Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Delirius
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 08:28
Hanske1 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:18:
FUT is beschikbaar nu in NL. Je kunt je aanmelden via de app. Nog ruim 40 plekken beschikbaar.
Gisteren (dinsdag) al aangemeld, maar nog aan het wachten op acceptatie..... Nu bijna 24 uur geleden.

• cvs79
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:44
Zie hem staan in bèta app. Maar als ik op sign UP duw krijg ik een "unable to signup" melding. Zouden nog genoeg plekken zijn volgens het signup scherm

• YvoK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:51
Heb me ook aangemeld voor EMUI10-beta. Er waren 60/100 deelnemers. Ik kon me aanmelden en toen waren er 61/100 deelnemers. Ben benieuwd of mijn verzoek gehonoreerd wordt...

• Hanske1
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:32
cvs79 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:33:
Zie hem staan in bèta app. Maar als ik op sign UP duw krijg ik een "unable to signup" melding. Zouden nog genoeg plekken zijn volgens het signup scherm
Ben je op software 338??

• cvs79
Yes. Hele vreemde melding

• Leutje
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Fut? App?
Is dat HiCare?

Sorry voor de mischien wat vreemde vragen maar FUT? :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Goofman
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
Leutje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:40:
Fut? App?
Is dat HiCare?

Sorry voor de mischien wat vreemde vragen maar FUT? :P
Gokje: Final User Test ;-)
Iets met Android 10...

• Leutje
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Ah Thanks :) Hoe kom ik daar in dan?
Of ben ik lui en stond dat al ergens in dit topic lol

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Delirius
cvs79 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:33:
Heb je toevallig ook nog operator settings via Software geïnstalleerd? Die moet je namelijk weghalen. Vrij omslachtig gedoe, moest eerst telefoon naar Factory Reset, dan zorgen dat je de operator software niet installeert en toen lukte het wel om in te schrijven....

Edit: zorg overigens dat je die operator settings (bij mij Vodafone) niet installeert want dan verdwijnt bij mij uit Beta app het Android 10 project.

Delirius wijzigde deze reactie 23-10-2019 20:32 (12%)

• cvs79
Delirius schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:10:
[...]

Heb je toevallig ook nog operator settings via Software geïnstalleerd? Die moet je namelijk weghalen. Vrij omslachtig gedoe, moest eerst telefoon naar Factory Reset, dan zorgen dat je de operator software niet installeert en toen lukte het wel om in te schrijven....

Edit: zorg overigens dat je die operator settings (bij mij Vodafone) niet installeert want dan verdwijnt bij mij uit Beta app het Android 10 project.
Ah ja heb inderdaad Vodafone. Maar zie wel het fut project. Echter signup zegt unable

Een factory reset zit er niet in dus helaas. We wachten op de final release binnenkort

cvs79 wijzigde deze reactie 23-10-2019 21:14 (4%)

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:58
Hier ook Vodafone, maar 2 dagen geleden zonder problemen gejoined. Ben nu aan het wachten op akkoord.

Sometimes an apple is just an apple

• cvs79
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:13:
Hier ook Vodafone, maar 2 dagen geleden zonder problemen gejoined. Ben nu aan het wachten op akkoord.
Vreemd dat het jouw wel lukt. Welke versie van de beta app heb je? Merk dat dat ook verschil maakt of er wel of niet het FUT project getoond wordt.

cvs79 wijzigde deze reactie 24-10-2019 10:04 (12%)

• Hmtsjmftsch
cvs79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:04:
[...]

Vreemd dat het jouw wel lukt. Welke versie van de beta app heb je? Merk dat dat ook verschil maakt of er wel of niet het FUT project getoond wordt.
2.3.42_global

• Delirius
Volgens dit bericht zou begin november uitrol beginnen? Zie dat inschrijven vol is.....

Net in Beta app blijkt dat ik geaccepteerd ben, nu nog wachten op HOTA O-)

Delirius wijzigde deze reactie 25-10-2019 19:28 (17%)

• ^LuKKie^
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:12
HOTA 10.0.0.138(C432E7R1P5log) staat klaar om gedownload en geïnstalleerd te worden op mijn Mate 20 Pro.
Aangezien ik het toestel gebruik met wat werk apps er op wacht ik heel even tot vanmiddag.

• peer
  • Laatst online: 23:24

peer

oeps

Hier wordt hij op dit moment gedownload, 4,32GB.

Ik ben benieuwd

het is geen probleem, het is een uitdaging

• DhoTjai
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Versie 10.0.0.138 op Mate 20 Pro en alles werkt nog naar behoren. De update ging sneller dan verwacht.

Systeeminstellingen ziet er al veel beter uit! Ik ben (nog) tevreden.

• brandon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:59
Hier ook net binnen en geinstalleerd.
Smoelt goed, echter icoontjes instellingen menu gaat meer en meer op een Samsung lijken
Apps die ik meest gebruik werken nog prima, zoals flitsmeister, outlook, whatsapp, teams, nordvpn, authenticator van MS en Rabo App

• Hmtsjmftsch
Vanochtend ook de beta van Android 10 geinstalleerd. Werkt tot nu toe prima, alleen krijg ik wel een foutmelding bij het updaten van Google Chrome en Android system webview. Iemand anders hier ook last van?

• Hanske1
Hmmmm, vreemd. Ik zie nog niets. Hoe halen jullie de update binnen?

• YvoK
Bij mij ook vanmorgen binnengekomen, alles lijkt goed te werken. EMUI10 Ripple theme maar even toegepast om de nieuwe look volledig te krijgen. Ik had een theme geïnstalleerd dat niet ondersteund werd en na de update werd daar melding van gemaakt. Daardoor was er ook nog niet veel van een nieuwe look te zien. Met een "echt" thema wel! Ziet er goed uit, ben vooral heel blij met de app drawer zonder knop. Dark mode is ook serieus veel verder doorgevoerd nu.

• dave1972
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20-11 03:15
Vreemd als ik op t project druk dan zegt hij already joined project with this imei en daarna zegt ie full 8)7

Huawei Mate 20 Pro

• YvoK
Ik ben op zoek naar de nieuwe always on display instellingen. Die kan ik niet vinden en ik heb dus nog geen kleurtjes of andere clock faces kunnen instellen. Iemand anders dit wel gevonden?

• DhoTjai
  • Niet online
Aan de gebruikers die meedoen met Beta programma van Huawei:

Geen error report sturen via de Beta app. Je moet dan een log meesturen van je apparaat, maar het wordt niet ondersteund in Nederland. Die melding kreeg ik de hele tijd op mijn scherm te zien en gaat niet meer weg. Het blijft maar naar voren komen. Na een herstart is het weer weg, totdat.... ik de Beta app weer had geopend, en nu zie ik hem weer flashen.

Update:
Popup gaat weg als je de gegevens wist via Instellingen -> App -> Beta -> Opslag

DhoTjai wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:24 (9%)

• Spekkie99
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-11 13:27
Voor de Mate20 (NIET de pro versie) is er ook een beta, zitten nu 50 vd 100 deelnemers in.

• Hanske1
Krijg nog steeds geen update binnen. Wie heeft er nog tips?? Ik ben wel geaccepteerd in de FUT.

• DhoTjai
  • Niet online
Hanske1 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:56:
Krijg nog steeds geen update binnen. Wie heeft er nog tips?? Ik ben wel geaccepteerd in de FUT.
Vreemd, ik kreeg hem direct binnen via Software update (Instellingen of HiCare). Je ziet in de beta programma dat het wel in "My projects" zit?

• Hanske1
DhoTjai schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:30:
[...]

Vreemd, ik kreeg hem direct binnen via Software update (Instellingen of HiCare). Je ziet in de beta programma dat het wel in "My projects" zit?
Ja, zit wel my projects. Blijft vreemd. Toch? 8)7

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik kreeg de 338 update en wist toen nog niet dat 320 nodig is om met de beta mee te kunnen doen. Is er een optie om een rollback toe te passen?

• cvs79
Als je op 388 zit krijg je emui 10 nog niet. Blijkbaar alleen als je op 320 zit. Wat ik wel vreemd vind maar blijkbaar is dat een vereiste

• Hanske1
Gisteren een rollback met behulp van Hisuite gedaan. Echter ook dan geen melding vanuit de beta-app. Wel alle instellingen kwijt. Gisteravond maar weer alles teruggezet, dan maar zonder beta. :?

• Spekkie99
Draai de beta nu een paar dagen op de Mate 20 maar nog nix kunnen vinden wat niet werkt...

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02:19
Ik heb sinds Android 10 wel eens dat de camera vastloopt als ik een foto maak met de zoomlens. Zijn er meer die dat hebben?

• timtwist
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01:03
Heb heb me een week geleden ingeschreven, maar ik krijg het bericht;
"reject user to join, input reject reason by operator".
Ik ga er maar vanuit dat ik ben geweigerd voor de beta. Iemand anders die dit bericht gekregen heeft?! Draai trouwens 338.

• Spekkie99
cordonbleu schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:36:
Ik heb sinds Android 10 wel eens dat de camera vastloopt als ik een foto maak met de zoomlens. Zijn er meer die dat hebben?
Nee (Mate 20)

Overigens in de beta app is het project al weer afgelopen.
Zie bij projecten nog wel het project staan waar ik in zat en de update naar 10 van kreeg maar nu zegt de app dat mijn telefoon of versie niet meer geschikt is daarvoor (vermoedelijk omdat ik de update al heb?).

Draait overigens als een zonnetje.

Spekkie99 wijzigde deze reactie 07-11-2019 13:05 (37%)

• DhoTjai
  • Niet online
cordonbleu schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:36:
Nee (Mate 20 Pro)
Spekkie99 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:03:
Overigens in de beta app is het project al weer afgelopen.
Zie bij projecten nog wel het project staan waar ik in zat en de update naar 10 van kreeg maar nu zegt de app dat mijn telefoon of versie niet meer geschikt is daarvoor (vermoedelijk omdat ik de update al heb?).

Draait overigens als een zonnetje.
Ik zie het project niet meer in My projects :o

• YvoK
Zojuist een nieuwe versie binnengekregen, nu 10.0.0.154.
Nog geen wijzigingen gezien.

Gisteren had ik voor het eerst vastlopers. Mijn ereader app (prestigio) deed niks meer, ik zag alleen een wit scherm. Telefoon opnieuw opstarten verhielp het euvel gelukkig.

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 19:04
Security Update voor Oktober komt net binnen op m'n Mate 20 en gelijk daarna de Android 10 update _/-\o_

SPOXYWOXY wijzigde deze reactie 14-11-2019 13:03 (28%)

• Spekkie99
Kreeg vanochtend ook een patch met essentiële verbeteringen (7mb) van 138 naar 10.0.0154 op mijn mate 20.

• Spekkie99
SPOXYWOXY schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:14:
Security Update voor Oktober komt net binnen op m'n Mate 20 en gelijk daarna de Android 10 update _/-\o_
zou me niets verbazen, de beta was al onwijs stabiel...

• Justin991q
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 23:49
Ik heb helaas de beta gemist.
Ik had graag de nieuwe dark mode feature willen testen.
Iemand die functie al getest en hoe werkt het icm 3th party apps?

• cvs79
Gisteravond de stable Mate 20 pro emui 10 update kunnen binnen halen via HiCare. Is nu beschikbaar lijkt het.

• Ramon 73
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:08
cvs79 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:23:
Gisteravond de stable Mate 20 pro emui 10 update kunnen binnen halen via HiCare. Is nu beschikbaar lijkt het.
Het komt niet voor alle IMEI nummers tegelijkertijd, ook niet via HiCare. Maar alvast prettig te horen dat het eraan zit te komen

• Greetzel
  • Laatst online: 16-11 00:07

Greetzel

yes you can

Ik ben m nu ook aan het binnenhalen, 10.0.0.154. Nu op 9% :)

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 19:04
Tot nu bevalt de Android 10 update me prima. Ik moet wel echt ontzettend wennen aan het nieuwe notificatiescherm. Wat neemt alles opeens een hoop ruimte in. Spotify draait en 2 notificaties en me scherm staat al vol :+

• dave1972
Ik nog f helemaal niks sterker nog als ik hem op hisuite aansluit zegt ie no internet connection 8)7

Huawei Mate 20 Pro

• gjb85
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-11 15:32
Hier nu ook binnen aan het halen. Wel even handmatig via hicare op updates gecheckt, want hij werd (nog) niet automatisch aangeboden bij mij. Ben benieuwd..

• kilic-f
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 18-11 20:15
In emui/Android 10 zie ik de nieuwe always on display niet staan? Iemand die het wel heeft gevonden?

Verder loopt Whatsapp afentoe vast wanneer ik een afbeelding probeer te selecteren en versturen...
Heb whatsapp Beta ligt niet aan emui 10.

kilic-f wijzigde deze reactie 16-11-2019 13:34 (43%)

• dave1972
Ook binnen 🤗 erg fijn tot nu toe

Huawei Mate 20 Pro

• dave1972
kilic-f schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:22:
In emui/Android 10 zie ik de nieuwe always on display niet staan? Iemand die het wel heeft gevonden?

Verder loopt Whatsapp afentoe vast wanneer ik een afbeelding probeer te selecteren en versturen...
Always on zie ik ook nog niet idd maar heb de 154 update volgens mij is dit ook niet de nieuwste

Huawei Mate 20 Pro

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:45
Ontussen al even op de emui 10. Loopt heerlijk. Qua snelheid niets in hoeven leveren en batterij verbruik is er vooral niet minder op geworden. Black there is fijn in gebruik.
Alleen de status balk met de grotere iconen had voor mij niet gehoeven.
Is er een optie op die te verkleinen, waardoor er meer op past ?

• Cxxxx71
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17:41
dave1972 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:55:
[...]

Always on zie ik ook nog niet idd maar heb de 154 update volgens mij is dit ook niet de nieuwste
Bij instellingen - startscherm en achtergrond - display altijd aan.

Wekkers gingen bij mij niet meer af na de update.

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:45
Even een aandachtspuntje voor iedereen. Na de update blijft locatie, aan staan. Maar als je dan op maps naar "mijn tijdlijn" gaat, wordt de locatie niet bewaard. Dit moet je eerst handmatig activeren, dan werkt het weer.
Verder fijne update.

• Cxxxx71
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17:41
Ik gebruik na de update nu ook de veeg bewegingen ipv de knoppen onderaann het scherm. Hierbij valt me op dat het "terugvegen" met name in Chrome best wel traag gaat. Hierdoor veeg ik steeds weer dubbel terug wat niet de bedoeling is. Meer mensen hier last van?
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True