Ook gebeld opsturen en dan kijken ze, maar dan zien ze niks natuurlijk, testen hem gewoon in het licht, en sturen ze hem weer terug, ook weleens met een ander toestel gehad schiet niet op.pdavie2311 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:18:
[...]
Net ook nog even de LCD test gedaan uit de Huawei App..In het donker met donkere kleuren. Ziet er prima uit!! Blij met het toestel. Eerste indruk is meer dan goed te noemen. De camera met AI is ook geinig. Gisteren met de hond in het bos gelopen. Dan zegt AI; herfstbladeren en volgende keer; Hond als de foto wordt genomen..Leuk!
[...]
Handige en nuttige info. Thanx!
Je had hem toch bij Belsimpel gekocht? Kan je niet langs de winkel gaan of woon je te ver weg?Anoniem: 407664 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:26:
[...]
Ook gebeld opsturen en dan kijken ze, maar dan zien ze niks natuurlijk, testen hem gewoon in het licht, en sturen ze hem weer terug, ook weleens met een ander toestel gehad schiet niet op.
Anoniem: 407664
Helaas Nijmegen is slecht bedeeld wat dat betreft,, moet ik naar Utrecht.DhoTjai schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:33:
[...]
Je had hem toch bij Belsimpel gekocht? Kan je niet langs de winkel gaan of woon je te ver weg?
The phone number for Huawei NL is 0800 9188 (in case anyone is looking). It was a bit difficult to find
Huawei geeft aan dat het gaat om de Watch die op de promotie website staat (Zwart).joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:27:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat het om de zwarte versie gaat. Weet alleen niet meer waar.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Nou... Dit gaat nog lastiger worden dan dat ik dacht. Huawei zelf kan mij niet helpen om het toestel te vervangen, dit moet echt via Vodafone.
Helaas kan ik niet een Vodafone winkel inlopen om hem te ruilen, maar moet ik de volgende stappen doorlopen:
- Telefoon met alle accessoires meenemen naar een fysieke Vodafone winkel
- Het abonnement ontbinden en het toestel inleveren
- Het toestel wordt teruggestuurd naar Vodafone, en wordt binnen 21 werkdagen schriftelijk bevestigd.
- Nadat dit bevestigd is is het abonnement stopgezet, ik kan dan een nieuw abonnement afsluiten waarbij ik een nieuw toestel krijg.
- Hopen dat dit scherm wel goed is, en anders weer naar stap 1
Lijkt mij niet de normale gang van zaken??
Ik heb meerdere medewerkers gesproken, zowel via de telefoon als de chat.
EDIT:
Dit is dus blijkbaar alleen zo als je hem online/telefonisch hebt besteld.
Als je alles in de winkel hebt geregeld kun je hem wel direct omwisselen.
Ze konden geen uitzondering maken voor mij met als standpunt dat de winkel en online aparte sales kanalen hebben en met andere systemen werken.
Helaas kan ik niet een Vodafone winkel inlopen om hem te ruilen, maar moet ik de volgende stappen doorlopen:
- Het toestel wordt teruggestuurd naar Vodafone, en wordt binnen 21 werkdagen schriftelijk bevestigd.
- Nadat dit bevestigd is is het abonnement stopgezet, ik kan dan een nieuw abonnement afsluiten waarbij ik een nieuw toestel krijg.
- Hopen dat dit scherm wel goed is, en anders weer naar stap 1

EDIT:
Ze konden geen uitzondering maken voor mij met als standpunt dat de winkel en online aparte sales kanalen hebben en met andere systemen werken.
[ Voor 19% gewijzigd door joeyschrama op 05-11-2018 14:02 ]
joeyschrama schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:54:
Nou... Dit gaat nog lastiger worden dan dat ik dacht. Huawei zelf kan mij niet helpen om het toestel te vervangen, dit moet echt via Vodafone.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik zou gewoon wachten tot Huawei het probleem erkent, dan is het ruilen na de twee weken geen probleem denk ik, doe ik ook.joeyschrama schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:54:
- Hopen dat dit scherm wel goed is, en anders weer naar stap 1![]()
Dat lijkt me raar... Wat nou als je je toestel heb verkocht en de koper moet hem terugsturen voor garantie?joeyschrama schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:54:
- Hopen dat dit scherm wel goed is, en anders weer naar stap 1![]()
EDIT:
Vandaag met KPN gechat (verkoper had hem gekregen bij een verlenging) en ik hoef alleen maar de aankoopbon te laten zien (waar serienummer etc op staat) en dan wordt het geregeld.
Dit is alleen zo omdat het toestel minder dan 14 dagen oud is en ik een vervangend toestel kan krijgen.Knamix schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:26:
[...]
Dat lijkt me raar... Wat nou als je je toestel heb verkocht en de koper moet hem terugsturen voor garantie?![]()
Vandaag met KPN gechat (verkoper had hem gekregen bij een verlenging) en ik hoef alleen maar de aankoopbon te laten zien (waar serienummer etc op staat) en dan wordt het geregeld.
Huawei kan hem natuurlijk wel gewoon repareren, maar liever een nieuw toestel.
Heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij Huawei wat de levertijd voor een nieuw scherm zou zijn. Misschien dat ik toch daarvoor ga kiezen, want dan kan ik wachten op de reparatie ipv het toestel opsturen waardoor ik lang zonder zit. Misschien dat ik zelfs een vervangend toestel bij het Service Centre kan krijgen hoor, maar dan moet ik gewoon even langsgaan. Telefonisch zijn ze altijd wat terughoudend m.b.t. het toezeggen van dit soort dingen.
Gebruikt iemand hier ook de Rabo App? Het lukt mij niet op meldingen aan te krijgen bij saldo veranderingen.. Alles staat goed ingesteld bij meldingen, alleen in de Rabo App lukt het niet? Bug?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Iemand toevallig de Samsung watch gekoppeld gekregen en werkend met de app gear wearable.
Ik heb de mate 20 pro nog niet binnen maar wil em ook in de combi gaan gebruiken. Wat is er mis? Heb je de app al uit background management gehaald?Willy1203 schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:23:
Iemand toevallig de Samsung watch gekoppeld gekregen en werkend met de app gear wearable.
Bug werkt bij mij ook niet meer.pdavie2311 schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:50:
Gebruikt iemand hier ook de Rabo App? Het lukt mij niet op meldingen aan te krijgen bij saldo veranderingen.. Alles staat goed ingesteld bij meldingen, alleen in de Rabo App lukt het niet? Bug?
Als ik de app installeert dan gooit ie ook 2 plugins erbij en dan knal ie er telkens uit en krijg ik de app niet opgestart. Hij heeft dan wel verbinding gemaakt met watch maar verder kom je niet. Weet dus niet of dat door de nieuwe Android komt. Maar vervelend is het wel. En wat bedoel je met app uit background management?Limbeckx schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:26:
[...]
Ik heb de mate 20 pro nog niet binnen maar wil em ook in de combi gaan gebruiken. Wat is er mis? Heb je de app al uit background management gehaald?
Willy1203 schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:44:
[...]
Als ik de app installeert dan gooit ie ook 2 plugins erbij en dan knal ie er telkens uit en krijg ik de app niet opgestart. Hij heeft dan wel verbinding gemaakt met watch maar verder kom je niet. Weet dus niet of dat door de nieuwe Android komt. Maar vervelend is het wel. En wat bedoel je met app uit background management?
Maar weet niet of dit emui 8 of 9 is.
Gaat het em niet worden. Ik wacht wel op jou als jij hem binnen heb. Bedankt voor je hulpLimbeckx schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:48:
[...]
[YouTube: Huawei How to ON or OFF Background Applications (protected apps)]
Maar weet niet of dit emui 8 of 9 is.
Sinds zaterdag heb ik dit ontzettend fijne toestel en ben niets anders dan content over de werking. Ik kom af van de vivo nex 's en daarvoor de OP3. Ik ben mega blij met de overstap. Nu heb ik echter ook - in omstandigheden die bij mij nooit voorkomen - een ontzettend groene waas over het scherm. Echter, bij normaal gebruik heb ik hier 0,0 last van.
Alleen als ik doe wat de rest doet mbt de grijze achtergrond en de extreem lage helderheid zie ik de waas. Is dit op een of andere manier schadelijk, zal dit op termijn voor klachten zorgen?
Ik ben net als anderen van mening dat dit niet mag bij een toestel van deze waarde. Wat zouden jullie doen?
Alleen als ik doe wat de rest doet mbt de grijze achtergrond en de extreem lage helderheid zie ik de waas. Is dit op een of andere manier schadelijk, zal dit op termijn voor klachten zorgen?
Ik ben net als anderen van mening dat dit niet mag bij een toestel van deze waarde. Wat zouden jullie doen?
Hier nog 1Anoniem: 407664 schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:57:
[...]
Twee tel ik ook 1 in het levertijden forum.
Groene tint aan de bovenkant van het scherm, en na 4 dagen al een gigantische burn-in bij de notificatiebalk
Het lijkt of bijna alle LG displays er last van hebben? Ik heb zelf een BOE display, die lijken er minder last van te hebben... Ifixit heeft trouwens inmiddels een teardown; https://www.ifixit.com/Te...te+20+Pro+Teardown/114159 ik hoopte dat daar een beetje zichtbaar zou zijn of er nou optische of alleen software matige stabilisatie wordt toegepast maar ik kan het niet duidelijk zien...
Ik heb op XDA wel 1 of 2 gevallen gezien van mensen met een BOE scherm met dit probleem.KleineAap schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:32:
Het lijkt of bijna alle LG displays er last van hebben? Ik heb zelf een BOE display, die lijken er minder last van te hebben... Ifixit heeft trouwens inmiddels een teardown; https://www.ifixit.com/Te...te+20+Pro+Teardown/114159 ik hoopte dat daar een beetje zichtbaar zou zijn of er nou optische of alleen software matige stabilisatie wordt toegepast maar ik kan het niet duidelijk zien...
De camera's hebben geen optische stabilisatie. Dit is volledig softwarematig.
Ik heb op XDA volgens mij maar 1 user met BOE gezien, echter geen foto's dus wellicht een false positive/fake/troll.joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:33:
[...]
Ik heb op XDA wel 1 of 2 gevallen gezien van mensen met een BOE scherm met dit probleem.
De camera's hebben geen optische stabilisatie. Dit is volledig softwarematig.
Er zijn miljoenen toestellen verscheept, het gaat echt om een relatief klein percentage.KleineAap schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:32:
Ik hoor gelukkig nog steeds bij de mensen die geen last hebben...OmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:39:
[...]
Ik heb op XDA volgens mij maar 1 user met BOE gezien, echter geen foto's dus wellicht een false positive/fake/troll.
[...]
Er zijn miljoenen toestellen verscheept, het gaat echt om een relatief klein percentage.Maar wel hoger als dat je zou willen natuurlijk.
Ik merk dat mijn scherm vooral een blauwe tint vertoond als de kijkhoek iets scheef is, alleen al als ik de telefoon recht voor mij houd dan merk ik bovenin al een blauwere tint. Ik vind dit niet erg liever dit dan het groene. Al denk ik wel dat als je het het alleen op een grijze achtergrond ziet met brightness helemaal laag in een donkere omgeving, dat je aardig opzoek bent naar iets om over te zeuren (even daar gelaten dat er natuurlijk mensen zijn die er echt last van hebben natuurlijk)OmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:39:
[...]
Ik heb op XDA volgens mij maar 1 user met BOE gezien, echter geen foto's dus wellicht een false positive/fake/troll.
[...]
Er zijn miljoenen toestellen verscheept, het gaat echt om een relatief klein percentage.Maar wel hoger als dat je zou willen natuurlijk.
En die accu duur is echt geweldig gewoon. Mijn S9+ had ik vaak max een SOT van 3 uur of vaak een stuk minder, ik zit nu al op 4.5u SOT en nog 55% over, en afgelopen nacht iets van 3% verbruikt. Ik ben echt enorm blij met het toestel!
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Nou, als ik in bed naar chemisch groen Spotify moet kijken ipv. grijs op een telefoon van €1000,- dan ben ik het daar ook niet mee eensMother_Goozz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:51:
[...]
Ik merk dat mijn scherm vooral een blauwe tint vertoond als de kijkhoek iets scheef is, alleen al als ik de telefoon recht voor mij houd dan merk ik bovenin al een blauwere tint. Ik vind dit niet erg liever dit dan het groene. Al denk ik wel dat als je het het alleen op een grijze achtergrond ziet met brightness helemaal laag in een donkere omgeving, dat je aardig opzoek bent naar iets om over te zeuren (even daar gelaten dat er natuurlijk mensen zijn die er echt last van hebben natuurlijk)
En die accu duur is echt geweldig gewoon. Mijn S9+ had ik vaak max een SOT van 3 uur of vaak een stuk minder, ik zit nu al op 4.5u SOT en nog 55% over, en afgelopen nacht iets van 3% verbruikt. Ik ben echt enorm blij met het toestel!
De groene tint boven in mijn scherm wordt erger, tot gisteren viel het mee. Heb hem nu 4 dagen in gebruik. Buiten dat is dit een fantastisch toestel, vooral de accuduur is inderdaad subliem.Mother_Goozz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:51:
[...]
Ik merk dat mijn scherm vooral een blauwe tint vertoond als de kijkhoek iets scheef is, alleen al als ik de telefoon recht voor mij houd dan merk ik bovenin al een blauwere tint. Ik vind dit niet erg liever dit dan het groene. Al denk ik wel dat als je het het alleen op een grijze achtergrond ziet met brightness helemaal laag in een donkere omgeving, dat je aardig opzoek bent naar iets om over te zeuren (even daar gelaten dat er natuurlijk mensen zijn die er echt last van hebben natuurlijk)
Bij mij blijft het tot nu toe hetzelfde dag 5 nu doe elke een screen schot maken kan ik het vergelijken.Jitsert schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:57:
[...]
De groene tint boven in mijn scherm wordt erger, tot gisteren viel het mee. Heb hem nu 4 dagen in gebruik. Buiten dat is dit een fantastisch toestel, vooral de accuduur is inderdaad subliem.
Elke dag een screenshot maken gaat niet helpen omdat het een hardware probleem is. Geen software probleemAnoniem: 407664 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:08:
[...]
Bij mij blijft het tot nu toe hetzelfde dag 5 nu doe elke een screen schot maken kan ik het vergelijken.
Trouwens, de lader die standaard bij de 20 Pro zit, gaat echt snel zeg. Gister in no-time naar de 100%..
In afwachting van de wireless die ik nog ga krijgen ivm aktie....
In afwachting van de wireless die ik nog ga krijgen ivm aktie....
Nee klopt haha maar sta in dubio wordt het niet erger dan denk ik dat ik hem hou, als ik het niet geweten had had ik het waarschijnlijk helemaal niet gezien, zodoende.Knamix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:23:
[...]
Elke dag een screenshot maken gaat niet helpen omdat het een hardware probleem is. Geen software probleem
Hoe testen jullie het vooral? Ik heb van een donkere achtergrond een foto gemaakt en in een donkere omgeving zie ik nog niet met helderheid vol en minimaal. Het is een LG scherm. Alleen heb ik het idee het verkeerd te testen.
Voor de rest na 4 dagen echt een super toestel voor de rest. Vele mensen vragen erna als ze hem zien.
Voor de rest na 4 dagen echt een super toestel voor de rest. Vele mensen vragen erna als ze hem zien.
Hoe meer ik mensen er naar zie zoeken hoe meer ik mij af vraag hoe groot het probleem daadwerkelijk is. Ik wil het zeker niet bagatelliseren. Maar als er echt naar op zoek moet ook op zn ergst, lijkt het opzich wel mee te vallen. Ware het niet dat je niet weet of het ooit nog veel erger wordt...
Precies mijn gevoelLimbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:04:
Hoe meer ik mensen er naar zie zoeken hoe meer ik mij af vraag hoe groot het probleem daadwerkelijk is. Ik wil het zeker niet bagatelliseren. Maar als er echt naar op zoek moet ook op zn ergst, lijkt het opzich wel mee te vallen. Ware het niet dat je niet weet of het ooit nog veel erger wordt...
En dan denk je dus: dan ga je toch voor de veilige optie, namelijk; koop een Note 9. Maarrre: De Note 9 heeft een "oude generatie proc, fps en camera setup" en is ook nog een stuk groter.

Ik heb sinds enkele dagen de mate 20 pro via vodafone in huis. Voor het eerst sinds jaaaaren nu dan eindelijk afgestapt van apple. Wat een top telefoon! Ik heb overigens helemaal geen last van de klachten die hierboven worden beschreven mbt het scherm.
Ik ben nog op zoek naar een goede auto mount en kwam de Iottie Easy One Touch Wireless
Fast Charger CD Slot Mount tegen https://www.iottie.com/Pr...less-Qi-Charging-CD-Mount
Iemand hier enige ervaring mee? Ik lees in sommige reviews dat hij icm een iphone x niet snel goed laad om tegelijkertijd apps te kunnen draaien als maps en FM.
Ik ben nog op zoek naar een goede auto mount en kwam de Iottie Easy One Touch Wireless
Fast Charger CD Slot Mount tegen https://www.iottie.com/Pr...less-Qi-Charging-CD-Mount
Iemand hier enige ervaring mee? Ik lees in sommige reviews dat hij icm een iphone x niet snel goed laad om tegelijkertijd apps te kunnen draaien als maps en FM.
Ik kan op die site niet zien hoe snel fast wireless charging volgens iottie is. De Huawei kan 15w wireless charging aan. Ik kon zo snel ook niet zien hoe snel dat is als je vergelijkt met die iPhone X maar dat is wel de variable waar je naar moet zoeken.Brik schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:29:
Ik heb sinds enkele dagen de mate 20 pro via vodafone in huis. Voor het eerst sinds jaaaaren nu dan eindelijk afgestapt van apple. Wat een top telefoon! Ik heb overigens helemaal geen last van de klachten die hierboven worden beschreven mbt het scherm.
Hier precies hetzelfde..Ook van Apple en ook via Vodafone..Had jij geen aktie bij Vodafone, 50,- Voucher?Brik schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:29:
Ik ga namelijk de Wireless Auto Mount via Vodafone bestellen uit hun shop. Dan heb ik hem voor niks....
Als het niks is gaat hij gewoon retour...
Welk scherm heb je?Brik schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:29:
Hoe zie ik dat?
Uhh ik heb 120 € korting gekregenpdavie2311 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:35:
[...]
Hier precies hetzelfde..Ook van Apple en ook via Vodafone..Had jij geen aktie bij Vodafone, 50,- Voucher?
Ik ga namelijk de Wireless Auto Mount via Vodafone bestellen uit hun shop. Dan heb ik hem voor niks....
Als het niks is gaat hij gewoon retour...
Ook goed. Ik kreeg de Watch/Charger/Voucher 50,-. Mooie combideal dacht ik zo, vandaar dat ik de autolader bij hun ga halen...
Device info HW downloaden van de Play Store. Meeste Mate 20 Pro gebruikers hebben een groene gloed i.c.m. een LG scherm (10-18-51).Brik schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:48:
[...]
Hoe zie ik dat?
[...]
Uhh ik heb 120 € korting gekregen
Just my 2 cents:
mijn mob (met LG scherm) heb ik sinds vrijdag intensief gebruikt maar tot op heden geen problemen, erg mooi scherm en apparaat!
mijn mob (met LG scherm) heb ik sinds vrijdag intensief gebruikt maar tot op heden geen problemen, erg mooi scherm en apparaat!
Hier ongeveer hetzelfde, toestel sinds de lancering in gebruik (lid van testpanel) en voorlopig geen problemen met het scherm.el_mariachi76 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:07:
Just my 2 cents:
Heb een LG-01-18-10-51.
Beste android-toestel dat ik ooit gehad heb
Leven is niet zo lastig, heb uiteindelijk toch gekozen voor de Note 9. Ik had geen zin in een hap uit mijn scherm(notch) en de S pen vind ik erg fijn. Daarnaast vind ik de Samsung software een stuk fijner. Dat het toestel iets trager is, de accu een fractie kleiner is en de camera iets minder neem ik graag op de koop toeLimbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:17:
[...]
En dan denk je dus: dan ga je toch voor de veilige optie, namelijk; koop een Note 9. Maarrre: De Note 9 heeft een "oude generatie proc, fps en camera setup" en is ook nog een stuk groter.Wat is het leven toch lastig.
[Afbeelding]
Daar dacht je in eerste instantie toch heel anders over omdat je twijfelde, beetje raar verhaal nu.Bruintjebeer schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:44:
[...]
Leven is niet zo lastig, heb uiteindelijk toch gekozen voor de Note 9. Ik had geen zin in een hap uit mijn scherm(notch) en de S pen vind ik erg fijn. Daarnaast vind ik de Samsung software een stuk fijner. Dat het toestel iets trager is, de accu een fractie kleiner is en de camera iets minder neem ik graag op de koop toe. Daarnaast werk ik in de security en heb het daardoor niet zo op chinese producten. Het is niet voor niets dat Huawei in Amerika niet verkocht mag worden. Ze zuigen dit niet uit hun duim
.
Kwestie van verschil in mening. Voor mij is de notch niet zo erg want ik krijg daar een handzamere telefoon voor terug. S pen is geinig maar ik weet niet of ik het zou gebruiken. Ik vind zowel EMUI als Samsung Experience niet geweldig maar verwacht dat EMUI nog iets minder goed is.Bruintjebeer schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:44:
[...]
Leven is niet zo lastig, heb uiteindelijk toch gekozen voor de Note 9. Ik had geen zin in een hap uit mijn scherm(notch) en de S pen vind ik erg fijn. Daarnaast vind ik de Samsung software een stuk fijner. Dat het toestel iets trager is, de accu een fractie kleiner is en de camera iets minder neem ik graag op de koop toe. Daarnaast werk ik in de security en heb het daardoor niet zo op chinese producten. Het is niet voor niets dat Huawei in Amerika niet verkocht mag worden. Ze zuigen dit niet uit hun duim
.
Ik ben het met je eens dat Amerika zeker om een reden Huawei weert maar niet om de reden die ze aangeven. Ik denk vooral: Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ik heb de Mate 20 Pro op het oog, maar ben even benieuwd of er standaard een mogelijkheid is tot het draaien van paralelle apps zoals whatsapp e.d. OnePlus heeft dit heel handig ingebakken, maar op andere toestellen ben je veroordeeld tot Parallel Space, wat toch minder goed werkt.
Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
De reden is bij de Amerikanen zeker niet alleen economisch gericht. Ik vind de Mate zeker ook een top telefoon en overwogen, maar toch anders gekozen. Ik blijf het hier wel volgen omdat ik nieuwsgierig ben.Limbeckx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:04:
[...]
Kwestie van verschil in mening. Voor mij is de notch niet zo erg want ik krijg daar een handzamere telefoon voor terug. S pen is geinig maar ik weet niet of ik het zou gebruiken. Ik vind zowel EMUI als Samsung Experience niet geweldig maar verwacht dat EMUI nog iets minder goed is.
Ik ben het met je eens dat Amerika zeker om een reden Huawei weert maar niet om de reden die ze aangeven. Ik denk vooral: Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
ja dat kan zeker, er is alleen niet zoveel support dan op de OnePlus telefoonsrevolised schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:29:
Ik heb de Mate 20 Pro op het oog, maar ben even benieuwd of er standaard een mogelijkheid is tot het draaien van paralelle apps zoals whatsapp e.d. OnePlus heeft dit heel handig ingebakken, maar op andere toestellen ben je veroordeeld tot Parallel Space, wat toch minder goed werkt.
Bedankt voor je snelle reactie. Goed om te weten! Maakt de keuze weer wat makkelijker. Tenminste, als ze het scherm probleempje oplossen.kevinkrs schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:42:
[...]
ja dat kan zeker, er is alleen niet zoveel support dan op de OnePlus telefoonsDie heeft ook support voor discord etc.
Vraagje over het automatisch starten van apps na booten van de telefoon.
Op mijn "oude" Nokia 8 met Android 8 startte Garmin Connect automatisch bij het opstarten van de telefoon. Met de nieuwe Mate 20 Pro gebeurt dat niet vanzelf, werkt verder wel prima mits ik de app handmatig start.
Waar vind ik een setting voor het automatisch opstarten van apps? Via de instelling onder App-opstartbeheer alles voor Connect op handmatig gezet, maar dat biedt geen soelaas. In de app zelf vind ik geen setting hiervoor
Edit: Na tweede reboot werkt het wel gewoon
Op mijn "oude" Nokia 8 met Android 8 startte Garmin Connect automatisch bij het opstarten van de telefoon. Met de nieuwe Mate 20 Pro gebeurt dat niet vanzelf, werkt verder wel prima mits ik de app handmatig start.
Waar vind ik een setting voor het automatisch opstarten van apps? Via de instelling onder App-opstartbeheer alles voor Connect op handmatig gezet, maar dat biedt geen soelaas. In de app zelf vind ik geen setting hiervoor
Edit: Na tweede reboot werkt het wel gewoon
[ Voor 4% gewijzigd door Ramon 73 op 06-11-2018 20:52 ]
De Amerikanen zijn lekker te vertrouwen zeker...Bruintjebeer schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:44:
[...]
Daarnaast werk ik in de security en heb het daardoor niet zo op chinese producten. Het is niet voor niets dat Huawei in Amerika niet verkocht mag worden. Ze zuigen dit niet uit hun duim.

Als je om veiligheid van gegevens geeft, dan kan je beter geen smartphone nemen (android al helemaal niet), geen internet en maar beter een stalen kooi in je huis aanbrengen. (Reminds me of a movie)
O.T; De Notch vind ik persoonlijk niet zo'n ramp vanwege de gezichtsherkenning wat geweldig werkt. Wat ik al helemaal een goeie functie vind is dat berichten niet leesbaar zijn totdat ik met met gezichtsherkenning unlock (zonder swipe)
Ook de wide angle camera is echt geweldig om te hebben. Vanmiddag even naar het bos geweest en wat foto's gemaakt in Pro Mode RAW, heel benieuwd naar het resultaat
Iemand die weet hoe ik Chrome in donkere modus krijg? De filmpjes die ik vind werken niet... 3 puntjes bovenin, toegankelijkheid, vereenvoudigde weergave en dan later weer bij die instellingen de boel aanpassen. Ligt aan de UI van Huawei dat het niet kan?
[ Voor 30% gewijzigd door pdavie2311 op 06-11-2018 16:38 ]
Ik ben vandaag maar naar het Huawei Service Centre in Amsterdam geweest. Daar hebben ze mijn scherm vervangen (is een complete assembly inclusief het frame, de accu en andere smallparts). Ik heb weer een LG paneel maar de groene gloed is wel weg!
Toestel zou ook nog steeds waterdicht moeten zijn volgens de medewerkers.
Heb de telefoon goed geïnspecteerd en er is op geen enkele manier te zien dat hij open is geweest. Hopen nu dat het scherm goed blijft!
Heb de telefoon goed geïnspecteerd en er is op geen enkele manier te zien dat hij open is geweest. Hopen nu dat het scherm goed blijft!
Mooi dat ze dat hebben vervangen. Hadden ze nog iets nodig (documenten) o.i.d.? Aankoopnota?joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:
Ik ben vandaag maar naar het Huawei Service Centre in Amsterdam geweest. Daar hebben ze mijn scherm vervangen (is een complete assembly inclusief het frame, de accu en andere smallparts). Ik heb weer een LG paneel maar de groene gloed is wel weg!
Die van mij is tweedehands, maar heb wel bijvoorbeeld een aankoopnota van de KPN voor garantie. Als ik hem naar KPN breng ben ik hem sowieso een aantal weken kwijt... Repareren ze het bij de service centre ter plekke en moet je een afspraak maken?

Ik had gebeld van te voren en nagevraagd of het scherm op voorraad was. Kon gewoon binnen lopen en had geen gegevens of aankoopbewijs nodig. Ze tikken het imeinummer en je naam + telefoonnummer in het systeem en gaan aan de slag. Reparatie duurde anderhalf uur, maar ze waren in de tussentijd ook met een ander toestel bezig.Knamix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:39:
[...]
Mooi dat ze dat hebben vervangen. Hadden ze nog iets nodig (documenten) o.i.d.? Aankoopnota?
Die van mij is tweedehands, maar heb wel bijvoorbeeld een aankoopnota van de KPN voor garantie. Als ik hem naar KPN breng ben ik hem sowieso een aantal weken kwijt... Repareren ze het bij de service centre ter plekke en moet je een afspraak maken?
Medewerker die mij hielp had toevallig hetzelfde toestel sinds vandaag. Even gecheckt en hij had een BOE scherm. Kleuren bij hem waren gewoon goed dus we konden het mooi vergelijken
Klinkt als goede service!!joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:
@joeyschrama Hopelijk is je scherm ook na een week goed.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Goede service! Jammer dat ik net weer een OP6T heb gekochtjoeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:43:
[...]
Ik had gebeld van te voren en nagevraagd of het scherm op voorraad was. Kon gewoon binnen lopen en had geen gegevens of aankoopbewijs nodig. Ze tikken het imeinummer en je naam + telefoonnummer in het systeem en gaan aan de slag. Reparatie duurde anderhalf uur, maar ze waren in de tussentijd ook met een ander toestel bezig.
Medewerker die mij hielp had toevallig hetzelfde toestel sinds vandaag. Even gecheckt en hij had een BOE scherm. Kleuren bij hem waren gewoon goed dus we konden het mooi vergelijken

Was bang dat ik hem een aantal weken kwijt was, maar blijkbaar is dit dus niet zo..
Was het bij jouw dan gewoon in het daglicht ook te zien?joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:43:
[...]
Ik had gebeld van te voren en nagevraagd of het scherm op voorraad was. Kon gewoon binnen lopen en had geen gegevens of aankoopbewijs nodig. Ze tikken het imeinummer en je naam + telefoonnummer in het systeem en gaan aan de slag. Reparatie duurde anderhalf uur, maar ze waren in de tussentijd ook met een ander toestel bezig.
Nee, tenzij je weet dat het er zit en je er op gaat letten.Anoniem: 407664 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:13:
[...]
Was het bij jouw dan gewoon in het daglicht ook te zien?
Medewerker heeft de telefoons gewoon onder het bureau gehouden waar het flink donker was.
Toen was het direct te zien.
Mijn telefoon was ook niet zo erg als de afbeeldingen die je online ziet langskomen, dus ben al blij dat ze niet moeilijk deden!
Dat is mooi om te horen, die van mij is ook zo, als ik eens tijd heb even bellen, het is wel een ritje.joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:15:
[...]
Nee, tenzij je weet dat het er zit en je er op gaat letten.
Medewerker heeft de telefoons gewoon onder het bureau gehouden waar het flink donker was.
Toen was het direct te zien.
Mijn telefoon was ook niet zo erg als de afbeeldingen die je online ziet langskomen, dus ben al blij dat ze niet moeilijk deden!
Het is dat me vriendin zaterdag bij mij is... Anders kon ik wel een "carpool" meeting houden en met zijn allen naar de Service Centre van Huawei
[ Voor 11% gewijzigd door Knamix op 06-11-2018 18:33 ]
Vriendinnetje mag ook mee hoor!Knamix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:29:
Het is dat me vriendin zaterdag bij mij is... Anders kon ik wel een "carpool" meeting houden en met zijn allen naar de Service Centre van Huawei
LG-01-18-10-51Knamix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:54:
[...]
Device info HW downloaden van de Play Store. Meeste Mate 20 Pro gebruikers hebben een groene gloed i.c.m. een LG scherm (10-18-51).
Fijn zeg. Ik ga mn order maar niet annuleren dan. Yay Mate 20 Pro!joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:
Ik ben zojuist naar de Mediamarkt (in Dordrecht) geweest. Heel interessant gesprek gehad met de teamleider daar. Gisteren was ik daar ook en had ik samen met iemand die dit probleem ook heeft, dit hele probleem voorgelegd. Ze hebben blijkbaar dus ook onderzoek verricht naar dit probleem en het ook erkent.
Ik heb een nieuw toestel gekregen, nog steeds met een LG scherm maar dit keer van de 43 batch (vorige was een 51 geloof ik)
Waarvan mijn scherm eerst helemaal in spotify chemisch, chernobyl groen was merk ik nu alleen een beetje lightbleeding-achtig iets aan de onderkant. Ik zie zeker nog wel een kleur verschil tussen boven en onder en weet niet zo zeker wat ik er mee aan moet.
Ik heb nog geen burn-in maar wel een iets lichtere tint aan de onderkant. Tevens voelen mijn volume buttons en power button een stuk meer 'tactile / strakker' in de behuizing, bij de vorige zaten ze wel erg gammel en los.
Nu zit ik te vergelijken met een grijze afbeelding met mijn iphone X, en daar merk ik dat de bovenkant juist weer wat lichter is van kleur. Nu vraag ik me af of dit nog in de acceptabele range is of nog een fout model?
Ik heb een nieuw toestel gekregen, nog steeds met een LG scherm maar dit keer van de 43 batch (vorige was een 51 geloof ik)
Waarvan mijn scherm eerst helemaal in spotify chemisch, chernobyl groen was merk ik nu alleen een beetje lightbleeding-achtig iets aan de onderkant. Ik zie zeker nog wel een kleur verschil tussen boven en onder en weet niet zo zeker wat ik er mee aan moet.
Ik heb nog geen burn-in maar wel een iets lichtere tint aan de onderkant. Tevens voelen mijn volume buttons en power button een stuk meer 'tactile / strakker' in de behuizing, bij de vorige zaten ze wel erg gammel en los.
Nu zit ik te vergelijken met een grijze afbeelding met mijn iphone X, en daar merk ik dat de bovenkant juist weer wat lichter is van kleur. Nu vraag ik me af of dit nog in de acceptabele range is of nog een fout model?
Hoe kan ik de telefoon makkelijk uit de slaapstand halen?
Op de Nokia 8 zit een vingerafdruk sensor op de voorkant, super handig en snel om tijdens het rijden het scherm te ontgrendelen. De mate 20 pro is daarin nog iets onhandiger in. Powertoets indrukken of relatief lang de vingerafdruk scanner vasthouden.
Dubbeltikken op het scherm zou ook goed zijn maar werkt niet.
En "display altijd aan" ziet er mooi uit, maar hoeveel accu kost dat?
Op de Nokia 8 zit een vingerafdruk sensor op de voorkant, super handig en snel om tijdens het rijden het scherm te ontgrendelen. De mate 20 pro is daarin nog iets onhandiger in. Powertoets indrukken of relatief lang de vingerafdruk scanner vasthouden.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramon 73 op 06-11-2018 21:19 ]
Als je scherm uit is en je plaatst je vinger op de fingerprint reader aan de voorkant ontwaakt het scherm meteen en scant hij je vinger. Dus geen 2 stappen nodig hiervoorRamon 73 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:14:
GA naar slimme assistentie.Ramon 73 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:14:
Bewegingscontrole.
Oppakken.
Dan aanvinken met telefoon bij oppakken uit slaapstand.
Vanmiddag deze foto gemaakt. In Lightroom wat standaard bewerkingen toegepast. Groothoek lens van de Mate 20 Pro.
[ Voor 41% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 06-11-2018 23:46 ]
Dankjewel, maar in de autohouder is dat geen oplossing.Willy1203 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:05:
[...]
GA naar slimme assistentie.
Bewegingscontrole.
Oppakken.
Dan aanvinken met telefoon bij oppakken uit slaapstand.
Ik ben geen voorstander van je geschetste situatie en ik hoop dat je geen ongeluk veroorzaakt terwijl je op je mobiel bezig bent. Maar net als bij elke Android smartphone kun je je telefoon automatisch ontgrendeld laten, terwijl je in de auto zit.Ramon 73 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:14:
Koppel het apparaat met de BT carkit (als je die niet hebt, schaf die dan wel op z'n minst aan om veiliger te bellen). Via Google Smart Lock, kun je met elke Android ervoor zorgen dat je scherm nooit vergrendeld wordt als die met een bepaald BT apparaat of accesspoint is gekoppeld.
Ik weet zo niet waar de optie zit op de Mate 20 Pro, maar vaak krijg je daarvoor een suggestie als je vaak met een apparaat verbindt.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb smartlock al ingesteld op de carkit als veilig apparaat, en dat werkt prima. Maar het scherm gaat wel gewoon uit, en ontwaken gaat uitsluitend via de powertoets of vingerafdrukscanner.Kiswum schreef op woensdag 7 november 2018 @ 07:52:
[...]
Ik ben geen voorstander van je geschetste situatie en ik hoop dat je geen ongeluk veroorzaakt terwijl je op je mobiel bezig bent. Maar net als bij elke Android smartphone kun je je telefoon automatisch ontgrendeld laten, terwijl je in de auto zit.
Koppel het apparaat met de BT carkit (als je die niet hebt, schaf die dan wel op z'n minst aan om veiliger te bellen). Via Google Smart Lock, kun je met elke Android ervoor zorgen dat je scherm nooit vergrendeld wordt als die met een bepaald BT apparaat of accesspoint is gekoppeld.
Ik weet zo niet waar de optie zit op de Mate 20 Pro, maar vaak krijg je daarvoor een suggestie als je vaak met een apparaat verbindt.
Zou fijn zijn als dat makkelijker gaat.
Telefoon gebruik ik maar sporadisch achter het stuur, maar soms is het bijna niet te vermijden. Er zijn steeds minder parkeerplaatsen langs de A snelwegen, dus duurt het vaak (te) lang voordat je je route kunt aanpassen etc. Omdat ik in 27 jaar autohistorie nog nooit een aanrijding gehad heb, vermoed ik dat mijn rijstijl veiliger is dan die van vele bumperklevers/linksplakkers.
@Ramon 73 kan je dan niet gewoon "Ok Google, open navigation" of iets dergelijks zeggen? Als je de Google Assistent aan hebt staan en de telefoon is unlocked zou je gewoon op die manier en volledig veilig je apps kunnen openen?
Maar ik kan dus geen internetbrowser in dark mode krijgen op de Mate 20 Pro? Of moet ik naar Firefox gaan dan of zo? Hoe meer zwarte lay-out, des te beter. Ook voor de accu, haha...
Ik gebruik Samsung internet. Deze kan je nl in hoog contrast zetten waardoor achtergrond zwart is.pdavie2311 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:11:
Maar ik kan dus geen internetbrowser in dark mode krijgen op de Mate 20 Pro? Of moet ik naar Firefox gaan dan of zo? Hoe meer zwarte lay-out, des te beter. Ook voor de accu, haha...
+1KleineAap schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:50:
@Ramon 73 kan je dan niet gewoon "Ok Google, open navigation" of iets dergelijks zeggen? Als je de Google Assistent aan hebt staan en de telefoon is unlocked zou je gewoon op die manier en volledig veilig je apps kunnen openen?
Dát had ik nog niet bedacht. Goeie tip en ga ik vanmiddag proberen.
Welk scherm heb je nu eigenlijk? Weer de 51?joeyschrama schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:
Het blijkt dat dit nummer niet afhankelijk is van het scherm, maar de softwareversie.Knamix schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:23:
[...]
Welk scherm heb je nu eigenlijk? Weer de 51?
Zodra je de .122 update uitvoert wordt het standaard 51.
Maar inderdaad de LG-01-18-10-51
Zou Huawei van de problemen geweten hebben aangezien geen een YouTuber/reviewer er last van heeft (heeft iedereen die een pers exemplaar kreeg een BOE scherm)? Wat denk jij @Kiswum? Ik heb echt nul last namelijk en vind het bijzonder dat niemand dit zag voor de consumenten versies verzonden zijn...
Anoniem: 262853
Probeer Kiwi eens, (erg goede) dark mode, adblock, navbar aan de onderkant en meer.pdavie2311 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:11:
https://www.xda-developer...-home-bottom-address-bar/
Thanx..Deze er even op nu....Anoniem: 262853 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:23:
[...]
Probeer Kiwi eens, (erg goede) dark mode, adblock, navbar aan de onderkant en meer.
https://www.xda-developer...-home-bottom-address-bar/
Alle problemen over de groene waas (en toekomstige schermproblemen), kunnen vanaf NU hieronder worden geplaatst.
@RoD, @rens-br @l3art en/of andere admins, kunnen die berichten worden overgezet of starten we vanaf nu met het plaatsen van dergelijke berichten in dit topic:
[Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen
@RoD, @rens-br @l3art en/of andere admins, kunnen die berichten worden overgezet of starten we vanaf nu met het plaatsen van dergelijke berichten in dit topic:
We kunnen de berichten verplaatsen, echter staat de OP dan niet meer als eerste. Lijkt mij niet geheel wenselijk.Kiswum schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:49:
Overigens is het de volgende keer ook handigere / beter om even een TR aan te maken.
Ok, dan is het beter om te laten staan.rens-br schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:09:
[...]
We kunnen de berichten verplaatsen, echter staat de OP dan niet meer als eerste. Lijkt mij niet geheel wenselijk.
Overigens is het de volgende keer ook handigere / beter om even een TR aan te maken.
Een topicreport om de berichten te verplaatsen, aan te kaarten of om een nieuw topic aan te maken? In het laatste geval hoeft dat toch niet, iedereen is toch vrij om zelf een topic aan te maken? Voor het verplaatsen of melden van berichten, zal ik dat netjes blijven doen.
Gebruikt er iemand Nova Laucher op de Huawei? Dit ivm bijv aanpassen van 6/7 apps in dock? Of de Apps verkleinen en aanpassen? Op Samsung heb ik dit ooit eens gehad, maar werkt het op Huawei ook goed? Niet dat ik er zo maar allemaal Apps op zet, dat de werking niet ten goede komt zeg maar...
\\pdavie2311 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:06:
Gebruikt er iemand Nova Laucher op de Huawei? Dit ivm bijv aanpassen van 6/7 apps in dock? Of de Apps verkleinen en aanpassen? Op Samsung heb ik dit ooit eens gehad, maar werkt het op Huawei ook goed? Niet dat ik er zo maar allemaal Apps op zet, dat de werking niet ten goede komt zeg maar...
Jazeker! Ik gebruik nu Novalauncher op de Mate 20 Pro, werkt perfect! Ook iconen verkleinen etc.
Stysteemnavigatie en dan gebaren gaat niet helemaal soepel met Novalaucher.MrBowser schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:01:
[...]
\\
Jazeker! Ik gebruik nu Novalauncher op de Mate 20 Pro, werkt perfect! Ook iconen verkleinen etc.
Iemand die weet hoe je dat vervelende Hisearch kan uitschakelen? Geloof dat het niet mogelijk is in de stock launcher, maar misschien weet iemand toch een manier. Elke keer als ik net niet ver genoeg van boven naar beneden veeg om het notification panel naar beneden te krijgen komt het tevoorschijn. Op de Mate 8 kon ik het nog wel uitschakelen.
Hoi is er iemand die thuis is in de technieken achter de audio van verschillende smartphones?
Ik kom momenteel van een S7 Edge af en ik heb het idee dat de output van bluetooth en aux in-ear headphones bij de s7 edge veel beter is. Tevens had ik altijd een bass booster geinstalleerd en resulteerde dat in een punchy bass die je echt voelt. Bij de mate 20 pro worden hoge tonen gewoon weggefiltert bij een bass boost en klinkt het helemaal nergens meer naar.
Iemand die hier uitleg over kan geven of hoe ik dit kan oplossen?
Dit probleem had ik ook als ik een custom rom installeerde op mijn s7(behalve op samsung gebasseerde roms) Het lijkt dus software matig te zijn.
Ik kom momenteel van een S7 Edge af en ik heb het idee dat de output van bluetooth en aux in-ear headphones bij de s7 edge veel beter is. Tevens had ik altijd een bass booster geinstalleerd en resulteerde dat in een punchy bass die je echt voelt. Bij de mate 20 pro worden hoge tonen gewoon weggefiltert bij een bass boost en klinkt het helemaal nergens meer naar.
Dit probleem had ik ook als ik een custom rom installeerde op mijn s7(behalve op samsung gebasseerde roms) Het lijkt dus software matig te zijn.
Ik heb op mijn S7 edge express alle "optimalisatie" voor geluid uit staan. Het maakt het geluid erg onnatuurlijk, daarnaast schakelt het grootste deel op hoog volume uit. Ik denk dus dat het heel erg een kwestie van smaak en wellicht gewenning is. Daarnaast zal het ook uitmaken wat voor headset of speakers er gebruikt worden. Met alles uit zou er bij afspelen over Bluetooth geen noemenswaardig verschil moeten zijn, behalve dat de Mate 20 (pro) met zijn nieuwe Bluetooth en Android versie meer en betere Codecs en protocollen ondersteund.Nindoooo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:20:
Hoi is er iemand die thuis is in de technieken achter de audio van verschillende smartphones?
Ik heb ook zo'n ervaring met mijn bluetooth headset van JBL.Nindoooo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:20:
Op de lg G5 was die best wel zacht, op de Nokia 8 weer veel luider en nu op de mate 20 pro veel zachter weer.
Idd erg irri....cordonbleu schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:40:
Iemand die weet hoe je dat vervelende Hisearch kan uitschakelen? Geloof dat het niet mogelijk is in de stock launcher, maar misschien weet iemand toch een manier. Elke keer als ik net niet ver genoeg van boven naar beneden veeg om het notification panel naar beneden te krijgen komt het tevoorschijn. Op de Mate 8 kon ik het nog wel uitschakelen.
Ik heb de Mate 20 Pro sinds zaterdag en gebruik vanaf het eerste uur Nova Launcher. Nog geen problemen gemerkt, misschien alleen dat TeslaUnread soms niet werkt en geen unread ballonnen laat zien. Gestures gebruik ik niet.pdavie2311 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:06:
Bedankt voor je reactie. Ik ga morgen eens opzoek naar verborgen 'optimalisaties' voor de audio op de S7 edge en dan testen of barebones inderdaad het zelfde is zoals je aangeeftOmeJoyo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:54:
[...]
Ik heb op mijn S7 edge express alle "optimalisatie" voor geluid uit staan. Het maakt het geluid erg onnatuurlijk, daarnaast schakelt het grootste deel op hoog volume uit. Ik denk dus dat het heel erg een kwestie van smaak en wellicht gewenning is. Daarnaast zal het ook uitmaken wat voor headset of speakers er gebruikt worden. Met alles uit zou er bij afspelen over Bluetooth geen noemenswaardig verschil moeten zijn, behalve dat de Mate 20 (pro) met zijn nieuwe Bluetooth en Android versie meer en betere Codecs en protocollen ondersteund.
EDIT: Heb ze even vergeleken met de dezelfde In-Ears (Shure SE215-BT1). Mate 20 Pro lijkt wat zuiverder te zijn, maar verschil is inderdaad klein. Dan blijft alleen het probleem van de bass bestaan. Waarmee reageert de Huawei heel anders op een bass boost applicatie dan een Samsung.
[ Voor 14% gewijzigd door Nindoooo op 09-11-2018 10:45 ]
Meer mensen die moeite ervaren met de face unlock? Ik merk dat bij de meeste unlocks het een paar seconde duurt of te vaak helemaal niet herkend wordt...... Heel vervelend, ik heb al meerdere keren opnieuw gescand. Met/zonder oog contact optie geprobeerd, maakt allemaal niks uit.
Hier supersnel, zelfs als hij voor me op tafel ligt. Heb daardoor de instelling veeg om te ontgrendelen gekozen omdat hij te pas en te onpas ontgrendeld.Mother_Goozz schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:51:
Meer mensen die moeite ervaren met de face unlock? Ik merk dat bij de meeste unlocks het een paar seconde duurt of te vaak helemaal niet herkend wordt...... Heel vervelend, ik heb al meerdere keren opnieuw gescand. Met/zonder oog contact optie geprobeerd, maakt allemaal niks uit.
Ik heb wat filmpjes geschoten tijdens een concert deze week. Resultaten stellen echt niet teleur, ben er erg tevreden van. Geluid was in de zaal live ook al niet om over naar huis te schrijven, dus dat is niet het beoordelen waard.
Voordat er vragen gesteld worden, metal, Nightwish, Beast in Black.

Voordat er vragen gesteld worden, metal, Nightwish, Beast in Black.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon 73 op 10-11-2018 16:34 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen