• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-03 09:53

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03 08:56

NinjaKiwiNL

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:34

Aloysxda

• boskantman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:25
Als je hem in Belgie koopt heb je tijd tot 11 november voor de lopende acties.
https://consumer.huawei.c...-charger-with-mate20-pro/

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-03 22:15
Ik heb de Mate 20 Pro als pre-order besteld bij T-Mobile, contractverlenging. Wanneer kan ik de koerier verwachten? En kun je die ook omplannen naar een andere dag? Als ze op zaterdag bezorgen op een te kiezen adres (thuis b.v.) dan komt dat wellicht beter uit dan op het werk. Vrijdag ben ik namelijk bij een klant bezig, cursus geven. En om dan de training stil te leggen voor een telefoon is ook weer zoiets... Dan ontvang ik hem liever thuis op zaterdag.

• qtekker
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-02-2019
Ik heb een vraag over pre order actie van vorige Huawei modellen (mochten die er zijn geweest). Wat gebeurde er na de pre order periode?
- actie verlengd?
- nieuwe actie?
- prijs verlaagd?
- zelfde (hoge) prijs zonder gratis pruoducten?
Ik kan nu nog niet beslissen en bovendien ambieer ik de watch en draadloze oplader niet.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:59
qtekker schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:24:
Ik heb een vraag over pre order actie van vorige Huawei modellen (mochten die er zijn geweest). Wat gebeurde er na de pre order periode?
- actie verlengd?
- nieuwe actie?
- prijs verlaagd?
- zelfde (hoge) prijs zonder gratis pruoducten?
Ik kan nu nog niet beslissen en bovendien ambieer ik de watch en draadloze oplader niet.
Marketing logica dicteert dat deze eerst een maand zonder actie zal moeten lopen: immers als de prijs direct wordt verlaagd heeft pre orderen nooit meer zin en had de prijs net zo goed goedkoper kunnen worden aangeboden. Daarna zal de telefoon langzaam wss in prijs verlaagd worden tenzij de verkopen tegenvallen of periodiek als bv een concurrent met een model komt in April (bv samsung). Beetje glazen bol uiteraard maar dat is mijn verwachting.

Na alle aankodingen rustig afgewacht the hebben heb ik vandaag de Mate20Pro gekocht. Ik schrijf morgen nog wel op waarom precies maar uiteindelijk toch de telefoon met de minste consessies

[Voor 9% gewijzigd door Limbeckx op 29-10-2018 22:37]

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-03 14:08
Ramon 73 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:51:
Ik heb de Mate 20 Pro als pre-order besteld bij T-Mobile, contractverlenging. Wanneer kan ik de koerier verwachten? En kun je die ook omplannen naar een andere dag? Als ze op zaterdag bezorgen op een te kiezen adres (thuis b.v.) dan komt dat wellicht beter uit dan op het werk. Vrijdag ben ik namelijk bij een klant bezig, cursus geven. En om dan de training stil te leggen voor een telefoon is ook weer zoiets... Dan ontvang ik hem liever thuis op zaterdag.
Ik snap niet dat je die vraag hier stelt in plaats van deze te stellen aan T-Mobile. Maar goed, ik beantwoord je vraag:
Bezorgen of ophalen
Bezorgafspraak maken & bezorging
- Van onze koerier (AMP Groep) ontvang je een mail om een bezorgafspraak te maken.
- Wij bezorgen van maandag t/m zondag op ieder adres in Nederland. Dit kan dus op je werk of thuis zolang je de bestelling persoonlijk in ontvangst neemt.
- Onze koerier bezorgt doordeweeks gratis je bestelling tussen 08:00 – 18:00 uur.
- Op de dag van bezorging ontvang je rond 08:00 uur een mail van AMP met een tijdvak van 2 uur waarin de koerier langs komt.
- Het is ook mogelijk om tegen bijbetaling een klein tijdvak te kiezen waarop je bestelling wordt geleverd. Levering kan plaatsvinden in tijdvakken overdag, in de avond of in het weekend. Afhankelijk van het gekozen tijdvak bedragen de extra kosten € 3,95 tot € 9,95 welke je aan de deur kan betalen.
- Je bezorgadres en –dag kun je uiterlijk om 20:00 uur op de avond voor de levering wijzigen via de e–mail van onze koerier.
Niemand kan hier magisch zien wanneer jouw specifieke order leverbaar is, dat zal van de bestel datum, tijd en het model afhangen wat jij hebt besteld. Zelf zegt T-Mobile dat de Mate 20 pro vanaf 2 November te leveren is, dus ik verwacht dat jij hem rond deze tijd zal ontvangen.

• Aloysxda
Knamix schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:30:
[...]

