Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Hier het zelfde geneuzel met Tele2. Gister werd verteld dat de twilight versie binnen twee dagen wel leverbaar zou moeten zijn.OmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:45:
Nou, het wordt nog niet duidelijker want iedere medewerker zegt iets anders. Op dit moment HOOPT T-Mobile dat de twilights vandaag binnenkomen en switchen naar zwart is niet mogelijk zonder verlies van de pre-orderdus misschien dat ie morgen komt, misschien ook niet.
De medewerker voor haar had verteld dat ze er al waren en dat ik AMP maar moest bellen, de medewerker online gaf aan dat ie er absoluut vandaag zou zijn.
De laatste mail zegt nog steeds 2 november.
Zucht... Alles wat ik zoek is gewoon duidelijkheid, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.
Maar tot op heden nog niks vernomen .
- Vertragingen, nog steeds onbekende leveringstermijn. In ieder geval ná 20 November in mijn geval.
- Gedoe met groene schermen, en de watch/charger bij potentiele vervanging van toestel
- Het 2e hands verpatsen van Watch om de prijs op een beter niveau te krijgen
- Edge scherm (heeft niet mijn persoonlijke voorkeur)
Ik heb een Oneplus 6T besteld nu dat de Google Pixel 3 camera app (met Google Night-mode!) geport is naar OnePlus. Dit geeft een gigantische verbetering bij night fotos tov de OnePlus stock foto app. Wellicht nog niet zó goed als de Mate 20 pro - maar het komt een heel eind dichter bij.
Wat ik wel ga missen is wireless charging en de extra grote batterij. Maar met een ~300 euro prijsverschil, en bovenstaande punten kon ik mezelf niet meer overtuigen om toch voor de Mate 20 pro te gaan. Hiervan koop ik dan een mooie Bose noise-canceling set, dat heeft voor mij praktisch meer toegevoegde waarde.
Beste klant, helaas kan je order niet op
de afgesproken datum geleverd worden.
Tussen 9 november en 13 november kun je
een email van onze koerier AMP-Groep
verwachten waarmee je eenvoudig online
een bezorgafspraak kunt maken. Onze
excuses voor het ongemak. Groeten, T-
Mobile
Verwijderd
Mocht ik voor de levering ergens een Mate 20 X tegenkomen dan is dat een kanshebber, maar ik begrijp dat die vooralsnog niet naar Europa komt.
Beste Thom,
Bedankt voor je bestelling. Tot onze spijt is je bestelling van de Huawei Mate 20 Pro geannuleerd, dit komt door ontoereikende voorraad bij Huawei en door een systeemfout aan onze kant.
We zijn op de hoogte van de gratis Watch GT de Wireless Charger, waar jullie uiteraard, bij een correcte bestelling, alsnog recht op hebben. We zullen zo snel mogelijk aanvullende informatie met je delen over de vervolg stappen.
Met vriendelijke groet,
Jonathan
bol.com klantenservice
www.bol.com
https://www.coolblue.nl/p...ei-mate-20-pro-paars.html
Hier ook dezelfde mail, maar dan van Jasperthombeste schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:30:
Het volgende bericht van bol.com:
Beste Thom,
Bedankt voor je bestelling. Tot onze spijt is je bestelling van de Huawei Mate 20 Pro geannuleerd, dit komt door ontoereikende voorraad bij Huawei en door een systeemfout aan onze kant.
We zijn op de hoogte van de gratis Watch GT de Wireless Charger, waar jullie uiteraard, bij een correcte bestelling, alsnog recht op hebben. We zullen zo snel mogelijk aanvullende informatie met je delen over de vervolg stappen.
Met vriendelijke groet,
Jonathan
bol.com klantenservice
www.bol.com
Wel bijzonder dat dit 2 dagen na het cancelen van de order komt en dat ze niet gelijk een oplossing kunnen communiceren. Ik weet nu dus niet of ik hem straks opnieuw bij bol.com moet bestellen om aanspraak te kunnen maken op vergoeding of nu gewoon ergens anders kan bestellen. En dat voor iets dat ik eigenlijk vorige week al heb besteld.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Nu ben ik wel benieuwd of we nu gewoon 1 opnieuw moeten bestellen of even af moeten wachten.Redemer76 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:52:
[...]
Hier ook dezelfde mail, maar dan van Jasper
Even nog op de aanvullende informatie wachten van bol.comthombeste schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:43:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd of we nu gewoon 1 opnieuw moeten bestellen of even af moeten wachten.
Die komen met een oplossing.
Nog erger..... ze weten ook niet wanneer die gaat binnenkomen.
Ik mag toch hopen dat het wel voor 1 december is i.v.m. de watch en lader.
Overigens staat ie bij mobiel.nl gewoon dat hij er is, pas als je door klikt, staat er in bestelling.. dat noem ik misleiding.. maar.. ze gaan er allemaal niet zo best mee om, was bol.com vanaf het begin gewoon netjes en duidelijk geweest, dan was er niets aan de hand geweest... zucht
Mooi voor wie de volle mep wil betalenWhateverSuitsU schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:35:
Zwart nu op voorraad bij Bol.com. Twilight ook nog steeds op voorraad bij Coolblue.
Opnieuw de orde plaatsen.
Email naar bol.com sturen:
Wat nu?
Wij adviseren je om de bestelling opnieuw te plaatsen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je de beloofde Huawei Watch GT & de draadloze lader alsnog krijgt. Je dient hiervoor een e-mail te sturen naar mobile_tablets@bol.com met de volgende informatie:
1. Naam:
2. Adres:
3. IMEI:
4. Telefoonnummer:
5. Emailadres:
LET OP: om er voor te zorgen dat je de Huawei Watch GT & de draadloze lader krijgt, dien je ook het volgende mee te sturen:
1. Bestelbevestiging van de geannuleerde bestelling.
2. De e-mail van de annulering van je bestelling.
3. Bestelbevestiging van je nieuwe bestelling.
En een waarde bon van €25,-
Al met al na veel moeite prima opgelost!!!
Als het ook is misgegaan bij bol.com zou ik ze bellen of even een mailtje afwachten.
Mobiel.nl stuurt rond 13.00 een mail met het treurige feit dat de Mate 20 Pro twilight er niet is en dat de levertijd onbekend is.
Nu 2 uur later weer een mail met dat de telefoon is verzonden.
Het zal toch niet waar zijn.... yeah!
Mijn blauwe is nu ook verzet naar zaterdag. Krijg het gevoel dat dit nog wel eens zou kunnen veranderen. Als mijn mate 20 pro met BOE scherm wordt geleverd vind ik dat prima. Anders houd ik mijn hart vast...sneezie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:25:
Belsimpel zegt nu aan de telefoon dat de verwachte leverdatum vandaag was, maar dat ze net te horen hebben gekregen dat ze morgen pas geleverd worden, dus is de leverdag, opnieuw, veranderd. Ik wacht al vanaf de 22e op de mate 20 pro Blue, die nu dus op zijn vroegst zaterdag geleverd wordt.
Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, zijn er anderen die al wel werkelijk een blauwe variant hebben ontvangen?Limbeckx schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:36:
[...]
Mijn blauwe is nu ook verzet naar zaterdag. Krijg het gevoel dat dit nog wel eens zou kunnen veranderen. Als mijn mate 20 pro met BOE scherm wordt geleverd vind ik dat prima. Anders houd ik mijn hart vast...
Volgens mij is nergens de blauwe nog uitgeleverd. Zou mij weinig verbazen als het toch langer gaat duren.sneezie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:39:
[...]
Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, zijn er anderen die al wel werkelijk een blauwe variant hebben ontvangen?
Hier ook de Blauwe Pro.
Verwijderd
Verwijderd
Die "groene" schermen waar over geklaagd wordt geven mij een beetje extra geduld. Met wat geluk is dat probleem opgelost in deze latere batches.Limbeckx schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Blauwe Mate20Pro uitgesteld naar dinsdag. Ik heb er echt heel weinig vertrouwen in zo...
Same here, dit is niet normaal meer toch.Limbeckx schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Blauwe Mate20Pro uitgesteld naar dinsdag. Ik heb er echt heel weinig vertrouwen in zo...
Ja dat gevoel heb ik ook wel een beetje. In de tussentijd lees ik wel steeds software punten die mij irriteren.Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:01:
[...]
Die "groene" schermen waar over geklaagd wordt geven mij een beetje extra geduld. Met wat geluk is dat probleem opgelost in deze latere batches.
Bv: gestures werkt niet met nova
TeslaUnread en EMUI is soms een probleem
Vanochtend was ik bereid om mijn pre order te annuleren maar inmiddels weet ik het ff niet meer...
Als dat echt zo is dan kunnen we tegen die tijd misschien beter weer wachten op de p30 pro. Tenzij we daar dan ook weer 1.5 maand op moeten wachtenPimmeke1989 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:04:
Ik ben op dit moment met Tele2 aan het chatten, en die durven nu zelfs te zeggen dat de blauwe Mate20 Pro niet voor het einde van de maand geleverd wordt...
Verwijderd
Net contact gehad met Tmobile en Huawei zelf. Als ik hem zou annuleren heb ik geen recht meer op de Horloge en draadloos oplader. Grappig dat de technische afdeling van Huawei aangaf dat zei geen problemen ondervonden met de levering. Leverbaar vanaf 2 november dus het probleem lag bij de winkels.
Ik ga hem annuleren, geen hoop dat hij aan het eind van deze maand toch nog wordt geleverd. Nu het toch 1 maand is uitgesteld kan het makkelijker nog langer duren. Tevens moet je het apparaat voor 1 december registreren bij Huawei anders heb je ook geen recht meer op je cadeau’s. Lekker krom allemaal.
Ga nu maar eens goed nadenken of het de Note 9 of de Huawei Mate 20 Pro wordt. Vanavond even bij de mm kijken denk ik.
Nu gebruik ik 2 weken de blauwe versie. Hiervan is de achterkant veel gladder, waarbij je goed moet oppassen dat deze niet uit je hand glijdt. Het is maar even een ervaring om met jullie te delen.
Wat betreft het toestel zelf.........De mate 20 bevalt super. Geen enkele missers. Voor mij geen pro.
Dat laatste vormt een probleem aangezien de pre-order aanvraag tot 1 december geldt. Volgens de klantenservice van Huawei ligt de oplossing echt bij de provider en moet Tele2 dit oplossen.
Een ander kleur is geen optie aangezien dan je pre-order vervalt. Ik geef ze nog een week en als ik dan niks hoor, dan ga ik mijn bestelling annuleren.
Verwijderd
Verwijderd
Nu maar hopen dat de goeie geleverd wordt. En eentje met goed scherm.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2018 12:00 ]
Verwijderd
Heel aparte kleur zeg, dat midnight blue. Dat geribbelde in het glas geeft de telefoon wel wat xtra's qua uitstraling hoor.
Kijken of ik straks tijd hebt om hem in te stellen, uiteraard laat ik jullie wel weten wat voor display erin zit. Ben zelf ook wel benieuwd.
Verwijderd
Heb helaas wel een LG 01-18-10-43 display. Maar tot nu toe kleuren perfect, geen groene waas of randen.
Voor diegene die nog wachten op het toestel... Tis de moeite waard😎😎
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+Mate+20+Pro klopt voor geen meter.
Bij MediaMarkt kost het nu 995 Euro (https://www.mediamarkt.nl...onlineshop&channel=mmnlnl)
Bol.com heeft de mate 20 pro zwart op voorraad voor 999. Als je een review schrijft, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van 50 euro.
[ Voor 37% gewijzigd door DhoTjai op 12-11-2018 14:15 ]
Ik ga straks ook maar weer eens even bellen, zit inderdaad zelf te twijfelen om de Pre-order deal te laten schieten, en hem direct op te halen bij de MM.DhoTjai schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:09:
Update Tele2: klantenservice zei weer tegen mij dat ik de levertijdenpagina in de gaten moet houden en dat het twee weken kan duren (in plaats van 1 week).
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+Mate+20+Pro klopt voor geen meter.
Bij MediaMarkt kost het nu 995 Euro (https://www.mediamarkt.nl...onlineshop&channel=mmnlnl)
Bol.com heeft de mate 20 pro zwart op voorraad voor 999. Als je een review schrijft, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van 50 euro.
De 3 weken levertijd op de website van Tele2 is onveranderd sinds de introductie op 2 november... (voor de blauwe)
Verwijderd
Ik houd nog heel even vol tot de 15 die Coolblue aanhoud, puur voor de preorder deal. Daarna is het geduld denk ik wel op.
De zwarte variant is op voorraad bij Tele2 Zakelijk.
Heb sinds 19 oktober de blauwe Pro in pre-order staan bij Tele2, maar die hebben tot op heden nog geen flauw idee wanneer ze hem kunnen gaan leveren. En ze kunnen tot op heden ook niet garanderen dat het dan nog mogelijk is om de Watch en Lader te verzilveren, daarover zijn ze nog met Huawei over in conclaaf (yeah right...)
Het vreemde vind ik gewoon dat zowat bijna elke webshop (Coolblue, Mediamarkt, Bol, Belsimpel) ze nu aan het uitleveren zijn.
Heb er gisteren eentje gereserveerd bij de MediaMarkt, en die ligt op dit moment voor me klaar. Probleem is wel dat, als ik die ga halen, ik geen aanspraak meer maak op de Pre-order deal...
Verwijderd
Ik heb een blauwe bij Coolblue in bestelling staan sinds 20 oktober. Die is nog niet aan het uitleveren hoor. De website beloofd a.s. donderdag.Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:
Het vreemde vind ik gewoon dat zowat bijna elke webshop (Coolblue, Mediamarkt, Bol, Belsimpel) ze nu aan het uitleveren zijn.
Wel een beetje vreemd dat Huawei dit niet wat beter heeft verdeeld. De ene retailer heeft nog niet eens voldoende om de pre-orders uit te leveren (mogelijk zelfs 0 toestellen) en bij de ander liggen ze al zodanig op voorraad dat ze niet meer vlotjes uitverkopen. Dat kan beter.
Alsof ze bij Tele2 hier meelezen, krijg net een mail om een afspraak te maken voor de levering! Dat terwijl er op de website nog steeds staat dat er 3 weken levertijd op zit.Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:
Zucht, what to do, what to do...
Heb sinds 19 oktober de blauwe Pro in pre-order staan bij Tele2, maar die hebben tot op heden nog geen flauw idee wanneer ze hem kunnen gaan leveren. En ze kunnen tot op heden ook niet garanderen dat het dan nog mogelijk is om de Watch en Lader te verzilveren, daarover zijn ze nog met Huawei over in conclaaf (yeah right...)
Heb er gisteren eentje gereserveerd bij de MediaMarkt, en die ligt op dit moment voor me klaar. Probleem is wel dat, als ik die ga halen, ik geen aanspraak meer maak op de Pre-order deal...
Maar je hoort mij niet klagen hoor!!
Ik heb het ook ontvangen, sprong uit mijn stoel en riep WOOHOO!Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:14:
[...]
Alsof ze bij Tele2 hier meelezen, krijg net een mail om een afspraak te maken voor de levering! Dat terwijl er op de website nog steeds staat dat er 3 weken levertijd op zit.![]()
Maar je hoort mij niet klagen hoor!!
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:51:
Ik heb zojuist eindelijk een track & trace ontvangen van bol.com voor een blauwe mate 20 pro. Morgen wordt hij bezorgd. Dit was de 2e bestelling nadat de eerste door bol.com wegens technische storing was gecanceld. Ze hebben daarbij gelukkig wel voor een oplossing voor de pre-order bonus gezorgd, maar ze hebben het geld nog steeds niet terug gestort.
Verwijderd
Je bestelling wordt ingepakt
Met beetje geluk is ie er dus morgen ipv de donderdag de 15'de
Edit: Nuc8 was me net voor
[ Voor 9% gewijzigd door phkba op 13-11-2018 17:54 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Verwijderd
Het zal voor de pre-order denk ik niet uitmaken, maar je vraagt je af waarom dit soort dingen niet gewoon kloppen.
Track and trace voor morgen. Via coolblue.
Een blauwe dus. Nu dus hopen op een BOE scherm
Mijn LG scherm is nog steeds top! Ga er vanuit dat ik nu ook niet meer problemen ga krijgen na 1,5 week hoop ik..Medico schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:44:
Na lang wachten...
Track and trace voor morgen. Via coolblue.
Een blauwe dus. Nu dus hopen op een BOE scherm
Het is een klein lichtpuntje dat het schijnbaar bij iedereen op dezelfde manier fout gaat bij bol.com. Maar wat een bende zeg, eerst waren ze mijn betaling kwijt, toen was de bestelling pas 7 november geannuleerd en nu ligt het bij de financiële afdeling en is die er mee bezig. Ik vind dat ze met zulke bedragen wel iets meer prioriteit aan een oplossing mogen geven...0Jacqueline0 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:41:
Snap ik... ik wacht eerst even morgen af als mijn foon binnen is, daarna wordt het een klacht indienen als er niet snel wat gebeurt... denk de volgende keer wel twee keer na voor ik daar weer wat bestel pffff
Verwijderd
EDIT: scherm overigens LG (CoolBlue blauw)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 10:35 ]
Verwijderd
Ja echt wel, maar idd.. met zulke bedragen, mag niet zo maar wat kwijt raken pfff!!! Nog steeds geen reactie van bol.com op mijn mail met gegevens dat ik echt wel heb betaald twee keer... mogen wel wat meer affectie tonen grrrfoaly schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:47:
[...]
Het is een klein lichtpuntje dat het schijnbaar bij iedereen op dezelfde manier fout gaat bij bol.com. Maar wat een bende zeg, eerst waren ze mijn betaling kwijt, toen was de bestelling pas 7 november geannuleerd en nu ligt het bij de financiële afdeling en is die er mee bezig. Ik vind dat ze met zulke bedragen wel iets meer prioriteit aan een oplossing mogen geven...
In werkelijk alle uitpak-video's zag ik een transparante cover meegeleverd worden in de doos. Die kon ik in de mijne niet vinden. Heeft iemand die er wel bij gekregen?
Snap ik ook wel weer, je kunt niet alles meeleveren voor die prijsHmtsjmftsch schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:26:
Nee, die worden in Europa niet meegeleverd
Dank voor je antwoord!
Nee, er zit weinig schot in bij Bol. Com0Jacqueline0 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
Wie heeft er al het bedrag terug van geannuleerde telefoon via bol.com? Ik nog steeds niet en stilte aan die kant, of is hier een topic over?
Erg vervelend dit. Het gaat ook niet om vijf euro...
Hoe is dit verder afgelopen?Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:30:
Ik heb ze tot vandaag de tijd gegeven het geld terug te storten. Anders ga ik morgen maar beginnen met ze officieel in gebreke te stellen.
Edit: ik heb ze zojuist via mail in gebreke gesteld. Ik kreeg binnen een half uur een reactie. De beste man kon in mijn account geen betaling terugvinden en vroeg of ik een bewijs van betaling kon overleggen zodat hij het met de financiële afdeling kon bespreken?! En dat terwijl ik al 10 dagen om mijn geld aan het vragen ben! Zelden zo'n puinhoop meegemaakt! De in gebreke stelling blijft staan. Ik heb ze 3 dagen gegeven.
[ Voor 40% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 19-11-2018 16:35 ]
Verwijderd
Hier idem. Wel grappig dat ze de ene keer refereren naar de Mate 20 Pro en de andere keer naar de Huawei Laya. Vind het wel een mooie naam eigenlijk.Ramon 73 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:40:
Eindelijk de bevestiging dat de pre-order goodies geleverd gaan worden. Binnen nu en 4 weken in huis.
Ligt al bij DHL..heb al T&T...Ramon 73 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:40:
Eindelijk de bevestiging dat de pre-order goodies geleverd gaan worden. Binnen nu en 4 weken in huis.
Edit..Komt vandaag niet..Status staat nog steeds op: Planning wordt gemaakt, bij DHL...
[ Voor 15% gewijzigd door pdavie2311 op 20-11-2018 07:37 ]
Hier ook nog steeds geen geld terug van Bol.com0Jacqueline0 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
Wie heeft er al het bedrag terug van geannuleerde telefoon via bol.com? Ik nog steeds niet en stilte aan die kant, of is hier een topic over?
3 mails en 3x gebeld en kom niet verder dan de vriendelijke klantenservice die zeggen, voor de zoveelste keer, dat ik nog 2 dagen moet wachten.
Misschien moet de financiële afdeling maar eens een paar overuurtjes gaan maken op een zaterdag bijvoorbeeld
Maar dat zou gek wezen natuurlijk
Telefoon heb ik inmiddels en daar ben ik wel blij mee
Hetzelfde hier, gisteren om 9u 's ochtends de T&T ontvangen. Planning wordt nog steeds gemaakt..pdavie2311 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:48:
[...]
Ligt al bij DHL..heb al T&T...
Edit..Komt vandaag niet..Status staat nog steeds op: Planning wordt gemaakt, bij DHL...
Doen ze expres. Ik heb nog geen nieuwe Mate 20 Pro weer, vandaar...Scoep schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:51:
[...]
Hetzelfde hier, gisteren om 9u 's ochtends de T&T ontvangen. Planning wordt nog steeds gemaakt..
Schermproblemen? Heel erg rot...pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:08:
[...]
Doen ze expres. Ik heb nog geen nieuwe Mate 20 Pro weer, vandaar...
Zelf gelukkig geen last van tot nu, heb het toestel wel vanaf release in mijn bezit.
Ja, Kan alleen pas weer een order plaatsten als huidige is ontbonden door Vodafone..Duurt 5 werkdagen, pfff...Scoep schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:31:
[...]
Schermproblemen? Heel erg rot...
Zelf gelukkig geen last van tot nu, heb het toestel wel vanaf release in mijn bezit.
Belachelijk dat het zo lang duurt.. Direct omruilen was niet mogelijk?pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
[...]
Ja, Kan alleen pas weer een order plaatsten als huidige is ontbonden door Vodafone..Duurt 5 werkdagen, pfff...
Bij mij was het zo gepiept. Ik had online besteld, daarna telefonisch opgezegd omdat ik een telefoon bij wilde. Vervolgens een minuut later in de winkel om het contract te verlengen. Ik kon hem ook telefonisch verlengen en het toestel bij de gewenste filiaal ophalen.pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
[...]
Ja, Kan alleen pas weer een order plaatsten als huidige is ontbonden door Vodafone..Duurt 5 werkdagen, pfff...
0Jacqueline0 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:24:
Ah duidelijk... Ben niet de enige waar bol er een potje van maakt met geld terug gave. Maar euh... Ik ga er van uit dat het goed komt, kost alleen tijd daar altijd 🤔🙄😣 met mobiel ben ik sws blij 🤩
In de reactie die ik vanochtend ontving van de klantenservice werd beweerd dat ze geen geld konden overmaken omdat ze geen betalingsbewijs hadden. Bizar natuurlijk dat ze daar nu pas om vragen en nog veel vreemder dat het überhaupt nodig is als zij zelf de bestelling cancelen.Redemer76 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:22:
[...]
Hier ook nog steeds geen geld terug van Bol.com
3 mails en 3x gebeld en kom niet verder dan de vriendelijke klantenservice die zeggen, voor de zoveelste keer, dat ik nog 2 dagen moet wachten.
Misschien moet de financiële afdeling maar eens een paar overuurtjes gaan maken op een zaterdag bijvoorbeeld![]()
Maar dat zou gek wezen natuurlijk![]()
Telefoon heb ik inmiddels en daar ben ik wel blij mee
Als je nog geen betalingsbewijs hebt opgestuurd is het misschien wel belangrijk om er even een telefoontje aan te wagen. Anders kan je waarschijnlijk nog langer op je geld wachten.
Verwijderd
Dat vind ik vreemd. Zij hebben zelf toch wel de administratie op orde of is hun systeem zo bagger?Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:02:
[...]
[...]
In de reactie die ik vanochtend ontving van de klantenservice werd beweerd dat ze geen geld konden overmaken omdat ze geen betalingsbewijs hadden. Bizar natuurlijk dat ze daar nu pas om vragen en nog veel vreemder dat het überhaupt nodig is als zij zelf de bestelling cancelen.
Als je nog geen betalingsbewijs hebt opgestuurd is het misschien wel belangrijk om er even een telefoontje aan te wagen. Anders kan je waarschijnlijk nog langer op je geld wachten.
Of zitten zij zelf in de financiële problemen?
Kreeg ook de mail dat de pre-order extra's binnen 4 weken verstuurd gaan worden als ik tenminste de benodigde informatie heb gemaild, maar ik heb nog geen bevestiging van die verstuurde mail gehad...
Morgenochtend op mijn vakantie adres. Bijna 3 weken te laat, maar toch ook een week te vroeg uitgaande van de laatste update.
Top! Hoop echt dat je gelijk een goede hebt en fijn kunt genieten..OmeJoyo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:43:
Hij komt, hij komt, mijn Huawei Mate Pro
Morgenochtend op mijn vakantie adres. Bijna 3 weken te laat, maar toch ook een week te vroeg uitgaande van de laatste update.
ThanksHmtsjmftsch schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:02:
[...]
[...]
In de reactie die ik vanochtend ontving van de klantenservice werd beweerd dat ze geen geld konden overmaken omdat ze geen betalingsbewijs hadden. Bizar natuurlijk dat ze daar nu pas om vragen en nog veel vreemder dat het überhaupt nodig is als zij zelf de bestelling cancelen.
foaly schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:20:
Ja het is echt een bende bij bol.com, ik heb 2 weken geleden al een screenshot van de betaling gemaild.
Kreeg ook de mail dat de pre-order extra's binnen 4 weken verstuurd gaan worden als ik tenminste de benodigde informatie heb gemaild, maar ik heb nog geen bevestiging van die verstuurde mail gehad...
Vandaag nog even contact gehad, volgens mij zijn ze nog steeds bezig om de vastgelopen orders 'goed' te annuleren zodat we het geld via de normale weg terug gestort krijgen. Ik neem aan dat ze dat doen omdat het of om heel veel mensen gaat (wat ik me niet echt kan voorstellen) of omdat ze bang zijn dat ze de automatische terugboeking niet tegen kunnen houden als die in gang gezet wordt. Al met al een knullig verhaal, maar ik deduceer er uit dat we sowieso nog 3 werkdagen moeten wachten aangezien het oorspronkelijke probleem schijnbaar nog steeds niet opgelost is. Then again dit is pure speculatie nav wat de klantenservice medewerkers me vertellen en die moeten voor elke serieuze vraag een mail sturen naar een andere afdeling, dus misschien zit ik er wel helemaal naast...0Jacqueline0 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:18:
Ik heb er ook geen bevestiging van gehad pfff
[...]