefoon direct in de cover (bij de balie). Vervolgens deed de medewerker de telefoon in een doosje, zodat ik alles netjes afreken bij de kassa. Ik denk dat het juist bevorderlijk is om de cover erop te doen. Dat zorgt er namelijk voor dat de zijkanten niet beschadigd raken.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:10

OmeJoyo

This is me

Heb na aanleiding van dit topic op XDA: https://forum.xda-develop...protectors-t3856858/page3

Deze protector besteld: https://www.amazon.de/gp/...tailpages00?ie=UTF8&psc=1

Levertijd is niet zo best, maargoed mijn telefoon is er toch ook nog niet.
Over een cover ben ik nog niet uit, ik heb nu de afgelopen 2 jaar een MSVII (een originele, veel fake) cover om mijn S7 edge gehad. Die bevalt zeer goed maar hij is er nog niet voor de Mate 20 pro, en heb ook niet voor niets een Twilight besteld. Dus zoek eigenlijk een clear cover die er niet cheapass uitziet. Heb ik bij mijn Z5 destijds ook lang naar moeten zoeken, dus als iemand al iets heeft? Uiteraard zou het fijn zijn als het niet een fortuin kost haha :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Kiswum
De originele Huawei cover voor €10,- of een Nillkin cover. Voor de Xz1 compact heb ik gisteren 15,- betaald, maar vanuit China kost die ongeveer €10,-

• Ramon 73
OmeJoyo schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:33:
Heb na aanleiding van dit topic op XDA: https://forum.xda-develop...protectors-t3856858/page3
Dus zoek eigenlijk een clear cover die er niet cheapass uitziet. Heb ik bij mijn Z5 destijds ook lang naar moeten zoeken, dus als iemand al iets heeft? Uiteraard zou het fijn zijn als het niet een fortuin kost haha :)
Tadaa, €9 slechts via knaldeals

• Kiswum
Levertijd: 2 weken, dat kan beter ;)

https://www.knaldeals.com...-case-transparent-2038233

Volgende week verwacht

• sneezie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-06-2021
Iemand een mening over onderstaand hoesje? Ziet er stevig uit maar als ze in werkelijkheid niet heel veel meer beschermen dan een simpele dan heb ik eigenlijk niet veel zin om nog meer phone mee te sjouwen, ik vindt de 20 pro al behoorlijk groot.
https://www.gsmpunt.nl/ho...kproof-tpu-hardcase-zwart

• Ramon 73
Ik heb ook de Baseus Qi lader besteld, die zou met 2 Ampére kunnen laden. Niet dus.....ik haal slechts 500-600mA. Zelfs zonder hoesje blijft de laadstroom laag. Vanochtend in ongeveer anderhalf uur van 46% naar 55% gegaan. Toch wel erg weinig.
Geen aanrader voor het laden en denk dan ook dat die terug gaat (Edit: gereclameerd bij GSMpunt.nl en ze sturen een nieuwe. Pluspunten voor de goede en snelle service).
Houder zelf is wel prima, mooie stevige bevestiging en telefoon zit prima in de houder. Helaas kun je geen ál te dikke hoesjes gebruiken, flipcover gaat ws niet passen als je de flip achter de telefoon vouwt. Dun TPU hoesje gaat wel lukken.

Edit 2: nieuwe Qi houder ontvangen, super service van gsmpunt.nl. Jammer genoeg laadt deze ook met slechts 300-500mA. Dus niet echt een oplossing. Met of zonder hoesje maakt geen verschil.

[Voor 92% gewijzigd door Ramon 73 op 09-11-2018 08:25]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-03 14:17
Ramon 73 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:58:
Ik heb ook de Baseus Qi lader besteld, die zou met 2 Ampére kunnen laden. Niet dus.....ik haal slechts 500-600mA. Zelfs zonder hoesje blijft de laadstroom laag. Vanochtend in ongeveer anderhalf uur van 46% naar 55% gegaan. Toch wel erg weinig.
Geen aanrader voor het laden en denk dan ook dat die terug gaat (Edit: gereclameerd bij GSMpunt.nl en ze sturen een nieuwe. Pluspunten voor de goede en snelle service).
Houder zelf is wel prima, mooie stevige bevestiging en telefoon zit prima in de houder. Helaas kun je geen ál te dikke hoesjes gebruiken, flipcover gaat ws niet passen als je de flip achter de telefoon vouwt. Dun TPU hoesje gaat wel lukken.

Edit 2: nieuwe Qi houder ontvangen, super service van gsmpunt.nl. Jammer genoeg laadt deze ook met slechts 300-500mA. Dus niet echt een oplossing. Met of zonder hoesje maakt geen verschil.
Ah, dat is balen! Als je er in slaagt een goed werkende te scoren, hoor ik graag een update!

Signature

• Kiswum
Ramon 73 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:58:

Voor mijn review heb ik gebruik gemaakt van een IKEA lamp, die laadt de telefoon op in 3,5 uur (van 0 naar 100%)
Ik zal nog wel een andere Qi lader testen. Die zal ik later nog wel testen.
productreview: Huawei Mate 20 Pro Zwart review door Kiswum

• Ramon 73
Kiswum schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:31:
[...]

Voor mijn review heb ik gebruik gemaakt van een IKEA lamp, die laadt de telefoon op in 3,5 uur (van 0 naar 100%)
Wélke lader? Ikea lamp? Kun je eens een linkje geven?

• Kiswum
Ramon 73 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:41:
[...]

Wélke lader? Ikea lamp? Kun je eens een linkje geven?
Staat netjes onder het plaatje: Ikea Riggad lamp.
https://m2.ikea.com/nl/nl...aadloos-opladen-60385636/

• Ramon 73
WTF :*) het bestaat echt. Ik dacht aan een autocorrect missertje.

• Kiswum
Ramon 73 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:58:
[...]

WTF :*) het bestaat echt. Ik dacht aan een autocorrect missertje.
Een autocorrect of misspelling komt bij mij vaak voor, dus die mogelijkheid zit er zeker in 😁.

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02 12:52
Zijn er al mensen die de Watch en de lader hebben ontvangen en zoja wat zijn is de ervaring met de watch ?

• Ramon 73
Gisteren deze Qi lader ontvangen. Werkt wel, maar laadstroom is aan de lage kant. Bij mij haal ik gemeten met Ampére app iets van 300-400mA laadstroom en duurt het dus 10 uur voordat de telefoon vol is. Kost ook maar €7 ofzo, dus ik blijf hem gebruiken. Indien nodig heb ik nog altijd een Huawei AP38 supercharge autolader en steek ik die wel even in.
Houder is wel prima te noemen, telefoon zit stevig in de klemmen en de houder zelf past goed in de ventilatieopeningen. Ik ga tijdens de kerstvakantie proberen of de onderste klem wellicht te kort is en verlengen wellicht een hogere laadstroom geeft.

[Voor 9% gewijzigd door Ramon 73 op 22-11-2018 10:46. Reden: Tweaking]

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03 00:41
Zijn er mensen die ergens een originele lader hebben gevonden? Ik heb de mate 20X besteld, maar deze wordt maar met een 22.5W supercharger geleverd en ik wil graag de 40W supercharger.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ik heb gisteren deze screenprotector erop gedaan en hij is echt super:
https://www.amazon.de/dp/B07HCF8XB3/

Tips:
*Volg het filmpje!!! (QR op de verpakking)
* Maak je niet druk over luchtbelletjes, ook niet als het er 10 zijn! binnen 24 uur trekken ze echt weg :D

Hij zit er heel strak op en loopt bijna tot de rand wat mooi aansluit bij de clear bumper.

Uiteraard voel je dat hij erop zit, maar het valt me echt alle 100% mee en de vingerafdruk sensor doet het ook nog prima.

Daarnaast heeft Amazon de geheugenkaarten nu vroo 49 op voorraad. Ze zijn daar als eens 39 geweest.
https://www.amazon.de/gp/product/B07JCF56KF/

[Voor 13% gewijzigd door OmeJoyo op 24-11-2018 13:51]

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03 20:08
FYI, de OnePlus USB-C earbuds werken prima op the Pro (LYA-L29), mocht je meer van in-ears houden.

• pdavie2311

pdavie2311

Gisteren weer de clearplex laten plaatsen voor de 2e keer. Gezien ik een week lang de Mate 20 Pro naakt heb gebuikt alvorens mijn swap, vind ik dat de clearplex mijn gebruikersgemak erg beïnvloedt. Negatief dan. Stroef en bij de randen zit hij gewoon niet mooi. Zijn hier mensen die hun Mate zonder screenprotector gebruiken? Krasjes? Komen deze er snel op dan? Wel weer 20,- weggegooid dan helaas..

• nuc8
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-01-2019

nuc8

End the net!

Ik gebruik nu op de BOE versie de screenprotector die OmeJoyo aanraadde, en die voelt erg prettig moet ik zeggen.

Het LG exemplaar was zonder protector, maar heb in die 3 weken geen krasjes gezien.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

nuc8 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:22:
Ik gebruik nu op de BOE versie de screenprotector die OmeJoyo aanraadde, en die voelt erg prettig moet ik zeggen.

Het LG exemplaar was zonder protector, maar heb in die 3 weken geen krasjes gezien.
pdavie2311 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:47:
Gisteren weer de clearplex laten plaatsen voor de 2e keer. Gezien ik een week lang de Mate 20 Pro naakt heb gebuikt alvorens mijn swap, vind ik dat de clearplex mijn gebruikersgemak erg beïnvloedt. Negatief dan. Stroef en bij de randen zit hij gewoon niet mooi. Zijn hier mensen die hun Mate zonder screenprotector gebruiken? Krasjes? Komen deze er snel op dan? Wel weer 20,- weggegooid dan helaas..
Ik snap wel wat @pdavie2311 bedoeld,want als je hem zonder hebt gebruikt dan kan het zomaar storend zijn. Ik heb de clearplex gevoeld en gezien nu in het echt en dat is in de praktijk dezelfde protector heb ik het idee. Daarom heb ik bij mijn Mate direct hem erop gedaan en "weet ik dus nu niet beter"

Mijn S7 edge heb ik altijd zonder gebruikt en verwacht dat dit ook wel presentatief is voor andere telefoons. Je zult heel snel hele kleine krassen krijgen die eigenlijk niet opvallen, behalve onder een bepaalde hoek. Het zal je beeld niet beïnvloeden en je zal ze niet zien als je gewoon naar je telefoon kijkt. Of dat je stoort of niet is natuurlijk persoonlijk. Ik baalde er voornamelijk de eerste paar weken van daarna mee leren leven, op de screenprotector zitten nu ook plekjes en krasjes die je ziet zitten als je van dichtbij kijkt. Echter kan ik die natuurlijk vervangen als ik die weer zat ben.

• pdavie2311

pdavie2311

Ik vind het gewoon die 20,- niet waard denk ik.. Als ik nu al allemaal kleine krasjes zie op de protector die er nog geen 2 dagen op zit? Ik ga denk ik mijn 20,- terug vragen en hem zonder gebruiken.. Niet tevreden is geld terug? Ik kan binnen 2 weken terug maar als ik nu al ontevreden ben?

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag een nieuwe Clearplex laten plaatsen. 2 weken zat de vorige erop en onder de krassen. Medewerker zei ook dat dat niet normaal was. Niks hoeven betalen en deze zit er tenminste ook recht op. Betere protectie is er gewoon nog niet voor het screen denk ik...

• Kiswum
Als je krasjes op het (zelfherstellende) clearplex hebt, dan wil ik ga je afraden om een smartphone zonder screenprotector te gebruiken.

Ik heb de clearplex er nu bijna 2 maanden op zitten, zonder deukjes of krasjes. Ik heb een keer bewust wat krassen gemaakt en na enkele dagen waren die weggetrokken.

Ik gebruik zo goed als altijd een screenprotector, gewoon om ongelukjes te voorkomen en om mijn scherm heel te houden. Wellicht heb ik daardoor nooit het gevoel dat mijn scherm stroef is of iets dergelijks.

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 13:09
Iemand goede ervaringen met de Pantzer screenprotector en een goed hoesje, heb de TPU case van Huawei geprobeerd, spigen, maar helaas wordt de protector omhoog gedrukt.

Een goede, alternatieve protector is ook welkom.

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-03 16:22

itsoutthere

The Truth

Even een accessoire tip: invisibleshield screenprotector icm Huawei TPU case zit perfect, de randjes worden niet oopmhoog geduwd, sluit mooi aan allemaal en naar mijn mening blijft het gevoel goed. Fingerprint werkt top.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 13:09
chatjozef schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:23:
Iemand goede ervaringen met de Pantzer screenprotector en een goed hoesje, heb de TPU case van Huawei geprobeerd, spigen, maar helaas wordt de protector omhoog gedrukt.

Een goede, alternatieve protector is ook welkom.
Ik heb inmiddels de Newzerol protector gekocht, die zit prima icm de huawei TPU case en de Spigen hoesjes.

• Kiswum
pdavie2311 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:45:
Vandaag een nieuwe Clearplex laten plaatsen. 2 weken zat de vorige erop en onder de krassen. Medewerker zei ook dat dat niet normaal was. Niks hoeven betalen en deze zit er tenminste ook recht op. Betere protectie is er gewoon nog niet voor het screen denk ik...
Hoe is het nu met je nieuwe screenprotector?
Ik zit naar die van mij te kijken en deze zit nog perfect en heeft nog steeds geen krasjes. De zelfherstellende folie doet zijn werk erg goed en dat voor maar €20,-.
MediaMarkt mag deze protector (nog steeds) beter promoten.

• pdavie2311

pdavie2311

Kiswum schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:21:
[...]

Hoe is het nu met je nieuwe screenprotector?
Ik zit naar die van mij te kijken en deze zit nog perfect en heeft nog steeds geen krasjes. De zelfherstellende folie doet zijn werk erg goed en dat voor maar €20,-.
MediaMarkt mag deze protector (nog steeds) beter promoten.
Raakte alweer los. Geld terug en heb er nu even niks op? Voelt wel erg fijn zo.. Maar krasjes?

Heb er nu een op, zelf geplakt. Op zich goed te doen, maar helaas zit er iets vuil/stof onder en dat irriteert mij weer. Toch nog maar voor de laatste keer een Clearplex dan laten zetten denk ik..Gewoon de bon goed bewaren maar weer...Ik durf hem gewoon niet lang zonder protectie op het scherm te gebruiken...

[Voor 24% gewijzigd door pdavie2311 op 18-01-2019 07:44]

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-03 17:03
Heeft er iemand hier ervaringen met een fijne dock die ook oplaad? Ik heb er momenteel een van Belkin voor mijn iPhone en die is ideaal.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06
Ik las net iemand waarbij de MediaMarkt protector omhoog werd geduwd door de beschermhoes. Meer mensen die die ervaring hebben? Ik zat te denken aan 1 van deze:

https://www.amazon.de/Spi...urchsichtig/dp/B07K2JW8SV
https://www.amazon.de/Spi...yh%C3%BClle/dp/B07GRMYK6L
https://www.amazon.de/Spi...lle-Rotguss/dp/B07K2H1CN8

Die laatste heb ik ook voor mijn LG G6 en is een heel fijn hoesje. Alleen jammer dat je dan vrijwel niks meer van je mooie telefoon ziet. ;)

Ik heb extra opladers en kabels in huis en in de auto. Deze gebruikte ik met mijn LG G6:
https://www.amazon.de/gp/product/B01NGTUJ4Y
https://www.amazon.de/gp/product/B017XBDBI6

Als autolader gebruik ik deze:
https://www.bol.com/nl/p/...nologie/9200000062971847/
en:
https://www.mediamarkt.nl...bele-oplader-1334140.html

Ik neem aan dat dit probleemloos werkt?

[Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 27-01-2019 02:36]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53
OmeJoyo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:38:
Ik heb gisteren deze screenprotector erop gedaan en hij is echt super:

Tips:
*Volg het filmpje!!! (QR op de verpakking)
* Maak je niet druk over luchtbelletjes, ook niet als het er 10 zijn! binnen 24 uur trekken ze echt weg :D

Hij zit er heel strak op en loopt bijna tot de rand wat mooi aansluit bij de clear bumper.

Uiteraard voel je dat hij erop zit, maar het valt me echt alle 100% mee en de vingerafdruk sensor doet het ook nog prima.

Daarnaast heeft Amazon de geheugenkaarten nu vroo 49 op voorraad. Ze zijn daar als eens 39 geweest.
https://www.amazon.de/gp/product/B07JCF56KF/
heb je misschien een foto?
en moet je deze met water aanbrengen?

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Aggressor schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:37:
[...]

heb je misschien een foto?
en moet je deze met water aanbrengen?
Aanbrengen zonder water, het is een zelf herstellende protector, dus krassen, deukjes trekken vanzelf na een paar uur tot een dag weg. Als ik thuis ben zal ik weer een foto maken.

• Aggressor
OmeJoyo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:09:
[...]

Aanbrengen zonder water, het is een zelf herstellende protector, dus krassen, deukjes trekken vanzelf na een paar uur tot een dag weg. Als ik thuis ben zal ik weer een foto maken.
Ok super dankjewel, heb je misschien dan ook foto's van de hoekjes?
Kan je hem goed gebruiken icm een case?

Ultimateshield is ook een herstellende screenprotector, en deze moet je wel met water aanbrengen

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:16

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben jullie nog tips voor een dun hoesje voor de mate 20 ? Ik kan veel vinden voor de 20 pro maar voor de gewone is het lastig zoeken.

Zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met dbrand (of een andere) icm een bumper ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Aggressor
OmeJoyo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:09:
[...]

is het nog gelukt? :)

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

@Aggressor @Christiano007 ik gebruik zelf deze en is er ook voor de Mate 20.

US $3.64 27%OFF | MSVII Matte Case for Huawei Mate 20 Case Ultra-thin Hard Back Cover for Huawei Mate 20 Pro Funda for Huawei Mate 20X Coque Cases
https://s.click.aliexpress.com/e/PZ0uD0z

Had deze ook op mijn S7 Edge trouwens. Laat je niet verleiden door immitaties voor een euro minder.

Ik gebruik deze dus in combinatie met deze screenprotector:

Erg tevreden mee, ik ga straks foto's maken voor @Aggressor Edit: (die blijkbaar tegelijk met mij aan het typen was haha)

[Voor 5% gewijzigd door OmeJoyo op 29-01-2019 18:41]

• Knamix
Morgen heb ik mijn Mate 20 Pro binnen, maar ik zit nog te twijfelen over een screen protector... Voorheen had ik een clearplex op me oude Huawei. Maar de voorkeur gaat toch uit naar glas. Is dit mogelijk en sluit hij dan perfect aan ivm kromming van het scherm?

• Aggressor
Knamix schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 19:07:
Morgen heb ik mijn Mate 20 Pro binnen, maar ik zit nog te twijfelen over een screen protector... Voorheen had ik een clearplex op me oude Huawei. Maar de voorkeur gaat toch uit naar glas. Is dit mogelijk en sluit hij dan perfect aan ivm kromming van het scherm?
nee dit kun je wel vergeten …
of je moet 1 kopen met soort lijm ertussen.
Zoals doomstone .. maar dan zit je wel rond de 40/45 euro.

Je hebt ook namaak versies hiervan op aliexpress

• Knamix
Ik ga denk ik toch maar zoiets bestellen:

https://www.amazon.com/dp/B07L5KFXVK?ref=yo_pop_ma_swf

Op youtube zie ik positieve reacties en op XDA ook. Iemand ervaring met UV light screen protectors?

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

@Aggressor

Negeer de ruis even, het is nu even niet zo licht hier de plek waar ik normaal foto's neem is op de kamer van dochterlief en die slaapt :)

Heb een overzichtsfoto gemaakt zodat je ook kan zien hoe het er "normaal" uitziet, want van dichtbij zie je natuurlijk alles waar je normaal niet eens over nadenkt omdat je het niet ziet. En ik stoor me nogal snel aan kleine dingetjes :)

[Voor 5% gewijzigd door OmeJoyo op 30-01-2019 15:52]

• pdavie2311

pdavie2311

OmeJoyo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:50:
@Aggressor

Negeer de ruis even, het is nu even niet zo licht hier de plek waar ik normaal foto's neem is op de kamer van dochterlief en die slaapt :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heb een overzichtsfoto gemaakt zodat je ook kan zien hoe het er "normaal" uitziet, want van dichtbij zie je natuurlijk alles waar je normaal niet eens over nadenkt omdat je het niet ziet. En ik stoor me nogal snel aan kleine dingetjes :)
Hier net zo. Ben echt een pietleut man, haha. Ziet er goed uit. De case heeft geen opstaande randen? Voor protectie?

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

pdavie2311 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Hier net zo. Ben echt een pietleut man, haha. Ziet er goed uit. De case heeft geen opstaande randen? Voor protectie?
Nee, ik heb ook de Huawei bumper die dat wel heeft, maar ik vind dat echt doodzonde van het design. Ik kan hier net aan mee leven, maar dit beschermt iig de camera. Heb in 20 jaar maar 1 keer een telefoon goed laten vallen, nouja, plat op straat. Dat was mijn S7 toen die 3 maanden oud was ofzo haha. Verder nooit echt een nare val met een telefoon gehad.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-03 16:30

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-03 09:29
Spigen heeft z'n Rugged Armor case voor de gewone Mate 20 aangepast.

In eerdere versies van de case werd de front speaker volledig bedekt. Het nieuwe ontwerp heeft wel een uitsparing. Zo zijn op Amazon.it de productfoto's aangepast en melden nieuwe klanten dat het is opgelost.

Heb er zelf eentje van Belsimpel onderweg, hoop dat die niet terug hoeft, want ik ga deze telefoon niet zonder case gebruiken :P

Update: Pas op, Belsimpel levert nog de oude versie. Mooie case, dat wel, maar deze gaat retour...

[Voor 16% gewijzigd door greenlizzard op 01-02-2019 15:58]

• Knamix
Is er nog een update over eventuele screen protectors (glas)? Haalde net met mijn nagel een hoekje van mijn clearplex screen protector los en nu krijg ik hem niet meer goed terug :+

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Knamix schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:43:
Is er nog een update over eventuele screen protectors (glas)? Haalde net met mijn nagel een hoekje van mijn clearplex screen protector los en nu krijg ik hem niet meer goed terug :+
Ik kreeg er vandaag 1 binnen als bouwpakket :( dus nu wachten op de vervanger. Is een AliExpress versie, maar opzich de stukken die heel zijn zien er goed uit :P

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Welke houder voor in de auto gebruiken jullie, had voor mijn samsung een brodit maar zag dat die er (nog) niet is voor de Mate 20 (wel voor de pro maar niet voor de gewone)?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Spekkie99 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:00:
Welke houder voor in de auto gebruiken jullie, had voor mijn samsung een brodit maar zag dat die er (nog) niet is voor de Mate 20 (wel voor de pro maar niet voor de gewone)?
Gebruiken al jaren dezelfde Brodit houder..Gewoon een verstelbare kiezen voor versie met hoes..Kun je op de meeste telefoons aanpassen..

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:46
Na lang twijfelen over de Nokia 9 toch maar voor de Huawei Mate 20 Pro gegaan. Nog even wachten op levering want hij was niet op stock. Gekocht samen met de smart view flip cover.
Iemand die een goede (bij voorkeur rechtstaande) Qi charger die het toestel vlot oplaad?
Ik neem aan dat het nog aan te raden is alsnog een screenprotector te plaatsen. Zijn er die vlot met die cover werken? Het is mijn eerste toestel met curved glas dus geen ervaring met protectors hierop. Ik las hier wel al enkele tevreden reacties van enkele amazon protectors, dus die staan momenteel op lijstje.
Deze van Nonzers hebben goede reviews, maar ik heb al een paar keer begrepen dat reviews bij Amazon niet altijd even betrouwbaar zijn.

• Knamix
Vandaag een UV screen protector binnen gekregen van Mobile Supplies. man man man wat een rotding is dat zeg :(. Allemaal vlekken (geen luchtbellen) onder de screen protector en door het UV lampje kreeg ik de screen protector in eerste instantie nog geen eens af. Eindelijk er af en er zaten allemaal lijmvlekken op het scherm (heeft nu wazige vlekken op me scherm achter gelaten die ik niet weg krijg).

Zo maar weer naar de mediamarkt voor zo een clearplex protector :/

• pdavie2311

pdavie2311

Heb nu een glazen panzerglass van de MM erop, een kleine maand denk ik? Zie ik dat er toch allemaal stof onder is gaan zitten. Nu kreeg ik deze gratis ivm de stuk of 5 clearplex die ook drama waren, maar nu?

Weer naar de MM en dan? Ik denk dat ik al met al wel een 2 uur daar heb gestaan voor protectie op mijn scherm inmiddels..Toch maar zonder gebruiken?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06
Iemand die mij kan vertellen of er nu echt verschil zit in deze TPU cases:

Van Huawei zelf: https://www.bol.com/nl/p/...sparant/9200000100302211/
Nilkinn: https://www.bol.com/nl/p/...o-grijs/9200000106312957/
Nilkinn: https://www.bol.com/nl/p/...sparant/9200000106312959/
https://www.bol.com/nl/p/...t-clear/9200000101882236/

Ik heb de Mate 20 Pro Twilight, vandaar dat ik de achterkant nu eigenlijk liever wel wil kunnen blijven zien.
Andere optie zou een Spigen Neo Hybrid, of Spigen Armor Rugged zijn, maar die zijn natuurlijk niet transparant.

Ik heb er overigens zo'n kunststof screenprotector van de MediaMarkt overheen zitten, die lichtjes met het scherm meebuigt.

[Voor 26% gewijzigd door Jorgen op 28-03-2019 00:29]

• Aggressor
Weet iemand het volgende

Bij de mate 20 pro zit een 40 watt lader.
Wordt deze 40 watt volledig gebruikt?

Je kan ook https://www.amazon.de/Hua...iselader-Super-Charge-Weiß/dp/B06XNN6VXS/ kopen.
Deze is 22.5 watt.

Gaat het laden dan ook snel?
En is het misschien beter om minder watt lader te gebruiken?

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03 16:35

Greetzel

yes you can

Heeft er iemand een gamecontroller gekocht voor deze telefoon? Ik vind deze

https://www.giztop.com/betop-g1.html

maar op XDA zijn ze daar niet positief over.

dan heeft iPEGA veel controllers, deze bijvoorbeeld:

http://ipega.hk/gamehandle/53-196.html

en deze:

http://ipega.hk/gamehandle/53-188.html.

Ik ben benieuwd of iemand zelf een controller gekocht heeft en wat je ervaringen zijn. Ik speel COD Mobile, en dat gaat wel met de inscreen controllers, maar ben benieuwd of een controller het spelen verbetert.

Ik hoor het graag :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee