Zo, weer een jaartje verder en weer een update.
Ik werk in de detachering en momenteel ben ik bezig met het afronden van een opdracht. Deze opdracht is me niet zo goed bevallen, en we zoeken nu naar iets nieuws.
In verband met corona is mijn detacheerder redelijk zuinig op het moment, en ze waren niet erg happig op mij verhoging geven ondanks een overwegend positieve beoordeling.
Om me heen zie ik mensen met minder ervaring, en hogere salarissen / betere secundaire voorwaarden.
Na wat onderhandelen op het volgende uitgekomen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Mijn detacheerder is niet makkelijk met verhogingen, en ik heb eigenlijk geen zin om hier elk jaar opnieuw over in discussie te moeten gaan. We hebben wel afgesproken om in februari opnieuw een officiële beoordeling (met financiële gevolgen) te doen.
Dit vanwege de huidige situatie, zowel financieel van mijn detacheerder als de minder geslaagde huidige opdracht.
Nu zit ik momenteel toch zonder vervolgopdracht, en zit ik wel te twijfelen om eens ergens vast in dienst te gaan. Vooral op secundaire voorwaarden zie ik daar vaak beter aanbod.
Daarnaast zijn we wel al op zoek naar een nieuwe opdracht, en officieel gezien mag ik niet zomaar aan de slag bij iemand waar ik via mijn detacheerder mee in contact ben gekomen.
Het lijkt mij dus verstandig om niet te veel 'sollicitaties' met mijn detacheerder te doen.
Aan de andere kant moet ik misschien mijn nieuwe opdracht even afwachten en daarna LinkedIn maar weer eens aanslingeren.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.