Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

OmeJoyo

This is me

Nou, het wordt nog niet duidelijker want iedere medewerker zegt iets anders. Op dit moment HOOPT T-Mobile dat de twilights vandaag binnenkomen en switchen naar zwart is niet mogelijk zonder verlies van de pre-order :( dus misschien dat ie morgen komt, misschien ook niet.

De medewerker voor haar had verteld dat ze er al waren en dat ik AMP maar moest bellen, de medewerker online gaf aan dat ie er absoluut vandaag zou zijn.

De laatste mail zegt nog steeds 2 november.

Zucht... Alles wat ik zoek is gewoon duidelijkheid, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPhone 7 plus
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-08-2022
OmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:45:
Nou, het wordt nog niet duidelijker want iedere medewerker zegt iets anders. Op dit moment HOOPT T-Mobile dat de twilights vandaag binnenkomen en switchen naar zwart is niet mogelijk zonder verlies van de pre-order :( dus misschien dat ie morgen komt, misschien ook niet.

De medewerker voor haar had verteld dat ze er al waren en dat ik AMP maar moest bellen, de medewerker online gaf aan dat ie er absoluut vandaag zou zijn.

De laatste mail zegt nog steeds 2 november.

Zucht... Alles wat ik zoek is gewoon duidelijkheid, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.
Hier het zelfde geneuzel met Tele2. Gister werd verteld dat de twilight versie binnen twee dagen wel leverbaar zou moeten zijn.
Maar tot op heden nog niks vernomen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Ik heb de keuze gemaakt om mijn bestelling van de Mate 20 pro te annuleren. En wel om deze (persoonlijke) redenen:

- Vertragingen, nog steeds onbekende leveringstermijn. In ieder geval ná 20 November in mijn geval.
- Gedoe met groene schermen, en de watch/charger bij potentiele vervanging van toestel
- Het 2e hands verpatsen van Watch om de prijs op een beter niveau te krijgen
- Edge scherm (heeft niet mijn persoonlijke voorkeur)

Ik heb een Oneplus 6T besteld nu dat de Google Pixel 3 camera app (met Google Night-mode!) geport is naar OnePlus. Dit geeft een gigantische verbetering bij night fotos tov de OnePlus stock foto app. Wellicht nog niet zó goed als de Mate 20 pro - maar het komt een heel eind dichter bij.

Wat ik wel ga missen is wireless charging en de extra grote batterij. Maar met een ~300 euro prijsverschil, en bovenstaande punten kon ik mezelf niet meer overtuigen om toch voor de Mate 20 pro te gaan. Hiervan koop ik dan een mooie Bose noise-canceling set, dat heeft voor mij praktisch meer toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Eindelijk een SMS :

Beste klant, helaas kan je order niet op
de afgesproken datum geleverd worden.
Tussen 9 november en 13 november kun je
een email van onze koerier AMP-Groep
verwachten waarmee je eenvoudig online
een bezorgafspraak kunt maken. Onze
excuses voor het ongemak. Groeten, T-
Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog geduldig op mijn bij CB bestelde blauwe versie. Een ander toestel is ook een optie, maar zo'n OnePlus is niks voor mij en van een Samsung Note gaan mij hart ook niet veel sneller kloppen.

Mocht ik voor de levering ergens een Mate 20 X tegenkomen dan is dat een kanshebber, maar ik begrijp dat die vooralsnog niet naar Europa komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thombeste
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2022
Het volgende bericht van bol.com:
Beste Thom,

Bedankt voor je bestelling. Tot onze spijt is je bestelling van de Huawei Mate 20 Pro geannuleerd, dit komt door ontoereikende voorraad bij Huawei en door een systeemfout aan onze kant.

We zijn op de hoogte van de gratis Watch GT de Wireless Charger, waar jullie uiteraard, bij een correcte bestelling, alsnog recht op hebben. We zullen zo snel mogelijk aanvullende informatie met je delen over de vervolg stappen.
Met vriendelijke groet,
Jonathan

bol.com klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Zijn nu zo'n 7 Twilight Mate Pro 20's op voorraad bij Coolblue:

https://www.coolblue.nl/p...ei-mate-20-pro-paars.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redemer76
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09 21:30
thombeste schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:30:
Het volgende bericht van bol.com:
Beste Thom,

Bedankt voor je bestelling. Tot onze spijt is je bestelling van de Huawei Mate 20 Pro geannuleerd, dit komt door ontoereikende voorraad bij Huawei en door een systeemfout aan onze kant.