Hier kan het ook aangevraagd worden: https://consumer.huawei.c...-charger-with-mate20-pro/

Stukje naar beneden scrollen :)

Zie ook trouwens dat je ze binnen 6 weken kan krijgen i.p.v. de 8 weken die ik eerder heb genoemd.
Heeft iemand de preorder al ingevuld voor de smartwatch ?
Huawei vraagt om het IMEI nummer. Hebben jullie hier iets ingevuld, of moeten we wachten totdat het toestel binnen is ?

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
Aloysxda schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:32:
[...]

Heeft iemand de preorder al ingevuld voor de smartwatch ?
Huawei vraagt om het IMEI nummer. Hebben jullie hier iets ingevuld, of moeten we wachten totdat het toestel binnen is ?
Imei is een belangrijke voorwaarde, anders kan iedereen zomaar even mee doen ;-)

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb hem gisteren bij Vodafone besteld. Weten jullie welke Watch wordt meegeleverd? De zwarte variant? Of gaat dat random? Hoop dat ik hem vrijdag heb...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
pdavie2311 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:27:
Ik heb hem gisteren bij Vodafone besteld. Weten jullie welke Watch wordt meegeleverd? De zwarte variant? Of gaat dat random? Hoop dat ik hem vrijdag heb...
De Watch GT in het zwart kun je claimen na invullen formulier etc. Zal wel wat tijd overheen gaan.

• pdavie2311

pdavie2311

WhateverSuitsU schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:44:
[...]

De Watch GT in het zwart kun je claimen na invullen formulier etc. Zal wel wat tijd overheen gaan.
Ok! Thanx! Wel net mijn Apple Watch terug gedaan, dan helaas maar even niet op hartslag lopen totdat de Watch GT er is...

Edit..Kreeg gisteren een mail van Vodafone..Sorry dat uw order is vertraagd met enkele dagen, blabla..
Ik hoop dat dit standaard is, gezien ik eerder een mail kreeg dat binnen 2 dagen mijn order geleverd zal worden. De Mate Pro is pas vrijdag beschikbaar en hoop dus dat dit geen invloed heeft..Dat ze doelen op het feit dat ik hem dus niet vandaag of morgen al heb?

[Voor 34% gewijzigd door pdavie2311 op 31-10-2018 07:16]

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-03 22:44
pdavie2311 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:16:
[...]

Ok! Thanx! Wel net mijn Apple Watch terug gedaan, dan helaas maar even niet op hartslag lopen totdat de Watch GT er is...

Edit..Kreeg gisteren een mail van Vodafone..Sorry dat uw order is vertraagd met enkele dagen, blabla..
Ik hoop dat dit standaard is, gezien ik eerder een mail kreeg dat binnen 2 dagen mijn order geleverd zal worden. De Mate Pro is pas vrijdag beschikbaar en hoop dus dat dit geen invloed heeft..Dat ze doelen op het feit dat ik hem dus niet vandaag of morgen al heb?
Ik heb hem gisteren ook besteld via Vodafone. De dame aan de telefoon gaf mij aan dat de levertijd 2 weken is op dit toestel.

EDIT: Nog even aan de telefoon gehangen en gechat. Ze krijgen Vrijdag een levering met toestellen binnen en worden op volgorde van order uitgeleverd.

[Voor 11% gewijzigd door joeyschrama op 31-10-2018 09:00]

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:12:
[...]

Ik heb hem gisteren ook besteld via Vodafone. De dame aan de telefoon gaf mij aan dat de levertijd 2 weken is op dit toestel.

EDIT: Nog even aan de telefoon gehangen en gechat. Ze krijgen Vrijdag een levering met toestellen binnen en worden op volgorde van order uitgeleverd.
Wou net reageren, haha...Ook ivm kleur nog verschil in denk ik? Ik heb de zwarte gekozen, gewoon veilig..
Hoop echt dat ik hem vrijdag krijg..Nu een trage Windows Phone waar ik niks mee kan...;-)

• rudieen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-02-2019
Bij mediamarkt momenteel niet te bestellen, gaat hard met deze tel.

• pdavie2311

pdavie2311

Krijg net een sms van Vodafone. De levering van de Huawei Mate 20 Pro Black staat gepland voor eind week 44....Hey, is het nu niet week 44????? Beter!!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:13:
Krijg net een sms van Vodafone. De levering van de Huawei Mate 20 Pro Black staat gepland voor eind week 44....Hey, is het nu niet week 44????? Beter!!
Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb hem gisterenochtend besteld en nog geen SMS gehad.
Wel een mailtje met de volgende tekst.
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
Vodafone

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:41:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb hem gisterenochtend besteld en nog geen SMS gehad.
Wel een mailtje met de volgende tekst.

[...]
Maandag besteld. Die mail kreeg ik gisteren. Ik hoop dus dat jij morgen ook de SMS ontvangt?
Ik merk nu pas hoeveel ik op mijn iPhone X deed..Ik voel me zo offline momenteel, haha...

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:56:
[...]

Maandag besteld. Die mail kreeg ik gisteren. Ik hoop dus dat jij morgen ook de SMS ontvangt?
Ik merk nu pas hoeveel ik op mijn iPhone X deed..Ik voel me zo offline momenteel, haha...
Ik hoop het, zie het morgen wel ;)

Was jou echter ook opgevallen dat Vodafone aangeeft dat je een gratis Watch GT twv 199,- kan claimen bij Huawei, en als je op die promotieknop drukt voor meer informatie dat het om een Watch GT en Wireless Charger twv 259,- gaat?

Vodafone kan hier zelf geen duidelijkheid in geven. Ik moet wachten tot ik mijn telefoon heb en dan contact opnemen met Huawei...

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:41:
[...]

Ik hoop het, zie het morgen wel ;)

Was jou echter ook opgevallen dat Vodafone aangeeft dat je een gratis Watch GT twv 199,- kan claimen bij Huawei, en als je op die promotieknop drukt voor meer informatie dat het om een Watch GT en Wireless Charger twv 259,- gaat?

Vodafone kan hier zelf geen duidelijkheid in geven. Ik moet wachten tot ik mijn telefoon heb en dan contact opnemen met Huawei...
Ik ga van de 259,- uit. Watch GT, Charger en heb ook nog 50,- Voucher gekregen voor accessoires.
Zo staat het nu nog op de site als ik wil bestellen.

• nuc8
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-01-2019

nuc8

End the net!

Hmm.. op 20 oktober besteld bij Coolblue. De leverdatum die toen opgegeven werd (en in de bevestigingsemail staat) was 2 november. Als ik nu echter inlog op de Coolblue website en kijk bij Mijn Bestellingen staat de leverdatum op 15 november.

Dat zou toch wel een beetje teleurstellend zijn - ik heb er ook helemaal geen bericht van ze over gehad. Zijn er hier nog meer Coolblue bestellers? Wat staat er bij jullie?

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-03 17:14
nuc8 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:45:
Ik heb er ook helemaal geen bericht van ze over gehad. Zijn er hier nog meer Coolblue bestellers? Wat staat er bij jullie?
Bevestiging was 2 november, site zegt nu 5 november. En nee, geen bericht van Coolblue, niet verrassend want echt in klanten geinteresseerd zijn ze niet, wel in geld. En ze zijn handig met PR, dat ook.

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:49
Ik heb hem besteld bij bol.com en daar staat hij nog steeds op 2 november. Hopen dat het zo blijft!

No matter the age, never lose the Kramer inside

• nuc8

nuc8

End the net!

Dirk-Gemeente schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:22:
[...]
Bevestiging was 2 november, site zegt nu 5 november. En nee, geen bericht van Coolblue, niet verrassend want echt in klanten geinteresseerd zijn ze niet, wel in geld. En ze zijn handig met PR, dat ook.
Mooie boel dit. Ik heb nog een klein beetje hoop dat deze nieuwe datums voor nieuwe orders bedoeld zijn en per ongeluk ook bij onze bestaande bestellingen zijn neergezet. Misschien morgen maar even navragen.

• Dirk-Gemeente
nuc8 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:26:
[...]
Ik heb nog een klein beetje hoop dat deze nieuwe datums voor nieuwe orders bedoeld zijn en per ongeluk ook bij onze bestaande bestellingen zijn neergezet.
Zou fijn zijn, maar eerdere ervaringen met Coolblue bieden weinig hoop. Ik bestel er alleen nog maar kleine en stevig verpakte dingen waarvan het echt lastig is ze te verkl*ten. Helaas zijn levertoezeggingen nog makkelijk te verklutsen en dat lukt ze dan ook weer feilloos.

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41
Ik heb m ook bij Coolblue besteld, op de 21. Bij mij staat nu ook 15 november ipv de 2e.... :'(

• Dirk-Gemeente
Medico schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:32:
Ik heb m ook bij Coolblue besteld, op de 21. Bij mij staat nu ook 15 november ipv de 2e.... :'(
Mijn bestelling was op 18 oktober. Ik denk dat die 5-11 op de site ook een vergissing is en het 15-11 wordt - maar de kans lijkt groot dat het nog later wordt. Dan komt 1 december, de laatste dag dat je met je IMEI nummer de gratis lader en watch kunt claimen angstig dichtbij. Ik ga er in dat geval vanuit dat Coolblue met veel talent een andere kant op gaat kijken.

• rudieen
Dirk-Gemeente schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Mijn bestelling was op 18 oktober. Ik denk dat die 5-11 op de site ook een vergissing is en het 15-11 wordt - maar de kans lijkt groot dat het nog later wordt. Dan komt 1 december, de laatste dag dat je met je IMEI nummer de gratis lader en watch kunt claimen angstig dichtbij. Ik ga er in dat geval vanuit dat Coolblue met veel talent een andere kant op gaat kijken.
Als ik zo kijk ligt aan de kleur welke je besteld hebt, zwart denk ik dat is de 5de terwijl bij blauw de 15ste staat.

• tCC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-03 10:20
Dirk-Gemeente schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

Kwakkerd, aan Coolblue kunnen alle MediaMarkten en Bol.com's een puntje zuigen.

Maar mijne staat ook op 5 Nov, heb er twee besteld gelijk de eerste dag.

• pdavie2311

pdavie2311

tCC schreef op donderdag 1 november 2018 @ 06:58:
[...]

Maar mijne staat ook op 5 Nov, heb er twee besteld gelijk de eerste dag.
Eens! CB staat echt wel boven de andere aanbieders. Alleen op Customer Service en Retourbeleid al...

• Ramon 73
T-Mobile onthoudt zich ervan om alvast leverdata af te geven. Toestel is beschikbaar vanaf 2-11-18 maar ze geven geen datum waneer je het ontvangt De koerier stuurt een mail waarmee je een leverdatum kunt afspreken.

Zou fijn zijn om het toestel uiterlijk begin volgende week te hebben. Woensdag concert in Antwerpen en dan had ik graag een fijne camera op zak. Camera van mijn Nokia 8 heeft een focus probleempje en met video klopt de belichting al eens niet.... Indien niet moet ik een compactcamera mee smokkelen in het sportpaleis. Niet ideaal want soms willen ze die wel eens tegenhouden, afhankelijk van de organisator van het concert.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-03 09:10
Ik heb hem gereserveerd bij Mediamarkt in Eindhoven/Son, 50€ aanbetaald. Gisteren zeiden ze op Whatsapp dat hij gewoon binnen zou moeten zijn vrijdag 2 november...... 8)7

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02 12:52
Iemand ook bij Tele2 besteld?? Ik heb op de eerste dag meteen besteld maar nog geen bericht tot op heden..

• rudieen
Nerd1979 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:56:
Iemand ook bij Tele2 besteld?? Ik heb op de eerste dag meteen besteld maar nog geen bericht tot op heden..
Hier de 18de besteld bij Tele2 ook nog niets gehoord.

• pdavie2311

pdavie2311

Ik hoop vandaag een verzendbevestiging te krijgen. Dit zou volgens Vodafone via PostNL moeten komen..Ben benieuwd..

• pwpr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 16:44
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:05:
Ik hoop vandaag een verzendbevestiging te krijgen. Dit zou volgens Vodafone via PostNL moeten komen..Ben benieuwd..
Ik ook, want gisteren dezelfde SMS van Vodafone ontvangen, levering eind week 44. Ik heb een zwarte Mate 20 Pro besteld met verlenging.

• pdavie2311

pdavie2311

pwpr schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:14:
[...]

Ik ook, want gisteren dezelfde SMS van Vodafone ontvangen, levering eind week 44. Ik heb een zwarte Mate 20 Pro besteld met verlenging.
Idem..Bring it on please... :P

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 13:09
De status bij BCC:

Huawei smartphone Mate 20 Pro Zwart
Status Onbekend
Leverdatum Onbekend
Prijs € 999,00

• joeyschrama
pwpr schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb hem afgelopen dinsdag besteld, nog geen SMS mogen ontvangen.
Ongeduldig als ik ben hing ik net weer aan de chat met Vodafone.
Meer dan dit krijg ik er niet uit :P :
Het is namelijk zo dat er heel veel mensen gepreorderd hebben. Deze bestellingen zijn al eerder geplaatst en hebben daarom uitteraard voorrang. Ik kan helaas niet specifiek inzien hoeveel vraag en aanbod we hebben, dus ik wil je vragen nog even af te wachten.

• Pimmeke1989
  • Nu online
Volgens mij krijgen alle providers ze morgen pas op voorraad, en zullen ze dan beginnen met versturen.
Verschillende shops op een rijtje:
-Tele 2: Levering vanaf 3 november
-T-mobile: Leverbaar vanaf 2 november (+1 dag levering?)
-Bol.com: Beschikbaar op 2 november (+1 dag levering?)
Ervanuit gaande dat je hem niet gaat ophalen in de winkel natuurlijk...
Heb hem zelf bij Tele2 besteld op de 19e, dus hopelijk zaterdag in huis!

• pdavie2311

pdavie2311

Pimmeke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:33:
Volgens mij krijgen alle providers ze morgen pas op voorraad, en zullen ze dan beginnen met versturen.
Zal dat? Ik bestelde vaak mijn iPhones bij Coolblue en kreeg hem dan op dag release. Volgens mij krijgen hun dan vandaag voorraad ,zodat ze morgen kunnen uitleveren. Een dagje later maakt mij ook niet uit ,maar vooruit, niet later... :+

• rudieen
Pimmeke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:33:

Bestel altijd bij Tele2, de 3de zal niet kloppen heb altijd op de dag van de release geleverd gehad.

• Limbeckx
Heb op de 25ste een bestelling geplaatst bij BelSimpel voor de Mate 20 Pro in het blauw. Volgens hun was toen de levertijd binnen 2 tot 4 dagen. Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen van verzending of iets dergelijks. Ik ben heel benieuwd wanneer ze gaan verzenden. Hoe is BelSimpel over het algemeen met levertijd en communicatie?

• Pimmeke1989
  • Nu online
rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:41:
[...]

Bestel altijd bij Tele2, de 3de zal niet kloppen heb altijd op de dag van de release geleverd gehad.
Ik blijf duimen dat je gelijk hebt hoor! :9~
Ik quote alleen wat de Tele2-website zegt:
Pre-order

Als eerste besteld = als eerste in huis
Bestel nu je Mate 20 Pro, levering is vanaf 3 november. Geen zorgen, je gaat pas betalen wanneer je je Mate 20 Pro in handen hebt!
Zal zo nog eens chatten met ze!

• Limbeckx
Reactie van Belsimpel:
De verwachte levertijd is 5 tot 7 werkdagen vanaf het moment dat je het toestel hebt besteld. Op dit moment zijn we dus nog in afwachting van het toestel. Zodra het toestel bij ons binnen is nemen wij de bestelling verder in behandeling. Wij houden je hier per e-mail van op de hoogte. Ik raad je aan om dit af te wachten.
Woensdag de 7e zou hij er dan uiterlijk moeten zijn.

• rudieen
Net gechat met tele2 wordt toch de 3de zeggen ze.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03 08:56

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Ik heb van mobiel.nl verzendbevestiging gehad. De levering staat voor morgen :)

Twilight Mate 20 Pro.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Dirk-Gemeente
tCC schreef op donderdag 1 november 2018 @ 06:58:
[...]

Nou - qua bijv. een wasdroger ook léveren versloeg BCC de Coolblue-vrinden met een straatlengte of 100. Gloednieuwe laptop werkend krijgen bleek ook al een niet te nemen barrière.

Maar wil best geloven dat het nu beter zou zijn. Gaat 't alleen niet meer zelf testen.

• pdavie2311

pdavie2311

Mother_Goozz schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:16:

Twilight Mate 20 Pro.
Top! Nu ik nog..;-)

• Dirk-Gemeente
Verrassend, status bestelling (een zwarte) bij Coolblue was gisteravond 'levering op 5-11', nu staat er 'verzonden'

• tCC
  • Laatst online: 26-03 10:20
Hier ook van Coolblue, nice, net ook een track & trace code gekregen :D

• MrBowser
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-01 18:55
Ik ook net een verzendbevestiging gehad van Coolblue! Spannend. Weet iemand al een goed hoesje, screenprotector en carmount?

• Dirk-Gemeente
idem, net ook t&t gekregen.

• Nerd1979
rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:54:
Net gechat met tele2 wordt toch de 3de zeggen ze.
Dat je uberhaupt iemand te pakken krijgt op de chat is al knap :P :+ Ben benieuwd of we morgen iets horen ...

[Voor 3% gewijzigd door Nerd1979 op 01-11-2018 15:11]

• rudieen
Nerd1979 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:11:
[...]

Dat je uberhaupt iemand te pakken krijgt op de chat is al knap :P :+ Ben benieuwd of we morgen iets horen ...
Tja dat is op zich al een wonder klopt!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-03 09:10
Mediamarkt Son heeft nog niets binnen

• nuc8

nuc8

End the net!

Ik krijg net bericht van Coolblue dat het ze niet gaat lukken. Het wordt echt 15 november :-(

Edit: voor de duidelijkheid, het gaat in mijn geval om de blauwe versie. Ik heb het idee dat de Twilight een betere keuze was geweest kwa levertijd.

[Voor 44% gewijzigd door nuc8 op 01-11-2018 15:32]

• Nerd1979
rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:17:
[...]

Tja dat is op zich al een wonder klopt!
Ik heb net zitten chatten met een dame maar standaard verhaaltje.. dus blijven duimen dat ik morgen bericht krijg _/-\o_

• Ramon 73
Even getwitterd met T-Mobile webcare. Ze zagen dat de mail zojuist was doorgestuurd naar AMP. Vandaag ontvang ik de mail om een afspraak te maken, dus waarschijnlijk heb ik het toestel vrijdag in bezit.

Edit: Mail ontving ik net. En bedacht me dat ik vrijdag bij een hele grote klant zit. De vaste receptioniste die mij goed kent is er niet, dus een risico dat ze niet weten wie het pakket moet aannemen. Dan maar zaterdag thuis laten bezorgen. Kost wel een lieve cent, om een tijdvak van 3:30 vast te leggen.....€9,95

[Voor 44% gewijzigd door Ramon 73 op 01-11-2018 16:28]

• rudieen
Denk dat ik hem ook maar even bij t-mobile bestel, kijken wie er sneller is, haha.

• hakar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Helaas zie ik op mijn orderstatus bij mobiel.nl dat de blauwe variant is vertraagd naar 12 november. Kan het ook niet meer annuleren en ergens anders bestellen gezien de actie tot gisteren was.

• Raggie3
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03 16:59
Ik had ook bij coolblue besteld om Sat, 27 Oct 2018 12:53:19 en zou hem ook pas de 15e krijgen. Nu maar geannuleerd en bij mobiel.nl besteld... helaas daar ook de 12e ;(

• rudieen
hakar schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:24:
Helaas zie ik op mijn orderstatus bij mobiel.nl dat de blauwe variant is vertraagd naar 12 november. Kan het ook niet meer annuleren en ergens anders bestellen gezien de actie tot gisteren was.
Nee hoor tot en met 1 november, dus vandaag kan het nog.

• hakar
  • Laatst online: 25-02-2019
rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:35:
[...]

Nee hoor tot en met 1 november, dus vandaag kan het nog.
Ja klopt, zie het. Heeft denk ik geen zin omdat ik perse de blauwe wil. Denk dat die kleur in het algemeen later komt helaas...

• rudieen
hakar schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:41:
[...]

Ja klopt, zie het. Heeft denk ik geen zin omdat ik perse de blauwe wil. Denk dat die kleur in het algemeen later komt helaas...
Ja als je perse de blauwe wilt gaat het niet lukken den ik.

• Ramon 73
hakar schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:41:
[...]

Blauw of Twilight? Ik heb de Twilight versie en zou het morgen al kunnen ontvangen. Dus Twilight is wel beschikbaar.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

De Twilight versie is bij Belsimpel.nl ook gewoon op voorraad blijkbaar.

Battlenet: Gold#21419

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-03 20:41

OmeJoyo

This is me

Gisteren van T-Mobile mail dat ie 2 november leverbaar is, dus wacht net smart af wanneer de mail voor de afspraak komt :) Mate 20 Pro in twilight.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• pdavie2311

pdavie2311

Nog geen bericht van Vodafone hier..Morgen dan toch niet levering? Wel net mijn hoes ontvangen. Altijd goed, voordat het toestel er is...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Wat hebben jullie nu eigenlijk voor toestel waarvan jullie overstappen?

Heb zelf een OnePlus 6 en hoewel die nog helemaal niet oud is kietelt het wel om een Mate 20 Pro te kopen, gewoon vanwege al die nieuwe dingen en omdat het wel degelijk een upgrade is..

Battlenet: Gold#21419

• Ramon 73
OmeJoyo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:57:
Gisteren van T-Mobile mail dat ie 2 november leverbaar is, dus wacht net smart af wanneer de mail voor de afspraak komt :) Mate 20 Pro in twilight.
Hier idem, zelfde kleur. Kreeg zojuist de mail dus vrij grote kans dat je vanavond nog de mail voor de afspraak ontvangt.

• DiscoSuperFly
  • Laatst online: 17-03 08:53
Om half twee werd ik gebeld door vodafone: ' Hoi Meneer, u had een toestel gepre-orderd, deze kunt u ophalen in de Vodafone winkel. We zijn tot zeven uur vanavond open!'

Twee uur later weer een belletje: 'Ha meneer, ben ik weer, helaas mogen we de telefoon nog niet meegeven , we krijgen net een mail binnen van Huawei. Vanaf morgen kunt u het toestel ophalen'

Was ik m nu maar gelijk gaan ophalen :')

Anyway, de toestellen zijn in Nederland dus en ik was sowieso verrast, ik had hem afgelopen maandag pas besteld.

[Voor 3% gewijzigd door DiscoSuperFly op 01-11-2018 17:16]

• pdavie2311

pdavie2311

London schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:10:
Wat hebben jullie nu eigenlijk voor toestel waarvan jullie overstappen?

Heb zelf een OnePlus 6 en hoewel die nog helemaal niet oud is kietelt het wel om een Mate 20 Pro te kopen, gewoon vanwege al die nieuwe dingen en omdat het wel degelijk een upgrade is..
iPhone X....Ik zat voorheen diep in het Eco systeem van Apple. Nu heb ik een Dell E7470 en deze bevalt meer dan prima. Wij hebben nog jonge kids en neem veel foto's..Vandaar dat ik een keer de sprong in het diepe waag..Android en Huawei..Ik ga het een eerlijke kans geven, gezien ik wel moet afkicken van Apple...Van de zaak nog wel een iPhone 7, dus niet helemaal afscheid nemen, haha...

Mijn Apple Watch 4 retour gedaan en nu ga ik sporten met de Watch GT..Ja, ik weet dat dit geen smartwatch is, geen whatsapp etc, maar primair is de Watch bedoelt voor sporten, dus meer dan goed....

• pdavie2311

pdavie2311

DiscoSuperFly schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:15:
Om half twee werd ik gebeld door vodafone: ' Hoi Meneer, u had een toestel gepre-orderd, deze kunt u ophalen in de Vodafone winkel. We zijn tot zeven uur vanavond open!'

Twee uur later weer een belletje: 'Ha meneer, ben ik weer, helaas mogen we de telefoon nog niet meegeven , we krijgen net een mail binnen van Huawei. Vanaf morgen kunt u het toestel ophalen'

Was ik m nu maar gelijk gaan ophalen :')

Anyway, de toestellen zijn in Nederland dus en ik was sowieso verrast, ik had hem afgelopen maandag pas besteld.
Hey, ik ook..Maandag..Ik heb nog geen bericht dus....Hmmmmm.... :X

Excuses...Had mijn vorige post even moeten editten...

[Voor 3% gewijzigd door pdavie2311 op 01-11-2018 17:19]

• DiscoSuperFly
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:18:
[...]

Hey, ik ook..Maandag..Ik heb nog geen bericht dus....Hmmmmm.... :X

Excuses...Had mijn vorige post even moeten editten...
Misschien dat jouw vodafonewinkel je morgen gewoon belt? Als in, dat die mail hen kruiste voordat ze je al gebeld hadden.

[Voor 3% gewijzigd door DiscoSuperFly op 01-11-2018 17:23]

• pdavie2311

pdavie2311

DiscoSuperFly schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:23:
[...]

Misschien dat jouw vodafonewinkel je morgen gewoon belt? Als in, dat die mail hen kruiste voordat ze je al gebeld hadden.
Ik heb geen Vodafonewinkel? Alles online gedaan, haha!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-03 14:17
Vanmiddag bevestiging gehad van mobiel.nl ; zwarte variant wordt morgen geleverd! Woopwoop :) Gelijk aan Camo Green en Black Leather xtremeskins besteld.

Signature

• DiscoSuperFly
pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:27:
[...]

Ik heb geen Vodafonewinkel? Alles online gedaan, haha!
Ah zo. Ik dacht dat aangezien het per provider blijkt te verschillen, Vodafone(winkel) wel leidend was in het bericht ;) Ik denk dat het vrij snel zal uitrollen allemaal.

• sneezie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-06-2021
"De levering van je Huawei Mate 20 Pro Blue heeft vertraging opgelopen. De verwachte leverdatum is nu 9 november 2018"

Aldus belsimpel |:(

• Aloysxda
sneezie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:15:
"De levering van je Huawei Mate 20 Pro Blue heeft vertraging opgelopen. De verwachte leverdatum is nu 9 november 2018"

Aldus belsimpel |:(
De blauwe is altijd een zeer gewild model. Dat worden een paar lange dag langer wachten voor jou. Met de Lancering van de mate 10 was dit al net zo.
Gelukkig gaat dit niet bij elke aanbieder zo. Zojuist mail ontvangen:

Je bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice en kan je volgen via deze link

Morgen bezorging. Ook de blauwe, maar dan de Mate 20.

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-03 15:22
Ik heb hem gelijk besteld de dag na de aankondiging bij bel simpel, bij mij staat ook dat die morgen wordt geleverd. Kan niet wachten.

• rudieen
Bij Tele2 geannuleerd, hij komt via T-Mobile morgen mooi!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Nou, ben benieuwd of T-Mobile nog voor 22:00 vanavond gaat meedelen dat ik een bezorgmoment kan kiezen. De medewerker aan de telefoon zei dat het wel goed zou komen, ik vind het spannend.
rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:27:
Bij Tele2 geannuleerd, hij komt via T-Mobile morgen mooi!
Welke kleur heb je besteld en je hebt dus al de mail van de AMP groep binnen ?

[Voor 40% gewijzigd door OmeJoyo op 01-11-2018 20:31]

• rudieen
OmeJoyo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:28:
Nou, ben benieuwd of T-Mobile nog voor 22:00 vanavond gaat meedelen dat ik een bezorgmoment kan kiezen. De medewerker aan de telefoon zei dat het wel goed zou komen, ik vind het spannend.

Wat voor kleur?

Welke kleur heb je besteld en je hebt dus al de mail van de AMP groep binnen ?

• rudieen

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Maar heb je ook al de mail van de AMP groep of haal je hem op in de shop?

• rudieen
Ter aanvulling die van mij komt per post heb alles online gedaan contract en dergelijke.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:35:
[...]

Ter aanvulling die van mij komt per post heb alles online gedaan contact en dergelijke.
Als je hem bij T-Mobile zelf online besteld hebt kom hij ALTIJD per koerier (AMP groep) en zeker niet met reguliere pakket post.

• pdavie2311

pdavie2311

OmeJoyo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:28:

[...]
Hier ook..Gechat met Vodafone. U ontvangt de Track en Trace binnen 3 dagen..Huh? Nee zeg ik, gisteren ontving ik een sms van jullie dat ik de telefoon deze week zou ontvangen. Morgen of zaterdag dus zeg ik..Oh, dan kan de Track en Trace nog komen vanavond...Kortom, ze weten helemaal niks, maar wel zo'n sms sturen dat je hem krijgt...

Erg zeg dat we ons hier druk over maken met alle ellende in de wereld, maar hey, we zijn nu eenmaal tweakers he... :+

• rudieen
OmeJoyo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:38:
[...]

Als je hem bij T-Mobile zelf online besteld hebt kom hij ALTIJD per koerier (AMP groep) en zeker niet met reguliere pakket post.
Heb hem via belsimpel besteld bij T-mobile, en die werken wel zo.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

rudieen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:43:
[...]

Heb hem via belsimpel besteld bij T-mobile, en die werken wel zo.
Kijk dat maakt het duidelijk.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-03 19:09
Iemand zijn Mate 20 Pro bij Bol.com besteld?

Op 30 oktober een bestelling geplaatst en tot op heden nog geen verzendbericht ontvangen. Bij mijn bestelling staat wel morgen in huis... Kan het zijn dat Bol.com laat in de avond/nacht nog een mail stuur met een verzendbevestiging o.i.d.?

betreft trouwens de blauwe variant

[Voor 6% gewijzigd door Knamix op 01-11-2018 21:22]

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Knamix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:21:
Iemand zijn Mate 20 Pro bij Bol.com besteld?

Op 30 oktober een bestelling geplaatst en tot op heden nog geen verzendbericht ontvangen. Bij mijn bestelling staat wel morgen in huis... Kan het zijn dat Bol.com laat in de avond/nacht nog een mail stuur met een verzendbevestiging o.i.d.?

betreft trouwens de blauwe variant
Je kan tot 23.00 of 23.59? Bestellen bij Bol, dus dat zou zeker kunnen :)

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-03 15:22
Net gekeken op Belsimpel orderpagina, product is verzonden! Track and tracé geeft aan dat ik hem morgen tussen 17:15 en 19:45 kan verwachten!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-03 19:09
OmeJoyo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:24:
[...]

Je kan tot 23.00 of 23.59? Bestellen bij Bol, dus dat zou zeker kunnen :)
Nog even geduld dus :) Bedankt voor je antwoord!

• Xandrios
  • Laatst online: 21-03 17:04
Mother_Goozz schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:16:

Twilight Mate 20 Pro.
Die van mij is stilletjes vertraagd tot de week van de 12e. Slechte zaak, en slechte service van mobiel.nl - twee weken vertraagd op het allerlaatste moment, en niet eens je klanten inlichten met een mailtje.

[Voor 25% gewijzigd door Xandrios op 01-11-2018 23:31]

• pdavie2311

pdavie2311

Nou, ik ga slapen..Ik ga er vanuit dat ik hem morgen niet heb. Als ik hem zaterdag nog niet heb, maar even zien wat ik doe..

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

pdavie2311 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:17:
Nou, ik ga slapen..Ik ga er vanuit dat ik hem morgen niet heb. Als ik hem zaterdag nog niet heb, maar even zien wat ik doe..
Hier hetzelfde verhaal, hoop dat ik hem zaterdag in ontvangst mag nemen.

• pwpr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 16:44
Ik heb ook nog geen verzend bevestiging van Vodafone, dus hopelijk komt hij dan zaterdag.

• pdavie2311

pdavie2311

pwpr schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:27:
Ik heb ook nog geen verzend bevestiging van Vodafone, dus hopelijk komt hij dan zaterdag.
Wanneer besteld? Ik snap dat het met pre-orders moeilijk is te zeggen, wanneer, maar als je wordt toegezegd bij het bestellen en vervolgens een sms krijgt, dat je hem krijgt deze week..dan heb ik er een beetje moeite mee..

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee