Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
Huawei Finland heeft in ieder geval aangegeven dat toestellen met deze issues zullen worden vervangen:

https://m-gsmarena-com.cd...ty_screens-news-34052.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Het lukt mij niet om getallen bij de apps te krijgen? Dus bij mail, een 2-tje ipv een bolletje..Ik heb dit al aangepast bij instellingen en dan kiezen voor nummers ipv pictogrammen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Edit.. Krijg nu helemaal geen badges of nummers meer. Krijg dit nog niet echt aan de praat...

[ Voor 18% gewijzigd door pdavie2311 op 04-11-2018 10:07 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbeckx schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:44:
Hoeveel mensen in dit topic hebben nu last van de schermproblemen. Heb tot nu toe 1 persoon het zien melden hier, klopt dat?

Miss ff goed om te inventariseren hoe vaak het voorkomt met welke oled fabrikant...
Twee tel ik ook 1 in het levertijden forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:28:
Het lukt mij niet om getallen bij de apps te krijgen? Dus bij mail, een 2-tje ipv een bolletje..Ik heb dit al aangepast bij instellingen en dan kiezen voor nummers ipv pictogrammen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Edit.. Krijg nu helemaal geen badges of nummers meer. Krijg dit nog niet echt aan de praat...
Instellingen - Meldingen - Badge app-pictogrammen - badge weergavemodus - ongelezen berichten
Zo heb ik 'm aangekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Scoep schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:34:
[...]

Instellingen - Meldingen - Badge app-pictogrammen - badge weergavemodus - ongelezen berichten
Zo heb ik 'm aangekregen.
Dat is hem! Thanx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:44
Xandrios schreef op zondag 4 november 2018 @ 00:05:
[...]

Veel mensen rapporteren dat dit begint na enkele dagen gebruik. Daarna maakt de temperatuur of tijd niet uit, het is constant aanwezig.

Iemand op XDA gaf aan dat als het inderdaad een probleem is met de lijm (Goede mogelijkheid, schijnen andere toestellen in het verleden ook last van te hebben gehad), dan zou UV licht het potentieel kunnen verhelpen. Dus, onder een UV lamp of in direct zonlicht.

Maargoed, dat is nog niet bevestigd als een oplossing. Puur theorie so far.
Ik heb zojuist een UV-lamp geprobeerd maar het wordt niet minder of erger.
Ik heb een lamp gebruik die is gemaakt om Gelnagels te drogen, met 7 lampjes en 5w aan vermogen.
Heb hem er 3x voor 3 minuten in gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03-2021
Hoi. Ik heb een vraag waar ik de optie kan vinden om objecten in 3d te scannen zoals er een filmpje op YouTube is met dat panda scannen. Al vast bedankt voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:04:
Hoi. Ik heb een vraag waar ik de optie kan vinden om objecten in 3d te scannen zoals er een filmpje op YouTube is met dat panda scannen. Al vast bedankt voor reactie.
Ik denk dat je dit bedoelt:
Camera ---> Meer ---> 3D-Panorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
Ik heb ergens gelezen dat die functie pas ergens eind november beschikbaar komt.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
Hmtsjmftsch schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:23[/message]:[/b]
Ik heb ergens gelezen dat die functie pas ergens eind november beschikbaar komt.

OK dan gaan we even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 10 uur vanmorgen al 12 procent kwijt valt me tegen min mate 10 pro deed dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:56:
Vanaf 10 uur vanmorgen al 12 procent kwijt valt me tegen min mate 10 pro deed dat beter.
Moet de batterij niet eerst een soort van kalibreren, gewend raken? Paar oplaadcycli en dat dan het rendement gaat tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:59:
[...]

Moet de batterij niet eerst een soort van kalibreren, gewend raken? Paar oplaadcycli en dat dan het rendement gaat tellen?
Zeggen ze ja, maar mijn ervaring met de 10 was gelijk Oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:59:
[...]

Klopt inderdaad, sommige toestellen gaan direct lang mee, en sommige moeten eerst een paar laadcycli doorlopen. Mijn batterij gaat echt super lang mee, ben echt verbaasd (Kom van een HTC U11 met 3000Mah accu)
Vanmorgen om 10:00 van de lader gehaald, van alles gedownload, 45 minuten een spel gespeeld en een half uur met de camera zitten spelen. Is nu nog op 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:59:
[...]

Ik heb zojuist een UV-lamp geprobeerd maar het wordt niet minder of erger.
Ik heb een lamp gebruik die is gemaakt om Gelnagels te drogen, met 7 lampjes en 5w aan vermogen.
Heb hem er 3x voor 3 minuten in gelegd.
Thanks! Dat is erg jammer dat het niet werkt.

Op XDA komen nu ook cases met het BOE scherm naar boven. Dus het lijkt niet aan het specifieke scherm te liggen, maar meer aan het productie/assemblage proces.

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik mijn bestelling moet cancelen. Hij is al flink vertraagd (ik krijg hem niet eerder dan 21 nov), en om nog aan de actie van GT Watch en wireless charger te kunnen meedoen moet het eerste toestel wel goed zijn (deadline is eind nov.). Kan me voorstellen dat je die niet gaat krijgen als het toestel dat je hebt geregistreerd voor de actie begin december teruggebracht/omgeruild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:56:
Laat me raden, je hebt je telefoon minder dan 3x volledig opgeladen?
Kiswum schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:48:
Over accus en oplaadtijden, kun je niet direct iets over zeggen. Na 3 volledige ladingen, kun je daar iets zinnigs over zeggen.
@Xandrios, dat soort schermproblemen vallen binnen de garantie, ik zou je order gewoon laten staan en anders kun je hem binnen 14 of max 30 dagen na ontvangst terug sturen met behoud van je volledige bedrag, vooral doordat er een defect is geconstateerd Je hebt dan zelfs recht op een gloednieuwe.

[ Voor 22% gewijzigd door Kiswum op 04-11-2018 13:12 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:04:
[...]

Klopt inderdaad, sommige toestellen gaan direct lang mee, en sommige moeten eerst een paar laadcycli doorlopen. Mijn batterij gaat echt super lang mee, ben echt verbaasd (Kom van een HTC U11 met 3000Mah accu)
Vanmorgen om 10:00 van de lader gehaald, van alles gedownload, 45 minuten een spel gespeeld en een half uur met de camera zitten spelen. Is nu nog op 90%
Das is netjes was vergeten te melden dat ik er niet meer als een beetje mee gelezen hebt, dus dat vind ik tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:09:
[...]

Laat me raden, je hebt je telefoon minder dan 3x volledig opgeladen?

[...]
Klopt tweede keer, maar toch zoveel maakt dat niet uit is mijn ervaring, is natuurlijk niet mijn eerste tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Xandrios schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:08:
[...]

Thanks! Dat is erg jammer dat het niet werkt.

Op XDA komen nu ook cases met het BOE scherm naar boven. Dus het lijkt niet aan het specifieke scherm te liggen, maar meer aan het productie/assemblage proces.

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik mijn bestelling moet cancelen. Hij is al flink vertraagd (ik krijg hem niet eerder dan 21 nov), en om nog aan de actie van GT Watch en wireless charger te kunnen meedoen moet het eerste toestel wel goed zijn (deadline is eind nov.). Kan me voorstellen dat je die niet gaat krijgen als het toestel dat je hebt geregistreerd voor de actie begin december teruggebracht/omgeruild is.
Ik heb Huawei hier vanmorgen een mail over gestuurd.
Inderdaad met de vraag hoe het zit met de actie (heb het formulier al ingevuld) bij omruiling van het toestel.
Zodra ik bericht terug heb zal ik het hier laten weten.
voor nu wacht ik het gewoon even af. De gloed is bij mij niet erg genoeg om het toestel te wisselen, maar als ik andere mensen hoor wordt het alleen maar erger.

Zit nu in dubio of ik een screenprotector moet plakken, of dat ik nog even afwacht en hoop dat er geen kras op komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:12:
[...]

Klopt tweede keer, maar toch zoveel maakt dat niet uit is mijn ervaring, is natuurlijk niet mijn eerste tel.
Neem het zekere voor het onzekere, ik heb vaak genoeg dit soort "problemen" zien verdwijnen nadat er een klacht van de accu binnen kwam op het Tweakers forum. Na die 3 volledige ladingen, weet je 100% zeker of het een accu of gebruikersprobleem is ;).

Ik legde mijn Mate 20 Pro gisterenavond op de lader. Er was toen 35% over. Ik heb zo goed als alles continue aanstaan, had een scermweergave van ruim 5 uur en de telefoon was toen 1 dag en 13 uur actief zonder op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoe zit dat trouwens als je schermproblemen hebt en je hebt er een screenprotector opzitten?
Vergoeden ze deze dan ook? Aanname, maar lijkt me wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:33:
Hoe zit dat trouwens als je schermproblemen hebt en je hebt er een screenprotector opzitten?
Vergoeden ze deze dan ook? Aanname, maar lijkt me wel!
Dit vergoeden ze niet. Je heb het er waarschijnlijk zelf opgezet. Zo ja, heb je pech en moet je een nieuwe plakken.

Scherm problemen waren er al voordat je het er op heb geplakt (misschien nog niet zichtbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Ik ga er ook niet vanuit dat ze de screenprotector vergoeden, vandaar dat ik nog even wacht.
Is toch zonde als ik voor 20,- een protector laat plakken en een week later kan ik nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:36:
Ik ga er ook niet vanuit dat ze de screenprotector vergoeden, vandaar dat ik nog even wacht.
Is toch zonde als ik voor 20,- een protector laat plakken en een week later kan ik nog een keer.
Een screenprotector voor 20 euro... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
ChinaGeek schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:37:
[...]

Een screenprotector voor 20 euro... 8)7
Ja, bij de MediaMarkt hebben ze zo'n apparaat die een perfect passende screenprotector uitsnijdt op maat en er ook perfect op plakt. De meeste protectors zijn van glas wat met een curved scherm nooit goed werkt. Ook werkt de vingerprintsensor niet goed meer met een glazen screenprotector.

Ik betaal liever 1x 20 euro, dan dat ik niet 100% tevreden ben over het materiaal of mijn eigen plakkunsten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:02
joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:44:
[...]

Ja, bij de MediaMarkt hebben ze zo'n apparaat die een perfect passende screenprotector uitsnijdt op maat en er ook perfect op plakt. De meeste protectors zijn van glas wat met een curved scherm nooit goed werkt. Ook werkt de vingerprintsensor niet goed meer met een glazen screenprotector.

Ik betaal liever 1x 20 euro, dan dat ik niet 100% tevreden ben over het materiaal of mijn eigen plakkunsten :+
Ziet dat een beetje goed uit op de Mate 20 Pro? Wordt het scherm er stroef van en werkt de fps goed? Heb je een fototje trouwens van hoe het er uit ziet op t scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
Limbeckx schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:00:
[...]

Ziet dat een beetje goed uit op de Mate 20 Pro? Wordt het scherm er stroef van en werkt de fps goed? Heb je een fototje trouwens van hoe het er uit ziet op t scherm?
Foto's, zie accessoires topic.
Info over screenprotectors kunnen daar ook worden opgevraagd. Ik gebruik altijd screenprotectors en merk geen vreemde dingen. Ik merk persoonlijk geen verschil.

Dergelijke accessoires worden helaas niet vergoed bij garantie claims.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyschrama
Limbeckx schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:00:
[...]

Zie dit bericht van Kiswum. Ik heb hem zelf nog niet laten plakken.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56954493

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Balen zeg. Onderste deel van het scherm is wat geliger dan de rest van het scherm. Het is heeeeeel lichtelijk, maar je ziet het wel.

Zeker op een wit achtergrond kan je het zien.

Heb ik geen last van een groene tint, maar wel van een scherm dat niet uniform is :(.

Vraag me af hoe garantie dan in zijn werking gaat (tweedehands overgenomen van een KPN abbo).

Zal je zo zien dat hij dan naar Dynafix o.i.d. Gaat.

Vergelijkbaar met dit, maar dan minder erg:
https://www.google.nl/amp...int-problem-t3618604/amp/

[ Voor 22% gewijzigd door Knamix op 04-11-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Weet iemand welke kleur watch je krijgt of is het random?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Erkel schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:10:
Weet iemand welke kleur watch je krijgt of is het random?
Ik heb ergens gelezen dat het om de zwarte versie gaat. Weet alleen niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:35:
[...]

Dit vergoeden ze niet. Je heb het er waarschijnlijk zelf opgezet. Zo ja, heb je pech en moet je een nieuwe plakken.

Scherm problemen waren er al voordat je het er op heb geplakt (misschien nog niet zichtbaar)
Dus omdat er misschien in de toekomst problemen kunnen komen met het scherm, moet ik er maar geen protector op plakken? Stel je voor dat? Onzin! Mocht ik problemen krijgen dan is Huawei mijns inziens aansprakelijk, ook voor de accessoires die door hun toedoen onbruikbaar zijn geworden. Vat dit niet persoonlijk op aub, maar bij het merk met de grote A is dit wel zo geregeld namelijk en dat schept wel vertrouwen/toegevoegde waarde....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyschrama
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:46:
[...]

Dus omdat er misschien in de toekomst problemen kunnen komen met het scherm, moet ik er maar geen protector op plakken? Stel je voor dat? Onzin! Mocht ik problemen krijgen dan is Huawei mijns inziens aansprakelijk, ook voor de accessoires die door hun toedoen onbruikbaar zijn geworden. Vat dit niet persoonlijk op aub, maar bij het merk met de grote A is dit wel zo geregeld namelijk en dat schept wel vertrouwen/toegevoegde waarde....
Ik ben het volledig met je eens, maar zo werkt het helaas niet.
Ook bij Apple worden de screenprotectors niet vergoed bij een defect aan het toestel. Tenzij je hem bij Apple zelf hebt laten plaatsen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:51:
[...]

Ik ben het volledig met je eens, maar zo werkt het helaas niet.
Ook bij Apple worden de screenprotectors niet vergoed bij een defect aan het toestel. Tenzij je hem bij Apple zelf hebt laten plaatsen misschien.
In betreffend topic hier op het forum was er vorige week nog iemand, met ik meen, een iPhone Xs, die ook de screenprotector vergoed kreeg die hij had laten plakken, bij ik dacht de Amac...Misschien omdat dat een premium reseller is, dat ze het vergoeden in de Apple Store, dat kan...Gaat mij om het feit dat je zo een sfeer/kwaliteit/after sales creëert, onder je klanten, dat je als leverancier zal moeten willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
Heeft iemand toevallig ook een samsungwatch die niet gekoppeld word door de app op foon. Hij gooit telkens de app eruit.
Of komt dit door de nieuwere versie Android??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
[...]

Zoals Joey al heeft gezegd.. Heel sneu, maar zelfs Apple en Samsung vergoeden dat niet (tenzij je de screen protector bij hen heb gekocht en ze hebben het er ook op geplakt) . Screen protector is van een ander bedrijf (rhinoshields) bijvoorbeeld en heeft geen invloed op de werking van je toestel en daar heeft (in dit geval) Huawei niks mee te maken.

Heb in het verleden een aantal keer mijn iPhone bij de Genius Bar gebracht (met een screen protector er op) en daar krijg ik ook geen nieuwe screen protector op.

Zou raar zijn als ik een telefoon verkoop die later een defect krijg en ik moet dan voor hem/haar een nieuwe screen protector kopen.

Heeft iets met aftersales/garantie te maken, maar Huawei is wel de laatste waar ik aan denk als het op zoiets aankomt :p

[ Voor 8% gewijzigd door Knamix op 04-11-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:04:
[...]

Zoals Joey al heeft gezegd.. Heel sneu, maar zelfs Apple en Samsung vergoeden dat niet (tenzij je de screen protector bij hen heb gekocht en ze hebben het er ook op geplakt) . Screen protector is van een ander bedrijf (rhinoshields) bijvoorbeeld en heeft geen invloed op de werking van je toestel en daar heeft (in dit geval) Huawei niks mee te maken.

Heb in het verleden een aantal keer mijn iPhone bij de Genius Bar gebracht (met een screen protector er op) en daar krijg ik ook geen nieuwe screen protector op.

Zou raar zijn als ik een telefoon verkoop die later een defect krijg en ik moet dan voor hem/haar een nieuwe screen protector kopen.

Heeft iets met aftersales/garantie te maken, maar Huawei is wel de laatste waar ik aan denk als het op zoiets aankomt :p
Ik ben ook verwend geweest met Apple altijd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:31:
Balen zeg. Onderste deel van het scherm is wat geliger dan de rest van het scherm. Het is heeeeeel lichtelijk, maar je ziet het wel.

Zeker op een wit achtergrond kan je het zien.

Heb ik geen last van een groene tint, maar wel van een scherm dat niet uniform is :(.

Vraag me af hoe garantie dan in zijn werking gaat (tweedehands overgenomen van een KPN abbo).

Zal je zo zien dat hij dan naar Dynafix o.i.d. Gaat.

Vergelijkbaar met dit, maar dan minder erg:
https://www.google.nl/amp...int-problem-t3618604/amp/
Ik heb dus precies het zelfde, ook heel licht maar toch wel merkbaar als je goed kijkt.

Jij al enig idee of je er wat mee gaat doen? Zit zelf een beetje in dubio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derde dag in gebruik, en ja hoor begint groen te worden rechts onder, net van middag sceenprotector laten plakken mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
lars1233211 schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:50:
[...]

Ik heb dus precies het zelfde, ook heel licht maar toch wel merkbaar als je goed kijkt.

Jij al enig idee of je er wat mee gaat doen? Zit zelf een beetje in dubio.
Heb nu een app gebruikt die een deel van het scherm filtert (heb de kleur blauw gekozen).

App werkt met een gradient en nu is mijn scherm 1 kleur :)

App heet "screen equalizer"

Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
Transparancy: 92
Height: 100
Area: 50

Kleur wat ik gekozen heb is blauw.

Welk scherm heb je BTW en met welk nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:08:
[...]

Heb nu een app gebruikt die een deel van het scherm filtert (heb de kleur blauw gekozen).

Mijn scherm is 18 10 51, ik wacht nog even af hoe het gaat lopen, als je hem nu omruilt is het risico groot dat je nog in de zelfde bats zit. Maar even wachten hoe huawei nl hier op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:19:
[...]

Mijn scherm is 18 10 51, ik wacht nog even af hoe het gaat lopen, als je hem nu omruilt is het risico groot dat je nog in de zelfde bats zit. Maar even wachten hoe huawei nl hier op reageert.
Klopt. Ook zit ik ermee dat ik het toestel tweedehands heb overgenomen (degene had hem met een verlenging gekregen bij KPN). Vraag me af hoe dat dan gaat als ik hem terug stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:23:
[...]

Klopt. Ook zit ik ermee dat ik het toestel tweedehands heb overgenomen (degene had hem met een verlenging gekregen bij KPN). Vraag me af hoe dat dan gaat als ik hem terug stuur
Als het een productie fout is dan is er geen probleem loopt dan gewoon via huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:35:
[...]

Als het een productie fout is dan is er geen probleem loopt dan gewoon via huawei.
Moeten ze het wel accepteren als productiefout bij Huawei.

Ik zit op een mobiel maar wil iemand op een pc ff een poll aanmaken om te kijken hoeveel mensen hier gedurende de komende weken dit probleem gaan meemaken? Graag uitgesplitst op scherm fabrikant.

Dus:

Optie 1: heb een LG zonder problemen
Optie 2: ik LG wel problemen
Optie 3: ik BOE en geen problemen
Optie 4: ik heb BOe met problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Knamix schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:08:
[...]

Bedankt voor de tip! Het helpt iets tegen het gele, maar merk nu juist op de er groene belichting van uit de onderkant komt.. Zucht.

Morgen bel ik met belsimpel. Ben zelf ook bang dat ze me een nieuw toestel geven, waar de kans groot is dat het zelfde kan gebeuren. Had veel hoop voor dit toestel.

Ik heb de LG-01-18-10-51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Jij komt met een screenprotector van een paar euro, iemand anders heeft een bijpassende BMW in Twilight kleuren laten spuiten.

Een beetje overdreven voorbeeld, maar het geeft wel aan waarom bedrijven het vergoeden van accessoires niet als standaard beleid kunnen hebben. Ook de grote A niet.

Uiteraard kun je het wel treffen met een verkoper of klantenservice die wat extra moeite wil doen om een klant tevreden te houden. Een vriendelijk gesprek kan ook nooit kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyschrama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lars1233211 schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:56:
[...]

Bedankt voor de tip! Het helpt iets tegen het gele, maar merk nu juist op de er groene belichting van uit de onderkant komt.. Zucht.

Morgen bel ik met belsimpel. Ben zelf ook bang dat ze me een nieuw toestel geven, waar de kans groot is dat het zelfde kan gebeuren. Had veel hoop voor dit toestel.

Ik heb de LG-01-18-10-51
Ik heb hem ook van belsimpel, maar daar is nu geen voorraad dat wordt wachten dan, net vandaag sceenprotector van 20 euro op laten zplakken das weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:05:
[...]

Ik heb hem ook van belsimpel, maar daar is nu geen voorraad dat wordt wachten dan, net vandaag sceenprotector van 20 euro op laten zplakken das weer minder.
Ik ga sowieso even bellen, laat het erna hier ook weten wat ze zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En hoe zit dat dan met de provider die zal de tel in veel gevallen vervangen, is die dan volgens jou er ook aansprakelijk voor, of moet ik voor die 20 euro apart naar Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn pre order laat doorgaan. De camera's zijn geweldig maar zit echt totaal niet te wachten op gehannes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lars1233211 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:09:
[...]

Ik ga sowieso even bellen, laat het erna hier ook weten wat ze zeiden.
Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Limbeckx schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:14:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn pre order laat doorgaan. De camera's zijn geweldig maar zit echt totaal niet te wachten op gehannes
Ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten tot de volgende batch. Huawei moet er wel iets aan doen namelijk. Op de groene tint na ben ik echt super blij met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:16:
[...]

Ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten tot de volgende batch. Huawei moet er wel iets aan doen namelijk. Op de groene tint na ben ik echt super blij met het toestel.
Ik zit noodgedwongen op een samdung j5 en dat al voor een maand. Weet niet hoe lang ik dat kan volhouden en ik weet ook niet hoe snel Huawei gaat doen om dit euvel te accepteren en te fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
ik twijfel ook tussen deze telefoon en de note 9

De note 9 512gb geheugen en 8gb memory is ook al te krijgen voor +- 760 euro
inclusief AKG Koptelefoon van 150 euro

De mate 20 pro vind ik iets te rond afgewerkt ...en het film gedeelte is wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Aggressor schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:19:
ik twijfel ook tussen deze telefoon en de note 9

De note 9 512gb geheugen en 8gb memory is ook al te krijgen voor +- 760 euro
inclusief AKG Koptelefoon van 150 euro

De mate 20 pro vind ik iets te rond afgewerkt ...en het film gedeelte is wat minder
Waar vind je een Note9 voor die prijs? Marktplaats?

Ik heb de note 9 ook overwogen maar die is heel groot voor een 6.4inch scherm. Daarnaast is de camera bv niet veel beter als bv een OP6T maar krijg je er wel de traagste updates van uit de business voor terug...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
Limbeckx schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:26:
[...]

Waar vind je een Note9 voor die prijs? Marktplaats?

Ik heb de note 9 ook overwogen maar die is heel groot voor een 6.4inch scherm. Daarnaast is de camera bv niet veel beter als bv een OP6T maar krijg je er wel de traagste updates van uit de business voor terug...
de camera van de Note 9 is echt wel stukken beter dan de op6t hoor.

en hier https://nl.pepper.com/aan...e-9-512gb-icm-tele2-81499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
Hoe check je het beste of je problemen heb qua beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:31:
Een donkergrijze afbeelding fullscreen maken, en de brightness heel laag zetten.
Dan in een donkere ruimte het scherm bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:31:
Persoonlijk denk ik dat als je ervoor moet zoeken, het geen probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:39:
[...]

Het wordt steeds erger volgens mij en dan nog als je net 1000 euro heb betaald wil je een fucking flawless toestel, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willy1203
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:39:
[...]

Dank voor reactie. Tot nu toe kan ik nog niets ontdekken en hopelijk blijft dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:42:
[...]

Dank voor reactie. Tot nu toe kan ik nog niets ontdekken en hopelijk blijft dat zo.
Sins wanneer heb je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Limbeckx schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:40:
[...]

Het wordt steeds erger volgens mij en dan nog als je net 1000 euro heb betaald wil je een fucking flawless toestel, toch?
Klopt! Ik bedoel als je niets ziet is het goed toch? Uiteraard moet een toestel van dit bedrag 100% zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
Vanaf vrijdag en ben er echt langdurig per dag mee in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:42:
[...]

Zou fijn voor je zijn! Probeer anders is 3/4 vingers horizontaal middenin op het scherm te leggen, merk je dan ook geen verschil in wit kleuren?

Bij mij valt het dan extra op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:03:
[...]

Vanaf vrijdag en ben er echt langdurig per dag mee in de weer.
Oke hier ook sinds Vrijdag, maar hier wel wat groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
lars1233211 schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:07:
[...]

Zou fijn voor je zijn! Probeer anders is 3/4 vingers horizontaal middenin op het scherm te leggen, merk je dan ook geen verschil in wit kleuren?

Bij mij valt het dan extra op
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je de specifieke situatie op een andere smartphone zou uitproberen, dat lijkt me niet echt meer een user case 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Ik heb hem gisteren ontvangen en heb nog niet gemerkt dat de groene waas erger is geworden. Misschien heeft het iets met temperatuur te maken, want heb het toestel amper in mijn broekzak gehad.
Morgen op werk wel de hele dag, dus zal 's avonds eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1233211
Kiswum schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:09:
[...]

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je de specifieke situatie op een andere smartphone zou uitproberen, dat lijkt me niet echt meer een user case 😉
Hiervoor gebruikte ik een "goedkope" moto g5 plus.
Hier merk ik totaal geen verschil, de iPhone van mijn vriendin ook niet.

De groene belichting is altijd te merken op mijn mate 20 pro, maar wordt alleen beter zichtbaar als ik dit doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Krijg t niet normaal gequote maar de poll ziet er niet fraai uit zo....

[ Voor 92% gewijzigd door Limbeckx op 04-11-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
De stats zien er niet fraai uit zo....
Ben ik met je eens, maar aan de andere kant verwacht ik op dit forum eigenlijk alleen mensen met problemen, of mensen die zich nog aan het oriënteren zijn. Dat geeft dan wel een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
joeyschrama schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:23:
[...]

Ben ik met je eens, maar aan de andere kant verwacht ik op dit forum eigenlijk alleen mensen met problemen, of mensen die zich nog aan het oriënteren zijn. Dat geeft dan wel een vertekend beeld.
True en sample size van 7 zegt natuurlijk niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dit is een screenshot van de mijne! Ik zie niks geks?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/wi6l46.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:38:
Dit is een screenshot van de mijne! Ik zie niks geks?
Daar ga je het ook niet op zien, aangezien het een hardware-issue is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:01

OmeJoyo

This is me

CLB schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:49:
[...]

Daar ga je het ook niet op zien, aangezien het een hardware-issue is.
Ging over de poll :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Haha! Ik had een foto gemaakt van mijn tel met een andere telefoon en deze naar mijzelf gemaild maar kan deze niet opslaan helaas? Daar kun je het goed op zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
Bij apparaatverbinding staat Huawei beam aan. Maar kan deze niet uitzetten. Is dat nodig?? De overige verbindingen kan ik wel aanklikken. Wat waar kan ik het vinden om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:26:
Bij apparaatverbinding staat Huawei beam aan. Maar kan deze niet uitzetten. Is dat nodig?? De overige verbindingen kan ik wel aanklikken. Wat waar kan ik het vinden om het uit te zetten.
Ik kan dit gewoon uitstellen in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
lars1233211 schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:56:
[...]

Ik kan dit gewoon uitstellen in de instellingen.
Heb het uit gekregen het gaat in samenspraak met nfc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:24:
[...]

Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:13
Sowieso ook punt van eindeloze ergernis is dat NFC icoontje, door die notch is er al minder ruimte voor notificatie icoontjes en dan staat dat NFC icoon er ook nog eens... Als iemand weet hoe je dat weg kan krijgen zonder NFC uit te zetten, kom maar op met die tip.

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyschrama
Willy1203 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:24:
[...]

Dat is wel raar, ik kan die functie wel uitschakelen ook al staat NFC nog aan.
Misschien even controleren op software updates? Ik draai versie 122.
KleineAap schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:26:
Sowieso ook punt van eindeloze ergernis is dat NFC icoontje, door die notch is er al minder ruimte voor notificatie icoontjes en dan staat dat NFC icoon er ook nog eens... Als iemand weet hoe je dat weg kan krijgen zonder NFC uit te zetten, kom maar op met die tip.
Je kan de app "SystemUI tuner" downloaden. Moet je wel even de stappen volgen om de app de juiste rechten te geven (Via de computer met een paar ADB commands), en dan kan je alle icoontjes in de statusbalk aanpassen/verwijderen.

[ Voor 48% gewijzigd door joeyschrama op 05-11-2018 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik moet me helaas één dezer dagen gaan afmelden. Mate 20 Pro gaat de verkoop in.

Het is een fijn toestel, maar na er 2 dagen mee gespeeld te hebben vind ik hem toch te lomp. Ook e afgeronde hoeken zijn voor mij niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:06:
Ik moet me helaas één dezer dagen gaan afmelden. Mate 20 Pro gaat de verkoop in.

Het is een fijn toestel, maar na er 2 dagen mee gespeeld te hebben vind ik hem toch te lomp. Ook e afgeronde hoeken zijn voor mij niet fijn.
Benieuwd voor welk toestel je nu gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
pdavie2311 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:10:
[...]

Benieuwd voor welk toestel je nu gaat?
Ben nog aan het twijfelen tussen de Oneplus 6T en de s9+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:20:
[...]

Ben nog aan het twijfelen tussen de Oneplus 6T en de s9+.
Ok! Heeft samsung ook niet de edges?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
pdavie2311 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:26:
[...]

Ok! Heeft samsung ook niet de edges?
Nu je het zegt... 8)7 |:(

Het wordt dan de Oneplus 6T O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen gechat met Huawei nl, ik was de eerste die het gemeld heeft probleem was daar onbekend.
Ze ging het direct doorspelen, een beetje vaag ik geloof het niet al was ze heel vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:29:
[...]

Nu je het zegt... 8)7 |:(

Het wordt dan de Oneplus 6T O-)
Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
Gebeld met Belsimpel waar ik hem vandaan heb, probleem was ook daar bekend met de groene belichting. Ik stuur hem terug en ze gaan kijken of ze er wat mee kunnen doen.
Ik zou als je er last van hebt ook gewoon even bellen en hem terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
lars1233211 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:45:
Gebeld met Belsimpel waar ik hem vandaan heb, probleem was ook daar bekend met de groene belichting. Ik stuur hem terug en ze gaan kijken of ze er wat mee kunnen doen.
En wat doe jij in de tussentijd terwijl zij kijken? Krijg je een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lars1233211 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:45:
Kijken wat ze ermee kunnen, op die basis stuur ik hem niet terug, hoelang zit ik dan zonder?
Trouwens je kunt binnen twee weken swappen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb mijn telefoon altijd in stille modus staan. Hoe krijg ik het icoontje naast de notch weg? Zonde dat deze een plek in neemt, deze is al schaars genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Er is nu overigens een nieuwsbericht geplaatst op Hardware.info vanwege de schermproblemen:
https://nl.hardware.info/...lekkage-aan-randen-scherm

Het kan zijn dat er binnenkort een apart topic moet komen voor dit (grote) probleem.

[ Voor 25% gewijzigd door Kiswum op 05-11-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Kiswum schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:54:
Er is nu overigens een nieuwsbericht geplaatst op Hardware.info vanwege de schermproblemen:
https://nl.hardware.info/...lekkage-aan-randen-scherm

Het kan zijn dat er binnenkort een apart topic moet komen voor dit (grote) probleem.
Jammer man! Heb de mijne vanaf zaterdag vol in gebruik en ik merk nog niks! Hopelijk ontspring ik de dans? Dat het nu niet meer komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joeyschrama
Ik heb vanmorgen even gesproken met Huawei over het omruilen en de actie.
Ze geven aan dat ik via Vodafone een vervangend toestel moet verkrijgen.
Vervolgens kan ik de Huawei Sales afdeling bellen op 083-334323 om het Imeinummer om te laten wisselen in het systeem zodat de promotie nog steeds geldig is, op een toestel dat niet tijdens de pre-order besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 13:20
Ik heb sinds gisteren het genoegen en inmiddels alle testen gedaan maar tot op heden ook niks. Ik kijk het nog even aan. Verder enorm blij met het toestel krijg er echt het gevoel next level van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Nerd1979 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:16:
Ik heb sinds gisteren het genoegen en inmiddels alle testen gedaan maar tot op heden ook niks. Ik kijk het nog even aan. Verder enorm blij met het toestel krijg er echt het gevoel next level van :-)
Net ook nog even de LCD test gedaan uit de Huawei App..In het donker met donkere kleuren. Ziet er prima uit!! Blij met het toestel. Eerste indruk is meer dan goed te noemen. De camera met AI is ook geinig. Gisteren met de hond in het bos gelopen. Dan zegt AI; herfstbladeren en volgende keer; Hond als de foto wordt genomen..Leuk!
joeyschrama schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:15:
Ik heb vanmorgen even gesproken met Huawei over het omruilen en de actie.
Ze geven aan dat ik via Vodafone een vervangend toestel moet verkrijgen.
Vervolgens kan ik de Huawei Sales afdeling bellen op 083-334323 om het Imeinummer om te laten wisselen in het systeem zodat de promotie nog steeds geldig is, op een toestel dat niet tijdens de pre-order besteld is.
Handige en nuttige info. Thanx!

[ Voor 28% gewijzigd door pdavie2311 op 05-11-2018 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1233211
Limbeckx schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:48:
[...]

En wat doe jij in de tussentijd terwijl zij kijken? Krijg je een nieuwe?
Hij vroeg of ik nog een oude mobiel had, wat ik heb. Ook zei die dat het waarschijnlijk aan de eerste batch van toestellen ligt.
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen