Salaris is hier inclusief 660 mobiliteits vergoeding. Dit houdt geen verband met mijn reistijd en krijg ik dus altijd. 19c per km wordt netto uitbetaald maar gaat wel van 660 euro af, bruto verandert dus niet.alaintje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 21:56:
[...]
Je rekent 3260 als loon toch?
Aangezien deze in je package er bij zit
660 reiskosten voor 15 minuten reizen?
Alleen 2600kaal zou wat weinig zijn, daar kun je mee starten. Daar 200 per jaar bij zou je op 3200 minimaal uit moeten kunnen komen.
Zeker gezien er veel vraag is naar elektra (dat merk ik in iedergeval. Goede elektra/embedded is zeer gewild maar betaalt helaas niet extreem).
Zou graag 1000 euro extra vragen maar ik ben bang dat mijn werkgever me dan niet serieus zal nemenGoldenSample schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 00:22:
[...]
Pff zeker met z'n achtergrond, maak daar maar 1000 extra van, minstens.
Heb geen lease auto maar werkgever ziet wel graag iedereen een lease bak rijden.Pizza_Boom schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:00:
[...]
Mag wel wat bij ja. Ik zou hem ook hoger inzetten. Je mobiliteit is wel royaal, heb je een leaseauto? Maar verder vind ik het wat mager.
***members only***
660 euro reiskosten is (denk ik) voor de werkgever voordeliger qua belasting maar ik moet er gewoon heffing over betalen. Ik werk niet bij EnterTheo schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:44:
[...]
Met electrotechniek als achtergrond heb je zó werk gevonden. Die 2600 euro die je nu hebt is netjes... Indien je maar 32 uren per week zou werken. Voor een electrical met 3 jaar ervaring is 3200 euro eerder reëel.
Of is die 660 euro aan reiskosten per maand een creatieve manier om jou meer te betalen zonder belasting? (Enter?)
Ik probeer me momenteel wat beter te orienteren in de banen markt in eigen land en in het buitenland (e.g. Londen).
Bedankt voor alle reacties!
Het heeft me erg geholpen om nog eens een kritische blik op mijn contract te werpen
. Verplaatst dan de discussie naar