Dat is het antwoord dat ik in eerste instantie ook kreeg van de klantenservice van Belsimpel....
Is natuurlijk onzin. Ik weet zeker dat de telefoon tijdens de actie voor 519 euro is verkocht. Degene die hem kocht heeft gewoon nog de cashback actie gekregen. Dus uiteindelijk 419 euro betaald.
Op dit moment verkopen ze de telefoon voor 499 euro . Volgens Belsimpel is dat inclusief de 100 euro cashback.
Nou ben ik misschien niet zo goed in rekenen, maar het verschil tussen 499 en 519 is volgens mij geen 100 euro.
[@
greatgonzo Heeft hem, als ik het goed heb, voor 529 gekocht......(heeft daarna de cashback nog mogen ontvangen.) 529 en 499 levert toch ook geen verschil ter waarde van de cashback op
Ook bij Belsimpel kletsen ze uit hun nek. Ze moeten gewoon eerlijk zijn.
Ze hebben telefoons besteld in China. Deze telefoons kunnen ze inkopen voor een lage prijs, maar ze waren bang dat ze bij Huawei niet door de registratie heen zouden komen en dan een heleboel gezeur zouden krijgen met klanten.
( "Meneer, als u tijdens de registratie het imei nummer intikt, kan Huawei zien waar het toestel vandaan komt." waren de woorden van de medewerker van Belsimpel. "Daarom konden we niet meer meedoen met de actie, dat hebben we op 1 juli gemeld aan Huawei"
Feit is wel dat Belsimpel getracht heeft om de boel nog enigszins recht te trekken. Ze hebben bij Huawei voorgesteld om alle telefoons tot 5 augustus mee te laten doen.....Huawei wilde niet. Volgens Belsimpel.
Eigenlijk ben ik wel helemaal klaar met Belsimpel en Huawei.
Ga er morgen nog wel een mailtje aan wagen richting Belsimpel. Ze toch proberen over te halen om een eerlijke vermelding op de site te plaatsen.
[
Voor 9% gewijzigd door
damu45 op 09-08-2019 09:49
]