We zijn op de hoogte van de gratis Watch GT de Wireless Charger, waar jullie uiteraard, bij een correcte bestelling, alsnog recht op hebben. We zullen zo snel mogelijk aanvullende informatie met je delen over de vervolg stappen.
Met vriendelijke groet,
Jonathan

bol.com klantenservice
www.bol.com
Hier ook dezelfde mail, maar dan van Jasper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:32
Ik kreeg zelfs 2 van dit soort mailtjes. 1 Van Tim en 1 van Leila!
Wel bijzonder dat dit 2 dagen na het cancelen van de order komt en dat ze niet gelijk een oplossing kunnen communiceren. Ik weet nu dus niet of ik hem straks opnieuw bij bol.com moet bestellen om aanspraak te kunnen maken op vergoeding of nu gewoon ergens anders kan bestellen. En dat voor iets dat ik eigenlijk vorige week al heb besteld.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thombeste
Redemer76 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:52:
[...]

Hier ook dezelfde mail, maar dan van Jasper :)
Nu ben ik wel benieuwd of we nu gewoon 1 opnieuw moeten bestellen of even af moeten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redemer76
thombeste schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:43:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd of we nu gewoon 1 opnieuw moeten bestellen of even af moeten wachten.
Even nog op de aanvullende informatie wachten van bol.com ;)
Die komen met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwajoep
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 16:01
Ook bij mobiel.nl geen Mate 20 Pro Twilight op voorraad.
Nog erger..... ze weten ook niet wanneer die gaat binnenkomen.
Ik mag toch hopen dat het wel voor 1 december is i.v.m. de watch en lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Vanwege de rare reactie bij bol.com bij het pre - orderen, heb ik het cancelen gelaten voor wat het is en bij mobiel.nl besteld... na eerst nadrukkelijk te hebben gevraagd of ze 'm werkelijk hadden, wat bevestigd werd, maar dus niet hé.... vervolgens kan ik nu daar dus wachten... en ondertussen ook een mail gehad van bol.com maar veel te laat vind ik. Nu is het enige wat je kunt gewoon maar afwachten en hopen dat het lukt inclusief lader en watch grrrr
Overigens staat ie bij mobiel.nl gewoon dat hij er is, pas als je door klikt, staat er in bestelling.. dat noem ik misleiding.. maar.. ze gaan er allemaal niet zo best mee om, was bol.com vanaf het begin gewoon netjes en duidelijk geweest, dan was er niets aan de hand geweest... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Zwart nu op voorraad bij Bol.com. Twilight ook nog steeds op voorraad bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

WhateverSuitsU schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:35:
Zwart nu op voorraad bij Bol.com. Twilight ook nog steeds op voorraad bij Coolblue.
Mooi voor wie de volle mep wil betalen :) Ik zou mijn 200 euro korting en mijn pre-order kwijtraken dus ik wacht nog wel even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thombeste
Nieuwe mail van bol.com waarin staat:
Opnieuw de orde plaatsen.
Email naar bol.com sturen:
Wat nu?
Wij adviseren je om de bestelling opnieuw te plaatsen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je de beloofde Huawei Watch GT & de draadloze lader alsnog krijgt. Je dient hiervoor een e-mail te sturen naar mobile_tablets@bol.com met de volgende informatie:
1. Naam:
2. Adres:
3. IMEI:
4. Telefoonnummer:
5. Emailadres:

LET OP: om er voor te zorgen dat je de Huawei Watch GT & de draadloze lader krijgt, dien je ook het volgende mee te sturen:
1. Bestelbevestiging van de geannuleerde bestelling.
2. De e-mail van de annulering van je bestelling.
3. Bestelbevestiging van je nieuwe bestelling.

En een waarde bon van €25,-

Al met al na veel moeite prima opgelost!!!

Als het ook is misgegaan bij bol.com zou ik ze bellen of even een mailtje afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwajoep
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 16:01
Het kan nog gekker!
Mobiel.nl stuurt rond 13.00 een mail met het treurige feit dat de Mate 20 Pro twilight er niet is en dat de levertijd onbekend is.
Nu 2 uur later weer een mail met dat de telefoon is verzonden.
Het zal toch niet waar zijn.... yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
Bij belsimpel zijn nu alle modellen op voorraad. Mijn blauwe zou vandaag verzonden moeten worden. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneezie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-07-2024
Belsimpel zegt nu aan de telefoon dat de verwachte leverdatum vandaag was, maar dat ze net te horen hebben gekregen dat ze morgen pas geleverd worden, dus is de leverdag, opnieuw, veranderd. Ik wacht al vanaf de 22e op de mate 20 pro Blue, die nu dus op zijn vroegst zaterdag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
sneezie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:25:
Belsimpel zegt nu aan de telefoon dat de verwachte leverdatum vandaag was, maar dat ze net te horen hebben gekregen dat ze morgen pas geleverd worden, dus is de leverdag, opnieuw, veranderd. Ik wacht al vanaf de 22e op de mate 20 pro Blue, die nu dus op zijn vroegst zaterdag geleverd wordt.
Mijn blauwe is nu ook verzet naar zaterdag. Krijg het gevoel dat dit nog wel eens zou kunnen veranderen. Als mijn mate 20 pro met BOE scherm wordt geleverd vind ik dat prima. Anders houd ik mijn hart vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneezie
Limbeckx schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:36:
[...]

Mijn blauwe is nu ook verzet naar zaterdag. Krijg het gevoel dat dit nog wel eens zou kunnen veranderen. Als mijn mate 20 pro met BOE scherm wordt geleverd vind ik dat prima. Anders houd ik mijn hart vast...
Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, zijn er anderen die al wel werkelijk een blauwe variant hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
sneezie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:39:
[...]

Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, zijn er anderen die al wel werkelijk een blauwe variant hebben ontvangen?
Volgens mij is nergens de blauwe nog uitgeleverd. Zou mij weinig verbazen als het toch langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:36
Ik heb net contact gehad met Tele2, die zeiden dat mijn order "vast" zat in het systeem, waardoor hij nog steeds op Pre-order stond. Maar dat er wel voorraden zijn. Zou nu doorgezet moeten worden, dus ben benieuwd.
Hier ook de Blauwe Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn blauwe van Coolblue staat nog steeds op de 15de. Maar gisteren hadden ze opeens een kleur die eerst voor de 12de stond. Kennelijk tellen ze voor de zekerheid een week op bij de beloofde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Bij Bol nog steeds niet verschenen, maar ik wacht nu geduldig, want ik weet dat er én een lader én een watch en 25 euro extra bij zit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb vandaag contact opgenomen met Tele2 en mijn bestelling staat op "In behandeling". Hij kon niks over de voorraad vertellen en zei dat ik naar de levertijden pagina moet kijken. De bestelling van de Huawei mate 20 pro was op 26 oktober geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Blauwe Mate20Pro uitgesteld naar dinsdag. Ik heb er echt heel weinig vertrouwen in zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbeckx schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Blauwe Mate20Pro uitgesteld naar dinsdag. Ik heb er echt heel weinig vertrouwen in zo...
Die "groene" schermen waar over geklaagd wordt geven mij een beetje extra geduld. Met wat geluk is dat probleem opgelost in deze latere batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneezie
Limbeckx schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Same here, dit is niet normaal meer toch. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:01:
[...]

Die "groene" schermen waar over geklaagd wordt geven mij een beetje extra geduld. Met wat geluk is dat probleem opgelost in deze latere batches.
Ja dat gevoel heb ik ook wel een beetje. In de tussentijd lees ik wel steeds software punten die mij irriteren.

Bv: gestures werkt niet met nova
TeslaUnread en EMUI is soms een probleem :(

Vanochtend was ik bereid om mijn pre order te annuleren maar inmiddels weet ik het ff niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Ik ben op dit moment met Tele2 aan het chatten, en die durven nu zelfs te zeggen dat de blauwe Mate20 Pro niet voor het einde van de maand geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneezie
Pimmeke1989 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:04:
Ik ben op dit moment met Tele2 aan het chatten, en die durven nu zelfs te zeggen dat de blauwe Mate20 Pro niet voor het einde van de maand geleverd wordt...
Als dat echt zo is dan kunnen we tegen die tijd misschien beter weer wachten op de p30 pro. Tenzij we daar dan ook weer 1.5 maand op moeten wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Op de website van T-mobile is de Twilight net naar 26 november gezet, dus maak me een beetje zorgen om de belofte die ze van de week hebben gemaakt tussen 9 en 15 november. Ik ga bidden dat het goedkomt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik ga even met belsimpel in conclaaf. Ik wil dan liever de twilight denk ik dan wachten tot eind november. Ben benieuwd of dat kan icm het behouden van de voordelen van de pre order. Als het antwoord nee is, dan ga ik helemaal annuleren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 oktober bij T-Mobile de twilight versie besteld. Levering verschoven van 2 november naar 9 november. Vervolgens een bericht gekregen dat het tussen 9 &15 november door AMP geleverd zou worden. Dit is nu uitgesteld naar 29 november.

Net contact gehad met Tmobile en Huawei zelf. Als ik hem zou annuleren heb ik geen recht meer op de Horloge en draadloos oplader. Grappig dat de technische afdeling van Huawei aangaf dat zei geen problemen ondervonden met de levering. Leverbaar vanaf 2 november dus het probleem lag bij de winkels.

Ik ga hem annuleren, geen hoop dat hij aan het eind van deze maand toch nog wordt geleverd. Nu het toch 1 maand is uitgesteld kan het makkelijker nog langer duren. Tevens moet je het apparaat voor 1 december registreren bij Huawei anders heb je ook geen recht meer op je cadeau’s. Lekker krom allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ook geannuleerd bij belsimpel. Ze wisten niet wanneer de blauwe zou komen en waren afhankelijk van de leverancier. Wat ze iig niet konden doen was een bestelling verruilen met wel de pre order voordelen.

Ga nu maar eens goed nadenken of het de Note 9 of de Huawei Mate 20 Pro wordt. Vanavond even bij de mm kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bevestigings mail gehad buiten de eerste mail van de pre- order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59
Een aantal van jullie wachten op de blauwe versie. Overweeg even goed of dit wel de juiste voor je is. Zelf heb ik eerst de twighlight gehad. De achterkant van deze versie is glad afgewerkt, maar in de hand heb je grip en glijdt niet.
Nu gebruik ik 2 weken de blauwe versie. Hiervan is de achterkant veel gladder, waarbij je goed moet oppassen dat deze niet uit je hand glijdt. Het is maar even een ervaring om met jullie te delen.

Wat betreft het toestel zelf.........De mate 20 bevalt super. Geen enkele missers. Voor mij geen pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westland36
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-02 18:56
Volgens Tele2 wordt de blauwe en paarse variant eind november verwacht en verstuurd (hopelijk). Helaas is er volgens Tele2 ook de mogelijkheid dat dit rond december zal gebeuren.

Dat laatste vormt een probleem aangezien de pre-order aanvraag tot 1 december geldt. Volgens de klantenservice van Huawei ligt de oplossing echt bij de provider en moet Tele2 dit oplossen.

Een ander kleur is geen optie aangezien dan je pre-order vervalt. Ik geef ze nog een week en als ik dan niks hoor, dan ga ik mijn bestelling annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt nog even voordat het 1 december is. Bovendien suggereren de actievoorwaarden dat je de boel kunt oprekken tot 15 december door voor 1 december alvast een “foute” aanvraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Je hebt een product gekocht inclusief de pre-order bonus. De leverancier is verplicht jou dit te leveren. Eventuele leveringsproblemen zijn voor het risico van de leverancier en ontslaat ze niet van de verplichting het overeengekome te leveren. Na 1 december kan je dus gewoon contact opnemen met de verkoper een ze hierop wijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de de mijne besteld online bij Mediamarkt, 28 oktober. De blauwe variant. Kreeg van de week een mail dat de datum was aangepast naar 9 november. Kon mijn ogen niet geloven, dacht gelijk dat zal wel. Na al die reacties hier..... Krijg ik gisteren een melding van Mediamarkt dat de bestelling is verzonden!!!! Woehaaa.... Wordt dalijk geleverd!!!!
Nu maar hopen dat de goeie geleverd wordt. En eentje met goed scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2018 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik ben benieuwd. Volgens mij ben je de eerste die de blauwe versie ontvangt. Hopelijk goed nieuws voor de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen!!! Wat een mooi toestel zeg.
Heel aparte kleur zeg, dat midnight blue. Dat geribbelde in het glas geeft de telefoon wel wat xtra's qua uitstraling hoor.
Kijken of ik straks tijd hebt om hem in te stellen, uiteraard laat ik jullie wel weten wat voor display erin zit. Ben zelf ook wel benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is up en running.. Loopt lekker vlot. Wel wat anders dan Xperia x performance. Maar vind het goed te doen die EMUI, is weer eens wat anders. 😀😀
Heb helaas wel een LG 01-18-10-43 display. Maar tot nu toe kleuren perfect, geen groene waas of randen.
Voor diegene die nog wachten op het toestel... Tis de moeite waard😎😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Update Tele2: klantenservice zei weer tegen mij dat ik de levertijdenpagina in de gaten moet houden en dat het twee weken kan duren (in plaats van 1 week).

https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+Mate+20+Pro klopt voor geen meter.

Bij MediaMarkt kost het nu 995 Euro (https://www.mediamarkt.nl...onlineshop&channel=mmnlnl)

Bol.com heeft de mate 20 pro zwart op voorraad voor 999. Als je een review schrijft, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van 50 euro.

[ Voor 37% gewijzigd door DhoTjai op 12-11-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Iemand al de blauwe binnen bij bol.com? Overigens opletten als je opnieuw moest bestellen en hun de vorige geannuleerd hebben, of je dan je geld wel terug hebt gekregen, ik namelijk niet, daarover ben ik nu in onderhandeling met bol. 1 halen, 2 betalen is het geworden zuchtttttt.... (einde nog niet in zicht)... zo wordt het wel een mega prijzig mobieltje met een heeeeeeeeeeeel lange wachttijd (want nog niet binnen).... w o r d t v e r v o l g dddddddd..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
DhoTjai schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:09:
Update Tele2: klantenservice zei weer tegen mij dat ik de levertijdenpagina in de gaten moet houden en dat het twee weken kan duren (in plaats van 1 week).

https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+Mate+20+Pro klopt voor geen meter.

Bij MediaMarkt kost het nu 995 Euro (https://www.mediamarkt.nl...onlineshop&channel=mmnlnl)

Bol.com heeft de mate 20 pro zwart op voorraad voor 999. Als je een review schrijft, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van 50 euro.
Ik ga straks ook maar weer eens even bellen, zit inderdaad zelf te twijfelen om de Pre-order deal te laten schieten, en hem direct op te halen bij de MM.
De 3 weken levertijd op de website van Tele2 is onveranderd sinds de introductie op 2 november... (voor de blauwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Ik zit ook te denken om mijn bestelling bij Tele2 te annuleren, wegens de slechte communicatie en de klantenservice. Dan maar geen Huawei Mate 20 pro! En mijn P8 blijven gebruiken. Ik was alleen geïnteresseerd in de pre-order deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een beetje wrang om op 20 oktober te bestellen en nog altijd niks ontvangen te hebben terwijl het inmiddels elders al goedkoper op voorraad ligt.

Ik houd nog heel even vol tot de 15 die Coolblue aanhoud, puur voor de preorder deal. Daarna is het geduld denk ik wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
https://www.tele2.nl/zakelijk/shop/mate-20-pro
De zwarte variant is op voorraad bij Tele2 Zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneezie
Ik heb gister de blauwe mate 20 pro op kunnen halen bij belsimpel. Helaas lg scherm, maar so far niets geks gezien met normaal gebruik, ik moet nog kijken in een donkere kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik heb zojuist eindelijk een track & trace ontvangen van bol.com voor een blauwe mate 20 pro. Morgen wordt hij bezorgd. Dit was de 2e bestelling nadat de eerste door bol.com wegens technische storing was gecanceld. Ze hebben daarbij gelukkig wel voor een oplossing voor de pre-order bonus gezorgd, maar ze hebben het geld nog steeds niet terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Zucht, what to do, what to do...
Heb sinds 19 oktober de blauwe Pro in pre-order staan bij Tele2, maar die hebben tot op heden nog geen flauw idee wanneer ze hem kunnen gaan leveren. En ze kunnen tot op heden ook niet garanderen dat het dan nog mogelijk is om de Watch en Lader te verzilveren, daarover zijn ze nog met Huawei over in conclaaf (yeah right...)
Het vreemde vind ik gewoon dat zowat bijna elke webshop (Coolblue, Mediamarkt, Bol, Belsimpel) ze nu aan het uitleveren zijn.
Heb er gisteren eentje gereserveerd bij de MediaMarkt, en die ligt op dit moment voor me klaar. Probleem is wel dat, als ik die ga halen, ik geen aanspraak meer maak op de Pre-order deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:
Het vreemde vind ik gewoon dat zowat bijna elke webshop (Coolblue, Mediamarkt, Bol, Belsimpel) ze nu aan het uitleveren zijn.
Ik heb een blauwe bij Coolblue in bestelling staan sinds 20 oktober. Die is nog niet aan het uitleveren hoor. De website beloofd a.s. donderdag.

Wel een beetje vreemd dat Huawei dit niet wat beter heeft verdeeld. De ene retailer heeft nog niet eens voldoende om de pre-orders uit te leveren (mogelijk zelfs 0 toestellen) en bij de ander liggen ze al zodanig op voorraad dat ze niet meer vlotjes uitverkopen. Dat kan beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmeke1989
Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:
Zucht, what to do, what to do...
Heb sinds 19 oktober de blauwe Pro in pre-order staan bij Tele2, maar die hebben tot op heden nog geen flauw idee wanneer ze hem kunnen gaan leveren. En ze kunnen tot op heden ook niet garanderen dat het dan nog mogelijk is om de Watch en Lader te verzilveren, daarover zijn ze nog met Huawei over in conclaaf (yeah right...)
Heb er gisteren eentje gereserveerd bij de MediaMarkt, en die ligt op dit moment voor me klaar. Probleem is wel dat, als ik die ga halen, ik geen aanspraak meer maak op de Pre-order deal...
Alsof ze bij Tele2 hier meelezen, krijg net een mail om een afspraak te maken voor de levering! Dat terwijl er op de website nog steeds staat dat er 3 weken levertijd op zit. 8)7
Maar je hoort mij niet klagen hoor!! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Pimmeke1989 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:14:
[...]

Alsof ze bij Tele2 hier meelezen, krijg net een mail om een afspraak te maken voor de levering! Dat terwijl er op de website nog steeds staat dat er 3 weken levertijd op zit. 8)7
Maar je hoort mij niet klagen hoor!! :D
Ik heb het ook ontvangen, sprong uit mijn stoel en riep WOOHOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
dat heb ik dus ook, zie mijn reactie...
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:51:
Ik heb zojuist eindelijk een track & trace ontvangen van bol.com voor een blauwe mate 20 pro. Morgen wordt hij bezorgd. Dit was de 2e bestelling nadat de eerste door bol.com wegens technische storing was gecanceld. Ze hebben daarbij gelukkig wel voor een oplossing voor de pre-order bonus gezorgd, maar ze hebben het geld nog steeds niet terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Tsja, ben er ook al meer dan een week mee bezig. Ongelooflijk dat een bestelling eenzijdig wordt gecanceld, maar ze het geld gerust in hun zak houden. Ze beweren dat ze het nog niet hebben teruggestort wegens "technische problemen", maar hier geloof ik helemaal niets van. Dat zou betekenen dat er bij bol.com de afgelopen anderhalve week geen betaling de deur uit is gegaan? Ik heb ze tot vandaag de tijd gegeven het geld terug te storten. Anders ga ik morgen maar beginnen met ze officieel in gebreke te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Snap ik... ik wacht eerst even morgen af als mijn foon binnen is, daarna wordt het een klacht indienen als er niet snel wat gebeurt... denk de volgende keer wel twee keer na voor ik daar weer wat bestel pffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue heeft blauw nu ook op voorraad en mijn status is veranderd naar "Wordt ingepakt". Beter laat dan nooit. Ik ga er vanuit dat hij dan ook morgen bezorgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phkba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 10:32
Bij Coolblue is mijn status (voor een blauwe) net aangepast naar:

Je bestelling wordt ingepakt

Met beetje geluk is ie er dus morgen ipv de donderdag de 15'de :)

Edit: Nuc8 was me net voor :X

[ Voor 9% gewijzigd door phkba op 13-11-2018 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Leuk mensen! Altijd leuk unboxing! Geniet ervan!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue heeft alvast de factuur online gezet en daar staat dat ik op 24 oktober via iDEAL betaald zou hebben. Ik heb echter 20 oktober al betaald, en heb daar ook een bevestiging van.

Het zal voor de pre-order denk ik niet uitmaken, maar je vraagt je af waarom dit soort dingen niet gewoon kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:54
Na lang wachten...
Track and trace voor morgen. Via coolblue.

Een blauwe dus. Nu dus hopen op een BOE scherm oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Medico schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:44:
Na lang wachten...
Track and trace voor morgen. Via coolblue.

Een blauwe dus. Nu dus hopen op een BOE scherm oOo
Mijn LG scherm is nog steeds top! Ga er vanuit dat ik nu ook niet meer problemen ga krijgen na 1,5 week hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-08 16:20
0Jacqueline0 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:41:
Snap ik... ik wacht eerst even morgen af als mijn foon binnen is, daarna wordt het een klacht indienen als er niet snel wat gebeurt... denk de volgende keer wel twee keer na voor ik daar weer wat bestel pffff
Het is een klein lichtpuntje dat het schijnbaar bij iedereen op dezelfde manier fout gaat bij bol.com. Maar wat een bende zeg, eerst waren ze mijn betaling kwijt, toen was de bestelling pas 7 november geannuleerd en nu ligt het bij de financiële afdeling en is die er mee bezig. Ik vind dat ze met zulke bedragen wel iets meer prioriteit aan een oplossing mogen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is inmiddels gearriveerd, dus ik ga verder in de andere topics. Hopelijk niet het schermproblemen-topic..!

EDIT: scherm overigens LG (CoolBlue blauw)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chatjozef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Gisteren ook mijn telefoon bij de lokale BCC kunnen ophalen :) Veel plezier er mee iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat mijn blauwe variant met LG display, na dag 4, ook nog steeds perfect is. Ik ben er wel blij mee 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
foaly schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:47:
[...]

Het is een klein lichtpuntje dat het schijnbaar bij iedereen op dezelfde manier fout gaat bij bol.com. Maar wat een bende zeg, eerst waren ze mijn betaling kwijt, toen was de bestelling pas 7 november geannuleerd en nu ligt het bij de financiële afdeling en is die er mee bezig. Ik vind dat ze met zulke bedragen wel iets meer prioriteit aan een oplossing mogen geven...
Ja echt wel, maar idd.. met zulke bedragen, mag niet zo maar wat kwijt raken pfff!!! Nog steeds geen reactie van bol.com op mijn mail met gegevens dat ik echt wel heb betaald twee keer... mogen wel wat meer affectie tonen grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
De mijne is zojuist ook binnengekomen.

In werkelijk alle uitpak-video's zag ik een transparante cover meegeleverd worden in de doos. Die kon ik in de mijne niet vinden. Heeft iemand die er wel bij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Nee, die worden in Europa niet meegeleverd

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:26:
Nee, die worden in Europa niet meegeleverd
Snap ik ook wel weer, je kunt niet alles meeleveren voor die prijs ;)
Dank voor je antwoord!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Wegens hier ook schermproblemen twijfel ik erg..Hou ik de Mate 20 Pro, of ga ik weer terug naar Apple..Al meer dan 6 jaar iPhones en nooit problemen gehad. Uitstapje Android en helaas begint het omruilen/ruilen...Telefoon bevalt voor de rest goed hoor, maar ik kan deze week nog zonder opgave van reden mijn toestel ruilen. Ben bang voor eenzelfde Batch toestel met wederom problemen..Bah!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Wie heeft er al het bedrag terug van geannuleerde telefoon via bol.com? Ik nog steeds niet en stilte aan die kant, of is hier een topic over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuxxxxx
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-07 20:50
0Jacqueline0 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
Wie heeft er al het bedrag terug van geannuleerde telefoon via bol.com? Ik nog steeds niet en stilte aan die kant, of is hier een topic over?
Nee, er zit weinig schot in bij Bol. Com
Erg vervelend dit. Het gaat ook niet om vijf euro...
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:30:
Ik heb ze tot vandaag de tijd gegeven het geld terug te storten. Anders ga ik morgen maar beginnen met ze officieel in gebreke te stellen.
Hoe is dit verder afgelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik kon ze nog niet in gebreke stellen, want wettelijk gezien hebben ze 14 dagen om het geld terug te storten. Heb wel opnieuw gebeld. Werd me duidelijk dat we nooit direct contact met bol.com hebben. Klantenservice is uitbesteed, dus kunnen niets anders doen dan de klacht doorgeven. En daarna blijft het stil....

Edit: ik heb ze zojuist via mail in gebreke gesteld. Ik kreeg binnen een half uur een reactie. De beste man kon in mijn account geen betaling terugvinden en vroeg of ik een bewijs van betaling kon overleggen zodat hij het met de financiële afdeling kon bespreken?! En dat terwijl ik al 10 dagen om mijn geld aan het vragen ben! Zelden zo'n puinhoop meegemaakt! De in gebreke stelling blijft staan. Ik heb ze 3 dagen gegeven.

[ Voor 40% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 19-11-2018 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Eindelijk de bevestiging dat de pre-order goodies geleverd gaan worden. Binnen nu en 4 weken in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon 73 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:40:
Eindelijk de bevestiging dat de pre-order goodies geleverd gaan worden. Binnen nu en 4 weken in huis.
Hier idem. Wel grappig dat ze de ene keer refereren naar de Mate 20 Pro en de andere keer naar de Huawei Laya. Vind het wel een mooie naam eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Ramon 73 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:40:
Ligt al bij DHL..heb al T&T...

Edit..Komt vandaag niet..Status staat nog steeds op: Planning wordt gemaakt, bij DHL...

[ Voor 15% gewijzigd door pdavie2311 op 20-11-2018 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redemer76
0Jacqueline0 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
Hier ook nog steeds geen geld terug van Bol.com :F
3 mails en 3x gebeld en kom niet verder dan de vriendelijke klantenservice die zeggen, voor de zoveelste keer, dat ik nog 2 dagen moet wachten.
Misschien moet de financiële afdeling maar eens een paar overuurtjes gaan maken op een zaterdag bijvoorbeeld ;)
Maar dat zou gek wezen natuurlijk :S

Telefoon heb ik inmiddels en daar ben ik wel blij mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Ah duidelijk... Ben niet de enige waar bol er een potje van maakt met geld terug gave. Maar euh... Ik ga er van uit dat het goed komt, kost alleen tijd daar altijd 🤔🙄😣 met mobiel ben ik sws blij 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
pdavie2311 schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:48:
[...]

Ligt al bij DHL..heb al T&T...

Edit..Komt vandaag niet..Status staat nog steeds op: Planning wordt gemaakt, bij DHL...
Hetzelfde hier, gisteren om 9u 's ochtends de T&T ontvangen. Planning wordt nog steeds gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Scoep schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:51:
[...]

Hetzelfde hier, gisteren om 9u 's ochtends de T&T ontvangen. Planning wordt nog steeds gemaakt..
Doen ze expres. Ik heb nog geen nieuwe Mate 20 Pro weer, vandaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:08:
[...]

Doen ze expres. Ik heb nog geen nieuwe Mate 20 Pro weer, vandaar... :P
Schermproblemen? Heel erg rot...
Zelf gelukkig geen last van tot nu, heb het toestel wel vanaf release in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Scoep schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:31:
[...]

Schermproblemen? Heel erg rot...
Zelf gelukkig geen last van tot nu, heb het toestel wel vanaf release in mijn bezit.
Ja, Kan alleen pas weer een order plaatsten als huidige is ontbonden door Vodafone..Duurt 5 werkdagen, pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
[...]

Ja, Kan alleen pas weer een order plaatsten als huidige is ontbonden door Vodafone..Duurt 5 werkdagen, pfff...
Belachelijk dat het zo lang duurt.. Direct omruilen was niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
[...]

Bij mij was het zo gepiept. Ik had online besteld, daarna telefonisch opgezegd omdat ik een telefoon bij wilde. Vervolgens een minuut later in de winkel om het contract te verlengen. Ik kon hem ook telefonisch verlengen en het toestel bij de gewenste filiaal ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
0Jacqueline0 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:24:
Ah duidelijk... Ben niet de enige waar bol er een potje van maakt met geld terug gave. Maar euh... Ik ga er van uit dat het goed komt, kost alleen tijd daar altijd 🤔🙄😣 met mobiel ben ik sws blij 🤩
Redemer76 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:22:
[...]

Hier ook nog steeds geen geld terug van Bol.com :F
3 mails en 3x gebeld en kom niet verder dan de vriendelijke klantenservice die zeggen, voor de zoveelste keer, dat ik nog 2 dagen moet wachten.
Misschien moet de financiële afdeling maar eens een paar overuurtjes gaan maken op een zaterdag bijvoorbeeld ;)
Maar dat zou gek wezen natuurlijk :S

Telefoon heb ik inmiddels en daar ben ik wel blij mee :)
In de reactie die ik vanochtend ontving van de klantenservice werd beweerd dat ze geen geld konden overmaken omdat ze geen betalingsbewijs hadden. Bizar natuurlijk dat ze daar nu pas om vragen en nog veel vreemder dat het überhaupt nodig is als zij zelf de bestelling cancelen.
Als je nog geen betalingsbewijs hebt opgestuurd is het misschien wel belangrijk om er even een telefoontje aan te wagen. Anders kan je waarschijnlijk nog langer op je geld wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bol.com wordt een raar verhaal zo. Je zou er haast een eigen topic aan wijden. Wellicht zijn er mensen met een dergelijke ervaring maar een ander product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:02:
[...]

[...]

In de reactie die ik vanochtend ontving van de klantenservice werd beweerd dat ze geen geld konden overmaken omdat ze geen betalingsbewijs hadden. Bizar natuurlijk dat ze daar nu pas om vragen en nog veel vreemder dat het überhaupt nodig is als zij zelf de bestelling cancelen.
Als je nog geen betalingsbewijs hebt opgestuurd is het misschien wel belangrijk om er even een telefoontje aan te wagen. Anders kan je waarschijnlijk nog langer op je geld wachten.
Dat vind ik vreemd. Zij hebben zelf toch wel de administratie op orde of is hun systeem zo bagger?
Of zitten zij zelf in de financiële problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Zij zeggen dat ze een technische storing hebben. Of dat ook daadwerkelijk de reden is weet ik niet. Het is dan in elk geval wel een heel erg lange technische storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Morgenmiddag komen mijn Watch en Charger binnen! Nice! Nu nog een nieuwe Mate Pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
Ja het is echt een bende bij bol.com, ik heb 2 weken geleden al een screenshot van de betaling gemaild.
Kreeg ook de mail dat de pre-order extra's binnen 4 weken verstuurd gaan worden als ik tenminste de benodigde informatie heb gemaild, maar ik heb nog geen bevestiging van die verstuurde mail gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hij komt, hij komt, mijn Huawei Mate Pro :D

Morgenochtend op mijn vakantie adres. Bijna 3 weken te laat, maar toch ook een week te vroeg uitgaande van de laatste update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

OmeJoyo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:43:
Hij komt, hij komt, mijn Huawei Mate Pro :D

Morgenochtend op mijn vakantie adres. Bijna 3 weken te laat, maar toch ook een week te vroeg uitgaande van de laatste update.
Top! Hoop echt dat je gelijk een goede hebt en fijn kunt genieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redemer76
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:02:
[...]

[...]

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Jacqueline0
Ik heb er ook geen bevestiging van gehad pfff
foaly schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:20:
Ja het is echt een bende bij bol.com, ik heb 2 weken geleden al een screenshot van de betaling gemaild.
Kreeg ook de mail dat de pre-order extra's binnen 4 weken verstuurd gaan worden als ik tenminste de benodigde informatie heb gemaild, maar ik heb nog geen bevestiging van die verstuurde mail gehad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foaly
0Jacqueline0 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:18:
Ik heb er ook geen bevestiging van gehad pfff

[...]
Vandaag nog even contact gehad, volgens mij zijn ze nog steeds bezig om de vastgelopen orders 'goed' te annuleren zodat we het geld via de normale weg terug gestort krijgen. Ik neem aan dat ze dat doen omdat het of om heel veel mensen gaat (wat ik me niet echt kan voorstellen) of omdat ze bang zijn dat ze de automatische terugboeking niet tegen kunnen houden als die in gang gezet wordt. Al met al een knullig verhaal, maar ik deduceer er uit dat we sowieso nog 3 werkdagen moeten wachten aangezien het oorspronkelijke probleem schijnbaar nog steeds niet opgelost is. Then again dit is pure speculatie nav wat de klantenservice medewerkers me vertellen en die moeten voor elke serieuze vraag een mail sturen naar een andere afdeling, dus misschien zit ik er wel helemaal naast...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste