Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Vanwege nog steeds geen geld terug van bol.com, ben ik nu te rade gegaan bij Consuwijzer.. zou graag zien dat degenen die met hetzelfde kampen, dat ook doen, samen staan we sterker toch #wordtvervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef012
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:45
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:12:
Morgenmiddag komen mijn Watch en Charger binnen! Nice! Nu nog een nieuwe Mate Pro..
Ik ben ook aan het kijken voor de watch, heb je hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:21

pdavie2311

Live life to the fullest..

Stef012 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:15:
[...]

Ik ben ook aan het kijken voor de watch, heb je hem al binnen?
Morgenmiddag is vanmiddag... :+ Hoop het vanmiddag te hebben. Alleen geen telefoon om hem mee te pairen, dus kan nog niet optimaal testen...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Watch komt vanmiddag binnen. Helaas niemand thuis om hem in ontvangst te nemen. Hopelijk kan ik hem morgen bij een Pick-up ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef012
  • Laatst online: 10-09 12:45
Mocht iemand de Watch GT kwijt willen, ik hou me aanbevolen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Watch en charger binnen! Kan er alleen niks mee! Geen telefoon om aan te koppelen! Trage Vodafone! Grrrr..Toch maar bij CB bestellen dan...

Zou je zien. Gisteren bij CB de Mate Pro besteld, wordt straks geleverd en krijg ik gisteravond laat een mail van Vodafone dat ik opnieuw kan bestellen. Zojuist gedaan. Kan die van CB gelijk weer retour vanmiddag.
Hopen dat Vodafone snel kan leveren, toestel stond op voorraad, dus hoeft niet lang te duren? Wil graag mijn Watch GT activeren, maar om dat nu met mijn zakelijke iPhone te doen? Ik moet een QR code scannen, anders kom ik niet verder bij de Watch...

[ Voor 62% gewijzigd door pdavie2311 op 22-11-2018 09:34 ]

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:09:
Zou je zien. Gisteren bij CB de Mate Pro besteld, wordt straks geleverd en krijg ik gisteravond laat een mail van Vodafone dat ik opnieuw kan bestellen. Zojuist gedaan. Kan die van CB gelijk weer retour vanmiddag.
7(8)7 Wat een gedoe, toch maar weer terug bij de Mate 20 pro. Je bent in ieder geval wel een paar ervaringen rijker geworden.

• pdavie2311

pdavie2311

DhoTjai schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:17:
[...]

7(8)7 Wat een gedoe, toch maar weer terug bij de Mate 20 pro. Je bent in ieder geval wel een paar ervaringen rijker geworden.
Haha! Heb hem nog niet. Moet zeggen dat de Pixel 3XL ook wel jeukt nu die in flinke aanbieding is hoor..

• DhoTjai
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:20:
[...]

Haha! Heb hem nog niet. Moet zeggen dat de Pixel 3XL ook wel jeukt nu die in flinke aanbieding is hoor..
Je kan de Pixel 3XL bij CoolBlue halen, uitproberen en retourneren als het je niet bevalt (of wel bevalt). Vervolgens bij Vodafone annuleren en opnieuw bestellen als je toch voor de Pixel 3XL wilt gaan })

B)

• pdavie2311

pdavie2311

DhoTjai schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:25:
[...]

Je kan de Pixel 3XL bij CoolBlue halen, uitproberen en retourneren als het je niet bevalt (of wel bevalt). Vervolgens bij Vodafone annuleren en opnieuw bestellen als je toch voor de Pixel 3XL wilt gaan })

B)
Niet in NL verkrijgbaar...

• DhoTjai
  • Niet online
Belsimpel heeft hem in de winkel.

• pdavie2311

pdavie2311

Morgen komt mijn 2e Mate Pro binnen. Zojuist track en trace gekregen! Vanmorgen besteld bij Vodafone! Snelle service, kan niet anders zeggen. Hopen op een goed scherm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foaly
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-08 16:20
0Jacqueline0 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:07:
Vanwege nog steeds geen geld terug van bol.com, ben ik nu te rade gegaan bij Consuwijzer.. zou graag zien dat degenen die met hetzelfde kampen, dat ook doen, samen staan we sterker toch #wordtvervolgd
Ze hebben het gefixt, terugbetaling is getriggerd. Heb het bedrag op mijn cadeaukaart al terug, Ideal gedeelte volgt binnen 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Hier ook zo...
nu rest nog één ding.. heb geen bevestiging van de pré order die ik opnieuw via de mail moest indienen met al mijn gegevens... van de annulering en nieuwe aankoop... dan zou ik nog recht hebben op mijn watch en draadloze lader.. iemand daar al wat van vernomen? #blijfbezigmetéénaankoop #beginttevervelen
foaly schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:55:
[...]

Ze hebben het gefixt, terugbetaling is getriggerd. Heb het bedrag op mijn cadeaukaart al terug, Ideal gedeelte volgt binnen 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:41
Vorige week donderdag mijn Mate 20 X besteld via Sunsky. Zij beweren de internationale versie te hebben en hebben deze opgestuurd via DHL Express. Import heb ik al moeten betalen (a 40 euro vreemdgenoeg), morgen krijg ik deze binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Heb je hem al binnen? Ik net weer in onderhandeling met bol omdat ik nog niet eens een bevestiging heb.. zucht...
Scoep schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:10:
Watch komt vanmiddag binnen. Helaas niemand thuis om hem in ontvangst te nemen. Hopelijk kan ik hem morgen bij een Pick-up ophalen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuxxxxx
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-07 20:50
Bij mij is momenteel het geld van de pre-order terug op mijn rekening.
Nu moet alleen nog een bevestiging volgen van de watch en lader van bol.com. Ben benieuwd hoelang dat nog op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
De mensen bij Huawei zijn lekker bezig. Krijg ik net een mailtje dat ik niet aan de voorwaarden voldoe (bestelling op 26 oktober geplaatst).

Registratienummer: XXXXXX

Beste heer, mevrouw XXXXXX,

Hierbij stellen wij je op de hoogte van de voortgang van je deelname aan de Huawei Laya pre-order promotie. Wij hebben je deelname verwerkt en kunnen deze helaas niet honoreren omdat je niet voldoet aan de actievoorwaarden. De reden hiervoor is:

Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.

Voor de actievoorwaarden verwijzen we je graag naar de actiesite: actievoorwaarden

Voor vragen/opmerkingen kun je t/m 15 december 2018 telefonisch contact opnemen via 085 400 0173 of per e-mail via huawei@consumercare.info. Daarna wordt de actie afgesloten en is het niet meer mogelijk om te reageren.

Met vriendelijke groet,

Huawei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:36
DhoTjai schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:25:
De mensen bij Huawei zijn lekker bezig. Krijg ik net een mailtje dat ik niet aan de voorwaarden voldoe (bestelling op 26 oktober geplaatst).

Registratienummer: XXXXXX

Beste heer, mevrouw XXXXXX,

Hierbij stellen wij je op de hoogte van de voortgang van je deelname aan de Huawei Laya pre-order promotie. Wij hebben je deelname verwerkt en kunnen deze helaas niet honoreren omdat je niet voldoet aan de actievoorwaarden. De reden hiervoor is:

Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.

Voor de actievoorwaarden verwijzen we je graag naar de actiesite: actievoorwaarden

Voor vragen/opmerkingen kun je t/m 15 december 2018 telefonisch contact opnemen via 085 400 0173 of per e-mail via huawei@consumercare.info. Daarna wordt de actie afgesloten en is het niet meer mogelijk om te reageren.

Met vriendelijke groet,

Huawei
Apart, ik kreeg zojuist ook een mailtje met dat mijn deal bevestigd is. Welke documenten heb je opgegeven? Jij had toch ook bij Tele2 besteld? Heb je het mailtje van je factuur erbij gedaan?
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik ze in huis heb, staat max. 4 weken. Iemand die ze al heeft die kan aangeven hoelang het geduurd heeft nadat hij/zij het mailtje heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Pimmeke1989 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:41:
[...]

Apart, ik kreeg zojuist ook een mailtje met dat mijn deal bevestigd is. Welke documenten heb je opgegeven? Jij had toch ook bij Tele2 besteld? Heb je het mailtje van je factuur erbij gedaan?
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik ze in huis heb, staat max. 4 weken. Iemand die ze al heeft die kan aangeven hoelang het geduurd heeft nadat hij/zij het mailtje heeft ontvangen?
Ik heb het mailtje van de bestelling bij Tele2 opnieuw als pdf naar ze toegestuurd. Op factuur staat datum 15 november, de dag waarop ik het toestel kreeg, maar de bestelling was al 26 oktober geplaatst.

Een aantal kregen hem kort na ontvangst mailtje. Misschien een weekje of twee weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:36
DhoTjai schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:49:
[...]

Ik heb het mailtje van de bestelling bij Tele2 opnieuw als pdf naar ze toegestuurd. Op factuur staat datum 15 november, de dag waarop ik het toestel kreeg, maar de bestelling was al 26 oktober geplaatst.

Een aantal kregen hem kort na ontvangst mailtje. Misschien een weekje of twee weken?
Dit is wat ik heb verstuurd:
-Bij Upload Pre-order een screenshot van de Tele2 website, met bestelnummer en dat mijn telefoon in Pre-order staat.
-Bij aankoopbewijs een kopie van het contract
Daarna heb ik via de mail nog een PDF van de factuur gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DhoTjai schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:49:
[...]

Bij Coolblue was mijn factuurdatum ook 15 november, maar onderaan stond expliciet vermeld dat ik 24 oktober al betaald had. Staat er bij jou niet zoiets ergens?

• DhoTjai
  • Niet online
Ik heb de "Welkom bij Tele2" mail (als pdf en eml) naar Huawei doorgestuurd. De volgende dag heb ik een bericht ontvangen dat de bijlagen zijn toegevoegd en dat ik zo spoedig mogelijk op de hoogte word gehouden over de status. Hopelijk verloopt het soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Duurt wel enorm lang met de pre-order bonusartikelen.....op 19-11 de bevestiging gehad. Kan maximaal 4 weken duren, maar ik vraag me dan af waar de schoen wringt. Het gaat toch gewoon om het leveren van voorradige materialen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon 73 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:45:
Duurt wel enorm lang met de pre-order bonusartikelen.....op 19-11 de bevestiging gehad. Kan maximaal 4 weken duren, maar ik vraag me dan af waar de schoen wringt. Het gaat toch gewoon om het leveren van voorradige materialen?
De pre-order was volgens nieuwsberichten meer succesvol dan verwacht. Dat zal ook op de Watch voorraden zijn effect hebben gehad.

Volgens pricewatch heeft ook alleen Belsimpel ze op voorraad, maar die willen nog wel eens zelf wat importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Laatst online: 19:11
Ramon 73 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:45:
Geen track en trace code gehad, maar vanochtend stond een DHL bezorger op de stoep. Horloge en lader ontvangen, erg fijn. Wel vreemd dat er geen enkele communicatie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon 73 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:03:
[...]

Geen track en trace code gehad, maar vanochtend stond een DHL bezorger op de stoep. Horloge en lader ontvangen, erg fijn. Wel vreemd dat er geen enkele communicatie is geweest.
Hm. Toch maar even op de deur letten dan vandaag.

Edit: zijn al geweest, maar niet gehoord. 🙄. Komen maandag opnieuw.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:42
Weet iemand of Huawei later nog met acties komt?
Of alleen met preorder acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:06

winnie

de poes...

Bij Central point nu 320,65euro. link
Helaas: er waren wat mensen voor ons. Het toestel is niet meer op voorraad en je kan dus niet meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

winnie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 08:44:
Helaas: er waren wat mensen voor ons. Het toestel is niet meer op voorraad en je kan dus niet meer bestellen.
Haha! Wat is dat voor prijs dan? Laten ze het scherm eruit en sturen hem op? :X :?

Edit..Ik wil hier mee zeggen..Dubbeltje op de eerste rang..Kijk even de reviews na van deze webshop aub op trusted reviews..Retourprocedure is helemaal dramatisch en communicatie houdt ook niet over..Natuurlijk zijn er ook goede gevallen te lezen, maar op een produkt als de Mate 20 Pro, wat technologie betreft en gevoelig kan zijn voor garantiegevallen, zou ik toch graag persoonlijk een goede back-office achter mij hebben willen staan. Een CB ofzo, zou mijn voorkeur genieten dan..

[ Voor 34% gewijzigd door pdavie2311 op 13-01-2019 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgdontcare
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-08 01:06
Denkt iemand dat de prijs fors gaat dalen ergens begin maart ivm MWC (Mobile world congress) in Barcelona? Is het misschien waard om te gaan wachten of, aangezien dat de Mate 20 Pro net uit is, gaat dat geen verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

OmeJoyo

This is me

pdavie2311 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Haha! Wat is dat voor prijs dan? Laten ze het scherm eruit en sturen hem op? :X :?

Edit..Ik wil hier mee zeggen..Dubbeltje op de eerste rang..Kijk even de reviews na van deze webshop aub op trusted reviews..Retourprocedure is helemaal dramatisch en communicatie houdt ook niet over..Natuurlijk zijn er ook goede gevallen te lezen, maar op een produkt als de Mate 20 Pro, wat technologie betreft en gevoelig kan zijn voor garantiegevallen, zou ik toch graag persoonlijk een goede back-office achter mij hebben willen staan. Een CB ofzo, zou mijn voorkeur genieten dan..
Maak je geen zorgen, prijsverschillen groter dan 5% zal je bij CentralPoint zelden (lees: niet) geleverd zien worden. Geld retour moet je trouwens wel even een verzoek voor aanmaken en ooit op een dag storten ze dan terug. Heb het zelf daar 1 keer geprobeerd bij iets wat gewoon een actie leek (stond er ook bij) dag later mail over prijsfout etc. of ik me geld terug wilde of bij ging betalen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
winnie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 08:44:
Die krijg je nooit voor dat bedrag,lees maar op pepper.com je krijgt je geld terug ipv de telefoon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
als je dit toestel nu bij een winkel besteld… krijg je dan wel de goeie versie?
met goed scherm?

of heb je kans dat je nog een verkeerde krijgt?

bv de mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acclo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-05-2022
Ik heb deze aanbieding ook al in het Centraal aanbiedingen topic gepost, maar hij leek mij hier ook wel te passen:
acclo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:50:
Bij MediaMarkt krijg je nu i.c.m. een maandelijks opzegbaar Telfort abonnement tot bijna 50% korting op een Huawei toestel waar ook cashback op zit. Zo is de Mate 20 Pro nu €460,72 en de P20 Pro €281,25 na cashback. Bestellen kan hier, de cashback registreren kan hier. Voor de cashback geldt: maximaal 2 aanvragen per huishouden.

Zie deze afbeelding voor de totaalkosten:
[Afbeelding]

Deze aanbieding lijkt trouwens los te staan van de '20% korting op alles'-week.
MediaMarkt heeft de maandelijks opzegbare abonnementen weggehaald helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door acclo op 22-01-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
acclo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:07:
Ik heb deze aanbieding ook al in het Centraal aanbiedingen topic gepost, maar hij leek mij hier ook wel te passen:

[...]

MediaMarkt heeft de maandelijks opzegbare abonnementen weggehaald helaas.
Hij staat er weer, nu echter voor 900,73 (775,73 incl cashback). Niet echt een super aanbieding meer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Komt de Mate 20 Pro nog in de aktie bij de MM denken jullie morgen? 20% korting op bijna alles staat er..Bijna, hoeft niet de Mate te zijn natuurlijk..Ik zoek nog een Tel voor mijn vrouw en zat al met een schuin oog te kijken naar de S9, maar als de Mate ook nog eens bovenstaande korting krijgt, koop ik die voor haar.

Ik kijk in mijn glazen bol, maar die doet het even niet..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Morgen zien we het... Ofwel hij doet mee, ofwel hij doet niet mee, ofwel hij doet wel mee, maar is 'toevallig' uitverkocht... Als ik kijk naar de voorwaarden van de 20% actie, is alleen Apple als merk uitgezonderd, en de categorie accessoires. Dus ik denk dat de kans groot is dat ie meedoet. Maar hij kan natuurlijk 'op' zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

evdakker schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:07:
Morgen zien we het... Ofwel hij doet mee, ofwel hij doet niet mee, ofwel hij doet wel mee, maar is 'toevallig' uitverkocht... Als ik kijk naar de voorwaarden van de 20% actie, is alleen Apple als merk uitgezonderd, en de categorie accessoires. Dus ik denk dat de kans groot is dat ie meedoet. Maar hij kan natuurlijk 'op' zijn...
Precies, ze kunnen zich altijd indekken met deze dingen..Als hij wel mee doet en de cashback zit er op, heb je voor 630,- een Mate Pro te pakken..Dat is een mooie aanbieding, vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die toevallig van de week verlengd heeft bij T-Mobile via MediaMarkt? Daar kostte hij bij een nieuw abo € 528, terwijl hij bij verlenging van een Tele2 abo bij MediaMarkt € 628 moest kosten. Helaas heb ik geen screenshots gemaakt, en ging gisteren de prijs bij een T-Mobile abo weer flink omhoog. De medewerker kon me daarom niet de oude prijs geven.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Jorgen schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:02:
Iemand die toevallig van de week verlengd heeft bij T-Mobile via MediaMarkt? Daar kostte hij bij een nieuw abo € 528, terwijl hij bij verlenging van een Tele2 abo bij MediaMarkt € 628 moest kosten. Helaas heb ik geen screenshots gemaakt, en ging gisteren de prijs bij een T-Mobile abo weer flink omhoog. De medewerker kon me daarom niet de oude prijs geven.
Dat ging ook om een prijsfout. Maar deze gaan ze waarschijnlijk wel uitleveren.......

Iets later kon je hem ook bestellen met een maandelijks abonnement voor 1 eurocent.
Deze bestellingen zijn allemaal geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Aggressor Heb jij toevallig een screenshotje? Dat was volgens mij het enige bewijs wat de medewerker nodig heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 24-01-2019 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@Jorgen nee en het is nog niet eens zeker of ze geleverd gaan worden . (Waarschijnlijk wel)

Die van 1 cent zijn allemaal geannuleerd... En sommige wouden hem wel voor de 551 prijs... Maar volgens mij doen ze dat ook niet....

Ik heb het voorbij zien komen op pepper ..

https://nl.pepper.com/aan...ment-bij-mediamarkt-93327

Hoe kom je bij 528 euro? Was dat een maandelijks of 1jarig abonnement?

[ Voor 25% gewijzigd door Aggressor op 24-01-2019 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Helaas. Ik mocht hem voor € 604 meenemen met een Tele2 abo, maar was mijn paspoort vergeten. Had ik nu een screenshotje van die € 528 gehad... Kan hem alleen niet uit mijn cache tevoorschijn toveren. Die link van Pepper, dat is ook alleen maar een Excelletje van iemand die wat prijzen heeft genoteerd. Dat is nog geen bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@Jorgen 528 heb ik nooit voorbij zien komen.

Bij welk abonnement was dat dat? Maandelijks 1 of 2 jarig?
En 602 is ook een nette prijs.. je krijgt nog 125 cashback... En om wat voor abonnement ging dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Aggressor € 528 bij een nieuw 2-jarig abo van T-Mobile, als je hem op de website van MM ging afsluiten.
Bij Vodafone en Hollands Nieuwe zou hij € 550 kosten en bij Tele2 € 628. Sinds vandaag zijn alle prijzen omhoog gegaan (ok, ik weet het, dagprijzen) en is alleen die van Tele2 gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@Jorgen duidelijk. Dat van mij ging om een maandelijks abonnement wat veel voordeliger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Aggressor ok.
Wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat ze adverteren met korting op je telefoonabo, maar dat die gewoon hetzelfde zijn als direct bij de providers. Alleen de toestelprijzen zijn lager, maar dat gaat om krediet en niet om het abo natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haal hem wel los. 755,54 - 125 = 630,54. Alsnog een meer dan nette prijs voor dit toestel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Heeft iemand hem bij Mediamarkt gekocht? Zijn het nu eingelijk alleen maar BOE schermen of zijn er nog steeds LG schermen in het wild? Echt dramatisch dat Huawei geen recall maakt voor een flagship toestel.
evdakker schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:07:
Met abonnement kan Mediamarkt hem wel gewoon nog leveren, staat daar op voorraad. Lijkt mij dus dat ze gewoon de boel bedriegen.

[ Voor 60% gewijzigd door Fox op 25-01-2019 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Blauw en twilight zijn inderdaad 'uitverkocht'... Zwart is nog leverbaar (iets langere levertijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Terwijl ik persoonlijk zwart de mooiste kleur vind. Het is niet pikzwart, maar elegant glans..Heb door de vele omruilen, ook de blauwe gehad, maar ik plak er altijd een Xtreme Skin op.

Heb nu de zwarte leder look achterop, ook op de camera. Ziet er echt slick uit als ik dat mag zeggen. Mensen die nog twijfelen, gewoon de Mate 20 Pro halen nu bij de MM, want het is mijns inziens, by far, het toestel dit moment.

Heb kort de iPhone Xs, Pixel 3/3Xl en de S9 plus gehad via via, maar de Mate is echt gruwelijk. Knap gedaan van Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
De gewone, niet Pro, Mate 20 heb je bij mobiel.nl i.c.m. maandelijks opzegbaar Tele 2 abonnement nu voor € 321,69

374€ eenmalig voor toestel
5,69€ verwijderingsbijdrage
30€ registratiekosten
12€ een maand 5gb abo
-/- 100€ cashback via Huawei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@greenlizzard mate 20 pro ook rond €525+

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een mooie aanbieding gezien voor de Mate 20 PRO?
Ik had de MM aanbieding/fout in Januari net gemist. Bij Belsimpel is hij 703 icm een twee jarig abo, ergens anders nog wat goedkoper?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:46
Support de mate 20 wireless charging? Ik lees overal tegenstrijdige dingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:10:
Heeft iemand nog een mooie aanbieding gezien voor de Mate 20 PRO?
Ik had de MM aanbieding/fout in Januari net gemist. Bij Belsimpel is hij 703 icm een twee jarig abo, ergens anders nog wat goedkoper?

Bedankt!
eglobalcentral

De mijne wordt vandaag nog geleverd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:58
Nu in aanbieding bij Tele2 icm maandelijks opzegbaar abonnement voor 349 euro.

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/mate-20-pro-349-107838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Hoe zit het nu..verschillende winkels adverteren met cashback..op de actiepagina van Huawei staat ook dat het tot 4 augustus is.. maar in de voorwaarden tot 30 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vilm
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-07 09:05
greatgonzo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:23:
Hoe zit het nu..verschillende winkels adverteren met cashback..op de actiepagina van Huawei staat ook dat het tot 4 augustus is.. maar in de voorwaarden tot 30 juni?
Wat ik begreep hebben ze de actie verlengt t/m augustus. De documentatie ervan op de huawei website is nog niet overal bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik weet het.. net Huawei een mail gestuurd.. werd een niveautje hoger geëscaleerd en dan zou ik het horen.
Want dan wordt het wel interessant, dan betaal je op dit moment €419 bij belsimpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

voor de geïntersseerden, cashback is inderdaad verlengt.. Heb het toestel dus zaterdag gescoord voor €429 bij belsimpel (inc €100 cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nu bij Belsimpel de Mate 20 Pro (dual sim) voor €379 na aftrek van de €100 cashback vanuit Huawei.

Zeer mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Geert1976 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:11:
nu bij Belsimpel de Mate 20 Pro (dual sim) voor €379 na aftrek van de €100 cashback vanuit Huawei.

Zeer mooie prijs!
En belsimpel levert de nieuwste versie zonder problemen?
Ik had ergens gelezen de c batch.
A b c batch.
Dan is c batch de beste neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 07:46:
[...]

En belsimpel levert de nieuwste versie zonder problemen?
Ik had ergens gelezen de c batch.
A b c batch.
Dan is c batch de beste neem ik aan?
Heb werkelijk geen idee qua batches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Geert1976 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:11:

Zeer mooie prijs!
"Deze Actie geldt alleen indien het Huawei Mate 20 Pro toestel (in
Nederland) is aangekocht bij een van de volgende deelnemende (online)
winkels: KPN, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Tele2, Media Markt, Mobiel.nl ,
Coolblue, Bol.com , Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom, Optie 1,
Ritel, GSMweb, GSM wijzer en Phonehouse."

Link voorwaarden: https://promo.deskservices.nl/assets/files/759/11375.pdf

Ik zie belsimpel niet tussen staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Chiii op 31-07-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Chiii schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:24:
[...]

Wat voor vage site link jij naar?

Je moet naar de website van Huawei zelf gaan, Belsimpel staat daar gewoon tussen
https://consumer.huawei.c...huaweimate20pro_cashback/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Chiii schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:24:
[...]

D. Deze Actie geldt alleen indien het Huawei Mate 20 Pro toestel (in
winkels: KPN, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Tele2, Media Markt, Belsimpel,
Mobiel.nl , Coolblue, Bol.com , Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom,
Optie 1, Ritel, GSMweb, GSM wijzer en Phonehouse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukasW
  • Laatst online: 29-01 09:12
Geert1976 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:47:
[...]

Wat voor vage site link jij naar?
De link die hij deelt krijg je als je vanuit het inschrijfformulier op de voorwaarden klikt. Huawei heeft deze cashback al meerdere keren aangepast, waarschijnlijk hebben ze de voorwaarden nog niet overal bijgewerkt. In eerste instantie deed belsimpel namelijk inderdaad niet mee, is ook wel vaker zo bij cashbacks omdat belsimpel niet altijd NL modellen aanbiedt.

Zelf overigens ook gebruik gemaakt van deze cashback, geld was binnen 4 weken na registratie al gestort (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@LukasW wanneer heb jij het toestel gekocht?
En welke versie heb jij? Welk scherm erin?
En had je wel een NL toestel?

Of iemand anders die bij belsimpel heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
Aggressor schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:06:
@LukasW wanneer heb jij het toestel gekocht?
En welke versie heb jij? Welk scherm erin?
En had je wel een NL toestel?

Of iemand anders die bij belsimpel heeft besteld?
- Maand geleden ongeveer
- Heb een BOE scherm, weet niet of er nog LG schermen in omloop zijn en of die nog problemen hebben
- Heb iig een toestel dat bedoeld is voor de NL markt aan het EAN te zien, maar weet niet in hoeverre Huawei onderscheid maakt tussen toestellen voor verschillende Europese landen eigenlijk. Weet dat Samsung altijd veel verschillende versies uitbrengt, maar kan het hier niet zo snel vinden. Misschien maakt het dus niet eens uit als je grijze import krijgt. Ik heb hem overigens niet bij belsimpel gekocht, dus daar kan ik niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-08-2021
Vandaag met Belsimpel in Groningen gebeld.
De door hun geleverde toestellen vallen buiten de cashback. Verklaring was: Onze toestellen komen niet in aanmerking en daarom hebben we de prijzen zelf inmiddels fors verlaagd..

Kan iemand dit bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukasW
damu45 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:35:
De door hun geleverde toestellen vallen buiten de cashback. Verklaring was: Onze toestellen komen niet in aanmerking en daarom hebben we de prijzen zelf inmiddels fors verlaagd..

Vaag. Lijkt er niet op dat Huawei bepaalde EAN's of serienummers vereist om in aanmerking te komen voor de cashback. Enige voorwaarden die ze noemen zijn winkel en datum. Zou dus niet weten hoe een toestel van belsimpel buiten de cashback kan vallen als Huawei zowel in de voorwaarden als in de FAQ als op het aanmeldformulier belsimpel wel noemt.

Je kant evt. proberen Huawei (of Desk Services, die handelen de cashback af namens Huawei) te contacten voor bevestiging. Zij moeten uiteindelijk de cashback goedkeuren en uitbetalen, dus als zij het prima vinden lijkt het me niet uit te maken wat belsimpel zegt.

Maar wel opmerkelijk inderdaad dat hij bij Belsimpel veel goedkoper is dan bij de anderen die in aanmerking komen voor de cashback. Meestal zit belsimpel met hun prijzen in de buurt van mobiel.nl en gaan ze alleen een stuk lager zitten als er bij de concurrentie een cashback loopt waar zij niet aan mee mogen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

damu45 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:35:

Onzin. Deze week bevestiging ontvangen van mijn cashback bij Huawei. Ook gekocht bij belsimpel..Binnen een maand heb ik mijn geld...

Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei Mate20 Pro cashback promotie is goedgekeurd. Binnen 4 weken ontvang je het cashbackbedrag op je bankrekening.

Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.

Wij sturen je een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

[ Voor 24% gewijzigd door pdavie2311 op 02-08-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Ik was gisteren in de winkel in Rotterdam in de winkel van Belsimpel en daar viel me op dat de cashback niet genoemd werd.
Ik heb aan een verkoper gevraagd of hij van de cashback wist. Wist hij niet.
Hij is toen met het hoofdkantoor gaan bellen. Deze wisten hem te melden dat ze bij Belsimpel al diverse keren aangegeven hadden dat ze van de lijsten verwijderd wilden worden.

Alleen Huawei had dit nog niet geregeld......

ik vond het vreemd en heb toen vanmorgen Belsimpel zelf gebeld. Zij kwamen met de mededeling dat ze niet meededen, maar zelf al de cashback in hun prijs verrekend hadden.

Is er iemand die hem onlangs voor de lage prijs gekocht heeft bij Belsimpel en toch gebruik maakt van de cashback???

[ Voor 18% gewijzigd door damu45 op 05-08-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaansKram
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 19-08-2024
Hmmm ik hoop dat de cashback geldig blijft bij Belsimpel. Vraag me echter af hoeveel belsimpel te zeggen heeft bij Huawei aangezien alle toestellen meedoen. Misschien maar snel bestellen voor de prijzen verhoogd worden?? Kan iemand bevestigen of de cashback geldig is bij Belsimpel?

[ Voor 12% gewijzigd door AdriaansKram op 02-08-2019 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
AdriaansKram schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:08:
Hmmm ik hoop dat de cashback geldig blijft bij Belsimpel. Vraag me echter af hoeveel belsimpel te zeggen heeft bij Huawei aangezien alle toestellen meedoen. Misschien maar snel bestellen voor de prijzen verhoogd worden?? Kan iemand bevestigen of de cashback geldig is bij Belsimpel?
Cashback is gewoon geldig van belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hier ook bevestigde cashback van belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Ok, vandaag geprobeerd om de cashback aan te vragen. Gisteren gekocht (3 augustus) Krijg als reactie dat het product niet binnen de actieperiode is gekocht.

In de voorwaarden op de site van degene die de cashback regelt, wordt in de voorwaarden Belsimpel ook niet genoemd. Bij Huawei zelf nog wel. Je kan bij Huawei (op de promotie pagina) ook gewoon door linken (bij een eventuele koop) naar Belsimpel.

Is er iemand die hem in augustus gekocht heeft bij Belsimpel, en bij wie de cashback wel werkt?

[ Voor 60% gewijzigd door damu45 op 06-08-2019 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdriaansKram
Heb je van Huawei te horen gekregen dat de telefoon buiten de actieperiode is besteld? Lijkt me raar van hun aangezien Huawei de actie zelfs verlengd heeft tot 2 september, zoals op hun site te lezen valt. Ben je er al achteraan gegaan? Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door AdriaansKram op 04-08-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
AdriaansKram schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 22:17:
Heb je van Huawei te horen gekregen dat de telefoon buiten de actieperiode is besteld? Lijkt me raar van hun aangezien Huawei de actie zelfs verlengd heeft tot 2 september, zoals op hun site te lezen valt. Ben je er al achteraan gegaan? Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik ben inmiddels wel wat verder gekomen. Het op dit moment nog aanschaffen van een telefoon bij Belsimpel en gebruik maken van de cashback kan je vergeten.
Belsimpel heeft de actie eenzijdig opgezegd.
Dit heeft te maken met een andere leverancier. De telefoons die ze zelf nu afnemen schijnen niet onder de cashback actie te kunnen vallen.
De telefoons die klanten in juli aangeschaft hebben soms nog wel. Dit kwam door het trage verwerken van degenen die de actie van Huawei uitvoeren.
Per 1 augustus is de registratie site blijkbaar aangepast en krijg je dus te zien dat je (indien je koopt in augustus en misschien zelfs juli) buiten de actieperiode gekocht gekocht hebt, en daardoor geen recht op een cashback kan claimen...

Misschien kopen bij BCC en dan de verkoper trachten te overtuigen dat hij binnen een straal van 20 km goedkoper te krijgen is...... :) :) :)

BCC valt nog wel onder de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@damu45 ik heb hem 31 juli aangeschaft... Dan heb ik nog mazzel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:58:
@damu45 ik heb hem 31 juli aangeschaft... Dan heb ik nog mazzel?
Snel uit proberen dan maar..... Ik hoop het voor jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
@damu45 als je alles hebt ingevuld en wilt registeren dan staat er buiten de periode bla bla ...
is toch apart?

Wat ga jij doen? alles terug sturen?

in de actievoorwaarden van huawei staat nog steeds belsimpel. en we zitten ook gewoon tussen de actie periode.

Dit vind ik best wel misleidend...........

-edit-

Contact gehad met belsimpel .. en hun geven aan dat de actie per 1 juli al afgeschaft is. (van belsimpel/huawei)
Ik heb aangegeven dat ik dit erg misleidend vind.
Want mede door de cashback actie heb ik het toestel aangeschaft.

Want op de huawei site/ alle actie voorwaarden staat Belsimpel nog steeds genoemd.

Meneer aan de telefoon begreep dit wel, en wees mij op de 31 dagen retour garantie. (toestel terug voor geld)
HIj gaat het door zetten naar de andere afdeling, en afwachten .....

Anders maar retour.

Dan had ik liever een op7 pro genomen

[ Voor 123% gewijzigd door Aggressor op 05-08-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
De cashback actie staat nu expliciet vermeld op de website van Belsimpel, terwijl de actie al niet meer geldt als je het vanaf gisteren besteld hebt...
"De actie loopt van 03-06-2019 t/m 04-08-2019. Je kunt je via www.huaweimobile.nl/promotie
registreren voor deelname tot en met 18-08-2019."
Prijs van het toestel is nu ook 499,-.

https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

het is gewoon een hoop gedoe met die cashback actie. Die liep eerst tot juni. Vervolgens passen alle verkoopsites, inc Huawei zelf (!) hun banners aan en melden ze dat ze het verlengen tot 4 augustus.
Maar de voorwaarden verwijzen op dat moment nog naar de vorige actieperiode. Lijkt een beetje slecht knippen/plakken

En nu dus wel goede voorwaarden, maar trekt belsimpel zich eenzijdig terug. Wat een gedoe..

Ik ben niet zo goed in recht.. maar het lijkt me dat je bij Huawei gewoon de cashback kunt claimen.
https://consumer.huawei.c...202019%20-%2012072019.pdf

De voorwaarden zijn d.d. 12/07/2019 en melden zeer specifiek dat de actie tot 1-9 loopt (2A) en dat Belsimpel meedoet (2D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Vandaag het volgende bericht van Huawei ontvangen

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft uw product gekocht bij Belsimpel en de cashback acties via Belsimpel lopen van 3 juni 2019 tot en met 28 juli 2019. Wij hebben van u een factuur ontvangen met een aankoopdatum van 3 augustus 2019 en hierdoor valt u buiten de actie periode. Wij kunnen hierdoor geen registratie voor u in orde maken. wensen u desondanks veel plezier met uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
S....
Huawei

ik heb de actievoorwaarden van Belsimpel, waaruit Huawei de wijsheid put opgevraagd bij bovengenoemde S...... ik wil graag met eigen ogen deze door hem gebruikte voorwaarden zien.

Het grappige is, dat er vanaf 1 juli toestellen bij een andere leverancier werden besteld. Belsimpel was bang dat zij niet meer voor de cashback in aanmerking zouden komen en daarom stopten zij met de cashback actie.( woorden van de klantenservice van Belsimpel)

Nu meldt Huawei mij doodleuk, dat de actie liep tot en met 28 juli........

ik begin me af te vragen of ik eigenlijk wel een telefoon wil bezitten van een firma die van een promotie actie een onvoorstelbare puinhoop weet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaansKram
Wat een puinhoop, ze zeggen elk iets anders dan er in de voorwaarden staat (die onderling ook nog eens verschillen). Erg slecht voor een bedrijf als je het mij vraagt. Zouden de voorwaarden niet bindend behoren te zijn? Ben benieuwd wat ze te zeggen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@damu45 @AdriaansKram

Het is ook best wel slecht.
Volgens de voorwaarden van Huawei komen wij in aanmerking.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2. Deelname

A. De Actie loopt van 3 juni tot en met 1 september 2019 en is uitsluitend van

toepassing op de Huawei Mate 20 Pro toestellen die in deze periode  zijn

besteld/gekocht.

D. Deze Actie geldt alleen indien het Huawei Mate 20 Pro toestel (in

winkels: KPN, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Tele2, Media Markt, Belsimpel,

Mobiel.nl , Coolblue, Bol.com , Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom,

Optie 1, Ritel, GSMweb, GSM wijzer en Phonehouse.

Ik heb gister het PFD bestandje van belsimpel ook gezien en hier staat "Koop het toestel tussen ... en 4 augustus"

Dan zou je volgens belsimpel ook in aanmerking moeten komen.
Huawei stuurt je door naar belsimpel en belsimpel stuurt je door naar Huawei.

@greatgonzo

Ik ben al een dag bezig geweest met Huawei, maar hun houden hun poten stijf en gaan niks doen...
Terwijl ze nog steeds niet hun actievoorwaarden hebben aangepast.... 8)7

wat vinden jullie hiervan?

De consument is hier de dupe ervan helaas....

@Verwijderd gister stond er wel 100 euro cashback bij belsimpel ..bekijk je het PFD bestandje .. dan staat er tussen " tm 4 augustus" .. dus dat klopte ook niet. En ze hebben het ook weggehaald

[ Voor 16% gewijzigd door Aggressor op 07-08-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
AdriaansKram schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:45:
Wat een puinhoop, ze zeggen elk iets anders dan er in de voorwaarden staat (die onderling ook nog eens verschillen). Erg slecht voor een bedrijf als je het mij vraagt. Zouden de voorwaarden niet bindend behoren te zijn? Ben benieuwd wat ze te zeggen gaan hebben.
Vandaag nog maar weer eens een mailtje ontvangen. Deze keer van E......
Hiervoor mail ontvangen van vier andere personen en een keer een zekere J.... aan de lijn gehad.

Het laatste bericht dat ik ontving van Huawei luidt als volg:

Geachte heer ........,

Hartelijk dank voor uw bericht. Voor Huawei is het mogelijk om de actievoorwaarden aan te passen op ieder gegeven moment. Hierdoor is de actieperiode van Belsimpel ingekort tot 28 juli in plaats van 1 september. Dit is wat wij het meest recent teruggekoppeld hebben gekregen. Door het inkorten van deze actie, kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen noch honoreren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij wensen u desondanks veel plezier toe met uw aankoop.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
E
Huawei

Heb hierop het volgende geantwoord:

Beste E....., S....., M......-L......, J.... en J...

Volgens mij fietsen we nu langs elkaar heen..
In mijn vorige mailtje heb ik gevraagd om een bewijs inzake de ingekorte actievoorwaarden, die u zegt aangegaan te zijn met Belsimpel.
Deze heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ook bij Belsimpel zei de datum 28 juli de medewerkers van de klantenservice niets. (ze hebben het nog opgezocht)

Daarnaast verwijs ik nog maar eens naar uw eigen homepage en stuur u deze links

http://consumer.huawei.co...202019%20-%2012072019.pdf

en deze

https://consumer.huawei.c...%20Pro%20-%2012072019.pdf

U plaatst deze voorwaarden en veelgestelde vragen zelf op uw homepage.
Het wordt wel heel moeilijk voor een klant, wanneer Huawei zijn eigen woorden en handelen niet meer kan vertrouwen.

Ook plaatste u bij de pop-up ,waarin men terecht komt om tot een bestelling over te gaan, keurig de volgende link onder het logo van Belsimpel.

https://www.belsimpel.nl/huawei-mate-20-pro/zwart

Het begint op misleiding te lijken.
Ik kan mij niet voorstellen dat een groot bedrijf als Huawei zich daar van wil bedienen.
Het lijkt mij toe dat het erkennen van een fout zou kunnen bijdragen aan het herwinnen van het vertrouwen in het merk Huawei op zich.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om het bedrag, (zeker niet voor een zo’n groot bedrijf, neem ik aan) maar wordt het een kwestie van fatsoen.

Huawei wil zijn betrouwbaarheid tonen. Dan lijkt mij dit een uitgesproken zaak om die in het klein te tonen.

Tevens valt het mij tegen dat u blijkbaar niet in staat bent om telefonisch contact met mij op te nemen. Dit was eigenlijk min of meer afgesproken met degene die ik afgelopen maandagochtend aan de telefoon had. Zijn naam was J.... Meen ik. Maar nu ik in het mailverkeer de naam S.... langs zag komen, zou het ook wel eens die laatste medewerker geweest kunnen zijn.
Aangezien gevraagd werd om na afloop een korte enquête in te vullen betreffende het contact, lijkt mij het achterhalen van de betreffende persoon niet al te veel moeite op te leveren.

Met deze persoon had ik ook min of meer afgesproken dat hij de zaak zou regelen. Blijkbaar zijn jullie daar van afgestapt en heb ik inmiddels met 4 a 5 medewerkers te maken gehad.

Kortom:
1 Waar blijft het bestandje met daarin de aangepaste voorwaarden van Belsimpel of kunt u mij een verwijzing sturen naar waar deze wijziging aangekondigd werd.

2 Bent u het mij eens dat de geur van misleiding zich laat gelden, gezien de informatie (links) die ik u hierboven heb doen toekomen.

Misschien is het voor eventuele toekomstige kopers van de mate 20 pro, wel handig dat ik mijn communicatie voortzet op

https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands

Ik kan ze dan in ieder geval de informatie geven, die ze bij Huawei niet kunnen vinden.

Overigens neem ik jullie als medewerkers in het geheel niets kwalijk.
Mijn ergernis richt zich tot het bedrijf Huawei en zijn manier van handelen.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Was nog de link naar het bestandje van Belsimpel vergeten

Bij deze

https://www.belsimpel.nl/...8w17zrzTM4DJZrLpIm-UOnPAE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ja klopt... niks meer aan te doen...
Ik heb vandaag ook weer contact gehad met huawei .. maar ze doen echt helemaal niks.
ik heb ook gezegd dat ze de voorwaarden moeten aanpassen ..."zijn ze mee bezig"

wat heb jij nu gedaan @damu45

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 07-08-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
Voorwaarden zijn nu wel aangepast geloof ik, maar wat een prutsers. Dat ze de actievoorwaarden willen wijzigen: Oké.. Maar toch niet met terugwerkende kracht? Anders hadden velen van jullie de tel niet gekocht. En nou zijn er straks ook nog mensen die hem niet meer fatsoenlijk terug kunnen sturen omdat ze hem al in gebruik hebben genomen.

[ Voor 4% gewijzigd door LukasW op 08-08-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@LukasW ze zijn idd aangepast.. ik wilde het net vermelden hier.

En je hebt gewoon 2 weken de tijd om een toestel te testen/retour te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:58:
@LukasW ze zijn idd aangepast.. ik wilde het net vermelden hier.

En je hebt gewoon 2 weken de tijd om een toestel te testen/retour te sturen
Om te testen ja. Alleen als je verder gaat dan testen (hem echt in gebruik nemen dus) mogen ze waardevermindering in rekening brengen. Zullen ze niet zo snel doen tenzij er al gebruikssporen te zien zijn, maar je zal maar net de pech hebben dat je een kras op de rand hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
tja eigen probleem dan ... voorzichtig zijn hoesje eromheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wie neemt al contact op met Radar/Kassa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Het feit dat ze de voorwaarden aanpassen is eigenlijk het toegeven van hun fout.
Heb overigens op het al eerder geplaatste mailtje aan Huawei nog geen reactie gekregen.

Ik stuur morgen mijn telefoon retour. (Had hem nog niet uitgepakt) Het merk Huawei ban ik maar voorgoed uit mijn hoofd.

Op de facebookpagina van Huawei is ook een melding geplaatste door een ontevreden klant. Ik heb daar al op gereageerd. Misschien een betere plaats om je ongenoegen te uiten.

link
https://www.facebook.com/...otif_t=feed_comment_reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@damu45 ik ben benieuwd wat ze op facebook gaan zeggen.
Ze vragen je om het IMEI nr te geven, dan kan de facebook afdeling het doorsturen.

En ik durf te wedden dat je vervolgens een afwijzing krijgt............

Ik heb via de mail contact alles doorgestuurd en werd afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:04:
@damu45 ik ben benieuwd wat ze op facebook gaan zeggen.
Ze vragen je om het IMEI nr te geven, dan kan de facebook afdeling het doorsturen.

En ik durf te wedden dat je vervolgens een afwijzing krijgt............

Ik heb via de mail contact alles doorgestuurd en werd afgewezen.
Is bij mij ook gebeurd. Heb ook nog geen antwoord op mijn mailtje van gisteren.

Heb ze zojuist wel het volgende gestuurd:

Ha S...., E....., M....-L...., J... en J...

Geweldig, ik zag dat jullie de actievoorwaarden aangepast hebben. Dit is dus gedaan op 8 augustus en niet op 28 juli.
Met deze aanpassing geeft Huawei dus aan dat ze fout zaten.

Het lijkt me dat jullie nu i.p.v. 28 juli in ieder geval de telefoons van Belsimpel tot 8 augustus mee zouden moeten nemen in de cashback.

Ik hoop dat ik op deze mail wel antwoord krijg.

Mijn vorige vergt blijkbaar nogal wat overleg om tot een antwoord te komen.

Groet,

-------------------------------------------------

Een ieder die zich benadeeld voelt, zou natuurlijk ook gewoon een mailtje kunnen sturen met daarin de constatering dat Huawei, door het aanpassen van de voorwaarden op 8 augustus, eigenlijk verplicht is om de gekochte toestellen tot 8 augustus mee te nemen in de actie. Tenslotte geven ze toe dat ze fout gehandeld hebben.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste