Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

tiezeman schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:18:
Ondertussen zou het er wel eens op neer kunnen komen dat we helemaal geen updates meer gaan krijgen:

https://www.engadget.com/...roid-support-from-huawei/
Klopt. Zou me zorgen maken als eigenaar van alle nieuwe dure Huawei toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Ach, zal wel los lopen. 'Bezorgdheid' is het hele doel van de provocaties. Ik ga er niet aan mee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geldt alleen voor nieuwe toestellen? Onze Mate 20 Pro's krijgen dus gewoon nog alle updates?

" Huawei kan alleen nog gebruikmaken van de eenvoudigste versie van Android, het Android Open Source Project (AOSP). Belangrijke Google-apps en updates kunnen daardoor niet meer worden gebruikt door Huawei. Google heeft laten weten dat er niets verandert voor Huawei-telefoons die al in gebruik zijn."

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 22:46
pdavie2311 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:54:
Geldt alleen voor nieuwe toestellen? Onze Mate 20 Pro's krijgen dus gewoon nog alle updates?

" Huawei kan alleen nog gebruikmaken van de eenvoudigste versie van Android, het Android Open Source Project (AOSP). Belangrijke Google-apps en updates kunnen daardoor niet meer worden gebruikt door Huawei. Google heeft laten weten dat er niets verandert voor Huawei-telefoons die al in gebruik zijn."
Klopt niet helemaal. Als het gaat om de Google play services blijft alles werken. Android updates, dus van het besturingssysteem of de security, kan men wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

FrankoNL schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:11:
[...]

Klopt niet helemaal. Als het gaat om de Google play services blijft alles werken. Android updates, dus van het besturingssysteem of de security, kan men wel vergeten.
Dat kan toch zomaar niet.. Ik heb goed geld betaald voor dit toestel. Los gekocht..Kan ik hem dus ruilen voor een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
pdavie2311 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:21:
[...]

Dat kan toch zomaar niet.. Ik heb goed geld betaald voor dit toestel. Los gekocht..Kan ik hem dus ruilen voor een ander toestel?
Google voldoet enkel aan voor hun geldende regelgeving. Je zal bij je leverancier moeten aankloppen en je beroepen op de non conformiteit. Of dat lukt is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat hij opgediend wordt.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
Met de nieuwe update lijkt t geluid wat luider geworden ? Of ligt dit aan mij ...

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Ik neem iig geen risico, mijn mate 20 staat nu op marktplaats. Was al van plan om tct een
pixel 3a te gaan halen. Nu gaat dat dus wat eerder gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
karimski schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:37:
Ik neem iig geen risico, mijn mate 20 staat nu op marktplaats. Was al van plan om tct een
pixel 3a te gaan halen. Nu gaat dat dus wat eerder gebeuren.
Welk risico liep je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
ChinaGeek schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:42:
[...]

Welk risico liep je precies?
Dat de restwaarde bij eventuele verkoop nul is.
Geloof mij...niemand zit straks nog te wachten op een Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
karimski schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:46:
[...]

Of het loopt met een sisser af en je verkoopt hem nu voor te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 04-07 08:49

OmeJoyo

This is me

ChinaGeek schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:44:
[...]

Of het loopt met een sisser af en je verkoopt hem nu voor te weinig.
Het is inderdaad koffie dik kijken op dit moment. Tegen de tijd dat ie er bij mij uit gaat is die 2 jaar oud en zou er in geen geval meer een upgrade uitkomen. Ben niet bang dat de waarde tegen die tijd extreem veranderd. De huidige waarde onder invloed van het nieuws is wat anders natuurlijk. Nu verkopen is geen slim plan in mijn ogen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
dave1972 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:27:
Met de nieuwe update lijkt t geluid wat luider geworden ? Of ligt dit aan mij ...
Ik merk er niets van. Audio via Bluetooth klinkt hetzelfde, gewoon goed. En audio via de speaker is ook nog hetzelfde en prima. Heb de Dolby instelling wel op 'film' staan. Dit geeft een veel beter geluid dan de standaard instelling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 18:41
Zo ik heb juist dankzij de tweedehands markt een 1 maand jonge mate 20 pro gekocht voor 285 euro 😀. Mijn oude mate 9 mag dan op pensioen nu. Als er 1 positief ding is aan heel deze heisa is dat je vanaf nu koopjes kan doen. De verkoper had nl het nieuws op tv gezien en in een krant en was bang geworden van huawei hahaha.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
karimski schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:46:
[...]

Voorlopig is het verbod met 90 dagen opgeschort. Daarnaast, 2 jaar geleden was ZTE volgens de geruchten het kwaad zelve. Die hebben 3 maanden op de zwarte lijst gestaan uiteindelijk. Volgende maand heeft Trump een meeting met zijn Chinese collega. Dit is allemaal onderdeel van die onderhandelingen.

My 2 cents: over 3 maanden is de ban volledig opgeheven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Idd.. Mijn Mate 20 Pro werkt nog super.. En no way dat hij voor een laag bedrag weg gaat..Ik kijk het gewoon rustig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:18
En vanochtend gewoon een update gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2rm1274.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon 73 op 24-05-2019 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ramon 73 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:03:
En vanochtend gewoon een update gekregen.
[Afbeelding]
Welke beveiligingsupdate is dat? Ik draai inmiddels al op .266

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 23:50
Steeffoon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:58:
[...]

Welke beveiligingsupdate is dat? Ik draai inmiddels al op .266
Ik zit ook op de .238. Draai jij de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

timtwist schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:50:
[...]

Ik zit ook op de .238. Draai jij de beta?
Nee, ik draai niet de beta. Ik kreeg deze update, samen met VoWifi en VoLTE vorige week aangeboden ;-)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 23:50
Steeffoon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:08:
[...]

Nee, ik draai niet de beta. Ik kreeg deze update, samen met VoWifi en VoLTE vorige week aangeboden ;-)
Ik heb ook volte en vowifi, ondanks dat ik .238 draai🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
timtwist schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Ik heb ook volte en vowifi, ondanks dat ik .238 draai🤔
Is ook provider afhankelijk volgens mij

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ondanks het huaweibandebacle dankzij Trump (ben benieuwd hoe dat zich zal uitspelen tzt) ben ik blij met mijn 460 euro kostende Mate 20 pro in twilight kleur. (gekocht via de MM-actie voor 550 inclusief Telfort maandelijks opzegbaar abbo 35 - 125 cashback) Haal ruimschoots 9 uur SoT via WiFi, via 100% 4G is het 'maar' 7 uur. Genoeg om anderhalve dag mee door te komen voor ie aan de oplader gaat. En zodra ie oplaadt issie lekker snel vol.

Emui vind ik /meh, maar dat heb ik ook met miui van Xiaomi. Alleen OxygenOS op mijn Oneplus 1/2/3 naast stock android op Pixel telefoons vind ik goed te doen. Maar ach, andere launcher en klaar. Dark theme en gaan. Groothoek, normaal en tele functie is nice. UDF / vingerafdrukscanner in het scherm vind ik krakkemikkig. Heb zowel beide duimen als wijsvinger meerdere keren geregistreerd. Toch faalt ie alle keren tot ik de cijfercode moet intoetsen. Gelukkig werkt de gezichtscanner een stuk soepeler en sneller. Door de notch te verbergen en dark theme te gebruiken valt het randje voor de scanner en sensoren me niet eens meer op dat het wegvalt als loze ruimte.

Ik wacht het gebeuren rondom de ban (tis nu 90 dagen opgeschort) af qua toekomstige updates. Voorlopig vind ik het we oké zo. Of de Xiaomi K20 pro moet als Mi 9T releasen hiero. En ik heb de Nubia Magic 3 onderweg. Ben benieuwd in hoeverre een 90Hz scherm nu echt iets voor me doet. De Oneplus 7 pro hoe verleidelijk ook vind ik met 700 euro niet echt het overwegen waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn Niet Storen functie lijkt plotseling niet goed meer te werken. Ik zit op versie 9.0.0.238.

Heb alleen favorieten als override, verder niets. Altijd aanstaan (want notificaties krijg ik wel op m'n watch dus mag de telefoon stil zijn). Sinds kort komt alles er doorheen... Na een herstart gaat het eventjes weer goed maar uiteindelijk gaat het toch weer mis.

Ik vond https://uk.community.huaw...urb-mode-mate-20-pro-5320, dus cache gewiped. Lijkt goed. Apart dat dat ineens ontstaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Beekforel op 10-06-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Hier nog steeds een blije gebruiker van de Mate 20 Pro vanaf release. Het enige wat me enorm tegen valt met dit toestel is de hoeveelheid (or lack there of) aan updates/nieuwe features. Ik denk dat ik in totaal 5 updates gehad heb waarvan bijna allemaal beveligingsupdates waren.

P30 Pro heeft al de update gehad voor de always on screen, dual video capture. en beveiligings update

Ook al heb je een device die het zo extreem goed doet, er is altijd ruimte voor verbetering en persoonlijk vind ik het jammer dat Huawei zo weinig met het toestel gedaan heeft. Denk aan 4k 60fps, of maak met zulke mooie camera's de mogelijkheid om in Logg te filmen, zo heb ik nog wel 100 andere ideeën haha. Waarschijnlijk 99% van de gewone user geen reet kan schelen :P

Nu dit toestel zo hard in waarde daalt, en ik kan verlengen toch maar eens aan het kijken naar de P30 pro of Xperia 1 wat die te bieden hebben...

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cordonbleu
Huawei is bezig met het uitrollen van de EMUI 9.1 update in Europa:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LBx5duETvdNOdXY2B9f8Jy0H/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FKF0j9aL9UFLPL0Q8qxbVvlB/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/54bqrjDku8jTYrUQGKi1w781/medium.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door cordonbleu op 12-06-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 09:54
Jij hebt de updates meestal een stuk eerder dan de rest, dus ik ga er vanuit dat het voor de meesten nog een week of twee/drie duurt. Mooi dat hij er aankomt!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 00:00
Kreeg vandaag update met mei patch en andere kleine aanpassingen binnen dus laat 9.1 ook maar snel komen :)
cordonbleu schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:44:
Huawei is bezig met het uitrollen van de EMUI 9.1 update in Europa:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik las het net op Nu.nl...Reclame op lockscreen bij Huawei..Klopt! Irritante reclame van Booking.Com.
Dit, in combinatie met magazine-functie. Viel mij op sinds gisteren. Dan moet je dit maar uitzetten? Persoonlijk vind ik dit een stap te ver gaan. Helemaal met de sores waar Huawei al in verkeert.

[ Voor 4% gewijzigd door pdavie2311 op 14-06-2019 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Lag dus niet aan mij, begreep al niet waar booking.com vandaan kwam. Dacht dat ik per ongeluk iets geks gedaan had met mijn wallpaper.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

hoevenpe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:33:
Lag dus niet aan mij, begreep al niet waar booking.com vandaan kwam. Dacht dat ik per ongeluk iets geks gedaan had met mijn wallpaper.
Dit dacht ik dus ook.. Beschamend dit.. Juist deze functie gebruik ik met leuke foto's van ons gezin, maar als ik geen reclame wil moet ik dit maar uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:41:
[...]

Dit dacht ik dus ook.. Beschamend dit.. Juist deze functie gebruik ik met leuke foto's van ons gezin, maar als ik geen reclame wil moet ik dit maar uitzetten...
uit de nieuwe (Themes) voorwaarden van Huawei:

•Sales promotion and marketing purposes, including creating aggregated target groups for marketing. Knowing our customers' preferences enables us to target our offers and offer products and services that better meet the needs and desires of our customers. You can object to such processing as described in Section 5.5 below.

ofwel; de kans is meer dan aanwezig dat je in de (nabije) toekomst ook elders ads gaat aantreffen in het OS van een Huawei phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Maar hoe zet je het uit?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Instellingen, tijdschriftontgrendeling, uitzetten vinkje.. Maar dan heb je dus geen tijdschriftontgrendeling meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn cloud opslag is vol op mijn Mate 20 Pro. Je kunt alleen upgraden met een cc helaas? Dan maar via Google drive en foto's, maar hier komen niet al mijn foto's in? Op sommige dagen mis ik heel wat foto's. Hoe kan ik nu het beste alle foto's op mijn Mate borgen? Dit is niks zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Laatst online: 15:01
pdavie2311 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:06:
Mijn cloud opslag is vol op mijn Mate 20 Pro. Je kunt alleen upgraden met een cc helaas? Dan maar via Google drive en foto's, maar hier komen niet al mijn foto's in? Op sommige dagen mis ik heel wat foto's. Hoe kan ik nu het beste alle foto's op mijn Mate borgen? Dit is niks zo..
Ik gebruik hier al jaren de OneDrive app voor. Synchroniseert automatisch al je foto's (en eventueel andere afbeeldingen zoals screenshots etc) naar de cloud. Bijkomend voordeel is dat op m'n Windows PC, ik de foto's meteen kan bekijken in de Foto's app.
Heb dan ook wel een Office 365 abonnement, 1TB opslag + alle office programma's, dus niet gratis (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Pimmeke1989 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:58:
[...]

Ik gebruik hier al jaren de OneDrive app voor. Synchroniseert automatisch al je foto's (en eventueel andere afbeeldingen zoals screenshots etc) naar de cloud. Bijkomend voordeel is dat op m'n Windows PC, ik de foto's meteen kan bekijken in de Foto's app.
Heb dan ook wel een Office 365 abonnement, 1TB opslag + alle office programma's, dus niet gratis (helaas).
Top tip..Thanx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik zit nog steeds op .238 .... Hoe kan t dat @cordonbleu elke keer zo snel die updates krijgt :S

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 19:40
dave1972 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Ik zit nog steeds op .238 .... Hoe kan t dat @cordonbleu elke keer zo snel die updates krijgt :S
Ik zit zelfs nog op .198 (mate 20), oftewel februari... Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
SPOXYWOXY schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:36:
[...]

Da's idd wel vreemd ja .... Snap sowieso dat update beleid niet, waarom niet direct voor iedereen beschikbaar maken net zoals iOS doet.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
dave1972 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Heb ik al een paar keer uitgelegd. Gezien je ziet dat ik die updates steeds snel krijg, had je dat ook kunnen lezen ;)
Maar het is dus zo dat mijn toestel van het launch event in Londen komt. Updates gaan grotendeels op volgorde van imei nummer. Mijn toestel zit bij de batch met reviewtoestellen en dus bij de eerste imei nummers die aan de beurt zijn.

.238 is nog niet zo oud. Nog lang niet iedereen zit op .266. Denk dat je die binnen de komende twee weken wel kunt verwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door cordonbleu op 17-06-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-07 23:23
SPOXYWOXY schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:36:
[...]

Vriendin heeft een Mate 20 met .238 & april patch, dan loop jij wel ver achter :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
vuurtjih schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:50:
[...]

Vriendin heeft een Mate 20 met .238 & april patch, dan loop jij wel ver achter :+
Welke provider heeft zij? Ik zit zelf met Vodafone en inderdaad ik loop echt erg achter... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
cordonbleu schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:47:
[...]

Heb ik al een paar keer uitgelegd. Gezien je ziet dat ik die updates steeds snel krijg, had je dat ook kunnen lezen ;)
Maar het is dus zo dat mijn toestel van het launch event in Londen komt. Updates gaan grotendeels op volgorde van imei nummer. Mijn toestel zit bij de batch met reviewtoestellen en dus bij de eerste imei nummers die aan de beurt zijn.

.238 is nog niet zo oud. Nog lang niet iedereen zit op .266. Denk dat je die binnen de komende twee weken wel kunt verwachten.
Het is dat een pagina of wat geleden iemand dat benoemde dat jij altijd 1 van de eerste was, dus nee ik heb niet gelezen waarom jij 1 van de eerste bent die een update krijgt :+ . Evengoed bedankt voor de uitleg

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-07 23:23
SPOXYWOXY schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:14:
[...]

Welke provider heeft zij? Ik zit zelf met Vodafone en inderdaad ik loop echt erg achter... :-(
Maakt dat tegenwoordig nog uit? Dacht dat ze allemaal simlock vrij waren. Ze heeft 'm via Tele2.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Lees uitleg hierboven van cordonblue. Provider maakt niet uit. Uitrol updates gaat op basis van het IMEI nummer. Ik begrijp dat je soms updates zo snel mogelijk wilt hebben, maar hij komt echt wel. Klein beetje geduld is het devies. Bovendien zijn de veranderingen in de updates meestal ook niet zo groot dat je er heel veel van gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hmtsjmftsch schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:43:
Lees uitleg hierboven van cordonblue. Provider maakt niet uit. Uitrol updates gaat op basis van het IMEI nummer. Ik begrijp dat je soms updates zo snel mogelijk wilt hebben, maar hij komt echt wel. Klein beetje geduld is het devies. Bovendien zijn de veranderingen in de updates meestal ook niet zo groot dat je er heel veel van gaat merken.
Meestal niet, maar deze wel: https://www.droidapp.nl/n...-pro-update-emui-9-1/amp/
:9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik merk niet zo heel veel verschil met de update naar emui 9.1 hoor als dat de pijn verzacht :p
Ik erger me nu eigenlijk vooral aan de app pictogrammen, die zijn nu allemaal vierkant ipv rond, net als op de P30 serie. En dat vind ik er echt totaal niet mooier op geworden, ze lijken nu veel groter. Mja, het is geloof ik wel ook de nieuwe standaard vanuit Android zelf.

Verder lijkt alles wel iets soepeler, zoals de gesture navigatie en apps starten, maar de batterij juist iets minder. Kan zijn dat het misschien nog een beetje moet settelen.

Merk nu ook dat Dolby Atmos kan worden gebruikt icm bluetooth headsets. Je kunt dan ook de verschillende presets en equalizer gebruiken. De geluidskwaliteit over bluetooth is nu zo nog iets beter te krijgen na wat tunen.

En nog een kritiekpuntje; in de appdrawer staan bovenaan weer 4 'app suggesties'. Voorheen kon je dit uitschakelen bij de homescreen instellingen. Nu kan dit echter niet meer, net als op de P30(pro)...

Overigens, meldingen van third party apps worden nu weergeven op het always on display, zoals Whatsapp bijvoorbeeld.

[ Voor 42% gewijzigd door cordonbleu op 17-06-2019 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
Ik krijg nu spontaan .266 binnen _/-\o_

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1223310

Hoi!

Ik sta op het punt om de Mate 20 pro aan te schaffen maar heb toch wat twijfels ivm de ban. Ik koop de telefoon los, geen abonnement en eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit of de telefoon in waarde zakt ivm de ban. Maar toch knaagt er iets, ondanks dat er gezegd wordt dat er de beveligingsupdates wel zullen blijven, is dit echt zo? Is de grote update van Android echt zo spectaculair of kun je ook zonder? Ik wil er wel het liefst 2 jaar mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07
Anoniem: 1223310 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:40:
Hoi!

Ik sta op het punt om de Mate 20 pro aan te schaffen maar heb toch wat twijfels ivm de ban. Ik koop de telefoon los, geen abonnement en eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit of de telefoon in waarde zakt ivm de ban. Maar toch knaagt er iets, ondanks dat er gezegd wordt dat er de beveligingsupdates wel zullen blijven, is dit echt zo? Is de grote update van Android echt zo spectaculair of kun je ook zonder? Ik wil er wel het liefst 2 jaar mee vooruit.
Je zou eventueel op V&A kunnen kijken (hint). Ik weet zelf nog niet wat mijn volgende test smartphone wordt, maar ik ben het vertrouwen in Huawei nog niet verloren. De camera's blijven sowieso nog zeer goed met Android. Daarnaast is de kans zeer groot dat ze de telefoons weer unlocken zodat ontwikkelaars weer aan het werk kunnen voor de custom roms.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilic-f
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-06 14:00
Ik gebruik nu al enkele maanden De mate 20 pro ben uiterst tevreden.. Een ding heb ik helaas niet kunnen oplossen:

Wanneer ik whatsapp berichtjes krijg en deze een tijdje niet open dan blijf ik afentoe meldingen ontvangen van diezelfde whatsapp berichtjes, alsof ik een nieuw bericht heb ontvangen,

Komt dit jullie bekend voor?/ is er een oplossing?

Ik denk dat het door automatisch geforceerd stoppen komt.. Maar heb het helaas nog niet recht kunnen zetten..

[ Voor 6% gewijzigd door kilic-f op 19-06-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
kilic-f schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:02:
Ik gebruik nu al enkele maanden De mate 20 pro ben uiterst tevreden.. Een ding heb ik helaas niet kunnen oplossen:

Wanneer ik whatsapp berichtjes krijg en deze een tijdje niet open dan blijf ik afentoe meldingen ontvangen van diezelfde whatsapp berichtjes, alsof ik een nieuw bericht heb ontvangen,

Ik denk dat het door automatisch geforceerd stoppen komt.. Maar heb het helaas nog niet recht kunnen zetten..
Herkenbaar inderdaad, echter dit kan ook Whatsapp zelf zijn. Volgens mij had ik dit namelijk ook op m'n HTC 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
kilic-f schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:02:

Ik heb Whatsapp in het multitask menu gelocked staan. Even naar het multitaskmenu gaan en whatsapp omlaag vegen, dan komt er een slotje te staan.

Verder heb ik via adb de Powergenie apk verwijderd. Dit zorgt er voor dat alle notificaties gewoon direct doorkomen en bovendien, en dat vond ik nog wel het belangrijkste want anders had ik deze telefoon weggedaan, wordt de helderheid niet meer gedimd bij het openen van bepaalde apps. Bij het openen van bijvoorbeeld Chrome, Gmail en Whatsapp wordt de helderheid van het scherm na een aantal seconden verlaagd. Door Powergenie te verwijderen gebeurt dit niet meer.
Hier een guide van XDA:
https://forum.xda-develop...allow-background-t3890409

Het is zeer eenvoudig uit te voeren en bovendien is het verwijderen van Powergenie gewoon reversibel, mocht je hem weer terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
cordonbleu schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Ik merk niet zo heel veel verschil met de update naar emui 9.1 hoor als dat de pijn verzacht :p
Ik erger me nu eigenlijk vooral aan de app pictogrammen, die zijn nu allemaal vierkant ipv rond, net als op de P30 serie. En dat vind ik er echt totaal niet mooier op geworden, ze lijken nu veel groter.
Dat had ik dus ook, licht vierkante pictogrammen. In Nova launcher de pictogram schaal kleiner gezet => zijn weer rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik heb Nova Prime ook even geprobeerd, maar ik vind de gestures daar niet fijn mee werken, ookal zijn ze nu zonder glitches. De standaard Huawei gestures werken nu eindelijk zeer soepel en daar ben ik nu aan gewend. Zou Fluid ng nog kunnen proberen, maar dat is het ook weer niet helemaal. Heel soms pakt het systeem dan alsnog de Huawei gestures ipv de Fluid ng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Je kan toch de standaard Huawei gestures gebruiken icm Nova prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:13:
Je kan toch de standaard Huawei gestures gebruiken icm Nova prime?
Dat klopt en dat deed ik dan ook. Maar toch zijn dan de animaties anders en een stuk minder soepel/fijn. Bij de home gesture zie je niet de app omhoog gaan en vervolgens in de achtergrond verdwijnen. En bij de multitask gesture zie je niet de app omhoog gaan en vervolgens plaats nemen in de multitask app rij. Dit gaat allebei met een veel simpelere animatie.
Het zijn kleine dingetjes, maar juist die zeer vloeiende animaties maken het fijn om de gestures te gebruiken. Bij Nova had ik dat gevoel niet. Vergelijk het verschil maar eens.
Nu is het wel zo dat ik al EMUI 9.1 draai en daarmee zijn de gestures nog vloeiender geworden, maar het kan ook zo zijn dat daardoor Nova niet meer helemaal goed werkt, dat weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ah, helder. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik hoop dat in 9.1 de Huawei gestures nog wel werken icm Nova prime. Ik ben te zeer gehecht aan Nova om die zomaar los te laten. Ik heb wel andere gesture apps geprobeerd (vond Fluid navigation gestures erg fijn), maar die voldeden niet of zorgden voor vertraging in het systeem. Ach, we gaan het wel zien. Het is maar een phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Nou, ik zou maar blij zijn dat de meeste hier nog geen EMUI 9.1 hebben ontvangen. Mijn batterijduur is echt een stuk minder na de update. Standby drain is nu ongeveer 1-1,5% per uur. Voorheen was dit een stuk minder.
Zou kunnen omdat ik Powergenie verwijderd heb, maar dat had ik op EMUI 9.0 ook al heel lang. En ik ga hem echt niet terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb best veel foto's staan op cloud.huawei.com....Blijven deze daar onbepaald? Ik probeer ze vandaar op mijn pc te krijgen, maar kan ze alleen allemaal selecteren, niet kopieren/verplaatsen? Ik wil ze dus op een usb gaan zetten of harde schijf..Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:30

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb sinds kort een Mate 20 Lite, en die heeft sinds daarnet ineens een heel raar probleem.

Wilde Netflix gaan kijken maar de app bleef continu crashen, dus toen de Netflix-app gestopt via het settingspaneel... en toen de hele telefoon bevroren.

Uitgezet met vasthouden van de powerbutton, maar nu komt de grap...

Telefoon gaat niet meer aan, ook niet met de safe-mode optie (power + volume up/down) en het oplaadlampje brandt ook niet als ik er een USB kabel in prik. Accu was op 36% dus er zou nog spanning in moeten zitten.

Huawei zou wel heel stom bezig zijn als het killen van een app ervoor zorgt dat je hele telefoon gebricked wordt en ook niet naar fabrieksinstellingen terug kan. Powercyclen kan ik niet want de accu gaat er zo lastig uit :+

Iemand een vergelijkbaar probleem gehad?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Laatst online: 26-06 18:41
Op dit moment komt de nieuwe update binnen op de pro. Emui 9.1 :)
Goed bezig zo van Huawei

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 15:43
Opuske schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:32:
Op dit moment komt de nieuwe update binnen op de pro. Emui 9.1 :)
Goed bezig zo van Huawei
Via Hicare is hij ook op de normale mate 20 te downloaden, hij is hier "as we speak" aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hier ook 🎉🎉🎉

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie batterijduur is na de update naar 9.1.0.300. Ik heb het toestel sinds de launch en heb nooit problemen gehad met de batterijduur. Deze was altijd fantastisch, ook na elke 9.0.x.x update.
Nu sinds de update naar 9.1, die ik al sinds 12 juni draai, heb ik voor het eerst een significant lagere batterijduur. Geen idee waar het door kan komen. Ik denk dat het probleem ergens in de kernel zit. Er zijn geen apps die meer energie zijn gaan gebruiken. Al mijn instellingen zijn nog hetzelfde en ik heb geen nieuwe apps geïnstalleerd.

Op 9.0 kon ik 2 dagen met het toestel doen en een schermtijd halen van rond de 6 uur. Of 3 dagen met ongeveer 4 uur schermtijd. Nu op 9.1 haal ik nog maar 1 dag met 5 uur schermtijd of 2 dagen met 3 tot heel hooguit 4 uur schermtijd. 3 dagen is al niet eens meer te doen.

Ben benieuwd of jullie hetzelfde ervaren of dat het probleem zich toch bij mijn toestel bevindt. Maar dan zou het alsnog met de update te maken moeten hebben, want zoals gezegd heb ik nooit eerder problemen gehad en alle omstandigheden zijn hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Weet iemand waar ik die moon mode Kan vinden in de camera app ?

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ja, er is geen aparte knop o.i.d. die je aan moet zetten, maar als je a.i. aan hebt staan en de camera op de maan richt, schakelt hij automatisch moon mode in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:40
cordonbleu schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:52:
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie batterijduur is na de update naar 9.1.0.300. Ik heb het toestel sinds de launch en heb nooit problemen gehad met de batterijduur. Deze was altijd fantastisch, ook na elke 9.0.x.x update.
Nu sinds de update naar 9.1, die ik al sinds 12 juni draai, heb ik voor het eerst een significant lagere batterijduur. Geen idee waar het door kan komen. Ik denk dat het probleem ergens in de kernel zit. Er zijn geen apps die meer energie zijn gaan gebruiken. Al mijn instellingen zijn nog hetzelfde en ik heb geen nieuwe apps geïnstalleerd.

Op 9.0 kon ik 2 dagen met het toestel doen en een schermtijd halen van rond de 6 uur. Of 3 dagen met ongeveer 4 uur schermtijd. Nu op 9.1 haal ik nog maar 1 dag met 5 uur schermtijd of 2 dagen met 3 tot heel hooguit 4 uur schermtijd. 3 dagen is al niet eens meer te doen.

Ben benieuwd of jullie hetzelfde ervaren of dat het probleem zich toch bij mijn toestel bevindt. Maar dan zou het alsnog met de update te maken moeten hebben, want zoals gezegd heb ik nooit eerder problemen gehad en alle omstandigheden zijn hetzelfde gebleven.
Sinds woesdag draait 9.1 op mijn mate 20. Qua batterij is het voor mij zelfs een verbetering.
Verder zie ik niet veel veranderingen, alles draait gewoon lekker soepel, net zoals vóór de update. Iemand anders die wijzigingen constateerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_necoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 21:46
cordonbleu schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:52:

Ik merk ook (negatief) verschil in de batterijduur sinds de update. Voor de update haalde ik met gemak 2 dagen en keek ik nauwelijks om naar de accu. Nu zit ik na 1 dag op ong. 35 % dus haal ik de 2e dag dus niet meer.
Ook ik heb niets veranderd in de instellingen en/of nieuwe apps geinstalleerd...

Heb verder nog niet verder gezocht maar ik hoop dat dit weer wordt verbeterd want ik vond de batterijduur een van de grote pluspunten van deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Vanmorgen het toestel van de lader gehaald. Gebruik het de hele dag door. Nu om 14.30 nog 79 %. 2 dagen haal ik makkelijk.
Je zou eens kijken naar de apps die automatisch gestart worden. Door die uit te zetten, die je toch niet gebruikt, scheelt een heleboel aan stroom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07
dave1972 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:10:
Weet iemand waar ik die moon mode Kan vinden in de camera app ?
Het enige wat bij mij meteen opviel, was de 20x zoom. Die kun je dus altijd gebruiken, ook zonder Ai.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
En als je nog even doorzoomt, kan je zelfs naar 30x zoom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:57:
En als je nog even doorzoomt, kan je zelfs naar 30x zoom. ;)
Naar 30x zoom, zit je in digitale zoom. Bij 20x pak je optische zoom, dus de andere lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
20x Optisch kan volgens mij niet. Zo'n lens zit er helemaal niet in. Misschien wel hybrid zoom, waarbij de optische en digitale lens samen worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Alleen 0,6x, 1x, en 3x zijn optisch. Alles daartussen en daarna is hybrid zoom en daarbij wordt dus een combinatie van twee lenzen gebruikt om de pixels te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 19:09
Het mag weer van Trump

Google mag voorlopig weer zakendoen met Huawei: dit moet je weten - https://www.androidplanet...andelsblokkade-opgeheven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
cordonbleu schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:43:
[...]

Ach, zal wel los lopen. 'Bezorgdheid' is het hele doel van de provocaties. Ik ga er niet aan mee doen.
Aanhouder wint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Is het normaal dat ik nog altijd maar de beveiligingspatch van maart heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Maditude schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 20:03:
Is het normaal dat ik nog altijd maar de beveiligingspatch van maart heb?
Ik heb zelfs die van februari nog steeds :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32
Hoe heb je de update 9.1 binnengehaald?
Aloysxda schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:55:
[...]

Sinds woesdag draait 9.1 op mijn mate 20. Qua batterij is het voor mij zelfs een verbetering.
Verder zie ik niet veel veranderingen, alles draait gewoon lekker soepel, net zoals vóór de update. Iemand anders die wijzigingen constateerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:04
Hanske1 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:18:
Hoe heb je de update 9.1 binnengehaald?

[...]
via Hicare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Hicare openen op je phone > open update bij "quick services" > selecteer "request update" indien deze beschikbaar is. Daarna bij instellingen > systeem > software update de update binnenhalen.
Is hij nog niet beschikbaar? Nog even geduld hebben. ;) Hij komt er binnenkort aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Hmtsjmftsch schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:39:
Hicare openen op je phone > open update bij "quick services" > selecteer "request update" indien deze beschikbaar is. Daarna bij instellingen > systeem > software update de update binnenhalen.
Is hij nog niet beschikbaar? Nog even geduld hebben. ;) Hij komt er binnenkort aan.
Bij mij staat ie ook bij hicare en netjes geselecteerd.
Maar als ik dan kijk op me telefoon zegt ie dat er geen update is.
Is al een week zo.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Schijnt dat je door de request in de wachtrij wordt gezet. Afhankelijk van hoe lang die is ben je aan de beurt. Zal wel in waves gaan, denk ik, om eventuele problemen niet te snel te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 04-07 08:49

OmeJoyo

This is me

Ik had een update klaar staan, die is gefaald tijdens installatie omdat ie corrupt zou zijn en sinds dien kan zegt ie dat de telefoon up to date is :(

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Iemand nog interesse in een draadloze autolader? Nieuw in doos. Mag weg voor een prikkie. Opsturen geen probleem. PB bij interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
SPOXYWOXY schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:10:
[...]

Ik heb zelfs die van februari nog steeds :-(
Inmiddels gisteren de .266 update binnen gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cordonbleu
Heb eindelijk een manier gevonden om weer ronde iconen te krijgen icm de stock Huawei launcher. Ik weet dat het heel eenvoudig is om de iconen te wijzigen met een third party launcher zoals Nova, maar dan zijn de navigatie gestures niet meer soepel. En aan die soepelheid ben ik juist veel waarde gaan hechten.

Met de app 'Theme Editor For EMUI' kun je vrij eenvoudig een 'icon pack' toevoegen en hier dan een thema van maken. Dit thema kun je dan opslaan en vervolgens instellen via de 'Thema's' app die standaard al op de telefoon staat.
Zo heb ik de 'Pixel pie icon pack' geïnstalleerd en als thema toegevoegd. Nu heb ik dus de stock launcher, met stock gestures en ronde iconen. Ook de grootte van de iconen is nog in te stellen en je kunt iconen ook 'customizen'. Zo heb ik voor de Brave browser het Chrome icon gekozen bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k5dCPbMD5Px8uDRM0KWnpgmV/medium.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door cordonbleu op 02-07-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Er is zover ik weet geen topic voor de Mate 20 Lite, maar ben dit toestel aan het overwegen. Is dat nu een verstandige keuze nu het weer beter lijkt te gaan tussen de VS en Huawei, of raad men toch nog aan om af te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
9.1 is uit nu. Via Huawei's HiCare kon ik 9.1 net binnenhalen. Via HiCare kan je de update forceren, zonder problemen. Op mijn Mate 20 wordt hij nu geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:24
Voor 308 euro de mate 20 pro kunnen aanschaffen. Erg leuk toestel voor dit geld. Wellicht minder populair nu door het Amerika drama, maar daardoor prijs technisch zeer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
WouterL schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:30:
Voor 308 euro de mate 20 pro kunnen aanschaffen.
Tweedehands of nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 14:46

Aid

Ik denk nieuw. Ik heb hem ook voor 308 via Tele2. Dit is dan inclusief cashback van 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Nieuw ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Aid schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 19:10:
[...]

Ik denk nieuw. Ik heb hem ook voor 308 via Tele2. Dit is dan inclusief cashback van 100 euro.
Ahh OK bij een contract ik dacht al das wel heeeeel goedkoop voor een los toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Monkeyk2010 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:06:
[...]

Ahh OK bij een contract ik dacht al das wel heeeeel goedkoop voor een los toestel :)
Nee los. Namelijk met een maandelijks opzegbaar abonnement 😅
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [Huawei Mate 20 (Pro)] Accessoires
- Winkels, levertijden, aanbiedingen: [Huawei Mate 20 (Pro)] Levertijden en Prijzen
- Problemen met het scherm: [Huawei Mate 20 (Pro)] Algemene schermproblemen