Midden van het land, ik denk zo'n 100 R&D-ers wereldwijd. Ik zoek internationaal marktleidende organisaties uit.Hahn schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:55:
[...]
Heb je vooral gesprekken gehad met bedrijven waar enkele, tot enkele tientallen developers werken? Of gaat dit om bedrijven (ver) buiten de randstad?
Maar dan zit je ook al een eindje in de zeven cijfers qua budgetverantwoordelijkheid en een serieus team onder je?Nu weet ik niet precies de salarisschalen van developers, maar zelf ben ik met 8 jaar ervaring Senior Interaction Designer en zit ik al tegen de 5k aan
Ik werk bij een internationaal marktleider met een omzet ver in de 8 cijfers voor de komma en zoek vergelijkbare bedrijven. Bij bedrijven met duizenden engineers voel ik me persoonlijk niet prettig dus met een R&D afdeling van zo'n 100 of meer personen, vergelijkbaar met mijn huidige omgeving, zou ik erg blij zijn. Dat levert me ook een bepaalde vrijheid en invloed op.
Vergeet niet dat ik een .NET-er ben. Die vind je op elke straathoek van de wereld per dozijn. Mijn werkgever heeft geen enkele moeite om ze aan te trekken. We zitten ook in het midden van het land. We bieden een salaris, verder op een pensioen na geen secundaire arbeidsvoorwaarden.Caelorum schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:11:
@AtleX het verbaasd mij dat je het schokkend vind. Ik ben momenteel een 'gewone' developer met iets meer dan de helft van jouw aantal jaren ervaring en zit momenteel in een team waar ik geen noemenswaardige rol heb en geen trainingen volg, maar wel met eenzelfde salaris als jij, buiten de randstad) wel midden van het land.
[ Voor 41% gewijzigd door AtleX op 23-05-2022 07:24 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.