Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:47
Nu staat er bij belsimpel

"Bij Belsimpel hebben we de cashback actie van Huawei al voor je in de prijs verwerkt. Dus geen gedoe met geld terugvragen, maar direct de beste deal!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-08-2021
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:21:
Nu staat er bij belsimpel

"Bij Belsimpel hebben we de cashback actie van Huawei al voor je in de prijs verwerkt. Dus geen gedoe met geld terugvragen, maar direct de beste deal!"
Dat is het antwoord dat ik in eerste instantie ook kreeg van de klantenservice van Belsimpel....
Is natuurlijk onzin. Ik weet zeker dat de telefoon tijdens de actie voor 519 euro is verkocht. Degene die hem kocht heeft gewoon nog de cashback actie gekregen. Dus uiteindelijk 419 euro betaald.

Op dit moment verkopen ze de telefoon voor 499 euro . Volgens Belsimpel is dat inclusief de 100 euro cashback.
Nou ben ik misschien niet zo goed in rekenen, maar het verschil tussen 499 en 519 is volgens mij geen 100 euro.
[@greatgonzo Heeft hem, als ik het goed heb, voor 529 gekocht......(heeft daarna de cashback nog mogen ontvangen.) 529 en 499 levert toch ook geen verschil ter waarde van de cashback op

Ook bij Belsimpel kletsen ze uit hun nek. Ze moeten gewoon eerlijk zijn.

Ze hebben telefoons besteld in China. Deze telefoons kunnen ze inkopen voor een lage prijs, maar ze waren bang dat ze bij Huawei niet door de registratie heen zouden komen en dan een heleboel gezeur zouden krijgen met klanten.

( "Meneer, als u tijdens de registratie het imei nummer intikt, kan Huawei zien waar het toestel vandaan komt." waren de woorden van de medewerker van Belsimpel. "Daarom konden we niet meer meedoen met de actie, dat hebben we op 1 juli gemeld aan Huawei"

Feit is wel dat Belsimpel getracht heeft om de boel nog enigszins recht te trekken. Ze hebben bij Huawei voorgesteld om alle telefoons tot 5 augustus mee te laten doen.....Huawei wilde niet. Volgens Belsimpel.

Eigenlijk ben ik wel helemaal klaar met Belsimpel en Huawei. :) :) :)

Ga er morgen nog wel een mailtje aan wagen richting Belsimpel. Ze toch proberen over te halen om een eerlijke vermelding op de site te plaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door damu45 op 09-08-2019 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:58:
@LukasW ze zijn idd aangepast.. ik wilde het net vermelden hier.

En je hebt gewoon 2 weken de tijd om een toestel te testen/retour te sturen
31 dagen zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hier nog een toelichting van de Belsimpel klantenservice:
De Huawei korting – Huawei geeft inderdaad op hun website aan dat wij meedoen aan de acties. Je geeft aan dat je op onze website niks kon vinden over de actie. Dat komt omdat onze toestellen niet meedoen aan de acties. Dit is een fout op de website van Huawei waar we al meerdere keren achteraan zijn gegaan om dit te laten veranderen. Tot op heden is er nog niks veranderd helaas. De cashback is niet in de prijs verwerkt. Wij bieden standaard lage prijzen. Dit is ook de reden dat onze toestellen niet mee doen aan de cashback actie van Huawei. Wij kopen onze toestellen op Europees niveau in. Bij de actie van Huawei worden deze toestellen niet geaccepteerd, omdat ze niet de juiste landcode hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
:( :( :( :(
Gingerbread schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:58:
Hier nog een toelichting van de Belsimpel klantenservice:

[...]
En dat klopt dus niet blijkbaar.
Er zijn zeker een heleboel mensen geweest die de "verkeerde"telefoons gewoon aangemeld hebben en de cashback mochten ontvangen. De enige ter zake doende criteria waren: Je moest de telefoon bij een van de vermelde winkels of onlinezaken gekocht hebben en blijkbaar moest dit voor 28 juli gebeuren. Wanneer dit in orde was, werd de registratie geaccepteerd...

Eigenlijk is het heel simpel......Geef als bedrijf nu eens je fout toe, en regel het met de gedupeerden.

Misschien wel leuk om mee te doen aan de discussie die nu gevoerd wordt op de facebook pagina van Huawei. Daar wordt weer rustig om alle gegevens gevraagd, zodat we het voor u uit kunnen zoeken.......

[ Voor 12% gewijzigd door damu45 op 08-08-2019 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Op het doosje van de mate 20 pro staat toch Huawei Nederland.. En het boekje is toch ook NL?

Hebben jullie dit ook?
Dan is het toch geen "vaag" toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:08:
Op het doosje van de mate 20 pro staat toch Huawei Nederland.. En het boekje is toch ook NL?

Hebben jullie dit ook?
Dan is het toch geen "vaag" toestel?
Schijnt niets te zeggen. Ik dacht dat ook en heb het gemeld aan Belsimpel. Ik kwam daar op omdat de klantenservice van Belsimpel dacht dat er in juli een aantal gelukkigen zijn geweest die wel konden registreren. Volgens hem hadden zij waarschijnlijk nog een toestel uit de vorige serie gekregen.....

Dit blijkt nu dus helemaal niet van belang. Er werd bij de registratie niet naar gekeken.Ik heb tegen hem hetzelfde gezegd als jij. Achterzijde sticker, Nederlandse adres van Huawei er op....
Schijnt normaal te zijn en het toestel hoeft dan niet perse voor de Nederlandse markt te zijn....of ingekocht bij ....
Hij kan wel ingesteld worden in het Nederlands..

Overigens kom je het EAN nummer dat bij deze telefoon hoort op allerlei Nederlandse sites tegen.....Blijkbaar verkopen die dan ook geen "Nederlandse" toestellen. Ik heb het bij een aantal nagevraagd, en zij gaven als antwoord dat het geen "Nederlandse" toestellen betrof.

De medewerker van Belsimpel heeft via het imei nummer nagekeken waar mijn toestel vandaan kwam (kan blijkbaar ook) en dat bleek China te zijn. Nou dacht ik dat ze allemaal uit China kwamen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Uiteindelijk komen ze wel allemaal uit China denk ik....

Maar zijn er wel mensen die het toestel voor 479 hebben gekocht en in aanmerking komen? Of helemaal niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:50:
Uiteindelijk komen ze wel allemaal uit China denk ik....

Maar zijn er wel mensen die het toestel voor 479 hebben gekocht en in aanmerking komen? Of helemaal niemand?
Ik denk dat de prijs van 479 euro van na 28 juli is. Dat zou betekenen dat niemand meer in aanmerking kwam voor de cashback.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 19:47
Beste heer, mevrouw *******,

Bedankt voor je deelname aan de Huawei Mate20 Pro cashback promotie! Jouw registratienummer is 1*****1.

Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat de gegevens en documenten voldoen aan de actievoorwaarden. In dat geval kunnen wij je deelname binnen 4 weken afronden. Intussen houden wij je op de hoogte van de voortgang.

We wensen je veel plezier met je nieuwe toestel!

Met vriendelijke groet,

Huawei
Ik heb de mijne uiteindelijk voor €288,- , i.c.m. een Tele2 Onbeperkt van €25,- per maand, gekocht bij mobiel.nl en daarna de €100,- geclaimd bij Huawei zelf.

https://consumer.huawei.c...huaweimate20pro_cashback/

Cashback actie loopt volgens hen vanaf 1 juni 2019 tot en met 1 september 2019.

Al met al zal het mij dus €188,- gaan kosten

[ Voor 41% gewijzigd door pasarica op 09-08-2019 11:10 ]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damu45
pasarica schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:06:
[...]

Ik heb de mijne uiteindelijk voor €288,- , i.c.m. een Tele2 Onbeperkt van €25,- per maand, gekocht bij mobiel.nl en daarna de €100,- geclaimd bij Huawei zelf.

Super.. in het begin hadden ze ook nog de mogelijkheid van het afsluiten van een maandabonnement...... Was helemaal interessant. Die mogelijkheid hebben ze na ( waarschijnlijk ) een stormloop stil gezet.

Ik wens je veel plezier met je fantastische deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Op de Facebook pagina van Huawei Mobile, op verzoek van een medewerker, het naar Huawei gestuurde mailtje als een PM naar hem of haar gestuurd. (Ik weet niet wie Huawei Mobile precies is...)
Dit is een weergave van de conversatie.

Ik:
Ha , S...., E....., M....-L...., J... en J...

Geweldig!! Ik zag dat jullie de actievoorwaarden aangepast hebben. Dit is dus gedaan op 8 augustus en niet op 28 juli.
Met deze aanpassing geeft Huawei dus aan dat ze fout zaten.
Het lijkt me dat jullie nu i.p.v. 28 juli in ieder geval de telefoons van Belsimpel tot 8 augustus mee zouden moeten nemen in de cashback.
Ik hoop dat ik op deze mail wel antwoord krijg.
Mijn vorige vergt blijkbaar nogal wat overleg om tot een antwoord te komen.

Groet

Krijg geen bericht terug........

Ik:
Moet ik uit dit zwijgen (ook op mail wordt niet gereageerd) afleiden, dat niet meer reageren op mijn berichten, het credo van Huawei geworden is ?

Krijg dan ineens bericht

HM:
Wij hebben nog niks veranderd het is nog steeds 1 september.

Ik:
Ok. Dus ik kan mijn op 3 augustus bij Belsimpel aangekochte mate 20 pro met goed gevolg aanmelden voor de cashback actie?
Begrijp ik uit jouw opmerking
Mooi, ga ik direct doen.

HM:
Alles komt in orde:) Nog veel plezier met uw nieuwe toestel!

Niet dus. Er kan, zoals verwacht, nog steeds niet geregistreerd worden....

Later op de dag kreeg ik het volgende mailtje van Huawei.

Geachte heer ........,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij  hebben uw vraag voorgelegd aan de desbetreffende afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
M
Huawei

We beginnen weer van voren af aan. Dit is medewerker 7 die zich met mijn "registratie" bezig houdt

Wat een chaos!!
Het begint gewoon leuk te worden............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
iemand al meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaansKram
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 19-08-2024
Nu 500 euro bij Mobiel.nl, doet deze zeker ook niet meer mee ineens? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:44
AdriaansKram schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:21:
Nu 500 euro bij Mobiel.nl, doet deze zeker ook niet meer mee ineens? :p
Staat er niet expliciet bij.
https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/mate-20-pro

Maar wel bij de P30 Pro.
https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/p30-pro

Op de Huawei cashback actie wordt mobiel.nl nog wel vermeld voor de Mate 20 Pro.
Verwarrend.

Edit: mobiel.nl bevestigt dat ze niet meedoen met de cashback (afgelopen op 4 aug). Echter huawei website is dat niet bijgewerkt, actie loopt tot 1 september en mobiel.nl staat tussen de voorwaarden.
Edit2: volgens huawei doet mobiel.nl wel mee..dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Chiii op 13-08-2019 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaansKram
Zou me niks verbazen als het hele probleem met belsimpel herhaald wordt nu. Het lijkt of ze niet leren van hun fouten 😅 Ik durf er de gok tenminste niet op te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Blijft weer een risico... Het staat ook niet vermeld op mobiel.nl website...

En Huawei kan je ook niet meer serieus nemen.

Heeft iemand nog wat gehoord van Huawei trouwens? Via Facebook oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben blij dat ik hem heb.. nu alleen de centen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
@greatgonzo waar heb jij hem gekocht dan en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

11 juli bij belsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
https://phonestoreutrecht...20-pro-128gb-black-nieuw/

1 op voorraad

450 euro

[ Voor 16% gewijzigd door damu45 op 14-08-2019 14:06 ]

• Aggressor
nou degene die eind juli begin augustus het toestel bij belsimpel hebben gekocht, die kunnen het wel vergeten denk ik?

Op facebook waren een paar die moesten hun IMEI nr via de chat sturen .. hoe is dat afgelopen? @damu45

• Gingerbread
  • Laatst online: 28-04 21:19
Aggressor schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:05:
nou degene die eind juli begin augustus het toestel bij belsimpel hebben gekocht, die kunnen het wel vergeten denk ik?

Op facebook waren een paar die moesten hun IMEI nr via de chat sturen .. hoe is dat afgelopen? @damu45
Hier 28 juli gekocht bij Belsimpel. Heb het deelnameformulier ingevuld en wacht nu op afhandeling vanuit Huawei (die 4 weken in beslag kan nemen). Erg benieuwd of mijn inzending binnen de actieperiode valt.

• pasarica
pasarica schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:06:
[...]

Beste heer, mevrouw *****,

Registratienummer: 1*****1

Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei Mate20 Pro cashback promotie is goedgekeurd. Binnen 4 weken ontvang je het cashbackbedrag op je bankrekening.

Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.

Wij sturen je een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

Wil jij Euro 250,- winnen?

Wij zijn uiteraard heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met je nieuwe Huawei toestel.

Laat het ons weten door een review achter te laten op Kieskeurig.nl. Onder alle reviews wordt maandelijks Euro 250,- verloot.

Schrijf hier een review voor de Mate20 Pro!

Met vriendelijke groet,

Huawei

• Aggressor
Goed niuews voor de mensen die het toestel tot augustus hebben gekocht bij belsimpel!!!

Ik werd zonet ineens onverwachts opgebeld door de klanten service van huawei, en de mensen die tot 8 augustus een mate 20 pro bij belsimpel hebben gekocht .... kunnen meedoen aan de actie!!! (of tm 8.. weet niet zeker)

Volgens de Huawei medewerker kunnen we hem nu registreren via de website

@damu45 @Gingerbread

-edit-

Je kunt hem nu inderdaad invullen en verzenden!

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 15-08-2019 15:13 ]

• Vilm
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-02 22:54
Hier ook vanochtend om 9 uur bevestiging gehad dat mijn cashback is goedgekeurd. Besteld op 23 juili bij belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Ik heb hem inderdaad ook kunnen registreren....... Grappig op de chat bij Facebook werd mij inderdaad medegedeeld dat het goed kwam. Eerlijk gezegd geloofde ik er niet in.

Ik heb de indruk dat het "zeuren"(overigens geheel terecht) wel degelijk zin heeft gehad..... :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaansKram
Chiii schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:03:
[...]

Staat er niet expliciet bij.
https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/mate-20-pro

Maar wel bij de P30 Pro.
https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/p30-pro

Op de Huawei cashback actie wordt mobiel.nl nog wel vermeld voor de Mate 20 Pro.
Verwarrend.

Edit: mobiel.nl bevestigt dat ze niet meedoen met de cashback (afgelopen op 4 aug). Echter huawei website is dat niet bijgewerkt, actie loopt tot 1 september en mobiel.nl staat tussen de voorwaarden.
Edit2: volgens huawei doet mobiel.nl wel mee..dus.
Heeft iemand toevallig er een gekocht bij Mobiel.nl laatst waarbij de registratie goedgekeurd is? Huawei reageerde verbaasd dat mobiel niet meer meedoen en volgens hun is dit niet het geval. Wie weet waag ik de gok gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
AdriaansKram schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 19:41:
[...]

Heeft iemand toevallig er een gekocht bij Mobiel.nl laatst waarbij de registratie goedgekeurd is? Huawei reageerde verbaasd dat mobiel niet meer meedoen en volgens hun is dit niet het geval. Wie weet waag ik de gok gewoon.
en hoe is het afgelopen?
en heeft iemand zijn cashback al gekregen die het toestel eind juli/begin augustus bij belsimpel hebben gekocht? @damu45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb zoent bericht dat die van mij goedgekeurd is bij Huawei.

Dan heb ik het toestel uiteindelijk voor 300 euro :p (zonder abonnement)

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 27-08-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
AdriaansKram schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 19:41:
[...]

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Aggressor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

en hoe is het afgelopen?
en heeft iemand zijn cashback al gekregen die het toestel eind juli/begin augustus bij belsimpel hebben gekocht? @damu45
vroeg ik me ook al af.. 17 juli gekocht bij belsimpel..23 juli bevestiging cashback, storten binnen 4 weken. Nu in de 5e week maar nog niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ze proberen het nu binnen 6 weken te storten..Heb contact gehad met Huawei...Nog even wachten dus...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:59:
[...]
vroeg ik me ook al af.. 17 juli gekocht bij belsimpel..23 juli bevestiging cashback, storten binnen 4 weken. Nu in de 5e week maar nog niets ontvangen
Vandaag binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
Aggressor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

en hoe is het afgelopen?
Van de week ontvangen. De afgelopen week vanuit allerlei kanten mailtjes ontvangen. Huawei, Belsimpel en dan weer Huawei etc.. Kwam neer op het aanreiken van excuses...... Keurig opgelost. ;) ;) ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste