Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:44
Zojuist nog even gechat met Vodafone aangezien ik nog helemaal geen SMS heb ontvangen.
Ik heb Dinsdagochtend het zwarte model besteld.
Stella om 8:29, Nov 2:
Ik weet dat we vandaag een lading van deze toestellen binnen hebben gekregen. We weten spoedig hoeveel vraag en aanbod we hebben en wanneer elke bestelling geleverd gaat worden.

Stella om 8:29, Nov 2:
Het kan zijn dat je iets langer moet wachten dan je van ons gewend bent, je krijgt natuurlijk ook een berichtje zodra het toestel jouw kant opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

OmeJoyo

This is me

Nou net ook aan de chat met T-Mobile en het verhaal komt nu iig niet overéén met wat er van de week is gezegd. Volgens deze medewerker moet T-Mobile ze nog ontvangen maar hij kwam ook met een raar verhaal dat AMP soms geen mail uit stuurt als het druk is... Right op de site staat gewoon dat je binnen 15 minuten na voorraad een mail krijgt, lijkt me ook logisch want dan kan je wel alvast plannen, ook al is dat door drukte een paar dagen later. Maar ze verwachten dat er vandaag wel mails worden gestuurd en als dat niet gebeurt ligt dat aan AMP, lekker vaag 8)7

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
Als ik zo alle websites bekijk, lijkt het alsof de blauwe versie nog niet bezorgd is bij de winkels. Bij MM website is alleen de zwarte leverbaar. Ik hoor een aantal mensen die de twilight gaan krijgen vandaag maar is er ook al 1 persoon die de blauwe gaat krijgen? Lijkt het er niet op. Volgens belsimpel (waar ik em besteld heb) moet ie uiterlijk 9 november gaan komen. Coolblue zegt over de blauwe variant dat ie 15 nov uiterlijk daar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:32
En ik heb zojuist bol.com aan de lijn gehad, maar die hebben echt geen idee. De dame die ik aan de lijn had, wist niet eens of hij vandaag geleverd ging worden (zoals in de bestelling staat). Gaat hier overigens ook om de blauwe versie.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Nieuwe status bij Vodafone:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:14:
En ik heb zojuist bol.com aan de lijn gehad, maar die hebben echt geen idee. De dame die ik aan de lijn had, wist niet eens of hij vandaag geleverd ging worden (zoals in de bestelling staat). Gaat hier overigens ook om de blauwe versie.
De blauwe staat bij volgens mij elke andere aanbieder op de 15e :| Dus ik zou er niet te veel op hopen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Limbeckx schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:54:
Als ik zo alle websites bekijk, lijkt het alsof de blauwe versie nog niet bezorgd is bij de winkels. Bij MM website is alleen de zwarte leverbaar. Ik hoor een aantal mensen die de twilight gaan krijgen vandaag maar is er ook al 1 persoon die de blauwe gaat krijgen? Lijkt het er niet op. Volgens belsimpel (waar ik em besteld heb) moet ie uiterlijk 9 november gaan komen. Coolblue zegt over de blauwe variant dat ie 15 nov uiterlijk daar is...
Mediamarkt had vanochtend om 6:00 de Twilight leverbaar. dus dan is die al weer uitverkocht.
Nu staat er bij zwart en Twilight over een paar dagen, blauw niet leverbaar.

PS. Sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 7% gewijzigd door OmeJoyo op 02-11-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:21

pdavie2311

Live life to the fullest..

Per email? Ik nog niks verdorie..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 13:20
Iemand al nieuws van Tele2 gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Laatst online: 21:36
Nerd1979 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:47:
Ik heb vanochtend een keer met ze gechat, maar meer dan het standaard "Je krijgt een mailtje wanneer hij verstuurd wordt" antwoord kreeg ik er niet uit. :F

Edit: Gaat om de blauwe variant hier trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Pimmeke1989 op 02-11-2018 09:50 . Reden: Kleurtje toegevoegd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:39:
[...]

Per email? Ik nog niks verdorie..
Nee geen mailtje gehad, maar de statuspagina die in het tweede mailtje stond na de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:53:
[...]

Nee geen mailtje gehad, maar de statuspagina die in het tweede mailtje stond na de bestelling.
Haha! Wist niet eens van die pagina..Hier die status ook..Klaar voor verzending. Morgen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:05:
[...]

Haha! Wist niet eens van die pagina..Hier die status ook..Klaar voor verzending. Morgen dus?
Dat denk ik wel, op de website staat hij nu ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:18:
[...]

Dat denk ik wel, op de website staat hij nu ook op voorraad.
Hebben we morgen wat te doen..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwpr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09-2024
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:14:
[...]

Wanneer besteld? Ik snap dat het met pre-orders moeilijk is te zeggen, wanneer, maar als je wordt toegezegd bij het bestellen en vervolgens een sms krijgt, dat je hem krijgt deze week..dan heb ik er een beetje moeite mee..
Ik heb 26 oktober de pre-order geplaatst.

En zie inderdaad dat de status ook is klaar voor verzending op de status pagina.

[ Voor 9% gewijzigd door pwpr op 02-11-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

pwpr schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:40:
[...]

Ik heb 26 oktober de pre-order geplaatst.

En zie inderdaad dat de status ook is klaar voor verzending op de status pagina.
Nou, kom maar op met die Track en Trace dan verdorie... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:14:
Bij mij ook niet. 30 oktober een order geplaatst voor de blauwe variant. Bezorgdatum staat nog op "Wordt vandaag bezorgd" 8)7

Tot op heden nog geen verzendbevestiging gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Heb 18 oktober de mate 20 pro (twilight) besteld bij KPN, gisteren bericht gehad en track en tracé, wordt vanmiddag bezorgt :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nerd1979 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:47:
Nog geen nieuws van Tele2 of Reviva (Twilight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
DhoTjai schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:06:
[...]

Nog geen nieuws van Tele2 of Reviva (Twilight)
Helaas nog niks nee.. 16okt besteld twilight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
BCC Levert vanaf dinsdag pas uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
OmeJoyo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:37:
[...]

De blauwe staat bij volgens mij elke andere aanbieder op de 15e :| Dus ik zou er niet te veel op hopen ben ik bang.
Dat doe ik inmiddels dan ook maar niet meer. Ik begreep dat de belangstelling voor deze telefoon sowieso wat groter is dan verwacht. Het zal wel met te maken hebben met het feit dat ze de telefoons gewoon niet snel genoeg van de band afkrijgen. Kan gebeuren. Ik baal alleen wel een beetje van de slechte communicatie vanuit in mijn geval bol.com over de status van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:27:
[...]

Dat doe ik inmiddels dan ook maar niet meer. Ik begreep dat de belangstelling voor deze telefoon sowieso wat groter is dan verwacht. Het zal wel met te maken hebben met het feit dat ze de telefoons gewoon niet snel genoeg van de band afkrijgen. Kan gebeuren. Ik baal alleen wel een beetje van de slechte communicatie vanuit in mijn geval bol.com over de status van de bestelling.
Dat begrijp ik helemaal, maar het lijkt me in dit geval echt bij Huawei te liggen daar de communicatie vanuit T-mobile, Vodafone en een aantal andere shops ook niet optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Uiteraard, maar ik neem aan dat als bol.com vandaag nog geen telefoons binnen heeft, ze zelf ook wel weten dat er vandaag nog niet wordt uitgeleverd. Dat zouden ze toch op zijn minst kunnen communiceren, maar dat is niet gebeurd. Er staat nog steeds "wordt vandaag geleverd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb de hoop opgegeven... Via marktplaats een Mate 20 Pro Twilight weten te bemachtigen en die kan ik morgenochtend ophalen (helaas door werk kan ik het vandaag niet ophalen).

Aangezien de leverancier niet weet wanneer hij binnenkomt en ik nu voor 850 een Mate 20 Pro morgen kan ophalen kan de Watch GT en draadloze lader mij verrotten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:33:
Heb de hoop opgegeven... Via marktplaats een Mate 20 Pro Twilight weten te bemachtigen en die kan ik morgenochtend ophalen (helaas door werk kan ik het vandaag niet ophalen).

Aangezien de leverancier niet weet wanneer hij binnenkomt en ik nu voor 850 een Mate 20 Pro morgen kan ophalen kan de Watch GT en draadloze lader mij verrotten :p
Haha! Ik heb hem ook niet voor veel meer bij Vodafone. Betaal dat ding in 1x af en maandelijks mooi lage kosten. En wel de Watch en lader dan ,maar dat wou ik ook..Je hebt gelijk, morgen mooi genieten van het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Knamix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:33:

Bij T-Mobile was ik op de verlenging van abbo niet veel meer kwijt, €860 of €865. Tenminste garantie via de leverancier.
Maar voor losse verkoop nette prijs overigens. Zoals mensen vaker doen, high end toestel incl abbo zodat het abbo goedkoper uitvalt en dan het toestel verkopen tegen kostprijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Ramon 73 op 02-11-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Inmiddels wel weer ergens info gevonden, in de T-mobile shop is de zwarte direct leverbaar sinds een half uur en staat er bij de Twilight leverdatum 9 November.

De zwarte zullen dus zeker de deur uitgaan, heb echter nog geen SMS dat mijn Twilight vertraging heeft uds ik heb nog een heel klein beetje hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm net binnen gekregen! :P Ik had het besteld via Media Markt en het gaat om de zwarte variant.

Ik zie overigens geen meegeleverde hoesje? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Huawei is iig van de levertijden pagina dus misschien gaat het morgen toch nog gebeuren https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:44:
Ik heb 'm net binnen gekregen! :P Ik had het besteld via Media Markt en het gaat om de zwarte variant.

Ik zie overigens geen meegeleverde hoesje? Klopt dat?
Dat klopt in West Europa geen hoesje meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Nerd1979 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:45:
Huawei is iig van de levertijden pagina dus misschien gaat het morgen toch nog gebeuren https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/huawei-mate-20-pro/

Als ik dit moet geloven zouden ze deze morgen uit kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:57
*O* Bij de plaatselijke KPN winkel WOENSXL in Eindhoven hadden ze nog toestellen (twilight en zwart).
YAY heb mooi een twilight meegenomen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:57
PS de pre order actie is nu t/m 2 november geworden volgens mij was dat eerst 1 november. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

x360junkie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:16:
PS de pre order actie is nu t/m 2 november geworden volgens mij was dat eerst 1 november. :?
Gisteren stond er inderdaad "DE PRE-ORDER CAMPAGNE LOOPT VAN 16 OKTOBER TOT EN MET 1 NOVEMBER.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
binnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Congrats! Welke versie? Twilight, zwart of blauw?

[ Voor 11% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 02-11-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net trouwens dat ik een Single Sim variant heb ontvangen, terwijl op de site van Media Markt duidelijk dat staat dat het om een Dual Sim variant gaat. Lastig... :? Geen idee wat ik hiermee moet.
Mensen die via MM hebben besteld, let er even op. Het is beter als je erachter komt voordat je alles heel enthousiast hebt ingesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:03:
Congrats! Welke versie? Twilight, zwart of blauw?
Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:26
Vandaag is de Mate 20 blauw bij me bezorgd.
Het komt vaak voor dat de blauwe in het begin niet leverbaar is, vandaar ik vorige week in Duitsland al een Mate 20 heb gekocht.
Nu heb ik er dus 2.
De blauwe blijft in de gesealde verpakking zitten en gaat in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
@Aloysxda Waar had je deze besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Iemand die bij Tele2 heeft besteld al wat gehoord? Heb meerdere pogingen gedaan om informatie van de chat te krijgen, maar ze blijven stug hun kaken op elkaar houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Pimmeke1989 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:15:
Iemand die bij Tele2 heeft besteld al wat gehoord? Heb meerdere pogingen gedaan om informatie van de chat te krijgen, maar ze blijven stug hun kaken op elkaar houden...
Hier nog niets gehoord van Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPhone 7 plus
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-08-2022
Hier ook angstvallig stil en besteld op 18 okt bij tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zojuist mail van Vodafone met Track en Trace..Link werkt nog niet, nog niet bij PostNL maar gelukkig bezorgen die wel op zaterdag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-08 16:20
De bol.com app zegt nog steeds dat hij vandaag geleverd gaat worden, maar ik heb verder nog niets gezien of gehoord. De blauwe (pro) variant die ik besteld heb schijnt slecht leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren, wel enigszins teleurgesteld in de communicatie van bol.com, die zouden dit dan toch moeten weten en me geen valse hoop geven via mijn bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Yess! Track&Trace ontvangen van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:59:
Yess! Track&Trace ontvangen van Vodafone!
Link gaat hopelijk snel werken, dat we hem kunnen volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eergister me abbo verlengt bij vodafone winkel in zaandam Had gehoopt dat ze vandaag op voorraad hebben... Maar helaas nog niet. Ook weten ze niet wanneer ze binnen krijgen. Wel beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-09 21:32
Zojuist mijn mate 20 pro ontvangen, helaas blijk ik last te hebben van een groene gloed op mijn display bij lage brightness, zie ook: https://forum.xda-develop...h-display-screen-t3859268

Volgens gebruikers daar wordt het met de tijd erger. En lijkt het een probleem te zijn met de lijm tussen glas en display. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:43:
Zojuist mijn mate 20 pro ontvangen, helaas blijk ik last te hebben van een groene gloed op mijn display bij lage brightness, zie ook: https://forum.xda-develop...h-display-screen-t3859268

Volgens gebruikers daar wordt het met de tijd erger. En lijkt het een probleem te zijn met de lijm tussen glas en display. Erg jammer.
Super klote voor je. Kan je vertellen welke uitvoering je hebt en waar vandaan? Dan kunnen we dat een beetje inventariseren. Hopelijk heb je snel een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
OmeJoyo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:53:
[...]

Super klote voor je. Kan je vertellen welke uitvoering je hebt en waar vandaan? Dan kunnen we dat een beetje inventariseren. Hopelijk heb je snel een goeie.
Model nr lya-l29
Heeft display van LG van type LG-01-18-10-43

Het lijkt erop dat alleen de LG schermen hier last van hebben, al lijkt het grootste deel van de mensen juist die versie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:43:

Dat is inderdaad zeer spijtig. Misschien goed om het ook te melden in ervaringen topic. Gewaarschuwd mens telt voor twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:59:
[...]

Model nr lya-l29
Heeft display van LG van type LG-01-18-10-43

Het lijkt erop dat alleen de LG schermen hier last van hebben, al lijkt het grootste deel van de mensen juist die versie te krijgen.
Ik heb heb ook de lya-l29 maar waar vind ik het display type mijn scherm lijkt normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:21:
[...]

Ik heb heb ook de lya-l29 maar waar vind ik het display type mijn scherm lijkt normaal.
Ik gebruikte hiervoor de app device info HW, kijk hierbij naar het typenr bij touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Kloten man! Ik hoop toch echt een goed model te ontvangen morgen! Terugsturen en eerst wachten tot je een ander hebt een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:32:
[...]

Ik gebruikte hiervoor de app device info HW, kijk hierbij naar het typenr bij touchscreen.
Bij mij ook LG maar 18 10 51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Er komen ook wat meer berichten over scherm nu.

https://m-gsmarena-com.cd...ding_issue-news-34037.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
Verwijderd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:40:
[...]

Bij mij ook LG maar 18 10 51
Ook bij deze kan het probleem optreden, ik zou zeker aanraden om het te blijven controleren de komende dagen. gebruik hiervoor de dark theme die je kan aanzetten dmv settings > batterij > interface kleuren donkerder maken. open hierna de telefoon app en zet je display op de laagste brightness. bij deze omstandigheden is het bij mij duidelijk zichtbaar, maar niet zo erg als ik op forums gelezen heb. Al kan dit nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:21
Ik heb een BOE, zonder problemen. Scherm ziet er ook goed uniform uit. Enige is dat ik wit over het algemeen wat groenig vind, vooral bij lagere helderheid, maar dat is gewoon de tint van het scherm denk ik. Misschien omdat ik LCD gewend ben. Ik kom ook van een Mate 8 af. Op dat scherm is wit ook echt hagelwit.

[ Voor 6% gewijzigd door cordonbleu op 02-11-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:04:
[...]

Ook bij deze kan het probleem optreden, ik zou zeker aanraden om het te blijven controleren de komende dagen. gebruik hiervoor de dark theme die je kan aanzetten dmv settings > batterij > interface kleuren donkerder maken. open hierna de telefoon app en zet je display op de laagste brightness. bij deze omstandigheden is het bij mij duidelijk zichtbaar, maar niet zo erg als ik op forums gelezen heb. Al kan dit nog veranderen.
Ik hou het in de gaten, net bij gelezen op xda daar schijnt zelfs bij mijn type het meest voorkomt, ook vaak pas na een paar dagen, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Net weer Tele2 gesproken en als ik de kerel moet geloven heeft Tele2 nog niks liggen ook al zegt de site anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
cordonbleu schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:16:
Ik heb een BOE, zonder problemen. Scherm ziet er ook goed uniform uit. Enige is dat ik wit over het algemeen wat groenig vind, vooral bij lagere helderheid, maar dat is gewoon de tint van het scherm denk ik. Misschien omdat ik LCD gewend ben. Ik kom ook van een Mate 8 af. Op dat scherm is wit ook echt hagelwit.
Waar heb je jouw model besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:21
Raphire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:37:
[...]

Waar heb je jouw model besteld?
Mijne komt van de beurs in Londen. Helaas heb je daar dan dus niks aan mbt in kaart brengen van batches en winkels in Nederland.
Tot nu toe heb ik het probleem alleen nog voorbij zien komen met LG schermen in deze eerste batch. De eerste batch BOE lijkt wel goed te zijn. Misschien dat de volgende batch LG wel goed is en anders zou Huawei er misschien goed aan doen deze voor ze de markt op gaan extra te testen en anders niet door te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Wanneer gaat de track en trace nou werken van PostNL??? Komt ie morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:04:
Wanneer gaat de track en trace nou werken van PostNL??? Komt ie morgen?
Waarschijnlijk pas als hij op het depot is aangekomen.
Mijn F5 toets begint onderhand wel te verslijten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:20:
[...]

Waarschijnlijk pas als hij op het depot is aangekomen.
Mijn F5 toets begint onderhand wel te verslijten :P
Ik heb er een hard hoofd in...Hoop het wel!!

Edit...Morgen tussen 11.15 en 13.45...Bam! Haha! Ben echt benieuwd na iOs...

[ Voor 12% gewijzigd door pdavie2311 op 02-11-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwpr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik krijg via de PostNL app net een tijd binnen. Dus hopelijk morgen eind van de middag de telefoon in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
pwpr schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:43:
Ik krijg via de PostNL app net een tijd binnen. Dus hopelijk morgen eind van de middag de telefoon in handen.
Ik ook zojuist, helaas pas in de avond......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hier dus helemaal niets gehoord van T-Mobile, ook geen melding dat de datum Kurt gehaald wordt. Ik kan er ergens nog best mee leven dat hij later komt. Echter het uitblijven van communicatie vind ik wel heel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

OmeJoyo schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 06:54:
Hier dus helemaal niets gehoord van T-Mobile, ook geen melding dat de datum Kurt gehaald wordt. Ik kan er ergens nog best mee leven dat hij later komt. Echter het uitblijven van communicatie vind ik wel heel erg slecht.
Precies dat. Communicatie is dan weer ondermaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Heeft er iemand een toestel ontvangen van Tele2 ?? Volgens het laatste gesprek wat ik heb gehad zouden ze niks op voorraad hebben en ook niet hebben gehad ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerd1979 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:55:
Heeft er iemand een toestel ontvangen van Tele2 ?? Volgens het laatste gesprek wat ik heb gehad zouden ze niks op voorraad hebben en ook niet hebben gehad ..
Klopt niks gezien en gehoord daar heb inmiddels via bel simpel besteld heb het toestel al, Tele2 weiger ik wel aan de deur mocht hij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Nerd1979 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:55:
Ik heb ze net ook maar eens gebeld, maar nadat ze me nog een keer terug hebben gebeld, konden ze me vertellen dat er maar liefst 20 toestellen binnen. Waren gekomen, en dat deze ook al verstuurd zijn. Wanneer de volgende lading binnen komt, hadden ze geen kijk op.
Maar ik zou hem wel al moeten hebben voor het verstrijken van de pre-order bonus, van 1 December... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Pimmeke1989 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:14:
[...]

Ik heb ze net ook maar eens gebeld, maar nadat ze me nog een keer terug hebben gebeld, konden ze me vertellen dat er maar liefst 20 toestellen binnen. Waren gekomen, en dat deze ook al verstuurd zijn. Wanneer de volgende lading binnen komt, hadden ze geen kijk op.
Maar ik zou hem wel al moeten hebben voor het verstrijken van de pre-order bonus, van 1 December... :F
Krijg zojuist bericht en morgen komt de Mate binnen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Nerd1979 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:28:
[...]

Ow nice! De gewone Mate, of de Pro? En wanneer besteld? Welke kleur? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
[...]

Lucky ba*****! Van Reviva gekregen? Hier nog helemaal niets, misschien moet ik support elk uur stalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Mate 20 pro Twilight besteld op 16okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Yep die bezorgen ook op Zondag 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Koerier van AMP zou tussen 1230en 1430 komen, dus alvast voorbereid op een wachttijd. Om 1205 gaat de bel. AMP
Gelukkig was ik alweer thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ramon 73 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 12:18:
Koerier van AMP zou tussen 1230en 1430 komen, dus alvast voorbereid op een wachttijd. Om 1205 gaat de bel. AMP
Gelukkig was ik alweer thuis.
zwart of Twilight ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Wat een stelletje dropveters bij bol.com, zeg. Bij bestelling staat nog steeds wordt geleverd op 2 november, bij product staat nog niet verschenen, een ik heb nog niet 1 mailtje ontvangen over vertraging of nieuwe planning. Juffrouw aan de telefoon vroeg of ik nog een paar dagen geduld kon hebben, maar wist niet wanneer hij dan wel zou komen. Kon mij ook niet vertellen of hij nog geleverd zou worden tegen pre-order condities. Ik begrijp dat zij ook afhankelijk zijn van de leverancier, maar wees in elk geval duidelijk in je communicatie. Best bijzonder voor een bedrijf die supply chain als kerncompetentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:47:
Wat een stelletje dropveters bij bol.com, zeg. Bij bestelling staat nog steeds wordt geleverd op 2 november, bij product staat nog niet verschenen, een ik heb nog niet 1 mailtje ontvangen over vertraging of nieuwe planning. Juffrouw aan de telefoon vroeg of ik nog een paar dagen geduld kon hebben, maar wist niet wanneer hij dan wel zou komen. Kon mij ook niet vertellen of hij nog geleverd zou worden tegen pre-order condities. Ik begrijp dat zij ook afhankelijk zijn van de leverancier, maar wees in elk geval duidelijk in je communicatie. Best bijzonder voor een bedrijf die supply chain als kerncompetentie heeft.
Had ook een bestelling geplaatst bij Bol.com (blauwe variant). Geannuleerd en maar de Twilight versie gehaald.

Weet niet welke kleur jij heb besteld, maar de blauwe is bij 9/10 winkels pas over 1-2 weken beschikbaar. Dat zal bij Bol.com niet anders zijn.

Als je de zwarte had besteld... Die zijn gewoon op voorraad bij bijv. de Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
Heb hem gisteren ook eind van de middag ontvangen.
De grote is voor mij nog wel even wennen, en ben ik ook niet zo'n fan van EMUI.
Voelt één beetje voor mij alsof ze bij sommige gevallen de "puntjes op de i" hebben gemist.

Verder een mooie snelle telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
Twilight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:47:
Ja het gaat niet lekker bij bol.com, ik heb een mail gekregen dat ze mijn bestelling om "technische" redenen geannuleerd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
@foaly Dat meen je niet. Had je al betaald? Dan kunnen ze dit namelijk niet zomaar. In elk geval niet zonder jou schadeloos te stellen. In dit geval loop je de pre-order beloning twv €249 mis. Een zakelijke overeenkomst is niet zomaar eenzijdig op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Ik heb hem vandaag ontvangen van Vodafone, echt een fijn toestel maar de gele randen (gluegate) heb ik helaas ook..morgen maar eens even contact opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeyschrama schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:45:
Ik heb hem vandaag ontvangen van Vodafone, echt een fijn toestel maar de gele randen (gluegate) heb ik helaas ook..morgen maar eens even contact opnemen
Zou je daar misschien een foto van kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:10:
@foaly Dat meen je niet. Had je al betaald? Dan kunnen ze dit namelijk niet zomaar. In elk geval niet zonder jou schadeloos te stellen. In dit geval loop je de pre-order beloning twv €249 mis. Een zakelijke overeenkomst is niet zomaar eenzijdig op te zeggen.
Nouja ik heb aangegeven dat ik verwacht dat ze het oplossen, dat gaan ze nu uitzoeken, maar dat is een afdeling die weer alleen op werkdagen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:06:
[...]

Zou je daar misschien een foto van kunnen plaatsen?
Is nog best moeilijk in beeld te brengen, maar in een donkere ruimte met donkergrijze afbeelding geopend is het wel goed te zien.
Tijdens normaal gebruik is het niet heel opvallend, alleen in bijvoorbeeld Spotify is het grijs aan de rechterkant iets lichter, dat is hoe ik er achter ben gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MvjjiPhsSFXQcCsg3anAd0Bk/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cwVXDmY42XuPXQKES9z8np3O/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeyschrama schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:20:
[...]

Is nog best moeilijk in beeld te brengen, maar in een donkere ruimte met donkergrijze afbeelding geopend is het wel goed te zien.
Tijdens normaal gebruik is het niet heel opvallend, alleen in bijvoorbeeld Spotify is het grijs aan de rechterkant iets lichter, dat is hoe ik er achter ben gekomen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thombeste
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2022
foaly schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:33:
[...]

Ja het gaat niet lekker bij bol.com, ik heb een mail gekregen dat ze mijn bestelling om "technische" redenen geannuleerd hebben...
Precies hetzelfde probleem hier. Na 3 keer te hebben gebeld en berichten gestuurd te hebben is ineens mijn bestelling geannuleerd. Ze gingen het doorspelen met de product specialist, in tussen probeerde de man van de klantenservice mij om te praten om een samsung te kopen met een gratis headset.
Ik hoop dat bol.com dit goed op gaat lossen en ik niet mijn pre-order benefits kwijt ben. Ik neem aan als bol.com het annuleert en je het opnieuw moet bestellen en kan aantonen dat je het voor 1 november hebt besteld dat je dan nog recht hebt op de pre order actie.
De klantenserivce van bol.com is echt heel erg slecht met dit probleem, je moet overal zelf achteraan en je wordt nergens over geïnformeerd (op de annulering na dan). Ik hoop dat bol.com hiervan gaat leren, ze moeten echt met een goede oplossing komen anders zijn ze mij kwijt als klant. De laatste tijd al meer problemen gehad met deze organisatie :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redemer76
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09 21:30
Mijn bestelling is ook geannuleerd door bol.com
Zelf nog geen telefonisch contact gehad. Vandaag maar een bellen.
Zal ook eens informeren bij huawei@consumercare.info, aangezien op hun site staat (document veelgestelde vragen) dat bol.com één van de webwinkels is die mee doet aan deze promotie.
Wellicht kan huawei zelf wat regelen als je kan aantonen dat je heb betaald voor het einde van de actie periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Hier ook een annulering van bol.com "door een storing in het systeem". Gek genoeg is de mate 20 pro blauw nu ook niet meer leverbaar door bol.com. Wel door 3rd party voor meer dan 1200 euro.
Vanochtend even gebeld. Gelukkig werd wel aangegeven dat ik gecompenseerd ga worden voor het verlies van de pre-order bonus, maar hoeveel was niet duidelijk. Zou worden doorgespeeld naar de productspecialist. Ze had geen idee wanneer hierop teruggekomen zou worden. Het reeds betaalde bedrag zou worden teruggestort....maar ik moet er nog wel 3 dagen op wachten. Er werd mij verteld dat ik het product weer opnieuw kan bestellen (terwijl ze het niet meer leveren), maar kom dan wel weer achterin de rij te staan.
Kortom, erg slechte klantervaring. Gedurende het hele proces maar 1 keer geïnformeerd, namelijk bij het annuleren van de bestelling. Zoals hierboven al gezegd moet je er voor de rest helemaal zelf achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foaly
@Hmtsjmftsch dat is volgens mee een reseller instelling, want bij de andere 2 kleuren geeft hij: "niet leverbaar" volgens mij zou die dat ook bij de blauwe versie laten zien als ze daar geen 3rd party reseller voor zouden hebben. Voor de blauwe hebben ze dat wel en daarom krijg je die te zien. Ik vind het echt een blamage van bol.com, dat je het toestel niet op release kan leveren omdat Huawei ze simpelweg niet heeft, ok, maar het gaat schijnbaar bij een aantal mensen helemaal mis, en ze hebben er 3 dagen later nog steeds geen antwoord op.

btw: Ik had nog 63 cent op een tegoedkaart staan, dat bedrag zou binnen 2 uur terug gestort moeten zijn, staat er nog niet terug op.

O en bol.com levert hem nog wel:
https://www.bol.com/nl/p/...&sort=price&sortOrder=asc

[ Voor 22% gewijzigd door foaly op 05-11-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Het blijft allemaal een beetje vaag bij T-Mobile, maar er zouden morgen of overmorgen weer toestellen in Twilight geleverd moeten worden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westland36
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-02 18:56
Tele 2 geeft wat betreft de levertijden al meer info op de website.

Black & Twilight 1 week. (besteld vanaf 5 nov)
Blue 3 weken !!! :( :( (besteld vanaf 5 nov)

Bij de mediamarkt is de blauwe variant ook al uitverkocht. Het gaat wel lekker zo..
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste